Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Forum Phinance

a korzystał ktoś z tej analizy może? phinance.pl/oaf

Re: Forum Phinance

Hej kondekgardek ja postanowilam zadzwonic jednak i bylo bardzo zyczliwie. Poki co zrobilismy analize moja finansowa i rozwazamy razem z Phinance kilka opcji kredytu. Pan Michał bo takiego mi przydzielono ma mi za kilka dni zadzwonic i przedstawic juz dokladna oferte kredytowa bioraca pod uwage

Re: Forum Phinance

ja bym na twoim miejscu uwazal bo juz w swoim zyciu na naciagaczy wpadalem wielokrotnie. Akurat te Phinance maja dobra opinie o dziwo. teraz ich raporty posprawdzalem i tez sa wporzadku, ale mimo wszystko masz racje. dowiedz sie wszedzie gdzie to mozliwe i dopiero podejmuj decyzje. glupio wpasc w

Re: Forum Phinance

Ja wlasnie sie zastanawiam nad kredytem pod kupno domu ok. 300 tys. zł. Główkuję nad różnymi bankami, gdzie najlepiej, czytam pochlebne opinie o tym phinance, bylem tez na ich stronce internetowej, wszystko wyglada fajnie, ale czy kredyt przez posrednictwo nie bedzie wyzszy? Co mam zrobic? Czy za

Re: Forum Phinance

a ja mogę potwierdzić wyniki tego raportu, bo sama kiedyś wsółpracowałam z Phinance. kilka lat do tyłu. teraz już jestem po kredycie. dzieki niemu mam auto (nie brałam na długo, do na 2 lata) teraz jestesm w sporadycznym kontakcie, raczej jak chce zapytac o cos. Ale gdyby mnie zapytali czy byłam

Re: Forum Phinance

nie interesuje bo nawet sie nie znam. Ale w zwiazku mam takie pytanie, czy ta placowka w phinance jest na tyle profesjonalna ze ulokuje moje pieniadze w dobre inwestycje, a jednoczesnie nie wykiwa mnie na duza sume? Widze duzo pozytywnych komentarzy, moglibyscie ewentualnie cos doradzic, jak juz

Re: Forum Phinance

formę współpracy, więc wszystko zależy od ciebie. Jak wszędzie jak se dasz na głowę wejść to ci wejdą, aczkolwiek Phinance nie są nachalni raczej. Tak jak pisałem, ja jestem zadowolony, każdy może mieć swoje zdanie na ten temat. Jak masz jakieś wątpliwośći to poczytaj o nich raport. Poza tym telefon do

Re: Forum Phinance

innymi warunkami bez prowizji 0%. Niestety zobowiązanie na 30 lat tego nie unikniesz. Smutne, ale prawdziwe. Nie mam pojecia czy w Phinance naciagna bank na kredyt dla osoby, która nie spelnia warunkow - pewnie nie, ale probowac mozesz bo sa bardzo kompetentni. Rate bede placic nie duzo ponad 1700 zł

Re: Forum Phinance

zlotem. Pewnie okaze sie lipa ;P Ale Phinance ja moge szczerze polecić. Umawiamy się na rozmowy zawsze kiedy mi pasuje. Zadzwonie to zawsze odbiera telefon. Doradził mi w co moge zainwestowac pieniadze, opiekuje sie tym. Tak, że mam pewnosc ze nic zlego sie nie stanie. To jeden z najwazniejszych

Re: Forum Phinance

hmmm... dobrze ci zrobili. Ale trafiłaś do Phinance i soro jesteś zadowolona to fajnie. Ja niestety nie mogę się poszczycić dobrymi doświadczeniami z firmami finansowymi w polsce. jedyne co korzystałem to open ale to było dawno. a iedyś mieszkałem obok siedziby phinance to powiem że ruch był - nie

Re: Forum Phinance

okej moze ty zes trafil akurat na dobra opcje jednak ja zdecydowanie raczej nie pojde do zadnych doradzcow za zadne skarby.Poczytuje sobie opinie i wiekszosc na forach maja zle.Tych phinance nie znam ale wydaje mi sie ze jeden czort wode macil wiec najlepiej to samemu czytac ksiazki i sie uczyc bo

Re: Forum Phinance

trafiłem do Phinance do pracy niedługo po studiach i mam bardzo dobre wspomnienia. Ekipa fajna, a z niektórymi mam kontakt do dziś. Lubiłem tę prace, przez to, że pracowało się z klientami, bo to lubię. Co do samyc produktów to kilka lat temu było ok, fajna oferta, szeroki wybór. Teraz t nie wiem

Re: Forum Phinance

Rouzmumiem twoja troske bo ja tez mialem duzo przebojow roznymi doradzwtami moze tez przez to ze w niektrych pracowalem i mialem zle wspomnienia. Akwizycja i naciaganie nic wiecej. W sumie kilka razy zadzwonilem do tego phinance z poczatku z duza rezerwa i pierwsze dwa spotkania traktowalem jak

Re: Forum Phinance

To oni działają na zasadzie poleceń? Czy, ze trzeba sie samemu do nich zgłosić? to jest ta ich strona? phinance.pl/ ? z ciekawości tylko weszłam w ten wątek i tak czytam, bo ja będę też niedługo się ubezpieczać na życie, a

Re: Forum Phinance

hej wszystkim! własie szukałam informacji na ich temat i natknęłam sie na ten wątek! i co nawazneijsze jest w miarę aktualny! bo jak szukałam kiedyś też o Phinance informacje to same stare kotlety, ze az nie ma co odgrzebywać ;/ a co jak co, ale najlepsze info to świeże info. i świetnie, ze po

Re: Forum Phinance

pojśc, zeby mi wymyślili coś lepszego niż moje obecne ubezpieczenie, bo to jeakac pomyłka!! wziąłem w pewnej firmie bo miało być okej, a to tylko problemy a ochrona znikoma! Chcialbym tylko żeby w tych Phinance mi powiedzieli jak to będzie i ile bede płaci, żeby nie było, że potem jestem zaskoczony.

Re: Forum Phinance

mnie to nigdy takie dane z raportów nie interesowały, bo nie każdemu raportowi osobiście ufam. Dla mnie liczy sie to czy ja jestem zadowolona czy nie. A w przypadku Phinance to ja jestem zadowolona. A te dane, które ktoś tu wrzucił to tylko potwierdzają moją opinię. Korzystałam z ich pomocy jak

Re: Forum Phinance

W opublikowanym przez Bankier.pl niezależnym raporcie nt. Rynku Doradztwa Finansowego w Polsce na pytanie: "Czy jesteś ogólnie zadowolony/a ze współpracy z firmą Phinance S.A.?" 53% respondentow odpowiedziało jestem bardzo zadwolony a 16% zadowolony. Równie dobrze ich usługi zostały ocenione przy

Re: Forum Phinance

to chyba jednak moja sprawa czy chce miec ślub ze swoim partnerem czy nie. Dodam, że nie zarabiamy mało. I w końcy poszliśmy do Phinance, ale tylko dlatego, że mieliśmy dość. Pomysleliśmy, ze skoro współpracują z bankami, to chyba łatwiej i lepiej im powierzyć całą sprawę niż my mamy chodzic od

Re: Forum Phinance

Wydaje mi się, że Phinance działa już przynajmniej kilka lat - przynajmniej w Poznaniu widać ich czasem, a nawet niekiedy dzwonią z zaproszeniem na spotkanie. Niedawno byłam z ciekawości na takim spotkaniu i w sumie nawet dość ciekawa wydawała się ich oferta inwestycyjna, ale mimo wszystko nie

Re: Efect sa = Phinance sa

Phinance S.A to g o w n o. Takie samo jakim był Efect. Agenci to naciągacze bez skrupułów. Chcesz stracić pieniądze? Inwestuj z Phinance.

Re: Forum Phinance

nie wiem jak bardzo wierzyć w takie raporty. nie zbadali w końcu przecież wszystkich klientów tych firm w tym firmy Phinance, o której tutaj mowa. w zasadzie jest to plusem, bo nie oceniali ludzie prości, co dla nich ważne, że ktoś im pomoże i że kupią to co chcieli, a ankietowanymi były osoby

Re: Forum Phinance

. Bo o ile taki zwykły ubezpieczyciel, czeka aż do niego przyjdziesz, to oni sami proponują klientom te tańsze produkty. Dlatego wiele osób ich usług korzysta. Ja korzystam. i jak coś potzrebuję to pierwsze cot o do nich dzwonię, i pytam co oferują. I szczerze, odkąd znam Phinance, to nie zdarzyło się

Re: Forum Phinance

przeciez im mówiliśmy dokładnie, ja nie wiem jak oni tak w tych bankach pracują. wtedy poszliśmy do Phinance, bo już sił nie mieliśmy do tego. mnóstwo nerwów. i tam kredyt nam zaproponowani na działkę też. Co prawda trawało to krótko i musieliśmy odłożyć nasze plany o dwa miesiące, ale na szczescie udało

Re: Forum Phinance

) trzydzieści kilka stron. no to gdzie ja zwykły człowiek będe to czytać i jeszcze rozumieć. Zrezygnowałem, ale jak pisze to było lat tamu x, moze z sześć. sam z ciekawości kiedyś zajrzę do tych Phinance i zobaczę jaką oni ofertę proponują i czy faktycznie jest tak dobrze. Każdy na starość szuka zabezpieczenia

Re: Forum Phinance

pieniądze wzięte. Z tymi Phinance, to popatrzyłam i poczytałam tu i tam, to oni są realni, zarejestrowani, więc nie ma co sie bać, bo zachowane są wszystkie prawa!! Sama pierwsze słysze o tej firmie, ale dobrze wiedzieć ze taka jest, bo jak by mi przyszło co do czego, to będę wiedzieć, że ok. czasem jednak

Re: Forum Phinance

korzystałem z usług Phinance, i co moge powiedzieć, że oferują świetny produkt na rynku. Bo kredyty czy ubezpieczenia to można dostać u różnych pośredników. Ale OAF - osobista analiza finansowa, to chyba tylko u nich. jak to zobaczyłem, to pomyślałam, a co mi tam, zoabcze co to takiego. A jak

Re: Forum Phinance

korzystalem z ich uslug w swojej firmie. pomogli mi w rozdysponowaniu wolnych srodkow, gdyz mialem kapital a nie bardzo mialem chec podejmowac jakakolwiek decyzje dlatego sie z nimi skontaktowalem i pomogli mi ulokowac pieniadze w rozne inwestycje dzieki temu moge dodatkowo zarabiac, fajne jest to z

Re: Forum Phinance

ja tesz jestem zainteresowana jakas wspolpraca z doradzca finansowym czy to jest na zasadzie nachalnego nachodzenia przez doradzce co jakis czas? Czy jak to wyglada? Wolalabym to ja pierwsza np. dzwonic z problemem albo ewentualnie jak doradzca ma jakas dobra nowine badz niusa to wtedy mail badz szy

Re: Forum Phinance

To oni dla firm też prowadzą zakres usług i porad? Bo myślałam, że tylko dla osób i klientów indywidualnych. Jeśli możesz to odpisz, bo byłabym bardzo zainteresowana, Napisz swoje wrażenia, jak Ci się z nimi współpracuję, jak widzisz to w przyszłości może no i ogólnie tak możesz napisać czy to dobre

Re: Forum Phinance

czesc a mam pytanie do ciebie jak juz z nimi mialas kontakt . chcialam sie dowiedziec od ciebie czy oni pomagaja tez dostac kredyt np . ja nie wiem czy mam zdolnosc kredytowa . wprawdzie mam stala prace , ale chciala bym dosc pokazna sume w kredycie ( podejrzewam ze na dobre 20 - 30 lat ) czy oni mo

Forum Phinance

Cześć. Chciałbym, żebyśmy w jednym miejscu mogli wymieniać się informacjami na temat rynku usług finansowych, wymieniać doświadczenia, rozwiązania i wzajemnie się inspirować.

Re: Forum Phinance

Całkowicie się z tobą zgadzam, ze opinie konkretne są ważne. zwykłe nastukane dwa zdania nic nie wnoszą. Życze wszystkim by jaki kolwiek kontakt z bankami i tego typu innymi zawsze nie dotyczył keredytow hehe

Re: Forum Phinance

daj koniecznie znać, bo ja tez sie wybieram do nich na pogawędkę w przyszłym tygodniu. ogólnie słyszałem, że ok./

Re: Forum Phinance

nigdy w życiu nie słyszałem o tej firmie. i nigdy w zyciu bym nie pomyślał że jak bym miał brać kredyt czy pozyczkę to żeby nie iść do banku tylko do jakiejś firm. może i jestem zacofany,a le chyba wolę takie sprawy u źródła załatwiać, cobym potem sie nie zdziwił nieprzyjemnie.......

Re: Forum Phinance

kiedyś mi taka analize robili, jak dla mnie to nic specjalnego. może i sam sobie nie byłbym w stanie takich wniosków wyciągnąć, ale czy one mi się przydały jakoś to nie wiem. niby na początku byłem jakoś nastawiny na zmiany żeby zoptymalizować swój budżet, ale to zabawa dla tych co mają pierwsze pri

Re: Forum Phinance

jeżeli sam nie sprawdzę to w żadne rapory nie uwieżę, przeciez nikt nigdy nie bedzie miał 100% pozytywów, bo kazdy człowiek czegoś innego wymaga i oczekuje. polecam czasem troche wyluzowac i przekonać się na sobie czy dany produkt wam pasi, a nie zytanie opinii w necie, bo potem możecie sie zdziwić,

Re: Forum Phinance

ty mówisz, ze firma znana, a inni, ze nie znają, to chyba zalezy od regiony polski, bo w tych mniejszych miejscowościach to faktycznie mogli nie słyszeć, bo tam ludzie zaufania do nikogo i do zadnej firmy czy instytucji nie maja. a jednak polecam spróbować i skorzystać a przynajmniej na spotkanie p

Re: Forum Phinance

brałem kredyt i polecam wszytsko wytlumaczone jak należy, nie bylo żadnych niedomówień czy cos takiego. Przedstawiciej ktory sie mna zajmuje bardzo mily jest. na poczatku jak wzialem to dzwonil czesto bo wiele spraw bylo takich co trzeba bylo powiedziec. a teraz to juz nawet dzwoni raz na jajkis cza

Re: Forum Phinance

hej, przepraszam, ze dopiero teraz odpowiadam, ale jakoś moje życie ostatnio jest pełne zmian i zawirowań. Ale od dziś jestem na urlopie, wiec chwilę mam na oddech. otóż tak, byłam na spotkaniu. było bardzo miło. pan był bardzo sympatyczny i elegancki i całe spotkanie przebiegało w przyjaznej atmo

Re: Forum Phinance

wile ludzi nie słyszało o tej firmie, bo chyba nie zależy im na tym by zrobić z siebie wielką korporacje. z tego co ja wiem, to jest to średnia forma, która po prostu dobrze prosperuje na rynku a dzieje się tak dlatego, ze nie zatrudniają byle kogo (kurde, żeby iść pracować do banku, nie wiem czy si

Re: Forum Phinance

nie wiem czy ci to jeszcze pomoże, bo jednak pisałaś prawie trzy miesiace temu, ale ja co nieco moge powiedzieć o tej firmie. bo ja korzystałam od nich z ubezpieczenia, ale w sumie to zwykłe ubezpieczeni, ale ja nie miałam czasu na to, zeby porównywać. a tam dostajesz wszystko jak na dłoni i jeszcze

Re: Forum Phinance

Pobożne życzonka kolezanko ;d kazdego z nas to czeka. wiem bo kiedyś też tak mówiłem, ze nigdy kredytu nie wezme. a od dwóch lat płace rate. Co do damej formy, to kredyt brałem u nich i choc wszystko jest okej, to żałuję że skorzystałem w tamtym czasie. bo po pół roku i moja sytuacja sie zmieniła n

Re: Forum Phinance

dobrze, że piszesz o takich rzeczach a nie tylko jak niektórzy polecam i tyle. osobiscie nie znam tej firmy, ten temat otworzylam z ciekawosci przegladająć to forum, bo czasem tu bywam. Warto wiedziec czasem wiecej bo moze kiedyć wiedza ta sie przydac :) mam na razie 20 lat i nie myśle ani o kredyta

Re: Forum Phinance

tam wyżej ktoś pisał, ze korzystał i że był zadowolony ogólenie z tego co czytam, przewiń sobie rozmowę do góry to znajdziesz na pewno.

Re: Forum Phinance

interesuje mnie jakie są efekty tej analizy i czy to sie przydaje, bo nie znam czegoś takiego. jeżeli ktoś korzystał, to dajcie info.

Re: Forum Phinance

też do mnie dzwonili, bo ktoś polecił mnie jako klienta, ale ja cały czas jakoś nie mam czasu na to spotkanie.

Re: Forum Phinance

ja bym się tak nie ekscytował. firma ta dział już od kilku tak, jest znana na rynku. ci co kiedykolwiek szukali firmy doradczej to wiedza. zawsze jest tak, że lepiej sprawdzić samemu. nie rozumiem takich wątków. i tak, kazdy ocenia sam.

Re: Forum Phinance

bo teraz własnie banki uciekają od tego żeby finansować zakup działki, bo sie wycwanili. i trzeba szukać jak sie chce tak koniecznie. ale przecież niektórzy ludzie nie maja innego wyjścia jak brać na działki kredyty!

Re: Forum Phinance

nie wiem czy jakiekolwiek raporty są bardziej przydatne dla tych co są w nim umieszczeni czy dla klientów. niby zawsze mozna tak sprawdzic opinie, ale chyba lepie na wlasnej skórze sie przekonać.

Re: Forum Phinance

a ja uważam, wydaje mi się, że jezeli ludzie byliby obiektywni i oceniali szczerze to te rankingi byłby lepsze. dlaczego? bo jezeli kots chciał skorzystac powiedzmy ze z kredytu i go nie dostał, bo ma za słabą sytuacje finansową to pewnie ocenia źle, bo oczwiście wszyscy powinni byc od razu chętni i

Re: Forum Phinance

twoja sprawa, że masz taki olewczy stosunek. Myślę, ze obudzisz sie dopiero jak zobaczysz po swoim koncie czy ochronie, ze kiedyś kupiłeś byleco. rynek finansory jest teraz tak duży, że wybór jak w sklepie.

Re: Forum Phinance

fajne statystyki, to chyba na coś jednak wskazują. Ale sama nie wiem, bo nie korzystałam z tej firmy.

Re: Forum Phinance

dopóki sam nie pójdziesz to się nie przekonasz, bo czasem jest tak, że wydaje się człowiekowi cos innego. ja już pisałam, ze zadowolona z ich usług byłam, więc jeżeli tobie tak jak mi zależy na komforcie przede wszystkim psychicznym (!!!!!) i pewności o swoje cieżko zarobione pieniadze to raczejbed

Re: Forum Phinance

ogólnie ta firma jest chyba dosyc znana,. bo już nie raz o niej slyszałam, i zawsze tylko nie mam czasu an to by z nimi sie skontaktować. moze w koncu w wakacje bede miec troche luxniej to garne. nie wiem tylko czy beda umieli mi pomóc, ale jak to sie mówi, tonacy brzytwy sie chwyta, bo albo nikt do

Re: Forum Phinance

e tam, ja na przykład o niej słyszałem, ba! nawet u ich byłem, i co? nic. nie mieli nic dla mnie co by jakoś mi pasowało. nawet troche rozczarowany byłem bo myslalem ze oszczedza mi jakiegos łażenia po tych wszystkich korpo i pytania a macie taka i taką oferte? masakra. nie udało mi sie w końcu dost

Re: Forum Phinance

kiedyś była ich klientką, ale już nie jestem, bo pożegnałam się z krajem, i teraz wszystko co potrzebuję załatwiam w Londynie. Ale z tego co pamiętam to chyba byli okej, bo coś u nich brałam. może było to ubezpieczenie. ale jak sie wyprowadzałam z całą rodziną na stałe do UK to wszystko musiałam poz

Re: Forum Phinance

zajrzałam na ich stronę internetową i w sumie to zaczęłam się zastanawiać... no bo co oni mają z tego, ze ja kupie u nich to ubezpieczeni czy wezmę kredyt? przecież oni też muszą zarabiać. Może ja jestem jakaś głupia, ale nie rozumiem sensu działania tych instytucji, ale może to dlatego, ze jestem h

Re: Forum Phinance

znałam kiedyś takiego pana co tam pracował, to widać było, ze on bardzo lubi tę prace i ze sprawia mu przyjemność. Ogólnie sobie chwalił całą politykę firmy, zarówno co do pracowników jak i klientów. Ja tam nie wiem, ale kiedyś był moim dobrym kolegą, wię mu nawet wierzę w to co mówił. więc skoro s

Re: Forum Phinance

ja też miałem do czynienia z tą firmą i mogę się osobiści zgodzić w 100% z tym co tutaj ludzie piszą. Uważam, że nie tylko moja satysfakcja to potwierdza, ale też moi inni znajmoi, którym tę formę poleciłem i poleca dalej. jeste z nimi w stałym kontakcie. Czy ja coś chcę, czy oni znajdą - nie ma pro

Re: Forum Phinance

cokolwiek by mieli, mi pomogli. Jak nie mogłam znaleźć ubezpieczenia, bo mi oferowały firmy cały czas coś takeigo co mi nie pasowało i nie o to mi chodziło, to jak poszlam do nich to mi takie znalexli ze dokladnie wpisywało sie w moje potrzeby. i za to jestem im wdzieczna. Jestem zadowolona, a gdyby

Re: Forum Phinance

dla nie czy kupię ubezpieczenie u ubezpieczyciela czy u jakiegoś pośrednika to nie ma różnicy i tak docelowo jestem ubezpieczona w jakieśtam firmie. JA nie mam czasu na latanie i patrzenie czy tu taniej czyt tu drożej. Ubezpiecznie to ubezpieczenie, byle by było prawdziwe, ze hajs wypłaca jak sie co

Re: Forum Phinance

Ja to dopiero po tym jak tu zaczęłam czytać to co jest w ogóle za firma to mi się rozjaśniło w głowie trochę. Nawet się z nimi już umówiłam, żeby porozmawiać o ubezpieczeniu właśnie. Bo wcześniej niby słyszałam coś o takich firmach, ale tak jakoś... Zobaczymy jak będę po spotkaniu czy tak samo będę

Re: Forum Phinance

A ja wam powiem, że osobiście załatwiałem sobie u nich nie jedną sprawę, i zaciągałem kredyt, a nawet dwa, jak również korzystałem z ubezpieczenia. I przysięgam, ze gdyby coś było nie po mojej myśli już za pierwszym razem to potem bym do nich nie wrócił. Jednak ja spotkałem się z dużym zaangażowanie

Re: Forum Phinance

no własnie co oni z tego mają? no mają zysk, bo oni pośredniczą w twojej transakacji. znają oferty tych banków, ubezpieczycieli, jakistam instytucji, bo je po prostu sledza na biezaco i mogą ci powiedziedzieć: lepiej to i to i tu, bo tyyle bedzie kosztu. a że oni współpracują z nimi to mają swoje ko

Re: Forum Phinance

Ja byłam u nich i faktycznie byłam zadowolona, więc gdyby mnie ktoś zapytał o moje zadowolenie, to bym powiedziała, że tak, jestem, bo o nic sie przyczepić nie mogę. Też zawsze kontakt bardzo miły i rzetelny. No ale teraz to taki standard obsługi jest, ze trzeba mieć kulturę, bo jak się nie ma to k

Re: Forum Phinance

jak tu się zastanawiałam jakiś czas temu czy korzystać z nich usług, czy nie. to już jestem po. Byłam na spotkaniu, nawet już dwa miały miejsce i jesteśmy blisko finalizacji. Bo się zdecydowałam na ubezpieczenie. i faktyczni potem sama porównałam te oferty i bardzo korzystnie wypadła, ta na którą si

Re: Forum Phinance

u mnie to po prostu skontaktowałem się, i potem miałem spotkanie z pracownikiem, on wytłumaczył, przedstawił i o. podpisałem i mam kredyt, tyle.

Re: Forum Phinance

dobrze, że ząłożyłeś ten wątek, bo chyba tego brakował tu, zeby móc powiedizć, które firmy są uczciwe, a które są nachalne i nieuczciwe. Zapraszamy do dalszej dyskusji! CHętnie poczytam!

Re: Forum Phinance

ja miałam spotkanie z osobą z tej firmy miesiąc temu. chodizło o ubezpieczenie, ale decyzje jeszcze nie zapadły. na razie czekam, bo przedstawione mi oferty były ciekawe, ale nie do końca takiej ja szukam i potrzebuje. Pan powiedział, ze postara się mi pomóc i coś wymyśli. Więc na razie czekamy. al

Re: Forum Phinance

w calym zyciu korzystalam z rożnych firm takich posredniczacych i czasem bylam zadowolna a czasem nie. prawda, ze trzeba uwazac i zawsze swoj rozum miec i tez myslec samodzielnie a nie poddawac sie pod to co mowi ktos bo moze on nas nie zrozumeic czy cos. jak kiedys bede tez potrzebowac kontaktu to

Re: Forum Phinance

Ja tez miałam do czynienia z tą firmą i też zarzucić nic nie mogę. Pomogli mi przy inwestycjach, ale nie to, że jakoś tam bardzo. Sama dużo wiem i się orientuję. i mogłam sama to zrobić, ale moge powiedzieć, że upewnili mnie, że dobrze robię. Minus za to, że osoba, z którą ja się kontaktuję często n

Re: Forum Phinance

waldek369 ale jak w ogóle ta pomoc wygląda? co oni robią? nie mogę po prostu iść do ubezpieczyciela czy banku i tam skorzystać z produktu? Nie widze sensu korzystania z takich instytucji.

Re: Forum Phinance

a ja się zastanawiam nad jakimś posrednikiem, i ciekawe czy z nimi jest tak jak z openfinance ze jak raz skorzystasz to potem cie bombarduja telefonami co jakis czas....

Re: Forum Phinance

Mi polecił ktoś ze znajomych, że sam korzystał, ale ja jeszcze ie byłem. Nie mam na razie czasu. jak ogarnę życie to pewnie pójdę, bo właśnie chce skorzystać z ich pomocy przy kredycie na mieszkanie. Ale skoro mi polecali to chyba nie ma co się bać (przynajmniej ja sie nie boję) i wolę sie przekon

Re: Forum Phinance

tak to jest ta ich strona. Wejdź i poczytaj, a dowiesz się co cię interesuje. Firma działa na poleceniach, ale sama też mozesz się skontaktować z nimi. Z tymi poleceniami to jest tak, że na spotkaniu pan czy pani pytają ciebie czy może znasz kogoś, kto w najbliższym czasie planuje skorzystać z jaki

Re: Forum Phinance

Ktoś jeszcze miał może jeszcze miał styczność z tą firmą? Właśnie ja też natrafiłam na ich ofertę i szczerze, poważnie się zastanawiam... Jak tak czytam o nich, to całkiem okej wszystko jest, a mam zamiar skorzystać z ich usług, to zamnm to zrobię chciałabym wiedziec jak najwiecej, bo o firmach po

Re: Forum Phinance

Ja miałem z nimi spotkanie, a nawet dwa i powiem, tak... bez szału. Wszystko spoko, pan był miły, oferta duża. Ale kredytu i tak nie dostałem. Rozumiem, że to nie ich wina, bo moja, bo albo mam za niskie zarobki, albo chcę za duży kredyt. Ale myślałam, że to taka firma, która bardziej pomoże mi jako

Re: Forum Phinance

Świetny pomysł, też szukam opinii na ich temat. Chcialabym ubezpieczyc sie u nich, ale nie wiem na co powinnam zwracac uwage, czy sa jakies haczyki etc. Ktos cos?

Re: Forum Phinance

potwierdzam, ze nie będą bombardować telefonami. Jeżeli coś znajdą co potencjalnie mogłoby ci pomóc, to zadzwonią, powiedzą, a to co ty z tym zrobisz to twoja sprawa, nie nie będzie jęczał do słuchawki 'a dlaczego pani nie chce'. im bardziej zależy, zeby produkt był do ciebie dopasowany niż żeby ci

Re: Forum Phinance

hej :) ja się u nich ubezpieczałam. i wszystko wygląda tak, że któraś z moich koleżanek dała mój numer z polecenia, bo wiedziała, ze ja będę chciała się ubezpieczyć i pani do mnie zadzwoniła. Na początku faktycznie nie chciałam, ale skoro spotkanie nic nie kosztuje, to pogadać zawsze można. I o ile

Re: Forum Phinance

nie wiem jak z ubezpieczeniami, ale wiem, ze jeżeli chodzi o kredyty to przynajmniej w moim przypadku było wszystko okej. Korzystałam tam z pomocy jednego z panow (nie pamiętam niestety imienia), ale wszystko szybko zostało załatwione. gdybym miała chodzić od banku do banku to moje szansa na kredyt

Re: Forum Phinance

hehe nie, nie będą cie bombardować, bo ja z nimi jestem w stałym kontacie, ale to jest tak,z ę jak z czegoś skorzystasz, a potem osoba, co z toba współpracuje znajdzie coś co ci może pomóc i ułatwić, czy obniżyć ratę jeżeli się brało kredyt (ja), to dopiero wtedy ktoś ta osoba dzwoni i mówi co noweg

Re: Efect sa = Phinance sa

kolejny przykład rozplakanego bylego pracownika ktoremu sie nie powodlo :) Wszyscy cwaniacy prosze znaleść lepsze rozwiazania niz te ktore proponuje phinance ;)

Re: Phinance

Najkrótszy czas trwania inwestycji w phinance przy skladce regularnej to nie jest 10 lat? Jezeli chciales wykupic udzialy w funduszy inwestycyjnym pojedynczym to oczywiscie mogles to zrobic nawet na rok, jezeli mowisz o platformach inwestycyjnych z ubezpieczeniem to juz troche inna sprawa. Uwazam

Re: Efect sa = Phinance sa

Pan Albert jest znany w Krakowie w Phinance z bardzo dobrych akcji kredytowych, przynajmniej moi znajomi są zadowoleni bo też im robił podobną operację. A tu jak się skończyło?

Re: Phinance

Jestem klientem Phinance 2 lata (zaczynałem od Efektu). Uważam, ze mam kompetentnego doradcę (choć to zależy na kogo się trafi). I widuję się z nim 2 razy w ciągu roku. On na tym zarabia (bo przecież mają jakąś prowizję od np. podpisanego ubezpieczneia), ale i ja na tym stratny nie jestem

Re: Efect sa = Phinance sa

Proszę o to link do opinii o phinance SA. są na końcu, bo wcześniej są rzeczywiście dane o efect. www.bankier.pl/forum/temat_efect-phinance-s-a,10343831.html

Efect sa = Phinance sa

Efect sa zmienił nazwe firmy na phinance sa. ale to nadal ta sama firma!!!ta sama polityka wewnatrz ta sama strategia i postepowanie z klientami. ich nowa strona phinance.pl. adres siedziby ten sam.

Re: Efect sa = Phinance sa

Chcesz zarabiać na swoim AEGONie znacznie więcej niż inni? czy możliwe jest zarabianie średnio 19% rocznie? SPrawdź sam :) investhelp.pl

Re: Efect sa = Phinance sa

Weź człowieku uruchom myślenie! To głównie w interesie phinance'u jest obsługiwanie Cię do końca życia! Tak jak dostawcy internetu czy telewizji! MASAKRA

Re: Efect sa = Phinance sa

jesli chodzi o te telefony (kontakty), phinance nigdzie się nie reklamuje, nie pobiera opłat za spotkania, jedyną zapłatą za spotkanie jest podanie numerów do innych ludzi czy tak na prawde ciężko to zrozumieć? oni się nigdzie nie ogłaszają itp. swoich klientów mają z poleceń innych klientów, to

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - phinance

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin