pramolan

Opakowanie Pramolanu
Opipramol - organiczny związek chemiczny, nieselektywny inhibitor wychwytu monoamin, jest trójpierścieniowym lekiem o działaniu przeciwdepresyjnym, stosowany w leczeniu zaburzeń depresyjnych.
W Polsce występuje pod nazwami: Pramolan (tabletki powlekane) oraz Sympramol (tabletki drażowane).

... czytaj więcej o pramolan na pl.wikipedia.org

Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: pramolan - która brała?

pramolan nie jest psychotropem! pramolan jest środkiem ułatwiającym zasypianie, co za lekarz ci go przepisał na bóle głowy??? to lek przeciwlękowy, przeciwdepresyjny, uspokajający, nasenny....

Re: pramolan

Witam. Czy Cinie i Solpadeine można łączyć z pramolanem? bo neurolog mi przepisałm cinie 50 na migreny (w łagodniejszej postaci migreny biorę solpadeine), a gastrolog pramolan na zespół jelita drażliwego. Zapomniałam spytać, czy to można łączyć?

Re: pramolan - która brała?

Tak, poszłam do lekarza bo mam silne bóle głowy związane ze stresem tzw. napięciowe bóle jak po wywiadzie określił je lekarz. Mogę się zgodzić z jego diagnozą bo w ostatnich 3 miesiącach mam powody do silnego stresu i napięcia. Pramolan jednak działa na mnie jak płachta na byka plus usypia mnie.

Re: pramolan - która brała?

Ja łykam pramolan okazjonalnie - jak się wkurw... ;-) Na mnie działa dokładnie tak, jak tego oczekuję - uspokajam się, nabieram dystansu i znacznie zwiększa mi się poziom wdupiemania. Absolutnie mnie nie otępia, ani nie usypia. Ale np. moja córka po połóweczce pół dnia przeleżała jak trup z oczami

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Pramolan jest słabym lekiem, można go spokojnie odstawić. Podejrzewam zresztą, że na Twoje dolegliwości zadziałał trochę jak placebo.

Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Cześć, Zażywam Pramolan 50 mg od 3 miesięcy jedną tabletkę na noc ( 0-0-1). Lekarz stwierdził, że skoro czuję się juz ok to możemy odstawić. Spytałam czy można tak odstawić ten lek z dnia na dzień - odp TAK. Kurde a ja się trochę obawiam... Dostałam go na nerwice ( zaczęło sie od stresu, później

odkupie od kogoś pramolan

Jak w temacie czy ma ktos na zbyciu i moglby mi odsprzedac pramolan 1 opakowanie ? moj mail amelka282@gazeta.pl

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Stosowałam Pramolan też z powodu nerwicy, kardiolog mi przepisała. Brałam regularnie około 2 msc. Odstawiłam z dnia na dzień i nic się nie działo. Teraz biorę w razie potrzeby.

pramolan!!!!!!!!!!!

-- Witam! Bardzo proszę o poradę! Od roku biorę lek pramolan. Chcielibyśmy z mężem miec drugie dziecko. Jak długo przed poczęciem dziecka powinnam odstawic tan lek bo pewnie w ciąży nie jest on wskazany a dziecku nie chciałabym zaszkodzic? iwa

pramolan pytania

Witam, od roku leczona jestem na bezsenność. Brałam Triticco - przestał działać, Doxepin - zaczęłam po nim tyć. Lekarz zmienił mi lek na łagodniejszy w skutkach ubocznych Pramolan. Proszę o opinię jak lek się sprawdzał w leczeniu tego typu depresji i jak z tym tyciem w końcu jest??

Pramolan

Znajoma od paru lat stosuje Pramolan,z tego co wiem to w małej dawce.Przez jakiś czas było ok.teraz widzę ,że ewidentnie depresja wraca.Czy lek przestał działać?Ma tez inne schorzenia,które pojawiły sie w trakcie leczenia depr.Widzę,że nie może sobie z tym poradzić.Wini siebie,że zbyt długo bierze

Re: pramolan pytania

Pramolan należy do tej samej grupy co Doxepin, tzn TLPD. Tycie, jak tycie, przede wszystkim to uważaj na serce i kontroluj EKG.To standard przy trójpierścieniowych. pozdrawiam

Re: pramolan - która brała?

Lekarka przepisała mi po śmierci mojego taty. Wyciszał mnie i uspokajał, nie miałam po nim bólów głowy ani rozdrażnienia.

Re: pramolan - która brała?

Ja dostałam potwornych zmian na skórze i ledwo mnie dermatolożka z tego wyciągnęła :( Wiem, że to rzadki, ale możliwy objaw uboczny :(

Re: pramolan - która brała?

Brałam krótko po śmierci matki, żeby jakoś funkcjonować i przetrwać pogrzeb. Skutków ubocznych nie pamiętam, zdaje się że łagodnie przymulał ale o taki właśnie efekt chodziło.

Re: pramolan - która brała?

ja po pramolanie miałam mega bol glowy...wziełam kilka razy na uspokojenie..przed egzaminem na prawko, przed lotem samolotem...zawsze to samo...przestawał działac pojawiała sie migrena

Re: pramolan - która brała?

jest slaby, nie wiem w jakim stanie jestes, na mnie dzialal jak apap, czyli wcale... -- Dyplomata - człowiek, który potrafi powiedzieć spie...j w taki sposób, że poczujesz dreszczyk emocji na myśl o czekającej cię wyprawie.

pramolan - która brała?

Mam brać ten lek na bóle głowy związane z napięciem i stresem w jakim się znalazłam w ostatnich 3 miesiącach. Nie mam depresji, chce mi się żyć, rano wstaję bez problemu. Bywam poddenerwowana, ale bez przesady. Po zażyciu tego specyfiku o dziwo jestem rozdrażniona wręcz wściekła, ale jednocześnie s

pramolan

hej A mi pomagał pramolan. nie jakoś przesadnie, ale pomagał. tylko, że lekarz zapisał mi go doraźnie, co wg mnie jest bez sensu. jak brałam powiedzmy 2 tyg.było lepiej.potem nie miałam recepty, a lekarz nie był chętny przepisać więcej i znów wracało....:/ -- forum Mama pracująca. Wdomu i poza

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Ja jestem tydzień bez Pramolanu i jest ok, odpukać! Na wszelki wypadek wykupię sobie jednak receptę:)

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Dzięki! Kto wie, może faktycznie jak placebo... ale zadziałał...:))) Jestem 5 dzień bez Pramolanu i jest ok:)

pramolan

. ... Podsumowanie Opipramol (Pramolan) jest lekiem wprowadzonym do leczenia w latach 60., który do dziś jest stosowany w codziennej praktyce lekarskiej w krajach środkowo-europejskich i obecnie przechodzi fazę ponownego renesansu. Jest to środek przeciwlękowy, uspokajający i rozjaśniający nastrój, dobrze

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Lidia, przeczytaj ulotkę. Wydaje mi się, że setaloft należy odstawiać stopniowo, jak i inne leki zawierające sertralinę. Możesz końcówkę opakowania brać np. co drugi dzień, potem co trzeci. Tego konkretnego leku akurat nie znam, ale wiem, że w przypadku innego o podobnym składzie i działaniu nie p

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

Hej nie radzilabym Ci odstawiac tego leku z dnia na dzien ja tez tak zrobilam po konsultacji z lekarzem i szybko tego pozalowalam,wrocily stany lekowe zle samopoczucie itd,zaczelam brac na nowo i teraz juz wogole ten lek na mnie nie dziala.a termin na terapie dostalam za 7 lat:( i nie wiem co dalej.

Pramolan

Nie ma już w aptekach leku pramolan . Biorę go jak mam lęki.Jakim lekiem mogę go zastąpić? Nie chcę sie uzależnićnić tylko.

Re: Pramolan - odstawianie - prośba o opinie.

a czy ktoś z was brał setaloft ? tez mam przepisane z powodu nerwicy po ogromnym stresie (umarła moja córeczka ) i biore go już 6 miesięcy . Lekarz powiedział że moge już odstawić lek . Ale czytałam na temat "reakcji od odstawienia leku" miał ktoś go ? prosze pomóżcie . Niechce żeby to ws

Re: pramolan

wyglada tak zle: www.polpharma.pl/pl/produkt/art,72,pramolan.html sprobuj, zawsze mozesz odstawic. ja bym zaczynala bardzo powoli, zwiekszala dawke co dwa trzy tygodnie. po co szybciej - dotad nie bralas w ogole. trzymam kciuki. Minnie -- Warto przeczytac: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html

Re: Pramolan Bellergot stosował to ktoś ?

Ja bralam Belergot.Nic nie pomogl,lykalam jak witamine C.Nie pomogl i tez nie zaszkodzil bo zero skutkow ubocznych.

Pramolan.......................

Dzis ok. godz. 11-13 wzięłam po raz pierwszy jedna tabletkę leku PRAMOLAN (przepisal mi lekarz, na "wyciszenie":)) Praktycznie wcale nie pijam alkoholu, ale dzis jest wyjatkowa okazja i chcialabym sie z mezem napic dosć mocnego alkoholu (moze ktoś zna niemiecką Jagertee...). Wiem, ze

pramolan

Znalazłam wątek na ten temat, ale już zarchiwizowany. Neurolog mi wczoraj przepisał - a nuż mi na głowę pomoże. Trochę się cykorzę, bo to jednak lek starej generacji. Jeszcze bardziej się cykorzę, bo nie mam zbyt dobrych wspomnień z przyjmowania antydepresantów (niby spełniały swoje zadanie, ale sk

Ponownie pramolan

przyczyna. Ostatni atak utrzymywał się przez trzy tygodnie.. Polecony neurolog przepisał mi pramolan. Nie do końca rozumiem zbawienne działanie antydepresanta na migrenę, która nie jest chorobą psychosomatyczną tylko neurologiczną.. Zdecyduję się na kurację bo nic nie pomaga tylko.. czy Ktoś ostatnio

Re: pramolan

A ja pramolan biorę już ponad 2 lata .Jest ok. Ale o ile wiem - a raczej napewno- nie jest to lek na migrenę. To jest antydepresant.

Pramolan

Lekarz przepisał mi Pramolan ze względu na moja nerwice. Nie powiedzialam mu o moich problemach z wydaje mi sie fobią społeczną:( Czy Pramolan pomaga? tzn czy uspokaja czy czlowiek nie czuje lęku??

Pramolan

Witam!Dziś lekarz przepisał mi Pramolan.Chciałbym się dowiedzieć,czy ktoś z Szanownych Forumowiczów zażywał ten lek.Jakie są wasze odczucia po leczeniu tym specyfikiem.Za wszelkie uwagi będę wdzięczny.Pozdrawiam.

Pramolan i ParoMerk

Biorę Pramolan i ParoMerk, czy po tych lekach się tyje? (jeszcze tylko tego mi brakowało:))

Pramolan

Zmusiłem się dzisiaj aby znowu pójść do "specjalisty". Nie mogłem już znieść bezsennych czterech nocy z rzędu. Dał mi Pramolan. Czy ktoś wie, co to za g... ? Adam

pramolan

Mam pytanka:Jak długo trwała u Was kuracja Pramolanem?Czy konieczne były również inne leki,ponieważ to podobno słaby antydepresant?Jakie były skutki uboczne po długotrwałej kuracji?

Re: pramolan

bralam pramolan i u mnie w ogole nie pomoglo. na dodatek chodzilam jak snieta ryba:( jak dla mnie porazka -- rejsponilu.blog.onet.pl/ - Egipt www.mytravelblog.pl/podroze/iza/europa-chorwacja-dalmacja.html - Chorwacja

Re: pramolan. pytanie

ja mam:)) doxepin nie dość że się po nim jest zmulonym cały czas to jest kardiotoksyczny:) jak na moj gust już lepszy ten pramolan. -- nic nie jest pewne poza tym, że się obudziłam

zmiana seroxatu na pramolan

Witam Was! Od kilku lat brałam seroxat. Jednak pojawiły się u mnie inne dolegliwości - szumy uszne, obrzęk twarzy i z braku "winowajców" lekarz zdecydował sie zmienić mi lek na pramolan. I tu mam straszny dylemat, bo się po prostu boję. Mam kilka pytań: 1. Czy ktoś z Was przechodził taką

Re: Czy ktoś zazywał tabletki Pramolan???

Pramolan działa raczej przeciwlekowo, uspokajająco, nasennie stąd dobrze jest brać wieczorem, aby w dzień normalnie funkcjonować. Ma działanie definiowane jako poprawiające/rozjaśniające świadomość. Jesli chodzi o działanie przeciwdepresyjne, to jest ono bardzo słabe, no chyba, że ktoś stosuje

Pramolan- czy.....

Czy Pramolan jest lekiem uzależniajacym? Jak dużo mozna go brać???? Czy jest to silny lek??? Dziekuję za odpowiedzi.

Re: pramolan pytania

bezsenności nie da się "wyleczyć" lekarstwami, można tylko wywołać lekowy sen. -- jakąś sobie radę dam

Re: pramolan. pytanie

No wlasnie zadzownilem do kolegi lekarza i powiedzial mi ze pramolan zmienic na duzo lepszy doxepin! POmijajac fakt ze nienawidze lekow, to jeszcze wyczytuje tutaj ze ma dzialania uboczne, ze tycie i ze silnie nasenny. ktos ma inne doswiadczenia?

Re: pramolan

Pod opieką neurologa przechodziłam kiedyś kurację pramolanem i (chyba - nazwa długa i trudna) dihydroergotaminą. Pramolan brałam na wieczór, żeby się wyciszyć, a "dhe" w dzień. Niestety w moim przypadku kuracja nie przyniosła spodziewanych efektów. Już dobrze nie pamiętam, ale w

Re: pramolan pytania

mi było lepiej po pramolanie ale po 1opakowaniu stwierdziłam ze jak dalej bede na "haju" to nic dobrego ze mnie nie bedzie w późniejszym czasie .może sie pogorszyć po odstawieniu miałam straszne wachania nastrojów wiecznie płakałam wiecej niz przed .

Re: pramolan pytania

biore ten lek od lat. Cierpialem na straszna bezsennosc ponad 10 lat. Wyprobowalem duzo roznych lekow i ten dla mnie jest najlepszy. Nie tyle ze pomaga na bezsennosc to jeszcze zmniejsza lęki i ogolnie rozjasnia zycie. Ale to indywidualne. Psychiatra zachwycal sie tym starym lekiem, ze jest jego ren

Re: pramolan

pierwszy neurolog u jakiego bylam specjalizuje sie w leczeniu migreny..publikuje itp.. przepisala mi(bo to pani) wlasnie pramolan i metoklopramid.. i jak zwykle po przeczytaniu ulotki nie wzielam pramolanu poniewaz to antydepresant..nawet nie sprobowalam, bo kiedys wiele wysilku i samozaparcia

Re: pramolan. pytanie

Tak, ale ja juz brałem/testowałem dziesiątki leków antydepres. No i pramolan jest antydepresantem, a to ze starszej generacji to juz inna sprawa. Pani psychiatra mówila mi ze jest renesans tego leku na swiecie. To ze jest starszy nie znaczy ze gorszy. PO nim nie mam przygnębienia i spie lepiej

Re: Pramolan.......................

jeżeli jestes prawdziwa (czyli pacjentka -łykająca pramolan) napisz w jakiej dawce a najwazniejsze:jak bierzesz dłużej niż miesiąc -wypij KAWĘ , napisz jak było ,jeszcze się o to zapytam -- full metall jackett bez ostatnich kul

pramolan i włosy

Od jakiegoś czasu biorę pramolan i depakine chrono. Mam małe problemy z nerwami. Od jakiegoś czasu zauważyłam, że moje włosy (dotąd bujne i kręcone) teraz zrobiły się rzadkie, delikatne i prostują się. Czy może to mieć jakiś związek z tymi lekami??

pramolan

magdak i pozostale osoby z forum, ktore mialy doswiadczenia z powyzszym preparatem prosze o podzielenie sie opiniami na jego temat (1. jak go oceniacie, 2. po jakim czasie byla poprawa, 3. skutki uboczne, 4. wlasne uwagi). z gory wielkie dzieki i pozdrawiam.

Pramolan, macie doświadczenia?

Wczoraj byłam w gabinecie leczenia nerwic i dostałam lek Pramolan, czy macie jakieś doświadczenia, czy wyprowadził kogoś z nerwicy?

Pramolan i Clotrimazolum na poczatku ciąży

Stosowałam do poczatku trzeciego tygodnia ciąży. Pramolan to lek przeciwdepresyjny i przeciwlękowy, Clotrimazolum to pewnie wiecie, dopochwowo przeciw różnym drobnoustrojom. Mocno zaszkodziłam dziecku?? Dziękuję za rzeczowe odpowiedzi.

Re: Pramolan

Ja stosuje kilka lat w malej dawce, przerobilem wiele lekow, ale ten jest dla mnie najlepszy. To lagodny lek i stary, wiec sprawdzony na milionach pacjentow. wiem ze jest renesams tego leku teraz. uwazany hest jako jeden z najbezpieczniejszych. ale to zawsze sprawa indywidualna

Re: Pytanie o pramolan

ok, ale kobietka będzie spożywać driny 2 dni po zażyciu tabletki, a taki pramolan to słabostka

Re: Pramolan, macie doświadczenia?

przecież pramolan został wycofany z użytku i nie ma go już w aptekach. na nerwicę są inne lekarstwa skuteczne. musisz iść do psychiatry.

Re: pramolan

No, to na noc. ja to też dostawałam na początku mojej przygody z depresją...i trochę lepiej było:-)

Re: pramolan

Dzięki dziewczyny. W takim razie spróbuję, ale będę brała na noc, bo w ciągu dnia muszę być przytomna (praca + samochód)

stimuloton+ pramolan

Witam. Biorę od dłuższego czasu stimuloton i w końcu zaczęłam się dobrze czuć. Zero depresji, lęków. Problem jednak tkwi w tym,że mam duże problemy ze spaniem, więc lekarz przepisał mi na noc pramolan. Tego leku zupełnie nie znam i nie wiem czego można się po nim spodziewać. Mam pytanie, czy

Re: pramolan

Brałam. Czasami pomagał:-) mi lekarz przepisał doraźnie. brałam go razem z solpedeine. Ale po tym nie za bardzo da się pracować, bo chce się spać...

Re: pramolan

NIE !!!! nie wyglada tak zle !!! oy! Minnie -- Warto przeczytac: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900

Re: pramolan

pewnie ze na noc. ja swoj Topamax takze biore na noc. Minnie -- Warto przeczytac: forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=85321110 forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=12154&w=92045900

Re: pramolan

ja się podratowuje pramolanem juz ze dwa lata..nie biore systematycznie codziennie..czasami tylko...bywa ze rozgoni zblizajacy sie bol..anthonka..to jest bardzo łagodny lek.. jesli ja go biore to mozesz smiało brac..nie ma wiekszego cykora niz ja hahah ...na mnie wcale nie dziala usypiajaco...ni

coaxil i pramolan

Czy mozna zazywac te leki lacznie (coaxil w ciagu dnia a pramolan na noc), czy tez ich sklad to wyklucza? Z gory dziekuje za odpowiedzi.

Re: Seroxat i pramolan

wszystkie leki szkodza.Pramolan jest lekie dosyc bezpiecznym.I moze powodowac przyrost masy ciala.

Re: Pramolan- czy.....

Pramolan jest stosunkowo łagodnym lekiem przeciwdepresyjnym (trójpierścieniowym) o profilu przeciwlękowym, lekko usypiającym i poprawiającym nastrój. Nie uzależnia i ma niewiele działań ubocznych. Max. dawka to 150 mg na noc (najczęściej 50-100 mg). Ale lepiej zaczynać od 50 mg bo rano można

Re: Pramolan

Bralam pramolan pamietam ze bardzo mnie usypial i bylam jakas przymulona na poczatku brania ale zeby mial jakies lepsze dzialanie na dluzszą mete to nie zauwazylam.

Re: Seroxat i pramolan

Połączenie jest prawidłowe!Pramolan jest lekiem słabo działającym,więc możesz spokojne go zażywać, oczywiście na noc.

Re: Pramolan

Na mnie Pramolan działa uspokajająco, jednak czuję się po nim senny czasami i jest niestety też pewne otępienie . Ale najważniejsze że uspokaja :))

Re: Pramolan

Wejdź w wyszukiwarkę i wpisz pramolan, w forum depresji, znajdziesz odpowiedź, bo kilka razy tu była o tym mowa. Pozdr. K.

Re: Pramolan

pramolan jest dobrym lekiem, bardzo pomaga w stanach lękowych. Nie przestrasz się jeżeli wystąpią po nim skutki uboczne, po kilku dniach przyzwyczaisz swój organizm i nie będziesz ich odczuwał. Czasem jest tak , że skutki uboczne wywołane przez lek potrafią tak wystraszyć, że można nabawić się

Re: Pramolan

popieram kkamilę. brałam pramolan - prawie nie działał chyba , że kilka tabletek na raz - wtedy zasypiałam, ale z koszmarami. jak przedmówczyni wspomniala - reakcja na dany lek, to rzecz indywidualna - lekarz przepisał- spróbuj, tym bardziej, że to tanie w porównaniu z prozakiem czy np

Pramolan - proszę o opinie

Od miesiaca zażywam Stimuloton (2 tabl. na noc),ale cały czas drżę i mam kołatanie serca. Dziś lekarz przepisał mi pramolan ale nie jestem przekonana co do ciągłych zmian leku. Pramolan to lek nienajnowszej generacji i nic o nim nie wiem. Może drżenie to objaw po odstawieniu Afobamu - 3 tyg

Re: Pramolan

Witaj, dwa lata temu leczyłam się z powodu nerwicy lękowej z depresją. Brałam właśnie Pramolan, ponieważ bardzo żle znsiłam Bioxetin (wystąpiło nasilenie objawów lękowych). Dodatkowo na początku terapii przyjmowałam Oxazepam. Pramolan przyjmowałam przez ok. 6 mcy i pomógł. Od tamtego czasu czuję

Pramolan - co moge a co nie ??

Czesc wszystkim, mam pytanie dotyczace leku Pramolan, pierwszy raz biore taki lek, no ale bez niego juz by sie chyba nie obeszlo.. Czy ktos z was go juz kiedys zazywal?? jakie sa objawy i czy pomaga??i finalowe zapytanie.. mozna normalnie pic przy tym alkohol? bo szykuje sie kilka konkretnych

Re: Seroxat i pramolan

Pramolan jest ponoc rzeczytwiście bezpieczny i dość słaby - na tyle że jak go kiedyś nabyłam nie było w pudełku ulotki coby sobie poczytać os kutkach ubocznych hehe.

Re: coaxil i pramolan

Pramolan jest trójcyklicznym lekiem przeciwdepresyjnym starszej generacji, który ułatwia zasypianie. Natomiast coaxil jest nietypowym lekiem przeciwdepresyjnym, który może lekko pobudzać. Leki te absolutnie nie wchodzą w interakcje z sobą i można je bezpiecznie razem stosować. Wynika to z tego

pramolan. pytanie

w zwiazku z klopotami ze spaniem od lat, biore dlugo b mało pramoloanu (1 tabl na noc). dawka dla malego dziecka. zastanawiam sie czy jednak mozna tak dlugo jechac bezkarnie? Opinie sa bardzo rozne. to lek bardzo lagodny ale jak ktos z was wie cos wiecej, chetnie poczytam.... tymczasem robie przerw

Re: Pytanie o pramolan

Moim zdaniem nie ma się czym przejmować. Znam ten lek i nie należy do mocniejszych. Moja ciocia przyjmowała pramolan przed sprawą rozwodową (poranek) a wieczorkiem świętowała swoją "wolność" i nic się nie stało. Czemu w pramolanie nie ma ulotki? Pozdr.

Re: Pramolan, macie doświadczenia?

brałam pramolan bo miałam kłopoty z bezsennością,lekarz zalecił mi brać po 2 tabletki rano i 2 wieczorem. Po ok. 2 tygodniach kłopoty ze snem minęły, ale za to pojawił się problem z nadmierną sennościa, dosłownie zasypiałam na stojąca, jadąc godzinę do pracy przeważnie kimałam. jak wcześniej

Re: Zmiana fluoksetyny na pramolan

A Pramolan to właśnie trójpierścieniowy lek antydepresyjny- czyli trzeba czekać 5 tygodni. Nic dziwnego, że organizm niefajnie reaguje. -- SIC LUCEAT LUX!

Pramolan-depresja po rozstaniu

cała opuchnięta i z bo.lącą głową. Popłakuję w pracy....Straciłam cel w życiu, marzenia, coś do czego zmierzałam przez parę lat... Dostałam od znajomego Pramolan.Nie wiem czy zdecydować się go brać? Czy może iść do psychiatry...Tylko nie wiem czy warto się faszerować lekami? Boję się że któregoś

Re: Pramolan

Po pierwsze Pramolan to nie psychotrop, po drugie mnie nie pomaga. Nie uzależnia. Lekkie mdłości.

Zmiana fluoksetyny na pramolan

pramolan na drugi dzień po odstawieniu fluoksetyny i strasznie nasiliły się moje bóle głowy. Pozdrawiam sick_man

Re: Pramolan

Zachęcam do powiedzenia lekarzowi o wszystkich dostrzeganych u siebie objawach. Pramolan, czyli opipramol, jest lekiem z grupy przeciwdepresyjnych, ma działanie uspokajające i nasenne i dlatego bywa stosowany w nerwicach. W przypadku rozpoznania fobii społecznej postępowanie terapeutyczne jest

Re: Pramolan

Brałam > właśnie Pramolan, ponieważ bardzo żle znsiłam Bioxetin (wystąpiło nasilenie > objawów lękowych) to tak jak ja.. leczę się pramolanem od miesiąca, 2 razy dziennie, i czasami mam nawroty dośc łagodnego lęku, ale pozatym jest w porządku, żadnych upierdliwych skutków ubocznych

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - pramolan