Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Wiek a polska szkola

Jakie macie doswiadczenia w kwestii roznicy wieku szkolnego w polskiej edukacji i lokalnej? Jesli chodzi o szczegoly to nie jestem na bierzeco w programach. Moje dziecko pojdzie do angielskiej szkoly w wieku 4 lat, a polskie szkoly internetowe zaczynaja sie od 6, tak? Czyli dwa lata roznicy, rozwojo

Polska szkola myslenia.

pieniadze.gazeta.pl/pieniadz/1,136156,15947054,Profesor_utopil_300_tys__zl_w_piramidach_finansowych_.html#BoxSlotII3img Czytam ze profesor Pilecki utopil 300.000 zl w piramidzie finansowej i zastanawiam sie za co on dostal profesora. Stopnie naukowe powinno sie dostawac za umiejetnosc logicznego mys

Re: polska szkola

mam ten sam dylemat z ta roznica, ze ja nie mam przygotowania nauczycielskiego... jest jeszcze trzecia opcja, o ktorej pisala niedawno jakas forumka na ematce (chyba olena_s)-polska szkola przez internet niestety nie mam linka i nie pamietam jak to sie nazywalo, ale pamietam, ze maja kilka torow: 1

Re: Wiek a polska szkola

Moja corka pojdzie do angielskiej szkoly w wieku 4 lat i 9 miesiecy - mysle, ze zaczne z nia robic jakies cwiczenia z polskiej zerowki. Rok pozniej moze zaczniemy pierwsza klase - zalezy jak nam bedzie szlo :) -- M. - grudzień 2010 ? - marzec 2014

Re: Wiek a polska szkola

Doswiadczenia nie mam, ale corka w wieku prawie 6-ciu lat (pazdz, 2008) idzie do zerowki w szkole. W tym samym czasie szkola polska przy konsulacie. w DE dzieci ucza sie pisac i czytac w pierwszej klasie. Oczywiscie plany, bo ze szkola niemiecka nic pewnego jeszcze... ktos tak mial?

Re: Wiek a polska szkola

U mnie złożyło się tak, że do szkoły lokalnej dziecko poszło w wieku 6 lat, a ja zaczęłam polską szkołę (na początku sama, w internetową weszłam dopiero po 3 latach) rok później. Nie ma potrzeby, żebyś oddzielnie robiła z dzieckiem zerówkę - kolorowanie, szlaczki i tak dalej. Ja bym się skupiła na r

Re: Wiek a polska szkola

a ja na razie spróbuję trzymać się programu, zresztą tej nauki jest śmiesznie mało i nie obciąża. Ale faktycznie indywidualny system bije na głowę programy nauczania, które obecnie są proponowane. Tak więc jeśli okaże się nam nie pasować po prostu pójdziemy swoją drogą. Ale wpierw spróbuję jak elast

Re: Wiek a polska szkola

szkola polska, jej program, wytyczne, itd sa ustawione pod konkretna gotowosc szkolna. pomijajac sfere emocjonalna dziecko musi umiec usiedziec w lawce, trzymac olowek, byc zdolnym pisac po sladzie i wg wzoru, itd, itp. gdybys chciala swej czterolatce podsunac ksiazki do pierwszej klasy szkoly pols

Re: Wiek a polska szkola

No wlasnie zaczynam tak myslec. Przejrzalam program pierwszej i drugiej klasy, wlasciwie poza pisaniem, czytaniem i matematyka tych tresci jest bardzo malo i to generalnie takie jakie sie z dzieckiem i tak jakos na codzien porusza. Wiec sie przez te pierwsze lata skoncentruje na czytaniu i pisaniu,

Re: Wiek a polska szkola

O, ja mam podobne podejscie jak Ty - chcialabym, zeby moje dziecko wreszcie zaczelo gadac po polsku (widze jakies male niesmiale przelomy w tej sprawie!!! Sukces :)), chcialabym, zeby o Polsce cos wiedziala, pisac i czytac zeby umiala i tyle - wiec jak mloda pojdzie do szkoly, to do zadan domowych b

Re: Wiek a polska szkola

Moja córka jest w tej chwili w pierwszej klasie szkoły angielskiej, ma 5 i pół roku. Za rok zaczniemy "na poważnie" program pierwszej klasy w szkole internetowej, a na razie dużo jej czytamy po polsku, ma bajki na CD itp. Córka jest dociekliwa, często pyta o nieznane słowa, więc staramy si

Re: Wiek a polska szkola

yskyerka napisała: > szlaczki sobie odpuściliśmy, bo ją nudziły. Zdecydowanie lepsze okazały się ćwiczenia z Pelikana. < Dzięki za cynk, właśnie się zastanawiałam co do kaligrafii kupić mojemu. Ewidentnie to typ, któremu trudno usiedzieć, tym bardziej skupić się na szlaczkach. Jeśli Twoja

Re: Wiek a polska szkola

jesli chodzi o wiek szkolny w Anglii to wiele opcji nie mam. W klasie bedzie jedna z namlodszych, bo urodzila sie latem. Reception w wieku 4 lat nie jest obowiazkowe, ale dobre szkoly sa przeludnione I jesli nie pojdzie do reception to na pierwsza klase nie ma szansy. Zaraz po 5 urodzinach do szkoly

polska szkola internetowa

dlatego też uważam, że warto zapisać dziecko do tej szkoły tym bardziej, że mają możliwości wydania swiadectwa szkolnego i legitymacji

do styczen68 - Re: duzo pytan -polska szkola

> Co do szkoly polskiej w Wiedniu.Jest w 23 Bezirku.Z tym, ze jest to szkola > dodatkowa, sobotnia. Corka musi skonczyc austriacka edukacje. Wiem, ze polska szkola to zajecia dodatkowe. To tak jak w US. Znalazlam link do polskiej szkoly. Zajecia maja wieczorami albo w soboty. Sporo tych

Re: Wiek a polska szkola

Hej, mieszkamy w Irlandii. Tu faktycznie możesz posłać 4 letnie dziecko do szkoły, ale powiem szczerze że nie każde dziecko się nadaje i uważam, że lepiej poczekać. Tzn jeśli ma bliżej do 5 lat lub 5 to wtedy posłać, no chyba że masz dziecko wyjątkowo odważne, zdyscyplinowane gdyż chodziło do przeds

polska szkola

w tej chwili na TVN24 i TVP Info ministrant Szumilas zagaja w obronie obecnego status quo i proponowanej zmianie edukacyjnej m/in 6ciolatki do szkoly. podaje sie przyklad krajow skandynawskich jako sukces a moze by tak zdziebko prawdy ? rok szkolny 49-50 byl ostatni z tzw. Real Skola z matura wprow

Re: polska szkola internetowa

Podręczniki do klasy 1, maja być za darmo. (najprawdopodobniej będą wypożyczane przez szkołę). Uzależnione jest to od decyzji Ministerstwa. Ponosi Pani jedynie koszt przesyłki podręczników do UK. Egzamin jest bezpłatny i odbywa się na początku czerwca w UK. Jeśli dziecko nie zda egzaminu lub nie prz

Re: polska szkola internetowa

Jaki jest calkowity koszt podrecznikow lacznie z przesylk do UK (moja corka bedzie miala 7 lat w listopadzie 2014r) ? Jak wygladaja egzaminy organizacyjnie (lokalizacja, data) i jaki jest ich koszt? Co sie dzieje w wyniku nie zdania egzaminu lub nie stawienia sie na nim? Czy wtedy dziecko powtarza

Re: polska szkola internetowa

Egzamin co roku odbywa się na początku czerwca w weekend, przeważnie w środkowej Anglii. Na egzamin trzeba przeznaczyć jeden dzień (rozpoczyna się o godzinie 10). Udogodnieniem jest fakt, że może Pani wybrać dzień egzaminu (sobota lub niedziela). Podręczniki do tej pory rodzic musiał kupić sam lub

Re: polska szkola internetowa

Prosilabym jeszcze o kilka szczegolow dotyczacych lokalizacji egzaminu i daty, np z poprzedniego roku badz planowanych na ten rok. Czy jest to jedna data i jedna lokalizacja czy tez jest mozliwosc wyboru? Czy jest w ciagu tygodnia czy w weekend? Czy godzina jest wczesna rano, czy pozniej (dojazd)?

Polska szkola sobotnia - polnocy Londyn

Czy Wasze dzieci uczeszczaj do ktorys ze szkol sobotnich w polnocym / polnocno - zachodnim Londynie? Mieszkamy w sumie w tej samej odleglosci od szkoly na Willesden, Harrow i Finchley. Nie wiem na ktora sie zdecydowac (chociaz bylam tylko na spotkaniu na Willesden). Jak chwalicie sobie kadre, atmosf

Re: polska szkola

program nauczania zmienia się na każdym poziomie edukacji. wg mnie przepisy przepisami,ale trzeba być człowiekiem i chcieć wykonywać swój zawod sumiennie z poswieceniem tak samo jak zawod lekarza,prawnika czy brukarza. ale u nas wszytsko sprowadza się do jednego "co się będę wysilal,za mało pl

polska szkola

Witam wszystkich i prosze o wasze opinie. Czy warto dziecko posylac do polskiej szkoly? Mam dylemat, z jednej strony chcialabym zeby moje dzieci mialy polskich kolegow, a drugiej zastanawiam sie czy nauka w polskich szkolach w Kanadzie wyglada jak w Polsce? Czego sie wasze dzieci nauczyly przez lata

Re: Polska szkola w NJ

Jest tez swietna szkola w Newarku przy parafii sw. Kazimierza. 91 Pulaski St. Grupy sa male i nauczyciele maja czas aby podejsc do indywidualnych potrzeb dziecka. Do tego kadra jest swietnie przygotowana.

Re: Polska szkola - jeszcze raz

zakrecona na punkcie jezykow i polska szkola i prywatne lekcje owszem pomogly mijej corce , dyslektyczce ale tak naprawde to Jej pojecie i to spore o Oj , jezyku kulturze , literaturze zawdziecza mojej codziennej , upartej pracy od cwierc wieku. Syn nigdy nie ogladal polskiej szkoly z bliska a mowi

Polska szkola Greenwich/Bexley/Lewisham?

Czy ktoras z Was moze wie czy jest jakas polska szkola siobotnia w Greenwich/Bexley/Lewisham? Im blizej Greenwich tym lepiej. Dziekuje za wszelkie informacje. -- Ania's Poland

Re: Polska szkola sobotnia - polnocy Londyn

Dziekuje Gosia - fakt z trzech szkol - na Willesden jest najdrozsza. Ale dziekuje za pozytywna opinie - czy Twoje dzieci zaczely chodzic od 1 klasy? Jak radza sobie z obowiazkami szkolnymi i zajeciami pozaszkolnymi? Mam mieszane uczucia czy nie poslac corki do szkoly sobotniej od ok. 4 klasy a pier

Re: Polska szkola sobotnia - polnocy Londyn

Syn zaczal od 1 klasy, a moja corka w tym czasie 4 letnia poszla do przedszkola. Teraz syn jest w klasie 3, a ona w zerowce. Radza sobie swietnie, czasem zdazaly sie tygodnie, ze syn mial duzo lekcji z polskiej szkoly i z angielskiej i wtedy troche nie wyrabialismy, ale teraz juz jest ok. Lekcje pol

Re: Czy polska szkola jest konieczna?

Konieczna nie jest. Duzo chyba zalezy od poziomu szkoly i co sie w szkole dzieje. Mozna nauczyc dziecko swietnie polskiego ale np w takiej szkole nauczy sie tanczyc Krakowiaka czy czegos czego ty nie nauczysz. U mnie polska szkola jest ..hmm zle prowadzona i dzieci glownie rozrabiaja i bija sie

Re: Polska szkola - ksiazki

Moja corka, w zerowce, korzysta z tych ksiazek: www.mkopernik.org/moja-polska-szkola.html ksiazka.eu/k495_elementarz_pierwszoklasisty_ -- ----------\\- -//------- Women & cats do as they please ---------( @ @ )------- Men & dogs should just get used to the idea. ---o00o---(_)--o00o

Re: Polska szkola sobotnia - polnocy Londyn

Moje chodza na Willesden i jestem zadowolona i one chyba tez. Kadra fajna, dzieci duzo jest i caly czas cos jest organizowane np. na mikolajki jest mikolaj z prezentami, potem jest zabawa karnawalowa, walentynki (jutro cala szkola ubiera sie na czerwono), jest marzanna i smieszne stroje na pierwszy

polska szkola - kiedy zaczac?

Kiedy Wasze dzieci zaczynaly nauke w polskiej szkole, od K czy od pierwszej klasy? Zastanawiem sie czy moze lepiej byloby, aby synek zaczal napierw czytac po angielsku, zeby mu sie nie mieszalo.

Polska szkola w NJ

W okolicach Clifton, Garfield i Wallington jest kilka polskich szkol. Ktora ma najwyzszy poziom? Polecacie albo odradzacie ktoras? Z jakich podrecznikow w nich ucza? Kolezanka skarzyla mi sie, ze niedawno w szkole jej dziecina Greenpoincie wprowadzona fonetyczna nauke czytania (chyba na wzor ameryka

Re: Czy polska szkola jest konieczna?

Moje dzieci jeszczee sa male (najstarsze ma prawie 4 lata), ale juz teraz zastanawiam sie, jak to bedzie z polska szkola. Mieszkam w NYC, wiec wybor szkolek polskich jest duzy. Mamy nawet szkole przy polskim konsulacie. Jednak we wszystkich zajecia sa w soboty, conajmniej 4 godziny, a to jest dla

Re: Polska szkola

chciałabym troszkę odświeżyć wątek, w związku z tym że trwają zapisy na nowy rok, szukam informacji o szkole Libratus:) są może na forum mamy które zapisały się do tej szkoły ? będę wdzięczna za opinie

Re: Polska szkola

Nie wiem kim jestes Alexa, bo nie znalazlam innych Twoich postow na tym forum... Ale wiem, ze Libratus prowadzi strasznie agresywna kampanie reklamowa. Wiem tez ze polski MEN nie chce sie na ten temat wypowiadac. Moje watpliwosci jakie byly takie pozostaja, pisalam o nich nizej. Rozmawialam z przed

Re: Czy polska szkola jest konieczna?

Mojej corce polska szkola pomogla ale nie wiem na ile bo chodzila tylko kilkanascie razy ale to byl pewien punkt zwrotny w Jej pisaniu i czytaniu po polsku. Ale takze bardzo Jej pomogly kontakty netowe , Rodzina w PL i ogolnie Jej stosunek do polskosci , bardzo pozytywny. Oraz prywatne

Re: polska szkola internetowa

Dzisiaj zaczelismy juz nowy rok szkolny :) Zycze uczniom i ich rodzicom wytrwalosci oraz samych 6 na swiadectwie.

Re: polska szkola internetowa

izetka czy sie juz wyjasnilo? Sprobuj sie do nich dodzwonic, wiem ze moje znajome tez mialy problem bo nic nie wykazywalo po zalogowaniu, a po wykonaniu telefonu, wszystko sie wyjasnialo.

Polska szkola Sobieskiego w Chicago

i w Arlington Heights. Czy ktos zna lub slyszal? Planujemy poslac tam corke od przyszlego roku ale chetnie uslyszalabym opinie rodzicow lub tych ktorzy wiedza cokolwiek z drugiej reki. Dzieki z gory. -- Life is what happens to you when you're busy making other plans... John Lennon

Re: polska szkola internetowa

Czy dziecko ma czas na nauke i czy rzeczywiscie jest to nauka z ksiazek cz raczej taka ogolna wiedza (jak np. te zwierzatka)? Ile czasu dziennie zajmuje u Was nauka w tej 'polskiej szkole'? I jak dziecko radzi sobie np. z pisaniem? Nie myli mu sie to wszystko (angielka szkola z ta szkola)? -- Kacpe

Polska szkola przez internet

Moje dzieciaki wciaz male, ale moze kogos zainteresuja Szkoly Libratus -- Franciszka 30.12.2008 Michal 30.07.2010 Πολ? ξ?λο

Re: polska szkola internetowa

Jak to zaczeliscie nowy rok szkolny??? W Libratusie??? Ja sie nie moge ani do sekretariatu dodzwonic, ani na maila doczekac. Zapisalam dziecko do pierwszej klasy i byla mowa ze rok szkolny zaczyna sie 1go wrzesnia, a tu ani widu ani slychu. Zaczynam sie powoli niecierpliwic. A jeszcze ja spojrze na

Re: polska szkola internetowa

Czy ma czas? Znajdujemy. Skracam mu czas grania na Wii i znajdujemy te pol godziny dziennie, lub przerabiamy lekcje w sobote, tak jakby byl w polskiej szkole sobotniej. To rodzic (ktory w tej szkole jest nauczycielem swojego dziecka) okresla nad czym jeszcze trzeba popracowac, a co mozna zrobic po

Re: Polska szkola w NJ

Clark zdecydowanie odpada. Nie bede sie telepala tak daleko z dziecmi. Lynhurst nie bralam pod uwage, bo ma nadzieje, ze ktoras z blize mnie bedzie dobra. Slyszalas opinie o niezalaznej czyli nie przyparafialnej szkole, na pamietam jej nazwy. Moze sie zdarzyc, ze nasze dzieci beda w tej samem klase

Polska szkola trenerska

no coz, znowu przyklad ze polska szkola trenerska(Janas!) jest lepsza, nowoczesniejsza i przynosi lepsze wyniki niz tam jakas prowincjonalna hiszpanska(Bakero). Wojciechowski chwala ci za to ze postawiles na lepszego konia. Ja prawdziwy kibic Poloni ci tego nie zapomne.

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

my w domu wspieramy tylko nauke polskich liter. ale u nas jeszcze do szkoly daleko, a mala ma manie liter, "czyta" wszystko i wszedzie i bardzo chce. moze zapytaj na forum o wielojezycznosci.

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

my swoja poslemy dopierow w wieku 6 lat lub nawet 7 w zaleznosci jak bedzie sobie radzila w szkole. Nie chce je wszystkiego od razu zwalac na glowe. Niech sie najpierw przyzywczai do rutyny szkolnej i obowiazkow i dopiero bedziemy sie zastanawiali na dolozeniem kolejnych. -- mojlink.info/yw1qss

Poprosze o rade-polska szkola

(mam jeszcze tydzien i 3 dni do namyslu) ale tak sie zastanawiam czy to nie za wczesnie,czy moze poczkac jeszcze rok.Nie wiem dopiero skonczyla 4 latka tu angielska szkola i jeszcze sobota polska szkola i tak mi sie wydaje czy to nie bedzie za duzo dla tej mojej 4 latki? z drugiej strony czasami trudno

Re: Polska szkola Greenwich/Bexley/Lewisham?

W Forest Hill (Lewisham) jest Polska szkola, moja kolezanka tam uczy. Ja mieszkam w Greenwich i o takowej tutaj nie slyszalam. -- http://www.suwaczki.com/tickers/tb73vcqg9n9lrbzw.png Be who you are and say what you feel because those who mind don't matter and those who matter don't mind. - Dr

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

No wlasnie samo nie garnie sie do czytania choc bardzo lubi jak mu sie czyta. W domu wspomagam nauke angielskiego alfbetu i odrabiam prace domowe po angielsku. Jesli do tego wprowadze czytanie po polsku, zrobie mu pewnie metlik. Na pewno nie zaczne z czytaniem po polsku wczesniej niz szkola amerykan

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

ja mysle postapic odwrotnie, napierw czytanie po polsku, pozniej po angielsku. sa dwie szkoly ktore znam, jedna mowi ze wlasnie najpierw czytanie w jezyku ktorego w szkole nie bedzie (czyli ktory najprawdopodobniej bedzie kulal kiedys), druga mowi o rownoleglym uczeniu. w polskich szkolach sa progra

Re: Poprosze o rade-polska szkola

Moje chodza, ale sa duuuzo starsze juz. Tez co prawda nie zapisalam od razu, bo glupia nie wiedzialam, ze jest polska szkola (i dzieki temu pierwszy rok mialam soboty wolne jeszcze;))) Trudno Ci radzic - jesli dziecko jest rozwiniete i sobie poradzi, to ja bym zapisala. Zreszta zawsze mozna

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

edytkus ma racje, najpierw czytanie po polsku, wtedy dziecko bedzie czytalo poprawnie. Moja w tej chwili 6.5l. coreczka poszla do polskiej szkoly od 5 roku zycia. Pol roku pozniej zaczela sama czytac ,a teraz czyta po polsku jak dorosla, sama polyka ksiazki. Po ang. tez czyta swietnie , panie powied

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

szkola w mojej miejscowosci przyjmuje male dzieci w wieku przedszkolnym, juz chyba od trzeciego roku zycia, moja corka byla dwa lata w takiej grupie, dopiero potem poszla do zerowki. Polskie szkoly prowadza program tak jak w Polsce, z rocznym opoznieniem, tzn. dziecko bedace w amerykanskiej pierwsze

Re: Polska szkola w NJ

Klaudona, Ja stoje przed podobnym dylematem bo chcialabym poslac moja Zosie do szkoly od wrzesnia (wtedy tez zacznie kindergarten) ale ona w soboty rano ma balet ktory uwielbia i zal mi go przerwac. Z rugiej strony babcia nas powiesi jak dziecko do polskiej szkoly nie bedzie chodzic:) W kazdym ba

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

> moze to dlatego ze po polsku czyta sie inaczej, wymawiajac kazda litere? To ba > rdzo pomaga tez przy spelling. Moze i tak. Zuzka od 1 klasy chodzi rowniez na hiszpanski. I tam na pewno pomaga znajomosc polskiego, bo czyta sie prawie tak jak po polsku. Tak wiec mysle ze nie ma sie co obawi

Re: o tym co piszę uczą już w polskich szkola

Stale wzrastająca liczebn > ość wojsk wynikała > z przyjetego planu, by najpóźniej w sierpniu 1941 roku uderzyć na III Rzesze. S > talinowi zabrakło do realizacji tego przedsięwzięcia zaledwie klikudziesieciu, > a może tylko kilkunastu dni. To już nie lipiec- zawiodleś mnie. Nie m

Re: polska szkola internetowa

Dzieki, poszukam:) -- "wszystko to co najgorsze mozesz zamienic na najlepsze, jesli tylko chcesz"

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

bea_mama napisała: > Nie wiem czy NIGDY... > Moja znajoma Polka ma 12-letnia corke (prawie nie mowi po polsku), ktora bardzo > chciala sie nauczyc czytac po polsku przed wizyta u dziadkow w PL. No i jakos > jej to czytanie idzie. Fakt ze gdyby sie wiecej przylozyla, to czytalaby le

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

bea_mama napisała: > Moja corka umiala najpierw czytac p > o polsku, wiec jak sie nauczyla czytac po ang to od razu czytala perfekcyjnie i > skoczyla na wyzszy poziom. moze to dlatego ze po polsku czyta sie inaczej, wymawiajac kazda litere? To bardzo pomaga tez przy spelling. Dziecko nau

Re: polska szkola - kiedy zaczac?

Moja corka zaczela 1 klase w polskiej szkole gdy poszla do amerykanskiego Kindergarten (jest z listopada, wiec idac do szkoly miala prawie 6 lat). Uczylam ja troche w domu polskiego alfabetu i czytania po polsku, wiec jak poszla do 1 klasy nie miala duzych problemow z nauka pisania i czytania (bylo

Re: Polska szkola w Paryzu.

czy mogłabym cie prosic o informacje na temat tego przedszkola. Jeszcze mam pytanie: czy sa gdzieś od czasu do czasu organizowane jakies zajecia po polsku. Nie mieszkam w Paryzu

Re: o tym co piszę uczą już w polskich szkola

niegracz napisał: > miła niespodzianka > rozmawiałem z nauczycielem historii w liceum > okazuje sie że tz uważa że ZSRR planował uderzenie na Niemcy w 1941 roku > pytam: a skąd u ciebie taka opinia ? > .... > > uczyli nas na studiach > - nauczyciel w wieku nie

Re: Polska szkola bramkarzy

najlepsza szkoła bramkarzy ma Legia - wychowali Boruca, Przyrowskiego, Fabiańskiego i nie jest pewny czy Dudka także -- <a href="HTTP://www.przemekmalinowski.pl">fotografia ślubna</a>

Re: polska szkola internetowa

Niestety moj watek "Polskie Szkoly Internetowe" zostal zarchiwizowany. Jestesmy juz po egzaminie klasyfikacyjnym (SP klasa II). Nasz egzamin skladal sie z dwoch przedmiotow: z jezyka angielskiego i nauczania zintegrowanego (polski, matematyka, przyroda i geografia). Kazdy egz. skladal sie

polska szkola internetowa

Wlasnie znalazlam w internecie. www.libratus.edu.pl Czy ktos moze zna lub korzystal? -- "wszystko to co najgorsze mozesz zamienic na najlepsze, jesli tylko chcesz"

Re: Polska szkola w Paryzu.

A nie mozesz sie pod cos podczepic? Pod polska szkole czy przedszkole? Lokal, bail, marketing...Nie boisz sie? -- Niejeden bumerang nie wraca. Wybiera wolność.

Re: polska szkola internetowa

Było, było...Moze dziewczyny, ktorych dzieci korzystają z tej szkoly jeszcze się odezwą (dwie osoby chyba, jak pamiętam, dzieliły się doswiadczeniami). Jak wpiszesz "libratus" w wyszukiwarkę forumową to powinnas znalesc nieco inf. Moze zresztą autorki postów się odezwą...

Re: Polska szkola w Paryzu.

Ja sie na 100we u Ciebie zamelduje! W nastepnym miesiacu przeprowadzam sie do Paryza, i bede miala duzo pytan odnoscie wszystkiego:) Mialabys czas na kawke? :)

Re: polska szkola internetowa

a tak naprawde, jak w srodku roku wylaczysz skype i dziecko na lekcje przestanie chodzic, to co sie stanie?jak dr tej szkoly moze decydowac o wyborze innej, normalnej, placowki?ja dziecko zapisalam do szkoly polskiej normalnie,w Polscejak bylam, i nikt o nic nie pytal. Nikt mi niczego nie narzuci.A

Polska szkola bramkarzy

Czy ktos moglby mi wyjasnic, jak to jest mozliwe, ze polscy bramkarze to czolowka swiatowa? Zwlaszcza w kontekscie niskiego poziomu ogolnego polskiego futbolu. Przeciez bramkarze potrzebuja specjalistycznego treningu, osobistego trenera. Dlaczego to nie dziala w przypadku innych pilkarzy?

Brainstorming i polska szkola bramkarzy

Proponuje aby powstala "polska szkola bramkarzy". Proponuje aby szkoleniowcy zebrali doswiadczenia szkoleniowe bramkarzy pilki recznej, bramkarzy footbolowych, aby zaprosili na brainstorming session wszystkich miedzynarodowych bramkarzy z Polski i opracowali metody szkolenia rowne lub

Re: polska szkola internetowa

Ja mam watpliwosci. Szkola Libratus zasadniczo jest skierowana do dzieci mieszkajacych w Polsce, ktore nie chca chodzic do szkoly ale uczyc sie pod okiem rodzicow w domu. Libratus pomaga realizowac nauczanie domowe. I wszystko OK, ale po co PELEN program polskiej szkoly maja realizowac dzieci ktore

Polska szkola sobotnia - pytania

przyzwyczai..przed polska szkola ma jeszcze religie dwie godziny..wiec to bedzie troche dla niego dlugi dzien..ale w sumie mysle ze da rade, a to ze bedzie mogl pisac, czytac po polsku to na pewno mu sie przyda..nigdy nic nie wiadomo czy kiedys nie zechcemy wrocic do Ojczyzny :-)))

Polska szkola - jeszcze raz

Wiem, ze juz wiele razy bylo na ten temat, ale chcialabym odswiezyc temat i zebrac nowe opinie. Czy warto? Czy to konieczne? Czy mozna sie obyc bez? Jakie sa Wasze doswiadczenia? I chodzi mi tu o wychowanie prawdziwie dwujezyczne, aby dziecko nie tylko rozumialo i umialo dwa zdania powiedziec, ale a

Re: polska szkola sobotnia bez religii?

Jestem zaangażowana w posadzenie szkoły i nie wyobrażam sobie modlitw i religii dla wszyskich, tylko i wyłącznie jako opcja. Polska Szkola nie jest równe z tym ze katolicka, bo nie powinna być. Nie mówiąc o tym ze jeśli szkola traktuje religie jako cześć lekcji, to nie ma szans na dofinansowanie

polska szkola?

Mieszkamy w Brukselii od zaledwie kilku miesięcy, mamy dziecko, ktore chodzi do normalnej belgijskiej szkoly. Dzis bedac na zakupach w Colruycie w Woluwe St P, zauwazylismy spora grupe Polakow z dziecmi przed tamtejsza szkola. Czy jest to sobotnia szkola dla polskich dzieci? Czy wysylacie dzieci tyl

Polska szkola w Paryzu.

Witam serdecznie, Poszukuje wszelkich informacji na temat Polskiej szkoly w Paryzu, szczegolnie na temat soboniego nauczania w klasach od 1-3, w jakim wieku mozna zapisac dziecko czy maja klasy zerowe. A moze ktos slyszal o polskich zajeciach dla mlodszych dzieci. Z gory bardzo dziekuje.

Re: Zalety polskiej szkoły

Wykształciła mnie Polska szkola, przyjęły zachodnie uniwersytety, wiec czasem ten system działa;)

Polska szkola w Londynie

Czy wasze dzieci chodza do Polskiej szkoly w weekendy???? Jak tam jest???? Moja corka ma 5 lat i zastanawiam sie czy ja tam od wrzesnia zapisac, czy poczekac jeszcze rok- jak uwazacie???? Wlasnie dostsla sie do szkoly angielskiej i zastanawiam sie czy to nie nadzbyt wiele dla 5- latki????

Re: Polska szkola w Paryzu.

dzien dobry ,szukam miejsca do otwarcia kolka plastycznego ,by moc pracowac z polskimi dziecmi obecnie pracuje w szkole francuskiej jako animator.

Re: Polska szkola - jeszcze raz

Podziwiam cie, bo ja za grosz nie mam talentu pedagogicznego pomimo tabunow nauczycieli w rodzinie i czytaniu o metodyce itd. Owszem teoria sobie a w praktyce szybko sie denerwuje zniechecam, podchodze emocjonalnie.

www.polska-szkola.pl

www.polska-szkola.pl Ktos podal ten link na forum "Wielojezycznosc w rodzinie". Jeszcze nie mialam czasu tej stronki obejrzec, ale na pewno warte chociaz sprawdzenia... -- "Nothing in life is to be feared. It is only to be understood." Maria Skłodowska-Curie

Re: Polska szkola w Paryzu.

Koni- tez chetnie dowiedzialabym sie czegos wiecej na temat polskiego przedszkola. Czekam na wiesci:)

To jest polska szkola zarzadzania

To sie nazywa polska szkola zarzadzania. Oszczedzac na wszystkim. Zamiast dowcipow o szkotach powinny byc dowcipy o skapych Polakach. Polacy oszczedzanie na wszystkim, szczegolnie tam gdzie nie potrzeba maja we krwi. -- __________________________

Re: Polska szkola sobotnia - pytania

wiec na dobra sprawe po co jej polska szkola? Niemniej je > dnak zostala do niej zapisana. To wszystko zalezy od rodzicow. Kiedyś emigranci nie uczyli dzieci ojczystych języków, żeby szybciej owe dzieci zasymilowały się z otoczeniem. Ale teraz trend jest odwrotny. Im więcej języków tym lepiej a już

Re: Polska szkola sobotnia - pytania

edytkus napisała: > Po pierwsze nie pisalam ze nie zna zupelnie, gdyby tak bylo nawet Polska szkola > by nie pomgla, a po drugie z mojego meza taki Polak jak, za przeproszeniem, z > koziej doopy trabka. Sorki, ze sie czepiam, ale ty jestes Polka wiec mozesz dziecka nauczyc perfekt

Re: Polska szkola sobotnia - pytania

, gdyby tak bylo nawet Polska szkola by nie pomgla, a po drugie z mojego meza taki Polak jak, za przeproszeniem, z koziej doopy trabka. Co do dziedzictwa kulturowego to nie, nie poczuwam sie, natomiast znajomosc jezyka obcego uwazam za wazna ale jak wyzej napisalam z tej szkoly za wiele moje dziecko dotad

Re: Polska szkola sobotnia - pytania

kot, ale zdania juz nie s > kleci). Ale polska szkola to dla niej w zasadzie jedyny kontakt z polskimi dzi > ecmi i jezykiem polskim (w domu uzywamy prawie wylacznie angielskiego, znajomyc > h polskich mamy garsteczke, do Polski nie jezdzimy i nikogo stamtad nie zaprasz > amy). Dla

Re: Polska szkola sobotnia - pytania

polskiej dwa lata pozniej niz do amerykanskiej. Pre-K i Kindergarden. A potem pierwsza klasa tam i tu. Kiedys narzekal ze nie ma dnia wolnego, bo w sobote polska szkola, w niedziele religia. Ale przywykl, ma swojego kolege, kolezanki. Uwielbia swoja nauczycielke. Jest zadowolony.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - polska-szkola