Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Rozyczka-Igg-lekarz jest????

Mam teoretyczne pytanie: jako dziecko chorowalam na rozyczke, ergo-antyciala Igg mam.I-w 4 ygodniu ciazy wynika, ze ilosc antycial jest 80 czegos tam, w klasieIgg, znaczy- jestem odporna Dzień po poronieniu to samo badanie-w klasie Igg poziom antycial wzrosl do 250 czegos tam

Re: Rozyczka-Igg-lekarz jest????

kurcze, nie pamietam, zebym miala taki kontakt...Tzn-nawet majac antyciala Igg trzeba unikac kontaktu? -- Ewa Aniołek 09.04.2006,12tc. Aniołek Jovan 24.06.2005-24.06.2005,35 tc.

Re: Rozyczka-Igg-lekarz jest????

ale, co ciekawe-robilam tez badanie na herpes-Igm-nia ma, Igg-jest, niskie. w 4tc. a mialam wtedy herpes na ustach. po poronieniu-tez niskie, takie same Igg a mialam i wtedy herpes na ustach. -- Ewa Aniołek 09.04.2006,12tc. Aniołek Jovan 24.06.2005-24.06.2005,35 tc.

Re: Rozyczka-Igg-lekarz jest????

Kurde, ja tam nie wiem... :((( Zawsze myślałam że jak się przechoruje coś, to już przeciwciała zostają. I niestety dowiedziałam się od ciężarnej koleżanki-weterynarza, że bardzo niskie przeciwciała (czyli zakażenie sprzed wielu lat) dają możliwość powtórnego zakażenia :(((

Re: film dokumentalny autyzm i szczepienia

grozna tylko dla kobiet w ciazy, przyznaje ze na etapie planowania dziecka zrobilam badanie przeciwcial w grupach IgM I IgG zeby wiedziec czy mam sie szczepic, ale okazalo sie ze mam IgG wysoki wiec odpornosc na rozyczke mialam (I pewnie mam dalej ale to juz bez znaczenia). Niemniej rozyczka we wczesnej

Re: wyniki +rozyczka+chlamydia - czy az tak zle?

moim zdnaiem wlasnie przechodzisz zakazenie chlamydia (pozytywne IgA i brak IgG), a z rozyczka niedawno sie spotkalas ale po raz drugi (brak IgM a obecne IgG) : to oznacza ze masz wyksztalcona odpornosc na rozyczke to dobrze.

Re: forumkowiczko ...

zrobilam dzis badania... anticardiolipin IgG toxo prolactine progesteron rozyczka cytomegalia APTT morfologia czekam na wyniki mam nadzieje ze jednak wszytsko wyjdzie ok...chco sie troche boje... jak myslicie czy powinnam jeszcze zrobic anticardiolipin iGM?? czy dopiero jak igG wyjdzie nietak?? jak

rozyczka-przeciwciala

Witajcie, bardzo prosze o interpretacje wyniku: rozyczka IgG ilosciowo >400 IU/ml Czy taki wynik oznacza odpornosc?

przeciwciala rozyczka,tokso,cytomegalia KIEDY?

Dziewczyny kiedy najlepiej zrobic ww badania na przeciwciala rozyczka,tokso,cytomegalia Planuje zajscie w ciaze za jakies pol roku - czy takie badania to nie za wczesnie? Bo moge przeciez zachorowac np miesiac przed planowana ciaza? Czy moze zrobic samo IgM?Lub IGG (kurcze nie moge sie polapac

Pytanie odnoscnie badan na poczatku ciazy?

Lekarz zlecil mi badania. Kazal zrobic tylko IgG (cytomegalia,toksoplazmoza,rozyczka)Dlaczego nie zlecil IgM? Co oznaczaja te skroty? Czy wlasnie przechodzone zachorowanie w tym momencie wykazuje bad. IgG? Czy IgM? Kto moze mi to wytlumaczyc? Dziekuje.

przeciwciala rozyczka,tokso,cytomegalia KIEDY bad?

Dziewczyny kiedy najlepiej zrobic ww badania na przeciwciala rozyczka,tokso,cytomegalia Planuje zajscie w ciaze za jakies pol roku - czy takie badania to nie za wczesnie? Bo moge przeciez zachorowac np miesiac przed planowana ciaza? Czy moze zrobic samo IgM?Lub IGG dodam,iż moja pierworodna

czy moje wyniki są prawidłowe?

P/c anty HBs - ilościowo ====> 5,8 Wirus cytomegalii IgM ====> nie wykryto Wirus cytomegalii IgG ====> ? Toxoplsma gondii IgG ====> 0,0 Toxoplsma gondii IgM ====> 11,7 Rozyczka IgG ====> 14,3 Rozyczka IgM ====> nie wykryto WR

Re: Badania toksoplasmoza, cytomegalia, listerioz

Witam cie mam coreczke z wrodzona cytomegalia. masz dwa wyniki igm i igg. igm znacza ze wlasnie jest wirus aktywny. nie wolno wtedy zajsc w ciaze. naley poczekac az beda tylko przeciwciala w klasie igg. wtedy wiadomo ze przeszlas i masz odpornosc. podobnie jest z toskoplazmoza i rozyczka

Re: toksoplazmoza

Ja mialam IgG i IgM ujemne i moja ginekolog powiedziala , ze wszystko jest ok. Za to rozyczka wyszla mi 201. Babka z laboratorium stwierdzila, ze "to chyba jednak zly wynik", na co ginekolog ja obsmiala i powiedziala, ze wprost przweciwnie, bo to swiadczy, ze mam przeciwciala. Jak

Toksoplazmoza i rozyczka- prosba o inerpretacje

Kochane dziewuszki, jesli ktos cokolwiek o tym wie to prosze o interpretacje, gina mam w poniedzialek dopiero Rozyczka Igm 0,09 wynik ujemny <0,8 Index IGG 227 IU/ml wynik ujemny <10 Toxoplazmoza IGG 259 IU/ml wynik ujemny <6,5 IgM 0,20 Index wynik ujemny <0,55 Indexy sa chyba ok

wyniki +rozyczka+chlamydia - czy az tak zle?

,8) Rozyczka: IgM: negatywny IgG: 20 U/ml (norma: <5) Chlamydia: IgA: 1:50 IgG: negatywny Wiec moje pytanie: czy wyniki na rozyczke i chlamydie sa ok? co oznacza wynik przy rozyczce IgG 20 jak norma jest do 5? i ta chlamydia czy znaczy ze teraz jestem chora czy ze chorowalam? i czy stosunek :LH do FSH (u

Re: jakie badania przed zajściem w ciążę?

wszystko potoczyloby sie zupelnie inaczej. Wiec gadanie, ze jesli sie na nic nie choruje, to po co badania, jest bez sensu. Skad kobieta ma wiedziec, czy akurat nie przechodzi toxo czy cytomegalii ? Co do badan: morfologia, toxoplazmowa (IgM, IgG), rozyczka, cytomegalia, TSH (idealnie by bylo rowniez FT3

Szczepionka przeciw Odrze, Śwince, Różyczce...

Z racji tego ze wyniki moich badań na przeciwciała różyczki wygladały nastepująco: IgG - ujemne Igm - ujemne zdecydowałam że zaszczepię się przeciw różyczce (chociaż moj lekarz stwierdził że chyba nie ma takiej potrzeby - skoro do tej pory nie zachorowałam) Jednak niema w sprzedaży szczepionki

Re: Ja w 12 tc synek chory na różyczkę !

badan w zwiazku z ew. zakazeniem rozyczka niz oznaczenie poziomu IGg oraz IGm chyba nie ma. hanka

Re: wyniki +rozyczka+chlamydia - czy az tak zle?

wszystkie pęcherzyki pękły? Rozyczka: IgM: negatywny IgG: 20 U/ml (norma: <5) Nie jesteś chora,masz przeciwciała,byłaś szczepiona lub przechodziłaś różyczkę? A z chlamydią nie mam pojęcia

zerknijcie prosze na te wyniki

,8) Rozyczka: IgM: negatywny IgG: 20 U/ml (norma: <5) Chlamydia: IgA: 1:50 IgG: negatywny Wiec moje pytanie: czy wyniki na rozyczke i chlamydie sa ok? co oznacza wynik przy rozyczce IgG 20 jak norma jest do 5? i ta chlamydia czy znaczy ze teraz jestem chora czy ze chorowalam? i czy stosunek :LH do FSH (u

Re: Jak to jest z rozyczka?do patyczako

gadanie nie rozwieje twoich wątpliwosci bedziesz pewna na 100% gdy oznaczysz przeciwciała w klasie IgG... a dodatkowo poszukalam u źródel ze rozyczka jest zaraźliwa na 7 dni przed wysypką i 4 po jej pojawieniu się...

Re: ceny badań - czy gdzies jest taniej?

ja w Wawie w centrum BIOS placilam 95 zl za IgG i IgM razem, mysle, ze rozyczka kosztuje tam ok 50 zl. Ewa -- forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=621&w=15122330&v=2&s=0 Domowy Zwierzyniec

jak czytac wyniki badan????

Witam wszystkie starajace sie :-) Odebralam dzis wyniki podstawowych badan, koniecznych przed zostaniem mamusia (antygeny zoltaczki typu b, toxoplazmoza IgM + IgG, rozyczka IgG). Niestety nie wiem czy powinnam sie cieszyc, czy martwic, nie mam pojecia jak czytac te wyniki. Bede wdzieczna za

Niedotlenienie i kilka innych problemow...

Pani Doktor, prosze o pomoc ! Moja mala Rozyczka urodzila sie 12.12.2011. Od tej pory zaliczylysmy kilka wizyt u pediatry, dodatkowo neurologa, okuliste. Nikt nie chce, badz nie potrafi udzielic odpowiedzi na moje pytania, a ja bardzo sie martwie. Moze Pani pomoze ? Mam trzy wypisy ze szpitala, w

Re: Ile płacicie za badania?

a ja za morfologie ogolne, glukoza, mocz, toxo, wr, rozyczka, cytomegalia zaplacilam w Wawie w podrzednej spoldzielni 252zl... nie powiem... toxo, rozyczka i cytom wszystko bylo po 35zl, ale robi sie dwa razy bo igg i igm... do tego wyznaczenie grupy krwi tez 35zl i tez 2 razy... ale juz sobie

Re: rozyczka a ciaza

nieprawda gdyz basiak obawia sie o swieze zachorowanie i tu wynik IgG nic jej nie da chyba ze nie pamieta czy byla szczepiona i chce sprawdzic... tylko klasa IgM swiadczy o biezacym zachorowaniu i tylko wynik tej klasy da odpowiedz na to czy jest chora czy nie...gdyz nie zawsze rozyczka daje

rozyczka, toxo, prl, prosze o interpretacje!

O czym moze swiadczyc wynik: ROZYCZKA IGG POZYTYWNY 184 IU/ml i jakie ma znaczenie dla planowanej ciazy? Toxo IGG wyszedl negatywnie. Niepokoi mnie tez prolaktyna (28,13 ng/ml) czy takie niewielkie przekroczenie normy juz trzeba leczyc? Z gory dziekuje za odpowiedzi!!!

Re: Toksoplaz. i różyczka wszędzie takie drogie b

Moze ci sie uda, mi sie nie udalo....ale moze mozna. Ja za badanie na IGM toxo placilam ostatnio 50 zl ( w laboratorium blisko mnie)i taka cena jest w cenniku podana, gdy robilam IGG i IGM dla toxo w tamtym roku to zaplacilam 110 zl (w innym lab)plus rozyczka drugie 110 za IGG i IGM, wiec 220

do matyldy>>>

a jaka jest "dobra ilosc przeciwcial" matyldo? bo ja po ostatniej akcji z rozyczka (syn kolezanki dostal wysypki, podejrzewala rozyczke, a ja nie pamietalam, czy chorowalam, czy bylam szczepiona, na szczescie to byla alergia na jakis lek) zrobilam sobie badanie na przeciwciala i wyszlo IgG

Re: mocno się uderzył w głowę, kiedy do lekarza -

no tak, zwlaszcza ze w zasadzie mozna ja zlapac jedzac sobie wieprzowinke z kazdego mozliwego zrodla - wcale nie od kota :) toxo chyba teraz jest ze tak powiem w pakiecie badan kontrolnych dla ciezarnych, w zasadzie powinno sie ja robic przed zajsciem razem z rozyczka i CMV no i bezsensem jest

Re: Czy pójść zbadać?

na IgG. Dostalam wynik i nie umiem go odczytac. Pielegniarka powiedzial,ze wynik jest podany w innych wartosciach niz na blankiecie. Powiedziala,ze mam przeciwciala i moge byc spokojna. wynik jedn. min max Rozyczka IgG ilosciowo 27.3 IU/ml Wynik ujemny

Re: Gdzie zrobie najtansze badania?

jak tam weszlam i zobaczylam cennik za toxo i rozyczke to z tego co pamietam za jedno bylo po 55, a za drugie po 45 :( Szpital na Siemiradzkiego ma pakiety - nazywaja sie Bocian m.in - w pakietach mozesz robic taniej i np toxo igG + toxo IgM + rozyczka igg + rozyczka igm = 99zl !! Masz

Re: Pomóżcie zinterpretować wyniki cytomega i tok

no niestety ci nie pomoge i pewnie reszta dziewczyn tez nie bo zrobilas wynik tylko igg a zeby stwierdzic czy jestes na cos aktualnie chora to trzeba zrobic rowniez przeciwciala w klasie igm ja np. przy tokso mialam igg 175 igm ujemne, przy cytomegalii igg 47 igm ujemne co swiadczylo o tym ze

Re: Mam wyniki na toxo i rozyczke pomozcie

Dziewczyny odebralam szereg badan ktore za Wasza namowa (dziekuje zrobilam). Mam tylko watpliwosci bo: Toxoplazmoza IgG 73 IU/ml Toxo IgM -ujemny wiem ze to oznacza ze nie jestem chora. Ale IgG 73 czy to oznacza ze bylam chora, ze mam przeciwciala? hm juz sie poglubilam. A rozyczka 247 IU/ml to

Mam wyniki na toxo i rozyczke i watpliwosci

Dziewczyny odebralam szereg badan ktore za Wasza namowa (dziekuje zrobilam). Mam tylko watpliwosci bo: Toxoplazmoza IgG 73 IU/ml Toxo IgM -ujemny wiem ze to oznacza ze nie jestem chora. Ale IgG 73 czy to oznacza ze bylam chora, ze mam przeciwciala? hm juz sie poglubilam. A rozyczka 247 IU/ml to

Re: Ile kosztuje toxo?

te badania nie podlegaja refundacji jesli nie ma wyraznych wskazan, toxo u mnie w labie to koszt 60 zl (oznaczasz dwie klasy IgG i IgM) podobnie z rozyczka tez 2 klasy ale dokladnie nie pamietam chyba troche drozsza od toxo

Re: Różyczka w 33 tygodniu ciąży.

hej, no ja mialam wlasnie podejrzenie rozyczki u siedmiolatka, wiec wsyztsko co mozliwe sie dowiedzialam (bo tez jestem w ciazy). nie jestem lekarzem ale przeszukalam wszytsko co sie da na ten temat. niesety jedyne co mozna stwierdzic, to ze u mojego synka RACZEJ nie byla to rozyczka (slabe

ujemna... ujemna... ujemny... <!?>

właśnie odebrałam wyniki badań. i tak siedzę i się zastanawiam, czy to możliwe żebym się w ciągu 28 lat życia na nic nie uodporniła?! ale może źle odczytuję wyniki? pomocy.... różyczka igm - UJEMNA rozyczka igg - 97.6 IU/ml toxo igg

Re: 28 lutego

Megi, oczywiście jestes usprawieliwiona!Tylko melduj się:) Bebelku, wyniki mezul odbierze wieczorkiem, bo przeciwciał jeszcze nie mieli:( Mam tylko odebrane tokso i rozyczkę.I wyglada to tak: toxo IgG <5- negatywny IgM 0,04- negatywny rózyczka IgG >400- pozytywny IgM 0

pogubilam sie IgG, IgM ?

Dziewczyny juz sie poglubilam. Jestem po poronbieniu juz wiem jakie badania zrobic ale nie wiem w jakiej klasie. Toxo Igg czy Igm, Rozyczka? cytomegalia, listerioza? A chlamydia wymaz (mozna po 2 tyg) czy krew i wiem ze sa jakies 2 rodzaje ale juz nie pamietam. Ureaplazma i to chyba wsio. mam

Re: różyczka

mojej siostry mala gdy miala pol roczku zlapala rozyczke i wlasciwie nie wiadomo od kogo musiala gdzies poza domem... tak na prawde nigdy nie wiesz kogo spotkac... warto oznaczyc przeciwiciala rozyczki w klasie IgG gdyz jzeli wyjda pozytywne to znaczy ze juz mialas z rozyczka kontakt lub nawet

Re: interpretacja wyników badań

Rozyczka: IgM ujemny- nie ma w tej chwili toczacej sie rozyczki. IgG 110: przebyte zakazenie wirusem rozyczki lub szczepienie. Obecne przeciwciala (czyli odpornosc). Toksoplazmoza: brak przeciwcial w obu klasach wskazuje na brak kontaktu z pierwotniakiem w przeszlosci. To dobrze i zle, ale raczej

wyniki pomozcie błagam

Hej, własnie odebrałam wyniki z Invicty i troche mnie niepokoja prosze pomozcie bo wizyte mam dopiero za 2 tyg i umieram z ciekawosci: toxo IgG - 5 toxo IgM- ujemny rozyczka IgG- 319 rozyczka IgM- ujemny CMV IgG - dodatni (10,1) - wogole nie wiem co to za badanie!!! CMV IgM -ujemny SHBG- 1

rozyczka

Kochane! byly rozne watki - zaczynam zatem kolejny. Rozyczka - brrr - nie bylam szczepiona (rocznik przed 70, wiec wtedy nas jeszcze nie szczepili) ale chorowalam na to w dziecinstwie (tak napisano w karcie zdrowia dziecka). Przy pierwszej ciazy mialam badanie przeciwko wirusowi rozyczki i

Różyczka

Wlasnie odebralam wyniki badan na rozyczke i toksoplazmoze. Mam w zwiazku z tym pytanie. Jeden wynik mnie niepokoi. Rozyczka IgG: 244, a norma wynosi do 20. Ale ja jestem pewna, ze w dziecinstwie przechodzilam rozyczke. Niestety, moj ginio jest na urlopie i dopiero w poniedzialek bedzie. Czy

Interpretacja wynikow toxoplazma gondii, rozyczka

Witam, Bylabym wdzieczna gdyby ktos mi pomogl z interpretacja wynikow ponizej: Toxoplazma gondii: Przeciwciala w kl. IgG 0,13 IU/ml <1,0 niereaktywny >1,0< 3,0 niejednoznaczny >3.0 reaktywny Wirus rozyczki: Przeciwciala w kl. IgG 406,20 IU/ml <10 niereaktywne >10 reaktywne

Re: Jakie badania przed ciążą?

ja dostalam skierowanie na: -podst.:morfologia, rozmaz, ogolne badanie moczu -azot mocznikowy we krwi -cukier -grupa+rh -vdrl-thpa -hbsag -hcv ab -anty hiv -toksoplazmoza IgG+IgM -rozyczka (tylko IgG-bo juz chorowalam) -cytomegalia -bilirubina -transamynaza -antytrombina III -bialko C

Re: Po wizycie u lekarza

Jestem załamana. Jak tu sie leczyc, ufac lekarzom??? Oddajemy w ich rece swoje zdrowie, bezpieczenstwo, a to konowaly często!!!W dodatku za to płacę :( Wczoraj bylam o internisty po konsultacje z moimi wynikami IgG i IgM aby upewnil mnie ze nie musze sie szczepic. Wyobraźcie sobie, ze pani

wiem, ze to juz pewnie bylo -

chcialabym wiedziec, czy mam sie martiwc, czy nie. rozyczka wyszla tak: przeciwciala IgG 0,9 Ul/ml (czyli wg opisu wynik ujemny) przeciwciala IgM 24% (wg opisu wynik ujemny) zas toksoplzamoza tak: Gondii IgG 2,97 (co oznacza wynik watpliwy) GOndii IgM 0,20 (czyli ujemny). czy ktoras z Was pomoze

badania? zakrecona jestem:(

Dziewczyny. mam pytanie, bo ja juz sam nie wiem. Ide na badania krwi w poniedzialek (to bedzie 2 tygodnie po zabiegu), by sprawdzic czy to nie byla rozyczka... Co ja jeszcze powinnam sobie zbadac? Toxo badalam w 5 tygodniu i bylo ok, cytomegalii mialam igg - to znaczy ze kiedys tam dawno

Re: baaaaardzo prosze o interpretacje wynikow

odpornosci,wiec w czasie ciazy bedziesz musiala na siebie uwazac (ZADNYCH KOTOW, surowego miesa-tu chodzi o jedzenie i dotkanie; paprania sie w ziemi bez rekawiczek,itd); IgG zwiazane z rozyczka-masz je,a to dobrze; znaczy,ze albo bylas szczepiona jako dziecko,albo te chorobe przechorowalas. I wlasciwie

zrobilam badania:) wyniki toxo?

Witam W piatek odebralam wyniki badan Cytomegalia wyszla ok, rozyczka tez ok Nie wiem za to co co mam myslec o toxoplazmozie IgG 88,20 (zakres 0,00 do 3,00) IgM 0,662 (zakres 0,000 do 0,600) Nie wiem czy to dobrze czy zle??? Do lekarza ide dopiero we wtorek wiec jak byscie mogly mi cos napisac

Re: opryszczka

homeopatia i zaaplikowalam sobie Tymuline na odpornosc. Aaaa i lekarz przepisal mi kwas foliowy - 1 tabl - 5mg. Biore tez cynk (niezbedny do wchlaniania kw.foliowego) Ceny badan w przychodni Na Uboczu 5 (Kabaty - Ursynow) progesteron 25zl prolaktyna 25 cytomegalia IgM 25, IgG 30 T3 20 T4 20zl rozyczka Ig

Re: szczepionki i ciąża

zainteresował mnie wasz wątek, bo tez chce byc mama, a do tego pracuje w przedszkolu (własnie mamy atak swinki)Zadzwoniłam wiec do analityki i pani powiedziała, ze sa II grupy do badania iGg i zeby najlepiej zapytac ginekologa, czy obie nalezy robic. (roznia sie spektrum dzialania) Tak tez wiec

Re: wyniki na toxoplazmozę, różyczkę, cytomegalię

anfi74 czy, wedle tego co napisalas powyzej, moge wnioskowac z moich wyników: rozyczka IgG wynik: 96.9, (niestety nie oznaczylam IgM) - ze mam przeciwciala??? toxo - IgG wynik w surowicy: <5.00 , a IgM wynik: ujemny - ze nie mam przeciwcial:((??? to taka ma wlasna interpretacja, przed

Re: Co robic przed pierwsza wizyta u gina?

powinnas dostac skierowania nanastepujace badania: -badanie ogolne moczu - toxo igg i igm - rozyczka igg i igm - wr - morfologia krwi (kurcze - chyba o czyms jeszcze zapomnialam - czyzby o zoltaczce?) no a sama oczytwiscie mozesz brac kwas foliowy - kup w aptece FOLII i bierz jedna tabletke

Re: do kowali!

jesc surowego miesa i dokladnie myc rece i owoce).Jesli mialabys IgG dodatnie i Igm ujemne- oznacza to ze przebylas kiedys toxo, masz odpornosc i si enie boisz zakazenia. Jesli IgM dodatnie-przebylas toxo niedawno. Jesli chodzi o rozyczke- posiadasz odpornosc i kontakt z rozyczka w ciazy dla

Re: Co robic przed pierwsza wizyta u gina?

a skoro czekaja Cie diwe wizyty wiec zrob sobie najpierw sama te badania (koszt bedzie dosyc spory - mocz 8zl, krew 10zl, toxo igm i igg po 30 zl, rozyczka i zoltaczka nie pamietam) poszukaj na forum "badania przed ciaza" - znajdziesz wtedy moze cos wiecej

rozyczka - troszke ostrzegam

Dziewczynki kochane starajace sie! Pisze to Wam, abyscie badaly sie na rozyczke... Jestem po zabiegu... poronilam... przyczyna byla najprawdopodobniej rozyczka. Badania IGM byly plus/minus, przeciwciala IGG mialam okolo 60-90... Na rozyczke bylam szczepiona, jak wiekszosc z nas w 8 klasie szkoly

Re: czy po tab.anty.można od razu starać się o dz

toksoplazmoza w klasach IgG i IgM, z rozyczka tylo wtedy dzialaj jesli nie chorowalas lub bylas szczepiona ponad 10 lat temu. jesli mialas nieregularne@ to na Twoim miejscu zrobilabym hormony, zeby spokojnie spac. jesli dochodzi do poronienia ( odpukac!!!!!), to najczestszymi powodami sa wady

ponownie do pani doktor (wyniki badan)

Toxoplasma gondii IgG ====> 0,0 Toxoplasma gondii IgM ====> 11,7 Rozyczka IgG ====> 14,3 Rozyczka IgM ====> nie wykryto WR ====> ujemny jednak spisalam dobrze z kartki ale czy to mozliwe zeby laboratorium sie pomylilo? badania toxoplazmozy IgG robilam takze w innym laboratorium i wynik w

Re: mama w ciąży, a córeczka ma rózyczkę

przeporaszam teraz doczytalam, ze to chopdzi o jej coreczke. rozyczka ponoc jest zakazna jeczsze przed wysypaniem, a grozna przez caly okres ciazy, z tym ze najbardziej na poczatku, kiedy ksztaltuje sie uklad nerwowy. ja dodtkowo zazywalam folik - kwas foliowy ale nie wiem czy to nie bylo do 12

interpretacja wynikow badan

wiem, ze ten watek byl wielokrotnie poruszany na tym forum ale ja chcialabym poruszyc go "z innej strony" dzis bylam na pobraniu krwi - toxo igg, cytomegalia igg, rozyczka, progesteron, estradiol - w czwartek do odebrania wizyte u lekarza dopiero w nastepnym tygodniu a w miedzyczasie

Re: Wykaz badań przysługujących bezpł. w ciąży?

jak bylam u jednego PRZED CIAZA to pwoiedzial JAK ZAJDE wiec psozlam do drugiego drugi od razu dal mi skierowanie (nawet sie zzdziwilam, ze tak chetnie) na - toxoplazmoza IGG i IGM - rozyczka IGG i IGM - WR - cytomegalia IGG i IGM - zoltaczka kiedy za 2 m-ce poszlam juz z CIAZA od arzu dal mi

Re: rozyczka, toxo, prl, prosze o interpretacje!

giza napisała: > Moze jeszcze podam normy: > PRL 1,3-25 ng/ml > Rozyczka pozytywny od 15 IU/ml Chyba musisz sie zaszczepic - nie jestem pewna ale ja jestem odporna i wyszlo mi 45 u/ml - u Ciebie to chyba za malo? > Toxo negatywny pon. 4 IU/ml > ( u mnie wyszlo 0, to znaczy ze

Re: mama w ciąży, a córeczka ma rózyczkę

Witaj! ja mialam wlasnie taka sytuacje miesiac temu. Jestem w ciazy a moj synek byl wlasnie szczepiony na rozyczke i tez go po szczepionce wysypalo. Zrobilam sobie badania na obecnosc rozyczki IGG- ilosc przeciwcial. Jelsli sie ma odpornosc (przeciwciala) to mozna bez zagrozenia kontaktowac sie

Re: Kto planuje poczac w LIPCU

Witam Age i kabr4!!! Powoli robi się z nas niezla gromadka. A jesli nie uda nam sie w lipcu, to stworzymy nowy watek: kto chce poczac w sierpniu ;) Tymczasem ja odebralam wyniki badan i jestem troche skolowana. Trzy sa w normie, ale jedno jest podejrzane. Rozyczka IgG: 244,2 a obok napisane jest

Re: badania w ciąży na nfz

. ale jak ma sie lekarza normalnego, to zrobi jak moja- zapyta sie, pogada i mi np. kazala zrobic tylko IgG z toxo, bo jak wyjdzie ujemny to po co przeplacac, a jak dodatni to ona ma juz panstwowe podstawy do dania skierowania na IgM. w innych sytuacjach jestem szczepiona (rozyczka, zoltaczka itp) wiec

Re: LISTOPAD tez piekny miesiac...

Beckas 1 ! no to bedziemy sie razem starac....ja mam dzisiaj wolne co prawda, ale od rana sprzatalam, bo zaraz na imprezke pracownicza pedze... jezeli chodzi o twoje wyniki to wydaje mi sie, ze lekarz troche panikuje. Owszem IgG oznacza ze masz przeciwciala ( ja mialam 250 przy tym wspolczynniku

interpretacja wynikow badan

, cytomegalia igg, rozyczka, progesteron, estradiol - w czwartek do odebrania wizyte u lekarza dopiero w nastepnym tygodniu a w miedzyczasie wypadaja moje plodne dni dlatego bardzo zalezy mi umiec samodzielnie zinterpretowac wyniki zeby wiedziec czy - starac sie juz czy jednak trzeba odczekac tak wiec moje

interpretacja wynikow badan

, cytomegalia igg, rozyczka, progesteron, estradiol - w czwartek do odebrania wizyte u lekarza dopiero w nastepnym tygodniu a w miedzyczasie wypadaja moje plodne dni dlatego bardzo zalezy mi umiec samodzielnie zinterpretowac wyniki zeby wiedziec czy - starac sie juz czy jednak trzeba odczekac tak wiec moje

wyniki badan, pilne!!!

Witam, od dwoch miesiecy staramy sie o dziecko. W zwiazku z tym zrobilam badania na toxo i rozyczke. Oto wyniki: toxo IgG ilosciowo wynik w surowicy 56.2IU/ml, IgM odpowiednio 0.31, rozyczka: IgG odpowiednio 82.5 IU/ml, IgM 0,394.Lekarz ginekolog, do którego zwrociłam się z prośbą o

Re: TOKSOPLAZMOZA-PILNE !!!

Rozyczka, toxo i cytomegalia nie sa to standardowe badania, chociazby dlatego nie nie zrwaca za nie kasa chorych, tylko placimy same, Idzie sie bez skierowania i mowi sie co sie chce. Poza tym nie pamietam, ale procent ryzyka jest znikomy jesli chodzi o tozo. Sama jestem w ciazy, na poczatku

Re: wyniki badan, pilne!!!

kwiatek5 napisał(a): > Witam, > od dwoch miesiecy staramy sie o dziecko. W zwiazku z tym zrobilam badania na > toxo i rozyczke. Oto wyniki: toxo IgG ilosciowo wynik w surowicy 56.2IU/ml, IgM > > odpowiednio 0.31, rozyczka: IgG odpowiednio 82.5 IU/ml, IgM 0,394.Lekarz >

Re: wyniki +rozyczka+chlamydia - czy az tak zle?

Co do tej rozyczki wysokie IGg oznacza bodajze ze masz przeciwciala (chorowalas kiedys na to albo bylas szczepiona?). Ten wynik nie jest chyba zly. Co do innych wynikow to nie pomoge, ale nie wyglada to wszystko jakos tragicznie. -- Mój prywatny cud świata – Tamara 20.06.2007

Re: Rozyczka-bardzo prosze o pomoc

Ja mam bardzo podobne wyniki i też nie musze sie szczepić ani powtarzac badań w kolejnych trymestrach. IgG masz jak najbardziej wysokie :) - Dodatni zaczyna sie od 10 IU/ml

prosze o interpretacje wyników-tokso, rozyczka,CMV

zrobiłam badania na toksoplazmoze, rozyczke i cytomegalie. niestety nie orientuje sie co oznaczaja wyniki. (w ciazy nie jestem) prosze o pomoc toksoplazmoza IgM 0.0 IgG <5.0 Różyczka IgM 0.0 IgG 158 CMV IgM ujemny IgG 65

Re: Toksoplazmoza i rozyczka- prosba o inerpretac

wiem już że: IgM - informuje o aktywności toxo IgM (-) oznacza brak choroby IgM (+) oznacza aktywną chorobę / lub jej niedawną aktywność IgG - informuje o obecności przeciwciał IgG (-) oznacza brak przeciwciał IgG (+) oznacza obecność przeciwciał = odporność na toxo

Re: przeciwciala-rozyczka

IgM wykazuje czy chorujesz w obecnej chwili, natomiast IgG to są właśnie przeciwciała. Więc jeżeli interesują Cie tylko one to zrób badanie IgG różyczki. Pozdrawiam...

Re: Rozyczka-bardzo prosze o pomoc

Igg powyżej 10 świadczy o dodatnim wyniku, czyli masz przeciwciała różyczki, znaczy że albo chorowałąś albo byłaś zaszczepiona na różyczkę w każdym razie nie musisz się martwić bo taki poziom przeciwciałchroni przed zachorowaniem. Ja z rocznika 77 i miałam to szczepienie w szkole jako

Re: POMÓŻCIE: położnik od trudnych ciąż

robi sie ja po 3cim poronieniu. Mysle ze po pierwszym to toxo, rozyczka, cytomegalia i ewenualnie badanie na wykrycie bakterii. Niestety główną przyczyną poronień jest po prostu wada genetyczna dzidziusia, gdyż czlowiek to bardzo skomplikowany organizm, ktory trudno "powielić"; czesto

Re: rozyczka prosze o rade..

Hej!Musisz zbadać we krwi poziom przeciwciał przeciw różyczce, najlepiej od razu IgG i IgM, jak najszybciej, wtedy będziesz wiedziała, czy jesteś odporna czy nie.Pozdrawiam.

Re: Jakie badania po-doradźcie

To lista badan ktore robi sie po poronieniu. Jest to chyba pelna lista i w calosc robi sie ja po 3cim poronieniu. Mysle ze po pierwszym to toxo, rozyczka, cytomegalia i ewenualnie badanie na wykrycie bakterii. Niestety główną przyczyną poronień jest po prostu wada genetyczna dzidziusia, gdyż

Re: ciaza a rozyczka

różyczkę przechodzi się tylko raz roczniki '75-77 miały obowiązkowe szczepienia w ciąży się nie szczepi pmozesz spr.przeciwciała w klasie Igm iGG

Re: rozyczka a ciaza

A przeciwciała w klasie IgM wg ciebie pojawiają się zaraz po kontakcie? Czy nie szybciej jesli ktoś sie denerwuje zrobić IgG żeby sprawdzić stan swojej odporności.

prosba o interpretacje wyników - rozyczka

Dziewczyny, Oto moje wyniki: IgM: przeciwcial w klasie IgM nie stwierdzono IgG: 172,0 IU/ml. (powyzej 15 jest dodatni). Czyli u mnie IgG dodatni. Jak myslicie szczepic sie? Pozdrawiam.

Re: ciaza a rozyczka

a tak z innej beczki.....włąśnie zrobiłąm badania na różyczke i toxo, wyniki: róż: IGM ujemny, IGG 110; TOXO: IGM ujemny, IGG <5,0. Czy to znaczy że jest ok i mam przeciwciała, nie muszę się szczepić?

Re: rozyczka w ciazy-czy ktos przechodzil???????

wlasnie dzwonila do mnie pani z labu w ktorym robilam dzis powtornie przeciwciala (nie tego co wczesniej) i mam wysokie igG czyli ze bylam szczepiona ale igM sa UJEMNE:)))))))))))))))))))))))))))))), az sie rozplakalam z radosci....

Re: Badanie krwi - rozyczka, toksoplazmoza??

owszem badania sa drogie ale ja bym na twoim miejscu oznaczyla rozyczke w klasie IgG (bo na pewno bylas w dziecinstwie szczepiona i jesli tak to ta klasa wyjdzie dodatnio) a toxo w klasie IgM (bo swiadczy ona o aktualnym zachorowaniu)

cytomegalia rozyczka

prosba o interpretacje wynikow Cytomegalia IgG wynik: 213 AU/ ml ( dodatni) norma: ujemny : <6,0 Cytomegalia IgM wynik: 1,22 COI ( dodatni) norma: ujemny : <1,0 Różyczka IgG wynik:205,0 IU/ml (dodatni) norma: ujemny : <10,0 Różyczka IgM wynik:0,20 COI (ujemny) norma: ujemny

rozyczka - wyniki badan

planuje ciaze i zrobilam sobie badania na obecnosc przciwcial rozyczki - wynik jest taki: IgG 400 dodatni, IgM 0,12 ujemny. Co to oznacza? nigdy nie chorowalam, prawdopodobnie bylam szczepiona w dziecinstwie, ale nie pamietam. Jesli wiecie jak to zinterpretowac, prosze o odpowiedz:)

Rozyczka-bardzo prosze o pomoc

Nie przypominam sobie/ani moi rodzice/abym byla kiedys chora na rozyczke/nie bylam szczepiona w mlodosci,bo jeszcze wowczas nie bylo takich szczepien/,wiec zrobilam sobie badanie,a wynik jest nastepujacy IgG dodatni 27 IU/ml IgM ujemny 0,089 Index,moj ginekolog w pracy/po konsultacji z drugim

Re: prosba o interpretacje wyników - rozyczka

tak mi sie wlasnie wydaje ze odpornosc mam, tylko nie mam pewnosci czy te 172 to duza odpornosc czy nie? Czy wystarczy tylko ze wynik w klasie IgG jest dodatni? Nie musi byc wiekszy niz ilestam?

Re: ciaza a rozyczka

Późniejsze roczniki tez były szczepione np. 1978 więc może byłas zaszczepiona? Rzeczywiście, najlepiej sprawdzić przeciwciała IgG zwykłym badaniem krwi (to samo dotyczy toksoplazmozy). Jeśli jesteś już w ciąży żadne szczepienia nie wchodzą w grę, po prostu trzeba uważać... Jeżeli planujesz

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - rozyczka igg