parwowiroza

thumb
Rumień zakaźny (łac. erythema infectiosum) - inaczej "choroba piąta" (ang. fifth disease) jest to zakaźna choroba wirusowa przebiegające ostro, występuje najczęściej u niemowląt i dzieci. Spowodowana zakażeniem parwowirusem B 19. Okres wylęgania choroby wynosi około dwóch tygodni. Głównym objawem chorobowym jest wysypka, która początkowo ma charakter ostro odgraniczonego rumienia

... czytaj więcej o parwowiroza na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Surowica dla szczeniaczka na parwowirozę

Witajcie, poszukuję surowicy dla szczeniaczka 9 tyg zarażonego na parwowirozą. Weterynarz może zamówić ale to potrwa.( ok tyg). Więc szukam sama dawcy surowicy (potrzeba ok 10 ml krwi) , najlepiej 2-3 tyg po szczepieniu. Chętnych pomóc proszę o kontakt. tel. 696-900-545.

parwowiroza

Sasiadki pies wlasnie zalapal. W skrocie wszystko zaczelo sie rano, byli u weta leczenie rozpoczete.. Ale teraz ja mam myślącą: Mój Simba wczoraj wieczorem nic nie zjadl, rano dzis dostal jedzenie zjadl troszke zostawil..Minela godzina i zwymiotowal! Wyszlismy na dwor to zrobil kupke ale troszkę rz

parwowiroza

Mam szczeniaka, który pochorował się prawdopodobnie na parwowirozę. Ktos ma z tym świństwem doczynienia? zdrowiały wasze psiaki bo podobno szanse sa pół na pół. -- Nigdy nie jest tak, żeby człowiek, czyniąc dobrze drugiemu, tylko sam był dobroczyńcą. Jest równocześnie obdarowywany tym, co ten

Re: parwowiroza

Witam jeśli chodzi o chorobę parwowirozę to mój piesek był na to chory. Wzieliśmy pieska 4 misięcznego ze schroniska i po 2 dniach zaczął wymiotować załatwiał się wodą(nieciekawy zapach) i nie miał na nic ochoty tylko spał.Zmartwiliśmy się i pojechaliśmy z nim do tego schroniska (bo mieliśmy 2

parwowiroza u kota?

Hej. Czy kot moze zarazic sie parwowirozą od psa??? Czy jest szczepionka na parwo dla kotow?

parwowiroza

Czy mozna zalozyc ze piesek juz jest bezpieczny-zdrowy? Boje sie ze moze zarazic nasza kilkunastoletnia juz suke i kota? Czy moje obawy sa sluszne? Czy ta parwowiroze leczy sie raz i skutecznie czy moze byc jeszcze nawrót tej choroby? Piesek jest umowiony na szczepienia pod koniec miesiaca(trzeba od

Re: parwowiroza

Kamila oczywiście, może nic nie będzie. Jeszcze jedno, ja bym nosiła Simbę na klatce na rękach, aby nic nie wąchał/. Trzymam kciuki za niego :). Pozdrawiam Ania z małpkami.

Re: parwowiroza

Kamilko obserwuj go jednak nadal, to świństwo się rozwija parę dni. Pilnuj żeby nie miał kontaktu z psem sąsiadki, bo to maluszek i ma jeszcze słabszy organizm. Pozdrawiam Ania.

Re: parwowiroza

ale sasiadki pies tez ma komplet szczepien... Jest na razie ok, załatwił się na dworze i kupka była normalna.. Może i mam nadzieje ze to zbieg okolicznosci tylko!

Re: parwowiroza

A moze mogę juz cos podac zeby go uchronic..? Choc wiem ze jesli podlapal to juz za pozno... czytalam o chorobie, objawy i leczenie takze zostaje mi malego obserwowac.

Re: parwowiroza

staramy się omijąc.. ale mamy wspolny korytarz takze też zbytnio "bezpieczni" nie jestesmy... Ogolnie to czytalam ze to u psa rozwija sie pare dni i dopiero zaczyna sie wszystko wymioty, biegunka itp. A Simba z sasiadem bawil sie jeszcze w pt i sob. Ale badzmy dobrej mysli, jest ok na razi

Re: parwowiroza

Kamila jak jest mały zaszczepiony to powinno być okey, trzymam kciuki. Obserwuj małego i jeżeli coś cię zaniepokoi idz natychmiast do weta. Troszkę ta biegunka mnie niepokoi, ale może faktycznie najadł się kwiatków. W każdym razie nie lekceważysz żadnych złych objawów i dobrze. Powodzenia i trzymam

Re: parwowiroza

Oczywiście ,że szczepienie nigdy nie da nam 100% gwarancji ,że pies nie zachoruje ale daje bardzo dużo bo w końcu po to się szczepi. Moim zdaniem dobrze zaszczepiony pies - we właściwym czasie i z powtórkami nie powinien zachorować.

Re: parwowiroza

maly ma szczepienia wszystkie juz porobione. Jest dobrze jak na ta chwile. Maly robi normalne kupki.. Tylko wczoraj rano bylo zle a pozniej wszystko wrocilo do normy.Troszke go przeglodziłam. Dalam mu jogurt naturalny (lyzke jedna) na trawienie. Wieczorem bylo wszystko ok! Dzis je normalnie.Moze to

Re: parwowiroza

ja też o chorobie nic nie wiedziałam.. ale sasiadka mi przekazala co wet jej powiedzial i przeczytalam w necie. Powiedzial ze pies moze byc szczepiony i tak może sie zdarzyc ze to zalapie... szczegolnie przyniesie z podworka... inne psy szczegolnie bezpanskie zalatwiaja sie wszedzie i od nich najcze

parwowiroza

Czesc chcialabym sie poradzic w pewnej sprawie. Znalazlam fajnego pieska do adopcji,od razu nam sie spodobał, zadzwonilam do pani ktora ma owa suczke u siebie na tymczasie (prowadzi fundacje dla psow i kotow). Suczka-szczeniak 4mce jak na swoj wiek juz sporo przeszla, po przybyciu na tymczas do tej

Parwowiroza czy to możliwe?

Mam takie pytanie.Czy możliwe jest to,żeby tylko jeden szczeniak z miotu 6 piesków wyniósł z domu parwowirozę? Wszystkie szczenięta były 2 tygodnie po pierwszym szczepieniu. 4 szczeniaki są już w nowych domach i mają się świetnie,obecnie są po 2 szczepieniu w nowych domach. Jeden jest jeszcze w

Parwowiroza czy to możliwe?

Czy możliwe jest to,żeby tylko jeden szczeniak z miotu 6 piesków wyniósł z domu parwowirozę? Wszystkie szczenięta były 2 tygodnie po pierwszym szczepieniu. 4 szczeniaki są już w nowych domach i mają się świetnie,obecnie są po 2 szczepieniu w nowych domach. Jeden jest jeszcze w domu i również czuje

Parwowiroza czy to możliwe?

Czy możliwe jest to,żeby tylko jeden szczeniak z miotu 6 piesków wyniósł z domu parwowirozę? Wszystkie szczenięta były 2 tygodnie po pierwszym szczepieniu. 4 szczeniaki są już w nowych domach i mają się świetnie,obecnie są po 2 szczepieniu w nowych domach. Jeden jest jeszcze w domu i również czuje

Re: Parwowiroza czy to możliwe?

witam. nie napisałeś, po jakim czasie od zabrania z twojego domu zaczął chorować, a to ważne. okres inkubacji parwowirozy (czyli od zarażenia do objawów) to 7-14 dni. jeśli więc zachorował będąc w nowym domu powyżej 14 dni mało prawdopodobne że zaraził się u ciebie. a czy to na pewno parwo- robili

Re: parwowiroza

proponuje potraktować psa jak nie szczepionego odczekać i zaszczepić 2 razy co 3 tygodnie. straego psa jak najbardziej jest wskazane zeszczepić wcześniej -- Marwet www.marwet-turka.pl

Re: parwowiroza

troce szybko jak na parwo, tego, że ie ma siestwa wirusa z kałem nikt nie zagwarantowuje, tak krotko po chorobie jest duże niebepieczeństwo, ze może zarazić inne psy, po szczepieniu pies będzie bezpieczny, należy tylko pamiętać, że pierwsze szczepinieni musi być wykonane dwa razy w odstępie nie więk

Re: parwowiroza

Choroba trwała krótko, bo pani która zajmuje sie pieskiem bardzo szybko zareagowała i zawiozła ja do weta (pani zna się na psach i kotach). Miała kroplówkę, podaną surowicę itd. Dzieki jej szybkiej reakcji pies żyje, tak myslę. Pies już był podobno szczepiony raz na choroby zakaźne, ale potem zachor

Parwowiroza

przekazany wieczorem dnia poprzedniego) do weterynarza leczącego poprzedniego szczeniaka, potwierdził nasze obawy o parwowirozie (mieliśmy kilka przypuszczeń – parwowiroza, choroba odkleszczowa). I teraz pytanie. Szczeniak przebywał w domu w którym była parwowiroza kilka godzin (został

PROBLEM-Parwowiroza czy to możliwe?

Mam takie pytanie.Czy możliwe jest to,żeby tylko jeden szczeniak z miotu 6 piesków wyniósł z domu parwowirozę? Wszystkie szczenięta były 2 tygodnie po pierwszym szczepieniu. 4 szczeniaki są już w nowych domach i mają się świetnie,obecnie są po 2 szczepieniu w nowych domach. Jeden jest jeszcze w

parwowiroza

Kupilismy szczeniaka zarazonego parwowirozą. Nie bede opisywał, tego co przezywalismy patrzac jak szczeniak cierpi gasnąc powoli na rekach zony. Nie pomogla surowica, kroplówki, leki. Poprostu niezwykle zjadliwy wirus spowodował, że od czasu pierwszego objawu (sennosc, piesek przespał cały dzien

Re: parwowiroza u kota?

Poczytaj tutaj, wszystkiego się dowiesz. Kota należy zaszczepić na panleukopenię. Po pierwszym szczepieniu wet ustala terminarz na następne. www.twojkot.eu/choroby/zaraza.asp

Re: parwowiroza u kota?

Cyt. z linku: Dziś już wiadomo, że koty nie mogą się zarazić od psów i odwrotnie. Też radzę czytać ze zrozumieniem, bo już jaśniej chyba nie może być napisane. A poza tym takie rzeczy konsultuje się ze specjalistą, bo na tym fotum żadem weterynarz nie udziela darmowych porad. Ja tylko dlatego tym s

Re: parwowiroza

Współczuję, ja miałam, szczeniak nie przeżył. Ale to była ewidentna wina weterynarza, bo zaszczepił już chorego psa.

Parwowiroza a kolejny pies.

Witam Parwowiroza zabrała mi 2 miesiące temu szczeniaka (4miesiecznego), przekonałam się ze to bardzo okrutna i ciężka choroba, mimo podjętego leczenia piesek zmarł, nie życzę nikomu takiego doświadczenia. Maurus zachorował a wszystkich szczepienia posiadał. Chciałbym adoptować dorosłego pieska ze

parwowiroza u szczeniaka

Czy mozna zalozyc ze piesek juz jest bezpieczny-zdrowy? Boje sie ze moze zarazic nasza kilkunastoletnia juz suke i kota? Czy moje obawy sa sluszne? Czy ta parwowiroze leczy sie raz i skutecznie czy moze byc jeszcze nawrót tej choroby? Piesek jest umowiony na szczepienia pod koniec miesiaca(trzeba od

Re: parwowiroza

nie-matka napisała: > Współczuję, ja miałam, szczeniak nie przeżył. Ale to była ewidentna wina wetery > narza, bo zaszczepił już chorego psa. Moja wyzdrowiała. mamy teraz w domu psi wulkan energii :-) -- Nigdy nie jest tak, żeby człowiek, czyniąc dobrze drugiemu, tylko sam był dobroczyń

Re: parwowiroza

z moim jest coraz gorzej. Najgorzej, że trzeba będzie pójśc do pracy i nie wiem jak go zostawić samego w domu? :-( -- Nigdy nie jest tak, żeby człowiek, czyniąc dobrze drugiemu, tylko sam był dobroczyńcą. Jest równocześnie obdarowywany tym, co ten drugi przyjmuje z miłością.

Re: parwowiroza

Nasz rodzinny wyzdrowiał, zachorował jako szczeniak. Teraz ma cztery lata i ma się całkiem dobrze. Długo podawaliśmy kroplówki kilka razy dziennie, przykrywaliśmy kocem i okładaliśmy butelkami z ciepłą wodą. Był moment kiedy myśleliśmy, że zdechnie, bo "wyprowadził się" z własnej woli do

Parwowiroza

Przeszłam kilka lat temu ostrą nauczkę, zakupiłam w niedzielę na wystawie pieska nieszczepionego i już w poniedziałek wylądowałam u weterynarza z podejrzeniem właśnie parwowirozy. Usłyszałam wtedy kilka ostrych słów na temat kupowania na takich spędach, info, że tylko wola życia psa pozwoli mu

Parwowiroza

Mam pytanie dla mnie bardzo ale to bardzo istotne. Czy parwowiroza może w jakikolwiek sposób być niebezpieczna dla człwieka? Naprzykład dla ciężarnej? Rozwijając wątek powiem że moją żona jest w ciązy i od kilku dni mamy przecudnego kundelka (ma 5,5 tyg.), nie był jeszcze szczepiony a nawet

Parwowiroza?

parwowirozy,natomiast drugi- tak,mowiac,ze moze ona przebiegac bez wymiotow oraz ze nalezalo podac surowice przeciw parwo,natomiast nie dawac psu nic do jedzenia( w czasie choroby). Bardzo prosze o informacje,czy taki przebieg choroby wskazuje na parwowiroze ewentalnie inna tego typu chorobe zakazna. A po

Re: Parwowiroza czy to możliwe?

Jeśli masz takie podejrzenia nie czekaj, najlepiej od razu udaj się do weterynarza. -- Zoomia.pl, miejsce gdzie psy znajdują kochających właścicieli. Sprawdź ogłoszenia!

szczenię labradora z parwowirozą

Witam, mam 3 miesięczną labradorkę. Bajka jest 2 razy zaszczepiona. W poniedziałek, 28 grudnia sunia zaczęła wymiotować śluzem, miała biegunkę, z krwią, cuchnącą. Lekarz po wykonaniu testu potwierdził parwowirozę (psy sąsiada chorowały, jeden nie przeżył). Pies dostaje od 1 dnia choroby

Re: Parwowiroza a kolejny pies.

Witaj, Mój zabrany ze schroniska roczny psiak zmarł po 4 dniach od adopcji, też parwowiroza. Oczywiście prosto ze schroniska poszliśmy do weta na wszystkie szczepienia itd. , ale on był pobity i słaby. Miał krwiaka na głowie, złamaną kość zębodołu i dlatego nie miał siły walczyć. Ja po jego

Re: Parwowiroza

najsłabsze suczki, inne szczeniaki nie dostały surowicy. Jako że surowicy było na tyle dużo, osoba która zapłaciła za lek, zaproponowała podanie zupełnie za darmo innym zagrożonym szczeniakom(głównie psom sąsiadów i pieskowi z tego samego miotu co piesek który miał najprawdopodobniej parwowirozę

Re: Parwowiroza

Zapewne odpowiadam i tak za późno, bo zapewne surowica została i tak juz podana, jak sądzę. Mimo to napiszę parę słów. Jeśli to rzeczywiście była parwowiroza, to szansa zakażenia na pewno jest, choć nie tak duża, jak przy kontakcie bezpośrednim. Największe ryzyko zakażenia ma szczeniak, który

Re: parwowiroza

co do parwowirozy, niech wypowie się ekspert. natomiast co do kupna psa - poczytaj: www.urban.poznan.pl/zanim_kupisz/5.html arka.strefa.pl/rasa.html Myślę, że dzięki temu doświadczeniu wiesz już co to jest kupno psa w pseudohodowli. Nie popełniaj po raz kolejny tego samego błędu. Nie dawaj zarobić

Re: Parwowiroza czy to możliwe?

Możliwe i wcześniejsza obecnośc starego psa wiele tłumaczy: artykuly.animalia.pl/artykuly.php?id=24 Mi właścicielka hodowli (weterynarka- to wiele tłumaczy) odmówiła sprzedaży szczeniaka kiedy powiedziałam, że mój stary pies odszedł miesiąc wcześniej. Kazała czekać na nast. miot "żeby już nie

Re: Parwowiroza

Nie zagraża. To nie jest choroba z grupy zoonoz, którą może się zarazić człowiek. Wirus parwowirozy nie przenosi się na człowieka. Pozdrawiam.

szczepienie po parwowirozie

Moje szczeniaczki kilka dni po szczepieniu szczepionką Nobivac Puppy DP zachorowały na parwowirozę. Były wykonane testy w kierunku parwiwirozy. Teraz są juz około tygodnia po chorobie. Są zdrowe,wesołe, maja apetyt i prawidłowo sie wypróżniają. Zaraz przychodzi kolejny termin szczepienia i

Re: szczepienie po parwowirozie

Jakie to były testy? Szybki test z kału? To nie był dobry pomysł, robić test w kierunku parwowirozy w kilka dni po szczepieniu. Taki test wyjdzie prawie ZAWSZE pozytywny, bez względu na to, czy zwierzęta mają jakiekolwiek objawy chorobowe, czy też nie. Testy nie potrafią odróżnić wirusa

Re: parwowiroza

obywatel_korowiow napisał: Pytanie: czy kilkukrotna dezynfekcja Virkonem calego mieszkania oc > zysci je z wirusa parwowirozy? Niestety, nie ma takiej pewności. Parwowirusy to wirusy nabardziej oporne na działanie środków dezynfekcyjnych ze wszystkich wirusów na swiecie. czy połączyc

Re: parwowiroza/nosówka???ważne

Nie wiem jak jest z nosówką ale jeśli chodzi o parwowirozę to mam pewne doświadczenia. Miałem podobną sytuację, u naszej psiurki stwierdzono parwowirozę. Padła po 2 dniach choroby. Po 2,5 miesiącach zdecydowaliśmy się na sunię ale wzięliśmy ją po trzecim szczepieniu i dwóch tyg. kwarantanny

Re: parwowiroza/nosówka???ważne

Jestem podobnego zdania jak wet prowadzący: objawy zdecydowanie bardziej przypominają w tym przypadku nosówkę niż parwowirozę. Zwłaszcza te zaburzenia oddychania, szumy w klatce piersiowej, ropna wydzielina z nosa i objawy nerwowe - te są wręcz typowe dla nosówki. Dlatego jestem zdania że to jednak

Re: szczepienie po parwowirozie

Serdecznie dziękuję za odpowiedź. Szczeniaczki były zaszczepione w wieku 6 tygodni.Tak, to był szybki test z kału.Objawy parwowirozy były klasyczne, najpierw wymioty, a potem kupka szara potem galaretowata ze śluzem,potem wodnista i okropnie cuchnąca charakterystycznym zapachem, temperatura

Re: Parwowiroza - pytanie

Za szybko poszlo, przepraszam. Mam pytanie dotyczace parwowirozy. Na poczatku pazdziernika stracilam pieska ( szczeniaczka ) z powodu parwowirozy. Wiem, ze to bardzo zadliwy wirus i w domu, w sprzyjajacych warunkach moze utrzymywac sie do pol roku. W grudniu chcialabym kupic kolejnego pieska

Re: parwowiroza/nosówka???ważne

Nie wiem, czy jest konieczne. Opisałem Ci sytuację jaka u mnie miała miejsce. Wirus parwowirozy jest bardzo zjadliwy i uważam, że trzeba wziąc pod uwage, ze po drugim szczepieniu zawsze istnieje pewne ryzyko. Myślę, że nawet gdyby prawdopodobienstwo zachorowania wynosiło tylko 5% to i tak bym nie

Re: Parwowiroza?

Rzeczywiscie, to moze byc parwowiroza - tego zważywszy na objawy na pewno nie da się wykluczyć. Na parwowirozę mozna zrobić łatwy do wykonania test, do któego potrzebna jest tylko probka kału, może warto byloby go wykonać. Takie objawy mogą jednak wskazywac na inne choroby zakaźne, m

Re: Parwowiroza - pytanie

Jeśli Wasz potencjalny nowy piesek będzie rzeczywiscie trzykrotnie zaszczepiony i po kwarantannie, to praktycznie nie ma żadnej możliwości, by mógł zarazić się jakimkolwiek wirusem pozostającym ewentualnie w Waszym mieszkaniu. Tak wiec sądzę, że profilaktyka parwowirozy w postaci szczepienia

Re: Parwowiroza

Szczerze mówiąc, to bardzo zły pomysł aby do zawirusowanego domu natychmiast przynosić nowego szczeniaczka. A zwałszcza w przypadku parwowirozy. Parwowirus jest niezwykle opornym wirusem na czynniki środowiskowe, jest również bardzo oporny na powszechnie stosowane środki dezynfekujące. Tak więc

Re: Parwowiroza

moje pytanie. Czy do domu, w którym przez 3 tygodnie chorował na parwowirozę pies, można nabyć natychmiast następnego, jeśli tak to na co zwracać uwagę, jakie środki ostrożności przedsięwziąć, czy piesek ma być po szczepieniu już minimum 6 tygodni? -- ©

Re: parwowiroza/nosówka???ważne

Mysle, ze nikt nie moze Ci tak pomoc jak weterynarz *pierwszego kontaktu*, ktory Cie zna, Twojego pieska i tego co umarl i tego przyszlego. Do zakazenia parwowiroza dochodzi gdy pies ma kontakt z zanieczyszczonym kalem zwierzecia chorego.Prawda jest taka, ze mozesz nawet mieszkanie zmienic a wirusa

Re: parwowiroza!!!

Bardzo mi przykro ale jestem dobrej myśli. Moja znajoma dostała dalmatyńczyka. Był szczepiony ale jakimś cudem złapał parwowirozę. Miał 9 tygodni. Bardzo osłabł, aż przestał chodzić. Lekarz stwierdził że to zatrucie i podał kroplówkę. Za kilka dni było jeszcze gorzej. Pojechaliśmy do innej

parwowiroza/nosówka???ważne

. Będzie po 2 szczepieniu i po okresie kwarantanny. Lekarz powiedział mi, że w tym okresie już mogę to zrobić, ale ja nie jestem, ciągle pewna...Jeśli była to nosówka to na 100proc wirusy po 3miesiącach umrą, ale jeśli była to parwowiroza to wirusy mogą jeszcze zyć!!!Mieszkanie zostało baaaaardzo dokładnie

Parwowiroza - wygrałyśmy :)

Witajcie , jestem tu nowa, opadły emocje i chyba mogę zacząć normalnie o tym mówić. 13 listopada (piątek) kupiłam szczeniaka rasy Shih tzu, niestety jak się okazało od nieuczciwego człowieka. W poniedziałek odrobaczyłam Sonie i wszystko było ok, we wtorek wieczorem pies zaczął być osowiały i się pok

parwowiroza/nosówka???ważne

jeśli była to parwowiroza to wirusy mogą jeszcze zyć!!!Mieszkanie zostało baaaaardzo dokładnie wymyte domestosem (, bo to działa na parwo) i virkonem. czynność była powtórzona kilkakrotnie. tam gdzie są panele ścienne wyszorowałam ściany, spryskałam sufit, natomiast w pokojach ściany popryskałam

parwowiroza!!!

no to juz niestety wiem, na co są chore moje pasiaste skarby teraz to tylko pozostaje nadzieja, że ich organizmy są na tyle silne i przetrzymaja tę straszną chorobę to naprawdę paskudna, wycieńczjąca dolegliwość i nie ma na nią lekarstwa!!! Tigra leży w psim szpitalu, bardzo osłabiona, żyje tylko d

Diagnoza - parwowiroza, czy ma szansę wyzdrowieć.?

Udało mi się nawiązać kontakt z lekarzem, na szczęście przypadek zrządził, że lekarzem jest Polka, więc problemu z porozumiewaniem się nie było. Mój psiak został hospitalizowany, podłączony do kroplówki, zrobiono mu RTG w celu wykluczenia ciała obcego w jelitach, zrobiono mu test na parwowirozę

Re: Czy to parwowiroza? ? ?

Najbardziej typowym objawem parwowirozy jest biegunka z krwią i wymioty oraz szybko postępujące odwodnienie. Do tego dochodzi również ostry ból brzucha. Niektóre z wymienionych objawów u tego psa wystapiły, dlatego też parwowirozy wykluczyć na 100% nie można. jest jeszcze wiele innych chorób

Re: Parwowiroza u zaszczepionego psa.

Masz rację .!!!Powinnam sprawdzić .Dziękuję w imieniu Paco za życzenia powrotu do zdrowia. Mam ndzieję , że wyjdzie z tego . Pozdrawiam

Re: Parwowiroza a kolejny pies.

Bardzo bym chciała bo kocham zwierzęta a zwłaszcza psy. Idzie zima i chciałabym zeby choć jeden z tych biednych psiaków nie marzł. Rozumiem twój ból, wiem jak to jest gdy pies umiera "na twoich rękach" Najgorsza jest ta świadomość ze już zrobiło sie wszystko co było możliwe a to i tak ma

Parwowiroza-czy dobrze leczona?

Zwracam się do wszystkich o pomoc.Mam szczeniaczka 7-cio tygodniowego,rasy beagle.Od 6 dni piesek choruje na parwowirozę,leczona jest u weterynarza.Pies przez ostatnie 6 dni dostał 2 kroplówki,codziennie dostaje witaminy,leki przeciwwymiotne,antybiotyki.Lekarz zalecił równierz nawadnianie psa

Re: Parwowiroza u zaszcapionego psa.

sprawdz lepiej dokładnie co dajesz zwierzakowi do jedzenia,u istot żywych wszystkie problemy zdrowotne związane są z niewłaściwym odżywianiem a tak na marginesie szczepionki również źle wpływają na organizm

Re: Parwowiroza u zaszcapionego psa.

Monia masz przerabane!!Ta choroba przeszla juz na Ciebie i uzwierciedlila sie problemami z gramatyka.Czegos takiego w swojej praktyce nie spotkalem.Pozdrawiam i zycze milego dnia.

Re: Czy to parwowiroza? ? ?

Już rozmawiałem z wetem, mówił, że o kosztach to z szefem, wiec dzis będę gadać. Wet mówił, że podejrzewa, że da się to jakos załatwić. Mam nadzieję. A co do psa to chyba to nie jest parwowiroza, teraz wet podejrzewa jakąś chorobę od robali. Ja nie wiem, ważne zeby piesio przeżył. Daja mu

Re: Parwowiroza - wygrałyśmy :)

ja kiedyś kupiłam yorka z rodowodem piesek miał przestawione płuca i serce zdechł dzień przed operacją . chodowca niechciał mi oddać pieniędzy bo powiedział że to nie jego wina że był chory.moim zdaniem wogóle nie powinien sprzedawać chorego psa

Re: Parwowiroza - wygrałyśmy :)

Oczywiście masz racje. Głupio zabrzmi ale nie miałam świadomości ze aż 70% szczeniaków z takiego źródła nie przezywa kilku dni :( Będę przestrzegać wszystkich przed ewentualnym zakupem z niewiadomego źródła. Tylko jak z tym walczyć, co możemy zrobić żeby to ukrócić?? Moja Sonia trafiła do mnie, miał

Re: Parwowiroza u zaszczepionego psa.

Moniu!! Nie rzne filozofa bo to tylko forma zartu,a Ty zaraz na serio.Mala dygresja Moniczko,jak cos robisz lub piszesz,to nalezy najpierw sprawdzic a potem wysylac.Oczywiscie pozdrawiam Cie a psiakowi zycze szybkiego powrotu do zdrowia.Bardzo fajna rasa.

Re: Parwowiroza u zaszczepionego psa.

Och ale ktoś jest błyskotliwy , małe przejęzycznie a ktoś udaje filozofa. Niestety mój amstaff pomimo szczepionki trzeciej juz w jego życiu (szczepiony jest od szczeniaka, a dzisiaj ma 3 lata. ) zachorował na tę paskudną chorobę z którą nie mogę sobie poradzić. Trwa to już tydzień...

Re: Parwowiroza - wygrałyśmy :)

Żaen hodowca nie da 100% gwarancji na zdrowie psa, bo nie jest Bogiem. Ciężko zaobserwować taką wadę u małego szczeniaka, ciężko też wszystkie po urodzeniu np prześwietać. Faktycznie kiepsko, że nie oddał pieniędzy, z tym się zgadzam. Niemniej jednak, jak kupujemy szczeniaki po sprawdzonych, zbadan

Re: Parwowiroza - wygrałyśmy :)

Cieszę się, że piesek przeżył. Wniosek natomiast jest jeszcze inny: NIE NALEŻY kupywać psów od rozmnażaczy. NIGDY nie mamy pewności na kogo trafimy, choćby nie wiem jaki był miły i na jak uczciwego wyglądał. W prawdziwej hodowli można sprawdzić choćby poprzednie dzieci danych rodziców... Twój pies

Czy to parwowiroza? ? ?

Pies 6-8tyg. Objawy tylko ostry ból brzucha, ciągłe skomlenie, ujadanie, Pies był odrobaczony w tydzień temu pierwszy raz, nie miał żadnych niepokojacych objawów. Czytałem w internecie na temat parwowirozy i chyba zaden z tych objawów jakie byc powinny nie wystapił, ani biegunka z krwią ani

Re: Parwowiroza - wygrałyśmy :)

Część ludzi nie zdaje sobie sprawy z tego, czym są pseudohodowle. Grunt, żeby zrozumieli, że popełnili błąd. Żeby na przyszłość wiedzieli, że jak pies rasowy to tylko z papierami z dobrej hodowli, albo z adopcji. Żeby bez wstydu czy złości potrafili powiedzieć: tak, mój pies nie jest rasowy, jest w

Re: szczenię labradora z parwowirozą

Baja wychodziła tylko do naszego ogrodu. Podejrzewam, że sami przytargaliśmy na butach to cholerstwo od sąsiadów, u których chorowały psy.

Re: parwowiroza

Dziękuję za wyczerpującą odpowiedz. Chciałbym sie jeszcze dowiedziec, czy lampa UV zabija parwowirusy?

Re: szczenię labradora z parwowirozą

Super. Wygląda na to,że pokonała to paskudztwo. Z jedzeniem powolutku, wagą nadrobi. Czy przestrzegaliście kwarantanny? gdzie złapała to choróbsko? My z psem wychodziliśmy dopiero po 3 szczepieniu.

Re: Parwowiroza-czy dobrze leczona?

Jakie piesek ma objawy? Przy parwowirozie leczenie jest głównie objawowe. Jeśłi pies wymiotuje często, praktycznie po kazdej próbie podawania mu czegokolwiek do pyska, to lepiej nie próbować nawadniac go doustnie, ponieważ w takiej sytuacji pojenie na siłę może bardziej podrażniać śluzówkę

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - parwowiroza

Zdjęcia - parwowiroza