Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

jeszcze jedno - mam sześć ran szytych

Mam sześć ran szytych: 5 przy znieczuleniu miejscowym, jedną - bez znieczulenia. Podczas szycia bez znieczulenia (cienka skóra na wierzchu stopy - 2 szwy) niemal nie spadłam ze stołu operacyjnego - tak mocny był mimowolny skurcz mięśni. Jestem też krwiodawcą - nie boję się krwi i chirurgów lecz

Re: Gdy pies porani dziecko

dla niektórych rana szyta to nie krzywda, może dla autorki wątku krzywda zaczyna się wraz z koniecznością hospitalizacji.... to że wcześniej nie opisała dokładnie ran nie znaczy że teraz kłamie.

Re: mundurki w roznych krajach

Juz pisalam o kodzie w szkole mojej corki. Duzo problemow to rozwiazanie likwiduje. Nie ma dylematow z ubieraniem rano. Nie ma latania po sklepch. Nie ma dowartosciowywania sie metkami itp itd.... najwazniejsze ulatwia to nauczycielom wzrokowe rozpoznanie uczniow z danej szkoly. Poprostu

Re: rana szyta

Moja Magda gdy miała niecale 3- latka była szyta na brodzie (spotkanie z kaloryferem) . Szycie wspominam okropnie ale potem spoko. Z taką "pozszywaną" byliśmy z nią w Małej Fatrze na Słowacji (zmieniałam jej tylko opatrunek codziennie). Po powrocie (ok tyg.)zdjeto jej szwy. Taką świeżą

rana szyta

Moja 3l(niecałe) córcia zraniła się w nogę wazonem(ktory właśnie raniąc się ztłukła) w nogę. Rana ma ok.4-5 cm, jest na stopie,w części ruchomej, ale jest głęboka.Zszyto ją od razu(po kilkunastu minutach) w szpitalu, Ewka nie może teraz chodzić.Ja oczywiście nie mogę się uspokoić(bo śpi, póki nie

Re: Wątek cichosuperkowy

Nie jestem zadowolona z koloru włosów, który dzisiaj zrobiła mi fryzjerka. To wszystko przez ten poniedziałek (nie lubię poniedziałków) i wiatr. Jestem zła. Rano miałam przeprawę z krawcem, który zupełnie nie mógł zrozumieć dlaczego wk...ła mnie spódniczka szyta na miarę, a okazała się o dwa

Re: rana szyta

gojenie potrwa okał 2-3 tyg. a szwy ściągną po jakiś 7 dniach .Nie martw się i głowa do góry ,póki ją wydasz za mąż śladu nie będzie.Pozdrawiam

Re: Urazowość dzieci...

u babci na wsi zawsze wracałam poobijana, z ranami i stłuczeniami. na urazówce byłam stałym gościem. -- Liebe ist fur alle da

Re: rana szyta

Niedługo, naprawdę niedługo. U dzieci rany się szybko goją. Wiem, co przezyłaś, pół roku temu Miśko rozbiło sobie łuk brwiowy i też skończyło się szyciem, tylko że u niego szew był na szczescie tylko jeden. Trzymajcie sie

Re: rana szyta

Wielkie dzięki, dziewczyny, już mi lepiej. Ale do końca nie mogę się pozbierać.Teraz Ewka jest grzeczna, woła jak chce do łazienki, czy innego pokoju(jestem obok niej, mówi, nie woła),a nie próbuje wstawać(tak nam kazano). ma 5 szwow, podczas zakładania awanturowała się kulturalnie:))(TO JEST MOJA N

Re: przychodzenie chorym do pracy

bo to taka nowa moda, od ktorej szlag mnie trafia, grypa, goraczka, zapalenie oskrzeli, szyta rana z przeciekajacym opatrunkiem, polpasiec to sa wszystko kwiatuszki ode mnie z pracy. Chyba tylko mega sraczka jest w stanie utrzymac pacjenta w domu, bo strach odejsc od kibelka.

Re: Pochwały są zwyczajnie miłe

verdana napisała: > Tak, pochwała, aby facetowi było przyjemnie, dziecku było przyjemnie jest w porządku. Ale > jeżeli zaczniesz chwalić faceta specjalnie, nie spontanicznie, aby nauczyć go , rano wstawał i > robił śniadania, to już nie będzie to samo, prawda? No bo to nie

Re: W ambulatorium kleszcza ani boreliozy nie roz

O za bzdury że resztek po kleszczu się nie usuwa! Jak najbardziej sie usuwa. Moja mama miała w tym roku usuwanego a ranę szytą przez chirurga (na nodze).

Re: Pokazali go !

Oj , oj tam zalezy od organizmu . Ja tez bylam nacinana i szyta, urodzilam o 4 rano , po odlezeniu obowiazkowych 2 godzin po porodzie poszlam od razu pod prysznic. Wyszlam niecale 2 doby po porodzie ze szpitala. W Polsce.

Re: mali chłopcy w garniturach

Ja byłam przerażona dziś rano. Część chłopców w garniturach komunijnych, wyglądali... dziwnie trochę, MSZ wystarczyłyby spodnie i koszula. Ale reszta... W poprzedniej szkole mojej Młodej w dżinsach nie wolno było chodzić do szkoły na co dzień, nie mówiąc już o stroju galowym. Na co dzień było coś

Re: panie w średnim wieku nie mają gdzie się ubra

Jak rany, nie porownuj swoich wyrobow do ubran szytych przez kogos kto sie na tym zna! Stwierdzenie ze sklepowe ubrania maja przewage "polotu" nad szytymi na miare to jakas paranoja.

Re: Krem na blizny dla dziecka

murek od płotu i miała szycie na łukiem brwiowym, stosowaliśmy cotractubex właśnie i blizna została, teraz od 1,5 miesiąca stosujemy dermamtix (2 razy dziennie rano i wieczorem) i widać już efekty na szczęście. Smaruję też nim 2 miesięczną bliznę syna na głowie i też się jest mniejsza. Dermatix

Re: Co stosować na gojenie krocza?

również po każdej wizycie w WC - cicatridina 2 razu dziennie na ranę To pomogło i rana się zagoiła ale niestety pojawił się inny problem. Nadal miałam bardzo brzydkie "upławy", brudne i brzydko pachnące. "Tam w środku" miałam ranę i wiedziałam, że nie jestem tak wygojona. Odczuwałam z

Rok 2012 w komentarzach internautów

CÓŚ te "komentarze" grubymi nićmi szyte :) Taka podpucha noworoczna - słaba prowokacja ślunski oddziale GW :) W Nowym Roku życzę Wam redakcyjo jeszcze lepszych pomysłów :) Idę się bawić ... i Wam to samo radzę, zostawcie te komputry nic im nie będzie ... do rana.

Re: WRZESIEŃ 2013 (testowanie)

aptece octenisept do przemywania takich ran.... Ha Czoło tez miała szyte!!! to taki chłopak w spódniczce:) http://ovufriend.pl/thumb/636809c3fb6c99071b5d71646c59de6c.png

Re: WRZESIEŃ 2013 (testowanie)

Dziewczyny wlasnie wrocilam ze szpitala z moim dwulatkiem, mial szyte czolo;((( jestem ciagle cala w nerwach, rano poprostu biegl potknal sie i uderzyl glowka w szafke. Rana bardzo gleboka, sama myslalam ze zejde a na karetke ponad 20 min czekalismy. Cale szczescie ze byl ze mna maz. Teraz Wojtus

Re: WRZESIEŃ 2013 (testowanie)

Dziewczyny wlasnie wrocilamze szpitala z moim dwulatkiem, mial szyte czolo;((( jestem ciagle cala w nerwach, rano poprostu biegl potknal sie i uderzyl glowka w szafke. Rana bardzo gleboka, sama myslalam ze zejde a na karetke ponad 20 min czekalismy. Cale szczescie ze byl ze mna maz. Teraz Wojtus

przytrzaśnięty palec - odmowa PZU czy słusznie?

pojechałem do pracy i rozmawiając rano z kumplem opowiedziałem mu co się stało i powiedział żebym jechał do chirurga żeby to zobaczył bo rurki były przy kominie i były pordzewiałe i że do PZU później zgłosić bo on kiedyś sobie dłoń rozciął i nie miał szytego i mu przyznali 1%, więc tak też zrobiłem. Chirurg

Re: a moze coś nowego o MSWiA Warszawa?

ja mialam cc na woloskiej we wrzesniu 2012 * kazali przyjsc na 7 rano, w kolejce do cc byłam trzecia ale wpadła jeszcze jedna nieplanowana i w końcu doczekałam sie o 13.00 * wypisali nas do domu po 48 godz, po pobraniu materiału do badania na fenyloketonurie. * przez te 48 godz pobytu synek nie był

Re: Jak podchodzicie do wyzwań?

do rana. Kiedyś stało się inaczej.Obudziłam sie w nocy ale była cisza w kuchni paliło się światło nie wiem dlaczego wstałam i poszłam do kuchni - były otwarte wszystkie cztery kurki od gazu,a matka z ojczymem spali. Moi "koledzy" nie mogli pogodzić sie z wyrokiem sadowym za to co mi

Re: Kandydat

MODERATORZY mam pytanie czemu skasowaliście mój post z rana??? Chciałbym poznać uzasadnienie bo nie był on obraźliwy ani wulgarny. Czyżby działa tajemnicza ręka Matyjaszczyka?? Chyży rój czy Ryży.... ? Głosowałem na tego prezydenta, bo w duchu liczyłem że coś się zmieni. Ale tera temu "

Re: historia pogromu cz2

niemal wszyscy zginęli od ran zadanych wojskowymi bagnetami oczywiście to były spontaniczne czyny robotników polskich sprawa od początku była szyta grubymi nićmi az trudno uwierzyć ze tak długo udaje się propagandzistom NKWD utrwalać ten sukces po części dzięki państwo Żydowskiemu które holocaust

Re: rady na pielęgnację rany

Ja bym może nie sypała niczym wbrew zaleceniom lekarzy, ale zdecydowanie bym wietrzyła. Od urodzenia uczono mnie, że rana na świeżym powietrzu szybciej i łatwiej się goi (a ran, także szytych, już kilkanaście w życiu miałam). Teraz jestem w trakcie usuwania dość pokaźnych pieprzyków i zalecenia

Re: Interwencje - TVP Warszawa - program Jolanty

nie widzę ciągnących tu pielgrzymek z całego miasta tylko dlatego że ktoś się stara coś nam tu zbudować. a jak wilanow dorobi się swojej galerii - podobno szytej na miarę - to Konstancin raczej tam ruszy? czy się mylę? to samo kina - w tygodniu, szczególnie z rana sale są puste, ja już nie raz się

Re: Leia i kubarczek

Ślicznie jej w tych koronkach ;) Żadna z moich dziewczyn nie nosiła kubraczka, żadna też nie miała wyciąganych szwów. Były szyte tzw. ściegiem śródskórnym, praktycznie nie pozostawiającym śladów, nicią rozpuszczalną. Żadna nie interesowała się raną. Tak że ja w temacie kubraczków jestem kompletny

Re: Dlaczego nie kupujecie miękkich halfcupów?

przebijające szwy nie przeszkadzają nawet w obcisłych ubraniach, natomiast z powodu koronki, marszczenia i tym podobnych wynalazków już mi się zdarzało rano przebierać (bluzkę czy stanik). Zresztą nikt nie powiedział, że nie można HM uszyć z gładkiej tkaniny. -- Fizia Pończoszanka

Re: "Dzieci myje się w ochronnych rękawiczkach'

o rany, jakie to jest dzieło, ta strona!!! w sensie ta "polszczyzna", ajajaj, chwilami piszczałam z uciechy, czytając co lepsze kwiatki (choć tematyka niezbyt zachęcająca, ale no nie idzie się powstrzymać!) A, i ja oczywiście też jestem sceptyczna wobec tej całej relacji. Bardzo to

Re: pokój młodzieża mego - Kacprowatego:)

szpilka35 napisała: > A do zdjecia mlodziez poukladala czy matka mlodziezy ? :D no ba! ale młodzież usprawiedliwion, bo miał ranę ciętą szytą:) -- www.youtube.com/watch?v=7_FEeB9bidg

Re: Nowodworska służba zdrowia

To jest jakaś tragedia, nie powinno to się nazywać szpitalem tylko powolną śmiercią w mękach! Trafia dziecko do szpitala pogryzione przez psa, zostaje przyjęty na SOR po trzech godzinach i zanim dochodzi do jakiejkolwiek pomocy mija następna godzina. Rana po ugryzieniu jest szyta oczywiście bez

Re: CC vs SN

Pierwszy poród SN - koszmar - położne wycisnęły ze mnie dziecko łokciami. Nacięcie spore ale szybko się zagoiło nic się nie paprało na dupsku przez około 4-5 dni ciężko było siadać. Drugi poród CC - po 12 godzinach wstałam sama - wyprostowałam się i poszłam pod prysznic - rana po cięciu szyta tak

zbieg okoliczności ?

A zwróćie uwage na ciąg zdarzeń. Najpierw szum , ze chcą rozwiązać straż mniejskom , na drugi dzien od rana po chodnikach śmigaja i quady i "mini jeepy" - czyszczą ze aż miło . I nagle pojawia sie "artykuł" , w którym nawet nie dżola ale sam kumendant sie wysławia , że ścigać

powinnam się leczyć:| dziwna fobia.

irracjonalne, idiotyczne odczucie jest:| tak samo mam z ranami a nawet jak ktoś OPOWIADA o jakichś zabiegach:/ dodam, że pracuję przy zabiegach implantologicznych, chirurgii stomatologicznej i to generalnie mnie nie rusza... -- http://lbyf.lilypie.com/8XHYp1.png http://lbyf.lilypie.com/I1znp1.png Moja

Re: Głupia sukienka..

, bo po prostu byłam zastraszonym i zahukanym dzieciakiem, który jedyne co potrafił w ramach buntu to biernie nie uczestniczyć w życiu rodziny. Od 13 r.ż. wychodziłam z domu rano i wracałam wieczorem. Całkowicie nie uczestniczyłam w życiu mojej rodziny. Gdy w wieku 17 czy 18 lat wróciłam w którąś

Re: Ile można chodzić z kamieniami w woreczku żłó

denerwować." NIe przejmuj sie. Te rany sa szyte katgutem (wvhlaniana nic chirurgiczna). Spij spokojnie. Po dziurze w pepku nie pozostanie zadnego znaku. Znam to z autopsji.

Jak ja lubie takie klientki .

( nie prawda, wszystko sie zgadza ) , gorset w sukni za ciasny i nie moze oddychac ( ok, poszerzymy ) , zapiecia w gorsecie jednak nie oksydowane zloto, wolala by miec zolte zloto ( zamowilismy u zlotnika nowe zapiecie, dopiero jutro rano dostaniemy). I szal tez nie pasuje. Bo ona jednak wolalaby w

Re: Wasze dzieci po cesarkach-jakie są?

No i to nie jest f > ajne w cc, ze nie mozesz od razu miec dziecka przy sobie, nakarmic go i normaln > ie sie nim zając. Ale ale w zyciu. Miałam tak- zaplanowane od a do z. Teraz juz sie nie leży plackiem 24h. Cc o 8 rano, mąż ze mną, cały czas z dzieckiem jak ja byłam szyta, juz on sie

rady na pielęgnację rany

zalecali odwijania i zaglądania do rany. Ale to się gówno ciągle sączy - więc odwijam ;-) i tak się zastanawiam czy nie zacząć tego pielęgnować wbrew zaleceniom lekarskim. tyle, że nie bardzo wiem jak a boję się mu zaszkodzić. Jak przyspieszyć gojenie??? Jedyne rany z jakimi miałam w życiu doczynienia

Re: Aha

ajk10 napisała: > Czyli w ogóle nie wiadomo czy będzie potrzebny a co więcej stosowanie na niewyleczona rana może bidulce zaszkodzić. Naciągacze, jednym słowem. Mylisz się Ajk, tą maść stosuje się zapobiegawczo, gdy jeszcze niewiadomo, czy będzie blizna. Nie wolno na otwarte rany, ale gdy

Re: "Paradoks" 4, "Samotny mężczyzna", wrażenia ?

kolejne 3 przez sędziego, który w swoim czasie wsławił sie uniewinnieniem generałów Ciastonia i Płatka. Dodam, że adwokatowi przez 3 miesiące odmawiano wglądu do akt wbrew prawu. Kilka dni temu wywleczono z domu w kajdankach o 6 rano narzeczona Piotrka za podejrzenie zajęcia niewłaściwego krzesełka na

Re: Prosze Was o rade w sprawie lozka!?

Nie lubie w tych lozkach ostrych katow, dzieci lubia skakac po lozkach, czy to sie komu podoba czy nie. Kolezanki syn wlasnie wyladowal na IP z szyta rana czola, bo skakal i upadl na kat takiego wlasnie lozka. Kilka cm nizej i bylby kat w oko. Kup mu po prostu taka tymczasowa barierke z siatka

Re: witam

niepelnosprawnych, jest to tak zorganizowane ze ten osrodek odbiera go z przedszkola, on tam nocuje i odwoza go na drugi dzien do przedszkola. a jak ma weekend to my go oddajemy do przedszkola w piatek rano i odbieramy go w poniedzialek po poludniu, dostalismy to z powodu starszego syna, zeby sobie odpoczal i sie

Re: delikatne stopy / obcierające buty

marchewek pisać chyba nie muszę. Od dzieciństwa miałam ten problem, zaklejanie, podkładnie gazety i innych wkładek nie pomagało, kiedyś tam miałam od ran wyraźnie pogrubioną skórę w tym felernym miejscu. Dziś już mniej, bo mam więcej możliwości wyboru butów, co oznacza kupowanie butów w najwyższej jakości

Re: :)

Sacrosong do Przemyśla. Ponieważ zajechałem do miasta rano, a koncerty były dopiero wieczorem, wsiadłem w autobus miejski i pojechałem do Medyki, żeby zobaczyć z ciekawości, jak wygląda ruska granica. Wiele się tej granicy nie naoglądałem, bo zostałem po paru minutach zatrzymany przez wopistów. Zaliczyłem

Re: jaka maśc na świeże blizny?

Smarowalama cepanem za mlodu maja paskudna szrame na przedramieniu - nie pomoglo wogole. Ale moze za pozno zaczelam, a rana nigdy nie byla szyta. A masc powinna sie nazywac capan, po capi cebula okrutnie. -- Ramen! http://www.dreamviews.com/community/customavatars/avatar23156_1.gif

Re: wypadek

skóra mi cierpnie i dziękuje ,że to była tylko szyta głowa.mogłam mu zaszkodzić.ale człowiek działa w szoku zobaczyłam go pokrwawionego z raną na głowie ,rozłożyłam siedzenie wpakowałam w półleżącej pozycji i sru.

rana po kastracji

Wczoraj mój pies miał zabieg, w nocy kiedy odzyskał pełną świadomośc jakoś udało mu się odpiąc 2 zatrzaski w kołnierzu i dojśc do rany. Po zabiegu rana była wysmarowana jakims srebrnym środkiem, nie było szwów. Zlizał to i nacięcia są rozwarte. Dzwoniłam rano do weta ale mnie zapewniał że nie

Re: czy ktoś miał podobny przypadek z raną ciętą?

Tylko, że rana była szyta i założono zwykły opatrunek, który już zaczyna się powoli odklejać. Chirurg nie chciała zakładać takich specjalnych plastrów "ściągających". Najbardziej boję się teraz o bliznę która pozostanie po tym zdarzeniu.Dodam, że dziecko ma 20 miesięcy. Pozdrawiam

Help - jechać na IP na szycie, czy nie?

Młody przewrócił na siebie deskę, ma mocno skaleczony policzek, właściwie taką trójkątną dziurkę, dość głęboką od kantu deski, 5mm i kawałek jeszcze lekko zadrapany. Krew niby nie sika, ale cały czas się leciutko sączy. Nigdy w życiu nie miałam szytej żadnej rany, dzieci też się jakoś uchowały bez

Re: Palikot - nowy autorytet moralny zydokomuny

obraza.uczuc.religijnych napisał: > Skoro dziś rano Wyborcza cytowała w tej sprawie Semkę, to może i > cytowac Palikota. pomiędzy nimi nie ma różnicy.Jest!Semka nie POdrywał na czerwony,ręcznie szyty płaszcz bogatych d.p

Re: Zycie w komunie-wspomnienia

;mamoo" i matki wiedziały, że mają rwać do sklepu. A gremialnie też darliśmy się pod oknami, jak nie chciało się biegać po piętrach po piłkę, gumę, skakankę etc. i rodzice rzucali nam to przez okno. mleko pod drzwiami co rano plastikowe butelki z kubeczkiem, w których brało się herbatę na wycieczkę szkolną

poznam kobiete...

Szukam Ciebie by... by móc zadzwonić o 4 nad ranem i poskarżyć się, że nie mogę zasnąć bez Twojego zapachu, by z Tobą milczeć słuchając jazzu, by kupować Ci książki, których nie pozwolę Ci przeczytać przede mną, by być szytym dla Ciebie na miarę.... chcesz mnie poznac napisz,7726660,pozdrawiam

litości

ale o tym piszą wszędzie. timur kwaczkow i jewo komanda mieli napaść z kuszami na garnizony, ukraść czołgi, wjechać nimi do moskwy i obalić putina. a sierotka marysia wraz z krasnoludkami miała im gotować strawę, spiewać bojowe pieśni i opatrywać rany. dochodzenie w sprawie sierotki i krasnoludkow

Re: To jest dopiero matka stachanowiec!

lekkie porody i np. pierwszy syn urodzil sie przed 10 rano i jeszcze tego samego dnia karmilam go siedzac na lozku po turecku, bo nic mnie nie bolalo, choc peklam i bylam szyta. przy drugim porodzie mialam tylko otarcie, ale stracilam troche krwi, wiec bylam troche slaba. ale na drugi dzien juz na

Re: torbiel na jajniku

sie jej przeprowadzic, co wychodzi juz podczas zabiegu i wtedy trzeba ciac. Pomijajac kwestie gojenia sie ran po laparoskopi, duzym plusem sa minimalne blizny. Ja sama mialam dwa razy laparoskopie (usuwanie woreczka zolciowego i usuwanie potworniaka) i blizny sa naprawde male - tam gdzie dosc duza

Łódka 34 o/oo, Supłowoda 34 oo/ooo i Esy 36 o/oo

. Ale nie wiem, na kogo jest ten ciuch szyty. Mam 171cm wzrostu, czyli zaliczam się do kobiet wyższych (jeszcze nie bardzo wysokich, ale wyżej niż przeciętnie, czyli te 165-168cm; PS: wiem co mówię, pracuję z danymi osobowymi), 90 w biuście, 68 w talii i 100 w tyłku, a nijak nie mogę jej ułożyć. Albo

Re: Szwy rozpuszczalne po porodzie - jak długo...

Ja byłam dwa razy po cc szyta szwami rozpuszczalnymi i nic mi nie musiano wyciągać ani za pierwszym ani za drugim razem. Po prostu rana się zagoiła i tyle.

Re: Rok 2010 - za czym będziecie najbardziej tęsk

Ja nie wiem sama za czym bd tęsknić chyba najbardziej za moją klasą bo od września idę do innej szkoły... 2010 był dla mnie bardzo pechowy ponieważ pogryzł mnie pies i mam teraz znamiona na ręce które bd miała do końca życia (chyba że pójdę na jakieś usuwanie ran do chirurga plastycznego;d) później

Re: trudno gojaca sie, sącząca rana...

szytą rękę w okolicy nadgarstka i bardzo brzydko mi się ta rana goiła, ślimaczyła się i cały czas miałam coś w rodzaju stanu zapalnego. Po stosowaniu tego olejku rana bardzo szybko przestała się ślimaczyć, zagoiła się i teraz nawet nie mam blizny. Znalazłam go na stronie producenta firmy PARRS, fakt nie

Re: Na czuja?

A dzisiaj rano pewien intuicyjny chustonosiciel rozwalił sobie łeb, był szyty, więc coby nie podbijać ciśnienia itd. itp. na następne dni chusty ma z głowy. :( -- Nickname: Nick

Do dziewczyn, które obawiają się o swoje p....

jeszcze tygodniami dochodziła do siebie. Ja po porodzie sn na drugi dzień byłam na chodzie, rana po cięciu wygoiła się błyskawicznie. O pękniętej szyjce w ogole zapomniałam. Dopiero moja gin w czasie badania podczas pierwszej wizyty po porodzie powiedziała: "OOO to szyjka była szyta

Re: wypadek w przedszkolu

Znam jeden przypadek ja już w szkole dziecko podczas zabawy na dworze rozharatało sobie nogę przez wystający kawał druta z ogrodzenia,rana był szyta chyba ze 3 razy bo się rozchodziła i goiła się baaaaardzo długo. Niby złożyli roszczenie o odszkodowanie za niebezpieczne miejsce do zabawy ale do

szukam...

Szukam Ciebie by... by móc zadzwonić o 4 nad ranem i poskarżyć się, że nie mogę zasnąć bez twojego zapachu, by z Tobą milczeć słuchając jazzu, by kupować Ci książki, których nie pozwolę Ci przeczytać przede mną, by być szytym dla Ciebie na miarę.... 7726660

Re: Wojewoda: Tragedia Górnośląska nierozliczona

wtedy ginęli, by zniszczyć niemiecki faszyzm, wygląda na rozgrywanie dawno przegranych bitew, rozdrapywanie zabliźnionych ran dla doraźnych celów dzisiejszych MN. Tylko jakich? Po co? Qui bono? A jeszcze podwiązywanie pod to rzekomych "polskich zbrodni" to już na prawdę szyte grubymi nićmi

Re: czy ktoś miał podobny przypadek z raną ciętą?

Nasza Córeczka miała szytą wargę, trzy szwy i żadnego opatrunku, pewnie dlatego że w tym miejscu i tak by się nie utrzymał. Zagoiło się pięknie. Może Pani Doktor założyła opatrunek zapobiegawczo, chociaż wg mnie lepiej goi się jak rana jest odkryta, jeśli tylko się o nią dba. -- "brak ci

Re: 6x19 Skad te dlugi?

rana do nocy i jako hydraulik musial niezle zarabiac, ale to olbrzymie zadluzenie (sam uznal sie za bankruta) bylo dla mnie kompletnym zaskoczeniem.

Re: Faun na symbol Saskiej Kepy!

Dziwne miejsce na stawianie pustego cokołu. Rany szyte już zaliczone? Myślę, że faun żyje w jakieś prywatnej kolekcji. Może warto zrobić replikę, o ile rodzina ocaliła szkice.

Re: "prof." Głuszek zamiast stwierdzić jednoznacz

znieczulenie to standard przy dużej ranie i tyle. 2 szwy to dwa ukłucia dokładnie tyle samo ile potrzeba do wykonania znieczulenia i bez ryzyka,że się przekręcisz po leku. Dla mnie bicie piany - dziennikarstwo w wyborczej sięgnęło dna. pani Angelino proszę zapytać ile kobiet było szytych po

Re: niesprawiedliwe.

> I czy nie wystarczą sklepy z pełną rozmiarówką? Pod warunkiem że ta rozmiarówka faktycznie będzie pełna i że te większe staniki będą się nadawały do noszenia - a niestety przeważnie nadają się głównie do robienia ran, odcisków i otarć. A jak w sklepie masz 2-3 modele to wybór sprowadza się do

Re: Rozbawiła mnie metka :)

rany, dziewczyny, taka jest prawda. wszystkie suknie ślubne z salonów firmowych typu demetrios, pronovias itd są szyte w chinach.

Re: ratunku zmuszają mnie do operacji!!!!!

chirurgicznego przychodzi mamusia z 10 letnim synem. Synuś nie zauważył drzwi, rozbił szybę i przeciął policzek na wylot. - Tylko ja się nie zgadzam, żeby to było szyte ! - A dlaczego ? - Bo jak będzie szyte, to będzie blizna. - Proszę pani, blizna będzie bo jest rana, nie dlatego, że będzie szyta. - Ale ja

Re: blizna rozeszła się na stole operacyjnym...

chciałam cc bo już miałam,to miała być próba porodu siłami natury a nie mieli wyje...na wszystko!!!po porodzie nawet nie miałam usg blizny co powinno również być zrobione by ocenić czy i jak bardzo została "szarpnięta"rana po cięciu,tak samo na obchodzie gin powienien zajrzeć do kobiety która

rany pooperacyjne

"na piętę". Ku mojemu zaskoczeniu, pomimo że rana powstała w warunkach dalekich od sterylnych, goiła się szybcie i bez blizny. Czy mogę to samo stosować na szyte rany pooperacyjne?

Re: das kann nach hinten losgehen

Bardzo możliwe, że nie wszystko zrozumiałem. Choć przyznasz chyba, że ta perfidia grubymi nićmi szyta, skoro trąbią na jej temat od rana wszystkie bez wyjątku media.

Re: Najtańsze ubranie/obuwie, jakie kupiłyście

Za 1.90 zł ( promocja była :D) kupiłam sobie sukienkę letnią ( czy może większą bluzkę ) na szerokich ramiączkach taką szytą z koła i wiązaną z tyłu. Przechodziłam w niej całe ciążowe lato. Wieczorami tylko prałam, suszyłam i rano zaś na siebie. I nie wyglądałam w niej jak samica wieloryba

Re: żałosne ....

az im na korytarzu zemdlała z bólu ! od tego momentu poloznica po cc, cieta i szyta , krwawiac wciaz z rany i innych miejsc musi juz robic wszystko sama przy dziecku , lacznei z pdnoszeniem , przenoszeniem , samodzielnym naswietlaniu cholera jasna , po nieprzespanej z bolu i stresu zadnej nocy

Re: Sterylizowana koteczka -moja tymczaska

nie wiem jak mała była szyta ale normalnie po zabiegu koty dostają 2 szwy zewnętrzny i wewnętrzny jeśli rozdrapią tylko jeden tragedi nie ma trochę dłużej się goi jeśli oba to gorzej,trzeba szyć ponownie, tak na cito jeśli rana się nie rozeszła założyłbym jakiś ochraniacz na ranę albo usztywnić

Re: chirurg szczękowy - usuwanie ósemek

) wylądawał o 6 rano w szpitalu z krwotokiem,skrzepy krwi były tak wielkie, że o mało się nie udusił,nigdy czegoś takiego nie widziałam. Znowu musiał być szyty i powiem,że zwykły chirurg zszył go lepiej. Za zabieg zapłaciliśmy 400zł i żeby było śmieszniej lekarz chyba myślał, że robi to na kase chorych i może

Re: Kulisy władzy

pocyganiymy... I dowej na forum pisać! Kożdy koleś jedno cygaństwo wciepnoł, co by Hubie niy podpaść i do rana już ukulali grubom nicom szyte cygaństwo. A Wypchajło mog już bez nerwow cyganić Policjo jak to mte łobuzy plakaty na nreferyndum se podrukowali i tera nom pomogajom i rozwiyszajom kaj sie do. Ino

Re: Torby spakowane ?

Witam! Dziewczyny kupcie sobie w aptece płyn Octenisept. Jest w sprayu, można go stosować na skórę, błony śluzowe, rany pooperacyjne. Super odkaża i goi. Można stosować na pęknięte bądź szyte krocze, ranę po cc, a nawet na pępek u dziecka. Jeszcze pytanko: w czym zamierzacie rodzić, tzn chodzi mi

Cóż za zastanawiający zbieg okoliczności...

W poniedziałek wieczorem miał x. Wiśniewski głosić kazanie na rocznicowej mszy, a gdy mu się to nie udało, przynajmniej zakłócił kazanie innemu księdzu, niesłusznemu. We wtorek rano na czołówce Szechtersztyme pojawia się artykuł tegoż Wiśniewskiego, zatroskanego o Kościół. List sprzed paru miesięcy

Re: Kobiety prosze bez paniki - naciecie

jedne boli.wszystko zalezy jaki kto ma prog bolu,ja urodziła o 2210, byłam szyta o 12 w nocy a o 7 rano byłam sama robic siusiu.wiec wszytko zalezy jak kt był naciety lub popekany -- kocham cie mikolajku ,,,,maksiu dla ciebie maksymilianmikolajzapasnik.pamietajmy.com.pl/index.php

Re: humorystyczne - myjcie się dziewczyny...

. Skarpetki były założone nieświadomie-rano po ciemku wciągałam na siebie. I przypadkowo wylądowałam na imprezie, zdjęłam buty, wlazłam do pokoju, usiadłam, spojrzałam na nogi-i szybko spytałam, czy mogę buty założyć. Uhh co za wstyd.....

Re: Pierwszy dzień jesieni

chirurga tzw. wypadek przy pracy.Zanim wrócił do domu,to już zdążyłam się nieżle zdenerwować.Na szczęście to tylko mały palec u nogi,ale dość mocno rozkwaszony(złamany paliczek,szyta rana). Też kuśtyka mi po domu i się wkurza,bo dość długie leczenie.Na szczęście nie było w tym jego winy,bo jeszcze mógłby

Nacięcie krocza - po raz tysięczny

Jakie macie doświadczenia z porodu? Chodzi mi konkretnie o nacinanie krocza. Ja przy pierwszym porodzie byłam nacięta, szyta i długo nie mogłam dojść do siebie. Rana goiła się przez kilka tygodni, tyle też trwały krwawienia. Chciałabym teraz odmówić nacinania, ale z drugiej strony boję się że

Re: NASZ DZIEŃ - 22.06.07. - kilka zdjęć

Gratuluje, mimo awarii od rana którą będziecie wpominać.... A ja w ma pyt techniczne: skąd sukienka i długo poszukiwany kapelusz? Szyta w Wwie? A kapelusz? Dzieki za info, mozesz podeslać na priva. Pozdro. E.

ubezpieczenie

Witam! W środę odebralam dzieci z przedszkola.W szatni syn biegnąc wpadła na córkę takm, że bardzo mocno rozcięła sobie policzek. Nie było konieczności szycia, ale rana jest na tyle głęboka, że może zostac blizna. Zastanawiam się, czy jest szansa na skorzystanie z ubezpieczenia po pierwsze, że

wizyta po prośbie+odważna hipoteza

% to okażac się może, że wizyta p. Merkel była szyta pod niemiecki interes niż europejski. Ot taka spekulacja z rana.

Re: Dom Pogodny Wiek w Gdyni

najlepszym porządku i jutro otwierają. Następnego dnia rano poinformowano mnie SMSem, żeby nie przywozić pensjonariuszy. Nie otworzyli. O zwrot zaliczki musiałam zwrócić się za pomocą prokuratury, gdyż sami nie chcieli oddać. Ponoć niedawno dopiero złożyli papiery, aby być domem opieki - długi by pisać

Re: cc- to zbawienie, dlaczego wzbudza taką agres

szpitalu nie wpuszcza się na salę operacyjną nikogo. Poza tym jego zdaniem, przy porodach sn też nie powinny być osoby 3 ze względu na sterylność. Rana krocza jest tak samo narażona na bakterie i inne świństwa. Moja mama rodziła mnie sn (kleszczowo) i paskudziła jej się rana, była szyta, a po kilku

Re: Do zdziwionych postem Kamelii.

posh_emka napisała: Ta po ZZO musiała dłużej leżeć bez wstawania -nie > wiem jaki czas bo nie pytałam dokładnie. Reszta po normalnych SN normalnie chod > ziła i zajmowała się sama dziećmi. Na pewno nie zzo bylo powodem leżenia. Powtarzam mialam zzo i od razu smigałam od rana na drugi

Re: absolutnie piękna sukienka!!! gratulacje!

O rany, teraz dopiero zauważyłam, że dorzucono parę pochwał do wątku :) Dziękuję raz jeszcze. Już prawie rok po ślubie jesteśmy, a ja nadal z przyjemnością wracam do zdjęć. Ale nie żałuję, że minęło. Nowe etapy przed nami, teraz udzielam się w wątkach budowlanych ;) Co do garnituru męża - też był

Re: Obchód w szpitalu

, szczególnie, jak jest szyta rana. Na chirurgii nie do pomyślenia jest, zeby nie obejrzeć rany pooperacyjnej, dlaczego więc tu miałoby być inaczej? -- "Bywasz piekącym jadem trollów na internetowym forum Wiwat Polonia Frustrata, wiwat to psychopata Jam nieudacznik, grafoman i śmieć" Strachy na

Ubezpieczenie europejskie

Od zeszlego roku jestem zatrudniony w Anglii i tam ubezpieczny.Obecnie jestem w Polsce na urlopie.Miałem mały wypadek,mam szytą rękę(rana w skutek przecięcia na cyrkularce).Czy mogę ubiegać się o odszkodowanie w Polsce,a leczenie?Mam ubezpieczenie europejskie.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - rana szyta

Zdjęcia - rana szyta