Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: toyota branie oleju przez silniki vvt-i

Powiem tak ja mam Corolle E-12 1,6VVT-i ,2002r,ja nie mam żadnego problemu z olejem od wymiany do wymiany zero dolewek(szczerze) 5W/30 Schel,naczytałem sie o tych silnikach że biorą olej,u mnie nie prawda,klocki też normalnie mi się ścierają,żarówki raz w roku wymieniam,dbam o wymianę oleju w

Re: toyota branie oleju przez silniki vvt-i

To nie jest reguła,ja mam z 2002 1,6VVT-i mam przejechane 210 tyś i nie bierze mi oleju(szczerze) ,skrzynia chodzi jak lala,wymieniam sobie olej co 60 tyś,nie chaczy,nie świszcze na żadnym biegu,wszystko w jak najleprzym porządku,jak dbasz tak jeździsz(-:

Toyota Celica 1.8 VVTi T23 - pytania o silnik

Witam Czy silnik jak w temacie posiada porcelanowe gniazda zaworowe? Czy szklanki zaworowe są również porcelanowe? Pozdrawiam

silnik 2,0vvti toyota

proszę o opinię silnika toyota 2,0vvti.czy ten silnik dobrze znosi instalacje gazową?proszę o pomoc.pozdrawiam.

toyota branie oleju przez silniki vvt-i

Mam zamiar kupić w Niemczech Corrolę 1.6 vvt-i, prod.2004, 44.000 km. Czy jest niebezpieczeństwo, że ten silnik będzie brał dużo oleju, co często było opisywane odnośnie tych jedenostek? Których silników z tej serii należy się szczególnie wystrzegać?

Silnik VVti w Celice,a w Avensis'ie-jaka roznica ?

Jaka jest roznica w toyotowskich silnikach montowanych w ostatniej Celice oraz w Avensisie. W Celice sa dwa silniki,oba nazywaja sie 1,8 vvti,przy czym jeden ma 140km a drugi 190km. Ponadto silnik o nazwie 1,8 vvti montowany jest do Avensisa. Jaka jest roznica pomiedzy tymi trzema jednostkami ?

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Ja posiadam is 200 z silnikiem 1G-FE z systemem VVT-I. Wyminę rozrządu wykonuje sie po 150 000 km.

Re: Dobry warsztat samochodowy na Białołęce

Jeżeli masz Corollę z silnikiem VVTI to gaz nie jest najlepszym pomysłem - kończy się to często wymianą głowicy.

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

gość się poyta o vvti, z TSa jest vvtli czy coś takiego :) , nie wiem jak silniki ale w teesach padają sprzęgła...

Re: Silnik VVti w Celice,a w Avensis'ie-jaka rozn

> W Celice sa dwa silniki,oba nazywaja sie 1,8 vvti,przy czym > jeden ma 140km a drugi 190km Niezupełnie. Ten 140 KM to faktycznie vvt-i (zmienne fazy rozrządu z jakąś tam sztuczną inteligencją: variable valve timing -inteligence). Natomiast ten 190KM montowany w GT-S ma oznaczenie vvtl

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

1.8 VVTi i VVTLi to dwa inne silniki - pierwszy jest produktem wlasnym toyoty, a drugi zostal dla nich zaprojektowany przez Yamahe. Sprwadz jakie ma byc zuzycie oleju wg. producenta (jezdzilem w swomi czasie rotary Mazdy a te biora olej jak smoki - taka jest ich natura). Co do oleju to tez

No... kochany....

10 zl na 100 km to nie jest malo.... :-) A tak naprawde to sadze (Tesc mial Camry kombi 3.0 - to tez wariacja tego samego silnika, chyba jeszcze bez VVTi a Camry to przeca GS), ze w nie zatloczonym miecie (np. Katowice) to i spokojnie ponizej 12l da sie zejsc. Jak mnie przy spokojnej mniejsiej

A ja sie martwilem!

A ja sie swoim 1.8 VVTi w Avensis martwielem bo uzupelniam ok. 0,5 l/10.000km... bo przeciez te silnik "żrą" olej. THX! - teraz mogę z czystym sumienim powiedzieć kupującem , że oleju nie bierze! -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK

Re: Silnik TCE 90

lepszy od 3-cylindrowego 0,9 TCe od Renault, fordowskiego 1,0 Ecoboost i od Toyoty 1,0 VVTi ? Nie wiem. Wiem tylko, że LEKKIE Aygo (i bliźniaczy C1 i 107) z trzycylindrowym 1,0 VVTi pali naprawdę mało, ale to silnik wolnossący ze zmiennymi fazami rozrządu.

Tez sie trafaialy wpadki

Avensis I i II - 1.8 VVTi - 129KM Nie bylo jasnej reguly ale silnik potrafil brac poterzne ilosci oleju. Ponad litr na 1000km wcale nie bylo sporo iloscia. Toyota zdecydowala sie zmienic blok silnika. W moim przypadkku kolega nie wymienial bloku tylko chyba cos zamieszal czesciami z opla i problem

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Ciekawe czy silniki 1.0 są wolne od tej wady mnie co prawda moja Yariska nie brała oleju,ale już dwukrotnie miałem zmienianą uszczelkę pod vvti - to ze zlecenia nijak nie mogę się doczytać która to uszczelka? inna sprawa dwukrotna wymiana w nagradzanym serwisie - przypadek? i to po 45 kkm?

Siadaj, dwa.

1realista napisał: > tyle że praktyka pokazuje co innego. A te wykresy muszelkowe to jak są robione? > Dane zbierane na hamowni, na torze testowym czy w prawdziwym ruchu? Na hamowni. A jakie to ma znaczenie? Silniki nie wie, czy pracuje na hamowni, czy w samochodzie. >

Re: toyota branie oleju przez silniki vvt-i

Problem dotyczył silników wyprodukowanych przed lutym 2003, późniejsze są zmodyfikowane i podobno "nie biorą" ;-) - 2004 powinien zatem być OK. Na forum Toyota Klub Polska piszą, żeby unikać silników 1.6 starszych niż U427854, czyli samochodów starszych niż E067233. Dla silników 1

W silnikach VVTi była wada.Ja też to miałem.Na

gwarancji wymieniono silnik. Proponuję Ci pojechać do Toyoty i powiedzieć o problemie (jeśli jeszcze tego nie zrobiłeś), nieważne czy z gwarancją czy bez. Pomogą.

Re: a czemu gazu nie można?

Eeee... pitolisz. 3.0 H6 w OBK jest DOHC i jak najbardziej da sie do niego zalozyc sekwencje. Wejdz na info.lpg.pl - znajdziesz dokladnie informacje jakie czesci sa poleca, itd. Nie ma tu zadnej roznicy - miedzy DOHC a SOHC. Podobnie jak w Avensis, gdzie silnik 1ZZ-FE (czyli popularne 1.8 vvti

Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

Czy ten silnik również może być "podejrzany" o branie oleju z związku z zastosowaniem złych materiałów lub złej produkcji? Mam taki i niestety żłopie oleju dość dużo, wprawdzie do tej pory jeżdziłem na castrolu , ale niedawno zastąpiłem go M1 5W50 i czekam na efekty(może jednak nie jest

Re: Jakie auto za 40 tys. - Van, Kombi?

takim aucie regulowac recznie zawory) niz do aut typu VW. Kmbi jest wygodne, silnik 1.8 VVTi w wersji po lifcie pozbyl sie problemow z nadmiernym zuyciem oleju (to dopracowana jednostka, ktora pojawila sie w Avensis I generacji). Dosc fajne wyposazenie. Ja ze swoje (wersja przed liftowa) bylem dość

Re: Toyota Avensis 2.0 Multidrive S | Za kierowni

@fragles102 Skoro piszesz - "AVE 2.0 158KM D4 VVTi" - to widzę, że nawet silników nie znasz. Poza tym pisałem o topowej wersji :(

Re: Terenówka w mieście

przypadku Ave w gre wchodzi 1sza generacje przed liftem. Potem silniki Pb (poza srednio udanym 1.8 VVTi) mialy bezposredni wtryysk benzyny (D4) co sprawia, ze nie da sie (praktycznie) zalozyc LPG. -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj

Re: Silnik VVti w Celice,a w Avensis'ie-jaka rozn

> A wiesz moze,gdzie byla produkowana ostatnia odmiana Celiki ? Moja w Japonii, a czy gdzieś jeszcze składali to nie wiem.

Re: Do Toyota - Polska

milos75 napisał: > Natomiast silnik 1.8 VVTi ma p > roblem z nadmiernym zużyciem oleju niezależnie w jakim modelu Toyoty jest zains > talowany. Wystarczylo skozystac z darmowej akcji serwisowej, a silnik 1,8 VVTi przestawal miec raz na jutro jakiekolwiek problemy ze zuzyciem oleju

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

A to ciekawe, bo z tego co wiem, 1.8VVTLi różni sie od 1.8VVTi głównie rozrządem (dołożona regulacja skoku zaworów) i zmianami wymuszonymi przez możliwość uzyskiwania bardzo wysokich obrotów. Nie neguję, że Yamaha maczała w tym projekcie palce. Wiesz może coś więcej? Pzdr Niknejm

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

najlepiej zapytaj na forum toyoty, o ile jednak pamietam 1,8 ten normalny, z avensis, moze miec zonki, natomiast jesli mowa o tym z np corolli TS to juz nie wiem.

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

No to nie jest az tak zle (jezeli masz namysli 1 L na 5000 km oczywiscie !) - te wpisy o tym ze silnik moze zuzywac do 1L na 1000 to ich forma ochrony przed uzytkownikami, ale z 5W30... standardowy olej, powinienes miec w instrukcji maly graf pokazujacy jakich olejow mozesz uzywac - zalezy tez

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

Pozwolicie to cos wtrącę. Właśnie sprawdziłem i mój silnik to 1 ZZ-FE, średnica* skok tłoka= 79,0*91,5, 129KM. Z tego co czytam, to raczej nie powinny występować problemy ze znacznym ubytkiem oleju. Chociaz w instrukcji obsługi piszą, że zużycie oleju może wynosic max. 1 l na 1000km (he,he)u mnie

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

Jezeli silniki sa 1zz i 2zz, to sama nazwa wskazuje na rozne bloki. Roznia sie one wewnetrznie materialami a takze (tak mi sie wydaje) skokiem tloka i srednica cylindra. 3s-ge i 3s-fe to rozne silniki. Mimo iz "teoretycznie" to ten sam blok (nawet skok+srednica ta sama - roznia sie

Re: Pytanie o silnikiToyoty 1,8 vvti

Jezeli chodzi o dwa silniki 1.8 uzywane w Celice i Corolli, to 1ZZ-FE i 2ZZ-GE sa oparte na tym samym bloku z tym ze 2ZZ-GE opracowala Yamaha - wlacznie z VVTL-i. Do tego Yamaha robi rowniez pokrycie Nikasilem. Srednica cylindra i skok tloka jest 79 i 91.5 w 1ZZ-FE i 82 i 85 w 2ZZ-GE. Jest

Zuzycie oleju

galtomone napisał: > 1.8 VVti (podobno sa klopoty z nadmiernym poborem oleju....?) Problemy ze zuzyciem oleju w 1,8 VVti maja tylko te egzemplaze, ktorych wlasciciele nie postarali sie zalapac na akcje serwisowa i nie dostali od Toyoty za frajer wymienionego silnika. Ci, ktorzy dostali nowy

Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Ciekawe czy Toyota przyzna się oficjalnie do błędu, czy jednak będzie udawała, że wszystko jest w porządku. autoswiat.redakcja.pl/forum/forum.asp?Watek=754864&WatekStr=1&OdpStr=11 Jednak z braniem oleju przez corolle było coś na rzeczy.

Re: Komfortowe auto

wiem, że to głupie i że każda sroczka swój ogonek... ale... od kilku miesięcy jeżdżę chrysler town and country z 2012 z silnikiem 3.6 vvti (chyba) i automatyczną skrzynią biegów i... kurde, polecam! w zakrętach to nie jeździ (trochę przesadzam, ale osoby podatne na chorobę morską powinny unikać

Re: Toyota Verso-S 1.33 VVT-i | Pierwsza jazda

Te nowoczesne silniki toyoty są g.... warte. Zrobisz 80 000 km i rozrządy do wymiany z systemem VVti - masakra. I to jest ten postęp ? do bani to wszystko. To już nie te toyoty corolle co kiedyś. Kolega ma toyote corollę ma 14 lat przebieg na silniku 1,4 86 Km PONAD 300 000 KM BEZ REMONTU. Teraz w

Że co niby pękło?

Yariskach zdaje się najdroższe będą szpilki - jakieś 250 zeta). Robocizna (poza ASO) to jakieś 200-300 dla mechanika + 100 za planowanie głowicy (ach - dolicz +50% za DC, bo u was wszystko droższe). Minimum 7-8 stów (zakładając, że po znajomości, oraz - bo tego nam nie raczyłaś podać, że silnik to 1.0VVTi i

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Żona ma 1.0 VVTi. Zuzycie oleju (na razie - odpukać) niezauważalne, jedyna usterka - krzywo domykający się schowek - załatwiona na gwarancji. Pzdr Niknejm

Re: ekonomiczne auto z 5-6b automatem ?

avensis nie nadaje sie do gazu 1.8 z vvti bo klekaja glowice/zawory etc musialby to byc pierwszy avensis ze starym silnikiem bez vvti a to juz leciwe auto znalazlem subaru legacy 2.0 125KM 2001r z automatem ale jak poczytalem o spalaniu to 10-12 jak nic chyba ze na lpg no to w przeliczniku

Re: Czy Fiesta to dobry wybór?

Polecam jednak Fiestę z silnikiem benzynowym 1,25 duratec, przy przebiegach rzędu 18 000 km to dużo lepszy wybór, tańsze serwisowanie i jednak mniejsza awaryjność. Warto także rozważyć kupno kilkuletniego Yarisa, w przypadku silników VVTi, zamiast paska rozrządu mamy łańcuch, który spokojnie

Re: rodzinne auto

- niezbyt dużego bagażnika. Poza tym sprawdzi się świetnie w mieście bo jest krótkie i poręczne. Unikaj tylko skrzyni tzw. półautomatycznej oferowanej opcjonalnie z silnikiem 1.8 VVTi. Mały problem może być tylko z silnikami - 1.8 VVTi może brać olej (pierścienie), a diesle 2.2 są ekstremalnie drogie w

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

W mojej psuło się wszystko ale silnik nie bierze oleju. Przebieg 64000. Opis usterek w forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=19317695

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

A poza tym masz cos do powiedzenia nad czym mogliby śmy podyskutować , czy to tylko reakcja obronna????

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Gość portalu: Poll napisał(a): > Oprócz uprzedzeń na drugim końcu jest > jeszcze określenie ślepa ,niczym nieuzasadniona fascynacja . musiales to wydedukowac ,bo przeczytac nie mogles

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

No to po h... piszesz że jest jeden wpis. Oprócz uprzedzeń na drugim końcu jest jeszcze określenie ślepa ,niczym nieuzasadniona fascynacja .

Re: Toyota Corolla (2001 - 2007)

hmm... 1,4 D-4D to nowocześniejszy diesel niż 2,0 i jest dynamiczniejszy. No i nie pamiętam jakoś by Corollę IX generacji robiono z silnikami bez zmiennych faz rozrządu, silniki VVTi pojawiały się już w wersji VIII generacji po lifcie w 2001r, Corolla IX generacji pojawiła się dopiero w 2002r i

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Jeśli to prawda (co nie jest pewne, bo znowu jest to tylko doniesienie z forum internetowego), to Tojka zachowała się jak niegdyś VW (zamarzające silniki). Łeb w piasek, może się uda :-( Nieładnie. Pzdr Niknejm

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

> Ciekawe czy Toyota przyzna się oficjalnie do błędu, czy jednak będzie > udawała, że wszystko jest w porządku. Nie wiem, czy wina Toyoty jest wyłączna i oczywista. Dla przypomnienia, odgrzewam pewien wątek... forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=20&w=19847326

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Gość portalu: gb napisał(a): > A na konic - "kazda sprawa jest rozpoatrywana indywidualane - i to > niezaleznie czy pojazd jest na gwarancji". Pozdrawiam W takim razie zawsze jest to jakieś wyjście z sytuacji. Jeszcze żeby życzliwość ASO szła z tym w parze.

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Gość portalu: Poll napisał(a): > A poza tym masz cos do powiedzenia nad czym mogliby śmy podyskutować ... poza tym - nic na Ciebie to i tak za duzo

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Może to nie wszystkie egzepmplarze tak mają i fachmani w centrali siedzą i licza co im sie opłaci : przyznać do błedu i naprawiać czy udawać greka i narazać na pozwy.

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Mojemu znajomemu wymienili 1,6 w avensisie. Staja wiec na wysokosci zadania, choc trzeba przyznac, ze klient sam sie musi o to zatroszczyc. Jesli sie nie zglosi, to nikt pisemnie go nie wezwie.

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

niknejm napisał: > Żona ma 1.0 VVTi. Zuzycie oleju (na razie - odpukać) niezauważalne, jedyna > usterka - krzywo domykający się schowek - załatwiona na gwarancji. > > Pzdr > Niknejm Jam sam też tego nie zauważyłem, zrobili to w serwisie, a gdy serwisowałem Opla Astę, to nikt nie

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Stara śpiewka . Konkurencja nie śpi a ze nie moze inaczej to puszcza w obieg takie pierdoły. Akurat ten wegiel wytrąca sie w silnikach X ( i to od konkretnego rocznika ) a w wielu innych takich jak Y , Z sie nie wytrąca. Dawniej paliwo przeciez w Polsce było idealne tylko dopiero w 1999 roku

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

------------------------------- ------------------------------- ------------------ Ja wlasnie dzisiaj otrzymalem pismo z centrali Toyki. Ale to nie ich inwencja - to ja sam zadalem kilka pytan odnosnie informacji pozyskanych ze stron internetowych. Odpowiedz jest lakoniczna - nic o niczym nie wiedz

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Gość portalu: Poll napisał(a): > Może to nie wszystkie egzepmplarze tak mają i fachmani w centrali siedzą i > licza co im sie opłaci : przyznać do błedu i naprawiać czy udawać greka i > narazać na pozwy. Sądzę, że jeśli rzeczywiście był błąd konstrukcyjny, to wyjdzie we wszystkich e

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Gość portalu: Kokeeno napisał(a): > Tylko, że Corolla i Yaris (a od jakiegoś czasu i Avensis) już nie wiele mają ws > pólnego z Japonią... ... i chyba już się nie zanosi żeby jakieś inne popularne modele na rynku europejskim miały coś wspólnego z Japonią, ale w salonach, w telewizji, w gaze

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Kiedy ja wtrąciłem swoje trzy grosze na ten temat zostałem wyśmiany na forum. Próbowano mi wmawiać że moje kłopoty z Corolla to wynik złego uzytkowania samochodu , niwłaściwego oleju i paru innych okoliczności. Ludzie już tak zaufali Toyocie że nie mogą przyjąć do wiadomości że bezawaryjność jap

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

niknejm napisał: > Jeśli to prawda (co nie jest pewne, bo znowu jest to tylko doniesienie z forum > internetowego), to Tojka zachowała się jak niegdyś VW (zamarzające silniki). > Łeb w piasek, może się uda . I może się uda, nie jest to wada zagrażająca życiu, większość może nawet nie

Porównaj ceny porównywalnych roczników.

Ile kosztuje C2 z 2004 a ile Yaris z tego samego rocznika? Siostra ma Yariskę I 1,0VVTi i bardzo sobie ją chwali. Pali poniżej 6l/100km w mieście i poniżej 5 na trasie. Cytatów z opinii sąsiada na temat jego własnego C2 1,4 (co prawda Diesel, ale opinie dotyczą nie tylko silnika) nie wypada

Siostrze na pierwsze autko...

...Yariskę wybrałem. Mniejsze niż Corolka, ale zawsze do 15 można kilka roczników wyżej się rozejrzeć. A co do VVTi - myśmy Yariski właśnie z takim silnikiem szukali... jedno hasło - łańcuch rozrządu :) Kupiliśmy w końcu 1,0 VVTi i muszę stwierdzić, że jeździłem nią trochę... ot sympatyczne

Re: Wadliwe silniki Toyoty 1,4 i 1,6 VVT-i

Jesli to jest prawda do nalezy z tym cos zrobic, a toyka nie powinna chowac glowy w piasek bo to moze odbic sie na ich renomie i nie tylko. Zatem jesli KTOS wazny czyta forum to niech sie zastanawia ale szybko. Czytajac na innych fora - wlasciciele chyba do konca nie wiedza jaki firma zafundowa

Re: Suzuki Swift Sport | Pierwsza jazda

jeździłem ostatnio corollą 1.6 vvti coś ponad 100km (zastępcze). Kurde fajny silnik. Od samego dołu jest silny, można bez zarzynania do 200o tyś obr sobie latać, a jakby co, to po 4 tyś obrotów nowe życie wstępuje. Bardziej mi to pasuje niż na codzien nowy 90 konny tdi z rumcajsa

dobry gazownik w Gorzowie?

Mam do zagazowania silnik VVTi. Poszukuję solidnej firmy z dobrymi instalacjami LPG. Będę wdzięczny za namiary.

corolla 2000-20002

green_cactus napisał: > Toyota Corolla E11. > silniki VVti najgorsza opcja silniki z wada konstrukcyjna dolewanie oleju jak w duzym fiacie i albo wymiana silnika albo remont ktory nie wiadomo czy pomoże kasa wyrzucona w błoto juz lepiej z 1999 ze zwykłym 1.4 wtedy bedzie ok ale wez taka

Re: Więcej niż można się spodziewać

Ciekawe, dlaczego nigdzie nie można znaleźć testu Toyoty Yaris z podstawowym silnikiem benzynowym 1,0 VVTi? Aż tak bardzo wstydzą się tego trzycylindrowowca że nie udostępniają go dziennikarzom?

LPG do RX300 (2003)

Witam, zakladam, ze ten silnik jest ta sama jednostka, ktora wystepuje w innych modelach "To jo tyż"? Jeśli tak, czy wiecie czy są jakieś przeciwskazania co do montażu LPG do ww. auta (silnik oczywiscie VVT-i). -- Pozdrawiam, Galtom IP = ID -> google -> IP ID VPN

Re: Ave Verso - super

, to przy tym silniku 1.8 VVTi pozostaje Ci tylko modlitwa :-) Sam samochód poza tym jednym defektem silnika jest bardzo udany i na pewno będziecie zadowoleni. Nie chciałem tego wcześniej pisać, ale sam jeżdżę Toyotą Verso (nie Corollą tylko tym nowym modelem) z silnikiem 1.8 Valvematic (następca

Re: verso? c-max?

Ja bym brał Toyotę, stary cmax jakoś mnie nie przekonuje, ze względu na brak trzeciego rzędu to raczej konkurencja dla Golfa + czy Altei. Co do silników w Corolli Verso to 1.6 jest raczej za słaby a z 1.8 vvti do pewnego momentu były problemy- żarł olej - tak jak w innych modelach gdzie był

430 vs 460 na serio.

Technicznie silnik bardzo podobny, ma dual VVT-i zamiast zwykłego, który jest w 430. Czyli yntelygencją objęto też zawory wylotowe, nie tylko dolotowe. Oprócz różnicy mocy jest jedna ważna różnica - do tego silnika stosowano już świetną, 8-biegową skrzynię. Ale nie wiem, czy rzeczony egzemplarz ją

Re: walenie

.w. oraz wymiana tłoków i pierścieni. Toyota, jak swego czasu uwalila jedna partie silnikow VVTi (zuzycie oleju przez wybrakowane pierscienie zgarniajace), to po prostu wymieniala silniki bez glowicy, nie bawiac sie w rozbieranie silnikow. Ktore od warsztatowego rozbierania nie robia sie lepsze. -- Mf

Re: Do Toyota - Polska

Taaa... a Swistak siedzi i zawija te papierki. Nie bylo w temacie "zuzycia oleju w starym 1.8 VVTi" zadnej akcji serwisowej producenta. Toyota niestety az tak dobra nie jest. Silnik 1.8 VVTi zadebiutowal w feralnej formie juz w modelu T22 i bez zadnych modyfikacji byl montowany w modelu

Re: Do Toyota - Polska

1.8 vvti Toyocie faktycznie nie wyszedł. Tzn. Nadmierny pobór oleju jest faktycznie pietra achillesowa tego silnika, u mnie odpukac na razie spokój. Jednak nadal wolabym kupić dowolna Toyote niż dowolne Renault :-). Statystyka jest w tym względzie nie ublagana a miejsca w statystykach awaryjniscia

Pytanie o silniki beznynowe wolnossace

Od czego zalezy czy silnik "bierze z dolu"? Mamy dwa silniki: oba V8, oba zblizona pojemnosc BMW N62B44 Toyota 3UZ-FE Pierwszy ma mocny dol a slaba gore, drugi na odwrot, oba alu, jeden z VVTi, drugi na vanosie. Oba bez zadnego durnego turbo. Od czego zalezy technicznie roznica ze

Re: Toyota Corolla (2001 - 2007)

Autor nie jeżdził tym samochodem, więc "zapomniał" dopisać, że silniki 1.4 i 1.6 VVTI męcząco buczą przy prędkości 120-130 km/h i lubią się zacierać (błędy konstrukcyjne, wady fabryczne). Samochód prowadzi się nieprecyzyjnie, jakby płynął a zmiana biegów to gmeranie drążkiem w jakiejś

Re: Do Toyota - Polska

milos75 napisał: > Właściwie to wszystkie modele Toyoty są bezawaryjne, ja przynajmniej nie jestem > w stanie wskazać żadnego, który byłby awaryjny. To samo twierdził mój znajomy aż pewnego razu w trakcie wojażu do ciepłych krajów zatarł silnik Toyoty (nie był to ten 1,8 vvti bynajmniej

Re: corolla 2000-20002

Kilka lat temu jezdzilem E11 1.6 110KM w wersji G6. Rewelacyjny samochod. > W Niemczech zadbane egzemplarze tej wersji znajdziesz w przedziale 2-3k euro. w niemczech zadbane egzemplarze wszystkich aut 10 letnich tyle kosztuja poza golfem który jest droższy a silniki z lat VVti to najbardziej

Re: Do Toyota - Polska

Właściwie to wszystkie modele Toyoty są bezawaryjne, ja przynajmniej nie jestem w stanie wskazać żadnego, który byłby awaryjny. Natomiast silnik 1.8 VVTi ma problem z nadmiernym zużyciem oleju niezależnie w jakim modelu Toyoty jest zainstalowany. Jak pisze Galtom, nie wyszedł i nie ma co się z tego

Re: Do Toyota - Polska

noczelny napisał: > Posiadam Avensisa T25 z silnikiem benzynowym 1,8 VVTi (symbol 1ZZ). Samochód ku > piony w sieci dealerskiej w Polsce, od początku cały czas regularnie serwisowan > y a ASO. Przy przebiegu ok. 130 tys. km silnik zaczął zużywać bardzo dużo oleju > . W autoryzowanym

Re: 150tys. km ?

Jeśli to toYota VVT-i to zapewne chodziło o silnik z powodu nadużycia oleju . -- Dekombenda .

Re: corolla 2000-20002

rarely napisał: > silniki VVti najgorsza opcja silniki z wada konstrukcyjna dolewanie oleju jak w > duzym fiacie i albo wymiana silnika albo remont ktory nie wiadomo czy pomoże k > asa wyrzucona w błoto VVti nie bylo niezawodne ale dalo sie z tym przezyc. Znam ludzi ktorzy nie dolewali

Re: Ja tu sobie dywaguje

wiedziecz czy mam silnik 2.0 czy d4 czy vvti, itd... do wszystkiego wystarczal numer rej - nawet zakupu opon, bo te w UK wymeinialem... > Ja bym zdecydowanie nie chcial aby jakiekolwiek moje dane byly przechowywa > ne w brytyjskich urzedach bo jeszcze ktos znowu zgubi laptopa z kokia dazy dany >

Re: Toyota Corolla (2001 - 2007)

@cub - dobrze pamiętasz, bo nie było silników 1332cm3-88KM- się redaktorowi generacje pomieszały. Mam taki HB 1.4vvt-i od ponad roku i spokój od ponad roku, szału nie robi , prowadzi się jak zwykły samochód, ani lepiej ani gorzej. Ma za zadanie przewieźć mnie i ewentualnych pasażerów z punktu A do

Re: Czy, ile i co ile oleju dolewacie?

temacie: mocno mnie dziwi, że silnik Toyoty 1.8 "bierze" olej, ale ... Uogolnienie. 1,8 VVTi zuzywa olej, jesli jest z poczatkowej partii produkcji i nie miala jeszcze miejsca akcja serwisowa (w postaci wymiany kompletnego bloku silnika z zawartoscia). Silnik po wymianie oraz silniki z

Re: Gaz wciąż najtańszy?

Zdecydowanie LPG ale tylko po wcześniejszej konsultacji czy w dane auto nie jest problematyczne przy LPG. Silniki nowej generacji np TFSI VW, VVT-I niosą już znacznie większe ryzyku przy przerabianiu na LPG. Najlepiej też kupić auto bez gazu i samemu założyć markową instalację w sprawdzonym

Re: Do Toyota - Polska

Posiadam Avensisa T25 z silnikiem benzynowym 1,8 VVTi (symbol 1ZZ). Samochód kupiony w sieci dealerskiej w Polsce, od początku cały czas regularnie serwisowany a ASO. Przy przebiegu ok. 130 tys. km silnik zaczął zużywać bardzo dużo oleju. W autoryzowanym serwisie dokonano pomiaru zużycia i wyszło

Re: Nowy Volkswagen CC od 103 490 zł

Gość: E12vvt-i dziś widziałem na skrzyżowaniu pana w B5, zatrzymał się na podporządkowanej i nie ruszył, gdy wracałem chodził wokół auta z telefonem. Chciałem się spytać co za silnik, ale jakoś tak nie chciałem gościa wQrwi@ć :P Coś w tym jest. Dziś autostrada A4 i nowy Passat (nie znam się na

Re: avensis sol 2004 - ogólne super auto

galtom napisał: > Silniki VVT-i faktycznie znane sa z tego , ze lubia olej. Nie silniki VVT-i, a tylko pewna ich partia, majaca problem z zapiekajacymi sie piercieniami zgarniajacymi. I silniki tej partii byly wymieniane za frajer w ramach akcji serwisowej. Silniki VVT-i nienalezace do

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - silnik vvti

Zdjęcia - silnik vvti