Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Solta we wrześniu

Planujemy wybrać się na wrześniowy urlop. Czy Solta / Necujam to dobry pomysł? Ceny apartamentów bardzo kuszą, bo wychodzi 27 zł/głowę na dzień. Dzieje się tam coś jeszcze we wrześniu? Są otwarte bary, restauracje?

Solta lub Hvar

Czy ktoś z Was ma może jakąś sparwdzoną kwaterę dla 4 os. rodzinki na wyspie Solta lub Hvar? Za wszelką pomoc wielkie dzięki!

Re: Apartamenty Funda, Solta

No właśnie tez myslimy o wyjezdzie do Necujam. Znajomi byli rok temu i bardzo sobie chwalą. Mówia, ze fajnie, spokoj, blisko morza i dobry standard zakwaterowania. Dołączam sie o zapytanie o basen, w zeszlym roku podobniez nie dzialal, moze ktoś ma jakies wiesci jak bedzie w tym roku? Chodz i podobn

Re: Apartamenty Funda, Solta

Czy orientuje się ktoś jak będzie z basenem w tym roku w Necujam? Byliśmy 3 lata temu w Fundach i było świetnie. W tym roku też myślimy, bo ceny kuszące i super spokojne miejsce dla rodziny. Tyle, ze podobnież w zeszłym roku basen nie działał, jak będzie teraz?

Re: Apartamenty Funda, Solta

Takze bylam w tamtym roku. Solta, Necujam, Funda 2**. Gdyby nie moi znajomi to bylaby nuda, rzeczywiscie (mowie jak dla mlodziezy). Jedynie odpoczynek, opalanie sie, plywanie w morzu. Zadnych rozrywek. Ale jesli jedzie sie ze znajomymi - jest genialnie. Apartamenty swietne, niczego nam tam nie

Re: Apartamenty Funda, Solta

na wyspie Solta nie było pożarów, wróciliśmy z niej 30 lipca, byliśmy w apartamentach Funda, bardzo przyzwoite, ręczniki wymieniane co 3 dni( trzeba było pilnować wymiany), pościel po tygodniu. Kuchnia dobrze wyposażona. Pod apartamentami spory samoobsługowy sklep.

Solta/Necujam

Spędziliśmy dwa tygodnie w sierpniu na Solcie. Przypadł nam nowoczesny "apartman" w Necujam, (włascicielka Tatjana Bucevic, nr obiektu 804023). Rewelacja - wyposażenie, czystość, troskliwość i zapobiegliwość gospodarzy niezwykła. Przygotowane było wszystko, nawet proszki do prania, płyny

Re: Apartamenty Funda, Solta

Powiedzcie - czy trzeba brać ze sobą jedzenie na Soltę??? Myślałyśmy z przyjaciółką, że porobimy jakieś weki w domu i będzie gotowe szamanko. Ale może znacie tam jakieś bary, które cenowo przypominają nasze polskie restauracje. Może jednak lepiej iść codziennie na świeży obiadek, niż samemu gotować

Re: Apartamenty Funda, Solta

hejka, my tez jedziemy na poczatku sierpnia, dokładnie od 3 sierpnia do 17 sierpnia. Moze się spotkamy. Jedziemy w dwie rodziny. Pozdrawiam

Re: Apartamenty Funda, Solta

Jedziemy na poczatku sierpnia na Solte do Necujam w 3 rodziny. Będzie ktoś z was tam jeszcze? Orientuje sie ktos czy na wyspie jest gdzies bankomat?

Re: Apartamenty Funda, Solta

Bylismy w tym roku kilkoma rodzinami i sie nie zawiedlismy, wiec mysle ze bedziecie tez zadowoleni. Cisza i swiety spoko, woda bardzo czysta. Pod nosem sklep. Restauracje najlepsze w Stromorskiej. Ze Splitu kursuja szybkie katamarany osobowe na Solte. Plyna niecale pol godziny. Rozklad katamaranow:

Re: Apartamenty Funda, Solta

Wybieramy się latem do tych apartamentów, mamy już zarezerwowany pobyt, bo ceny na prawdę kuszące i mam nadzieje, że zastaniemy na miejscu to co jest opisane w ofercie. Nie ukrywam, że do decyzji przekonały mnie głownie opinie na tym forum, więc liczę na to i mam nadzieje, że macie rację, że jest OK

wyspa Solta

Czy ktoś był już w tym roku na wyspie Solta? wiem, że w zeszłym roku były tam pożary i zastanawiam się, czy zostawiły ślady zniszczeń w pobliżu miejscowości turystycznych? czy ktoś wie, jak to wygląda?

Re: Apartamenty Funda, Solta

znam to miejsce,chciałem kupić tam apartament w tym ośrodku-kiedyś były na sprzedaż. Jest to fajne miejsce na rodzinne wakacje a sama Solta jest piękna. W tej miejscowości Necujam,gdzie są te apartamenty jest w zatoczce mała kapliczka a w niej-ciekawostka-jest obraz Matki Boskiej Ostrobramskiej

Apartamenty Funda, Solta

Był ktoś z was może w apartamentach Funda na wyspie Solta koło Splitu? Zastanawiamy się nad wakacjami w tym roku właśnie tam, bo cena jest bardzo kusząca i standard też wydaje się całkiem dobry.. Ale wolelibyśmy się upewnić opinią kogoś, kto tam był. Jak jest z promami ze Splitu? Chodzi o te

Re: Apartamenty Funda, Solta

Jedziemy w sierpniu na Soltę ze znajomymi, bo polecali nam kumple, którzy byli rok temu. Podobnież apartamenty spoko, tylko rzeczywiście taki spokój ?

Re: Apartamenty Funda, Solta

Trza bylo wiecej hlać nie wiem czy to ty ale byla tam cholota ze az wstyd zaplute i zarzygane schdy halas do rana przekleństwa pobite butelki po prostu polak potrafi zdaje mi sie ze ciebie pamietam druga polowa sierpnia

Re: Apartamenty Funda, Solta

Rzeczywiscie tak bylo, mi takze jest wstyd. Ale to tylko i wylacznie koledzy. Jechali tylko po to, zeby sie nahlac. To bylo cos okropnego, wiem. Dlatego w takim gronie juz w tym roku nie wybieramy sie na wakacje. Moge tylko przeprosic za nich =P Ale mimo wszystko, jesli chodzi o mnie- bawilam sie d

Re: Apartamenty Funda, Solta

Byłam na Solcie w sierpniu 2011 wyspa bardzo fajna dla rodzin z dziećmi lub towarzystwem , mało ludzi, raczej brak rozrywek (dyskotek) . Trzeba jeździć po wyspie (jest autobus) gdzie można zjeśc w różnych miejscach (dobre jedzonko). Dobrze zaopatrzone sklepy. Jest na wyspie ichniejszy market KONZU

Re: Apartamenty Funda, Solta

Dzięki za informacje. Widziałam tam jakiś lasek, więc tam się może wybiega a jak pójdziemy plażować zostanie w pokoju. Mamy nadzieję na udany wyjazd:))

Re: Apartamenty Funda, Solta

Witam byłem dwa razy jest spokojnie i fajnie z psem na plaże sie nie wejdzie jest znak zakazu i w sumie dobrze znajac zycie wszedzie by było posrane

Re: Apartamenty Funda, Solta

Chcemy jechać do apartamentów funda z psem, czy może on tam wchodzić na plażę? jak ogólnie "traktują" psy w chorwacji w kurortach wypoczynkowych?

Re: Apartamenty Funda, Solta

Wyjazd na pewno bedzie bardzo udany na wyspie jest cisza i jest piękna plaża mozna wynajac tani rejs popływac pozwiedzac po drodze jedzcie jeden dzien szybciej na wodospady krka tam mozna bez problemu przenocowac za jakies 60 euro od 5 osobowego pokoju i popływac pod wodospadem coś niesamowitego mo

Re: Apartamenty Funda, Solta

Chcemy się wybrać w 5 rodzin do Fundy, bo to jedno z niewielu miejsc, gdzie są miejsca dla tak licznej grupy za dobrą cenę. Jest tam co robiś, czy totalna nuda? W sumie zalezy nam na spokojniejszym odpoczynku z dzieciakami ale jakaś kawiarnia czy restauracja na wieczór by sie przydała. Jest tam jaki

Solta czy Vinisce

Witam Mam pytanie do wszystkich, którzy znają te dwa miejsca.Musimy podjąć decyzję czy wybrać apartamenty w kwaterach prywatnych w miejscowości Vinisce, czy też apartament w kompleksie wypoczynkowym Necujam na wyspie Solta.Dodam, że jedziemy z dziećmi i to głównie ze względu na nie wybieramy

Re: Apartamenty Funda, Solta

Zgadzam się w pełni z tą opinią. Same apartamenty Funda 3* są przestronne, czyste, dobrze wyposażone w naczynia i meble, z pięknym tarasem i widokiem. W tv tylko kanały chorwackie. Internet - tylko w recepcji przy plaży lub w restauracji (hasło do wifi udostępniają bez problemu). Plaża jest szeroka,

Re: solta

wyspa przepiękna, aha uwaga na restaurację nie opodal plaży - znajomych nie ważne co zamawiali skasowali każdego po 280 kun,

Re: solta

Witam włąśnie w piatek tam wyjeżdżam.Mam noclegi w apartamentach necujam.Proszę o info,plaża, basen , sklepy co zabrać czy apartamenty są wyposażone w garnki ,talerze itp. proszę o info jesli mozna.

Re: Wyspa Solta

Byłem w zeszłym roku w miejscowości STOMORSKA , podobało mi się , spokojnie, nie za duzo ludzi ( fakt, że to bylo w czerwcu ) jest mało promów , z tego co pamietam dwa , no i nastaw się na wczasy stacjonarne , bo każde zwiedzanie=prom= koszty (Solta jako taka jest mała) w stomorskiej nie było

Re: Apartamenty Funda, Solta

Byłem rok temu bomba w tym roku tez jade była cisz spokój jedzenie takie ale w stomorskiej super ciekawe czy juz jest internet bo wtedy był tylko pod recepcja bezprzewodowo pobyt od 13 teraz po drodze zachacze hyde park pod monachium i jeziora plitwicke

Re: solta

Niezla atrakcja jest stacjonujacy w Stomorskiej niejaki Tonny oferujacy przewozy motorowka - za 350 euro poplywacie przez caly dzien po okolicznych wyspach. Tonny ma motorowke z napisem for rent. I jeszcze jedno - w Rogaci przy zjezdzie z promu w Informacji Turystycznej pracuje sympatyczna Polka, kt

Re: Apartamenty Funda, Solta

olka napisał(a): > Właśnie niedawno były tam pożary i ewakuowano 400 os ! Nie na Solcie ,tylko na Braczu,nie 400 a dwieście, a poza tym wszystko sie zgadza ;) img585.imageshack.us/img585/9351/pozar.jpg Tak jak w Polsce latem pada deszcz,tak w CRO wybuchają pożary. Ten na Braczu,faktycznie był

Re: Apartamenty Funda, Solta

Też zastanawiamy się nad zarezerwowaniem tych apartamentów, bo cena dobra. Ma kto zdjęcia kto tam był?

Re: solta

witam w apartamentach jest w pełni wyposażona kuchnia, klimatyzacja tylko w salonie ale wystarcza na resztę pokoi, basen niestety po zmianie właściciela dodatkowo płatny 20 kun za osobę - żekomo mówią że po powrocie do polski zwrócą - nie korzystaliśmy, prom - auto 152 kuny + osoba doeosła 33 i

Re: Apartamenty Funda, Solta

Do Zdzisia: gdzie wykupiliście te apartamenty po 12 euro, i czy to są te z klimatyzacją czy bez, no i w jakim terminie. Będzie miło jak odpowiesz

Wyspa Solta w CR

Czy nikt z was nie był na wyspie Solta koło wyspy Brać, szukam opinii, odezwijcie się

Re: Apartamenty Funda, Solta

A gdzie wykupiliście te apartamenty za 12 euro od osoby, bo my tez mamy zamiar tam jechać ale do tych apartamentów bez klimatyzacji i cena jest 52 euro za 4 osoby. Chyba że dużo wcześniej rezerwowaliście????

Re: Apartamenty Funda, Solta

Właśnie wrocilem z Necujam, byliśmy z rodziną w apartamencie 4+1 (3*) - apartament duży, czysty,nowe umeblowanie, duża łazienka i taras, wspaniały widok na zatokę i morze (wieczorem widać oświetlony Split), niestety jest tylko jeden klimatyzator (w salonie) i przy dużych upałach nie wystarcza aby sc

Re: Apartamenty Funda, Solta

Ja też rozglądam się za apartamentami na Solcie, a gdzie rezerwowaliście apartamenty Necujam ( te z klimatyzacją ) i ile płaciliście za dobę? My wybieramy się w trzy rodziny, i zastanawiamy się czy wybrać te trzy lub dwugwiazdkowe ( bez klimatyzacji). Nadmieniam iż jedziemy pod koniec lipca.

Re: Apartamenty Funda, Solta

Tego roku ja i moi znajomi (razem 12 os) wybieramy sie na Solte do apartamentów FUNDA 2*. Juz od lutego mamy wszystko zarezerwowane, cena rzeczywiscie świetna, bo płacimy 376 zł za 7 dni, w tym juz klimatyzacja, ubezpieczenie. Zarezerwowane sa 3 apartamenty 4+1. Opisane jest wszystko fajnie, zdjecie

Re: Apartamenty Funda, Solta

Wykupiliśmy wyjazd do tych apartamentów dość liczną grupą (7 rodzin), skusiła nas cena (12 EUR/os w lipcu), ładne zdjęcia, dostęp do basenu i ogole dobre opinie w sieci. Był tam może ktoś w zeszłym roku jak to rzeczywiście wygląda? Standard się nie pogorszył, jest tak jak na zdjęciach?? Zarezerwow

Re: Apartamenty Funda, Solta

Byłem i powiem ze jest zacisznie i pieknie Z promami nie ma problemu koszt to 44 euro wypływaja co 2 godziny

Fish picnic Solta

Jak w temacie kto był jak wrażenia ,ceny i repertuar tego rejsu mnie interesuje:)?Czy jest możliwość wędkowania:D

Re: Wyspa Solta w CR

Solta jest dla mnie najlepsza, Brac i Hvar sa przereklamowane i jest tam mnustwo turystów, zero spokoju, Solta jest bardzej dziewicza. Polecam

Re: Apartamenty Funda, Solta

Byliśmy w zeszłym roku w apartamentach Necujam 2* i były całkiem OK. Czyste, schludne, prosto umeblowane i wygodne. "Robactwa" żadnego nie spotkałam, a jestem przewrażliwiona wszystko co łazi... (fe, fe...) Położenie apartamentów (w lasku) sprawia, że bez klimy da się wytrzymać, jest dużo

Re: Fish picnic Solta

Co prawda nie uczestniczyłam w fish picnicu na Solcie, ale z mojego doświadczenia imprezy tego typu polegają na rejsie do fajnej zatoczki, potem na obiad rybka podlana winem, ewentualnie spacer po jakiejś mieścinie na wyspie i droga powrotna podlewana często i gęsto rakiją i winem. O wędkowaniu

Re: Apartamenty Funda, Solta

Jeśli chodzi o apartamenty Necujam 2* to omijajcie je szerokim łukiem - brud, stęchlizna i robactwo /domki położone w lasku/. Wybrałem się tam w lipcu 2010 z uwagi na alergiczną córkę, myślę fajnie - lasek iglasty, brak klimy to to czego szukamy. Efekt był taki, że zaraz po przyjeździe na gwałt prze

Re: Wyspa Solta w CR

Byłam w Chorwacji na Wyspie Solta w tym roku i raczej nie polecam. Generalnie nie narzekam i ciesze sie kazda chwila spedzaną w roznych zakatkach swiata ale Solta to komercja, jachty, niezbyt ciekawe plaze, brak jakichkolwiek interesujacych miejsc...i jakies 1,5 h promem od lądu stałego. Nie

Re: Wyspa Solta w CR

Chorwatka napisałaś, ze wyspa Solta jest najlepsza, niekomercyjan, cisza i spokój, zed pisze RAJ!!!, a Aneta - raczej nie polecam, to komercja, jachty, niezbyt ciekawe plaze, brak jakichkolwiek interesujacych miejsc... Nie wrociłabym tam... Więc jak to jest z tą Soltą?

Re: Apartamenty Funda, Solta

Acha zapomniałam o placu zabaw przy basenach ( od plaży owe dzieli tylko uliczka) ze zjeżdżalniami,piaskownicami i stołami do ping-ponga. A spacerki laskiem na plażę są samą przyjemnością. Ogólnie powiem,że tam na prawdę można wypocząć - nawet z rozbrykanymi Bliźniakami;)

Wyspa Solta - szukam informacji

Czy ktoś może podać więcej informacji o wyspie Solta? Jestem zainteresowany wyjazdem w ciemno, więc szukam informacji o dostępności kwater, połączeniach promowych i możliwości częstego kursowania na ląd stały, ciekawych miejscach do zwiedzania. Szukam cichych zatoczkek do plażowaniaach bez tłumu

Re: Apartamenty Funda, Solta

Ja również sobie chwalę apartamenty Funda. My byliśmy tam w 2 rodziny (2+2) Pod nosem mini-market, droga do plaży to ok. 200 m laskiem (bardzo sympatycznie) po drodze baseny (słodkowodne) kilka drobnych sklepików, jedna restauracja. Baseny czynne "póki klienci chcą pływać" Plaża kamienista

Re: Wyspa Solta - szukam informacji

Byłam w Chorwacji na Wyspie Solta w tym roku i raczej nie polecam. Generalnie nie narzekam i ciesze sie kazda chwila spedzaną w roznych zakatkach swiata ale Solta to komercja, jachty, niezbyt ciekawe plaze, brak jakichkolwiek interesujacych miejsc...i jakies 1,5 h promem od lądu stałego. Nie

Re: Apartamenty Funda, Solta

Kompleks necujam i Apartamenty Funda bardzo nam sie podobały. Byłem z rodziną 3 lata temu. rezczywiście jak pisza fajna plaża, spokojnie. No i nie wiem jak teraz, ale wtedy były te apartamenty bardzo tanie, biorac jeszcze pod uwage ich fajny standard. Aneksy kuchenne wyposarzone, basen, sklep, rest

Re: Apartamenty Funda, Solta

My byliśmy z grupą znajomych 2 lata temu na Solcie. Mieszkaliśmy w apartamentach Neujam. Standard ok, fajna plaża. Ośrodek nie tylko dla rodzin z dziećmi. My pojechaliśmy z paczką znajomych i też było spoko. Słońce, plaża, wieczorem jakaś dyskoteka, piwko, czego więcej chcieć? Za tą cenę było na pra

Re: Wyspa Solta w CR

Czy ktoś może podać więcej informacji o wyspie Solta? Jestem zainteresowany wyjazdem w ciemno, więc szukam informacji o dostępności kwater, połączeniach promowych i możliwości częstego kursowania na ląd stały, ciekawych miejscach do zwiedzania. Szukam cichych zatoczkek do plażowaniaach bez tłumu

Re: Apartamenty Funda, Solta

W lipcu i sierpniu po 6 kursów ze i do Splitu.Poza sezonem ubywa jeden. Koszt(2009) to 30 kn /osoba i 140 kn(samochód) Zapewne jak co roku o kilka(naście) kun prom zdrożeje. Płynie się godzinę. -- Brač wg hepika

Re: Apartamenty Funda, Solta

hej, bylismy tam w zeszłym roku. Apartamenty takie jak na zdjęciach (też rezerwowalismy przez podrozuj.net), czysto, osrodek zagospodarowany sklepy, bary, sporty wodne. jedna z ladniejszych plaz w Chorwacji, mily drobny zwirek. z promami nie ma problemu, w sezonie plynie ich 5-6 w ciagu dnia i tyl

Re: Apartamenty Funda, Solta

Ośrodek Necujam to świetne miejsce na rodzinny odpoczynek. Jest spokojnie, ale nie nudno, w dzień można pospacerowac po okolicy, albo pojeździć po wyspie - pomijając oczywiście plażowanie i kąpiel w cudownej krystalicznej wodzie. W necujamie bylismy z męzem i znajomymi przed rokiem. Można tamm na p

Re: Apartamenty Funda, Solta

Apartamenty na prawdę super. Czysto, nowe umeblowanie, żwirkowa plaża. Byliśmy tam w zeszłym roku z naszymi maluchami i były to jedne z najbardziej udanych wakacji. Trochę przerażała nas z początku przeprawa promem i to, że to wyspa, ale jak się okazało to żaden problem. Jadąc z maluchami nastawiliś

Re: wyspa Solta

Sama wyspa bardzo ładna:) tylko jest jedno małe "ale" - przeprawa promowa - trwa dość długo. W nocy promy nie kursują, więc jeśli nie zdążysz na ostatni prom około 22 to trzeba czekac na kolejny do 5 rano:(

Re: wyspa Solta

na marginesie-to jest rewelacyjna wyspa,bardzo piękna przyroda. W miejscowości Necujam jest przy zatoczce mała kaplica a w niej Matka Boska Ostrobramska z Wilna. Jak znacie historię jak tam dotarła-opiszcie proszę,pytałem i dotychczas nie uzyskałem informacji. pozdrawiam.

Re: AP. FUNDA Wyspa Solta, Necujam. 2*

Ach........jeszcze w celu specyzowania o któe apatamenty mi chodzi podam link do stony: www.podrozuj.net/top3-1.php My jedziemy do tego największego (6+1) w standacie 2 *

Chorwacja Wyspa Solta - polecamo

Kwatery Prywatne Apartmanet - dom TONI - www.adriatravel.net/toni Wyspa Solta Czerwiec---Osób 8-10 =======Nocowanie (EUR po apartament/dzien)= 56 EUR. Wrzesień---Osób 8-10 =======Nocowanie (EUR po apartament/dzien)= 56 EUR

AP. FUNDA Wyspa Solta, Necujam. 2*

Czy ktoś był i widział? Co prawda teraz to już pupa zbita bo jutro wyjazd, jednak mimo wszystko byłabym wdzięczna za wszelkie info dotyczące samego apartamentu jak i miejscowości. I jeszcze mam pytanko dla tych co byli: Ja wygląda kwestia brzegu morza? płytko czy płytko tochę a następnie duży spad?

Re: Solta czy Vinisce

Vinisce - według moich kryteriów - jest ciekawszą opcją. Chcąc gdziekolwiek wyskoczyć na zwiedzanko - nie musisz korzysdtać z promu, jest się bardziej swobodnym. A jest gdzie w okolicy: Trogir, Split, Salona, Kastel Stari - to tylko niektóre opcje. Soltę z Vinisce widzisz, razem z tym korowodem prom

Re: Wyspa Solta

A czy możesz podać orientacyjną cenę za prom dla jednego samochodu (4 osoby). I skąd one pływają? ze Splitu ? Dzięki

Re: Wyspa Solta

byłam w miejscowości Necujam w 2005 roku na Solcie, cudowna wysepka, wspaniali ludzie. Prom ze Splitu kosztuje 140zł w jedną stronę(35euro za samochód plus jakieś drobne za osoby)

Re: Wyspa Solta

promy pływają ze Splitu,dosyć czesto,mozna sprawdzic na www jadralinii. koszt za auto i 2 osoby to było coś około 100-150 pln w 2 strony ,nie pamietam dokładnie ale cena niepowalająca.

Wyspa Solta

Pobnieważ wybieram się tam na wakacje zbieram wszlakie informacje na temat tej wyspy, transport,zakupy, miejscowości i plaże

Re: Wyspa Solta

Jeżeli chcesz odpocząć to tylko na Solcie, nie jest to napewno fabryka wakacji, brak tu wielkich hoteli. Plaże to raczej platformy, należące do właścicieli apartamentów i ogólno dostępne kamieniste plaże. Cudne turkusowe morze. Wszystkie miejscowości na tej wysepce mają swój urok, warto je zobacz

Wyspa Solta - Chorwacja, Dalmacja - polecam

Kwatery Prywatne Apartmanet - dom TONI - www.adriatravel.net/toni Wyspa Solta Czerwiec---Osób 8-10 =======Nocowanie (EUR po apartament/dzien)= 56 EUR. Wrzesień---Osób 8-10 =======Nocowanie (EUR po apartament/dzien)= 56 EUR

Wyspa Solta - Chorwacja, Dalmacja - polecam

Kwatery Prywatne Apartmanet - dom TONI - www.adriatravel.net/toni Wyspa Solta Czerwiec---Osób 8-10 =======Nocowanie (EUR po apartament/dzien)= 56 EUR. Wrzesień---Osób 8-10 =======Nocowanie (EUR po apartament/dzien)= 56 EUR

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - solta