Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

gonapeptyl beta hcg slaba kreska na tescie

Witam! Proszę o odpowiedź czy gonapeptyl może fałszować wynik testu z moczu. Wyszła druga blada kreska w 10 dpt 2 zarodków. Gonapeptyl podany 3 razy po transferze, proszę o odpowiedź. Pozdrawiam

Re: gonapeptyl beta hcg slaba kreska na tescie

Może oznaczać to coś, ale niekoniecznie. Zrób betę i wszystko będzie jasne. -- <a href="www.suwaczki.com/"><img src="www.suwaczki.com/tickers/34bwkw7iazvu5z1a.png" alt="Suwaczek z babyboom.pl" border="0"/></a>

Re: baaardzo slaba kreska

dzieki, agarb!! ale moze na gratulacje jeszcze za wczesnie?... widzisz, Tobie nie wyszedl, bo robilas na 3 dni przed, a ja zrobilam dzien po i dwa dni po... a test jeszcze jeden mam, wiec go zuzyje :) a na kiedy masz termin??

Re: baaardzo slaba kreska

Nic się nie martw, ja na testach zobaczyłam tak jak Ty bardzo bladą kreseczkę i dopiero beta pięknie wyszła, więc głowa do góry, może masz poprostu niski poziom HCG, ja tak miałam i też się bardzo martwiłam, ale póki co wszystko jest w porządku. Termin mam, według internetowych kalkulatorów międ

Re: baaardzo slaba kreska

ja tak miałam, na 3 dni przed @ test negatywny, 2 dni po terminie @ cień II kreseczki, za następne 2 dni znowu zrobiłam test i niestety okazało się, że test był zepsuty czy uszkodzony i nic nie wyszło. Dopiero następnego dnia zrobiłam beta HCG i wyszedł mi 4 tydzień ciąży:D. Więc radzę od razu z

Re: ciaza po40-tce

Dzieki za slowa otuchy. Ja dzis znowu robilam test druga kreska slaba, a wczorajpowinien byc @ , boje sie co powiem dzieciom, i co ludzie na to, mam nieciekawa ogolnie sytuacje

baaardzo slaba kreska

moglabym sie niesmialo dopisac, ale nie wiem, czy juz moge?... robilam dwa testy, pierwszy wyszedl w zasadzie negatywny (pisze 'w zasadzie' bo cos tam niby bylo widac, jakis cien tej drugiej kreseczki, ale moze to moje zwidy, a moze tam zawsze jest cien tych kresek, ktore dopiero sie pozniej

Re: MARZEC 2014

Kochane są kreski... Druga slaba ale widoczna, dopiero po około 5 minutach. Narazie jestem w szoku. Zrobie później jakiś czuly, wszystko sie wyjaśni.

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

nie chce sobie jeszcze nic obiecywac- slaba kreska to jeszcze nie beta. A ty bedziesz jednak czekac?

slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

No i nie wytrzymalam. Mam termin na bete na srode (po ICSI) no ale dzisiaj nie wytrzymalam... Przez pierwsze dwie minuty wyszla mi tylko jedna kreska, wiec sie zdenerwowalam. Po kilku minutach sojrzalam ponownie i zobaczylam ze niesmialo pokazala sie slabiutka druga kreska. Puregon (10

Re: Kolejny test i kolejny cien cienia..

Gratulacje. Slaba kreska to tez kreska, a ktory to dzien cyklu?

Re: ciaza po40-tce

Dzieki, dzis 3dzien bez okresu, ale o 13.00 zaczelo sie takie niewiadomo co plamienie? Juz niewiem czy jestem czy nie wczorajszy test i dzisiejszy z rana druga kreska b.slaba ale byla tam.

Re: PAŹDZIERNIK 2013 (testowanie)

mamucha testy dodatnie to wiemy ze 2 kreski a testy negatywne tobie jak wychodzily? sama kreska kontrolna czy ta druga slaba tez wychodzila?

Re: Pomocy! Pozytywny test ciążowy i krwawienie!

Czesc, prosze o porade, przeczytalam twoj post, mialas kiedys te same objawy jak ja. Dwa dni bez okresu na trzeci o 13.00 dostalam takie jakby plamienie? moze a wczesniej i dzis rano robilam testy wszystkie pozytywne, druga kreska b.slaba ala byla. Poradz co m myslec o tym czy to ciaza?

Re: Starania

Mój to znowu wcina orzechy kilogramami.wloskie ziemne. Natomiast zrobiłam dziś trzeci test i wyszła slaba kreska. Jak na ostatni dzień przed@boje się żeby nie było jak w sierpniu.

Re: LUTY - 2014

Zrob bete. u mnie ta slaba kreska byla na 6testach gdzie pierwsze 4 wychodzily negatywne chociaz czulam zze jestem w ciazy. Mam nadzieje ze u Ciebie jest inaczej :-) i.wszystko jest dobrze.

SLABA DRUGA KRESKA W TESCIE CIAZOWYM.....

jestem w trakcie 7 dniowej przerwy w braniu tabletek-poniewaz to byl powrot do przerwie i do tego nieregularny okres postanowilam zrobic tes ciazowy-mimo ze okres sie pojawil.i po 3 min byl negatywny,ale jak spojrzalam za kilka min to pojawila sie slaba druga kreska...niby po tych 3 min jest juz

Re: mam czesto biegunke...

test pozytywny wiec ciaza. slaba druga kreska oznacza wczesna ciaze. chyba, ze bierzesz lub bralas jakies leki, ktore moga miec wplyw na wynik testu. wynik testu jest prawidlowy w pierwszych minutach, po godzinie mozesz zapomniec i dac sobie spokoj z ogladaniem wyniku-dlatego na kazdym tescie jest

Re: ciąża to, czy nie ciąża???

kreska widmo to tez ciaza, zadna tam slaba;) moja slaba kreska wlasnie mnie doi;) -- bb 5 10 11 :)

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

Witaj Ina, najlepiej jak bys zrobila ten test z krwi, ale ja mialam tez taka slaba kreske i bylam w ciazy, zrob jeszcze jeden test jutro jak tylko wstaniesz i jesli bedzie nawet taka smuga to szybko do lekarza i dbaj o siebie.Dla mnie ta druga kreska nie byla szczesliwa bo po nie calym miesiacu

Re: testy owu pozytywne

mi nigdy jeszcze nie pokazywaly drugiej kreski ciemniejszej. zawsze byla bledsza i to przez kilka dni, na pocieszenie tylko dla samej siebie mam to ze poza kilkoma dniami ze slaba kreska, byla tylko 1 kontrolna.

Re: tematy rózne, przeróżne

Jesli zmiana tematu to mam pytanie dzis jest mój 16dc nö i w 12dc zaczelam robic testy owu i wtedy byl bol jajnika sluz przezroczysty ale nie za duzo jego bylo. 12dc kreska jedna byla taka slaba w 13dc coraz mocniejsza w 14dc tez leko mocniejsza Ale nie taka sama jak controlna wczoraj 15dc i

Re: czy to ciąża

U mnie tak abardzo slaba kreska oznaczała ciąze, ktora niestety okazała sie pozamaciczna..Ale jednak byla to ciąza..

Re: Oko fachowców potrzebne :) widzicie 2 kreskę?

Widzimy, zrob za dwa dni nastepny test to sie upewnisz. Nawet slaba kreska to jest ciaza. Tylko kompletny brak kreski (bez watpliwosci brak) to brak ciazy. Gratulacje.

Re: Słaba kreska na teście=poronienie

pierwsza ciąża- slaba kreska, poronilam druga ciaza- mocna kreska, poronilam trzecia ciaza- kreska pojawiala mi sie po terminie, czyli po 20 wzwyz minutach od zrobienia testu (kilka testow zrobionych w ciagu 3 dni)- szczesliwie donoszona -- Nasz andrzejkowy Zuziak ur. 30.11.2012

Re: Słaba kreska na teście=poronienie

Zdaniem mojego lekarza slaba kreska na tescie plus krwawienie bylo dla niego bardziej niepokojaca niz krwawienie samo w sobie, ktore ponoc wcale nie rzadko sie zdarza w ciazy. Niestety mial racje. W 8 tygodniu poronilam.

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

gratulacje :))) rewelacyjna wiadomosc teraz to juz faktycznie nalezy sie cieszyc :) i fluidki wysylac..

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Ale super!!!! Optymistyczna wiadomośc w niedzielę! Może kazda się z nas doczeka, ale w swoim czasie..........?????????????????????

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Ewcia, miałaś naprawdę trudną drogę do tych dwóch kreseczek, dlatego uważam że jak najbardziej się Ci należą. Trzymam kciuki w środę za Ciebie :)

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Ewcia, ja czekam na fluidki od Ciebie :-) Jeśli tylko będziesz gotowa aby je wysłać to poproszę o dużą porcję.

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Po cichutku mocno trzymam kciuki:)) -- Nie rezygnuj nigdy z celu tylko dlatego,że osiągnięcie go wymaga czasu.Czas i tak upłynie...

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Ogromnie gratuluje!!! Kiedy robisz bete? Faktyczne ta niedziela jakas ladniejsza sie zrobila... Ale nawet jesli jest ta niesmiala 2-ga kreska u mnie, to cos mnie powstrzymuje przed wykrzyczeniem tego faktu swiatu. Ciesze sie oczywiscie, ale cos mi podzszeptuje ze to dopiero poczatek dlugiej drogi

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

ja myslke ze kreska nie wyszlaby, jesli by ciazy nie bylo,wiec powinnas sie juz cieszyc A ja poczekam, nie ma sensu nakrecac sie wczesniej, ja mam krtkie cykle 25 dniowe, a dzisiaj 22 wiec moze jeszce nie wyjsc. Gratuluje:))i pozdrawiam Cie

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Czyli w którym dniu po transferze zrobiłaś test? Ja nie wytrzymalam i zrobiłam w 10 dpt betę i wyszła prawie 50, póxniej była coraz wyższa a test nawet nie pokazał dwóch kresek jak była ponad 200. Myślę, że możesz się po ichu cieszyć. Najlepiej zrób betę, możesz iśc do pobrania w każdej chwili

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Mialam transfer w piatek 15-tego (3-dniowy zarodek) a badalam sie wczoraj czyli 9 dni po transferze. Na bete pojde w srode, bo niestety musze dojechac kawal drogi i dzis/jutro nie dam rady :-(

Re: slaba 2-ga kreska, moze za wczesnie??????

Ewacia, z całego serca, życzę Ci żeby to było to. A wydaje mi się, ze masz powód do radości ogromny. Trzymam kciuki! Ja też dziś rano testowałam i ujrzałam 2 kreseczki. Nie starałam się tak długo jak Ty, ale też niemało, bo 2 lata (mąż ma oligoastenotertoospermię). Dziś mam 36 dc (przy maks. 32 dn

Re: Starania

kilogramami.wloskie ziemne. Natomiast zrobiłam dziś > trzeci test i wyszła slaba kreska. Jak na ostatni dzień przed@boje się żeby nie > było jak w sierpniu.

Re: SLABA DRUGA KRESKA W TESCIE CIAZOWYM.....

zrobilam jeszcze jeden i jest ewidentnie negatywny.do tego mam silny okres,mysle,ze na razie sie uspokoje, bo inaczej oszaleje....:)dzieki za odpowiedzi!

Re: SLABA DRUGA KRESKA W TESCIE CIAZOWYM.....

Po 3 minutech nie liczy się- w niektórych testach druga kreska znika po kilku minutach - tak sie dzieje ze wzgledu na dużą czułosć testu - należy po prostu wykonywać testy sciśle według instrukcji

Re: SLABA DRUGA KRESKA W TESCIE CIAZOWYM.....

Ja mialam podobna sytuacje test byl bardzo "nieczytelny", kreska pojawila sie dopiero po pol godziny a pozniej zniknela.powtorzylam test za dwa dni i ten juz wyszedl pozytywnie teraz jestem w 10 tyg. ciazy.radze powtorzyc test jeszcze raz za kilka dni

Przepraszam za zamieszanie:(

Dzis rano zrobilam kolejny Test i jedna kreska choc ta kontrolna jakas taka slaba. I niestety dzis juz Tego cienia nie ma:( moze nie powinam go dzis robic wczoraj puznym wieczorem wypijal 3 dzbanki herbaty i cala noc chodzilam siku doslownie latalam jak oszalala. Nö i Test dzis zrobilam o 6

b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

@powinna sie pojawic dwa dni temu....i na szczescie sie nie pojawila. bralam luteine i bromergon, wiec to moze nic nie znaczyc. zrobilam test ciazowy i widac b.slaba kreske, w porownaniu z druga to prawie smuga. zapytalam Jego i tez ja widzial (przerazil sie okrutnie). Powiedzcie kochane czy to

Re: SLABA DRUGA KRESKA W TESCIE CIAZOWYM.....

Skoro na ulotce pisalo,ze po uplywie kilku minut test jest juz niediagnostyczny,to taki napewno jest. A zreszta skoro bierzesz tabletki to mysle,ze tym bardziej nie masz powodow do obaw.Chyba,ze gdzies pominelas tabletke,ale tak to raczej wszystko powinno byc dobrze.pozdrawiam

Re: SLABA DRUGA KRESKA W TESCIE CIAZOWYM.....

sporo już było postów na ten temat i gdzieś była odpowiedź pani doktor - test ciążowy pokazuje prawidłowy wynik po upływie czasu opisanego w ulotce, wynik późniejszy jest błędny (zbyt długo mocz przebywa w teście). -- Bóg chce tego, czego chce kobieta! Agatha Christie

Re: interpretacja wyników - pragnę zajść w ciąże

ciazy, robilam juz 3 testy, ale druga kreska jest bardzo slaba. Dopiero 7 dni po jestem. Czy juz podwyzyc dawke? Dziekuje

Re: Słaba kreska na teście=poronienie

Hmm. Nie wiem. Ale u mnie za drugim razem bylo podobnie. Dwa testy ze slaba druga kreska (w 6t po OM) i dwa dni pozniej bol w krzyzu i silne krwawienie. -- http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlmg7ye0wof4y2.png

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

faktycznie, idealnie sie wkomponowalysmy! ja trzymam za Ciebie kciuki! dam znac jutro, pozdrawiam serdecznie.

Re: Pytanie-test owulacyjny

Dzieki. Pytam dlatego że juz kiedys robiłam testy owulacyjne. I albo były negatywne (tylko kreska kontrolna) albo pozytywny (obie mocne kreski). A teraz pojawiła sie ta slaba kreska testowa. Nigdy tak nie miałam wczesniej. -- Nasz synuś (23.05.2009) Aniołek 8tc (09.02.2012)

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

rowniez polecam test krwi. ja zrobilam czuly test domowy i wyszla mi tak cienka kreska, ze tylko sila woli ja dostrzeglam. tego samego dnia zrobilam bhcg i wyszlo mi ponad 45. teoretycznie wiec test domowy powinien pokazac mi gruba kreche. -- ____________________________________ icsi - viaţa e

Re: test ciązowy-1 kreska czerwona 2 mało wyrazna

hej dziewczyny mam maly problem. Miesiaczka spoznia mi sie tydz. i1 dien zrobilam kilka dni temu test i pokazala sie slaba druga kreska bylam u lekarza we czwartek i powidzial ze jeszcze pecherzyka nie widac i kazal przyjsc w srode. Dzis zrobilam test i nadal pokazuje sie bardzo slaba druga kreska

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

Dzieki. Przeciez ja mam wrazenie, ze sobie cos uroilam. Wczoraj tez robilam ten test i wyszla taka sama slaba smuga. dzisiaj zapytalam Jego, bo myslalam, ze juz mi sie na mozg rzuca i widze co chce zobaczyc. Powiedz kochana, gdzie mozna zrobic ten test? chodze do Novum, ale nie wiem czy

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

test krwi - bhcg mozesz zrobic w kazdym laboratorium (w novum rowniez, choc zwykle lab sa tansze ;) pozdrawiam i zycze wysokiego bhcg a! nie musisz byc na czczo (choc czasem zaleca sie kilkugodzinna przerwe po posilku) - wiec mozesz pojechac chocby teraz -- ____________________________________

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

Nie wiem czy zauwazylas ale odpisalysmy sobie prawie rownoczesnie...........prawda? Bede trzymac kciuki za ciebie i ta fasolke (jezeli jest)a pozniej prosze mi napisac jutro jak test i w poniedzialek po wizycie u lekarza. pozdrawiam i trzymam za Was kciuki, pa!

Re: b. slaba kreska na tescie ciążowym-help!!

Dzieki za informacje. to dla mnie ulga w pewnym sensie, bo wszystkie moje "normalne" kolezanki (czyt. zachodza w ciaze od razu) twierdza ze kreska byla gruba i widoczna. ja sie staram od roku ....sama bo On nie chce wiec nieco komplikuje to moje plany. teraz siedze jak na rozgrzanych

Re: jestem w ciąży?:) to ja z lewym PCO udało si

gratuluje :) ! ja wczoraj zrobilam test bo jakies takie dziwne plamienia mialam w dniu @ i jest druga kreska ale baaaaardzo slaba dlatego narazie przyjęlam to spokojnie bo i tak pewnie nic nie bedzie bo ta kreska naprawde bardzo slaba,odczekam kilka dni i zrobie znowu

Re: in vitro czerwiec 2014

ze druga kreska tam jest i będzie!! :) Ja wyciagalam nawet następnego dnia heh Arianka miałam identycznie... Druga kreska pojawiła się po ok 20-30 minutach słabiutka ale różowa. Po dwóch dniach powtórzyłam, znowu slaba ale juz we wlasciwym czasie. Tak wiec- powodzenia!!! :) Moj wyjazd nad jezioro

Re: Czekam i nie wiem na co;)

kobito nie pij jutro alkoholu bo ty w ciazy jestes :) wiem co mowie :) moja slaba kreska ma juz 5 lat :) a jak nie wierzysz to powtorz jutro rano i zobaczysz ze krecha bedzie grubsza! tylko z rana!!!

Re: blada 2 kreska?

Skad ja to znam???!!!Obecnie jeste w drugiej ciazy i za pierwszym razem gdy bylam w ciazy robilam test tydzien po spodziewanej @ i byla slaba druga kreska,byl to test z aptekiz reszta w sumie bylo ich trzy:)rozne i wszedzie byla bladziocha.Teraz w drugiej ciazy mialam to samo!!Test robilam w dniu

Re: blada kreska na tescie kilka dni pod rzad

dziekuje bardzo :) generalnie slaba kreska mnie nie martwi, cieszylam sie z niej, wiem, ze oznacza ciaze, ale martwi mnie, ze ona ciagle jest taka slaba, nie nabiera mocy. teraz mnie brzuch na okres smyra, ale to juz tez nie pierwszy raz w ciagu ostatnich dni.

Re: Czerwcowe testowanie

pierwszy ale boje sie jeszcze cieszyc.ta kreseczka jest tak slaba ze widze ja tylko w dobrym swietle ale z drugiej strony robilam go teraz.nie rano.sikalam ledwo ledwo wiec moze male stezenie hormonu i tyle;)ale kreska od gory do dolu widoczna tyle ze szara

Re: SIERPIEŃ 2013 (testowanie)

mialam kiedys ciaze biochemiczna tzn testy pokazywalu slaba 2 kreske i codziennie byla jasniejsza az w koncu znikla i na drugi dzien dostalam okres... teraz w tej ciazy tez testy z slabymi cieniami kresek i w okolicach terminu @ plamienia pojechalam szybko po luteine do lekarza no i plamienia ustaly i

Re: oznaki

Witajcie,to i ja sie dolącze :) oczywiscie mam jakies schizy bo plamienia mialam dziwne i cisza ,zrobilam jeden tes tydz.temu ale wyszla baaaaaaaaaaaaaaaardzo slaba druga kreska-ledwo widoczna wiec pasowalo by odczekac i zrobic znowu ale cholera boje sie :(

Re: digital test ciazowy?

No moim zdaniem szansa jest, skoro kreska jest w regulaminowym czasie, niewazne, ze blada, u mnie byla straasznie blada, dopiero pod swiatlo z trudem ja dojrzalam, no i ta slaba @ i podwyzszona temp, no dobrze to wrozy, trzymam kciuki :) -- synek Krzyś (ur. 13.04.2010 r.)

co z tymi testami ciazowymi?

Jestem w 37 dniu cyklu. Miesiaczki mam co 32 dni, ale niereguralnie raczej, czasem cos sie opoznia. 3 dni temu i dzis robilam testy domowe - wychodzily dwie kreski, ale ta druga bardzo, bardzo slaba i po okolo 10 minutach, czyli tuz przed utrata waznosci testu (ponoc po 15 mniutach nie powinno sie

Re: Wrzesniowe Testowanie

a ja miałam dziwny przypadek wczoraj - rano test (sikany) negatywny, pod wieczor spojarzałam przed wyrzucaniem go i okazało sie, że jest druga bardzo slaba kreska.... nie wiem co o tym mysleć..... Ale wczoraj w ciągu dnia robiłam też betę wyszła 1. Dzisiaj powtórzyłam test - niestety jedna kreska

Re: lista marcowa:)

hej dziewczyny, wczoraj wieczorem na teście druga kreska bardzo slaba. dziś rano dwie ladne kreski :-):-):-) troszke mam stres że tak późno wyszlo ale we wtorek ide do lekarza potwierdzić:-) trzymajcie kciuki żeby wszystko było ok:-) Pozdrawiam wszystkie dziewczyny i trzymam za Was kciuki (za

Re: Czy to aby na pewno ciąża? Rozwiejcie wątpliw

pani zauwazyla ze sluz jest gesty i to normalne przed okresem a jesli bedzie taki dluzej sie utrzymywal- ciaza.Miesiaczki nie dostalam a 2 kreska na tescie bardzo slaba tzn rozowa. Mam madzieje ze ciaza :)

Re: Lipiec 2013 (testowanie)

monia zrobilas dzisiaj rano?? ja zrobilam :)) nie wiem co na razie myslec, bo z porannego moczu jest druga kreska, slaba ale widoczna golym okiem (nie pod swiatlo, zaden cien cienia :P). Chcialam zamiesic zdjecie ale jakos nie widac jej a ta kontrolna bardzo slabo. Wina aparatu. Ale od poczatku

Re: test ciążowy blada druga kreska

Oczywiscie gratulacje :-) bo druga kreska to jednak druga kreska ;-) Mnie jedynie dziwi ,ze po 2 tygodniach od spowdziewanego okresu ciagle taka slaba ??? U mnie byla slaba bo zobilam test w dniu spodziewanej @ taka bylam niecierpliwa :-) Odczekalam 3 moze 4 dni i powtorzylam test ,wtedy druga

Re: prozaiczne - widziałam ... kreski cień

po pierwsze gratulacje; a co do kreski, to sie nie przejmuj - u mnie przy becie ponad 600 kreska byla slaba; wazne ze beta przyrasta, a natezenie kreski nie ma znaczenia

Re: test ciazowy przed miesiaczka?

Tydzien po oczekiwanej miesiaczne a i tak na pierwszym tescie wyszly dwie kreski w tym jedna bardzo slaba. Podjrzewalam , ze jestem w ciazy i dwa dni potem zrobilam drugi i wyszly dwie wyraxne kreski. Uzbroj sie w cierpliwosc bo potem bedziesz musiala 9 miesiacy czekac na dzidziusia. A to dopiero

Re: starania pod koniec lutego-test na początku m

dzis, w 9 dc zrobialm pierwszy test owul. wyszla slaba/srednia 2 kreska

Re: Przed in vitro...

Hej dziewczyny!Nie wytrzymalam i zrobiam dzisiaj test 9dpt i wyszla mi slaba druga kreska,zastanawiam sie czy isc jutro na bete? Nie chce sie cieszyc ,bo ostatnio bylo to samo i skonczylo sie biochemiczna:( caly czas boli mnie brzuch jak na @ ,ale taka mala iskierka nadzieji jest !

Re: krótka miesiączka a ciąża

Jest szansa, trzymam kciuki. Ta druga kreska nawet po czasie to tez jakis tam znak, bo moze o czasie byla tak blada, ze jej nie zauwazylas - u mnie w 13 dfl tez byla strasznie blada, na pierwszy rzut oka test negatywny jak nic, dopiero pod katem i pod swiatlo dojrzalam 2 kreske, 2 dni pozniej byla

Re: Blada kreska na teście...

gratuluje!!!, powiedz prosze w ktorym dc robilas pierwszy test pre test, gdzie wyszla slaba kreska. Ile dni od owu? dzieki

Re: test ciązowy-1 kreska czerwona 2 mało wyrazna

witam ja robiłam 3 testy moj problem jest troszke inny przy pierwszym tescie pierwsza kreska byla bardzo widoczna a druga słabo zrobilam drugi test a przy drugim wyszlo na odwrut pierwsza kreska slaba a druga byla ciemna i przy trzecim tescie wyszlo to samo co to znaczy bo jak czytam to przewarznie

Re: Londyn- makijaz permanentny

komórkowy i rozmawiała a w drugiej trzymała igle która mnie kula:((( Moje kreski zamiast koloru czarnego sa popielatego , barwnik zbladl juz po trzech miesiacach , przez slaba jakosc barwnikow a w dodatku ma słaby znieczulacz w kremie, nie mogłam wytrzymać z bólu :(((( łzy same leciały . Taka niby

Re: blada kreska na teście 2 tyg. po spodziewanej

najzwyczjniej w swiecie mogla ci sie przesunac owulacja i kreska jest slaba bo ciaza jest mlodsza -- http://www.suwaczki.com/tickers/f2w3csqvvazouf0g.png

Re: Dwie kreski :D, co dalej?

bete mozesz juz robic. slaba kreska- jak chcesz to powtorz test za kilka dni. a ogolnie co robic? cieszyc sie i zyc jak przed ciaza :) -- moja szwajcaria dalam sie wymaglowac :) --

Re: test ciążowy - bardzo słaba druga kreska

Moja "slaba kreska" wlasnie rozrabia pietro niżej :) Zrob betaHCG. -- http://img231.imageshack.us/img231/1266/repasn6.gif

Re: są dwie kreseczki !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Serdeczne gratulacje!Mnie tez pierwszy test wyszedl ze slaba kreska,ale lekarz powiedzial,ze slaba czy mocna nie ma znaczenia.Jak jest kreseczka -jest ciaza.

Re: Słaba druga kreska- ciaża?

ja przez ten watek zrobilam test i jest slaba 2 kreska ale ledwo widoczna.Mam 28 dc,narazie nic nie mowie mezowi.Czy wasza kreska tez byla taka slaba ledwo bylo widac tylko pod swiatlo?odp pliz pozdrowionka

Re: Test owulacyjny zamiast ciążowego!

ja po icsi testowalam owulacyjnym...wyszla slaba kreska i niestety okazalo sie ,ze to ciaza biochemiczna:-(((

Re: ~~ LIPIEC cd - boćki wciąż krążą ~~

Zrobilam test owu i wyszla slaba kreska testowa - to co teraz mam zrobic rano - po 12 godz - tak? -- ? Czekamy ...

Re: Styczeń 2011:D

tak! my z monia mozemy potwierdzic ze slaba kreska = ciaza:) ja na dzien przed terminem @ mialam sabiutka kotra wyszla po 10 min.w dzien @ tez mega slaba ale juz wyszla w przepisowym czasie.2 dni po terminie nadal slaba kreska i w niedziele postanowilam sie calkowicie uspokoic i 12 dni po

Blada kreska na 5 dni przed @

Zrobiłam test na 5 dni przed @,10 dni po owulacji.Wyszedł zgodnie z instrukcja po 3 min.Czy to oznacza ze jestem w ciazy mimo ze ta kreska jest slaba? A to zdjecie: fotoforum.gazeta.pl/5,3.html?new=1&loadKey=1277705741118

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - slaba kreska