Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: RUCH SA - uważajcie

"planogram" opiera się na sprzedaży tego typu papierosów to na pewno go nie zrealizujesz więc mogą dawać Ci hojnie wysokie % i tak Ci ich nie będą płacić... > Chce zawrzeć umowę z Ruch SA a co to za umowa? bo jeśli masz mieć DG to te 1200 to twój zus a gdzie reszta? w mętnych obietnicach po zrealizowaniu

Re: RUCH SA - uważajcie

Witam ! Chce zawrzeć umowę z Ruch SA , kiosk w którym mam pracować ma około 30 000 zł obrotu miesięcznie. Proponują mi : - podstawy 1 200 zł za czas pracy od 6 do 18, w soboty od 7 - 14 przy spełnieniu 3 warunków: ~ punktualne otwieranie i zamykanie kiosku , ~ trzymanie się planogramu tytoniowego

Re: RUCH SA - uważajcie

Witam Was serdecznie , jestem tu nowa. Obserwuje od dluzszego czasu to forum az tu jestem . Jestem ajentem od czerwca tego roku na UAS8 , i najchetniej ucieklabym od tego syfu. We wrzesniu byla tu Pani na forum , ktora chciala zrezygnowac z kiosku ale trzaba bylo zaplacic 1000 zl kary za wyszkolenie

Re: RUCH SA - uważajcie

. Nadmienię iż w tygodniu pracuję od 6-18, w przypadku mniejszej ilości godzin zmienia się podstawa wypłacana przez ruch z 1900 do 1014 zł(!) To jest horror! Ruch się wycwanił,bo proponując agenturę ,automatycznie schodzi z kosztów za pracownika. Do tego przez rok,musisz mieć kiosk otwarty ,bo inaczej płacisz

Re: RUCH SA - uważajcie

Ruch to wielkie dno i to mówiąc delikatnie. W grudniu 2013 zakończyłem działalność kioskową gdzie z Ruchu brałem tylko gazety. Na początku stycznia rozliczyłem się z faktur a już w lutym dostałem do zapłacenia kolejne h... wie jakie faktury które nagle się gdzieś pojawiły. Po wyjaśnieniach

Re: RUCH SA

nie idz na rozmowe bo długo nie poracujesz to banda oszustow maja tylko wymagania a gowno płaca i za byle co dowalaja dwadziecia lat pracowałam dla nich sa niewypłacalni

Re: RUCH SA - uważajcie

Możecie na przykład poczytać tutaj: www.money.pl/gielda/spolki_gpw/ruch;sa,RCH,forum.html i tutaj: www.gowork.pl/opinie_czytaj,12466,0,0 --

RUCH S.A. wyzysk kioskarzy

Chciałbym zwrócić uwagę i ostrzec wszystkich mających zamiar wejść we współpracę agencyjną z RUCH S.A. Nie jestem pewien czego to kwestia, może sprytu i wyrachowania pracowników, a może braku profesjonalizmu tych państwa, ale najwięcej traci zwykły kioskarz. Inwentaryzacje wykazują niebotyczne

Re: RUCH SA - uważajcie

Trzeba wysłać rozwiązanie umowy do kierownika który zajmuje się danym rejonem przesyłką piorytetową za pobraniem.I cały czas sprawę pilotować.Dzwonić do skutku.Przypominać . I obowiązkowo 7 dni przed rozwiązaniem umowy wykonać telefon przypominający o fakcie.

Re: RUCH SA - uważajcie

Nigdy w życiu nie wiązać się z Ruchem w żaden sposób!!! Wiem bo sam zrobiłem ten błąd

Re: pierwsze ruchy sa w wyszukiwarce

no własnie sa w wyszukiwarce te nasze doswiadczenia nt. pierwszych ruchów

Misu, oni nie sa od usprawniania ruchu

Misu, oni nie sa od usprawniania ruchu. Oni sa od zarabiania pieniedzy. Jeden z czlonkow zarzadu GM powiedzial kiedys, ze oni nie sa od robienia samochodow, oni sa od zarabiania pieniedzy. -- __________________________

Re: RUCH SA - uważajcie

Prowizje LOTTO Nie wiem jak u was, ale w dolnośląskim to całkiem już odbija. Pani Lityńska na spotkaniach obiecywała obniżenie i uregulowanie opłat za lottomat a tu nagle podsyłają aneksy i chcą 50% PROWIZJI. Pytam się za co??? Aby nie było mowy o podnajmie to piszą o ich niby negocjacjach i pomoc

Re: RUCH SA - uważajcie

szturmujcie zwrotownie kioskarze bo was robią w konia wy za błedy skanujacych płacicie !!!!!!!!!!!!!!!!!! Żądajcie wyjaśniej inaczej pójdziecie z torbami.

Re: RUCH SA - uważajcie

prawda,zwrotownia przyjmuje jak chce i co chce,ale na minusie jest kioskarz i przegranej pozycji.Myślę,że zwroty trzeba robić komisyjnie w obecności policji.Wogóle wszystkie działania tej firmy mają na celu wyRUCHania agenta.

RUCH SA

Zostałam zaproszona na rozmowę kwalifikacyjną do RUCH SA. Czy ktoś wie jak to wygląda. O co się będą pytać? Wiem tylko że będę wypełniała jakąś ankietę. czy ktoś mi może podać więcej szczegółów? Chodzi o stanowisko sprzedawcy. Jak wygląda ta praca? Dziękuję za odpowiedzi ;)

Re: RUCH SA - uważajcie

. Ruch składa przedstawicielom obietnice bez pokrycia: 1. brak kart paliwowych 2.brak zwrotu kasy za paliwo, którego nie powinieneś sponsorować, w terminie 3. brak telefonów służbowych 4. zapomnij o terminowych przelewach wynagrodzenia - zaginione faktury , źle wyliczone kwoty i tak w kółko zawsze coś

Doładowania KM w kioskach RUCH S.A.

Dziś po 13 byłem w kilku siąsiadujących ze sobą kioskach Ruch,w każdym z nich sprzedawcy twierdzili,że jest jakaś awaria i nie mogą mi doładować karty.Dopiero w czwartym dowiedziałem się,że doładowania biletów przez Ruch zostały wstrzymane ,ponieważ RUCH zalega na jakieś wielkie pieniądze Mennicy

Re: RUCH SA - uważajcie

Też pracowałem w tej firmie. Hiperbałagan i kupa leniwych kolesi, którzy wysługują się innymi. Szczególnie na Podlasiu.

Re: Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

Ty-no ciekawe pytanie.Mi sie wydaje,ze sa kioski ruchu-ja takie jeszcze widzialam,ale te walce z plakatami?...nie skupialam sie na tym,ale musze zobaczyc jak bede w Polsce.W kiosku ruchu naprawde mozna bylo kupic wszystko-nawet bilet na autobus lub tramwaj.Tutaj sa wszedzie te cholerne automaty

To w Ruchu smieca palikota sa poslowie?

bo myslale ze jakies wybryki nautry jak mordercy Popieluszki, Grodzki i Biedronie. Oraz podnozek urbana rozenek. Kazek to milosnik tegocw... a Janusza. Smiec glosuje na smiecia. Moze mu ten łeb kazek pomoze kapliczke usunac z chaty:D Palikot i kazek:D

RUCH SA - uważajcie

OPR, że nie zrealizowałeś założeń. 13. Podpisanie jakiejkolwiek umowy będzie trało 2 miesiące od momentu ustalenia kto ma ją podpisać. Potem i tak gdzieś zaginie. 14. Będziesz miał za zadanie pozyskiwanie odbiorców prasy. Klienci dawno już nie chcą współpracować z Ruchem, więc nic nie pozyskasz. 15

Re: Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

kino...;=) Kiski Ruchu widzialam jedynie w Polsce. Dlatego sa niesamowicie urolkiwe... Ale Budki telefoniczne juz pewnie nie istnieja:=)) -- ______________________ Świat będzie istniał, też i po Tobie...

Re: Doładowania KM w kioskach RUCH S.A.

JAJA to będą w GRUDNIU, gdy posiadacze Kart Miejskich będą chcieli "na siłę" doładować podwójnie opłatę 90 dniową !!!

Kolega Aleksandra Grada dostał posadę w Ruch S.A.

To jest pikuś w porównaniu do tego jak ma się, Kolega Aleksandra Grada z tego samego roku, z tego samego kierunku ( Geodezja) ze studiów w Krakowie na Akademii Górniczo- Hutniczej - Pan Włodzimierz Biały dostał posadę Prezesa w Ruch S.A. Jeśli ktoś nie wierzy proszę sprawdzić, albo najprościej

Re: Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

odbicie-gwiazdy napisała: > U mnie są i kioski ruchu i stojace walce z ogłoszeniami.. Kino było ale zlikwio > wali:) Pozdro ______________ No to swietnie!:=) To nadaje urok...taki swoisty polski. My tutaj czegos tak fajnego nie mamy... Przypomina mi sie,ze w takim kiosku mozna bylo

Re: Można było:

Tak, jest to OZ bo istnieją ku temu niemal wszystkie przesłanki: i wzmożony ruch kołowy, wzmożony ruch pieszy oraz ruch na ścieżce rowerowej. Takie ronda sa na Zachodzie i mają się tak samo jak nasze czy po wuju.

To wszystko sa ruchy pozorne

Pozorowac maja,ze PiSdzielstwo cos robi,poza wpychaniem kija w szprychy.Ale poki co,nie maja szabel.Wiec morda w kubel... Macie tylko prawo do miesiaczek na Krakowskim Przedmiesciu.I tylko tyle...

Re: Toyota Supra 3.0 Turbo.

To zalezy w jakim kraju. Sa rozne regulacje d/s dopuszczania do ruchu wg roku produkcji. To dobra kandydatura.

a gdzie te ruchy sa odczuwalne?

a w ktorym miejscu te pierwsze ruchy sa odczuwalne? Czasem czuje jakby leciutkie babelki jak leze, ale na wsokosci zeber, wiec to pewnie za wysoko.. Pewnie juz sie doszukuje i sobie wmawiam bo za bardzo mnie martwi ich brak :((

ruchy mojego dzidziusia sa slabsze

Jestem w 22 tyg(ginekologicznym)ciazy. Moje dziecko zaczelo mnie juz kopac w 16 tyg i byly to dosc mocne ruchy. Teraz sa slabsze i rzadsze.2 dni temu bylam u lekarza i powiedzial ze jest wszystko w porzadku.Co moze byc przyczyna tego? Czy powinnam sie martwic?

Re: Cicho wszedzie glucho wszedzie

Na forum?...to juz w tej szafie większy ruch...korniki sa aktywne świtem

Ruch SA

Prenumeratę przyjmują jednostki terenowe ... 1. Ruch SA 2. "Ruch" SA 3. Ruch-u SA 4. "Ruch"-u SA 5. Ruchu SA 6. "Ruchu" SA czy jeszcze inaczej? A za rogiem stoi kiosk Ruchu czy "Ruchu" (SA już pomijam :)), kiosk ruchowski czy Ruchowski (czy tak jak (M)mickiewiczowski)?

Dobry ruch Ekstraklasy SA

Dość bałaganu z winy ŁKS-u. Idźcie tam gdzie wasze miejsce - czyli spadek. W końcu trochę normalniej.

Re: Ambasadorzy lewicowej marki II

Pomimo całego bełkotu to czasu już na wypychanie ruchu samochodowego z centrów miast. Miasta sa dal ludzi, a nie samochodów.

Najlepiej zajrzeć na stronę RUCH SA

Realizując strategię rozwoju, Spółka zaprezentowała nowe formaty sprzedażowe - kawiarnie i coffe oraz salony prasowe update. Rozwija także nowe usługi, takie jak dostawy kurierskie Paczka w Ruchu oraz sprzedaż biletów na koncerty i imprezy o różnym charakterze Bilety w Ruchu. ruch

Re: Z nudów

A tak w ogole ruchy to nie zawsze sie wykonuje rekami. Te wykonywane dupciom sa uznawane za najbardziej przyjemne.

Re: RUCH S.A.

Mój kumpel pracuje dla RUCH SA. Na początku przyjeli go na 3-miesiące a później musiał otworzyć własną działalność. Na koniec miesiąca wystawia im fakturę a oni wpłacaja na konto pieniądze. Musi sam opłacić sobie zus,podatki paliwo itp. Praca polega na jeżdzeniu od jednego punktu (Kiosku) w danym

Re: Jest przejscie czy nie ma? I co wolno?

oznakowanie pionowe jest nadrzedne oznakowaniu poziomowemu. co ale nie oznacza, ze jezeli nie ma pionowego,to poziome nie obowiazuje. 1.link droga 2. link - pasy sa, wiec oznakowanie jest 3. link - idz na koniec drogi i pod znakiem masz tabliczke o koncu strefy ruchu - dosyc idiotyczne rozwiazanie

Re: Kumulacja!!!

CELOWY TO JEST SABOTAZ SKIEROWNAY W KIEROWCOW... W POZNANIU BYLY CONAJMNIEJ 2, SAM WYMUSILEM NA PRZEJSCIU, A JEZDZE RZADKO... DZIEKI ZMIANIE CZASU PRZEZ GODZINE JEST CIEMNIEJ, ODBLASKI SA OBOWIAZKOWE TAM, GDZIE NIEWIELKI RUCH PIESZYCH RUCH ODBYWA SIE NA POBOCZACH, W MIASTACH OBOWIAZUJA CIEMNE

Re: ziajka

Dziękuje algario, tak myślałam ze karty ruchu sa, tyle ze ta 6 denarów była pierwsza dlatego się zachwiałam ;) Zwyczajnie brak mi jeszcze doświadczenia

Re: pierwsze ruchy sa w wyszukiwarce

Hej :) Ja poczułam ruchy po raz pierwszy dokładnie w 17 tygodniu i 3 dniu. Takie delikatne pyknięcia kilka razy pod rząd,później było kilka dni przerwy a potem odczuwałam ruchy codziennie http://www.suwaczek.pl/cache/bb97b43f59.png

Studzienki sa elementem "moderowania" ruchu.

Im bardziej sie zapadaja, tym bardziej jest bezpiecznie. Nie mozna wtedy rozwijac "nadmiernej". Zdaje sie, ze wlasnie "odkrylem" te naga prawde.

RUCH S.A.

Bardzo podoba mi się inteligentny link na początku trzeciego akapitu artykułu. Wiadomo, że wszystkiemu winni są dystrybutorzy prasy i cykliści.

Re: Samotność po 50-tce

Kazdy czlowiek inaczej znosi samotnosc, Sa tez rozne jej odcienie, przyczyny. Nie umiem, nie potrafie, nie lubie byc sama, Dobrze sie czuje w gwarze, w ruchu, wsrod swoich.

Re: pierwsze ruchy sa w wyszukiwarce

Ja wyczułam ok 18 tyg. ale niektórym zdaraza się to po 20ym. Teraz jestem w 29 i wręcz jestem boksowana 20h na dobę:)

Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

Oraz duze okragle walce z naklejanymi reklamami? Male podmiejskie kina i....dyskoteki w strazackich remizach? -- ______________________ Świat będzie istniał, też i po Tobie...

Re: Ograniczenie do 70 km/h, poniewaz...

> To chociaż pokaż mi ruch tirów na tej 61 przez Jabłonnę. Znowu dowody z SV? Nic z tego. Mamy zime, a zdjecia sa bez sniegu. Wedlug tych zdjec na obwodnicy Jablonny ruch jest porownywalny do osiedlowej uliczki. A pomiary mowia co innego. Sa do tego dostepne w necie. -- Rosjanie o swoim

Re: ATP World Tour Finals

Bo Nishikori to jest taki myslak,ze ma przedumane ze 3 ruchy do przodu a Federer tylko dwa. Przyjrzyj sie akcjom Kei jakie one sa przemyslane.

Re: Jak sygnalizować na tym rondzie

Jednak sa oznaczone. Wystarczylo spojrzec. Spojrz jeszcze raz a zobaczysz ze zjezdzajac nie zmienia sie pasa ruchu.

Re: A czemu ty nie jedziesz A2?

Tyle ze ruch na 7 jest 2 krotnie wiekszy niz na 17. Wiec te twoje rewelacje sa ...... I sprowadzanie wszystkiego do ruchu tirow to glupota. Po 7 jezdzi 4 czy 5 razy wiecej mniejszych samochodow( osobowki czy busy). Na innych drogach proporcje sa podobne.

Powrót PRL-u - Jackiewicz w Ruch S.A. !

Właśnie wróciłam od mojej koleżanki, pracującej w biurach Ruchu S.A. we Wrocławiu. Opowiedziała mi bardzo dziwną historię, że podobno (!) dziś ok. 14:00 wszyscy pracownicy Ruchu musieli przerwać pracę, żeby zgromadzić się w jednej wielkiej sali na spotkaniu wyborczym z kandydatem PiS-u do Sejmu

Re: Ograniczenie do 70 km/h, poniewaz...

edek40 napisał: > > To chociaż pokaż mi ruch tirów na tej 61 przez Jabłonnę. > > Znowu dowody z SV? Nic z tego. Mamy zime, a zdjecia sa bez sniegu. I co z tego, że zdjęcia są bez śniegu? Pokaż zdjęcia z 61-ki pełne tirów jak pełna tirów jest obwodnica Sochaczewa i zimą i latem

eehhh...

napisalem juz na Forum Swiat. Amerykanie maja dwa rodzaje zloz lupkowych: latwe i trudne. koszty wydobycia - odpowiednio 35 i 52. przy spadku ropy do ceny 50. - zloza trudne sa wylaczane z ruchu i podaz ropy maleje.

Re: Coś dla majsterkujących ojców!

Nieladnie tak spamowac nabijajac sobie ruch na blogu. A co do domku, to jedynie rysunki dziecka sa fajne, pomysl z obiciem go przescieradlami do bani skoro to ma byc domek wielosezonowy. Wyglada to paskudnie i szpeci ogrod.

Re: Jeśli frank podskoczy do 7 zł to co wtedy?

produkty szwajcarskie kupuje bogata elita a niektore produkty jestesmy zmuszeni kupowac jak np leki sa plotki że ty ruchem szwajcary przygotowali sie do masowego druku euro tzw QE przez ECB. poza tym pogorszenie sytuacji miedzynarodowej moze spowodowac dalszy wzrost francka

Re: Wysepka nie pomogla (po raz kolejny)

Bo tylko w Polsce sa skrzyzowania gdzie zeby skrecic w lewo trzeba przeciac jeden pas ruchu i dopiero wtedy wjezdza sie na prawidlowy,pas ruchu.

Re: w ktorym tyg.sa przewaznie 1-wsze ruchy dzidz

witam ponownie.wszstkie praktycznie opinie sa takie ze praktycznie pierwsze ruchy dziecka odczuwalne sa mniej wiecej ok 20 tyg.czxytalam jak jakas dziewczyna pisala ze w 9 tyg, no to juz jest parodia i niemozliwe!dzieki za odpowiedzi i pozdrawiam

uscislenie terminologii

glupi_jasio napisał: > Co ciekawe, ten ruch mial symboliczny wymiar: wyjscie z parytetu z dolarem na parytet z euro. Symboliczne wyjscie ze strefy euro do strefy dolara. Wujek Sam konsekwentnie demontuje niemieckie marzenie o imperium, a Szwajcaria madrze wybiera ruch do gory ze zwyciezca tej

Re: Cudze chwalicie, swego nie znacie

Inny przyklad "kompetencji" oznakowania. www.dziennikzachodni.pl/artykul/3592147,kolejny-wypadek-na-autostradzie-a4-winni-sa-kierowcy-czy-zle-oznakowanie-ruchu,id,t.html?cookie=1

KS Ruch S.A.

Pierwszy klub piłkarski na warszawskiej giełdzie ksta 05-01-2008, ostatnia aktualizacja 05-01-2008 13:06 Klub piłkarski Ruch Chorzów przygotowuje emisję akcji w trybie private placement, z której chce pozyskać minimum 5 mln zł i w ciągu najwyżej dwóch miesięcy planuje wejść na rynek New

Re: w ktorym tyg.sa przewaznie 1-wsze ruchy dzidz

(srednio) ruchy nabieraja tempa. Sa wyrazniejsze i czesto wystepuja salwami:)

Re: Sa tacy - jak ja - ktorym piekny ruch Solidar

dokładnie tak jest . Kaczyńscy zapisali się w pamięci dyplomatów zachodnich jako niezwykle nieprzystosowani do realiów awanturujący się politycy .

Re: Co lepsze na zgubienie zbędnych kilogramów.

Najlepsza rada, jaka uslyszalam w podobnym temacie bylo - dobry rehabilitant. Ktory dobierze Ci cwiczenia i obciazenia, ustawi cele cwiczeniowe, a po jakims czasie skontroluje, czy te cele osiagasz, dobierze inne cwiczenia. Przy roznego typu schorzeniach czasem wazne sa male zmiany, np. kat

Re: Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

U mnie są i kioski ruchu i stojace walce z ogłoszeniami.. Kino było ale zlikwiowali:) Pozdro

Sa tacy - jak ja - ktorym piekny ruch Solidarnosci

nie kojarzy sie bynajmniej z sbeckim kapusiem Bolkiem jedynaladyhawke napisała: > nie z Kaczyńskimi . > Nie da się przekłamać historii .

Re: prawo Kalego

Zakazy nie dotycza wojta i Klimaszeskiej, zakazy to dla reszty. Wojt i Klimaszeska sa ponad prawem. A jak ta kandydatka utyla!Garsonka o rozmiar albo i dwa za mala.Pani od sportu? Taki przyklad? Synowa proponuje gimnastyke albo plywanie.Wiecej ruchu. Jak od fotela odkleja ja w grudniu, to bedzie

Re: Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

taaak, :=))) Tata ogladal przedmioty, a ja strzelalam. Zawsze ustrzelilam na wate cukrowa...:=) -- ______________________ Świat będzie istniał, też i po Tobie...

Re: Niemcy nie sa krajem o uspokojonym ruchu.

Gość portalu: na zimno napisał(a): > Ograniczen do 130 w kraju Porsche i BMW na pewno nie wprowadza. > Dyskusje na te temat zamieraly juz w zarodku. > > Natomiast takimi krajami sa np. Szwajcaria, Norwegia, Szwecja. Okej - w takim razie jest dla mnie oczywiste, że za ruch

Re: Czy sa jeszcze w Polsce Kioski Ruchu?

Taki ladny post wysmarzylem do tej idiotki, ale ciche moderatorki mojego inelektualnego wkladu nie docenily. Buuuuu.

Agnieszka Kublik rozmawia z Januszem Palikotem

Agnieszka Kublik rozmawia z Januszem Palikotem

Bad Traffic

Bad Traffic to gra, w której mamy możliwość kontrolowania natężenia ruchu. Aplikacja jest całkowicie darmowa.

Bad Traffic daje możliwość wcielenia się w kontrolera ruchu drogowego. Gra polega na kontroli nadjeżdżających w stronę skrzyżowania pojazdów i decydowania, które z

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ruch sa

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin