Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Reklamacja LIDL

Pytam się Was o zadanie. Reklamowałam dziś bluzkę przy kasie w Lidlu. Zapłaciłam za zakupy a ekpedientka, że Pani kierownik ma teraz przerwę śniadaniową, a żeby reklamację złożyć potrzebna była autoryzacja tej Pani kierownik. Miałam czekać na nią 10 min. Na szczeście kupiłam rzecz za 19.99 to Pani

Re: Reklamacja LIDL

Następnym razem zrób burdę i zadzwoń do centrali Lidla. Co sobie będzie kierownik na przerwę wychodził!

Re: Reklamacja LIDL

Popieram! -- Widok nagiej czy nawet kokieteryjnie zakrytej skóry zachęca gwałciciela. Zostawiaj skórę w domu.

Re: Reklamacja LIDL

No ja smie! Powinna sobie załozyć pieluchę i kroplowkę, bo jaśnie państwo z dziećmi czekają... -- Bób! Hummus! Włoszczyzna!

Re: Reklamacja LIDL

Z opisu to mi wygląda że Ty tą bluzkę zwracałaś a nie reklamowałaś, reklamuje to sie towar z wadą i na zwrot pieniędzy czeka aż do rozpatrzenia reklamacji.

Re: Reklamacja LIDL

To ja się wylamie i przyznam ci rację. I bynajmniej nie przeszkadza mi przerwa kierownika. Po prostu w sklepie powinna być osoba mogąca przyjąć reklamacje pod jego nieobecność.

Re: Reklamacja LIDL

Po co komu przerwa śniadaniowa? Popieram Cię. Śniadanie to się je w domu przed pracą. -- http://www.suwaczki.com/tickers/6qdd3x6aoyfk4l3f.png

Re: Reklamacja LIDL

haha nie no ja też bym czekała, żadnej bury bym nie robiła .Jestem ciekawa waszych reakcji.Świadomość że wy czekajcie z małymi dziećmi, a Pani kierownik sobie je;-), ciekawe na ile bylybyscie cierpliwe.

Re: Reklamacja LIDL

A nie możesz poczekać tych głupich 10 minut? Chyba normalna sprawa, że nie ma oddzielnej osoby, która zajmuje się reklamacjami i czyha cały dzień przy kasie, bo może właśnie ktoś chce coś zareklamować. A jakby kierowniczka rozmawiała z innym klientem przez telefon w tym czasie, to też miałabyś

Re: Reklamacja LIDL

no bo przeciez pracownik LIDLA to robot jest... pani kierownik bedzie jadla, jak Ty czekasz na 20 zl.... -- Dyplomata - człowiek, który potrafi powiedzieć spie...j w taki sposób, że poczujesz dreszczyk emocji na myśl o czekającej cię wyprawie.

Re: Reklamacja LIDL

Czekam te 10 minut albo przychodzę później lub w inny dzien. Ma prawo do przerwy a w każdym momencie może przyjść jakiś rozhisteryzowany klient. Wiec takim sposobem musiałaby nawet nie moc pojsc do wc bo panusia z dzidziusiem nie poczeka 5 minut. A kierowniczka musi stać 8 h przy kasach i czekac na

Re: Reklamacja LIDL

no ale ma prawo zjeść. Jak mnie zależy, to czekam, jak nie idę i przychodzę później lub innego dnia. Mam na to 7 dni. -- Marta Mama Daniela ( 16-11-2000 ) i Gabi ( 05-07-2002 ) DZIECI ROCZNIK 2000

Re: Reklamacja LIDL

zgodnie z ustawą sprzedawca ma 14 dni na ustosunkowanie się do zgłoszonej niezgodności. zaproponowano ci 10 minut zamiast pełnego terminu i uważasz, że to nie w porządku? gdybyś nalegała na rozpatrzenie od razu, do ja przyjęłabym na rozpatrzenie na pełny termin... pani kierownik ma 15 minut przerwy

Re: Reklamacja LIDL

usiąść na chwilę i zjeść kanapkę, to nie będą biegły do kasy, bo ty nie możesz poczekać. Nie godzinę, dwie, tylko marne 10minut. Twoja postawa jest bardzo roszczeniowa. Tak jak już inne forumki pisały, powinni Ci rozpatrzyć reklamację w normalnym trybie.

Re: Reklamacja LIDL

przyjść bo je śniadanie". Dlaczego ja mam czekać 10 min, a kierownik skoro ma taką funkcję nie może na chwilkę wyjść i zaakceptować reklamacji. Ja też stałam w kolejce i potem następne 10 min mam czekać na kierownika. Kiedyś mi przed nosem zamkneli kasę, pomyślałam ok może musi iść do toalety

Re: Reklamacja LIDL

Rzadko chodziłam z małym dzieckiem na zakupy. A jak już chodziłam to bez przekonania, że dziecko to święta krowa. Kierownik ma prawo do przerwy, ma prawo zjeść, ma nawet prawo zapalić papierosa (jak pali), ba - pracodawca ma obowiązek mu taką przerwę umożliwić. Przerwa nie trwa pół dnia, żeby trzeba

Re: Reklamacja LIDL

> Z drugiej strony - kiedyś pracowałam z sklepie i w razie potrzeby kierownika zm > iany wywoływało się z przerwy, nawet jeżeli chodziło tylko o pomoc w rozładowan > iu kolejki do kasy. Nie było opcji, żeby klient czekał. Jeśli przy mojej kasie > było więcej niż 3 osoby, miałam obowiąze

Re: Reklamacja LIDL

Z jednej strony masz rację, 10 minut nikogo nie zbawi. Z drugiej strony - kiedyś pracowałam z sklepie i w razie potrzeby kierownika zmiany wywoływało się z przerwy, nawet jeżeli chodziło tylko o pomoc w rozładowaniu kolejki do kasy. Nie było opcji, żeby klient czekał. Jeśli przy mojej kasie było wię

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

U mnie nie ma żadnego problemu ze zwrotem pełnowartościowego towaru. Na Twoim miejscu wydrukowałabym ich regulamin i pokazała niedoinformowanym pracownikom www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-A6767015-2951964A/lidl_pl/hs.xsl/30942.htm a gdyby to nie pomogło napisałbym do centrali :)

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

POTWIERDZAM ! Poziom załatwiania reklamacji w Lidlu jest godzien naśladowania. Właśni otrzymałem nową (!) szlifierkę w zamian za uszkodzoną (uszkodzenie prawdę mówiąc było po części z mojej winy i spodziewałem się, że moja reklamacje zostanie odrzucona). Cała procedura (odbiór starej i dostawa

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

anjaand napisała: > U mnie nie ma żadnego problemu ze zwrotem pełnowartościowego towaru. Na Twoim m > iejscu wydrukowałabym ich regulamin i pokazała niedoinformowanym pracownikom > www.lidl.pl/cps/rde/xchg/SID-A6767015-2951964A/lidl_pl/hs.xsl/30942.htm > a gdyby to nie pomogło

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

Czy żeby zareklamować sprzęt trzeba mieć paragon? -- http://www.suwaczki.com/tickers/mhsv3e5ef8zto6o1.png <http://www.suwaczki.com/tickers/3i49df9higwz9gh2.png >

Re: UOKiK: Sieć Lidl powinna uznawać reklamacje p

Wczoraj kupiłam boczek krojony w kosteczkę do fasoliki po bretońsku jak wrzuciłam na patelnie to zasmrodziłam sobie całe mieszkanie.Niesamowity odór-przypominajacy capa lub podgrzany mocz-napewno był ze starego knura -reproduktora nie wykastrowanego na dwa miesiące przed ubojem.Zawsze wierzyłam ,że

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

Z reklamacją w Lidlu nie miałam problemu, problem jest ze zwrotami. -- Anielka 11.10.2007

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

klient ma zawsze prawo do reklamacji... ( z małymi wyjątkami-np. rzecz jest przeceniona np. z powodu lekkiego uszkodzenia i klient jest powiadomiony o tym w momencie zakupu) sprzedawca nawet jak nie daje gwarancji na dany produkt to z mocy prawa obowiązuje rękojmia !

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

mi tak robot się zepsuł, coś się złamało i nosimy się z zamiarem pójcia z nim do reklamacji. A tu można zadzwonić? i wyślą mi nowy do domu? -- Nikola Laura 07.07.06

Re: Lidl - reklamacja, jestem w szoku!

Problem jest ze ZWROTEM co oznacza oddanie pełnowartościowej rzeczy kupionej w tym samym dniu czy tygodniu z powodu nie pasuje, czy pochopny zakup. Oddanie niepełnowartościowej, zepsutej rzeczy to REKLAMACJA do której kazdy ma prawo. W Lidlach w mojej okolicy nie ma zwrotów, ktoś pisał ze u

Lidl śniegowce - ostrzegam

zostały bez butów, musiałam kupić nowe, a Lidl może się ustosunkuje do reklamacji za 2 tygodnie. Szczerze mówiąc teraz to już mnie interesuje tylko zwrot pieniędzy, tylko nie wiem jak to się skończy a Wy nie macie z nimi problemów? -- Ania (14.11.2006) Adaś (18.11.2008)

Re: Kpiny z klientów w Lidlu na Pileckiego

Miałem do czynienia z p. Kierowniczką tego sklepu, która sprawuje tę funkcję chyba bardziej z nadania firmy, uwarunkowanego niskimi kosztami prowadzenia działalności przez właściciela sklepu, niż zapewnienia dobrej jakości obsługi klientów (np. związanych z reklamacjami lub jak w tym przypadku

Re: ceny firmowych zimówek zwalają w tym roku z n

nigdy zimnej nogi, a mieli je akurat w mroźną zimą (2 lata temu?), starsze zgodnie twierdziły, że cieplejsze od Ecco. Stan po sezonie był niemal idealny i to sprawiło, że młodemu kupiłam na kolejną zimę i znowu pełne zadowolenie. Starszym już za taką cenę się więcej kupić nie udało :( Lidl - skuszona

Re: Automat do chleba z Lidla - wczorajsz oferta

Lidl ma fajne artykuły AGD. Ale nie daj boże jak się zepsują. :( Fatalny jest proces reklamacji.

Re: UOKiK: Sieć Lidl powinna uznawać reklamacje p

Jesli byloby inaczej to wszyscy racjonalni prowadziliby permanentna wyprzedaz, unikajac tym samym ewentualnych zobowiazan z tytulu rekojmi. Pzdr.

Re: UOKiK: Sieć Lidl powinna uznawać reklamacje p

wystarczy adnotacja, że powyższa gazetka nie jest ofertą w rozumieniu KC i po zawodach... do tego jeszcze, że towary mogą różnić się od tych zamieszczonych na zdjęciach

Re: reklamacja z tytułu niezgodności z umową

. Co do reklamacji spróbowałabym, Lidl jest dość tolerancyjny. Tylko przygotowałabym jeden dwa argumenty, tak żeby w połowie rozmowy z kierownikiem sklepu nie zacząc sie jakać ze yyy...w zasadzie mam inne mieszanki i receptury, yyy...myślałam ze upiekę w 1,5 h bo w innym automacie tak mam.

UOKiK: Sieć Lidl powinna uznawać reklamacje po ...

Po co się przejmować takimi zapisami w gazetkach? Przecież ich wartość jest mniejsza od wartości papieru, na którym są zapisane. Każdy może sobie napisać co chce, co nie zmienia moich praw. -- LMB Motto Polaków: "Marudzę, więc jestem".

Re: PIH jest po naszej (klientów) stronie - zgłas

To masz farta że ktoś z tej instytucji chce wykonać swoja pracę. Ja osobiście przestałem wierzyć tej instytucji jak i federacji konsumentów. W paru sprawach gdy się zwracałem z pomocą zostałem tak na dobre wysłany na drzewo. Ostatni przykład: kupiłem suszarkę do włosów w sklepie sieciowym Lidl w

Re: LIDL rznie klientow na koszta infolini serwi

czytaj z rozumieniem tekstu pisanego, LIDL infolinia podaje w przyapdkach dot jego asortymentu technicznego,serwisu,reklamacji inny numer infolini, zaczynajacy sie na 00 800 , ktory mimo zapenien okazal sie numerem zagranicznym platbym, po przslaniu i bilingu, otrzymalem kilka propozycji do

Re: A gdzie Wy NIE kupujecie?

NIE kupuję Oriflame i Avon, generalne wolę iść do Rossmanna i zobaczyć na żywo to czego szukam. W Żabce za ceny od czapy. W Deichmannie za problemy z reklamacją jak pisałyście wyżej. Co prawda to dotyczyło mojego kolegi z pracy, ale jego przebojami z naprawą/wymianą butów żyło w owym czasie całe

kościół to nie Lidl

"kościół to nie Lidl" co biskup miał na myśli? Jeśli kościół to nie Lidl to jaki inny sklep dobrze by oddawał analogię? Jest towar, są klienci, są sprzedawcy, jest kasa, jest dach, drzwi, książka zamówień, cennik, pyskaci ekspedienci, kłopoty z przyjęciem reklamacji, kolejki w promocji

Re: Ekspres ciśnieniowy SilverCrest z Lidla - war

, dlatego często z nich cieknie, coś tam pęka, coś się obluzowuje itd. Tyle dobrze, że Lidl nie robi problemów z reklamacjami, można więc zaryzykować. Ja z silvercrest mam tylko maszynę do lodów i jestem z niej bardzo średnio zadowolona, choć to chyba nie wina ew. zamienników.

Re: Fanklub Lidla ew Auchana i sklepów z dobrymi

Reklamacje są prawnie zagwarantowane, więc Lidl tu łaski nie robi. Natomiast zwroty są kwestią umowy, dwukrotnie brała z Lidla rzeczy na próbę i zwracałam, ale po ustaleniu wcześniej z kasjerką. Tylko bielizny nie pozwalają zwracać, z wiadomych względów. Iksia, Lidl ma newsletter , zamów sobie i

Re: Pogorszenie jakości w Lidlu.

miałąm niewątpliwa przyjemność pracować dla LIDLA i ten Niemiecki to chyba jakieś cudowne dziecko bo w UK liczy sie czas i zysk. A warzywa i mięso to największy śmietnik - mieso na zaplaczu stoi na paletach przez pół dnia przy śmietniku w temperaturze "pokojowej" bo żaden Lidl w kórym

Robiąc zakupy Lidl przerzyłem szok?

. REKLAMACJI NIEPRZYJMUJĄ NA PRODUKTY KRÓTKO TERMINOWE . OCHYDNE PONIŻANIE KLIJENTA PREZEZ SPÓŁKI LiDL POWINIEN DOSTAĆ MEDAL ŻE TAKIE OSZUSTWOMN WESZŁO DO POLSKI I PROSI SIĘ O LICZNE KONTROLEINSPEKCJI HADLOWEJI URZEDU okik

Re: Plusy dnia codziennego

Zamarzł m samochód - ale pan z pomocy drogowej go odpalił, przy czym zadziwiłam go pokazawszy mu swoją pompę, a jeden półznajomy Pan wręczył mi z tej okazji flaszkę spirytusu + W robocie byłam wredna z uśmiechem, czyli po mojemu asertywna i dobrze mi z tym + Kocham Lidl'a, bo w 4 dni od

też bym zwrócił bez wahania

te wielkie sieci nie robią (na ogół) problemów ze zwrotem i reklamacjami. Szkoda, że amazon nie może wejść na polski rynek. Kupuję tam sporo, do miesiąca mogę oddać, A gdy towar pochodzi od innej firmy, a amazon jest tylko pośrednikiem, to jakoś usługi jest przez amazon kontrolowana. Ostatnio

Re: LIDL oszukuje na wadze !

Ja chętnie kupuję w Lidlu przy ul. Mickiewicza, bo mam blisko mimo, że jest stosunkowo drogo. Lidl myśli może, że jest jedynym sklepem i wystawia wysokie ceny sprzętu elektrycznego lub domowego sądząc zapewne, że Polacy nie orientują się w cenach i natychmiast na jego towary się rzucą. Niezależnie

Re: Sklepy Lidl: promocja tajna i nie dla mas

Lidl na ul Hubskiej kojarzy mi się z cwaną kierowniczką, która klientom próbującym reklamować towar kity wciska. Nieprzyjemna panienka , która daje nam do zrozumienia, że jesteśmy głupsi od niej. Na słowo- PIH -- reklamacje uznaje.

Re: reklamacja w Lidlu

odnieść-oczywiście reklamacji nie przyjmują, przez telefon trzeba zgłosić na infolinię. zadzwoniłam na ta infolinie i pani mi rozpatrzyła negatywnie reklamację (przez telefon), że zapach nie wpływa na użytkowanie poduszki...zgłosiłam sprawę do rzecznika praw konsumenta. po 3 miesiącach korespondencji Lidl

Re: Mystery Shopper

Taki "standard" jest przerażający. Nie wiem czy wiesz, ale w Niemczech czy we Włoszech, nie wolno ci wykorzystywać nagrań do takich celów. Boleśnie przekonał się o tym np. Lidl: manager.money.pl/news/artykul/lidl;szpiegowal;zaloge;zaplaci;za;to;1;5;mln;euro,190,0,369854.html Najciekawsze

Re: reklamacja w Lidlu

kora711 napisała: > no i powiedzcie jakim cudem LIDL dostał w 2010 Złoty Laur Konsumenta ??? Wszystkie te dyskonty dostaja nagrody od organizacji, ktorych sa załozycielami :-) Tez byłam w szoku, kiedy powidziano mi w sklepie, ze telefonów nie maja, bo cyt. 'musza pracowac, a nie odbierac

Re: ja jestem ich fanką :)

dokladnie tak samo. Ze wszystkich znanych mnie discounter_ow Tchibo wyroznia sie jakoscia sprzedawanych artykulow. Nie negujac jednostkowego raczej, negatywnego doswiadczenia Zalozycielki watku, sila i powszechna zasada tego rodzaju handlu (od IKEA przez Lidl po Aldi czy Tchibo) jest m

Re: LIdl

To po co pani tam chodzi!! jak się nie podoba są jeszcze inne sklepy...Ja jestem bardzo zadowolona z obsługi kasjerek w Lidlu bardzo miłe panie, uśmiechnięte i chętne do udzielenia pomocy. Co do nabicia podwójnego towaru na paragonie to jest jeszcze coś takiego jak reklamacja,którą pani obowiązuje

Kto przetrwa wojnę w handlu

rywalizacji odpadnie Żabka,Lidl,Lewiatan i jak zwykle miotające się Społem.Prywatne sklepy nie są konkurencyjne,drogie,brzydkie w wielu przypadkach brudne,o wybraniu upatrzonego towaru i reklamacji nie ma mowy.Każdy chce żyć po ludzku,prywaciaże się oburzają na markety,ale nic nie robią by klient zagościł na

LIDL - obrzydliwa szynka konserwowa

Sklepy Lidl sprzedają w bieżącej promocji szynkę konserwową, niestety ma ona posmak palonej sierści i nie nadaje się do jedzenia, niestety nie powiodła się moja reklamacja, bo jak powiedziała pani p/o kierownika sklepu na Śląskiej - "nie przyjmujemy zwrotów artykułów spożywczych

Cały problem w tym

producentem co chcą, wymuszać odległe terminy płatności, wstrzymywać wypłatę milionowych kwot bo np. nie rozpatrzona została reklamacja towaru o wartości 10zł, itd. Mogą wciskać produkty ze swojego kraju np. Lidl sprzedaje niemieckie dżemy i ogórki.

Gary

jest i sięga do wkładki indukcyjnej, która na pewno jest ze zwykłej, magnetycznej, korodującej stali. Ponieważ żelazo nieszkodliwe jest, a wręcz zdrowe :), gotowania nie przerwałem, no ale gary do reklamacji są, a ponieważ Lidl na stałe nie ma ich w sprzedaży, tylko w okazjonalnych ofertach, to zwrócą

Chce pani tańszy prąd? A potem dwa rachunki

Nie wiem, jak wasze babcie, ale moja jest istną maklerką giełdową! Zamienia każdą złotówkę w dwie, a czasami i w cztery, jak jest hossa. W zasadzie czyni to przy pomocy prostych narzędzi, jak Biedronka, Lidl, darmowe wycieczki za niedarmową pościel, SKOKi i inne. Kto by pomyślał, że emeryci mają

LIDL - obrzydliwa szynka konserwowa

Sklepy Lidl sprzedają w bieżącej promocji (dwa złote taniej) szynkę konserwową, niestety ma ona posmak palonej sierści i nie nadaje się do jedzenia, niestety nie powiodła się moja reklamacja, bo jak powiedziała pani p/o kierownika sklepu na Śląskiej w kielcach - "nie przyjmujemy zwrotów

Re: Pieluchy Bambino z Kauflandu

Witam, również nie jestem z nich zadowolona, niedawno mąż kupił małemu i jak do tej pory każda jedna przecieka. Dużo lepsze są pieluszki ze sklepów LIDL. 52 sztuki za 30 zł. Jestem ciekawa czy można i gdzie złożyć reklamacje na BAMBINO? Jeśli któraś z mam wie to proszę o kontakt.

Re: <Ktos> - Super pomysł! Na pohybel cwa

A może tak ciut szerzej? Prawo obowiązuje wszystkich, ale... w MOIM wypadku będzie furtka? Jako nabywca ma się człowiek zastanawiać, czy w ofercie są błędy? Nie słysze głosów obużenia na oszustwa sieci CCC(reklamacje), Lidl(oferowanie towaru nie istniejącego na półkach). Odpowiedzialność dotyczy

Lidl truje winem !!!

Ostrzegam prze zakupem win w lIDLU - Kocmyrzowska ! Sprzedają czerwone wino Vineris -Cimarosa ktore nie nadaje sie do picia ! Zwrotu i reklamacji nie uznają, odpowiedz personelu - w sprawie reklamacja dzwoń na infolinie !

Re: Czego nie kupię taniego?

Nie kupuję tanich: - butów sportowych - dodam, że w Polsce nie kupię ŻADNYCH markowych, sportowych butów - zbyt dużo nerwów i straconej kasy przy reklamacjach; do Niemców mam blisko i stosuję się do rady naszej lokalnej rzecznik obrony praw konsumenta - szynki i polędwicy poniżej

Re: Komputer tylko z Polski!

Gość portalu: Beny napisał(a): > Z Polski od dobrego skladacza/sklepu ktorym zalezy na klientach. > Tani z Niemiec bedzie mial beznadziejne bebechy. > Zdarzaja sie promocje w sklepach aldi/plus/lidl/penny gdzie dostajesz komputer > b.dobrze wyposarzony, ale bezwglednie to tanie one

Re: Kozaki dziecięce Lidl - porażka

Cso jest na rzecz-nasz suche ale siostra kupilam dzieciakom i dla corci-suchutkie a identyczne dla synka mokre caly czas.Wiec podjerzewam ze chodzi o sklejenie buta czyli jak najbardziej do reklamacji. -- "Mniej nerwów mnie kosztuje izolacja od ludzi niż akceptowalne społecznie

Re: Paragon z Lidla do reklamacji zestawu

mariannamm napisała: > Jezeli bylo placone karta to wystarczy wydruk z konta platnosci a sklep odszuka > w rolkach platnosc. Ja tak mialam z butami. niestety płatność była gotówka,a ponadto w maju br. lidl miał zmianę systemu informatycznego i stare zapisy skasowano.

Skandal!Zmienic przepisy prawne.. Przylaczam sie.

. Sprzedawcy co prawda często w Europie nie mają odpowiedniego wykstałcenia i są niedoinformowani ale jeśli Service nieodpowiedni-reklamacje natychmiastowe,jeśli wspomnisz tylko o kosztach adwokackich i sądowych. Co do Biedronki i żabki,wydziały zdrowia nie mają czasu na kontrole na przedawnione produkty

Re: Kozaki dziecięce Lidl - porażka

Jeśli buty mają jakąś wadę ukrytą, którą dostrzeżemy po krótkim czasie, np w domu, to warto raklamować produkt jako niezgodny z umową. W tym przypadku na rozpatrzenie takiej reklamacji sprzedawca ma 14 dni wg ustawy, więc żadne wewnętrzne regulaminy nie mają tu mocy. Nie warto olewać swoich praw i

Re: Krótkofalówka Lidl- ale chłam :/

Bylam wczoraj oddać ten badziew... przyznam, że troche sie zdziwlam, bo to raczej sklep ktory nie robi zadnych problemow... a tutaj... Pan wyciąga z opakowania (no bedzie to juz nie zwrot tylko reklamacja, bo opakowanie widac, ze otwarte) i próbuje włączyć. No to mu mówie, że nie ma baterii (nie

Re: reklamacja w Lidlu

wiecie, że w niemieckim lidlu na oddanie np. butów jest 4 tygodnie?! to tylko oddział Lidl Polska tak sobie pogrywa z klientami... ale czego oczekiwać wkońcu przecież to Niemcy w Polsce ;-)

Re: serek homogeniz. 3% LIDL-pytanko

Podejrzewa się,że wycofali narazie i ulepszają formułę z powodu częstych reklamacji. -- http://straznik.dieta.pl/zobacz/straznik/?pokaz=33414d20b135752b6.png wystartowałam 10.07.2010 Lecą oczka w dżińsach - pora siąść na dietę.

Re: reklamacja w Lidlu

no i powiedzcie jakim cudem LIDL dostał w 2010 Złoty Laur Konsumenta ??? zwrotów nie ma ,rekalmacji jak się komu widzi żaden sklep Lidl nie ma telefonu (do ogólnej informacji) ..jest tylko ogólnokrajowa infolinia : D jak coś jest w gazetce to trzeba być różno z otwarciem bo po godzinie nie ma juz

Re: LIDL ciśnieniowy ekspres do kawy warto?

Tak bywa jak któryś z kooperantów albo sam coś nie dopatrzy albo dostanie wadliwy materiał, wyprodukuje wadliwy element a potem cała partia do niczego. To się zdarza wszędzie. Gorzej jak sprzedawca idzie w zaparte że "uszkodzenie mechaniczne i nie podlega reklamacji".

Re: Lidl

agava07 napisała: > macie problemy ze zwrotem? Jak np kupicie coś a następnie się > rozmyślicie? Mi nie chcieli przyjąć zwrotu następnego dnia :( Nie próbowałam nigdy nic zwracać, co było pełnowartościowe, bo w tym sklepie nie ma zwrotów. Można złożyć reklamację - i z tym u mnie nie ma

Uwaga na sklep Lidl na Hubskiej oszukują!!!

Już kilka razy przyłapałem ich na zgrywce typu inna cena na półce a inna na kasie. Ostatnio promocyjny zestaw klamerki+sznurek do bielizny zamiast kompletu sprzedawali na kasie osobno. Na mój protest panienka powiedziała że kierownik wyszedł do domu a ona reklamacji nie uzna bo co prawda jest

Re: lidl ręczniki nie polecam

: "nie będziemy się bawić w reklamacje i takie tam.. zwrócę pani pieniądze z kasy" :) Pakuj więc ręczniki, bierz paragon i nie daj się wyrzucić ze sklepu ;) powodzenia

Re: LIDL

ciekawe jak sie zachowaja jak pojde z reklamacja kupilam baterie do kuchni i cos caly czas szwankuje ,czy beda problemy jak w Realu zeby spisac reklamacje ,kupowalam ja na Mickiewicza z 2 - letnia gwarancja dana przez producenta zobaczymy

Re: LIDL ciśnieniowy ekspres do kawy warto?

sobie moje zgłoszenie i wysłali mi pokrętło jak tylko będą je mieli. Na to gość z serwisu:że mają dużo zgłoszeń z ułamanym pokrętłem i żeby zadzwonić w czwartek! Kompletny brak profesjonalizmu! Co to za serwis?! Zastanawiam się ,czy nie oddać go z reklamacją do Lidla (tak jak hela6) ,ale przyzwyczaiłem

GARY z Lidl-a, ktoś ma?

jednym garnku mam plamki od rdzy. A stal niby nierdzewna. CZy ktoś moze próbował cos reklamowac w Lidlu? Kiedys chcialam oddac rzecz nieuzywana kupiona dzien wczesniej i mowy nie było. Ciekawe jak to jest z reklamacjami?

uwaga na Lidl przy ul. Kobierzyńskiej

sobie wagę produktów. Banany, które wg paragonu miały ważyć 65 dkg w rzeczywistości ważyły niecałe 40 dkg natomiast pistacje zamiast 55 dkg tylko 30 dkg! I spróbujcie w takim przypadku dokonać skutecznej reklamacji! Pozdrawiam Jarek

Re: Lidl a Radio Maryja

zaczął tak trząść łbem, że cały łupież mu z łepetyny wypadł. Wniosek: łupież jest najlepszym lekarstwem na łupież. Jeśli nie wierzysz, reklamacje prześlij do Wiecha. Adres: Niebo ul Ślepej Mańki 5. -- Twierdzenie Pitagorasa ma w swym założeniu wyłącznie trójkąty prostokątne. Dlatego jest prawdziwe dla

Re: LIDL łamie Konstytucje RP.

Polcard twierdzi, że w takiej sytuacji klienci powinni składać reklamacje w swoim banku, który poinformuje o nieprawidłowości właściwego agenta rozliczeniowego. Niestety, pośrednictwo wydawcy karty nie zawsze pomaga w szybkim załatwieniu sprawy. Wiele banków wpisało do swoich regulaminów, że nie ponosi

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - reklamacja lidl