Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Najlepszy krem pod oczy jaki miałyście

Raz kupiłam sobie krem pod oczy i w efekcie miałam opuchliznę. Zawsze smaruję całą twarz + szyję jednym kremem, który używam na zmianę z 3 innymi. Maseczki też zawsze nakładam na okolicę oczu. Nie wiem o co chodzi z tą okolicą oczu czy te kremy mocniej działają czy słabiej? Ja mam ogólne cerę

Bilans ostatnich kilku dni

- przypieczony sloncem kark - starty na tarce calkiem spory kawalek skory kciuka - okazaly siniak na zgieciu przedramienia - obtarta do krwi pieta i maly palec lewej stopy - naciagniete/naderwane mocowanie torebki stawowej prawej kostki, duzy krwiak, opuchlizna - krecz szyi, brak mozliwosci ruchu w

Pokrzywka, pasożyty?

Witam, od 5 miesięcy walczę z pokrzywką, zdarza się, że do pokrzywki dochodzi opuchlizna oka, wargi, raz szyi. Mam zdiagnozowaną nadczonność tarczycy ale endokrynolog twierdzi, że nie ma to wpływu, alergolog za to twierdzi, że może mieć, zgłupiałam. Poprosiłam rodzinnego o receptę na lek przeciw

Re: Bardzo opuchnięta szyja u psa

od kiedy ta opuchlizna jest? czy opuchlizna jest jednostronna? jest ciepła, miękka? to co mi przychodzi do głowy bo sama to kiedyś "przerabiałam" u swojego psa to możliwość tego że pies w szyję się zranił, rana szybko się zasklepiła i rozwinęły się bakterie beztlenowe - jest opuchlizna i

witam prosze o pomoc wyrywanie zęba!

zebodół miałam wsadzone tam lekarstwo które po 3 dniach sie rozpóściło dziura została i bardzo słabo się goi...znów stomatolog kazała płukać i powiedziała ze sie goi. Po1,5 tygodniach dostałam 39 gorączki i anginę ropna na migdałach ból nie do wytrzymania dodatkowo szyja obrzeknięta i węzły chłonne tym

Powracająca opuchlizna łydki, bóle głowy i kręgosł

witam, Zaniepokojony jestem stanem zdrowia mojej przyjaciółki więc proszę Was o pomoc i poradę.. Od ponad 10 lat ma problem z ciągle powracającą opuchlizną (tylko) prawej łydki. Prawa jest grubsza od lewej o dobry centymetr. Problem z łydką pojawia się średnio raz na miesiąc nie tylko po

Re: jeszcze raz o temp.

hej Eska, ja mam ten sam problem z synem ma 3 latka, jak chcesz napisz na priv lea228@wp.pl u nas coraz wiecej wezłów i to nie małych... miał rzuty goraczkowe przez 3 mce, wezły powiekszaja sie bez rzadnej przyczyny, puchnie mu szyja najbardziej z prawej strony, wg. usg liczne wezły (niektóre w

38tc, clindamycin, ból zęba, zapalenie okostnej?

jeszcze bardziej węzły chłonne, ciężko mi śline połykać, nie dobrze mi, boli nadal, do tego mam napuchniętą szyję i policzek. Nie wiem co robić, nie ufam dentyście... Z ginekologiem jestem umowiona na cesarke 9 grudnia. Czy nie trzeba jej przyspieszyc ? Czy to zapelenie okostnej? Czy może antybiotyk

augmentin - działanie

antybiotyku (Augmentin). Niepokoi mnie fakt, że opuchlizna w ogóle nie drgnęła (dodatkowo boli mnie szyja). Nadal czuję ból twarzy, opuchnięte miejsce jest b. gorące. Przyjmuję ibuprom, żeby przespać kilka godzin. Czy to normalne, że opuchlizna utrzymuje się? Po jakim czasie powinnam odczuć działanie

Re: JĘZYK

Można założyć, że skoro - obrzęk śluzowaty (co za brzydka nazwa!) - Hashimoto ( o wiele ładniej brzmi, egzotycznie) wywołuje obrzęki powiek, szyi, podbródka, to co ma się ten język czuć tak samotnie. Też se puchnie :) A jak się hormony w miarę wyrównały - opuchlizna zeszła. I jęzor też sobie

Świnka i węzły

Witam. Moja 2,5-latka przechodziłaniedawno świnkę. Opuchlizna zeszła prawie 3 tygodnie temu. W trakcie choroby miała dużo wyczuwalnych węzełków na szyi. Do tej pory są one wyczywalne, chociaż się zmniejszyły (mają ok 0,5 cm). Niepokoi mnie natomiast węzeł pod rzuchwą w miejscu, gdzie szyja była

działanie antybiotyku

antybiotyku (Augmentin). Niepokoi mnie fakt, że opuchlizna w ogóle nie drgnęła (dodatkowo boli mnie szyja). Nadal czuję ból twarzy, opuchnięte miejsce jest b. gorące. Przyjmuję ibuprom, żeby przespać kilka godzin. Czy to normalne, że opuchlizna utrzymuje się? Po jakim czasie powinnam odczuć działanie

Re: Wyjazd z wnukiem

moje dzieci jeździły z babcią na polskie wczasy. W Polsce zawsze można dojechać, zagranicę - może być problem. A wypadki i choroby niestety się zdarzają. Mojemu synowi, 2 lata temu na Kos przydarzyła się choroba, o której wcześniej nawet nie słyszałam - szyja mu spuchnęła, najpierw było podejrzenie o

Re: Klan - pijana Zyta:)

dobry fachura to i szyje zrobi;)ale paini izolda powinna z % przystopowac, bo ta opuchlizna na mazaku jest straszna.fryz okropmny, chyba sama zaszalala z nozyczkammi;)

Nowe wyniki i "nowa" endo

wynikach i może ktoraś mi doradzi czym obnizyc cholesterol bo dostałam na to Romazic i jaki może być powód utrzymującej się opuchlizny lewej stopy od strony zewnętrznej kostki?jak ucisnę palcem zostaje wgłębienie.I jeszcze jedno ,boli mnie szyja z lewej strony,węzły są mocno wyczuwalne i powiększone

Re: Szczepić się, nie szczepić?

miałam świnkę miesiąc przed 18tymi urodzinami. Nie było fajnie - 4 tygodnie owijania szyi szalikiem (był lipiec), o opuchliźnie nie wspomnę. To była najgrubsza szyja jaką w życiu widziałam. Bałam się, że rozstępy mi się porobią. Obyło się bez powikłań.

Nowe wyniki Ft 3 i Ft4

wprowadziłam Novothyralu, wspomagam się selenem, uzupełniam witaminy. Z opuchlizna sobie radzę zieloną herbatą, wiec jest juz (odpukać) ok. Ale, zeby nie było lekko to tak od tygodnia serducho mi mocniej pika i to tak że czasem az czuje ucisk na szyi i dzieje się to od rana do popołudnia, wieczorem spokój. I

Re: aktualne wyniki badań - październik 2013

Ostatnio polecono mi taka kuracje na wysuszone sluzówki i opuchliznę, spróbuj może na Ciebie zadziała. Kup zieloną herbatę tylko taką która działa na Ciebie moczopednie ( nie wszystkie dostepne na rynku tak dizalają), ja kupiłam z firny Posti z cytryną. Piję ze 3 popołudniu bo pobudza (u mnie

Re: oczy i skóra wokół oczu

, zmęczone powieki, * opuchlizna twarzy po zabiegu dentystycznym, * bóle gardła, zapalenie migdałków (smarować szyję), * zakwasy i bóle mięśni (stosować do masa)" według: www.drbach.pl

Opuchnieta szyja u psa.

Mam psa rasy collie.Od tygodnia ma on opuchnięta szyje. Byłam z nim u weterynarza, weterynarz podał mu zastrzyk i opuchlizna zniknęła na 2 dni.Gdy ona zniknęła mój pies znów wrócił do formy.Wczoraj znów zaobserwowałam, że puchnie mu szyja.Mieliście już kiedyś coś takiego?

opuchlizna i plammki na twarzy

Dwa dni temu obudziłam sie z opuchnietym czerwonym policzkiem i chrostkami, później chrostki i opuchlizna przeniosły sie też na drugie policzko i szyje. Swędzą i pieką. Nie wiem od czego może to być, bo nigdy wcześniej mi sie to nie zdarzało, nie biorę żadnych leków. Dzień wcześniej dostałam dość

Re: Wysoka gorączka, stan zapalny, antybiotyk.

Ale powiedz - skąd ta opuchlizna? Ząb? Szyja? Cos go boli w tej okolicy?

Odstawienie euthyroxu uczulenie na twarzy

Po odstawieniu euthyro wystąpiło u mnie uczulenie na twarzy, coś jakby stan zapalny skóry czy podrażnienie nie wiem jak to określić dokładnie, stan zapalny polegający na opuchliźnie wokół oczu, zaczerwienieniu i "kaszce" na skórze twarzy i szyi. Coś jakby stan zapalny po podrażnieniu

3latek pwiększone węzły mimo antybiotyku 4 tyg.

przeszła w badaniach ob 29, CRP 0,81, %LYM 52,7, Aspat i Alat w normie.podejrzenie mononukleozy. W USG: śledziona do 91 mm w osi długiej, trzustka niepowiększona, wątroba niepowiększona.. Po obu stronach szyi liczne powiększone węzły o roznej morfologii największe w okolicach ścianek podżuchwowych - 14 i

Re: Ja też miałem takie problemy

Nie wiedziałam o tym, ale zaświadczam, że kiedy naświetlano mi szyję, to gardło i usta kazali płukać rozcieńczoną dwukrotnie wodą utlenioną (tutaj w aptekach jest 10-procentowa). Miało to zapobiegać wysuszaniu śluzówek i przeciwdziałać opuchliźnie popromiennej. Przepisały mi to dyplomowane doktory

węzeł chłonny od zebów jaka inna przyczyna opuchli

Witam serdecznie mam problem z córka osmioletnia . jakies 2 tygodnie temu mała miała infekcje wirusowa goraczka kaszel...goraczka była przez 7 dni dostawała leki na wirusa skończyła sie goraczka tydzień było ok. Po tygodniu mała wstała rano z opuchnieta szyja i przyuszach od strony twarzy

węzły chłonne od zęba? jakie inne przyczyny?

Witam serdecznie mam problem z córka osmioletnia . jakies 2 tygodnie temu mała miała infekcje wirusowa goraczka kaszel...goraczka była przez 7 dni dostawała leki na wirusa skończyła sie goraczka tydzień było ok. Po tygodniu mała wstała rano z opuchnieta szyja i przyuszach od strony twarzy

Re: o to to!

Szalik w moim przypadku nie był na siniaka, tylko na spuchniętą szyję. Opuchlizna "schodzi" w dół i z chomika z wypchaną kieszonką zmieniłam się w pańcię z trzema podbródkami, do tego tylko z jednej strony. ;) Bardzo pouczające doświadczenie, żałuję, że nie zrobiłam sobie zdjęcia - w

Re: teraz oznaczyłabym p/ciała

miałam taką opuchliznę rok, podejrzewam, że wtedy też miałam pierwszy rzut choroby). Odwiedziłam wczoraj okulistę, mówi, że objawy typowe dla Hashi i poza kroplami nawilżającymi nic nie dostałam. Powiedział, że w przypadku Hashimoto krople ze sterydami tylko pogarszają całą sprawę. - Kołatanie serca

guz/ opuchlizna pod czaszka

Witam, tydzien temu zrobilo mi sie zgrubienie z lewej strony za uchem, jest niebolesne i nie wielkie, ale wczoraj wyczulam z tylu szyi, pod czaszka gule, jest bolesna i duza okolo 3-4 cm. Nie wiem czy to opuchlizna czy jakies paskudztwo sie zrobilo. Jak nie przejdzie pojde do lekarza, ale czy ktos

zapalenie okostnej, stomatolog na gocławiu

Mimo tego iż powstały podobne watki chciałabym się podzielić czymś co Was zszokuje. W niedziele w nocy dostałam strasznego bólu zęba, prawa strona twarzy tak napuchła ze nie widzę na oko, do tego opuchlizna objęła usta (widok dosłownie jak na balon) , węzły chłonne oraz szyja sa również spuchnięte

beznadziejnie

, uderzenia ciepła- każdy mówił, ale masz rumieńce! z gardła znowu zaczęła złazić rano flegma- początkowo brązowa, potem żółta z domieszką krwi. tylna ściana gardła czasem krwawiła, zmniejszyła się opuchlizna- nie wiedziałam, ze wnętrze jamy ustnej może tak wyglądać, bo zawsze jęzor był gruby i policzki od

Re: Wysoka gorączka

prawdopodobnie małemu spuchły węzły chłonne na szyi i stąd ta opuchlizna mojemu synkowi pierwszy raz wypuchły węzły wzdłuż szyi przy banalnej infekcji - temperatura b. wysoka i zero innych objawów od tej pory, a minęlo od tamtego czasu 4 lata, przy każdej chorobie te węzły się powiększają, tak

moja historia z przychodniami całodobowymi w KRK

Jakieś dwa tygodnie temu, wiedząc, że następnego dnia mam ważną prezentację spędzałam wieczór w domu, w gronie dwóch koleżanek. Pech chciał, że podczas wspólnego gotowania nagle poczułam, że wokół szyi pojawiła się niepokojąca opuchlizna. W obawie przed dalszym rozwojem mojej dolegliwości i w

skóra i problemy

Mały na drugi dzien po urodzeniu dostał opuchlizny na oczkach, nie mógł otworzyc przez 2 dni. urodził sie z trądzikiem noworodkowym, któy sie nasilałi. po skonczeniu 2 tygodniu mega wysypka. zaczeło sie od czoła i schodziło w dół, powieki , policzki karczek, szyja, klatka, rączki nózki. Z krostek

Re: Spuchnięte podgardle u psa

Miałam taki problem z suką, opuchnięta była jedna strona klatki piersiowej, poniżej szyi. Był to wielki krwiak, konieczne było nacięcie. Idź do weta jak najprędzej, niech psa dokładnie obmaca, wbije gruba igłę w opuchliznę, mocno uciśnie. W przypadku krwiaka powinna w igły wyciekać krew.

Re: chirurgiczne wycinanie 8

smarowałam sobie co jakis czas opuchliznę altacetem w żelu (to juz moja inwencja), zwłaszcza na noc i odkąd wpadłam na ten pomysł, z dnia na dzień była widoczna poprawa wyglądu policzka. Kolejne dni to także żółty siniak na twarzy, schodzący stopniowo w dół, na szyje :) Ogólnie, więcej strachu niż to było

Re: okropny bol

Dziękuję:). Dziś już znacznie lepiej się czuję, opuchlizna z szyi znacznie zeszla, guz zostal ale to chyba jednak jakis wstrętny ropien bo po okładach z sody dzis na waciku zostało troszkę krwi. Mam nadzieję, że to samo pęknie i nie będę musiala isc do chirurga:(.

46lat,

,raczej ze sredniej polki cenowej,ale bardzo systematycznie),czesto maseczki,piling dwa razy w tygodniu(jak nie zapomne;)).Przez cale zycie zero solarium i opalania. U kosmetyczki nie bylam nigdy. Cera wrazliwa,sklonna do zaczerwien.Na szyi i dekolcie chyba nadwrazliwa.Pod wplywem nawet lekkiego dotyku robia

co jest w miejscu

na szyi gdzie wyczuwa sie puls?? Bo węzły chłonne to chyba nie są??Własnie tam mam opuchliznę.

Re: opuchnięte nogi - 21 tc

Jeśli po uciśnięciu palcem opuchlizny, zostaje dołek, to radziłabym udać się do lekarza. Trzeba tez kontrolować przyrosty masy ciała i jak napisano już wcześniej ciśnienie. W przypadku obrzęków pomocna jest dieta wysokobiałkowa i trzymanie nóg wysoko. Miałam w ciąży gestozę, która na szczęście

opryszczka i opuchnieta twarz?

Witam, w środę wieczorem zauważyłam nad wargą małe pęcherzyki. Rano obudził mnie ból twarzy, cała prawa strona od nosa w dół po połowę szyi napuchła,łącznie z migdałkami, natomiast pęcherzyki zamieniły się w ropne sama nie wiem co. Lekarz nie potrafi określić co to jest. Poczytałam w internecie i

Re: Kto czyta to forum

Fizjonomia Jaroslawa wskazuje ewidentnie na regularne uderzanie w szyję;)Taki pijacki wyraz pyska mu się zrobił i ta opuchlizna..

silny ból nasady języka, co to może być?

zajrzeć, bo natychmiast jest odruch wymiotny. Cała reszta gardła w porządku. Boli mnie cała prawa część gardła, ale właściwie języka tuż przy gardle. Nie miałam tak nigdy i martwię się, co to jest. Nie mam opuchlizny, nie czuję żadnych zgrubień na szyi. Jak nie poruszam językiem ani nie przełykam, nic się

Dziwne uczucie - badania ok.

. 'jabłka Adama' widać tylko jak by 3 cm. rurkę od góry szyi w dół. Może jakaś opuchlizna ? Co się dzieje ? jakie badania robić,do jakiego lekarza się udać ? Proszę o pomoc. :(

ząb

plombę. Syn jednak nadal ma opuchnięte węzły szyi. Czy to z tego zęba? Czy może być tak że nie widać ropy i opuchlizny a coś złego się dzieje z dziąsłem lub kością?

bol szyji po przewianiu???

Moj facet kilka dni temu spal przy otwartym oknie, jak sie obudzil mial spuchnieta szyje, teraz opuchlizna zeszla, ale bardzo go boli szyja i lewy bark , dzis rano dodatkow strzyknelo mu cos w szyji jak sie przeciagal i juz calkiem podniesc sie nie moze. czy znacie jakies masci ale srodki

Re: Bardzo prosze o pomoc

koloidowymi w obu płatach o średnicy do ok. 3 mm bez ewidentnych zmian ogniskowych litych. Przepływ w obrębie miąższu znacznie wzmożony. Obraz USG sugeruje AZT najprawdopodobniej hashimoto. W okolicy dużych naczyń szyi węzły chłonne niepowiększone Byłam także u endokrynologa, który potwierdził hashimoto, ale

Spuchnięta Szyja w okolicy tarczycy

Coś dziwnego dzieje się z moją szyją. Silny odczyn alergiczny i opuchlizna na szyji. Izba przyjęć, zastrzyk przeciwstrząsowy i bezradnośc lekarzap nie wiadomo od czego i co z tym, robić. A do tego wysokie ciśnienie i isilny bół głowy

Proszę o pomoc!

Mój mąż od pewno czasu zauważył że w okolicy szyi, uszu, ma opuchliznę. Od paru dni ta opuchlizna się powiększyła i teraz jest nawet na karku. Miejsca te są miękkie, bez żadnych zgrubień, tak jak by pod skórą była galaretka. Był u lekarza, mam zrobić podstawowe badania. Może wiecie co to jest

Re: Opuchlizna i inne stresy przed porodem.

Jeśli opuchlizna i zatrzymywanie wody w organizmie sugerują bliski 'początek końca' to ja mam jeszcze masę czasu - pocę się jak mysz i oddaję wodę hektolitrami (szczególnie w nocy: mąż przykryty po szyję a ja na kołdrze:) W sumie nawet nogi mi za bardzo nie puchną - dopiero wieczorem, ale to

Gigantyczna opuchlizna - ratunku!

Poradźcie - co na megaopuchliznę pooperacyjną twarzy?! Cały policzek i pół szyi mam jak chomik - z jednej strony, a na sobotę musi być ślicznie. Siniaki zamaskuję maijażem, ale co z opuchlizną?! Macie jakieś złote rady? Altacet nie działa, lód też nie. Czyli nie ma szans..? :/ -- Bądź dobry

Bardzo proszę o pomoc z powodu wyjazdu

. Patologicznych ww. chłonnych w obrębie szyi nie widać. To wszystkie wyniki. Odnośnie mojego samopoczucia to ogólnie czuję się średnio, co prawda nauczyłam się nie zwracać uwagi na swoje objawy, bardziej do nich przyzwyczaić co wiem po zapoznaniu się z forum że jest złe i od teraz zrobię sobie taki notatnik ze

Re: Czy guz na tarczycy boli?

Witam. Ja również od 4 dni odczuwam ból po lewej stronie gardła. Lekka opuchlizna, problemy przy przełykaniu (nawet śliny) oraz ból przy ruszaniu szyją - w boki mniejszy - największy przy odchylaniu głowy do góry i w dół. Innych objawów brak. Z początku myślałam, że to początek zapalenia gardła

HELP!!! Brak czucia po usunięciu 8

bliżej moją historie opisalam w wątku Wycinanie ósemek . Tu chciałabym sie zwrócić do ludzi którzy mieli podobny problem.. Po ilu dniach wraca czucie na jezyku i brodzie ?? czy opuchlizna na szyi jest normalna ? i po jakim czasie zazwyczaj schodzi ? aha i dodam ze mam szczękoscisk... to chyba

na twarzy wygladam jak karp?

bardzo napuchla mi dolna czesc twarzy, nawet jezyk i lewy policzek od srodka i w dolnej czesci ust mam jakby zdretwienie, szyje tez mam powiekszona ale tylko pod broda i policzkami. poradzcie z czego robic oklady. czy to moze byc uczulenie na Augmentin lubDentosept. bo tydzien temu laryngolog

Re: czerwone grudki i plamy na ciele

wiecej, sa wieksze i opuchlizna tez jest wieksza.najwiecej plam jest na twarzy,szyi i tulowiu.

Spuchnieta slinianka-miesiac po jodzie??

Ja juz po prostu nie moge....W styczniu mialam trzecia operacje z powodu wznowy raka- limfadenektomie prawej strony ( swietna blizna w ksztalcie ,,Nike,, na pol szyi ) w sumie 14 wezlow z przerzutami.W lutym drugi raz radiojod. Dopiero co zaczelam wracac do siebie, a tu nagle w ten poniedzialek

Re: Pytanie do zmierzchu

Alez prosze :-) Nie mialam powiekszonych przed operacja, nie wycieli mi ich, za to teraz czuje sie tak, jakby mi sie powiekszyly calkiem sporo. Ale nie wiem, czy to wezly czy tylko opuchlizna niedoczynnosciowa - czekam do 9 stycznia na USG i scyntygrafie szyi i calego ciala. Wtedy sie dowiem, co

Re: Poradźcie dobre dusze - problem z pochwą

Uspokój się, przede wszystkim. Minęły dopiero dwa tygodnie, a połóg trwa 6, więc organizm ma jeszcze czas, żeby wrócić do stanu sprzed ciąży... To może być opuchlizna, żylaki pochwy... Jeśli bardzo się niepokoisz, niech cię obejrzy lekarz albo położna, ale nie grzeb tam łapami! jak się będziesz

Re: po operacji-co robić?

Jestem miesiac po, do dzis szyja mnie troche pobolewa, szew jest czerwony z lekkim zgrubieniem tuz nad, opuchlizna - taka gula nad szwem zaczela schodzic gdzies w dwa-trzy tygodnie po operacji. I to chyba wszystko calkiem normalne jest :-) Poszperaj w Forum, tu sporo bylo na ten temat.

Hydacorn...

będzie w mych snach forewer... Dzięki niemu zaliczyłam Ostry Dyżur w bluzie chłopa-miałam gigantyczną opuchliznę od szyi do pasa :) chcieli mnie zatrzymać na oddziale, ale po ostrym weto puścili z wenflonem w łapie do domu-ino przez tydzień musiałam 2x dziennie dojeżdżać na wstrzyk koksów

Re: Do dziewczyn,które stosowały Differin....

a działo wam się coś ze skórą oprócz łuszczenia/wysypu? bo mi sie właśnie pojawiła piekąca opuchlizna w tych miejscach gdzie jakiś czas temu miałam pryszcze.... chyba odstawiam to świństwo.. -- "Co zrobisz gdy ktoś ci przystawi nóż do szyi a ty akurat dostaniesz czkawki?" /Woody Allen/

Re: krostki

Moja corka choc ma dopiero 2 miesiac rowniez ma krostki na policzkach sie zaczelo dzis mija miesiac czasu. Wysypka rozszerzyla sie tak bardzo, ze ma ja na glowce, karku, uszkach, szyi, na ramionach , na brzuszku. Dostalam jedna masc ze sterydami , ktora smarowalam przez tydzien czasu(tak mi

Świnka ???

Mól 7 letni synek ma nieco obolałą szyję, nie widać opuchlizny, nie ma gorączki... Lekarz stwierdził świnkę. Leży okutany szalem. Czuje sie dobrze - Czy to na pewno świnka? Nie był szczepiony Jeśli tak, to ile dni musi leżeć?

Re: PRZETOKA SZYJNA

Witam. mam rocznego synka urodził się z przetoką boczną szyi.nNa początku niemieliśmy o tym pojęcia myśleliśmy że to jakieś znamie,wyglądało jak nakłucie szpilki nad klatką piersiową. jak miał pół roku pojawiła się opuchlizna i zaczął wyciekać płyn jak ropa. jak zdusiłam lekko to wytrysnęło

Re: Badania że szczepienie=autyzm to oszustwo

"charakteryzują się bólem głowy, brakiem apetytu, złym samopoczuciem i podwyższoną temperaturą ciała, czasami pojawia się jeszcze zaczerwienione gardło i bóle mięśniowe szyi. W późniejszym stadium mogą pojawić się drgawki, wymioty, ból brzucha, a także ból ślinianek odczuwany zwłaszcza podczas

Re: nie

wiele sie zdała mnie po niej było jeszcze gorzej bo szyja bolała lekko puchła i opuchlizna jeszcze bardziej blokowała dopływ krwi

powiekszajaca sie opuchlizna pod uchem

witam, od trzech dni powieksza mi sie opuchlizna pod uchem, przy stawie szczekowym, nachodzac na szyje, policzek. jest tylko z jednej strony. raczej nie jest to migdal. bylem na ostrym dyzuze- nie jest to zab, nikt nie wiedzial o co chodzi. trzech lekarzy ogladalo i nikt nic nie wie. opuchlizna

Obrzęk po operacji wola - kiedy mija?

Dwa tygodnie temu przeszłam operację wola obojętnego. Z tego co wiem lekz wyciął mi część prawego i lewego płata jednak szyja nadal jest gruba /niewiele cieńsza niż przed operacją/. Chirurg mówił że jest obrzęk. Jak długo wy mieliście opuchliznę i czy dużo się zmniejszyła.

Re: Jestem juz po operacjii.

Operaowana byłam w MSWiA .Dzisiaj tz. w poniedzialek jestem w pracy (praca biurowa), nie brałam żadnego zwolnienia. Wszystko jest ok, tylko moja szyja mnie martwi, zamiast maleć wole to ono sie zwiekszyło, podobno to normalne (mam taka nadziję), blizna jest ok tz sam szew jest płaski tylko te

Puchnie a swędzi skóra w okolicach żył,CO TO JEST?

Mam takie dziwne objawy, z reguły rano chodź i czasami też wieczorem zaczyna swędzieć mnie skóra na nadgarstkach, na szyi w okolicach uszu, pod kolanami, a potem w tych miejscach skóra jest napuchnięta a gdy ta opuchlizna minie miejsce to jest przez jakiś czas bolesne. Zastanawiam sie co to może

Re: Orzechy laskowe- jakie skutki uczulenia u 3 l

A może Claritina ? Może zastąpi te wszystkie leki ? Kiedyś dałam ją synkowi, kiedy zaczęła wychodzić mu w ekspresownym tempie wysypika po zjedzeniu pomidorów............po podaniu tego syropu zaczeła znikac tak szybko jak sie pojawiała.doslownie wygladało to komicznie.najpierw plamy i opuchlizna

Świnka? Nie świnka?

Czy Wasze dzieci przechodziły świnkę bez opuchlizny? Z bólem szyi po jednej stronie, gorączką? Młodemu jakaś inna (sobota!) pani dr stwierdziła świnkę. A on tylko zwija się z bólu, bo ruszyć głowa nie może, położyć się i wstać. Ale nie puchnie. Jest możliwość, że pani dr się pomyliła? Konsultować

Dodatni wynik próby tuberkulinowej

Dziecko urodzone na początku lutego 2010 r. (w 38 t.c. (ciąża zagrożona porodem przedwczesnym), 10 pkt., zdiagnozowany kręcz szyi), nie szczepione w pierwszej dobie życia. Pierwsze szczepienie 22 lutego 2010 r. na WZWB. Kolejne: 20.04.2010 - 2 dawka WZWB i 5w1 16.06.2010 - 5w1 (po szczepieniu na

Re: prośba o pomoc w interpretacji badań

Witam mam prosbe o pomoc w podjeciu decyzji co do dalszego leczenia.Od dawna mialam problemy z glosem(zatykalo mnie przy mowieniu) i opuchlizna szyi, czasami mam wrazenie jakbym sie dusila: (Z krtania podobno wszystko w porzadku.Dostalam skierowanie na badania.Oto wyniki: ft3 5,96 pg/ml TSH 4

Re: Rak pęcherzyka żółciowego (C23 wg ICD-10)

Mamę zdiagnozowano na C23 w styczniu br. Lekarz dawał jej od 3do6 miesięcy. W lutym tomograf wykazał liczne(ponad 20 ognisk)meta w całej wątrobie, powiększone węzły. W maju żółtaczka, zapalenie trzustki, zaprotezowano drogi żółciowe. Pod koniec czerwca mama doszła do siebie, zniknęła opuchlizna z

Re: Świnka u dziecka - choroba

ADlaczego siedział aż dwa tygodnie w domu , czxy lekarz tak zalecił. U mnie po tygodniu kazał przyjść do kontroli.Już jest 5dzień i opuchlizna zeszła. Co dalej. Czy opatulałaś szyję małego w szalik

Nawrót choroby?

drugiej serii zaczęła jej puchnąć kostka drugiej nogi.Natychmiast zdecydowaliśmy, aby jednak dla sprawdzenia pojechać wcześniej niż w ustalonym terminie do Centrum Onkologii. A tu....... lekarz wybadał jej węzeł w okolicach szyi. Zlecił natychmiast biopsję węzła (wynik za tydzień), prześwietlenie płuc

Nawrót choroby?

przejdzie. A tu wczoraj po 20 zastrzyku drugiej serii zaczęła jej puchnąć kostka drugiej nogi.Natychmiast zdecydowaliśmy, aby jednak dla sprawdzenia pojechać wcześniej niż w ustalonym terminie do Centrum Onkologii. A tu....... lekarz wybadał jej węzeł w okolicach szyi. Zlecił natychmiast biopsję węzła

Opuchnięte nogi

.Natychmiast zdecydowaliśmy, aby jednak dla sprawdzenia pojechać wcześniej niż w ustalonym terminie do Centrum Onkologii. A tu....... lekarz wybadał jej węzeł w okolicach szyi. Zlecił natychmiast biopsję węzła (wynik za tydzień), prześwietlenie płuc, usg i cytologię.Powiedział,że nie podoba mu się ten węzeł, a kiedy wyszła

Re: po operacji-co robić?

Bożenko to zależy - czy na pewno jest to opuchlizna (skóra napieta?) czy takie zgrubienie-bo to normalne. Czy jest to miękkie, czy twarde?Jeśli twarde - może coś się tam zbiera?Czy to boli,skóra jest zaczerwieniona,masz gorączkę itp.? Generalnie musi minąć kilka miesięcy zanim skóra bedzie

Re: Uczulenie - komary

Dziewczyny, mam te same problemy z synkiem. U nas 2 lata temu po pogryzieniu przez komary wylądowaliśmy na pogotowiu, bo twarz i szyja dziecka przez opuchliznę zmieniły całkowicie kształt. Wtedy młody dostał zastrzyk ze sterydem i Hydrocortizonum w tabletkach (też steryd). Jestem ciekawa, czy

Masaz ajurvedyjski - Cleopatra Secrets

PADA ABHYANGAM - AJURVEDYJSKI masaż stóp To silnie relaksujący masaż stóp, kostek i łydek, rewitalizujący cały organizm. Poprawia krążenie krwi, pomaga w leczeniu żylaków, redukuje opuchliznę i ból łydek. Zapobiega wysuszeniu stóp, mrowieniu, drętwieniu nóg, pękaniu stóp. Usuwa zmęczenie, stymuluje i

Re: do osob po operacji tarczycy

Badania przygotowujące do operacji część zleca endokrynolog ale szpital i tak robił swoje! Koniecznosc wykonania operacji potraktowalam calkiem normalnie. Anetaled proszę napisz ,dlaczego potrzebna rehabilitacja szyi.Jestem rowno 2 miesiące po ,ciągle jeszcze mam lekką opuchliznę nad blizną i

Re: Gigantyczna opuchlizna - ratunku!

A może włosy (jeśli masz dłuższe) rozpuść i zaczesz na policzek. Zawsze to trochę zasłoni. A z ciuchów to może jakiś golf albo apaszka - to chociaż na szyi i dolnej części policzka nie będzie tak widać. Poza tym załóż np. jakiś przyciągający uwagę wisiorek czy pasek - coś co odwróci trochę uwagę

Re: użądlenie- jak rozpoznać...?

i myśleliśmy, że po prostu zejdzie. A tu następnego dnia opuchlizna na cały palec, to była niedziela więc postanowiliśmy, że do lekarza w poniedziałek. Następnej nocy już miałam gorączkę, opuchnięcie na całą dłoń, łapa czerwona do łokcia, czerwone kreski aż na szyi. Raniutko do lekarza i

dziwne objawy

Witam wszystkich.Od ok. miesiąca nie daje mi normalnie funkcjonować jakaś dziwna dolegliwosć,a mianowicie po obu stronach szyi czuję jakieś ciśnięcie od środka jakby opuchnięcie,ugniatanie.Czuję to wzdłóż całej szyi po bokach dalej przenika to ok. uszu i kończy się na głowie.Jest to tak jakby

Re: coś mi dziecko użarło, a lekarz... - help!

wiesz co, nie widziałam Twojego dziecka ani jego rączki, lekarzem też nie jestem, ale gdyby poza opuchlizną dziecko nie miało żadnych niepokojących objawów (wstrząsu, czy czego tam), tobym na pewno nie podała żadnego leku, a tym bardziej tak mocnego. Miałam parę dni temu malucha ze spuchniętą szyją

Re: Czy ja przesadzam??co robic??

dzisiaj juz lepiej,podalam dodatkowo wapno w syropie,opuchlizna z oka zeszla,sliwa pod prawym uchem ciut sie zmniejszyla,ale jest nadal,jutro konczymy pierwsza butelke Penicillin,do Gp raczej sie nie wybiore,baba mnie olala jak ostatnim razem pokazalam jej ze Kasper(meczyl go wtedy bardzo dlugi

Re: prosba o pomoc w rozpoznaniu choroby córki

,że się starzeję nie rozróżniałam tej opuchlizny wydawało mi się, że to tycie. Myślałam,że niektórzy mają takie brzydkie kolana. Nie mogę sobie podarować, że szybciej nie czytałam. Nie mogę o tym spokojnie myśleć bo mój stan od czasu uzmysłowienia sobie,że wszystkim dolegliwością córki winna jest

Re: Świnka? Nie świnka?

Pojęcia zielonego nie mam, czy może być bez opuchlizny. Ja jak świnkę miałam (po 20-tym roku życia zresztą), byłam spuchnięta koszmarnie. Jedno mi na myśl tylko przyszło: kiedyś Zenona tak strasznie bolała szyja, tak mu promieniowało za uchem w dół, w ogóle nie mógł głową ruszyć. Nawet myślałam

Re: czy któras´ z Wa widzi efekty po uz˙ywaniu Jab

owszem nawet juz o tym pisalam u mnie efekt byl taki ze po jednym zastosowaniu a dalam go na twarzi szyje w piatek wieczorem rano wstalam (w sobote) czerwona a w niedziele byly juz krosty ropne i opuchlizna twarzy i szyi w poniedzialek byl lekarz odczulanie w tym takze szpitalne 10 dni

Re: Od kiedy krem pod oczy?

Generalnie to nie ma potrzeby używania czegoś specjalnie pod oczy, jeśli nie ma się szczególnych problemów ze skórą w tej okolicy. To tylko marketing i kreowanie potrzeb (przyznajmy, że skuteczne). Oczywiście, jeśli się walczy z cieniami czy opuchlizną, to można używać specjalnie do tego

Re: typowy portret

prezes, (pasiduppa prostata ruptura), gad z rodziny infernalii, pogdrupa wymiąt. wysokosc w pozycji stojacej do 175 cm, obwod pasa 96-115 cm. masa ciala zroznicowana, przewaznie 100-120 kg. pysk z opuchlizna chorobowa, uszy sterczace, czerwone. oczka male, gleboko osadzone, chytre. umaszczony

Re: Jeszcze nie-to byl wstep! ;))

Ja tez jestem alergikiem,ale az tak jak u Ciebie groznie po osach nie jest... mi to miejsce,po tych gzach tez,baaaaardzo puchnie.Gdyby ugryzla mnie np w szyje,to byloby kiepsko... wapno ani zadne specyfiki tam nie pomogly-ale Aankaa poradzila cebule-i dzis powoli opuchlizna schodzi i wracam do

Re: nowe cudowne wieści od Dorotki:-)

złosliwe, czyli lagodne cholerstwo. Juz mu wyjęli kroplowki z szyi..brrrr.....jeszcze tylko wenflon został i opatrunek na głowie. Spuchnięte ma pół twarzy, ale powoli schodzi ta opuchlizna. Nie dosc, ze glejak niezłosliwy, to drugi dla mnie cud-wygrzebane cholerstwo ze srodka prawie mózgu, a zadnych

Re: Śmierć Herosa -dlaczego /?, dlaczego? , dlacz

ospały,nie jadł i SPUCHłA MU GłóWKA JAK BALON RAZEM Z SZYJĄ.BIEGIEM DO WETERYNARZA ,dostał zaszczyk odczulający i antybiotyk ,ale z innej półki i powiedziano nam ,ze powinno pomoc ,opuchlizna powoli zejdzie.A tu guwno za przeproszeniem,opuchlizna nie schodzila ,kot jakby na pol zywy.Na wieczor znowu do

Bardzo dziwna wysypka!!!!!

histamine 30 ch i tak 3 razy co godzinę, pod pachami zeszła troche opuchlizna zostały jakby kropeczki podskórne, potem była przerwa na jedzenie i znowu wyszło pod kolanami symetrycznie, znowu podałam lek, zaczęło wychodzić na czole i szyi, zobaczę za chwilę jak jest po leku. Przy tym syn nie jest

ErgoClock

przedstawia poszczególne ćwiczenia w wyraźnym schemacie graficznym. W określonych odstępach czasu aplikacja informuje użytkownika o potrzebie rozluźnienia pleców i szyi.

EyeProtectorLite

EyeProtectorLite to aplikacja, która informuje użytkownika o konieczności zrobienia przerwy od wykonywanej pracy przy komputerze.

EyeProtectorLite pozwoli zapobiec nieprzyjemnym dolegliwościom do których należą ból oczu i głowy, kręgosłupa, szyi, drętwienie rąk i

Pull Ups pro

naszej szyi bądź też znajdować się w kieszeni. Każde podciągnięcie się jest zliczane przez program. Po skończeniu sesji aplikacja pyta, czy zestaw był dla nas odpowiedni. W zależności od odpowiedzi modyfikuje plan treningowy.

Pull Ups pro jest prosty w obsłudze i działaniu, jednakże

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - opuchlizna na szyi szyja

Zdjęcia - opuchlizna na szyi szyja