Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: gotowanie na płycie indukcyjnej, prosze o pom

Płyta indukcyjna to chyba najbardziej energooszczedny sprzet do gotowania:) Stare plyty elektryczne to i owszem, zarly prad ale nie indukcja. -- Bocianom już dziękuję :)

Re: Strefa indukcyjna na płycie Boscha PIT611F17E

www.bosch-home.pl/produkty/plyty-grzewcze/indukcyjne/PIT611F17E.html -- Nie czuję się odpowiedzialny za słowa, bo i tak nikt mnie nie słucha.

Czy sa plyty indukcyjne o napieciu 230V?

witam Czy ktos moze polecic plyty indukcyjne do zabudowy o szer. 60 cm i napieciu 230/400V a nie tylko 400V? Czy takowe sa jeszcze produkowane? pozdrawiam g.

Re: Czym czyscicie płyte indukcyjną?

forum.gazeta.pl/forum/w,49213,147485055,147485055,Czym_czyscicie_plyty_indukcyjne_.html forum.gazeta.pl/forum/w,49213,99407808,100124857,Re_czyszczenie_kuchenki_indukcyjnej.html forum.gazeta.pl/forum/w,49213,120612213,120612213,plyta_indukcyjna_problem_z_domyciem_.html forum.gazeta.pl/forum/w,49213

podlaczenie plyty indukcyjnej - kto ma uprawnienia

Czytam wlasnie w warunkach gwarancji plyty indukcyjnej ze musi ja podlaczyc "osoba o odpowiednich uprawnieniach", co musi byc udokumentowane podpisem tej osoby i pieczecia (hmmm, polska obsesja pieczatkowa). Firma montujaca mi meble kuchenne nie czuje sie uprawniona. Moga mi kuchne

Re: czym zmyc klej od nalepki z plyty indukcyjnej

a nie zmatowi sie? Coz za marnotrawstwo wodki, chyba ktos mnie zabije jak mu wodke zuzyje do celu innego niz jest przeznaczona;) -- lwica niesalonowa

Re: czym zmyc klej od nalepki z plyty indukcyjnej

masz racje, dzieki! tylko zaczekam az ktos ja odlaczy bo nie wiem czy mlotkiem ja tak mozna odlaczyc w kawalkach.... -- lwica niesalonowa

Re: czym zmyc klej od nalepki z plyty indukcyjnej

Zadzwoń na infolinię producenta i poproś do telefonu debila, który wymyśla w firmie tego typu kretynizmy. Ja tak kiedyś zrobiłem. W życiu chyba nikogo tak nie opie...łem. Niby głupia naklejka, a straciłem pół dnia, żeby się jej pozbyć. -- Homo est creator dei

Re: czym zmyc klej od nalepki z plyty indukcyjnej

U mnie się nie zmatowiła i wydaje mi się, że nie powinna. Spróbuj gdzieś na brzeżku. A co do wódki - polecam www.youtube.com/watch?v=fe8DLOsu6fM :) -- Wsiewo mira nie priejebiosz

Re: czym zmyc klej od nalepki z plyty indukcyjnej

Nie, tylko pamiętam, jaki byłem wq. Cud kuchenka, wszystko zabudowane, kolory, listeweczki, pierdółeczki, wszystko dopasowane w najdrobniejszych szczegółach, a tu jakiś debil coś nakleił na płytę, co za cholerę nie chciało się odkleić. I do tego jakaś dziunia idiotka u producenta, która nie rozumie,

Re: czym zmyc klej od nalepki z plyty indukcyjnej

Zmywacz do paznokci- ale spróbuj na boku, czy emalia płyty nie zmatowieje. Prawdziwa emalia, czyli mineralne szkliwo wypalane w wysokiej temperaturze nie zmatowieje, ale teraz panie takie erzace robią, że głowa mała. Nic tylko zmywacz albo rozpuszczalnik nitro, ale tego na stanie pewnie nie masz a d

plyta ceramiczna czy indukcyjna?

blok bez gazu, wiec wybor miedzy plyta ceramiczna lub indukcyjna... co polecacie? indukcja np www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/amica-pi6501tu.bhtml#opis www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/mastercook-i3d4-r.bhtml#opis www.euro.com.pl/plyty-do-zabudowy/electrolux-ehh6340fsk.bhtml#opis

Re: gotowanie na płycie indukcyjnej, prosze o pom

Mam indukcyjna, kocham ja! :) Zagotowuje duzo szybciej, w porownaniu do gazu, i zwyklej plyty. Ustawiam temperature i moc jaka chce, nic mi sie nie przypala, ani nie kipi. Wylacznik czasowy rauje mnie przed zapominaniem :) Jak mi gotujac cos sie rozpryska, to przecieram od razu szmatka, nie parzac

Re: co powiecie o płytach indukcyjnych Amica?

Od 6 lat używam plyty indukcyjnej i dwa lata temu był problem i w ciągu 2 dni naprawili problem, mialam gwarancje przedluzona do 5 lat. Ogolnie jestem zadowolona.

Re: podlaczenie plyty indukcyjnej - kto ma uprawn

> Zastanawiam sie czy znajomy majacy uprawnienia SEP do 1 kV jest > uprawniony czy nie? Tak > nie posiada wlasnej firmy wiec pieczatki tez nie ma. Nie musi mieć firmy. Jak ma ważne uprawnienia to może sobie zamówic pieczątkę Jan Nowak upr. SEP nr.... > Zreszta to samo zdaje sie czeka

Re: Czy sa plyty indukcyjne o napieciu 230V?

Płyty indukcyjne, jaki zresztą wszystkie urządzenia AGD są zasilane napięciem 230V. Układ trójfazowy (tzw. "siła") pozwala na zasilenie płyty z dwu faz, co obniża obciązenie pojedyńczej fazy.

Re: Centrum Developer Apartamenty Słoneczne Sosno

Witam, Tez wlasnie zakupulismy mieszkanie - zadzwonię więc wpisac sie na Panstwa forum. W miedzyczasie pytanie - ma ktos z sasiadow zainstalowaną płytę kuchenną inną niż gazową. Zastanawiam się nad indukcją, ale nie wiem czy my mamy siłę (trzy fazy) czy trzeba kupowac te specjalne plyty indukcyjne

plyta indukcyjna

naprawia ktos w Ciechu plyty indukcyjne? pilne bo od michy odciety jestem

Re: kuchenka - indukcja czy zwykła ceramiczna ???

plamę, za łatwość utzrymania w czystości te plyty mają wielki plus. Uzytkowalam plyty indukcyjne jak i zwykle ceramiczne ( nawet jedną szklaną- szklana najgorsza bo wysypany i przysmazony cukier wytrawil w szkle dziurki) Jak mam polecac to najlepsza indukcyjna, póżniej ceramiczna, na koniec szkło

Re: Płyta indukcyjna - czy warto ?

bardzo egzotycznych sposobow przygotowania cieplej potrawy. ps. Posiadanie jakiejkolwiek plyty, nawet indukcyjnej w zielone groszki, nie jest zadnym powodem do lepszego samopoczucia. -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/9/ie/gf/mxda/LCjJeCitccIsRb4s7X.jpg Jazz

Re: poprawione linki

Plyty indukcyjne sterowane pokretlami: www.ceneo.pl/Plyty_elektryczne;017P1-19077P4-19087.htm

Re: Płyta indukcyjna - czy warto ?

Ja mam indukcję i jestem zachwycona. Faktem jest, że trzeba się przyzwyczaić do tego, iz indukcja faktycznie inaczej chodzi niż inne kuchenki. Utrzymanie plyty w czystości jest bardzo proste. Druga sprawa, ja mam indukcję podłączoną pod siłę i rachunki są bardzo małe za prąd. Czytając o tym że

Re: Czym czyścicie płyty indukcyjne?

mi dzisiaj wykipial garnek na mojej kuchence indukcyjnej, i tak kipial dosc dlugo ... jakies slady dziwne sie zrobily po garnku, plus przypalenie ... slady przypalenia zeszly woda i szmatka, natomiast te inne za nic nie chcialy ... pomoglo to, ze nalalam gruba warstwe plynu do mycia naczyn (ja

Re: Płyta indukcyjna - czy warto ?

Nie warto. I to nie z powodu zuzycia energii. Na tym swinstwie nawet nalesnika usmazyc nie mozna, bo co podniesies patelnie zeby podrzucic nalesnik to to paskudztwo sie wylacza. Przeprowadzajac sie skorzystalam z okazji i pozbylam sie z plyty indukcyjnej z wielka przyjemnoscia. Kupilam nowa

Re: kawałek aneksu dla Szpilki

hazo napisała: > > Szpilko, tutaj jest płyta gazowa i okap musi być w odpowiedniej odległości od > niej. Szafki powieszone tak wysoko jak okap byłyby niewygodne do używania. > Przy płycie indukcyjnej okap może być niżej, bliżej płyty. No wlasnie pisalam, ze nie wiem jaka jest wymagana

Plyta NETO

Czy ktoś z Was posiada płytę indukcyjna firmy NETO??? Nie moge sie doszukac opinii o tych plytach, a ciekawa jestem jak sie sprawuja, czy nie wydaja dziwnych odgłosów jak niektore plyty. Będe wdzięczna za jakies informacje, bardzo dziekuję i pozdrawiam

Re: Płyta indukcyjna - czy warto ?

marguy napisała: > Nie warto. > I to nie z powodu zuzycia energii. Na tym swinstwie nawet nalesnika usmazyc nie > mozna, bo co podniesies patelnie zeby podrzucic nalesnik to to paskudztwo sie > wylacza. > Przeprowadzajac sie skorzystalam z okazji i pozbylam sie z plyty

Re: kuchnia indukcyjna / opinie

A ja mam pytanie, czy istnieja plyty indukcyjne, ktore maja jedno pole grzejne tradycyjne, nie indukcje? Niezbedne dla moich aluminiowych kawiarek, bez ktorych nie przezyje (dopoki nie kupie maszyny do espresso)

Re: poleccie plyte indukcyjno-ceramiczna

znam zalety plyty indukcyjnej ...ale szukam plyty z 2 palnikami indukcyjnymi i 2 ceramicznymi.

elektryk z uprawnieniami- polecicie?

potrzebuje namiarow na elektryka z uprawnieniami - chodzi o podlaczenie to wyzszego napiecia plyty indukcyjnej , piekarnika itp. Mozecie kogos sprawdzonego polecic?

roznica miedzy plyta ceramiczna a indukcyjna

Jakie sa roznice miedzy funkcjonowaniem plyty ceramicznej a indukcyjnej?

Re: Meble n do kuchni na wymiar firma Alustyl Kra

Kilka dni temu Pan z Alustyl dokonał pomiaru kuchni i wyceny. kuchnia nie jest duża, szerokość 2,6 m ( zabudowa do zmywarki, zlew, zabudowa do plyty indukcyjnej i piekarnika oraz okap i szafki nad okapem, blat roboczy z trzema szufladami, dwie szafki wiszące, plus na drugiej ścianie zabudowa do

Re: mieszkanie z nordic deweloper 38m2

bo tak to chyba nie bardzo... i689.photobucket.com/albums/vv255/piotr__pit/2010-12-0523-065317.jpg zeby zabudować cała ścianę a tu tylko balt, kuchenka indukcyjna by musiała być prostokątna zeby stół nie musiał być taki głęboki: img-pl1.b-dn.net/upl/t_xl/trendy_448_plyty_indukcyjne_w_nowych_ksztaltach_nowoczesne.jpg

Re: indukcja raz jeszcze

. uwielbiam funkcjonalnosc plyty indukcyjnej, latwosc czyszczenia i sam jej wygląd:) -- Mój fotoblog Nowa Kawiarnia w Centrum Warszawy

prezent dla tesciowej - garnki

Dziewczyny, moze polecicie cos w tej materii? W domu mam do plyty indukcyjnej, a moja tesciowa ma tradycyjna kuchnie gazowa. Jakie garnki polecicie, najlepiej jakies z teflonem.

Re: Dobry i godny polecenia sprzęt AGD - pomocy!!

my meblowalismy dom ponad 7 lat temu i odpukac przez te 7 lat nie mialam ani jednej awarii: - zmywarki Boscha - plyty indukcyjnej Boscha - piekarnika Boscha - lodowki tez Boscha Modele raczej proste, nie "wypasione". Dziwny wybuch mielismy w okapie Wirlpoola, ale dalo się naprawić

Re: patelnia grillowa a kuchenka elektryczna???

Jesli znajdziesz patelnie grilowa do plyty indukcyjnej, to bedzie OK. W ogole kazdy garnek i patelnia musza byc specjalnie do takiej plyty, inne nie nagrzeja sie, bo indukcja dziala w dnie garnka, a nie na plycie (cuda jakies :) ). Moze masz klopot z gotowaniem przez to ze masz lepsze i gorsze

Re: Mamy 2 własne mieszkania a musimy wynajmować:

, chodza 2 zmywarki, 2 lodowki, wielka skrzyniowa zamrazarka, 2 plyty indukcyjne, 2 piekarniki i mieszka 2 malych dzieci, ktore trzeba oprac (przedszkolak i niemowle), 2 komputery chodza non stop, maz i tesciowa siedza do 3 w nocy, a ja i tesc wstajemy o 6:00, wiec swiatlo zima pali sie 14 godzin... 10 lat

Re: kuchnia indukcyjna / opinie

są, są - koleżanka ma dwa kółka indukcyjne i dwa tradycyjne (ceramiczne?). Ja mam tylko indukcyjną. Fantastyczna sprawa. Nic nie szoruje, nic nie przywiera. Jak mi wykipi mleko czy woda z ziemniaków - po prostu podnoszę naczynie i przecieram - nic nie jest gorace, nie przywiera do plyty. Bardzo

elektryk z uprawnieniami

Szukam elektryka z uprawnieniami do podlaczenia plyty indukcyjnej i potwierdzenia wykonanej uslugi. Taki jest wymog, inaczej gwarancja jest nie wazna. Jezeli mozecie kogos polecic z gory dziekuje.

Re: zdecydowanie zlewozmywak granitowy

moze byc jeszcze szklo lub granit np;) U mnie na scianach w okolicach zlewozmywaka naroznego i plyty indukcyjnej bedzie wlasnie granit,taki sam jak blaty. -- Sygnaturka nie moze byc wyzsza niz 4 linijki tekstu-o tym mowi regulamin forum;)

jaka plyta (ceramiczna czy indukcyjna) do kuchni

kuchniom indukcyjnym i ceramicznym. poniewaz jest to mieszkanie wynajmowane i kiedy bede sie z nigeo wyprowadzac, bede chciala sprzedac caly sprzet i meble kuchenne, zdecydowalam sie na oszczedzenie na plycie indukcyjnej i wybralam ceramiczna. w tej konkretnej sytuacji to oszczednosc wielkosci 2000 zlotych

jakie macie i polecacie sprzety AGD?

powiedzcie jakies konkretne modele/firmy, co sie sprawdza, a czego z tzw. "bajerow" sie nie uzywa? lodowke mamy, teraz szukam plyty el/indukcyjnej, plyty gazowej - dwupalnikowej (jaka? na plycie ceramicznej czy innej?), piekarnik z funkcja got. na parze i pyroliza, zmywarka na pewno

garnki Tefal Classica do plyt indukcyjnych

Witam, chcialam sie zapytaca, jaka jest Waszym zdaniem jakosc tych garnkow? zastanawiam sie, jakie garnki kupic do plyty indukcyjnej (ktora zamierzam nabyc wkrotce) Dzieki i pozdrawiam :-)

Re: Thermomix

coś innego. Przeciez TM nie wyeliminował mi z kuchni garnków, czy plyty indukcyjnej. Jest on tylko alternatywą :) Niestety choćbym na rzęsach stanęła, to miejsca na maszynę do pieczenia chleba (mam na szczęście piekarnik), czy porządny parowar nie wygospodaruję na blacie. Zresztą napisałam już

Re: Jakie garnki do płyty indukcyjnej?

Najprosciej wziasc magnez(taki jak np.na lodowke przyczepiasz)-jak przyczepi sie do dna garnka to bedzie odpowiedni do plyty indukcyjnej,inaczej bedzie sie wylaczac.Ja tak kupowalam i pasowaly.

Re: Podsumowanie

Tak czy owak jestem zadowolona z mojej plyty indukcyjnej. Uwazam ze dokonalam wlasciwego wyboru.

Re: Przekonacie mnie do płyty indukcyjnej? ;)

mam plyte pol na pol - 2 palniki indukcyjne, 2 zwykle. i ZALUJE ze nie mam calej plyty indukcyjnej, bo to super rzecz ! nie dosc, ze oszczednosc energii, to jeszcze jeden element: szybkosc gotowania. jak polozysz 2 identyczne garnki z woda - jeden na indukcji, jeden na zwyklym - to indukcyjny

Płyta indukcyjna - ktora polecacie?

Czym kierowalyscie sie przy wyborze plyty indukcyjnej, na co zwrocic uwage? Co na pewno powinna miec taka plyta, a co sie zupelnie nie przydaje? Maja jakies wady?

Re: Jaka płyta - gaz czy indukcja??

od 11 lat korzystam z plyty elektrycznej i za nic nie zamienilabym jej na palniki gazowe. natomiast marzy mi sie indukcyjna - gdyz w odroznieniu od zwyklej elektrycznej nie nagrzewa sie, i jest chlodna od razu po zakonczeniu gotowania. co do garnkow - pasują kazde, do spodu których przymocujesz

Re: już nie dom w anemonach :)

plyty i okapu na sciane, gdzie byla zmywarka, albo przeniesc zlew ze zmywarka pod drugie okno, blizej plyty. Ja mam w projekcie odstep jednej szafki miedzy szafka ze zlewem i zmywarka, a plyta indukcyjna z okapem. Zlew pod oknem to fajna sprawa, tez tak mam, masz do wyboru dwa okna. Zamiast zaluzji

na indukcyjnej gotowalam u kolezanki

i jako nieszczesliwa wlascicielka plyty ceramicznej oraz szczesliwa (przez 4 miesiace w roku) wlascicielka kuchni na gaz powiem, ze wole gaz od indukcji, ale zdecydowanie wole indukcje od wszystkiego pozostalego. Zamierzam wymienic moja plyte wlasnie na indukcyjna, tylko zwlekam na razie bo

Plyta Electrolux 68210P

Witajcie, prosze o opinie na temat plyty indukcyjnej Electrolux EHD 68210 P www.eminet.pl/index.php?products=product&prod_id=4357 Czy ktos jej uzywa? jak z jakoscia itp?

Re: płyta indukcyjna czy ceramiczna?

Ponad 2 lata uzywam plyty indukcyjnej i uwazam ze ma wiecej zalet niz ceramiczna, uwazam ze lepiej zaplacic nieco wiecej bo jest bezporownywalnie lepsza i oszczedniejsza. Pewiem czas uzywalam plyty i gazu ale od pewnego czasu uzywam wylacznie indukcji i musze przyznac ze rachunki za gaz moze

Re: płyta ceramiczna czy indukcyjna-prosze o rady

,54863994,54863994,Plyta_indukcyjna_czy_ceramiczna_.html forum.gazeta.pl/forum/w,124,75826969,,Kuchnia_indukcyjna_jakie_macie_doswiadczenia_.html?v=2 forum.gazeta.pl/forum/w,124,72793645,,jakie_garnki_do_plyty_indukcyjnej_.html?v=2 itd. itp.

opinie pie 615r14e

witam czy ktos moze korzysta z plyty indukcyjnej bosha pie 615r14e bo jestem na jej kupnie i nie wiem jak sie ebdzie sprawowac prosze o odpowiedzi

Re: Nagonka na Geerta Wildersa

mozesz stawiac bezposrrednio na piecu, ale nie wiem czy " bezposrednio na piecu" w odniesieniu do garnkow szklanych oznacza bezposrednio na ogniu (gazie) , czy jest tez odnosi sie to do np. plyty ceramicznej czy indukcyjnej. Ja takowych nie posiadam, wiec nie wiem.

ja gotuje na plycie indukcyjnej

Ja gotuje na plycie indukcyjnej, mam mikrofale.Wiadomo ze wszystko jest teraz szkodliwe, ale co do plyty przeciez nie dajesz brzucha na plyte, a indukcja dziala tylko pod garnkiem o ile mi wiadomo.

płyta inducyjna - siła?

Witam, Czy podłączenie plyty indukcyjnej wymaga podprowadzenia do mieszkania siły? O ile kW trzeba ew. zwiększyć moc przyłączeniową?

płyta indukcjna na 230 V

gazowke na nowa kuchenkę z elektrycznym piekarnikiem i plyta indukcyjną. Jedyną mozliwoscia jest plyta zasilana na 230 V, bo w bloku nie ma tzw. siły. Czy ktos z was uzywa takiego sprzetu i jak sie sprawdza w praktyce? Czy mozna bez problemu jednoczesnie uzywac i piekarnika i plyty?

Amica-plyta ceramiczna

za sterowaniem sensorowym zakupilam i...doprowadza mnie do obledu! Zalaczam,niby wszystko ok wg instrukcji,palnik nagrzany do czerwonosci a 1,5l wody na 6 poziomie gotowala ok20-25min,wydaje mi sie to strasznie dlugo.Patelnie z jajecznica przestawilam na indukcyjna bo nie zesmazalo sie wogole

WOk na indukcje

jakie marki maja WOKi dostosowane do plyty indukcyjnej? Posiadacie moze? -- przepraszam za literowki, jestem nadgorliwa, trzymam dziecie na reku lub znow klikam po ciemku w ciemno. Mały Wielki Cudzik

Re: PS.

besame.mucho napisała: > Widziałam płyty elektryczno-gazowe. Na indukcyjno-gazową się nie natknęłam, ale > może też są? > Taki pojedynczy palnik nie zajmuje osobno dużo miejsca, na pewno nie tyle co >dwie różne płyty :). Dokładnie! Poniżej zalinkowałam płytę gazowo-indukcyjną ale

Re: o czym warto pomyslec przed budowa domu?

a jakie garnki musza byc do tej indukcyjnej? chcialam jeszcze taki jakby grill czy plyte tapaniaki obok plyty zamontowac- z podlaczeniem do odplywu pod-by sie syf nie zbieral-ale nie jestem pewna czy to aby praktyczne -- moja szwajcaria dalam sie wymaglowac :) --

Kasika

> Ale dlaczego piszesz że płyta szersza niż 60 na 4 palniki? większość ma 5. Sprawdzilam plyty indukcyjne Boscha, Siemensa i AEG-Electrolux i wszystkie sa 4 palnikowe... I zreszta w wiekszosci to 60-tki...

Re: płyta ceramiczna czy indukcja ?

ja to mam inny problem przed zakupem plyty indukcyjnej. Czy to na pewno jest bezpieczne? Indukcja jest to jednak promieniowanie elektromagnetyczne - a to zawsze jest szkodliwe. Niby te ostatnie płyty indukcyjne ostatniej 4 generacji już są bardziej ustabilizowane od wcześniejszych. Na początku jak

Re: płyta ceramiczna czy indukcja ?

nie chcesz sa plyty hybrydy ceramiczno- indukcyjne tudziez DOMINO ( dwa palniki takie i dwa takie - sklada sie kuchenke np z 3 jedna przy drugiej: gaz, induction, ceramiczna, grill ( po 2 palniki) albo tylko... induction, ceramiczna:4 palniki w sumie tylko)

Re: Jakiej firmy agd polecacie

moge nie polecic :) plyte indukcyjna mam Boscha, ale ma bardzo maly zakres, tzn. jak wlacze jedno pole na max. np. 9, to inna wlacza sie juz tylko na np. 4. pozostalych wlaczyc juz nie moge w ogole! dla mnie to porazka, przy wiekszych imprezach ratuje sie plyta gazowa, ktora moge polecic (tez Bosch

Re: Płyta indukcyjna- rachunki

Nie mam plyty gazowej w domu ale elektryczna-ceramiczna ale rozwazam indukcyjna. Jesli sa jakies efekty zdrowotne to reperkusje sa dlugofalowe a nie cos co zauwazysz w ciagu jednego tygodnia. Jesli cos podtruwa to najczesciej stopniowo. Ale niekoniecznie mam tu racje- rozwazam.

Re: kuchnia-jaki blat

- na plyty indukcyjne, chyba z allegro - mąż kupował. Firma produkująca te maszynę to Pensofal model CafeSi. Jak nie znajdziesz, to daj znać to będę szperać w fakturach, ok?

Re: Mozg nam puchnie?

nutka07 napisała: > A ja myslalam, ze to cisnienie. > > Ciekawe co sie dzieje z naszymi mozgami podczas porodow. Jak to co? - wszystkie mamy odpieluszkowe zapalenie i dlatego nalezy zas zamknac w kuchni i wystawic na dzialanie plyty indukcyjnej ;)

płyta indukcyjna w kuchni

mam pytanie ile zaoszczedze na rachunkach za prad przy zmianie w kuchni plyty ceramicznej na plyte indukcyjna? moze ktos w ostatnim czasie wymienial sobie na taka wlasnie plyte i ma jakies porownanie. bylabym bardzo wdzieczna za wszelkie info -- http://www.suwaczek.pl/cache/e55f81b5c0.png

czy w plycie indukcyjnej jak sa wlaczone 4 palniki

Witam mam bardzo wazne pytanei bo jestem na kupnie wlasnie plyty i zastanawiam sie nad ceramiczna i indukcyjna!mnie nie chodzi o cene tylko o jakosc gotowania i reszte zalet i wad. Ale nurtuje mnie jedna sprawa bo kiedys uslyszalam ze jak sie korzysta z wszystkich palnikow na plycie indukcyjnej to

Re: WOk na indukcje

/ zakupienie plyty indukcyjnej firmy Gaggenau + stojak do woka + wok renomart.com.au/magnetic-induction-wok-gaggenau-vario-vi-411-induction-cooktop/ albo b/ zakupienie plyty indukcyjnej z wglebieniem na wok (i nic ponadto) + wok firmy SMEG(w Australii = +/- $3300) www.smegappliances.com.au/Product-307

Re: Kuchnia - poważna sprawa !

oj, to chyba musialo byc bardzo dawno, obecne plyty grzewcze sa duzo lepsze jak bywaly kiedys, na taka reakcje natychmiastowa plyty (podobnie jak to dziala przy gazie) mozna liczyc przy plycie indukcyjnej, a nie smrodzi jak gaz i odpada ryzyko poparzenia tudziez spalenia ;)

Re: zmywarki, lodowki, plyty grzewcze, piekarniki

to nie to samo. Do indukcyjnych specjalne gary sa. Plyty indukcyjne sa fajne, bo szybko sie na nich gotuje, poza tym grzeje sie tylko obszar, gdzie stoi gar, nic wokol. Poza tym nie masz mozliwosci sparzenia sie. Mielismy na kursie - fajnie sie gotowalo :)))

Re: Prąd

uzywaniem np. plyty elektrycznej czy indukcyjnej , zmywarki i żelazka czy czegos tam jeszcze.

Re: indukcja czy gaz?

bardzo dobry wybor.Super jezeli chodzi o gotowanie i utrzymanie w czystosci.Kuchenki gazowej w zyciu sie tak latwo nie umyje jak plyty indukcyjnej.No i w indukcji mozesz "pozyczac" moc z innych pol gdy zalezy Ci na natychmiastowym zagotowaniu czegos(super sprawa gdy spieszysz sie do pracy

Re: płyta gazowa na szkle

Tez mysle o takiej plycie ale slyszalam ze amica ma niewygodne pokretla, pomysle o siemensie bo na masttercooka mam awersje.Myslalam o plycie na szkle by pasowalaa do plyty indukcyjnej, decyduje sie na gaz bo ostatnio czasem wylaczaja prad.

Re: Garnki do płyty indukcyjnej

allegro.pl/tohrh2-garnki-tefal-volupty-10cz-c806s1-indukcja-i2418005269.html Mam podobny zestaw ale nie mam plyty indukcyjnej. Swoje kupilam w makro 5 lat temu i sa nie do zdarcia a kosztowaly mnie 4 sztuki jakies 55 euro. Najwiekszy dokupilam sobie jakos potem. Jestem nimi zachwycona. 5 lat temu

Re: Kuchnia indukcyjna, jakie macie doświadczenia

Za 2024zl masz Electroluxa: www.agito.pl/plyty_i_piekarniki/electrolux_ehd_60020_p.1584.324116.html Ja jestem fanem plyt indukcyjnych - latwiej sie je czysci, sa bezpieczniejsze i nie slyszalam, zeby jedzenie mialo byc niezdrowe!!

Re: mom problym z płytom ceramicznom

1fatum napisał: > Trudno coś podpowiedzieć, skoro nie wiemy jakiej firmy i typu jest płyta. czy s > terowanie ma z piecyka, czy własne. Rozumiem, że to zwykła płyta nie indukcyjna > . > Jakie ma zasilanie na 1, 2 czy 3 fazy? > Może być tak, że odpalił się na wejściu (tam, gdzie są

Re: Czekajac na dekoratora...

Rynek jest mizerny ale na domy powyzej 2.5 M {o okreslonym standarcie} sa nadal klienci, troche powybrzydzaja ale prendzej czy pozniej kupia. Najgorzej maja wlasciciele domow od 250 tys do 350 tys, tych domow nikt niechce kupowac. Podwojne wyciagi zostaly zainstalowane z powodu indukcyjnej plyty

reklamacja Siemens - Ignorancja producenta

Witam ! Mam pytanie do doswiadczonych Kolezanek i kolegow w kwestii zalatwiania reklamacji w firmie Siemens. A mianowicie - zakupilem w hurtowni plyte indukcyjna ktorej powierzchnia okazala sie nierowna = kolysze sie w wyfrezowanym pod nia blacie co uniemozliwia jej montaz narowni z blatem

Re: Jakość sprzętu IKEA?

przejmowac, w zabudowe ikeowska "wejda" nieikeowskie sprzety. Natomiast ceny ich sprzetow sa moim zdaniem przesadzone, biorac pod uwage parametry, a wybor zaden - mam na mysli lodowki, zmywarki do zabudowy i plyty indukcyjne. Lodowka taka jak mnie interesowala byla jedna - do zabudowy i zamrazarnik

Re: chyba, że to jest indukcyjna płyta ceramiczna

byc sytuacja, ze czajnik na kuchence gazowej bedzie bardziej ekonomiczny. Kuchenki: - gazowe, traca enegie w powietrze - normalne elektryczne, traca energie na nagrzanie plyty - indukcyjne traca energie "w przesyle"

plyta indukcyjna - czy warto?

Czy warto kupic plyte indukcyjna? Czy zakup takiej plyty wiaze sie z wymiana wszystkich garnkow i patelni? Mam garnki ze stali szlachetnej, ale magnes do ich dna sie nie przyczepia. Patelnie w ogole nie maja stalowych spodow. Jesli kupilabym plyte indukcyjna, to ile kosztuje (w przyblizeniu

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - plyty indukcyjne