Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: A skad Balcerowicz ma pewnosc

Ukraina by chciala zajac miejsce Grecji w Unii. Te miejsce bedzie niedlugo wolne. Dostana tak z 300 miliardow Euro zapomogi, przetraca, rozkradna a jak przyjda do nich odbierac te pieniadze to siekierami I widlami popedza wierzycieli na 4 wiatry...

Re: kosz /bt

od majdanu czwarty minister od wojny na Ukrainie i G . im to pomoze . Ukraincom znudzi sie wkoncu robienie za miesa wojennego pod banderowskimi haslami . Wojna to takze pieniadze, organizacja . Wojna domowa na ukrainie to Doskonaly czas na robienie interesow , oczywiscie zylko dla tych co

korupcja na Ukrainie

mowmy o faktach korupcja na Ukrainie ma sie ... Dobrze ;) , jaka jest korupcja na Ukrainie, tabelka ponizej www.google.de/?gws_rd=ssl#q=korruptionsindex na 170 panstw , Ukraina zajmuje zaszczytne 144 miejsce . kto zmusza Ukraincow do korupcji , zlodziejstwa ............ z ... przestepcami

Re: Iwano-Frankowsk?

Krym jest rosyjski i z tym trzeba sie pogodzic. Ukraina chyba to juz zrozumiala....ratuja co moga bez wiekszego zreszta entuzjazmu zarcie...tego jest na swiecie do cholery,wystarczy miec pieniadze a Rosja je ma Gruzja ktora Kaczynski z innymi tak bronil ,wlasnie im dostarcza...czy to nie ironia

Re: Ciekawe kiedy Poroszenkę zatluką

jakie to reformy przeprowadzil Poroszenko ( nie mowimy o kosmetyce ) nie spieszy sie z nimi .... wie czym one pachna na Ukrainie ... Poroszenko bedzie tak dlugo przy wladzy jak dlugo niemiec , usa beda mu dawac pieniadze ( gotowke ) i ... ani dnia dluzej . na kase z bratniej Polski , poza

Ciekawe kiedy Poroszenkę zatluką

pieniędzy weżmie większe pieni.adze. Jakoś wielkiej ideii poza dokraść ile sie da na Ukrainie na razie nie ma.

Re: wojny bratobojcze

byly w Niemczech, Skandynawi, Polsce (dzielnicowej), Polskie wojny z Rosja i Niemcami sa rowniez bratobojcze, poniewaz to sa nasi bracia. Wojny takie mozna zaaranzowac, czego przykladem jest historia , a teraz Ukraina. Jedno jest wspolne dla tych wojen, inspiratorzy tych wojen robia na nich

Igor...USA nie odpusci Ukrainy

wlasnymi silami,ma do tego ukrainskich oligarchow i ponad 40 mln zdezorietowanych ludzi ktorych latwo oglupic i kupic za psie pieniadze. -- www.animatedgif.net/animals/otheranimals/aaroo_e0.gif

Re: Ukraina kupuje gaz od Norwegów

nie-tak napisała: > @inocom Ukraina ma tyle do decydowania co kot naplakal, ten kto daje pieniadze > ten jest panem i rozkazuje a pacholki na posylki na Ukrainie musza wykonywac ro > zkazy w przeciwnym wypadku kurek z pieniedzymi bedzie zakrecony. Żegnaj Rosjo :) Pa pa.

Myślę że Ukraińcy powinny też wyciągnąć

wnioski z naszych błędów. Jednak czy uda im się pokonać oligarchów a raczej podporządkować ich działania interesom państwa ukranskiego? Na Ukrainie stopień demoralizaji jest bliski temu w Rosji. Ukraina tez oczywiście może iść drogą białoruską czyli stopniową utratą suwerenności, wyludnianiem i

Mają szansę na godne zycie

posiłków. Moze wielu chciało posiłków, podróży, życia za własne , zarobione pieniadze.

Wedlug propagandy USA i UE powinno byc....

...na Ukrainie +20 000 rosyjskich zolnierzy + setki czolgow + altyleria + transportery opancerzone... Czy trudno byloby zrobic zdjecia tego calego majdanu? Zrobic zdjecia z satelit szpiegowskich, z ladu, z morza, z powietrza... I co? I gowno! Jakies bajki z kijowskiej wytworni bajek, jakies

Re: zmiana humorow wojennych+

a nastapilo to po wypadkach na Ukrainie. Zdziesiatkowano armie,uzbrojenie. Robiono podsmiechujki z "zagrozenia" rosyjskiego. Manewry lotnicze oraz Ukraina zmienily nastroje. Znalazly sie pieniadze na lotnictwo,marynarke. Mowi sie rowniez o reorganizacji armii.

Re: Smiechu warte...

He.he tu widac dobrze ze z USA juz robi sie krucho. Merkel jeszcze robi lody bo maja na nia haka ze STASI. No ale ona nie bedzie wiecznie kanclerzem. Jeszcze troche a towarzystwo zacznie wiac od trupa, NATO nie NATO. Ukraina powinna zagrozic Europie ze odkopia Chernobyl jak pieniadze nie przyjda....

Re: leczenie corki za granica

przeczytaj sobie o Filipie Lewinskim, oni diagnoze zdobyli na Ukrainie www.tvn24.pl/wroclaw,44/krol-filip-bedzie-zdrowy-studenci-zbieraja-pieniadze

Re: Dziwisz sie tym "elyta",karbat?

Ukraina wezwa o pomoc o srodki zywnosci, medykamenty, ubrania , zebra non stop o pieniadze , bron, wyposazenie wojenne. Nie ma czym zaplacic za gaz . Jej rzadzacy Psychopat ma do zaproponowania ludnosci kraju , - Zbudujemy mur 2 000 km w szesc miesiecy. - Ma on zapobiec zagrozeniom ze

indeed, kundelameryki, wotus i felus...

paliwa, gazu, a nawet wegla. Jest wciaz lato, ale do jesieni i zimy juz niedaleko... Wlasnie wylaczaja goraca wode, stanely zaklady samochodowe. Za to cieplo jest na Majdanie - tam znow plona opony i leja sie po mordach. Polsko! Wyslij pomoc bratniej, oligarchicznej Ukrainie! Zbierajmy pieniadze i dary

Re: To samo co w Ilowajsku

pieniadze do wlasnej kieszeni. Nie dosc ze niecale 500 milionow dolarow potrafi ginac z militarnego etatu przez noc na Ukrainie, wiec co sie tu dziwic stanowi rzeczy? _______________________________________________________________ To powinno formuowych bystrzykow zainteresowac, otwarty list nie byle kogo

Re: pytanie do tych, co znają Rosję

Chyba zalezy gdzie sie mieszka i do jakiej klasy spolecznej sie zalicza. Moja tesciowa, Ukrainka, mieszkajaca cwierc wieku w Rosji, powie, ze Rosja przez ten czas posunela sie do przodu, a na Ukrainie za zadne pieniadze nie chcialaby mieszkac, jednoczesnie daleka jest od twierdzenia, ze Roja to raj

Re: wolne zarty, hloopie :)

j-k napisał: "mowilem o MOTYWACJI ludzi NRD. > nie byla nia mistyka narodowa - a glownie pieniadze... No i jak widzisz taka motywacja nie wystarcza do stworzenia i popierania partyzantki, na Ukrainie też nie wystarczy > - zapewne. mowil o narodzie ukrainskim. mówił o wyborach

Re: a straszyli że zachód wszystko wykupi

brmtvungernsternberg napisał(a): > Kreml coraz bardziej idzie na chama . TO my wykupujemy Zachod:))) A kacapom wyjdzie bokiem, bo te 15 mld to utopione pieniadze, aUkraina i tak wejdzie do UE i NATO -- Sława! Forum Słowiańskie gg 1728585

Re: Igor i co dalej z banderowcami....?

Rosja musi sie zdecydowac albo bedzie prowdzic polityke twrdego trzonu czyli dazyc do wlaczenia poludnia i wschodu albo bedzie sie w nieskonczonosc uzalac nad niezreformowana Ukraina, tracac wplywy i pieniadze -- Dobrzy ludzie są moimi braćmi w wierze

PiS pojdzie na wojnę?

My Polacy chcemy spokoju a Duda i Bugaj uwazają że pomoc wojskowa ukrainie jest dopuszczalna LUdzie obudzcie sie jak rzad Pisu udzieli pomocy Ukrainie to Polska bedzie w stanie wojny z Rosją a Ukr to nie nasz biznes , nie mieszajmy się Ukr bez donbasu to oznacza biedny kraj i masy ukrów którzy

Re: Rosja będzie napadała na następne kraje?

wojciech.2349 napisał(a): > Gen. Ben Hodges: za kilka lat Rosja będzie zdolna przeprowadzić kilka operacji, > jak ta na Ukrainie > Rosja pracuje nad swoimi zdolnościami militarnymi i za kilka lat będzie miała m > ożliwości, by zagrozić kilku swoim sąsiadom jednocześnie - pisze agencja

Re: Ukraina: 280 dolarów za gaz i ani centa więce

Ukraina nawet za $100 nie kupi bo pieniadze zostaly na Cyprze..... wyborcza.biz/Gieldy/1,114507,13600963,W_cypryjskich_bankach_ukrainscy_przedsiebiorcy_przechowuja.html

Re: Ukraina kupuje gaz od Norwegów

@inocom Ukraina ma tyle do decydowania co kot naplakal, ten kto daje pieniadze ten jest panem i rozkazuje a pacholki na posylki na Ukrainie musza wykonywac rozkazy w przeciwnym wypadku kurek z pieniedzymi bedzie zakrecony

Re: I stalo sie to,

"Legalna" wladza jest ta na Ukrainie ktora najpierw oblowi sie nielegalnie pieniedzymi a potem chce rzadzic. Jak pieniadze koncza sie na kontach wladza i partia tez sie konczy, tak to leci juz od lat na Ukrainie. _______________________________________________________________ www

Re: co trafiam na fajny wątek to wojna i strach

, zreszta nie wazne kto wygra i tak bedzie to partia wojny. Istnieje jakas alternatywa? Na Ukrainie nie walcza tylko jak ktos tu napisal ludzie w obronie swojej ojczyzny. Moze warto sie zorientowac jak tez wygladala i wyglada mobilizacja przecietnych obywateli. Dlaczego tylu dezerteruje od samego poczatku

Re: Raczy waćpanna żartować

Pomysl b. dobry, ale niewykonalny. A moze darowac sobie pomoc Ukrainie. Jakiekolwiek pieniadze przeznaczone na pomoc temu panstwu i tak wsiakna w jakies korupcyjne uklady. Niemcy od 24 lat laduja kase w byle NRD i dopiero od kilku lat cos naprawde widac. Polska powinna najpierw skupic sie na

Re: Rosjanie w Polsce o wojnie na Ukrainie

My tu sobie pierdu pierdu a tymczasem na Ukrainie krew sie leje. Rzydobanderowska junta oplacana przez kneset w Waszyngtonie dopuszcza sie mordu na wspolobywatelach a winien wszystkiemu jest ... Putin i Ruskie. Nic to, ze Ukraina ma za soba 20pare lat tzw. "wolnosci" i blogoslawienstw

Re: Proste pytania (trudne dla niektórych).

Nie musisz nawet opuszczać tego portalu: pieniadze.gazeta.pl/Ekonomia/1,120893,15319026,Zaczynalismy_prawie_tak_samo__Gdzie_jestesmy_teraz_.html Piszesz o problemach, które są w Polsce. A jakie są na Ukrainie? Nie pal głupa, proszę Cię. -- "Wake up! Time to die." Wiadomokto

Re: Taliba na MSZ UE? Popieram:-)

zwierciadlem brukselskiej niemoty jak i nierobstwa, ale prosze nie za pieniadze podatnikow. To juz jest obled ta brukselska oligachia, ona jest gorsza jak na Ukrainie. Na Ukrainie mozna wziac wzglad gdyz to niedoswiadczone neofaszystowskie nieuki, ale w Brukseli popierajacej ukrainski faszyzm

Ukraina na skraju upadlosci !!!!

wrzeszcal jak Hitler Jaceniuk.Jezeli w najblizszym czasie nie dostaniemy od naszych zachodnich partnerow 12 miliardow euro to jest po nas.Bedziemy organizowac wielka konferencje donorow aby zebrac te pieniadze.Na Ukrainie brak jest euro i dolarow a za wszystkie produkty produkcji zachodniej trzeba placic

Re: przykrywka podskakuje

Obawiam sie ze Putin to najlepszy czlowiek jaki w tej chwili moze sie trafic Rosjanom, oni potrzebuja dyktatora, takie sa czasy, inaczej mieliby tam chaos i walke wewnetrzna roznych skrajnych ugrupowan. Zobacz co sie dzieje teraz w Libii lub Iraku, tamte rejony potrzebuja wladzcy. Na ukrainie

Re: -Grygian Abramowicz live...

no coz jestesmy swiatkami puczu. cale szczescie mieszkam daleko. nie moge doczekac sie przeksztalcen na ukrainie. tele balaganu a przeciez mogli ukraincy wyjechan do grecji hiszpani portugalii czy irlandii . pieniadze mogli tez trzymac na cyprze. ciekawe kiedy wzorem polski i innych demokrcji

Re: 25 mld baksow.

Na miejscu Rosji ja bym im te pieniadze podarowal bo to nie sa pieniadze. Ukraina zostanie z Rosja a Unia sie rozpadnie. Jak sie rozpadnie to Niemcy wejda do "unii" z Rosja. Ta cala Unia to kupa dziadow. Niemcy, Austria pare krajow Skandynawskich i to wszystko..... Ps. $3 miliardy, he

Re: Ty, ja, on, ona bedziemy placili na Ukraine.

Nie wiem, ile to bedzie w ostatecznosci kosztowalo Rosje i UE, ale na pewno sporo kasy. Zreszta nie tylko kasy. UE ma szczelna granice z Ukraina i wpuszcza do siebie bardzo ograniczone kontyngenty uchodzcow. Rosja takiej granicy nie ma. Ile juz w tej chwili w Rosji przebywa Ukraincow chyba nikt

Re: Rosja i Ukraina

Unia zaproponowala Ukrainie gowno nie pieniadze bo sama cienko przednie. Do unijnego Zmywaka nie puscili by i za 10 lat. Jedynie co zaoferowali to bez liku "demokracji" ktora mozna sobie w dupe wlozyc.....Jezeli chcecie gadac z Ukraina to "Shaw me the money, fuckers"

Re: Zapalicie świeczkę ?

Mogłaś wpłacić te pieniadze oddac na jakiś dom dziecka ale wspomoc jakas glodujaca rodzine. Po pierwsze jak najbardziej sie zgadzam ze to UPA sa sprawca rzezi wołynskiej i nasze flagi tam sa nie na miejscu. Uwazam ze jesli ktos taki dojdzie do wladzy w tej Ukrainie lepiej nie bedzie. I ponadto

Re: FR uznała farsę na Ukrainie

Oczywiscie burdel na Ukrainie sie nie skonczy. Rosja teraz czeka aby dostac swoje pieniadze za gaz.Zachod dostal co chcial I teraz musza pomodz "przyjacielowi". Oligarcha zlodziej I kretacz bedzie kierowal tym krajem....Na Zachodzie takich pomylek sie nie robi. Np. Soros nigdy nawet nie

Re: O Ukrainie nic?

To nie do konca prawica - dla obozu niepodleglosciowego na Ukrainie Bandera to bohater. A ludziom co koczuja na Majdanie byc moze ktos placi, bo kto tam ma pieniadze zeby przez dwa miesiace koczowac i nie pracowac? Z kolei duza czesc mieszkancow Ukrainy to zwykle prorosyjskie, postkomunistyczne

Wojna w Afganistanie tez byla "skalkulowana".

obliczalnym partnerem jesli idzie o pieniadze. Spoleczenstwo rosyjskie nie jest dzis podatne na zaciskanie pasa i terror, a takie beda konsekwencje silowego wariantu na Ukrainie. -- Melancholia kroczy za mna, niczym czarny pies.

Ukraina-amerykanska operacja destabilizacji

Zdaje sie ze nie sa to wyssane z palca brednie geopolityka.org/komentarze/2549-pomaranczowa-powtorka Dochodza tez sluchy ze za zagraniczne pieniadze Svoboda organizuje bojowki w wschodniej Ukrainie, ja widac proces chorobowy w toku -- Dobrzy ludzie są moimi braćmi w wierze

Re: Ty jesteś na tym forum najmądrzejszy /bt

wojciech.2345 napisał: > ----------- > Nie jestem ciekaw Twoich tekstów. > Rzadko je czytuje. Akurat teraz czytasz, Wiec jak wojtku kradniesz moje pieniadze z grantow i siedzisz w pracy na okraklo gapiac sie w PC zagryzajac palucha czekajac jak na Ukrainie krew sie poleje. Jestes

Najczesciej uzywany slowa przez...

vladexpat napisał: > http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136158,16775172,Jest_zgoda_UOKiK_na_ > budowe_elektrowni_atomowej_w_Polsce.html#BoxSlotI3img Jest zgoda na budowę elek > trowni atomowej w Polsce . I to jest najlepsza odpowiedź na politykę gazow > ą Rosji

Banderowcy mobilizuja Gwardie Narodowa

W przyblizeniu bedzie ich 20 tys czyli mniej wiecej tyle ilu szkoilo sie za amerykanskie pieniadze na Ukrainie, Litwie i Polsce, niebawem dostana bonusika z USA w wysokosci 1 mld dol i bedzie sie dzialo, rozpocznie sie pacyfikacja miekszkancow Ukrainy www.unian.net/politics/895891-v

Re: bzdury...

j-k napisał: > na moim (bylym) podworku w Warszawie mieszka i pracuje pieciu Ukraincow. > rozmawialem z dwoma z nich. > pracuja na budowach. biora po ok. 2 tys zl. na reke. > za te pieniadze trudno w Warszawie znalezc (polskiego) budowlanca. Za te pieniedzy w St

Re: Myślę że Ukraińcy powinny też wyciągnąć

jabbaryt napisał: Na Ukrainie stopień demoralizaji jest bliski tem > u w Rosji. > Ukraina tez oczywiście może iść drogą białoruską czyli stopniową utratą suweren > ności, wyludnianiem i utrzymywaniem skansenowej gospodarki. Ale na model białor > uski to sa potrzebne duże pieniadze

Re: Ewa.

jednego z drugim, chwalenia sie kijowsko-amerykanskiej junty z realnoscia wszystkiego. Czyzby Ukraina byla miejscemj utylizacji zbednej broni w arsenalach zachodu i to za ciezkie pieniadze ukrainskiego podatnika z korzyscia dla Zachodu? Wspomnijmy sobie jak Jankesi dozbrajali polska armie, pisala o tym

Rosja ma pieniadze a Ukraina niestety nie.

A jak zwykle reszta Europy sie na to patrzy i obiecuje Ukrainie szklanne domy na Marsie....chroni swoj swojski przemysl stalowy ( jakby w Europie Centralnej bylo pelno zloz stali i wegla).... W ostatnim roku we Wloszech zalegalizowano 105,669 Ukraincow, prawie zawsze jako pomoc domowa, choc brakuje

Re: nic nie jest na wieki

kaliforrnia i wiele innych stanow bylo Meksykanskie, dzis jest amerykanskie. Prawo jest za pieniadze i za sile. Dzis Ukraina jest w klopocie poniewaz sa inne kraje , ktore maja tam interesy , 1/4 ukraicow ma pochpdzenie rosyjskie itd. Czy slask jest polski ? taK DLUGO BEDZIE polski jak dlugo

Re: Rubel ma pokrycie w złocie

br0f wyworza z Rosji ci co maja duzo na sumieniu, tak samo jest na Ukrainie jak i w Polsce!!! Zaden oligarcha nie doszedl droga sumiennej pracy jak i prawa do bogactwa, tylko wielu z nich ma niejedno zycie na sumieniu w drodze dochodzenia do zamoznosci, przez to uciekaja jak i ukrywaja swoje

Re: Prezydent Janukowicz z jakich powodów nie moż

przeklinac durnow ktorzy chcieli dobrze zyc za cudze pieniadze.Jestesmy w gorszej sytuacji niz Ukraina bo nam Pan Putin nieobnizy ceny gazu oraz ropy,ale jak bedzie mog(jezeli znowu rozłozymy na lopatki ŁUPKI I Z NICH GAZ ) to tylko podwyzszy.

Re: Proste pytania (trudne dla niektórych).

humbak napisał: > Nie musisz nawet opuszczać tego portalu: > pieniadze.gazeta.pl/Ekonomia/1,120893,15319026,Zaczynalismy_prawie_tak_samo__Gdzie_jestesmy_teraz_.html > Piszesz o problemach, które są w Polsce. A jakie są na Ukrainie? > Nie pal głupa, proszę Cię. Nie ma szczególnego

Sztormowa pogoda w Europie

27 % Dlaczego tak jest? Ano zacznijmy od konkurentow/wrogow Europy http://pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/56,139077,17456574,Wegry__Cypr__Wlochy_i_francuski_Front_Narodowy_na.html#Prze ktorzy finansuja partie nacjonalistyczne, popieraja nacjonalistycznych politykow, promuje oazy bankowe w Europie itp

Wlk. Brytania też bojkotuje Euro na Ukrainie

Co sie dziwic, przeciez rodzinka Tymoszenki ulokowala tam mase ukradzionych Ukrainie pieniedzy a angole za pieniadze zrobia wszystko. Tak przeciez zreszta powstalo ich imperium.

wolne zarty, hloopie :)

kzet69 napisał: > Nie sądzę by władze Ukrainy zamierzały w ogóle represjonować ludność, co najwyż > ej pod sąd trafią sprawcy przemocy z grona tzw. "separatystów", za poglądy na p > ewno nikogo ścigać nie będą, a co do pragnienia zjednoczenia się NRD z RFN... w > idziałeś kiedyś

Re: Niemcy wezmą Ukrainę na swoje utrzymanie?

Mutti nie weznie Ukraincow na utrzymanie. Juz i Chiny zameldowaly sie na Ukrainie o natychmiastowy zwrot porzyczki jaka otrzymala niedawno Ukraina od Chin, a pieniadze znikly najprawdopodobniej w kieszeni obecnego samozwanca, tak twierdza Chiny. Rosja domaga sie od samozwanca zapalcenia dlugow 20

Re: Günther Verheugen o krymskim obledzie

Kliczko jest takim samym oligarchem jak inni, jego nabyte w taki czy inny sposob nieruchomosci w Ukrainie sa wycenione obecnie na bardzo, bardzo wielkie pieniadze, gdzies mialam link (ktorego nie podejmuje sie na szybko znaezc, kiedys linkowalam go Evie na forum na poczatku Majdanu) do zbioru

Czytam bardzo uwaznie.

Ukrainie sytuacja jest calkiem inna.Stany nie sa wstanie kontrolowac tego,co tam dzieje sie,a wojna domowa na Ukrainie uderza w Rosje,przede wszystkim i EU. Ukraina na dzien dzisiejszy potrzebuje na gwalt 25--30 mld baksow,ktory pozwola juncie zjednac sobie wiekszosc ukrainskiego spoleczenstwa .Dla USA

Ukraina potrzebuje 170 miliardów...

~ciekawy do ~wasili: Ukraina potrzebuje 170 miliardow euro , kto da te pieniadze Ukrainie , kto zatrudni Uraincow w Unii , Cammeron juz powiedzial nie, Holandia nie , Niemcy tez nie. Jak to bedzie ,kto wezmie odpowiedzialnosc za mieszkancow ,Ukraina potrzebuje rope ,gaz , kto im to da

Re:czego tu rozumiec?i po co?+

pieniadze. Istota problematyki imigracyjnej w Szwecji, Holandii i Wlk Brytanii nie polega na religii czy pochodzeniu imigrantow. Jest to kwestia ROZMIAROW imigracji, ktore przekroczyly pewne psychologiczne bariery wsrod ludnosci lokalnej. --------------------------------------------- "Co ma do

Wątek jest o sankcjach wobec Rosji, ale...

j-k napisał: > za rok, za dwa to Ukraina bedzie lezala gospodarczo na lopatkach, gdy im sie pieniadze z kredytu > skoncza (15 mld US $). > > juz w tym roku przewidywany jest spadek PKB o kilka procent. Ukraina jest i będzie gospodarczo w ciemnej dziurze niezależnie od jakichkolwiek

Re: Państwo polskie istnieje tylko teoretycznie

pracujac za 6 funtow na godzine, gdy za najciasniejszy pokoik z jednym łózkiem musisz zaplcic 100 funtow tygodniowo? Utrzymałbys choć trzyosobowa rodzine za takie pieniadze? > - Bredzisz Matrek gdyby była taka opcja to nie było by żadnego 1989 roku a to > co dzieje się dziś na Ukrainie to

Re: Ale forumowi apologeci wszystkiego co ameryka

I to wlasnie ze wolno odbierac przemytnikom i handlarzom zabrac wszystko (legalnie ale bez kontroli - lacznie z narkotykami jest kopalnia zlota dla CIA.... stad wiec (sprzedaz majatku i narkotykow - poniewaz te wracja na rynek) maja pieniadze nierejestrowane i akcje na calym swiecie... lacznie

Re: Najwiecej o dziwo "huczom" w Polszy..

ukrainie i rosji - naprawde to Zyd Soros, zachodnie koncerny i rzady sobie ostrzyly zeby na kolejny 70 milionowy potencjalny rynek zbytu swoich bubli oraz rezerwuar taniej sily roboczej tylko rosja sie wku...la ze troche za bardzo sie zblizyli i nie pozwoli ze pod jej granica sobie zachod robil kolejna

niekoniecznie...

> entowej frekwencji ,jest po prostu nie możliwe. jest mozliwe. sami Ukraincy poparli przylaczenie Krymu do Rosji (bo chca miec 2 razy wyzsze pensje, niz na Ukrainie) - tylko nikt oficjalnie nie chce sie do tego przyznac - bo wstyd, ze pieniadze najwazniejsze :)

Re: Günther Verheugen o krymskim obledzie

nie-tak napisała: > jego nabyte w taki czy inny sposob nieruchomosci w Ukrainie sa wycenione obecnie na > bardzo, bardzo wielkie pieniadze, No cóż, lokaj też ma prawo żyć dostatnio, co nie świadczy o tym,że jest oligarchą. Przy okazji "majdańskiej rewolucji' pojawiła się nowa

Re: Hej, hej sokoly...

Problem,Czarek,polega na tym,ze naokolo ,w kazdym panstwie groza tego rodzaju rozruchy jak na Ukrainie.Nadchodza czasy biedy,walk,rozlewu krwi i wieszania bogatych napasionych krwia ludzka kurew na latarniach.Jak co jakis czas zreszta. Jesli czlowiek z wlasnej pracy nie moze zyc jak czlowiek

Re: Ty, ja, on, ona bedziemy placili na Ukraine.

narodami jak i w najwiekszym stopniu korupcja na Ukrainie kwitnie i mimo tego przyznaje jej kredyty ktorych splaty zaden nie zobaczy. Wiadomo z gory ze te pieniadze to wyrzucone z okna i mimo tego? Ukraincy dowiedza sie dopiero jasnosci jak zaczna prywatyzowac zaklady a perelki ktorych ma Ukraina kilka

Re: Ukraina - co dalej?

Lugansku byla najsilniej prorosyjskie, Janukowycz i spolka mieli tam spore aktywa (oligarchowie na Ukrainie, a takim byl Janukowycz, maja duze pieniadze i armie ludzi zaleznych). I to tlumaczy, skad wziela sie ta baza dla dzialan Rosji przeciw Ukrainie, ale to wcale nie oznacza, ze do tej wojny domowej by

Bedzie polsko-ukrainsko-litewska Brygada Smiechu!

$200 dolarow dziennie, czy tez Litewscy anty-polscy patrioci wspierani dziecmi eSSesmanow z Lotwy. Ile bedzie to "cos" kosztowalo? Nie wiadomo. Na pewno bardzo duzo. Kto zaplaci? Ale co tam pieniadze! To przeciez rzecz nabyta... Liczy sie Bog, Honor i Ojczyzna, a przede wszystkim przyszle

Tak , Woytek, ale...

, chleba i pieniedzy. UE Ukrainie pieniedzy nie da, bo ich nie ma. a produktow ukrainskich nie potrzebuje. potrzebuje jej natomiast Rosja, a Rosja ma pieniadze, tylko, ze Ci mlodzi Ukraincy tej Rosji juz nie chca. Dramat bez wyjscia - niczym grecka tragifarsa.

Slabo cos wam poszlo to "wyzwolenie" :)

Skoro Ukraincy maja was dzis w d... i za zadne pieniadze przylaczenia do Rosji nie chca. Welki GLOD jest na Ukrainie pamietany - podobnie jak w Polsce 17.ty wrzesnia.

Re: Obama przyspiesza upadek "imprium"

5magna maja wprawe juz w tym, ostatnio polecili Ukrainie jeszcze okrutniejsza metode. Ale wrocmy do tematu Chinskorosyjska kreditkarta Union Pay zaczyna przybierac na znaczeniu, jak wiemy w Rosji jest minimum 100 oligarchow ktorym noszenie drobnych pieniedzy w kieszeni przeszkadza wiec operuja

Stany Zjednoczone hojnie pomagają Ukrainie

Stany Zjednoczone szczodrze i bezinteresownie od wielu lat pomagają Ukrainie w budowie demokracji i umacnianiu praw człowieka. Zastępca sekretarza stanu USA, pani Victoria Nuland, odpowiadając na pytanie dziennikarza potwierdziła że Stany Zjednoczone od roku 1991 wydały 5 mld dolarow na: "

Re: Koncza sie czasy sankcji wobec Rosji

. Przynajmniej tak przewidują prognozy pogody i stan sytuacji we wscho > dniej Ukrainie. --------------------- No, no nie badz za pewny, nasza pani (Merkel) musi sie ugiac pod naciskiem przemyslu a jest atakowana z wszystkich stron jak i przez kazdy koncern. Jesz juz nerowa i nie znosi wewnetrznej krytyki

Ciag Dalszy

Kilka ciekawostek: - zniknelo DUZO pieniedzy z kont panstwowych Ukrainy - przelano na konta Offshore - zniknely pieniadze z pozyczki dla Ukrainy - przelano w nieznanym kierunku Kogo interesuje ile, niech sobie sprawdzi. - W kierunku Ukrainy zostaly wyslane rakiety S-400 - juz powinny byc

Re: Jakie pytania zadaje sobie teraz Putin? :-)

grupe maja szanse odebrac wladze u samoogloszonych "wladcow" Ukrainy ? - Taka wladz co im da pozucje i pieniadze.. A to mozna potem latwo zabrac..Oni sami sie beda zrec jak wsciekle psy jak sie im tylko rzuci wlascviwa kosc. 4. Czy dolozyc reke do bankructwa Ukrainy? - Absolutnie ale

Re:panie romrus+

potrzeby. Wspierame powstancow finansowo. " oto wypowiedz prawdziwego .... Placi pieniadze za krew czerwona. romrus 28.05.14, 12:07 Jankieskich kundli na Ukrainie wyr@chaja powstancy i ochotnicy, armia Rosji do tego nie jest potrzebna. to jest wypowiedz adwokata? Czy szakakala?

Re: Dlaczego? Ukraina cd

> Wiecie co tak myślę, że my i tak za kilka lat bedziemy tak bi > edni jak ta Ukraina. Myślę, że nie masz pojęcia o czym piszesz. Https://fbcdn-sphotos-g-a.akamaihd.net/hphotos-ak-prn2/1403520_10152139353035864_1185249141_o.jpg pieniadze.gazeta.pl/Ekonomia/1,120893,15319026,Zaczynalismy

Wot duractwo

zawsze mowil ze przechwycenie Ukrainy to bedzie strategiczny krok do likwidacji Rosji w obecnym ksztalcie. Wlasnie w tym celu wydano wiec praktycznie nieograniczone pieniadze i efekty sa dobre choc nie udal sie poczatkowy cel przechwycenia Ukrainy w jeden weekend bez wystrzalu. Przyczyna bylo poleganie

1.2 moze ale nie przez QE

jak stopy zostana podniesione tylko o 1%? No chyba ze ktos uwaza ze stopy pozostana w EU nisko, a USA beda podnosic? Gdzie w wtedy poplyna pieniadze, co sie stanie z EURO waluta...i z czego bedzie zarabiac strefa Euro (Niemcy) jak to sa eksporterzy....? Bilans handlowy zacznie sie odwracac i Niemcy

Swiateczne prezety dla dzieci z domu dziecka

Zbieramy pieniadze na swieta dla dzieci z domu dziecka na Ukrainie. Wiadomo ze kazde dziecko czeka na prezet od sw.Mokolaja lub na Gwiazdke od rodzicow. Niestety w domu dziecka jest to niemozliwe zwlaszcza na Ukrainie.Chcemy podarowac dzieciom usmiech i wiare w to ze nie sa samotni. Jezeli masz

Re: to nie Twoje sprawy

ujawniono kto to zrobil). O Ukrainie rowniez praktycznie nic,gdyz wiekszosc nie wiedziala o co tam biega....domysla sie jedynie,ze o pieniadze. Od spraw pieniadza jest inne panstwo,ktor na G-20 nie bylo obecne. W niedziele jedni leczyli kaca, drudzy zaczeli zabierac sie do powrotu,jedni wczesniej drudzy

Czarny wtorek po dewaluacji na Białorusi

ta zmiana bedzie nas Polakow kosztowac duze pieniadze w przyszlosci ukraina stanie na nogi mozna juz zaczac inwestowac w to panstwo

Re: Krym będzie drogi :)

brysio76 napisał: Mr Putin odbudowywuj pan to imperium ciekaw > e na jak długo starczy diengów. ------------------------------------------ Obiecanki cacanki Stanow. USA by zebrac pieniadze dla Ukrainy zwracaja sie do Kataru, Kuwejtu, do Arabi Saudyjskiej by zebrac 15 miliardow dolarow na pomoc

Re: Ukraina miedzy Scylla i Charybda

eva15 napisała: > I dla USA i dla Rosji jest to ostra wojna geopolityczna, w której interes Ukrai > ny jest 2-rzędny, to oczywiste. Niemniej - przy Rosji Ukraina może więcej sko > rzystać niż przy USA, czyli EU. Ot i to cała różnica. Pora byś to zrozumiała, > podobnie jak i twoi

Re: Ukraina miedzy Scylla i Charybda

mara571 napisała: > i jakby tego bylo malo,ie moge sie nadziwic ilosci watkow zakladanych o Ukrainie, I dlatego sama założyłam jeszcze jeden:-)))) Ha, ha... > Rusofile z namietnoscia podkreslaja, ze protesty na Ukraine organizowane sa za > pieniadze zachodnie i sterowane przez

Re: potrzep kapucyna...

Tu masz wiecej na dobranoc. Ah, Soczi przykladem szalenstwa i arogancji? Czym bylo Euro2012 w Polsce i na Ukrainie? Nie bylo przykladem w Polsce z najwyzszej polki arogancji ktora do dzis sie ciagnie? Jak myslisz? I ty chcesz wskazywac palcem na Soczi? Soczi zaplacila Rosja, na Euro2012 musiala sie

Frsa dla Ukrainy z IMF, co Ukraina kupuje za to

Pamietamy jak wywieziono zloto z Ukrainy ? teraz Ukraina za pozyczone pieniadze z IMF kupuje ? Zloto !!!. www.blacklistednews.com/And_The_First_Thing_Ukraine_Will_Buy_With_IMF_Money_Is%E2%80%A6/35012/0/38/38/Y/M.html ?A month ago, it was alleged, that Ukraine – under cover of night &ndash

Ukraina: potrzeba rewolucji systemowej

obywatele, nie zdobeda podmiotowosci i nie naucza sie produktywnosci. Pozostana zalezni od tych, co maja wiecej czolgow, kontrole nad kurkami gazu i ropy, pieniadze na lapowki i bojowki. Wybor opcji zachodniej jest trudniejszy. Wymagalby on prawdziwej rewolucji: glebokich zmian mentalnych, znacznie

Re: 1.2 moze ale nie przez QE

? Dokładnie tak Gdzie > w wtedy poplyna pieniadze, co sie stanie z EURO waluta...i z czego bedzie zara > biac strefa Euro (Niemcy) jak to sa eksporterzy....? Bilans handlowy zacznie si > e odwracac i Niemcy wpadna w deficyt? Nie ma mowy...deutchland uber alles! Niemcy też siadają i potrzebują

niech zyje i panuje putlerek:)))

Putlerek sam niszczy Rosje bardziej niz najwieksze sankcje: 1 putlerek skazuje Rosje na autarkie, ale Rosja nie ma nowoczesnych technologii i musi masowo sprzedawac surowce, generuje to znaczne wplywy, ale pieniadze sa przejadane. 2 putlerek zatrzymal reformy zapoczatkowane za Jelcyna, wiec nie

Re: Misza, dwa proste pytania

gangut napisał: > 1. Czy konflikt rozgrywa się na Ukrainie czy w Rosji? A skoro na Ukrainie, to c > o w ogóle Rosja ma w tej sprawie do decydowania? No wlasnie! ROsja NIE DECYDUJE! ROsja proponuje pokojowe rozwiazania raz od razu. Ktore najwidoczniej calemu Swiatu nie sa w ogole potrzebne

Roznie sie opinia od wszystkich...

aktywa miedzy 15 a 20 mld aktualnych Euro. Mysle zostal mu z tego jaki miliard i wolnosc a reszte Putin przekazal po przykjacielsku UKrainie. Tylko duze pieniadze moga tlumaczyc tak swietna i byskawiczna wspolprace miedzy Niemcami i Rosja. A ze media przez tygodnie beda jeszcze mieszac to widac tak

Re: 30 milionow rocznie

klip-klap napisał: > Wiadomo, pieniadze podatnikow, to kto by sie tam przejmowal budowaniem stadionu > nastawionego na generowanie zysku. > > biznes.interia.pl/wiadomosci/news/utrzymanie-stadionu-narodowego-30-mln-zl-rocznie-czy,1753127,4199 U nas to jeszcze pikuś, ale na Ukrainie

Rosja ma pieniadze od biedy dla siebie.

Poniewaz nie uruchomiono sprawnej gospodarki, dalej bedzie pompowanie i patrzenie na notowania Urals. Poniewaz takich (potrzebnych) pieniedzy nie ma NIKT, Ukraina skazana jest na siebie, a ta swiadomosc powoli sie przebija w spoleczenstwie. Ukraincy sa dosc podobni do nas - niemieckie pieniadze

Re: Brawo Ukraina! spluknęła piesków rusofobskich

Ukraina, gratuluje. Teraz olac sie na te pieniadze co wam pozyczyli aby was ujazmic. Nie oddawac nic. Niech to bedzie kompensata za zniszczenie kraju....

Re: Rosyjskie sankcje przeciw USA :DDDD

John McCain podumowal? Jego wscieklosc na pewno nie zna granic, wielkie pieniadze zainwestowal w Sankt Petersburg i co? Nie ma teraz dostepu do niego!!! Czy tylko on? Masa amerykanskich politykow zainwestowala masowo w Rosje chcieli ja rozebrac na kaski a tu teraz figa z makiem, pozostala im

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - pieniadze na ukrainie

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin