Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Witajcie tak mialam stan przedrzucawkowy w 41 tygodniu, bylam w szpitalu 1 czerwca w dzien terminu, KTG ok, badania ok (krew robiona dwa dni wczesniej) wiec powiedzieli zebym przyszla 3, przyszlam, wszystko ok znowu wiec powiedzieli niech pani przyjdzie 6 z torba, pewno Pani zostanie, jak cos sie

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

CZy to pytanie skierowane do mnie?:-) chyba nie bo ja miałam przed terminem z tydzień,miałam rodzić 8 kwietnia a urodziłam 30 marca,ale miałam planowaną cesarkę:-)

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Prosze napisz cos więcej o cesarce w tym szpitalu. - Czy jest mozliwośc wyboru znieczulenia? - Czy można oddawać dzieci pod opieke gdy matka nie ma siły? - jesli mialas planowane cięcie powiedz jak wyglada procedura od przyjazdu do szpitala do cięcia. Dziekuje i pozdrawiam,. -- s5.suwaczek

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

ja pierdziu, co za bzdura. Dziewczyno !!! wystarczy, wejść na stronę Ujastka, zeby zobaczyć że gadasz głupoty !! Zobacz sobie od kiedy funkcjonuje oddział www.neonatologia.ujastek.pl/zdjecia/6-zdjecia/10-galeria-zdj-otwarcie-oddzialu.html, a od czerwca 2008 ma już III stopień referencyjności. Na prz

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Witam!!rodziłam na kopernika 30tego marca i jestem bardzo zadowolona(przez cc).Wspaniali lekarze,zwłaszcza jeden młodziutki na tej sali ogólnej)( w oczekiwaniu na cc),bardzo mnie wspierał psychicznie,szkoda że nie pamiętam jego imienia:-(.Jedynie wygląd:-( może któraś pamięta?to na privie byśmy mogł

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Dobrze, że nie miałam okazji tam rodzić... Wystarczy mi to, że leżałam na patologii po poronieniu... Tragedia -- Mama: Aniołka '08 Anielki '09

Re: Szpital Uniwersytecki n a Kopernika Kraków su

Czy któraś z dziewczyn może się podzielić najnowszymi wiadomościami na temat tego szpitala? Wyremontowane sale porodowe zostały już oddane. Jakie są położne? -- http://tickers.baby-gaga.com/p/dev324pf___.png

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Bez przesady, teraz w Krakowie jest tyle dobrych oddziałów dla noworodków... Kopernik już dawno przestał być tym jednym jedynym najlepszym... I co to za tekst "winny się tłumaczy"? Reklamę płatną robisz czy co? ;) -- Mama: Aniołka '08 Anielki '09

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Witam!!miałam planowaną cesarkę ze względu na zalecenia lekarza ortopedy-chirurga(ze względu na dolegliwości z biodrami),ale i cukrzycę ciążową i wysokie ciśnienie(ale rozmawiając z lekarzami,twierdzili iż,nawet mając cukrzycę czy wysokie ciśnienie nie ma przeszkód rodzić naturalnie. Do szpitala

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Na Kopernika rodziłam dawno, patologia ciązy, połoznictwo - tragedia, zarówno pod względem warunków jak i niektórego personelu - dobrze, ze się zmieniło na lepsze, ale neonatologia byłam zachwycona. Przez miesiąc moja córeczka, która nabawiła się sepsy na połoznictwie, miała wspaniłą opiekę, a ja r

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

tak jak napisalam w cytowanym fragmencie wiem to od poloznej ze szkoly rodzenia, dodam ze polozna ta pracuje w szpitalu na siemiradzkiego, jest to moje jedyne zrodlo informacji na ten temat i dokladnie tak powiedziala jak napisalam, nie wiem czy to bzdura, bardzo chwalila szefa neonatologi z

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

kotowiczanka napisała: >i ordynator z kopernika zalozyl filie na ujastek i sciagna lekarzy z kopernika na ujastek, ale bzdura -- http://www.suwaczki.com/tickers/1usaqtkf9qa91vrc.png mój mały-wielki cud - Łucja ur. 04.09.2009

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

>ja czuje tak od czasu kiedy jestem w ciaz > y ze zeszlam na drugi plan i najwazniejsze jest dziecko zawsze i wszedzie :) Wszystkie mamy tak czują nawet te które by chciały mieć pojedynczą salę do porodu;))

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

nadzorować to może i nadzorował ale z Twojej pierwszej wypowiedzi wynika, że oddział neonatologii na Ujastek powstał bo na Kopernika był czy jest remont ;) a to jest wierutną bzdurą, oddział powstał bo Ujastek się najnormalniej w świecie rozwija i idzie do przodu z zapleczem medycznym a z Kopernika

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

kotowiczanka napisała: > Faktycznie maja tam oddzial neonatologi ale tylko > dlatego ze na kopernika robia remont tego oddzialu i ordynator z kopernika zal > ozyl filie na ujastek i sciagna lekarzy z kopernika na ujastek, wiem od polozne > j ze szkoly rodzenia, zeby miec pewnosc ze

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

może nie bylo możliwości zeby podzielić salę na cztery mniejsze. Na szczescie mozna sobie wybrac gdzie się chce rodzić, ale jakimś cudem bardzo wiele kobiet chce w tych "skandalicznych" warunkach rodzic...

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Dla dziecka trzeba zabrać tylko to, w czym będzie wypisywane do domu :). Przez caly pobyt ma zapewnione ubranka, rożek. Pieluszki, chusteczki i kremiki są w każdej sali do wykorzystania przez mlode mamy. Każda mama dostaje też dla siebie jedno opakowanie podkladów poporodowych. Tez bede rodzic na Ko

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Kobiety ktore sa odpowiedzialne i mysla o swoim dziecku a nie o swoich wlasnych wygodach wybieraja ten szpital, ale jesli cos sie stanie z dzieckiem i bedziesz miec czyste sumienie ze nie wybralas najlepszych specjalistow tylko ladne firanki to twoja sprawa. Remont jeszcze sie nie skonczyl wiec

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Tak zgadza sie maja tam wszystko, ubranka, w kazdej sali pieluchy, chusteczki i sudocrem i herbatke laktacyjna i jest czajnik i mozna sobie robic, dostajesz paczke podkladow dla siebie wiec daja wszystko co trzeba, przy wypisie musisz miec swoje ubranko i pieluche i fotelik samochodowy i polozna ubi

Re: ATOM

Szpital Uniwersytecki w Krakowie - Instytut Chorób Rzadkich. Poczytajcie, popytajcie ...

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

no ale sorry... tego nei rozumiem - oddzial porodowy jest po remoncie i jest tam 4-osobowa sala porodowa ????!!!! dla mnie to jest skandal w dzisiejszych czasach. Nie ma na to usprawiedliwienia. Rozumiem własnie sytuacje, ze szpital stary, ze to przeżytek z dawnej epoki, ale obecnie?? robią

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

> Tak więc może iść w parze dobry sprzęt i fachowi lekarze oraz miła amtosfera. Pewnie, że tak i tak być powinno. Cóż dla niektórych takie podstawy jak pojedyncza sala do porodu to tyle co "ładne firanki" i na dodatek "podejrzane" zaniedbania względem dziecka - bo przecież r

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Szpital Na kopernika nie jest jedynym szpitalem w tym momencie który posiada III stopień referencyjności. III stopień referencyjności posiada również Ujastek (tak, właśnie ten Ujastek z tymi kolorowymi fierankami...) od jakiegoś roku. Szpital bardzo zainwestował w sprzęt oraz zatrudnienie bardzo

Re: Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków sup

Tak jak mowie wasz wybor, tylko winny sie tlumaczy. Jesli chodzi o Ujastek to tez tam lezalam, dziennie odbywa sie tam 60 porodow ponoc, wiec jakos obslugi i skupienie na kazdym pacjencie jest chyba kiepskie, ale nie wiem nie rodzilam tam. Faktycznie maja tam oddzial neonatologi ale tylko dlatego ze

Szpital Uniwersytecki na Kopernika Kraków super

Witam Niedawno rodzilam na Kopernika i bardzo chce polecic ten szpital. Nie rozumiem calej tej nagonki na ten szpital w krakowie, nie musialam tam rodzic a jednak zdecydowalam sie na to z dwoch powodow, po pierwsze moj lekarz tam pracuje - dr Hubert Huras, swietny lekarz, bardzo polecam, codziennie

Re: Szpital Uniwersytecki n a Kopernika Kraków sup

Nie,do autorki watku, ale potem zauwazylam, ze wateczek stary:P amasunda napisała: > CZy to pytanie skierowane do mnie?:-) chyba nie bo ja miałam przed terminem z t > ydzień,miałam rodzić 8 kwietnia a urodziłam 30 marca,ale miałam planowaną cesar > kę:-) -- Aniołek (*) Synek(*) J

Szpital Uniwersytecki w Krakowie

Hej! Za kilka dni czeka mnie kilkudniowy pobyt w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie na Oddziale Klinicznym Endokrynologii Ginekologicznej. Czy któraś z Was zna ten szpital, lekarzy..... Może mogłabym się czegoś dowiedzieć na ten temat. Muszę dodać, że to dopiero sam początek mojego leczenia i

Re: Dobry ortopeda dziecięcy w Krakowie?

Uważam, że najlepsi ortopedzi dla dzieci to lekarze ze Szpitala Dziecięcego w Krakowie, dane kontaktowe do poradni ortopedycznej: departamentzdrowia.pl/placowka/uniwersytecki-szpital-dzieciecy-w-krakowie/54070/#tab_contact

Szpital Uniwersytecki w krakowie jaki lekarz?

Proszę o pomoc w wyborze lekarza prowadzącego w tym szpitalu Szpital Uniwesytecki Klinika chorób zakaznych ul. Śniadeckiech). Nie wiem do kogo się zapisać. Chodzi mi o milego a zarazem nie robiącego problemow jeśli chodzi o dawanie skierowań na badania. Dziękuję

Re: Wielka prośba o kontakt: NEUROLOG w Krakowie

W Klinice Neurologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie przyjmuje dr Magdalena Bosak specjalista od padaczek

Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie????

Mam skierowanie na kardiologie dziecęcą.Czy ktos może mi napisać cos na temat tego ośrodka??Z góry dziekuje:) -- b1.lilypie.com/VLHzp1.png lilypie.com/pic/061209/iPUA.jpg fotoforum.gazeta.pl/5,2,agga2021.html

Re: uniwersytecki szpital dziecięcy w krakowie na

Ja pisalam o oddziale onkologii i hematologii dzieciecej, bo o tym byla mowa, nie wiem, jak jest na innych oddzialach niestety...

Re: uniwersytecki szpital dziecięcy w krakowie na

to zalezy jaki zabieg i jaki oddzial. zostac mozna, a nawet trzeba, jak mnie poinformowano. ja bylam na drugim niemowlecym i spalam na fotelu:(( wiem, ze na chirurgii mozna na podlodze na karimacie etc. ja moglam karmic mala czym chce, z zewnatrz i jedzeniem szpitalnym. pozdrawiam i zycze baaaar

uniwersytecki szpital dziecięcy w krakowie na noc

czesc! czy któras z mam była moze ze swoim dzieckiem w szpitalu dzieciecym na prokocimiu w krakowie? pierwszy raz idziemy jutro a we srode ma odbyc sie zabieg. zastanawiam sie czy moge z nim zostac na noc i jak to wyglada czy np bede po prostu spala na fotelu obok lozeczka? druga sprawa, to nie

Szpital Uniwersytecki - Kraków - korupcja

Poszukuję kontaktu z osobami, które w jakikolwiek sposób zostały pokrzywdzone,oszukane, zetkneły się z korupcją, nieprawidłowościami na terenie Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Gdyby ktoś zechciał mi również podać kontakt z osoba odpowiedzialną, do której można zgłaszać przypadki wszelakich

Re: uniwersytecki szpital dziecięcy w krakowie na

dzieciakow... no i za noc sie nie placi, bo za co, za kawalek podlogi ?! Mozna sobie wynajac hotel na Kozlowku, to jest hotel szpitalu za symboliczna zlotowke, ale jest tam ciezko sie dostac, bo jak wiesz, w szpitalu uniwersyteckim jest duzo dzieci, wiec i hotel jest zapchany... ale moze uda sie jakos

Re: uniwersytecki szpital dziecięcy w krakowie na

dzieki bardzo za odpowiedzi ! niestety juz we wtorek rano pojechalismy i na wlasnej skorze doswiadczylam jak to jest, wiec waszych odpowiedzi nie zdarzylam przeczytac ale moze innym mamom sie to przyda. ja bylam na x oddziale. warunki tak jak pisala qivy sa takie, ze dzieciaczki maja lozeczka a mam

Re: ratunku

Mnie tam też nie przeszkadzają pielgrzymi. Za to menele niestety tak. Jak ostatnio byłem dwa tygodnie temu w Krakowie, to zszokował mnie menel-stary dziad, który na trawniku naprzeciw szpitala uniwersyteckiego na Grzegórzkach wykonywał bez krępacji czynność defekacyjną. Podobny obrazek tego samego

Re: Szpital Uniwersytecki w Krakowie

powodu endometriozy na jajnikach. 25 lipca rodzilam na ich oddziale polozniczym... coc chcialabys wiedziec?? odpowiem chetnie i poopowiadam. wolalabym za posrednictwem poczty.. moj adres teteska@interia.pl

Re: Szpital Uniwersytecki - Kraków - korupcja

Ah i jeszcze pewna pani doktor na zdjęcie szwów kazała mi przyjść do swego prywatnego gabinetu gdzie oczywiście musiałam sporą kwotę zabulić. -- -

Re: Szpital Uniwersytecki - Kraków - korupcja

Raz mi tam schrzanili operację, po czym prawie wylądowałam na tamtym świecie ... Ale nie będę ich sądzić bo i tak przegram ( wiadomo jak to w Polsce jest) -- -

Re: Szpital Uniwersytecki - Kraków - korupcja

czesc, napisz o ktora klinike Tobie chodzi i kim jestes... uprzejmosciowo korzystam z internetu, czekam na kontakt pod adresem rxyz@autograf.pl pozdrawiam Renata

Re: Szpital Uniwersytecki - Kraków - korupcja

Podaj swojego maila. Ja mam dużo do powiedzenia na temat szpitala na Kopernika. Dokładniej na lekarkę z tego szpitala ale bliska mi osoba leczy się w tym szpitalu i nie wiem czy jej nie zaszkodzę. Pozdrawiam.

Re: Szpital Uniwersytecki - Kraków - donosiciele

O widzę,że się już jeden przestraszył lub przestraszyła ujawniania prawdy o traktowaniu ludzi przez wściekłych,pazernych i sfrustrowanych pracowników służby zdrowia.O takich sprawach trzeba pisać i wydobywac je na swiatło dzienne.To jedyna droga do pozytywnych zmian.

Re: czy są tu mamy z zespołem PFAPA ?

usunac calkowicie migdaly zgodnie z zaleceniami immunologa, nie zrobil tego..a jedynie podcial migdaly. Zafundowal corce i mi kolejny rok leczenia, sterydy, placz i niemoc...co dalej?! Zdecydowanie nie polecam dr Michalaka, i niestety szpitala uniwersyteckiego w Krakowie. W tym momencie corka jest po

Re: ku przestrodze antyszczepionkowcom

Uniwersytecki Szpital Dzieciecy w Krakowie (tzw. Klinika w Prokocimiu), Poradnia Szczepien. Niezwykle cierpliwy, bardzo doswiadczony i uczynny dr Jacek Domanski. Na umowiona wizyte czasem czeka sie 2-3 godziny, ale to dlatego ze Doktor kazdemu maluszkowi poswieca w zaleznosci od potrzeb 30-40 minut

Re: paradnia z umową NFZ

ja jakoś w małopolskim nie umiałam znaleźć na stronie ale zawsze zostaje infolinia, bądź rozpoczęcie leczenia w uniwersyteckim szpitalu w krakowie ..oni powinni tam jakoś pomóc

Re: do weronika-4

witam, jestem juz po operacji, w Krakowie, w szpitalu uniwersyteckim. Wszystko poszło jak nalezy, macica zachowana, miesniak usuniety.

Re: Podatki stricte samochodowe...

To raczej Ty nic nie wiesz o podatkach. Również Kraków dostaje różnego rodzaju dofinansowania z budżetu centralnego np. Fundusz Odnowy Zabytków Krakowa, dofinansowania do oświaty i kultury (np. Teatr Stary), służby zdrowia (ostatnio wiele się mówi o nowym szpitalu uniwersyteckim) i wiele innych

Re: ciąża z zespołem antyfosfolipidowym

Mnie w Krakowie w Szpitalu Uniwersyteckim robili na hemtologii badania przez 3 misiące. Nic nie stwierdzono. Poradzili mi skontaktować się z prof. Malinowskim z centrum Matki Polki w Łodzi. Oczywiście prywatnie. On po dokładnych i drogich badaniach( no niestety...) znalazł przyczynę. Poszukaj go w

Re: AGH: studencki Mikołaj dla dzieci

"W tym roku studencka pomoc ma trafić do Fundacji Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - Prokocimiu." Na zdjęciu szpital w Prokocimiu. Więc wszystko gra.

Sąd Najwyższy zajmie się sprawą śmierci Jerzego...

Oglądnijcie krótki film i zapoznajcie się z materiałami na www.jerzyziobro.pl to szczeki wam opadna. Nie lubie Ziobry i PISu ale jesli takie standardy panuja w klinice uniwersyteckiej w Krakowie, to jakie w szpitalach powiatowych? a moze tam takie rzeczy nie moga miec miejsca? Ryba psuje sie od

Re: Dramat w szpitalu ginekologicznym w Opolu. To

W Krakowie jest podobnie o ile nie gorzej - patrz szpit uniwersytecki - tam sie dzieją rzeczy jak z najgorszych horrorów, najgorsza jest bezsilność wobec tego bo jak jest ciąża zagrożona to nie ma wyboru szpitala tylko idzie sie tam gdzie jest najlepsza neonatologia, dopiero potaem sie okazuje ze

Re: Polećcie endokrynologa - małopolska

Nie jestem dziewczyną, ale chyba mogę kogoś polecić. Chodzę do lek. Katarzyny Tyrawy (specjalista pediatra, endokrynolog). Pracuje w Klinice Endokrynologii Dzieci i Młodzieży Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie w Nowym Prokocimiu. Przyjmuje też prywatnie w środy w Małopolskim Centrum

Re: Stopa cukrzycowa-wasze doświadczenia, POMOCY!

Stopy Cukrzycowej, Regionalne Centrum Diabetologii, ul. Dębinki 7 C Kraków – Gabinet Stopy Cukrzycowej, Katedra i Klinika Chorób Metabolicznych CM UJ w Krakowie, ul. Kopernika 15 Poznań – Poradnia Diabetologiczna, Szpital im. Fr. Rasei, ul. Mickiewicza 2 Warszawa – Poradnia

Re: Moje zdrowie ...

Kraków : nowa metoda leczenia opornego nadciśnienia Do tej pory na świecie wykonano zaledwie 50 takich zabiegów. Zdaniem prof. Dariusza Dudka, kierownika Pracowni Hemodynamiki i Angiografii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, gdzie wykonano pierwszy zabieg denerwacji, daje on szanse na

laser na bliznę w Krakowie

roku od oparzenia. Nie mamy stałego lekarza, na wizyty kontrolne jeździmy do Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie - Prokocimiu. Prosęe o pomoc.

Re: ciąża z zespołem antyfosfolipidowym

Ja na badania zostałam skierowana do Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. Jadę w przyszłym tygodniu do poradni hematologicznej do dr. Joanny Zdziarskiej. Od mojego hematologa dowiedziałam się, że to wysokiej klasy specjalista więc jestem dobrej myśli. Dziewczyny, ja jestem zdania, że należy się

Re: Kolejne agenezjątko i jego zatroskana mama

badań usg na oddział kardiochirurgii dziecięcej. Mam znajomą pielęgniarke na oddziale kardiochirurgii w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcyk w Krakowie (Prokocimiu). Myślę, że mogłabym prosic ja o pokazanie Twojego usg i wypowiedzenie się jakiegoś dobrego kardiochirurga. Przychodzi mi tez do głowy "

szpital uniwersytecki do likwidacji!!!

szpital uniwersytecki do likwidacji!!! postawa dyrektora- bzdury ktore mowi rzeczniczka, swiadcza o tym, ze ci ludzie sie nie nadaja do tej pracy. odradzam wszystkim ten szpital- powinno sie zabronic uzywac temu szpitalowi w nazwie przymiotnika uniwersytecki. Przez nieporadnosc wladz tyego szpitala

Re: leczenie chorób rzadkich

zapalenie rdzenia Postępująca wieloogniskowa leukoencefaopatia Zapalenie opon mózgowo-rdzeniowych Mollareta Zapalenie pajęczynówki Zapalenie układu limbicznego Zespół sztywnego człowieka SP ZOZ Szpital Uniwersytecki w Krakowie ul. Mikołaja Kopernika 36 31-501 Kraków e-mail: info@su.krakow.pl www.su.krakow.pl

Re: do weronika-4

Lekarz,który mnie operował pracuje w Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie na ul.Kopernika, a przyjmuje prywatnie w Krakowie na Placu Szczepanskim 3, nazywa się Andrzej Wojtyś, tel. 12 422-57-74. Do doktora są długie kolejki, ale naprawdę warto poczekac.To prawdziwy fachowiec, godny polecenia

Re: gdzie rezonans magnetyczny piersi ?

W Krakowie robią ale w Szpitalu Uniwersyteckim... -- So many men,so few can afford me;-((

Re: Leczenie depresji - Krakow

. Kraków się ma za najmądrzejszych w każdej dziedzinie ale jak się to przeżyje zobaczy to masakra! A tak z innej beczki: tam sie na porządku dziennym pacjentów wypisuje z sepsą do domu!!! Cały ten Szpital Uniwersytecki powinien ktoś rozpie...ć!

Re: Po lekturze książki HPU/KPU...

chciałbym złożyć do ośrodka chorób rzadkich w szpitalu uniwersyteckim w Krakowie. Tam są ludzie interdyscyplinarni może coś wykoncypują. Ostatnio również wyszło mi lekko przekroczone żelazo (a nie przyjmuję żadnych suplementów). Dzisiaj zrobiłem badanie krwi na cynk i miedź z surowicy. Wynik za dwa tygodnie

Re: Błagam o pomoc!!! Umiera dziecko !!!

Polecam skontaktowac się z Uniwersyteckim Szpitalem Dziecięcym, Kraków- Prokocim!! Świetni lekarze!!

Re: Dostałyscie znieczulenia przy porodzie?

18 lat temu, szpital Narutowicza w Krakowie, poród bez znieczulenia (nawet nie byłam świadoma, ze coś takiego jest możliwe ;)) 8 lat temu Szpital Uniwersytecki w Krakowie, znieczulenie zzo odpłatne, ale podane bardzo fachowo, a dodatkowo miałam szczęście, bo anestezjolog, który mnie znieczulał miał

..Urzędnicy odbierają nadzieję chorym na nowotwory

Artur Jurczyszyn. - W kraju wydaje się miliardy na różne cele niezbyt niezbędne, łącznie ze stadionami piłkarskimi, a nie ma dla chorych tego typu. Im nie powinniśmy odmawiać - podkreśla profesor Aleksander Skotnicki, szef Kliniki Hematologii Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie. - My chcemy o tych

prof. Andrzej Szczudlik

Czy ktoś się leczył u tego pana ze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie? Albo go zna i może coś o nim powiedzieć? Proszę :-)

Jaki nr konta?

Jaki jest numer konta? W bazie ngo.pl widnieje INNY numer rachunku Fundacji Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie "O Zdrowie Dziecka" - Kraków bazy.ngo.pl/search/info.asp?id=45421 Jaki jest prawidłowy?

Prezent w Centrum Wspinaczkowym Forteca

dla wszystkich wspinających się z Krakowa, Centrum Finansowe Forteca patronuje i sponsoruje akcji Prezent dla Krwiodawców. Ci, którzy oddają krew w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie mogą wybrać sobie jako prezent jednorazowy wstęp na ścianę bez limitu czasowego w Fortecy. Więcej

Re: to jest to "morze biedy"?

Nie pochodze z pegeeru tylko z duzego miasta uniwersyteckiego. Ale nawet gdybym była z pegeeru to nie jest zaden powod do wstydu. Jaka jest moja zasługa w tym ze urodziłam sie w Krakowie i mam dostep do wszystkiego na wyciagniecie reki. Do dobrych szkoł, publicznych bibliotek, szpitali. a ludzi

proszę....

Szpital Uniwersytecki w Krakowie - (012) 424-71-35. Dalej wszystko Ci powiedzą. Powodzenia :)

Re: pilnie poszukuje bardzo dobrego lekarza od gu

Witam . Jestem po operacji oponiaka - fatalna sprawa . Byłam operowana w Krakowie na Botanicznej - Szpital Uniwersytecki . Adres jest wcześniej podany . Jestem zadowolona i polecam , opieka super , personel też . Powodzenia i zdrowia życzę .

a lekarz nie może być szefem? :-)

Władze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie; Dyrektor: dr Andrzej Kulig Zastępca Dyrektora ds. Lecznictwa: Dr med. Stefan Bednarz > No to szef, ale nie pracujący tam lekarze. i co teraz? łyso Ci? -- Swan ** Just say no to drug reps ** nofreelunch.org/

rzecz w tym, że karykatura może byc też prawdziwa

Artykuł napisany jest źle, co nie znaczy, że nie porusza kilku istotnych spraw: raczej lichej kondycji krakowskiej urologii (zwłaszcza tej uniwersyteckiej), kwitnącego neoptyzmu, Syndromu Boga tak powszechnego, że jego czasem spotykany brak dziwi, i w końcu - pewnych pozytywnych działań ze strony

Re: ciąża z zespołem antyfosfolipidowym

coś innego o czym jeszcze nie wiem, w tym miesiącu wybieram się jeszcze do ostatniego już lekarza właśnie do poradni przy Szpitalu Uniwersyteckim w Krakowie, zboczymy co ten lekarz powie a może zadzwoń do tej poradni i zapytaj jak to będzie wyglądać, czy od razu po wizycie pobiorą Wam krew czy może

Re: pytanie o szpital.

ja tez bym poleciła Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie-Prokocimiu, bo bliżej i opieka też bardzo dobra, i poradnie przy szpitalu przez które czasami lepiej się dostać na oddział

Re: Maniery przyłóżkowe robią różnicę

Ja rodziłam w Krakowie w szpitalu uniwersyteckim. Mimo, że miałam cesarkę, narzeczony mógł być przy mnie. Nie było problemu. Mógł siedzieć ze mną cały czas, przewijać malucha i położne odpowiadały na jego pytania. Opieka też była naprawdę dobra i za nic ekstra nie płaciłam. Jedyny minus to wiecznie

Czy elektrokoagulacja w szpitalu jest refundowana?

Jak w temacie, chodzi o wypalenie brodawek w pochwie. Czy taki zabieg jest refundowany przez NFZ w szpitalu uniwersyteckim w Krakowie?

Re: Pomóż Hani Żyć!

a najlepiej, to zadzwonic i zalatwic wszystko od reki: Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie ul. Wielicka 265, 30-663 Kraków, Polska Telefon: 012 658 20 11 wew. 12-72

Re: Ile nas tu obecnie jest?

chce na szpital uniwersytecki w Krakowie. -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;18;118/st/20111004/k/b5af/preg.png

Re: diagnoza :PERLAK

No to się Pani syn nacierpi. Znane mi to wszystko jest. Jestem leczona w Uniwersyteckim Szpitalu Dziecięcym w Krakowie - Prokocimiu, choć rodzice myślą nad przekierowaniem mnie właśnie do Kajetan. Słyszałam,że świetna placówka :).Pozdrawiam i zdrowia dla syna życzę :)

Re: Hematologia- PILNE!!!

A może w Krakowie Klinika Hematologii Szpitala Uniwersyteckiego przy ul. Kopernika. Prof.Aleksander Skotnicki to dobry i znany specjalista.

Re: Lekarze przygotowują się do strajku - chcą za

a lekarze Szpitala Uniwersyteckiego w Krakowie, gdzie większość z nich (nas, niestety sie do nich zaliczam) jest zatrudniona na 1/16 etatu nie strajkują.....bo sie boja...

Re: Romuś jak tam zdrówko?

Wszystkim zainteresowanym polewam najlepsze klinki w tym kraju według rankingu Newsweeka. 1 II Klinika Psychiatryczna Instytut Psychiatrii i Neurologii Warszawa 2 Klinika Psychiatrii Dorosłych CMUJ Szpital Uniwersytecki Kraków 3 I Klinika Psychiatryczna Instytut Psychiatrii i

Re: do krakowianek..

Szpital w Prokocimiu ma pełna nazwę Uniwersytecki Szpital Dziecięcy w Krakowie. To samo. (Kiedys Polsko-Amerykański Instytut pediatrii) -- danka KOLIBER

Re: dobra klinika leczenia nerwic

W Warszawie - Klinika Nerwic na Sobieskiego, w Krakowie - Szpital Uniwersytecki, Klinika Psychiatrii Dorosłych, Oddział Nerwic i Zaburzeń Osobowości - ul. Kopernika 21a. Ciekawa jestem Twoich doświadczeń. Pozdrawiam

Re: SUPER-POŁOŻNE- TOP LISTA :)

Ja gorąco polecam położną Małgorzatę Pietruszkę - Szpital Uniwersytecki na ul. Kopernika 23 w Krakowie.

ortodonta Kraków, Rzeszów - pomóżcie!!!

ale 6 letnie. Skierowali mnie do Uniwersyteckiego Szpitala Dziecięcego w Krakowie. Czy ktoś tam z was jeździ? Czy leczy się ktoś w Klinice Ortodontycznej "ORTODONCJA" NZOZ w Krakowie? Kogo możecie polecić? A czy jest ktoś na forum, kto jeździ do ortodonty w Rzeszowie? Gdzie jeździcie z

Otwarcie pracowni PET/CT w Uniwersyteckim Szpitalu w Krakowie

Otwarcie pracowni PET/CT w Uniwersyteckim Szpitalu w Krakowie

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - szpital uniwersytecki w krakowie

Zdjęcia - szpital uniwersytecki w krakowie