Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Lepszy seks po 50

Poszukuję kobiety po 50, która chciałaby odświeżyć swoje życie erotyczne dzięki chirurgicznej regeneracji pochwy. Jeśli chciałabyś, aby seks smakował jeszcze lepiej zapraszam do udziału w programie tv, dzięki któremu temu zabiegowi będziesz mogła się poddać za darmo. Jedyny warunek - zgodzisz się

Lepszy seks po 50

Po porodzie nie zawsze wszystko wraca do normy a z czasem doznania seksualne mogą ulec osłabieniu. Poszukuję kobiety po 50, która chciałaby odświeżyć swoje życie erotyczne dzięki chirurgicznej regeneracji pochwy. Jeśli chciałabyś, aby seks smakował jeszcze lepiej zapraszam do udziału w programie tv

Seks po 50tce

Panowie jak to jest z Wami po 50tce? Bo mój małżonek czasami zachowuje sie jakby seks dla niego powoli przestawał istnieć... A może to tylko tymczasowe?

Re: seks po 50-tce

wlasnie o to chodzi ja mam 56 lat moja partnerka jest 2 lata mlodsza i to jej by sie przydala viagra

Re: Seks po 50tce

o kuźwa, samo to co piszesz brzmi niewiarygodnie, ale jaja :D myślisz, że te audycje da rade znaleźć gdzieś w necie? ponabijałbym sie trochę z mądrości papy R. :D

Re: Seks po 50tce

To moze mu jakis suplement diety zacznij podawać na zwiekszenie libido. Permen King będzie na pewno dobry z podwojna dawka largininy :)

Re: Seks po 50tce

Wiesz, skąd mamy wiedzieć takie rzeczy? Człowiek średnio się interesuje objawami/tendencjami starszych od siebie ludzi, potem ledwo się obejrzy i już sam jest w pewnym wieku, a dalej nic nie wie ;)

Re: Seks po 50tce

No! jest dzial porad rodzinnych gdzie omawia sie kalendarzyk i naturalna plodnosc i wygaduje na in vitro i skrobanki :) Taki zakamuflowany dzial seks-porady :) gdzie gada sie jak szczesliwa jest kobieta bedaca zaplodniona w pozycji misjonarskiej ,ale na pieska to juz be! bo to nie uchodzi

Re: Seks po 50tce

Arginina jest aminokwasem, który w organizmie pełni rolę prekursora tlenku azotu. Podnoszący się poziom tlenku azotu we krwi odpowiada za reakcje seksualne. Wzrost zawartości tlenku azotu we krwi następuje w naturalny sposób, gdy mężczyzna jest podniecony. W efekcie obkurczone naczynia krwionośne za

Re: Seks po 50tce

Nie ! to juz tendencja spadkowa.Mozg z wiekiem i wskutek zlego odzywiania,stylu zycia powoli zmniejsza produjcje roznych hormonow np tlenku azotu ktory odpowiada za podtrzymanie erekcji.Viagra wlasnie doladowuje okresowo faceta w ten sposob.Daj mu Viagry i zacznij gadac o seksie a zobaczysz

Re: Seks po 50tce

Na YTB sa filmiki zserii " Bez Tabu" .Switna edukacja dla doroslych a tu odpowidz na zagajenie youtu.be/AOcdMOFB3YQ?list=PL0YCspppcj649CrKXhVdMo9pymDQDYRo3

Re: Seks po 50tce

Z gory przepraszam jesli poczulas sie dotknieta.Moja wypowiedz nie miala konkretnego adresata lecz byla skierowana publicznie :) . Czytam rozne fora i wypowiedzi wielu matek Polek ,wychodzi mi ze wciaz ojciec Rydzyk i ks Oko to autorytety w kazdej dziedzinie .Szczegolnie seksie i problemach

Re: Seks po 50tce

jest zwykłe naturalne obniżenie libido, ostatni okres to zupełny brak zainteresowania seksem, aż w nienaturalnym stopniu. Szczególnie, że wcześniej było naprawdę ok. Ale już porozmawiałam z mężem, wyniki tej rozmowy pozwolę sobie zachować dla siebie, ale co nieco sie wyjaśniło w moich oczach.

Re: Seks po 50tce

Zastanawia mnie jak potezna armia kobiet nie rozumie podstwowych cech biologii swego faceta i vice versa. Facetowi z wiekiem libido spada a kobiecie wzrasta.To naturalny proces. Niewiele jednak osob o tym wie. Widac ze ksztalceni po katolicku.Ksieza niestety nie sa najlepszymi seksuologami bo co o

Re: Seks po 50tce

No coz! Mamy jedno zycie i wypadaloby sie nim troche interesowac:) Interesuje cie pralak w jej wersji podstawej bo ja uzywasz .Na tej samej zasadzie nalezy sie interesowac sprawami partnera bo one i nas dotycza.Mamy swe zdrowie wiec i nim powinnismy sie interesowac bo w pewnym momencie po prostu odm

Re: seks po 50tce

Moja koleżanka z pracy ma 54 lata i jest w związku z mężczyzną o 10 lat młodszym. Myślę, że dla mądrego mężczyzny taka kobieta jest wyzwaniem.

Re: seks po 50-tce

To nie to ze wieku nie da sie oszukac. Ja mam 65 lat nie znam smaku viagry i moge miec seks 2,3 razy w tygodniu a wiec albo masz ten dar natury albo go nie masz. ja tez myslalem ze po 50 -ce bedzie koniec a tu konca nie widac ciagle mi sie chce i co najwazniejsze ciagle moge. Dzieki ci Boze za ten

Re: seks po 50-tce

Gość portalu: Amoroso napisał(a): > To nie to ze wieku nie da sie oszukac. > Ja mam 65 lat nie znam smaku viagry i moge miec seks 2,3 razy w tygodniu a wiec > albo masz ten dar natury albo go nie masz. ja tez myslalem ze po 50 -ce bedzie > koniec a tu konca nie widac ciagle mi sie chce

Re: seks po 50-tce

Jestem po 50.tce i seks sprawia mi więcej przyjemności niż byłam młoda mąż też jest po 50..tce i nie ma z ty.m problemu mógł by co dzień i to nie tylko raz .Młodzi myślą że w tym wieku seks nam już nie wypada .Żałuje że tylu żeczy nie robiliśmy wcześniej ale wtedy to mnie tak nie interesowało może

Re: seks po 50-tce

do zdziwionej tylko pozazdrościć ja z mężem 1 raz na pół roku, jestem załamana ale co mam zrobić jak mąż starszy dużo i nie interesuje go już sex , ja 54 i bardzo duże potrzeby ale gdzie Ci faceci prawdziwi tacy ?

Re: seks po 50-tce

to u niego to tez rodzinne... :) Z drugiej strony czy to nie smutne, ze uwazamy, ze mezczyzna 50-letni zdolny do czestego seksu jest uwazany za zjawisko?? Ja bylam zawsze przekonana, ze to naormalne i ze problemy przychodza duzo pozniej...

Re: seks po 50-tce

Jestem z 50-latkiem od 4 lat . Wigoru mu nie brak. Potencja nie spada. Stoi z rana. W tym wieku mezczyzna wiele potrafi i na wiele go jeszcze stac. Nie zamienilabym go na zadnego z moich rowiesnikow (30parolatkow), ktorzy wola piwo i pilke nozna od seksu. Nie ma sie co dziwic-przed Toba-jesli tylko

Re: seks po 50-tce

ale jestes lucky! zlapalas rodzynka, no a jak jest w odwrotnej sytuacji. starsza kobieta i mlodszy facet. to nieprawda, ze to mezczyzni z wiekiem "juz nie moga". to kobiety odpadaja wczesniej. poprosze o opinie profesjonalna, co zrobic jak kobieta nie ma ochoty na seks, to zdarza sie w

Re: seks po 50-tce piszę do nestor50

nestor50 napisała: > problemy męża w tej kwestii też dotyczą Ciebie z tego krutkiego opisu wnioskuje > że Twoje zangażowanie w seks nie jest zbyt wielkie ,może mąż potrzebuje wiecej > pracy ale z Twojej strony ,musisz umieć go uwodzić i rozpalać ,a może Ty czeka > sz jak księżniczka na

Re: seks po 50-tce

Co to za zaskoczenie? 50 lat to żaden wiek. Jestem mężatką od 36 lat, małżonek ma 60 lat i nigdy nie miał z tym problemu- nie pije, nie pali ,nie łajdaczy się na lewo. Może w tym jest sekret.Pozdrawiam

50 bledow popelnianych w trakcie seksu!!

www.sexy.banzaj.pl/50-bledow-popelnianych-przez-mezczyzn-podczas-seksu-160.html milej lektury :D

Re: Udany seks po 50???

Mam nadzieję, że seks po 50-tce nie jest jakimś niezwykłym zjawiskiem. Czekam na wypowiedzi doświadczonych...

Udany seks po 50???

parę sąsiadów już po 50 i z nich seks po prostu kipi…takie prawdziwe pożądanie. Miło popatrzeć.

poszuliwany Pan 50-60 lat do seksu

Ładna,z duzym biustem, 30 latka poszukuje starszego Pana do seksi spotkań. Chce zrealizować swoje fantazje. Warszawa i okolice.

Re: Udany seks po 50???

Z wypowiedzi Kachny79 wynika, ze ona i mąż zrezygnowali z seksu, gdy miała ona mniej niż 35 lat. I to właśnie jest niezwykłe, a nie seks po 50-tce. Dla mnie akurat w wieku niecałych lat 50 zaczął się nie tylko udany, ale fantastyczny seks - co prawda nie z własnym mężem :-) I po 10 latach trwa

Re: seks po 50-tce

Ja jestem kobietą po 50-tce i bardzo lubię sex .Jest mi jak nigdy dotąd potrzebny .Lubię siebie ,męskie ciało i tak jak teraz nigdy przedtem dobrze mi nie było .Życie zaczyna się po 50-tce .

Re: seks po 50-tce

nie ma co na zapas gdybać co będzie ,są osoby o więkrzych możliwościach seksualnych i tylko trzeba dbać o to by nie doszło do rutyny i znudzenia bo to niszczy związek ,rub wszystko z fantazją a bardzo długo będziecie cieszyć seksem w związku.

Re: seks po 50-tce

"uprzejme donosze" ze facet nadal moze, nawet 2x dziennie, w kazdym razie wiecej niz ja bo mnie ostatnio stresy w pracy dopadly. staram sie mimo wszystko nie odmawiac zeby go nie zniechecac ;-)

Re: seks po 50-tce

...faceci dlugo moga jesli sa zdrowi ale gorzej z kobietami....porody, meno robia swoje, brak ochoty na sex to pikus ale najgorsze jest to, ze wszystko wewnątrz pochwy, jest jakis luz.....za duzo wolnej przestrzeni:(

Re: seks po 50-tce

Bo ludzie chca zawsze wiecej niz potrafia to uniesc. No i ja. Zyje juz ponad 30 lat z moja zona i zycie sie ustabilizowalo i wszyscy sa na swoim. i czlowiek cieszyl by sie nowym odcinkiem zycia a tu kein seks ze strony zenskiej i nieda sie nic zrobic. Co tu poczac, szukac nowej .. po 30 latach

Re: seks po 50-tce

Gość portalu: zdziwiona napisał(a): > "uprzejme donosze" ze facet nadal moze, nawet 2x dziennie, w kazdym razie wiece > j niz ja bo mnie ostatnio stresy w pracy dopadly. staram sie mimo wszystko nie > odmawiac zeby go nie zniechecac ;-) Witaj Zdziwiona Mam pytanie to ile godzin

Re: seks po 50-tce

W życiu wszystkiego nie można mieć....bo życie było by za różowe.Mój mąż też jakiś słaby w te klocki ,facet opiekuńczy tolerancyjny,wykształcony, pracowity ,ale jednak coś brakuje mi w tym związku.Mamy po 50 lat,dzieci odchowane mają swoje rodziny i swoje mieszkania.Często wyjeżdżam, okazji nie

seks po 50-tce

kolejnego. Oczywiscie nasuwa i sie mysl ze cos lyka, ale zeby codziennie? Rano sie budzi gotowy do akcji, a jak nie, to gotowy po dwoch minutach przytulania (przeciez w srodku nocy Viagry nie biral?). Chyba sie jeszcze nie zdarzylo zebym zainicjowala seks i odeszla z kwitkiem, niezaleznie od pory dnia

Re: z czego wynika cena oprawek okularowych

A to powiem Ci, że od kiedy kupuję przez net to spokojnie 50% z ceny zeszłam ;) -- Z tego co wiem to faceci się żenią, głównie dla seksu i dla usług, seks to sprawa na krótko, usługi do śmierci. (by abdaba)

Re: poszuliwany Pan 50-60 lat do seksu

Hej Na twoim miejscu lepiej byłoby poszukać tutaj: www.igraszka.pl/index.html , gdzie ogłaszają się właśnie tacy panowie. Takie jest moje zdanie, ale zrobisz jak zechcesz ;)

Re: poszukiwany Pan 50-60 lat do seksu

Witam Jestem w Warszawie 3 razy w miesiącu ,193 ,20 uwielbiam sex ,nagość ,całować , gdyby była Pani zainteresowana proszę o odpowiedz pozdrawiam.

Re: poszuliwany Pan 50-60 lat do seksu

Hej! Kwiatek dla CIEBIE @--)--- Samotny, choc w malzenstwie (jak widzisz na szczerosc mozesz u mnie liczyc!)...nigdy nie mialem romansu bedac w malzenstwie i nie szukam zwyklego skoku w bok (to jest latwe)ale PRZYJAZNI Mam 40 lat, 170/70, brunet z zakolami, piwne oczy i ujmujacy usmiech:)Lubie dluuu

Re: poszuliwany Pan 50-60 lat do seksu

Hej! Kwiatek dla CIEBIE @--)--- Samotny, choc w malzenstwie (jak widzisz na szczerosc mozesz u mnie liczyc!)...nigdy nie mialem romansu bedac w malzenstwie i nie szukam zwyklego skoku w bok (to jest latwe)ale PRZYJAZNI Mam 40 lat, 170/70, brunet z zakolami, piwne oczy i ujmujacy usmiech:)Lubie dluuu

szukam starszej kochanki bydgoszcz

Młody wysoki temperamentny student(21) szuka kogoś starszego od siebie(40-50) Jeśli czułabyś się dobrze w roli seks-nauczycielki, byłoby jeszcze lepiej. student112.94@wp.pl

Re: seks po 50-tce

Też miałem podobnie w tamtym okresie. Ale to raczej radosny wybryk natury! Ciesz się chwilą bo piękna! Po roku 2020 może być słabiej, ale koniec świata ma być w 2012, to co się martwić na zapas;-)))

Re: Po 50-tce nie wypada uprawiać seksu?

" a mnie sie wydaje, ze to kwestia pokolenia gdy nasze pokolenie bedzie mialo 50-60 lat to bedzie wiecej sie rozmawialo na temat seksu" A powinno byc odwrotnie-powinno sie wiecej robic a mniej gadac;-)

Re: Po 50-tce nie wypada uprawiać seksu?

a mnie sie wydaje, ze to kwestia pokolenia gdy nasze pokolenie bedzie mial o50-60 lat to bedzie wiecej sie rozmawialo na temat seksu bi im mniej tematow tabu wokol seksu tym wieksza szansa na to,ze ludzie, ktorzy na prawde maja jakeis problemy fizjologiczne czy psychologiczne poszukaja pomocy

Re: seks po 50-tce

Wydolność seksualna zależy w największym stopniu od ogólnego stanu zdrowia, indywidualnego temperamentu seksualnego oraz odczuwania wzajemnej atrakcyjności seksualnej. Oczywiście, w początkowej fazie znajomości aktywność seksualna jest zwykle największa, później ulega zmniejszeniu (w różnym stopniu

Re: Co czytamy?- listopad

ja obecnie zaczytuje się w SeksTuryście Adama Amblera. Jak ktoś lubi czytać książki typu 50 twarzy Greya to polecam.

Tylko połowa Polaków po 50. uprawa seks

A to ciekawe. Według autora tego artykułu naturalny spadek potencji w pewnym wieku trzeba uznać za chorobę. Bo bez seksu życie jest chore? Bo tylko seks gwarantuje szczęście? Bez stosunków seksualnych stajemy się ułomni, niepełnosprawni, godni politowania? A moim zdaniem seks jest seksowny

Re: seks po 50-tce

oralnym i coz, tez z tym zyl, choc skadinad wiem jak sa wielka frajda dla niego. I tu sie zaczynam zastanawiac, an ile ten seks jest wazny dla tgo pana? Moze to typ czlowieka dla ktorego wazniejsza jest satysfakcja partnera, i to jego zainteresowanie jest napedzane moim, a nie jego wlasnym temperementem

Tylko połowa Polaków po 50. uprawa seks

"Z grupy 1,8 tys. respondentów badania aż 64 proc. kobiet podaje, że nie utrzymują aktywności seksualnej, tylko 53 proc. mężczyzn przyznaje, że nadal cieszy się seksem. " 11% kobiet po 50-tce nie cieszy się seksem bez udziału mężczyzny? -- Łatwo jest mówić, gdy ma się coś do

Re: Po 50-tce koniec z seksem?

"64 proc. kobiet podaje, że nie utrzymują aktywności seksualnej", czyli 36% jest seksualnie aktywnych. "53 proc. mężczyzn przyznaje, że nadal cieszy się seksem." Z kim się bzyka pozostałe 17% panów po 50. hę? :)

Re: najlepszy seks po 40-tce

O seksie po 50 nie wiem nic, i jeszcze przez kilka lat nie bede wiedziala, ale 40 wyglada obiecujaco :D 30 byla swietna, nawet bym powiedziala ze pozna 20 juz jest na miejscu, wczesniej to tylko przygrywka ;)

Re: Po 50-tce nie wypada uprawiać seksu?

A może po 50-tce nie ma się ochoty rozmawiać o łóżkowych wyczynach? Człowiek ma wtedy pewnie potrzebę seksu, może bardziej intymnego, niż w wieku 20 lat, ale nie czuje potrzeby omawiania owego faktu? -- Idiotów jest niewielu, ale są tak sprytnie rozstawieni, że trafiasz na nich na każdym kroku.

Re: Po 50-tce koniec z seksem?

Co tu się stało? Awantury jakieś? Artykuł akurat czytałam i uznałam za rozsądny. Fakt, że w Polsce wciąż jest zbyt wielu ludzi, którzy po 50 już nie potrafią cieszyć się życiem i sami robią z siebie staruszków. W znacznie mniejszym stopniu dotyczy to ludzi wykształconych. A poza tym nie

Tylko połowa Polaków po 50. uprawa seks

A ja bym chciała, ale nie mam z kim! Mężczyźni w moim wieku (50)interesują się młodymi kobietami. Wiem, że sporo kobiet uważa, że po menopauzie to już koniec z seksem i odmawia swoim mężczyznom zbliżeń. Bo w tym cały jest ambaras....

seks z facetem 50-letnim ...

arkusz.plano napisał: > To zalezy ile ty masz lat? > Jesli 50-70 - to norma, > jesli 20-30 - to dewiacja. > :))))) I coz panowie powiecie na takie odwrocenie sytuacji ? ;))) Pewnie sie nie zgodzicie z twierdzeniem ze dewiacja jest seks 50-latka z 20- letnia dziewczyna ? ;))) lune

Re: dlaczego ?

facettt napisał: > seks w kazdy wieku jest piekny > > po 50-tce tesz. ależ owszem, czemu nie, w każdym wieku należy się

Re: Po 50-tce koniec z seksem?

realizowane upierdliwe drobizgi zycia powszedniego/ oczywiscie mowie o sobie, bo jakos jestem przywiazana do instytucji, ktora mnie tak zwiazala, a panowie, ktorzy lubia placic za uwielbienie, to chyba maja problem zaakceptowania mijajacego zycia/.To co jeszcze mozna dodac w temacie jakosci seksu po 50

Re: Po 50-tce nie wypada uprawiać seksu?

asiouek bardzo madrze napisala: "A może po 50-tce nie ma się ochoty rozmawiać o łóżkowych wyczynach? Człowiek ma wtedy pewnie potrzebę seksu, może bardziej intymnego, niż w wieku 20 lat, ale nie czuje potrzeby omawiania owego faktu? " Moze jestem nienormalna, ale nigdy nie odczuwalam

Re: Po 50-tce koniec z seksem?

warum napisała: > Byc moze wlasnie fakt,ze blizej mi do 50 niz 25 powodujuje,ze nie widze sensu - > gadania na forum o seksie. Kto powiedział, że na forum? Gadać należy z partnerem, albo z lekarzem w razie potrzeby! Tu został zasygnalizowany tylko problem, który dotyczy sporej części

Re: Po 50-tce koniec z seksem?

Byc moze wlasnie fakt,ze blizej mi do 50 niz 25 powodujuje,ze nie widze sensu - gadania na forum o seksie. W "tym" wieku zna sie seks z praktyki, a w przypadku problemow zdrowotnych szuka sie forum specjalistycznego lub czasem odwaznie radzi lekarza albo wykonuje "telefon do

Re: Po 50-tce koniec z seksem?

Jako że lat 50 juz skonczyłam ,ale pamiętam jeszcze kiedy, napiszę krótko: poruszając ten temat na Forum i to nie na jednym albo macie chęć pobawić się kosztem naiwnych którzy to kupią i zaczną swoje perypetie ze wzwodami czy innymi objawami opisywać.... albo jesteście tak bardzo zagubieni z

Re: seks po 50-tce piszę do tami

problemy męża w tej kwestii też dotyczą Ciebie z tego krutkiego opisu wnioskuje że Twoje zangażowanie w seks nie jest zbyt wielkie ,może mąż potrzebuje wiecej pracy ale z Twojej strony ,musisz umieć go uwodzić i rozpalać ,a może Ty czekasz jak księżniczka na zdobycie i tu problem ,zweryfikuj swoje

Re: onyks, jaki ten portal najbardziej skuteczny?

>mnie zaczepiała jakaś kobieta. Raz nawet dostałem bezpośrednią propozycję seksu. Na Może to był wąsaty homoseksualista po 50-tce?

Re: seks po 50-tce pisze do maxi

wnioskuje że jesteś mężczyzną ,jeżeli opisujesz to co czujesz ze swoją partnerką to na te luzy w pochwie są sposoby trzeba ćwiczyć mięsień kegla ,opisów poszukaj w internecie życze powodzenia i zadowolenia z sexsu ,jestem po 50 i i tam mam jak mały pierścioneczek a partner jest bardzo zadowolony z

Re: Pierwszy powiew andropauzy.

lybbla napisał: > A seks. Seks w ostatnim dziesięcioleciu był tak niesamowity, że się zastanawiam > gdzie ja przedtem miałem oczy. A to juz ''nadejszla wiekopomna chwila" andropauzy u ciebie? ;) Bo rozumiem podumowujesz dzisieciolecie 40-50, tak? -- Bad boys aint no good, good boys

brak seksu po 50 +

z przyjemnościa czytam wypowiedzi moich rówieśników. Świetnie i szczęśliwie dajecie sobie radę. Mam białe małżeństwo od 17 lat. Zapomniałem już o co chodzi. Może wrócę do pasji życia w Warszawie. Jestem tutaj nowy. pzdr

fajne ceny: książki, muzyka, seriale

ralph po 7,50 płyty Dire Straits 13,50 płyty Leonarda Cohena po 13zł płyty Rock Ballads (polskie) po 8zł dvd Seks w wielkim mieście kompletna seria 378zł

Re: Można się przekwalifikować na... informatyka

Wisz co? Twój przedmówca to pampers wulgaris, młode toto i myśli że przed nim ludzie nie uprawiali seksu, nie pili wódki/wina/piwa, nie jedli pizzy i nie pisali programów Algolu. Przekonać go nie przekonamy, po prostu nie damy rady - łeb odporny na wiedzę i krytykę. Ale jest nadzieja - za 35, a

najlepszy seks po 40-tce

Jedna znana pani rzekła ostatnio, że najlepszy seks jest po 40-tce. Mniejsza o nazwisko bo takie teksty dość regularnie pojawiają się w różnych wywiadach ze znanymi kobietami. Czasem mowią o 50-tce też. W kazdym razie-pytanie jest takie. Macie też tak? Ciekawi mnie czy faktycznie po 40-tce czy 50

Łaskawie poproszono świeckich o głos

slwstr.net/blog2/2014/10/9/biskupi-zaskoczeni-maestwem-ktre-uprawiao-ze-sob-seks Na synodzie wypowiedziało się małżeństwo. Co prawda z 50-letnim stażem. Ale lazkoczyli biskupów liberalnym mówieniem o seksie. -- Moje jedynie słuszne poglądy na wszystko

Re: Moje DROGIE dziecko...

Basen 2x50 zł, taniec nowoczesny 60 zł, obiady w szkole 60 zł, zajęcia plastyczne 50 zł - co daje w sumie 270 zł za same dodatkowe rzeczy. Ogólnie podsumowując to dziecko kosztuje tyle na ile nas stać co nie??? -- Seks jest jak Boże Narodzenie. Czasami czuję się jak dziecko, które nie rozumie

Re: Tylko połowa Polaków po 50. uprawa seks

dzakarta napisał: > Co za bzdury! > A ja wam mówię, że najwyżej 5% ludzi po pięćdziesiątce uprawia seks. > To co oni sami mówią o sobie jest gó.. warte czyli gó.. prawda. > Takie badania prof. Izdebskiego można potłuc o kant dupy (chyba, > żeby je wykorzystać do zbadania

Re: Odpowiadam kolektywnie

w towarzystwie 25 letniego atrakcyjnego pra > cownika stacji benzynowej, niz seksic sie na Seszelach z 50 letnim spiacym na k > asie prezesem konsorcjum. > > Lubie seks sam w sobie, a nie jako srodek do celu. I tyle. -------------- No skoro lubisz seks sam w sobie a nie jako środek

mężczyźni - seks po 50?

Mam pytanie - jak często mężczyzna po 50 potrzebuje seksu i jak często może. No i jak się to ma do jego wcześniejszych chęci i mozliwości. Prosze o odpowiedzi... Kia

Barbara Melzer interpretuje wiersz Marii Bigoszewskiej "Nieśmiertelne zadania o pociągach"

Barbara Melzer interpretuje wiersz Marii Bigoszewskiej "Nieśmiertelne zadania o pociągach"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - seks po 50

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin