Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Koszt robocizny - fundament

Dostałam wycenę: 11 tysięcy za robociznę płyta fundamentowa. Fundament o wymiarach 13 m x 15 m plus garaż 6 m x 8 m Czy to dużo? Czy mam walczyć o niższą cenę? Budowa na śląsku

Koszt robocizny izolacji fundamentów

Jak wycenić robociznę izolacji fundamentów metodą odkrywkową. Czy to sie płaci od m , czy za h .

Re: Anioł ;)

chcą i postawią - choćby przyszło zamknąć "interes" ;) anioł - 3.000,- (transport nasz) fundament - 500,- (materiały, bo robocizna nasza)

Re: Koszt robocizny - fundament

mnie wyszedl domku 13mx9m, 4200zł, za zrobienie fundamentu + 500zł koparka kopiąca fundament

Re: Koszt robocizny izolacji fundamentów

placi sie od calosci:) betonowy fundament zaizoluje bezrobotny sasiad wystarczy go odkopac pomyziac mazidlem polozyc folie tloczona i zakopac jak fundament jest z bloczkow albo kamienia dochodzi jeszcze wypelnianie spoin zaprawa cementowa nie wchodz w czasoprzestrzen uklady godzinowo- metrowe nie

Re: Remont domu drewnianego

Jak bez robocizny to o co pytasz??? Ile będą kosztowały materiały? A kto to może wiedzieć? To od Ciebie zależy co kupisz i za ile. Do zrobienia jest wszystko? Co to znaczy wszystko, izolacje fundamentów również? Dach również? Wymiana okien? Cała hydraulika i elektryka, podłogi, ściany, sufity? Jak

Koszt wykonania fundamentu

Proszę o konsultację w sprawie wyceny wykonania fundamentu, którą otrzymałam Koszt wykonania fundamentu z piwnicami: Budowa z piwnicą Robocizna+Sprzęt =11200ZŁ, Materiały=25400 czyli razem około 36600zł Budowa bez piwnic Robocizna+Sprzęt = 6500ZŁ Materiały=11000ZŁ czyli razem około 17500zł Co

zdj

kilkanaście metrów rur kwasówki i paskóków led wodoodpornych widać niestety tylko białych a nie RGB koszt max 20-30 tys zł wraz z fundamentem i robocizną widać ktoś nieźle się obłowił

Pierwsza brama do centrum dla rowerzystów już g...

Kilkanaście metrów kwadratowych malowania + parę znaków = 150 tys zł. STO PIĘĆDZIESIĄT TYSIĘCY. Super. To dla przykładu orientacyjne ceny - fakt, że sprzed 2 lat ale aż tyle nie zdrożało :) Materiał + robocizna... - znak drogowy 145 zł netto - tabliczka pod znakiem z tekstem na zamówienie - 85 zł

Dom w Winogronach 5 Ile stan surowy zamknietey?

Witam. Ile szacunkowo moze kosztowac postawienie tego domku w stanie surowym zamknietym. archon.pl/gotowe-projekty-domow/dom-w-winogronach-5/rzuty/2/m4d93140acc85f -prace ziemne- kompletne fundamenty -sciany nosne, dzialowe -wiezba dachowa, dach z pokrciem dachowka ceramiczna, rynny -montaz okien

Re: Budowa taniego domu..

Kleusia, z moich szacunków (kończę budowę domu 200 m2, więc naprawdę wiem, o czym piszę) – koszt robocizny od stanu zero do stanu surowego otwartego z wykonanym dachem to około 30% kosztów. Oczywiście, że można sporo zaoszczędzić na robociźnie, ALE JEŚLI: umiesz sama wykonać wszystkie etapy

Re: Arthauss - domy pasywne

zarówno starostwo, architekt i ja mocno „sprzęgliśmy” się nad tym tematem i być może w przyszłym tygodniu otrzymamy pozwolenie. Ekipa do fundamentów już dograna, ale nie górale tylko miejscowi, z polecenia i wykonujący wszelkie prace wykończeniowo – budowlane, więc może i wezmę ich do

Nie wykonana w całości usługa ,a zapłata

Witam .Mam taki problem . Znalazłem fachowca ,chciałem żeby pobudował mi w stanie surowym nieduży garaż . Materiał mój ,jego robocizna i jeszcze moja pomoc jako pomocnik murarza . Umówiłem się, że zapłata będzie po wykonaniu budowy . Fachowiec wylał fundament z moją i mojego kuzyna pomocą i

Re: Ile kosztuje płot-siatka + bloczek?

nie wiem co najlepsze, ale nasz plot (klasycznie: wylany fundament + slupki + siatka) to koszt ok. 100zl/mb z robocizna. wszystko co ladniejsze duzo wieksze pieniadze... teraz szukamy czegos od ulicy, mi strasznie podobaja sie gabony z wypelnieniem kamieniami, ale cena okrutna! sam jeden gabion

Re: Ile kosztuje wybudowanie domu ok. 160m2

Witam, ja własnie zaczęłam budowe domu na Śląsku (czytaj szkody górnicze). Dom o pow. uzytkowej 160 m2 z poddaszem uzytkowym, garaz jedno stanowiskowy, bez piwnic. Same fundamenty wycenili mi na 35 000- trzeba robić zbrojenia. Buduja górale -cena robocizny to 45 tys zł za stan surowy zamknięty

Re: Koszt budowy domu ok. 100 m2

Przy takim małym to pewnie stan surowy zamknięty z robocizną można spokojnie zamknąć w 150-200 tys. Pytanie jaki dach, jaki strop, jakie okna, drzwi, jak głęboko kopane fundamenty itp.

Cena robocizny

Witam. Postanowiłem postawić budynbek gospodarczy dobudowując go w rogu istniejącego już budynku z jednej strony i muru z drugiej. Łącznie nowo powstały mur ma pow. ok. 40 m2. Nowe fundamenty to głębokość ok. 0,5m i długość 14 m. Dach jednospadowy kryty blachą trapezową. Wylewka to ok 48 m2. Ściany

Re: Wybory

Demontaż płyt to jeszcze nie "rozwalanie". A fundamenty zostały przygotowane w czasie budowy peronów - zamontują zadaszenia, ułożą te same płyty z powrotem, nic się nie zmarnuje. Nie licząc oczywiście robocizny, ale z drugiej strony - przez dwa lata z szerszych i równiejszych peronów

Re: łącznie za fundamenty 60 tys... liczyłam , ze

my za stan zerowy, czyli pomiary geodezyjne, wykopy etc, fundamenty placimy 42000. w tym sa materialy i robocizna.

Koszt budowy bez robocizny.

Jaki mniej wiecej bylby koszt postawienia domu. ok 100mkw nie liczac robocizny i biorac pod uwage to, ze juz sa fundamenty??? -- Zuzia

Re: dome na działce

bym musial znac konkretne wymiary ale za domek 20m wyszlo by 1200zl-1400zl supereks+fundamenty ok 700zl+cement i wapno koszt ok300zl+500zl wieniec ale jak to domek na dzialce to mozna by zrobic tanszym kosztem.a wiec postawinie z dachem jednospadowym takiego domku to koszt ok 4500zl w zaleznosci od

Re: Za same fundamenty 106 tyś?

witam Własnie buduje dom 130 m .fundament wylewany z betonu,120 cm w glab + taki sam fundament pod tarasem 6m/3 m + schody duże z tarasem na 5 m dł .całość materiał z robocizna 30 tys zł. Wiesz najpierw sie dogaduje z firma za ile mi zrobia i dopiero podpisuje umowe , a płace po wykonaniu . Wiem

Re: Co sądzicie o tym projekcie- Opałek 2G ???

No w sumie nie bedzie tak źle całośc wyniesie nas około 100-120tyś zł z robocizną już od fundamentów po dach-stan surowy także chyba jeszcze nie taka kosmiczna suma?

Re: Prośba o pomoc w wycenie budowy domu

betonowe: 6000 cement 100 zł narazie mam fundament i jedna sciane wykop/garaz oraz bloczki do konca na garaz i piwnice pozostał jeszcze cement na murowanie i strop z robocizną robocizna 6000 bez stropu

Re: koszt budowy domu

” - czyli fundament, ściany, dach, stolarka okienna i drzwiowa to ok. 50-60% całości kosztów. Proszę o adres e-mail lub proszę napisać do nas na kontakt@wybieramprojekt.pl, a prześlemy Panu kosztorys projektu o zbliżonych wymaganiach, uwzględniając województwo, w którym chce Pan się wybudować. Ponieważ ceny

Re: Czy warto remontować stary dom ?????????

ja zaczynam remontowac dom po rodzicach... w kiepskim stanie, ale ma duszę i to jst dla mnie najwazniejsze, koszt podbicia fundamentów na trzech scianach to 100- zł beton B-20 i robocizna - niefachowfcy od łopaty 100 zł dniówka

Re: Schody drewniane

w zeszlym roku robilem kosztorys dobudowanej klatki schodowej wg projektu projekt oki z wiatrolapem i spocznikami wyszlo ok 70 tysiakow za rozbiorke starego ganku fundament wybicie otworow pod nowe drzwi na kondygnacjach ocieplenie i tynkowanie od srodka przerobka co przerobka zadaszenia koszty z

drogo czy tanio?

Budujemy dom, ok 150m powierzchni użytkowej, dom jest prosty, bez balkonów i lukarn, bez piwnic, garaż w bryle, dach 2 spadowy -260m. dostalismy pierwszą wycenę na 70tys (sama robocizna) a w tym jest postawienie stanu surowego otwartego, czyli od fundamentów po dach. Mieszkamy na Śląsku. 70tys

Re: od czego zacząć?

u mnie za robociznę wzieli: fundamenty 6400,ściany 15 000,strop 8000,taras 2300,więźba 8000,dachówka 14000

prośba o opinię

witam mam prośbe o opinie na temat ponizszych kwot: niewielki dom, podpiwniczon-powierzchnia zabudowy budynku 99.65 metra kwadrat. Powiezchnia piwnic 54.35 metra kwadrat, garaż z kanalem (jako dobudowany do domu) 21,69 metra kwadrat. wycena za fundament ze stropem i schodami Robocizna wykop

Re: ceny mieszkań

dach z robocizną 23 tys z podsibitkami, centralnego nie mam wa całym domy piec uniwersalny 3,6 tys kupowany kolo grzyba, jak się ma 2 lewe ręce tak ja kty to nic nie zrobisz, ja akurat po technikum budowlanym jestem, a gaz nie mam podpięty bo mi do niczego nie potrzebny, stropy z płyt

Re: powierzchnia a cena wybudowania

Każ sobie zrobić szczegółowy kosztorys (zakres prac, materiał, cena robocizny, cena materiału) wg projektu. Weź kilka firm i niech się pomęczą. Możesz wybrać wtedy do fundamentów jedną, do dachu inną, a tynki jeszcze inną. Możesz poszukać tańszego materiału, a ekipa ma tylko wykonać pracę. >

Jak tanio budować z firmą?

Cześć. Opis problemu: jest facet, który na swojej działce zaczął budować dom (zalane fundamenty). Chciałbym ten dom od niego kupić, kiedy będzie w stanie surowym zamkniętym. Niestety gościu ma zarejestrowaną działalność gospodarczą, a w związku z tym materiały i robocizna są droższe o wartość

Re: koszt budowy domu - pytanie

gościa z koparką, który wykopie ci dzuiurę pod fundamenty znajdziesz za 100 zł za godzine - czyli koło 500 zetów. Robocizna dachu to ok 60-70 zł /m2 dachu - to koło 10 tys przy 200 metrach powierzchni - ty będizesz miał pewnie mniej., Drzewo na dach - więźba koło 800 -900 zł za kubik, taki dach to

koszty budowy domu

Witam, czy wiecie jakie są koszty budowy domu w naszym rejonie. Chodzi mi o robociznę od kopania fundamentów po dach. Dom 120 m2. Pozdrawiam

Re: 40-50 tys za stan surowy

U mnie ekipa buduje 180m2 za 55000(budynek 2 piętrowy).Od fundamentów po dach.Miałem oferty bez dachu za 35000. Ale też miałem firmę która wyceniła samą robociznę na 85000.

Re: budowa domu

ekipa policzyła: -stan zerowy fundamenty 40000 -mury parteru 27000 -strop nad parterem 27000 -mury poddasza 12000 -dach 36000 w tym za wszystko robocizny to około 56000 Czekam na odpowiedź

Re: moj dom

Dom 10*15 projekt ,adaptacja +nadzór,wykop+fundament +bloczki (cement,wapno ,piach)+przyłacza(woda,prad)+robocizna 30,000 ściany (bloczek kermazytowy)nadproża,cement piach ,podspolka,robocizna....duzo stropy 15 000 chudziak 3 000 co+hydraulika 20 000(i to bardzo tanio!!) prąd 10 000 okna 10 000

stan surowy za 35 000

Witam, Czy orientujecie sie czy cena robocizny za stan surowy otwarty (fundamenty, sciany, strop) za 35 000 to duzo czy malo - dom ok. 200m, uzytkowe poddasze? Okolice W-wy. aga

Ile może kosztować postawienie samych murów....

takiego domu projekty.dom.pl/mtm_echo_3.htm Fundamenty są. Chodzi mi tylko o postawienie samych murów, bez okien, bez dachu, bez niczego. Budowa znajduje się w małym mieście w wielkopolsce. Bardzo proszę o pomoc! Chciałabym poznać tylko orientacyjne koszty materiałów i robocizny. Dziękuję z

Re: Ile wydaliście na wasz stan surowy otwarty?

A ja będę budowac od lipca br. 140m2 powierzchni uzytkowej, parter i piętro, dach dwuspadowy, sciany z porotermu, solidne fundamenty.. Stan surowy - materiały i robocizna wyceniono na 160tys. To dużo?

stan surowy za 35 000

Witam, Czy orientujecie sie czy cena robocizny za stan surowy otwarty (fundamenty, sciany, strop) za 35 000 to duzo czy malo - dom ok. 200m, uzytkowe poddasze? Okolice W-wy. aga

Re: mifff

dobrze że taka popieprzona jestem.Ekspertyza budowlana kosztuje 4 tys i chyba trzeba bedzie zrobić.Jutro ostukam dokładnie te rysy - jak pustka sie zrobiła to kierbud sugeruje skucie i wylanie nowego hiper betonu.Ktoś inny jeszcze zasugerował klamry od fundamentu na wysokość kilku rzędów

Re: ile kosztuje budowa domu

. Budowa domu od fundamentów po więźbę robocizna 32 tys. Masz 500 tys ? wybudujesz się za 500 tys. masz 300 ? dasz radę , może dobierzesz trochę kredytu. Oczywiście jeśli chcesz mieć dachówkę, okna drewniane etc musisz się liczyć z większa kasą. Buduję się w miejscowości 13 tys mieszkańców.

Re: Parapety wewnętrzne

cząstkowe wydatki 1.prace ziemne,fundament, materiał i robocizna, 2.koszt cegły max na cały dom, 3. Koszt murarza oraz 4. koszt dachu robocizna +blachodachówka + krokwie + inne o których nie mam pojęcia.

Re: Poznań Główny City Center? Szukają nowej nazw

. Pierwszy raz rozebrano polożoną nawierzchnię, bo rozebrano. Niczego nie zauważyłem dlaczego. Potem znów go ją położono. Potem rozebrano bo wkładano latarnie i skrócono go. Teraz rozbiera się kostkę bo znów chyba zapomniano, że mają być fundamenty podpór. Kasa za robociznę leci. I czas płynie. Może dobrze

Re: Dom za 150.000 - czy jest to wykonalne?

Nawet jezeli robocizna bedzie rowna 0 to nie ma takiej mozliwosci zeby materialy na stan surowy zamkniety (fundamenty, sciany, strop, podklady pod podloge, wiezba, dachowka, orynnowanie, okna, brama garazowa, drzwi zewnetrzne) dla domu o powierzchni uzytkowej = 150 m kw. kosztowal 55 tys. zl. Same

Re: Cena robocizy domu za stan surowy z dachem

Witam, budowa zaczęta w lipcu 2007, cena robocizny dom 180 m2 + 350 m2 dachu - 23 tys. (całość kosztu robocizny stanu surowego otwartego, tj. fundamenty z izolacją, ściany zewn., wewn., działowe, 3 kominy, strop teriva, ściana kolankowa, taras, schody, więźba, pokrycie dachowe). pozdrawiam,

Re: SZUKAM EKIPY, dom będzie w Wiązownie (Maz)

jaki dom ile metrów fundamentu poobwodzie ile zechcesz zapłacić . Proponuję 6000 zł za robociznę , a Ty pewnie za 4000 zechcesz zrobić wszystko materiały na funadamenty i robociznę . Napisz jak to sobie kombynujesz . Pozdrawiam ekipa.wawa

Re: Oszczędna budowa domu

nie oszczędzałabym na rzeczach, które robi się raz- fundamenty,i porządne ocieplenie, porządny komin systemowy, strop- systemowy, nie lany (bo to pozorna oszczędność) komin z cegły klinkierowej PEŁNEJ- inaczej może ci cieknąć po kominie deszczówka, i nie będzie to wina murarza. i dach- dachówka

Ile za robociznę?

Witam, zamierzam wybudować dom o pow. 70/90m nie podpiwniczony, prosta bryła, 9m/6,5m. Dach dwuspadowy, strop drewniany (bele widoczne od dołu). Interesuje mnie cena robocizny tj. wykonanie fundamentu, sciany bez dachu. Jeżeli ktos budował dom o podobnej powierzchni to prosiłbym o podanie mniej

Re: osuszanie murów

Powiesz,że się wykręcam,ale nie powiem,bo trzeba zobaczyć ile robocizny,ile materiałów,bo nie wiadomo jak zebrać wodę z tego drenażu. Może inni strzelą jakąś cenę. Warto byłoby przy okazji izolowania fundamentów dać styropian,jako izolację termiczną.

Re: komin na zawnatrz domu

Witam, trzeba zrobić fundament pod kominek, koszt cegieł + robocizna, wywiewy blaszane. Kominek na zewnątrz musi posiadać ścianę min.3 warstwową, cegła która pełni role kanału dymowego, pustka powietrzna min.5 centymetrów i zewnętrzna ścianka w pół cegły, którą można było by ocieplić. Murując

ile wynosi robocizna na Śląsku

przymierzam się do budowy domu ,nie chciałabym zostać naciągnięta finansowo przez ekipe budowlaną.A zupełnie nie orientuje się w cenach robocizny,np. czy za fundamenty 12.000 to dużo czy normalnie ,mnie ta cena troche przeraziła ,bo co będzie dalej , gdzie i za ile reszta domu?sciany dach itd

Re: nie ma mowy. Nie wystarczy

śląsk, powierzchnia ZABUDOWY domu 102 m2. robocizna, beton, materiały - wszystko zmieści się w 20tyś. murarze rewelacyjni (a nie jacyś tani partacze).tyle stan zero wyjdzie (kończą ściany fundamentowe). fundamenty mają 63m bieżące.

zapytanie o koszty samej robocizny przy budowie do

Mam pytanko, czy cena 40-45 tys. samej robocizny przez małą firmę budowlaną domu jednorodzinnego (prosta bryła) 110 m2 powierzchni użytkowej od fundamentów łącznie z dachem to duża kwota. Za wszystkie odpowiedzi z góry dziękuję.

Re: Budowa domu, wybór projektu - na co zwrócić u

obrys budynku, dach wielospadowy, rozbudowany fundament - powoduje podwyższenie kosztów i materiałów, i robocizny. Ad.2. Projekty gotowe to pełnoprawne projekty architektoniczno-budowalne . Natomiast błędy w projektach gotowych to pojęcie względne. Błędem można określić np. za małą toaletę na parterze

Re: fundamentalnie o fundamentach

fundament 1,6m, potem ława fundamentowa i bloczki do wysokości 60cm zabezpieczenie pionowe i poziome(papa, masa bitumiczna), plus ocieplenie styropianem 10 cm. rozesłałam zapytania, odpowiedziała mi 1 firma, która posiada własną hurtownię materiałów.W odpowiedzi usłyszałam: prace ziemne, robocizna plus

moj dom

zamierzam budowac dom 8X8 metrow z poddaszem uzytkowym wysokosc okolo 7 m, systemem gospodarczym czy dobrze licze? pustak zuzlowy 3,50 sztuka na sciany 200m2= 15 tys 4 tys projekt +nadzor 6 tys ocieplenie 3 tys fundamenty 10 tys dach z blachy robocizna murarza 15 zl m2 jakies 6 tys wylewki 5 tys

Re: domek W-wa Okęcie

juz po 2 oględzinach ocieplenie - z odkopywaniem fundamentów i strukturą ( materiały + robocizna ) ok 14 000, dach z blachą, materiałami i robocizną ok 10 tyś, do tego elektryka i hydraulika... wszystko to powinno zamknać się w jakis 50 tyś... duzo czy mało???

Re: koszty budowy domu

Witam, a powiedz mi proszę ile w takim razie wynisły Cię same fundamenty. Chodzi mi o materiał i robociznę osobno. A ha, no i czy to były domy z piwnicami czy bez ? Ja planiuję częściowo podpiwniczony. Dzięki z góry

Re: Zniknęły znaki

Wystarczy sprawdzić w cennikach producentów znaków. Większość dostępna w internecie. Do tego dołożyć uchwyty, słupki, fundamenty i robociznę. Pewnie wyjdzie około 9 tys...

Re: Błagam pomóżcie!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Witam,po pierwsze nalezy zrobic kosztorys po drogie podzielic budowe na etapy fundament ,sciany ,dach ,stolarka okreslic dla nich budzet rozpoznajac w okolicy ceny materialow /ktore nie staniały/i robocizny ktorej nie wykonacie sami dolozyc 20 % na nieprzewidziane koszty ktorych jest mnostwo i

Re: KOSZT budowy domu

strasznie podniesie koszty): dom parterowy (wyzsze koszty fundamentów), rozłozysty i skomplikowany dach kryty dachowka. Niestety nie pamietam ile kosztowały nas poszczegolne etapy, pamietam jedynie, ze stan surowy bez dachu 30tys (sama robocizna). Dom ma na dole 120m2+garaz+20m2 poddasza/strychu. Ale

Re: ile to kosztuje....budowa domu

na oko, domek 150m2 parterowy bez podpiwniczenia z zamieszkałym poddaszem: projekt 2k adaptacja 2k geolog 0,7k roboty ziemne 1k fundamenty betonowe ze zbrojeniem 15k sciany parteru 20k strop parteru ze zbrojeniem 10k sciany poddasza 10 k dach 200m2: drewno na więźbę 5-8k blachodachówka z

Wykonawca-Wrocław-cena?

Jestem z Wrocławia ,jeżeli Twój dom ma czterospadowy dach to jest on jeden z najdroższych ,musisz sam policzyć ile kosztuje robocizna :położenie jednego metra2 połaci.Powierzchnia domu nic nie mówi ,podaj powierzchnię dachu. Zacznij kalkulować i liczyć poszczególne etapy budowy,dodam,że na Gajkowie

Re: ile kosztuje budowa domu

prosze o podpowiedz posiadam domek na wysokim fundamencie z lat60 mam zamiar zmienic dach na nowy aby uzyskac tam mieszkania tz strychowe ze skosami + wyburzenie na dole lazienki,schodów postawienie tego na nowo + wyburzenie ganku i postawienie nowego do stanu prawie wykończonego tz wszystkie

Re: Dekalog Geniusza Łysogór

> "Monument zaprojektował, posługując się wzorami starej ikonografii, architekt > Janusz Janik. NIEODPŁATNIE wykonała je firma Fabet." Tow. Jurku, ale policz koszty zainstalowania (sprowadzenie dźwigów + robocizna), wykonania jakiś fundamentów i oświetlenia...

Re: Za same fundamenty 106 tyś?

Dajcie spokoj madrale-budowlancy! To po pierwsze. Po drugie kazdy ma prawo sie wypowiadac na tym forum - nie tylko panowie fachowcy o nickach bunclik i cromwell. Po trzecie - moze osoba ktora zalozyla ten post opisze dokladniej co sie kryje za ta magiczna kwota 106 tys. za wykonanie fundamentów. Za

Ile wydaliście na wasz stan surowy otwarty?

mocnymi fundamentami, porothermem 30tką, stropem porotherm+ robocizna wszystko za 108 tysięcy w mazowieckim 35 km od Warszawy.

Re: Cena robocizy domu za stan surowy z dachem

Witam wszystkich,u mnie jest budynek gospodarczy - 130m2, dach kopertowy, strop drewniany rok temy - fundamenty - 6000zł obecnie - ściany - 9500zł w maju - więźba dachowa - 8000zł czerwiec - deskowanie i papa - 2500zł tak u mnie wygląda robocizna - woj. podlaskie - Białystok

Ile może kosztować zrobienie podłóg?

Mieszkam w starym domu. Kiedyś to był drewniak ale został już obmurowany (trzeba było robić nowe fundamenty, bo inaczej dom by się zawalił). Ogólnie remonty są wykonywane na bieżąco, poza podłogami w dwóch pokojach. Na podłogach nie ma betonu......pod spodem są jakieś deski, i małe piwniczki

Re: Koszty fundamentu.

szalunku ok 1000 zł . Robocizna 3000 zł .Przygotowanie terenu wyrównywanie + wywóz ziemi 500 zł.Kopanie pod fundament + wywożenie ok 1000 zł.Już się zrobiło 18500 .Jeszcze pozostaje ocieplenie fundamentu ,wysypanie żwirem przestrzeni między ścianami fundamentów ( a trochę przestrzeni się zrobiło )i wylanie

fundamentalnie o fundamentach

powierzchni, zabezpieczenie poziome i pionowe przed wilgocią, ocieplenie fundamentów styropianem (10 cm) pod budynek o wymiarach 9 x 12 metrów - materiały i robocizna? Dziękuję za życzliwość, wyrozumiałość , informacje i porady :-)

Re: Budowa domu - Czy nie ma dobrych firm?

koszty robocizny z 3 czy 4 lata.Moim zdaniem musisz szukac wykonawcow na poszczegolne etapy robot czyli fundamenty,roboty murarskie,dach itd. -- Niemoralnym jest ten który żyje na koszt ogółu-prof.Rybarski

Trudne wybory, nie znam się na tym...

Za 3 tygodnie robotnicy wchodzą na działkę i maja zrobić fundament. Cieszyłam się nawet, że znalazłam ekipę, która nie bierze zaliczek, a rozliczenia odbywają się po zakończeniu każdego etapu, ale mam następujące dylematy: - czy 18 tys za robociznę (same fundamenty) to nie jest jakaś zdzierska

Domek 60m2.

Planuje budowe malutkiego domku na wsi o pow.60m2. Dzialke juz mam.Kupilam materialy na fundamenty,sciany i styropian na ich ocieplenie.Zostalo mi 100tysiecy zl.Czy to wysyarczy na zrobienie dachu(dwuspadowy z blachodachowki)oraz roboty wykonczeniowe?Domek bedzie daleko od duzego miasta wiec mam

Rzeczoznawca z banku popełnił błąd - jak napisać..

Witajcie! Mam pewien problem i nie wiem jak go rozwiązać... tzn potrzebuję wskazówki jak napisać odwołanie do decyzji rzeczoznawcy i czy w ogóle coś takiego się pisze. Otóż na moją działkę gdzie stoją już fundamenty domu przyjechał rzeczoznawca. Zamierzam budować dom systemem gospodarczym, tj. brat

Re: nam jest zawsze zle ...

-stop - koszty daje jakies 2k/mc dla pmocnika i 9k/mc dla elektryka. Moze dalej? Wykonanie fundamentu 12 tys., praca w sumie 4 ludzi przez 2 tygodnie, co daje po odliczeniu kosztow pewnie 2.5k/mc dla robotnika i 6k/mc dla wlasciciela za dogladanie. Dalej? Wykonanie obrobki blacharskiej komina 300 zl za 4h pracy

Pomórzcie co znaczy "Kp" w kosztorysie ?

Co w kosztorysie budowlanym (tylko robocizna) zanczy pozycja Kp mam w tabelce ostatniej wpisane cos takiego fundamenty: Robocizna = 1000 zł, Kp = 400 zł, Z= 300 zł, (to Z rozgryzlem to chyba Zysk) czy Kp to koszty posrednie ? a jesli tak to co wcchodzi w skład tych kosztot skoro kosztorys

Rozliczenie kosztu budowy stanu surowego

Witam Jestem po etapie stanu surowego otwartego (bez dachu docelowego tylko krycie wstępne papą). Koszt wyniósł 138 000zł z czego: robocizna: 38 000zł (zakres: udział w zdjęciu humusu, wytyczeniu fundamentu, bez wykopu tylko zbrojenie, zalanie z gruszki, murowanie z bloczka ok. 1100 szt, ułożenie

Re: Ile kasy na dom ok.70-80m2.

Buduję taki domek www.archeton.pl/projekt/modrzyk-677-498-opisogolny-39451977ec67539a834631be01641260 z prefabrykatów drewnianych. Planuję całościowo zamknąć koszty w kwocie 350 tys. Czy mi się uda ? koszty przyłącza wod-kan 11 tys., prąd 3600,gaz 1800 fundamenty 30 tys. / listopad 2008r./ stan

Bredzisz koleś.

Gdzie?W Chrząbrzdżyszewie??? Nie wierzę Ci. Podaje stawki minimalne dla wioch,bez rachunku,o dużych miastach nie wspominam... Fundamenty do PPP robocizna minimum 3tys+rozprowadzenie rur+zasypka z zagęszczeniem.Całość jakieś 4-4,5minimum Ściany zewnętrzne+stropy+kominy przy dwupoziomowym domu

Re: Co do kwoty za mkw domu

Przy obecnych cenach robocizny 150mkw to niemożliwe chyba,że robi się samemu to wtedy spokojnie.ALE UWAGA CENY IDĄ ZNÓW NA DÓŁ!!! O ile trzy-cztery lata temu koszt robocizny dla WSZYSTKICH prac w takim przykładowym domu wynosił około 60-70tys to obecnie zdrowo ponad 100tys. Ja płaciłem w

Re: 24 tys - robocizna za wybudowanie domu - to d

wszystko zalezy od rejonu polski w którym mieszkasz i nie piszesz nic o fundamentach. Ja jestem z południa Polski i taka robota u nas powinna kosztować ok plus minus 15000. Mam mniejszy dom ok 100 metrów, wymiary 11 na 7, robocizna ok 2500 fundamenty, 3000 paka, 2000 strop + ściany poddasza

Re: Dom za 150.000 - czy jest to wykonalne?

Mysle ze nie doszacowales robocizny ciesli i dekarza. Ale nawet gdyby chcieli tak tanio wykonac dach to mamy: 40000+10000+20000=70000 zl. Z tego 20 tys. przeznaczasz na zakup materialow jak napisales na "mury" czyli za ta kwote chcesz kupic materialy na fundamenty (beton

domek bliźniak- za stan surowy tylko 80 tys.?

robocizną. ( zaznaczam ze nie sa to koszty szczegolowo liczone, ale wzięte na podstawie lektury tego i innych forów budowlanych. ekipa jakiej bede szukala to nie żadna firma developerska tylko ekipa murarzy i zbrojarzy z polecenia). -wykop 1,5 tys.pln -fundament z bloczkow + 96 m2 scian piwnicy.razem z

Re: czy 45000 robocizna to duzo?

Jak na mój gust to bardzo dużo. My mamy zrobiony fundament - robocizna 6 tys., na wszystkie ściany nośne, działowe, kominy jesteśmy umówieni na ok 7 - 8 tys. Nie wiem coprawda ile za strop, ale i tak to nie przekroczy tej kosmicznej, jak dla mnie kwoty. I to nie ukraina, tylko firma, z którą

Re: ile to kosztuje....budowa domu

W 2004 r wybudowałem w okolicy Warszawy dom o pow 150 m. kw. za 425 tys zł. Prosty typowy projekt i wykończenie raczej skromne. technologia tradycyjna. Polska glazura i armatura łazienkowa. Stan surowy kosztował 125 tys. Wykończenie 300 tys zł, w tym koszt robocizny to 65 tys. zł. Wykończenie

Re: Garaż wolnostojący - koszt budowy?

Ja budowałem garaż na 2 samochody dwa lata temu. Był to drugi etap budowy, po domu i miałem gotowe fundamenty. garaż wg projetku Z4 Studio Atrium (zrezygnowałem ze stropu i zrobiłem jedną dużą bramę zamiast dwóch. Suporex + tynki cem.wap., dach kryty dachówką betonową, instalacja elektryczna, bez

Wracając do odpowiedzi na Twoje pytanie

budowę bliźniaka 105 m zapłaciła ekipie 38.000 zł (fundamenty, ściany, strop, BEZ kosztów dachu itp), nam ekipa za to samo przy powierzchni 180 m podała 50.000 zł (netto). Do tego koszty robocizny za dach, potem instalacje, cała wykończeniówka – wg mnie robocizna nawet przy niedużym domu, około 100

Re: karpiowka w koronke- od jakiego producenta?

robocizny - temat rzeka - dom buduje się na parę lat - jeden na całe życie. Jak spartoli się dach albo fundamenty to będą kłopoty. Pozdrawiam.

Re: budowa domu

Dołączam się do powyższego postu. Czytam uważnie forum murator.pl ale tam mają naprawdę ceny z kosmosu. Mi chodzi o ceny w okolicach cze-wy a nie wa-wy. Chciałbym dowiedzieć się czy taniej jest robić fundamenty i piwniuce z betonitów czy też z B15 lanego z gruchy?? Wg. moich wyliczeń taniej jest

Re: ile kosztuje budowa domu 200m??

Wszystko zależy za ile znajdziesz ekipę ;). Patrząc na ceny usług to koszt materiałów to pryszcz. Dla przykładu koszt fundamentu moja koleżankę wyniósł 28tyś z czego 10 tyś materiał, a 18tyś robocizna (dom o p.u. 120m2)!!! Materiał na resztę domu to około 120tyś (z dachem) a robocizna 40tyś (dach

Re: Koszt robocizny-duzo/malo? Slask

jeśli śląsk to prawdopodobnie szkody górnicze. My skończyliśmy rok (szkody IV) i fundamenty kosztowały nas połowę stanu surowego, na szczęście kopalnia zwróciła. Ale do rzeczy; budowaliśmy z ekipą górali, którzy od lat siedzą na śląsku i u nich koszt wybudowania małego (bo twój wielki nie jest

czerem

Witam, Dostałam dzis wycene prac budowlanych (robocizna) . Budynek ma 110 m uzytkowej, a 160 netto (w tym garaz). Sa to prawie wszystkie roboty murarskie i wyglada to tak: ------------------------------------------------------------------------------------- Fundamenty, sciany fundamentowe, izolacje

poszukuję niedrogiej ekipy budowlanej

Poszukuję niedrogiej ekipy budowlanej, która będzie w stanie zbudować dom od fundamentów, aż pod klucz. Koszt domu (w tym robocizna,materiały,transport itp)nie powinien przekroczyć 115 tys zł. Dom ma być z użytkowym poddaszem, minimalnie 98 m2 (chętnie większy). Proszę o oferty na skrzynkę

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - robocizna fundament

Zdjęcia - robocizna fundament