Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

podwyzszenie alimentow na dziecko

witam ,od 3 lat ojciec placi 400zł na dziecko alimentow,miesiac temu złozyłam wniosek o podwyzszenie na 700(moje dowody na podwyzszenie alimentow to proza zycia -koszty wzrastaja na wszystkich płaszczyznach wychowania dziecka). moj problem polega na tym ze sama od poczatku roku rozpoczełam nowa

podwyzszenie alimentow na dziecko

witam ,od 3 lat ojciec placi 400zł na dziecko alimentow,miesiac temu złozyłam wniosek o podwyzszenie na 700(moje dowody na podwyzszenie alimentow to proza zycia -koszty wzrastaja na wszystkich płaszczyznach wychowania dziecka). moj problem polega na tym ze sama od poczatku roku rozpoczełam nowa

Wniosek o podwyzszenie alimentow w PL - rady

Pisze w imieniu kolezanki. Zlozyla wniosek w PL o podwyzszenie alimentow. Ojciec dzieci mieszka w PL, mama w Szkocji. Sad przyslal pismo, ze kolezanka ma na miejscu szukac prawnika, tlumaczyc dokumenty itd. bo sad polski nie ma jurysdykcji w Szkocji. Jesli ktoras z was byla w podobnej sytuacji i

Re: Wniosek o podwyzszenie alimentow w PL - rady

plain-vanilla napisała: > Pisze w imieniu kolezanki. Zlozyla wniosek w PL o podwyzszenie alimentow. Ojcie > c dzieci mieszka w PL, mama w Szkocji. Jeśli "Zlozyla wniosek w PL" oznacza sąd właściwy dla miejsca zamieszkania pozwanego, a nie jej dawnego miejsca zamieszkania, to na

Re: podwyzszenie alimentow na dziecko

todilla dobrze mówisz! mój eks chce obniżenia z uwagi na wkład osobisty ;) -- http://www.suwaczki.com/tickers/relgj44jpx0vwzyy.png

Re: podwyzszenie alimentow na dziecko

Nie martw sie, mow wszytsko tak jak jest naprawde, nie kombinuj i nie pokazuj zlego nastawiania do ex. \\400 zl to bardzo malo- napewno Ci podwyzsza :)

Re: podwyzszenie alimentow na dziecko

czy sąd podwyższy (i o ile zł) - to zależy od wielu okoliczności. To, że koszty utrzymania rosną - ok, ale przez 3 lata wzrosły o 60%? To za kolejne 3 lata zawnioskujesz o 1200? Sąd bierze pod uwagę nie tylko realne zarobki, ale również możliwości zarobkowe, co było tu wielokrotnie podnoszone. Poza

Re: Wniosek o podwyzszenie alimentow w PL - rady

Tylko ze dziewczynie chyba nie chodzi o egzekwowanie alinentow w ogole tylko ich podwyzszenie.No ja tak zrozumialam.

Re: Wniosek o podwyzszenie alimentow w PL - rady

Child Maintenance Options radzi w takich sytuacjach skontaktowac sie z REMO ( Reciprocal Enforcement of Maintenance Orders) czyli obustronna umowa o egzekwowaniu sadowych nakazow alimentacyjnych. Ale czy to w ogole ma szanse na jakis wymierny skutek to niestety nie wiem. -- Ania's Poland

Re: Wniosek o podwyzszenie alimentow w PL - rady

na miejscu nie wywalczy alimentow od ojca mieszkajacego w pl. ja na jej miejscu bym sie odwolywala od tej decyzji z prawnikiem z pl,poniewaz wniosek o alimenty sklada sie wg miejsca zamieszkania powoda lub pozwanego,wiec rozumiem ze ona chce wg miejsca zamieszkania pozwanego. w szkocji zakladam ze

podwyzszenie alimentow - dowody

Mam zamiar w przyszlym roku zapisac mala do przedszkola i dopiero gdy bedzie chodzic wystapie o podwyzszenie ale wiem ze juz teraz musze zbierac dowody gdyz takie wydatki jak np. odziez zimowa (w ogole odziez) jest liczona w skali roku. Chcialabym zapytac jakie dowody sa wymagane przy podwyzszaniu

podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eksem

Poinformalam eksa emailowo, że od wrzesnia będę wnioskować o podwyzszenie alimentow na naszego 7 letniego syna, od 2 lat alimenty wynosza 700zl ale zgodzil sie na nie sam. Umowa miedzy nami byla taka, ze jak pojdzie syn do 1 klasy to moge wnioskowac o podwyzszenie i mam taki zamiar. Chce wnioskowac

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

joasiiik25 napisała: > Poinformalam eksa emailowo, że od wrzesnia będę wnioskować >o podwyzszenie alimentow > twierdzil tez - ze chce wyrwac od niego kase na drugie dziecko > - nooo to ma tupet facet, przeciez to nie jego dziecko :-) > wiec nie wiem po co pije to tego ... A

Podwyzszenie alimentow i zwrot rodzinnego!

Moja sprawa jest bardzo skomplikowana. Zaczne od poczatku. Na moja corke ex maz ma zasadzone od 6 lat 300 zl alimentow, nie dawalam go o podwyzszenie przez te lata bo pracowal za granica i dawal mi po 500zl plus kupowal ubrania, obuwie, rzeczy do szkoly i przedszkola dla corki ale od momentu

Re: podwyzszenie alimentow - dowody

Doliczyć możesz wszystko,a i tak od sądu będzie zależeć wysokość alimentów.Jakie otrzymujesz obecnie?

Re: podwyzszenie alimentow - dowody

przeraza mnie to :( czyli uzywanych rzeczy nie ma co kupowac, a ja chcialam zeby zaoszczedzic :/ bo na to faktury nikt mi nie da. Za wizyte prywatna u lekarza tez. Plujeczko a faktury bierzesz na siebie czy na dziecko? A w sklepach nie robia Ci trudnosci? Np w takiej biedronce?

Re: podwyzszenie alimentow - dowody

nistety musisz auczyc się brać faktury na wszystko jak "załapiesz" o wejdzie ci to w krew, na wiele nie licz bo mozesz podobnie jak ja usłyszeć z ust adwokata strony przeciwnej ,ze cyt"...pozbierałam faktury po znajmomych"......rece opadają ale zyczę ci wygranej choc to straszni

Re: podwyzszenie alimentow - dowody

Niekoniecznie są potrzebne faktury ja chciałam przedstawić w sądzie parę faktur chciałam podejść by pokazać a sędzia powiedziała: proszę pani nie potrzebne są potwierdzenia nie musi pani przedstawiać my wiemy ile kosztuje utrzymanie dziecka i jakie są koszty "wyprawki" do szkoły i wrócił

pozew o podwyzszenie alimentow-pytanie techniczne

Czytam tak was od kilku dni i dzis zaczelam pisac pozew o podwyzszenie alimentow.Slecze nad tym od samego rana juz mi sie mozg lasuje od tych obliczen, ale dzieki waszym wskazowkom widac juz koniec:-) Powiedzcie mi tylko czy to zestawienie kosztow utrzymania powinnam podpiac do pozwu jako

Re: podwyzszenie alimentow - dowody

akurat jesli chodzi o mnie to od momentu przyznania alimentów a było to pare lat temu nigdy nie wnosiłam o ich podwyższenie z kilku powodów po pierwsze dla mojego dziecka i dla mnie upokarzajacym jest udawadnianie ,że to co pisłam dziecko jeśc musi i za ile itp... po drugie nie chcemy widzieć ojca

podwyzszenie alimentow i ustalenie kontaktow

: musze zlozyc pozew o podwyzszenie alimentow. ALE jednoczesnie chce zlozyc pozew o ustalenie kontaktow ojca z corka W MOJEJ OBECNOSCI (byly jest niepodpowiedzialny, pije ostro, nadyzywa trawki itepe) Czy ktos z was mial jakies doswiadczenia w tym wzgledzie? jak to sensownie napisac w pozwie, ajkich

Podwyzszenie-alimentow

po-jakim-czasie-moge-skladac-wniosek-do-sadu-o-podwyzszenie jesli-zostaly-przyznane-w-listopadzie-to-czy-moge-teraz-czy-w-maju jak-to-jest,dzie3ki-za-podpowiedz

Re: podwyższenie alimentów - dokumenty

Witam, szukam na stronach wzorów o podwyższenie alimentów i uzasadnienie jak je napisać no wszelkiej pomocy jaka moge uzyskac w napisaniu pozwu o podwyzszenie alimentow i weszlam wlasnie tutaj :) po przeczytaniu tego zwracam sie z prosba czy moge rowniez prosic o pomoc o dokumenty jakie sa

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

To sa rzeczy okazuje sie obowiazkowe ;) A jak ja zaprotestowalam w sadzie to .. zostalam obciazona grzywna sadowa ;)))) -- zum.org.pl - Jedyna strona dla rodziców dzieci z wadami układu moczowego

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

No co Wy? Jakie troki. Przecież poniżej jest wątek tej samej autorki o sielankowym zyciu po rozwodzie:) Ale czego dotyczyc ma ten wątek - nie mam pojęcia.

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

Zarabia 12 tys. zloty i sie pieni o 900 na dziecko!? Ładne rzeczy:). Nie przejmuj się tym co eks pisze i mówi ,tylko skladaj pozew, to sąd decyduje, a nie on. Swoją drogą mogłabyś wystąpić o jeszcze większą kwotę, bo sąd zazwyczaj zaniża kwotę alimentów.

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

> Dla mnie to normalna sytuacja - tatus zarabia ok 12 tys miesiecznie ja jakies 3-4 tys. > obydwoje nas stac i jego i mnie ... Dziecko ma prawo do podobnego poziomu życia, co rodzice. Jeśli faktycznie jesteście tak bogaci, to stać go i powinien płacić więcej.

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

twierdzil tez - ze chce wyrwac od niego kase na drugie dziecko - nooo to ma tup > et facet, przeciez to nie jego dziecko :-) wiec nie wiem po co pije to tego ... a co z tatusioem owego drugiego dziecka ? -- Teorię ewolucji negują ci , którzy się na nią nie załapali !

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

dobrowolnie z alimentow na rzecz dziecka. Ale i tak okazuje sie, ze jest cos co sie nazywa zasady wspolzycia spolecznego iu rzeczywiscie on jako s tam byl zobowiazany. Mimo, ze ojciec zyl i bez problemu dalo sie go scignac -- zum.org.pl - Jedyna strona dla rodziców dzieci z wadami układu moczowego

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

Jeszcze jedno: nie kazda byla zona chce sie wzbogacic na alimentach dziecka, nie kazda byla zona jest niezaradna i nie samodzielna. to,ze za 2 mies bede miec 2 meza tez nie ma nic wspolnego z obecna sytuacja, wiec dziewczyny nie dorabiajcie sobie teorii. -- http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3sk

Podwyzszenie alimentow

Mam pytanie. Moj byly maz pracuje teraz w Irlandii legalnie. Zasadzone od 3 lat ma po 300 zl alimentow a placi 450 na 6 letnia corke. Czy jest mozliwosc podwyzszenia. Nie wiem gdzie pracuje i ile zarabia. Czy odnoscie zasilku rodzinnego to czy moze po rozwodzie pobierac na corke? Ma pelne prawa

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

Madziulec, ale de fakto to przeciez moj przyszly maz tez wklada cos w wychowanie mojego syna - nie chodzi tu o dobra materialne, ale te ktore nie da sie wyliczyc :-) zajmue sie nim pod moja nieobecnosc, zaprowadza do szkoly, wozi w piatek do tatusia i "odbiera" w niedziele ... odrabia z ni

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

> Warunki mieszkaniowe mamy b dobre :-) tak marginesem. > w porownaniu do tego co On mu zapewnia na weekendowe spotkania To może faktycznie go nie stać? Jeśli podwyższycie jeszcze alimenty, to na pewno mu się nie poprawią. Nawiasem mówiąc, ja bym bardzo chciał utrzymywać dzieci i dostawać na

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

Sytuacja prawdziwa: poszlam do sadu, by uzyskac jak autorka watku podwyzke alimentow. Sytuacja niby prosta: moj eks posiada obecnie druga rodzine, gdzi ema swoje drugie dziecko, a procz tego jest jeszcze dziecko jego zony z pierwszego malzenstwa (to dziecko ma ojca dobrze ustawionego zyciowo i

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

Czasami tak bywa, że nowa żona nie może wyegzekwować alimentów z różnych powodów i sąd nie może pozwolić umrzeć z głodu jednemu dziecku, bo drugie powinno mieć lepiej. Trudne to wszystko, fakt, ale powinien być jakiś zdrowy rozsądek, porozumienie i zrozumienie sytuacji. Jeśli dziecko otrzymuje po 70

Re: podwyzszenie alimentow i wielka klotnia z eks

Dziewczyny - poruszylam ten temat bo tak umawialam sie z eksem - ze jak syn pojdzie do 1 klasy to bedzie placil wiecej . Dla mnie to normalna sytuacja - tatus zarabia ok 12 tys miesiecznie ja jakies 3-4 tys. obydwoje nas stac i jego i mnie ... zgodzil sie przed rozwodem,ze bedzie placil te 700zl pok

jak "wyglada" rozprawa o podwyzszenie alimentow?

Witajcie dziewczyny. Na pewno nie jedna z Was juz przez to przechodzila. Ja w koncu zebralam sie w sobie i zlozylam pozew o podwyzszenie alimentow na dzieci (obecnie mam przysadzone po 100 zl, czyli w sumie 200). Termin rozprawy zostal wyznaczony na piatek a ja jestem pelna obaw i niepewnosci

Re: Podwyzszenie-alimentow

dzieki ulegly-w-zwiazku-zfaktem,ze-wyrzucil-nas-rok-temu-z-domu-a-ja-wyjechalam-do- anglii-place440funtow/mc-za-mieszkanie.przysadzonychjest600zl. niewiem,czyniemaCZASU,SADwOGOLEniePRZEJALsieFAKTEM,ZEwyrzucilNASnBRUK.SOBIEkupil DOM,aJAbezNICZEGOpojerchalamWswiat.terazROZWOD,CHCEograniczycMUprawaIpod

Re: Podwyzszenie-alimentow

podstawą do podwyższenia alimentów mogą być następujące powody: - koszty utrzymania dziecka wzrosły albo - warunki finansowe/zarobki matki i/lub ojca uległy zmianie Jeśli zachodzi co najmniej jedna z powyższych przyczyn, to możesz wnosić o podwyżkę. Chalsia ---- Są tacy co lubią gady, ja nie.

kredyt i podwyzszenie alimentow

witam, niedlugo mam zamiar wziac kredyt, nurtje mnie pytanie czy po wzieciu tego kredytu moge ojca mojego dziecka oarczyc tez ratami? narazie koncze studia i szukam pracy wiec nie bedzie kolorowo ale mam rodzicow,choc oni nie sa od tego by zapewnic mojemu dziecku godziwe warunki do zycia,wiec

podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

A ja jestem po drugiej stronie barykady... Byla żona otrzymuje na 14- letniego syna 420 zł miesiecznie (sad zasadził mniej - 400 zł). Mam drugą rodzinę, żonę oraz niespełna 4 letnią córkę. Zarabiam netto 2900 zł, żona obecnie jest na bezrobotnym, ale zamierza otworzyć działalność gospodarczą (to

Re: pozew o podwyzszenie alimentow-pytanie techni

sad przysle ci zawiadomienie ze masz dostarczyc albo ze masz przyniesc na sprawe. ale jako zalacznik tez chyba mozna

Re: Podwyzszenie alimentow i zwrot rodzinnego!

Zapomnialam dodac , ze corka ma 9 lat. Od ubieglego roku kiedy sie ozenil nie kupuje jej niczego. Wszystko do komunii kupilam ja( nie dolozyl zlotowki).Miesieczny koszt utrzymania corki do ktorego wliczylam 1/3 czynszu i platnosci za wynajem mieszkania oraz zywnosc, odziez, kieszonkowe, dentys

Re: Podwyzszenie alimentow

pomoc możemy uzyskać w Regionalnym Ośrodku Polityki Społecznej są one w każdym woj. np przy Urzędach Marszałkowskich

Re: Podwyzszenie alimentow i zwrot rodzinnego!

Myślę, że masz podstawy do podwyższenia alimentów, natomiast nie bardzo rozumiem na jakiej podstawie chcesz się teraz domagać zwrotu tych 5 tys. Euro wyrównania, skoro podpisałaś ojcu zgodę, żeby przelewali rodzinne na jego konto. Nie wiem jak ta sprawa będzie wyglądała z punktu widzenia tutejsz

Re: Podwyzszenie alimentow

W wypadku gdybyś chciała zasiłek z Irlandii występuje koordynacja i wystarczy złożyć komplet dokumentów do podanego wcześniej urzędu,który się zajmuje świadczeniami rodzinnymi,a oni przekażą dalej lub udzielą Ci informacji gdzie masz złożyć wniosek.

Re: Podwyzszenie alimentow

Ja tu nie pracuje i jestem w ciezkiej sytuacji. Moge zrezygnowac tu z rodzinnego 56 zl ale jakie formalnosci i jakie dokumenty potrzebuje. Gdzie on ma tam isc i zlozyc?

Re: Podwyzszenie alimentow i zwrot rodzinnego!

nie > bardzo rozumiem na jakiej podstawie chcesz się teraz domagać zwrotu > tych 5 tys. Euro wyrównania, skoro podpisałaś ojcu zgodę, żeby > przelewali rodzinne na jego konto. > Zgode podpisalam, poniewaz nnie przebywam w Irlandii i nie posiadM TAM KONTA A MOGLI PRZELAC TYLKO NA

Re: Podwyzszenie alimentow

Moj byly maz powiedzial ze na ten zasilek czeka sie nawet i rok i nie powiedziane jest ze sie go dostanie. Czy tak jest. Aha i powiedzial ze jak go dostanie to bedzie on szedl na alimenty czyli ja nie bede miala ani grosza wiecej a on nie bedzie musial dokladac ze swoich na alimenty. Jaki cwany.

Re: Podwyzszenie alimentow

skladasz ten wniosek to musisz miec dokladny adres zamieszkania i pracy eksa tam. Rodzinne nie mam nic do alimentow.

Re: kredyt i podwyzszenie alimentow

to fakt,ale czy nie jest to pretekst do wyzszych alimentow? przeciez za cos musze dziecko nakarmic?

Re: Podwyzszenie alimentow

jeżeli zdecydujesz sie (razem z męzem) o pobieranie zasiłku w irlandii to musisz zrezygnować z zasiłku z Polsce. Choć jeżeli tak Ci powiedział że jeżeli on dostanei ten zasiłek a Tobie nic nie odda i niezmiennie będzie płacił tyle ile płacić do tej pory to ja bym nie szła mu na ręke. Jak narazie to

Re: Podwyzszenie alimentow

Gdybyś chciaa zasiłek rodzinny z miejsca zamieszkania ojca byłby on wyższy,ale nie zwalnia go to od płacenia alimentów (bo to odrębna kwestia-"należą" Ci się pieniądze od państwa,i od ojca dziecka).Oczywiście,że po rozwodzie ( a i przed nim)masz prawo do rodzinnego,pod warunkiem,że nie

Re: Podwyzszenie alimentow

Agnes- zasiłek rodzinny na dziecko powyżej 5 lat wynosi 63 zł.musisz w urzędzie miasta/gminy/mops-ie złożyć pełną dokumentację,tj.wniosek (pobrany z ww. instytucji),akt urodzenia dziecka.zaświadczenie o dochodach za rok 2005 z Urzędu Skarbowego,wyrok zasądzający alimenty na dziecko.Zajmuje się ty

Re: Podwyzszenie alimentow

Ty nie dostaniesz rodzinnego z Irlandii bo tam nie pracujesz. Natomiast Twoj eks może je tam pobierać ( o ile Ty nie pobierasz zasiłku tego ztypu w PL). Wydaje mi się, że możesz wnosić o podwyższenie do kwoty będącej równowartością zasiłku w Irlandii - to zdaje mi się jednak więcej niż 450 zł. Ty

Re: pozew o podwyzszenie alimentow-pytanie techni

Ja jedyne,co podpinałam,to faktury z apteki,zaświadczenie od lekarza specjalisty o chorobie dziecka,zaświadczenie o nie posiadaniu lub posiadaniu majątku i zaśw.o dochodach.Resztę opisałam w pozwie bardzo obszernie-nie ma się czego wstydzić.Możesz też napisać,że nikt Ci nie pomaga finansowo,jest

Re: kredyt i podwyzszenie alimentow

wrr,dzieki madziulec :) niestety u nas to aby dopierpzyc tym ktore same daja sobie jako tako rade,meski swiat

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

a jaka jest sytuacja matki dziecka? jest w nowym związku? pracuje? ma gdzie mieszkać? -- ... oriflame - naturalne szwedzkie kosmetyki ...

wniosek do sadu o podwyzszenie alimentow na dzieck

Dziewczyny, Czy macie moze jakies informacje (stronki, format) jak nalezy napisac wniosek do sadu o podwyzszenie alimentow na dziecko? Jakiego slownictwa powinno sie uzyc? Czy powinno sie podac jakies konkrety dotyczace obecnej sytuacji? Jak to wszystko ulozyc w calosc? Czy jest tu moze jakas

Re: kredyt i podwyzszenie alimentow

. Zastanow sie, czy jesli Twoj ex wezmie kredyt, to bedzie to powodem do obnizenia alimentow??? To taka sama sytuacja, tyle, ze odwrocona. Sprawiedliwie? Dla mnie tak. -- Nowa Rodzinka II

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

Szaleństwo po prostu te 400 zł na nastolatka... Dno i kilo mułu, lepiej weź się do roboty i zacznij rzeczywiście pokrywać co najmniej połowę kosztów utrzymania dziecka.

Re: kredyt i podwyzszenie alimentow

Nie nie nie ;) Wiekszosc osob chcialaby sobie ulozyc nowe wspaniale zycie w pieknym zamkuy i najlepiej puszczajac eksa w samych skarpetkach ;0 Coz, sady na to zwykle nie ida i to niektorych potwornie irytuje... -- Refluks, zum i wady układu moczowego Mam wilkołaka i nie zawaham sie go użyć

Re: kredyt i podwyzszenie alimentow

Nie rozegrasz tego w zaden sposob. To TWOJ kredyt, Twoje zobowiazanie i ojciec Twojego dziecka nie ma zadnego obowiazku splacac go. Nawet jakbys kupila mieszkanie dla dziecka to tez nie ma znaczenia. -- Refluks, zum i wady układu moczowego Mam wilkołaka i nie zawaham sie go użyć

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

Chłopaku, na tym forum nie znajdziesz zrozumienia, tu same sfrustrowane kobitki są. Polecam forum na stronie: www.wstroneojca.pl Tutaj pazerne baby oczy Ci wydrapią i napiszą, ze to w trosce o Twoje dziecko... pozdrawiam

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

ty jakis stukniety jestes-4oo zlotych to polowa monitora do kompa mojego dziecka kosztowala.faceci robia wszystko zeby udowodnic,ze TE OGROMNE SUMY placone przez nich ida na zachcianki bylych zon.wez sobie dodatkowa prace i plac normalne pieniadze,a to co wypisujesz jest zenujace!

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

Pytasz, co powinieneś zrobić? Ano, stuknąć się w głowę. Z zarobków 2900 na syna wydzielasz 420 zł i jeszcze podkreślasz, że to o 20 zł więcej niż zasądził sąd. I jednocześnie nie widzisz w tym nic dziwnego, że korzystasz ze sponsoringu teściowej. To podpucha, prawda?

Re: kredyt i podwyzszenie alimentow

sie jednak rownie latwym celem dla eksa, bo.. masz pieniadze, by splacac kredyt. Wiec kolko sie zamyka, bo bedzieszs musiala wykazac dochody. Poza tym: do alimentow wazne sa oczywiscie stosunki majatkowe rodzicow lub sytuacja dziecka, ktora sie zmienia(to jest uczenie napisane w KRiO bodajze). Twoja

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

Wypraszam sobie. Pracuję, zarabiam, sfrustrowana nie jestem. Moje wydatki na dziecko 3,5-letnie znacznie przekraczają 400 zł czy 800 zł (jesli rodzice mają płacić po połowie). Jeszcze mąż płaci regularnie 700-800 zł + pokrywa część kosztów większych zakupów i rozrywek we własnym zakresie. Biorąc

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

Mimo że z drugiej strony barykady... myślę, że mądra matka gdy widzi, że ojciec angażuje się czasowo i finansowo w życie dziecka nie będzie podwyższała alimentów. Może ta kobieta nie jest świadoma, ale tak naprawdę ma szczęście... A to, jaka jest jej osobista sytuacja to jej sprawa, może pracować i

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

To akurat pisze kobieta..... obecna partnerka byłego tej wrednej exiary..... Taki sam wątek załozyła na innym forum. Skandal, bo dzieciak musi mieć korepetycje i matka chcę te koszty uwzględnić w alimentach. Została posądzona o zaniedbywanie dzieciaka, bo autorka takowych nie miała i zyje, a ma

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

400zł na czternastolatka jest kwotą żałosną, nawet jesli uwzgledni sie twój łaskawy dwudziestozłotowy bonus (na bilet do kina?). Sugerowanie, ze z tej kwoty matka sobie jeszcze przyoszczędza na wlasne potrzeby jest hmmm... chamskie? Miło robić prezenty za cudzą kasę, prawda? Teściowa się jeszcze nie

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

A ja mysle ze 420 zl na nastolatka to wielki skandal, 14-latek to nie male dziecko, zje za dwoch a ciuchy wydziera jak dziecko, nie wspomne o butach ( noga rosnie) ksiazkach do szkoly i innych koniecznych wydatkach. Facet ktory zarabia 2900 i na swoje dorastajace dziecko daje taka minimalna kwot

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

wszystko zlaezy od sytuacjai finansowej matki. ale powiem ci tak. to ze kupujesz dziecku ciuchy za 1000 zl zamiast 100 zł to wyłącznie Twoja sprawa. Jesli potrafisz udowodnic ze te 420 zł nie ida na dziecko tylko na zachciwajki matki to zrob to w sadzie. jęsli sądzisz ze 420 zł plus drugie tyle

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

a ja się nie będę oburzać. jeśli ktoś uczestniczy w wychowaniu dziecka, zabiera na fajne wakacje, robi drobne zakupy (zabawki, ubranka) i płaci za dentystę (to są duże kwoty). to ja uważam, że te 400 zł jest ok. zaznaczam, że nie jestem expertem w wychowaniu 14- latków, więc nie wiem jakie są rea

Re: Alimenty

Zgadzam się. Jesteśmy rodziną z dwójką dzieci i traktujemy siebie po równo.Wszystkie nasze dochody są sumowane (co jest dla mnie oczywiste w rodzinie).Są miesiące że czasem kasy brakuje (wynajem nas zżera...).Ale nigdy nie ma sytuacji ze nie dam dziecku jesc bo tatus alimentow nie wplacil

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

Może nie jestem taka skłonna do ferowania wyroków ani mieszania tu kogokolwiek z błotem jak przedmówczynie :) ale mimo wszystko suma 420 zł alimentów na 14-latka to nie są kokosy. Naprawdę chłopak z pewnością zjada za znacznie więcej, a co tu mówić o innych wydatkach (a to już kwestia indywidualna -

Re: podwyzszenie alimentow a nowa rodzina

chyba się nie spodziewasz, że kwota 420 zł powinna wystarczyć na wszystkie wydatki, łącznie z prywatnym dentystą? skoro zarzucasz matce zaniedbanie, trzeba było może wcześniej pomyśleć, że twoje alimenty nie wystarczają na ogarnięcie realnych kosztów utrzymania twojego syna? faktycznie nie ma ni

podwyzszenie alimentow i zmiana kontaktow

Jak sie do tego zabrac? Czy mozna zalatwic to na jednej sprawie? Jakie dokumenty potrzebuje?Sprawa bedzie w tym samym sadzie w ktorym byla sprawa rozwodowa.Czy wystarczy opisac wszystko wlasnymi slowami? Bardzo bede wdzieczna za pomoc.

Re: kąpiecie się codziennie ?

Dziewczyna ma ojca, ktory ma obowiazek ja utrzymywac - i ktory dostaje od matki alimenty. Jak mu sie nie podoba, to niech idzie do sadu z wnioskiem o podwyzszenie alimentow bo mu sie corka codziennie kapie i duzo wody zuzywa. Zabija go smiechem.

Re: interpretacja-zapisy w wyrokach

Nie rozumiem decyzji, poniewaz kilka miesiecy temu odbywala sie sprawa o podwyzszenie alimentow wlasnie w tym sadzie i nie bylo tego typu problemu. Wygodniejsze dla mnie ze wzgldow rowniez finansowych i "czasowych" bylo uzyskanie takiej zgody w Polsce. Nie bardzo rozumiem tez,ze jedne

jak mam to udowodnić? :(

Niedlugo mam sprawe o podwyzszenie alimentow i jednym z elementem przemawajacym za wyzsza kwota dla dziecka jest fakt, ze ojciec odnosi korzysci z wynajmowania mieszkan. Robi to raczej nieoficjalnie. Jak ja mam to udowodnić? Miala ktoras z Was taka sytuacje? -- http://www.suwaczek.pl/cache/7e

Re: Ex mąż... nie mam już sił

Za kazdym razem, kiedy sie nie stawi na kontakt, wnos sprawe do sadu o ukaranie pana grzywna. Bedziesz miala zaskorniaki na opiekunke w razie potrzeby. Kazda odmowe dokumentuj i za pol roku wystap o podwyzszenie alimentow ze wzgledu na uporczywe uchylanie sie ojca dziecka od obowiazkow

Proszę bardzo...

... ten i potem jeden niżej. forum.gazeta.pl/forum/w,24087,131717902,131774666,Re_podwyzszenie_alimentow.html

Re: alimenty na małżonka po rozwodzie

Wydaje mi sie ze jestes za miekka. Gdyby moj ex mi takie cos wywinol to by codziennie dostawal jakies kwitki z sadu, 1) za przeszle alimenty 2) zeby zaplacil odsetki za alimenty 3) podwyzszenie alimentow 4) zasadzilabym jego mame aby placila alimenty (skoro wszystko jej przepisal to latwo

Re: o żesz ...

kurde triss, ale na twoim miejscu, to ja juz bym przestala sie pultac o te 3 stowy, bo nie chcac byc zlym augurem, ale zle to bedzie wygladalo na sprawie o podwyzszenie alimentow, : prosze wysokiego sadu, nawet rodzony ojciec powodki, uznajac suczowatosc wlasnej corki, wsparl mnie finansowo w imie

zabezpieczenie podwyzszenia alimentow

Witam mozna wnioskowac o cos takiego jak zabezpieczenie podwyzszenia alimentow? Zlozylam wniosek w marcu o podwyzszenie alimentow na dzieci w wieku 17,12 i 10 lat. Do tej pory byly maz placi odpowienio 450 zl,350zl, 350zl.Wniosek napisalam o podwyzszenie odpowiednio do 800zl/600zl/600zl. Ostatni

Re: pozew o podwyższenie alimętów

miedzy czasie nie skladalas o podwyzszenie alimentow. musisz również napisać jakie jest Twoj udział w alimentowaniu dziecka, poza obowiazkiem wychowawczym, ktory wedlug sadu ma najmniejsza wartosc ekonomiczna. czyli tzw. niewolnictwo z racji macierzynstwa (w przypadku matek).

brak weny, alimenty-podwyższenie

Chciałabym napisac wniosek do sądu o podwyzszenie alimentow na dwojke dzieci. Do tej pory mam 400 zł na jedno dziecko. Eks w ogole nie interesuje sie dziecmi, nie uczestniczy w ich wychowaniu, kompletnie nic. Alimenty takze biore z FA. Jest gdzies w necie wzor na podwyzszenie alimentow z akcentem

Re: Mam takie:

Majac taki dochod na 3 i majac swiadczenie plus pielegnacyjny i rodzinny to masz okolo 400zl alimentow na 2 dzieci to bardzo malo wrecz smieszna kwota w dziesiejszych czasach, napisz o podwyzszenie. Czy syn niepelnosprawny ma rente po ojcu, jesli nie to czemu?? Lub alimenty od dziadkow poniewaz

Re: wniosek do sadu o podwyzszenie alimentow na d

Tak sadzilam z tego "mambo-jambo", ze mnie to nie bedzie dotyczyc. Jeszcze raz serdecznie Ci dziekuje!!! :) DFW

Re: wniosek do sadu o podwyzszenie alimentow na d

Kamila77, Dziekuje serdecznie! Nie wiesz przypadkiem, czy ten sam wzor pisma stosuje sie w sytuacji (pierwszego) przyznawania alimentow oraz wnioskowania o ich zwiekszenie? Bo ja juz mam zasadzone i dlatego nie chce wpisac czegos, co mogloby zabrzmiec, jakbym ich nie dostawala... Jeszcze raz

Re: wniosek do sadu o podwyzszenie alimentow na d

Jesli wnosisz o zwiekszenie to piszesz, ze wnosisz o podwyzszenie alimentów do kwoty Xzl, ktora decyzja Sądu Jakiegośtam z dnia któregośtam wynosi Yzl. Cytat, ktory podalas dotyczy sytuacji, w ktorej powód/powódka i pozwany/pozwana nie są w stanie dojsc do porozumienia co do wysokosci alimentów

Re: wniosek do sadu o podwyzszenie alimentow na d

Kamila, I jeszcze pytanie: Nie wiesz przypadkiem w tym linku, ktory mi podalas, co to znaczy? "4. zabezpieczenie powództwa przez zobowiązanie pozwanego ..................................do uiszczania małoletniej powódce ........................... po........................... miesięcznie d

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - podwyzszenie alimentow