Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

gdzie znajdę teksty do zaproszeń?

czy jest jakaś strona na której są różne opcje tekstów zaproszeń? będę wdzięczna za podpowiedź.

Re: Tekst zaproszeń

Zapraszam do przejrzenia tekstów ślubnych. ______________________________ ELEGANCKIE ZAPROSZENIA ŚLUBNE www.adijo.pl

Tekst zaproszeń do pracy, dla dyrektora itd

Dziewczyny......jak w temacie.....Tekst zaproszeń do pracy, dla dyrektora, pracowników, studentów itd. Nie chciałabym pisać standardowej formułki, może macie jakieś pomysły na ciekawy, ciepły tekst? Proszę pomóżcie....bo u mnie mało czasu już zostało a pomysłu na to brak :D arletkarafal

Zabawny tekst zaproszenia na urodziny xD

Hej! Więc tak jak w temacie. Znacie jakieś fajne teksty zaproszeń urodzinowych? Jeżeli tak to dajcie jakiś fajny tekst. Dzisiaj robie zaproszenia i chciałabym żeby był zabawny tekst. Szukałam w googlach ale nie było za dużo. Znacie jakieś??:>

tekst zaproszenia

Dziewczyny pomóżcie proszę przeformułować poniższe zdanie tak, aby nasi kochani goście, rodziinka która bedzie na obiedzie, czuła się poinformowana, że wieczorem jest imprezka, ale nie jest ona obowiązkowa więc żeby nie czuli się w obowiązku na niej pojawiać :) "Wieczorem wszystkich chętnych z

Re: gdzie znajdę teksty do zaproszeń?

Możesz wejść na popularny internetowy serwis aukcyjny i poszukać wystawianych tam zaproszeń. Wiele ogłoszeń zawiera dział "przykładowe teksty". Jest tego naprawdę dużo.

Re: Tekst zaproszeń

U nas bylo z kolei oczywiste, ze moich rodzicow nie bedziemy uwzgledniac w tekscie zaproszenia (z roznych, powaznych wzgledow). I automatycznie zredukowalismy tekst do "zapraszaja nasze imiona". Po co kombinowac? Tesciowie nam pomagali etc, ale zrozumieli sytuacje i nie robili

tekst zaproszenia

Proszę pomóżcie zredagować mi tekst zaproszenia na roczek,n nie moge nic znależć w necie, może wy pomożecie?? -- Narozrabiana Mysz :-)

góralskie teksty na zaproszeniach ślubnych

Witam, Czy ktoś może posiada zaproszenie napisane gwarą góralską i mógłby podzielić się na forum ciekawym tekstem? -- w moim życiu doświadczam cudu za cudem...

tekst i obyczaje a dwujezyczne zaproszenie

formacie 178x127 mm. Ze względu na typ druku i papieru nie wchodzi w grę personalizacja samego zaproszenia a tekst powinien być maksymalnie krotki. Rozkład tekstu inspirowany jest znalezionym dwujęzycznym zaproszeniem z Bella Figura, tzn ze po lewej jest tekst polski a w "lustrzanym odbiciu

Re: tekst nietypowego zaproszenia ślubnego - po ś

bardzo mi się podoba. W ogóle lubię w zaproszeniach 2 nurty: eleganckie lub z jajem. Wasze jest kapitalne, aczkolwiek nie gustuję w zaproszeniach ze zdjęciem - ale sam tekst super. Zatrzymałabym na pamiątkę, a na razie takiego zaszczytu dostąpiły u mnie tylko 2 zaproszenia :)

Re: Tekst zaproszenia - pomozcie

Każdy ma inne poczucie humoru,jednej osobie może podobać się prosty i tradycyjny tekst a innej taki jak napisałam wyżej. Nie obrażam się jeśli komuś nie spodobała się moja propozycja tekstu zaproszenia.

Tekst zaproszenia - pomozcie

Witam! znalazlam ladny tekst zaproszenia, ale nie jestem do konca pewna czy jest tam poprawna forma, nie mam po prostu takiej wiedzy. Generalnie tekst jest taki: ....zapraszaja na Msze Sw., podczas ktorej udziela sobie Sakrametnu Malzenstwa..... Czy wiecie czy ta forma jest poprawna? wiem, ze

Re: tekst nietypowego zaproszenia ślubnego - po ś

Pracuje w branży ślubnej i tekstów zaproszeń widziałam od groma, a to jest naprawdę pomysłowe. Jako "farbowana" ślązaczka uśmiałam się do łez. Tylko czemu nie było modrej kapusty? Życze udanego wesela.

Jaki macie tekst zaproszenia?

Podpowiedzcie prosze tekst do zaproszenia! Szukalam inspiracji w internecie ale wszystkie strony ktore znalazlam maja w zasadzie to samo i do tego w wiekszosci to niby smieszne wierszyki ktore nie bardzo mi odpowiadaja. Mam malo miejsca na zaproszeniu wiec chce miec krotki, zwiezly i prosty

tekst zaproszenia na roczek

to juz niedługo i czas pomysleć juz o tym.. ale ja wogóle nie mam pomysłu może ktoś zna fajny tekst do zaproszenia na pierwsze urodzinki?

Re: tekst nietypowego zaproszenia ślubnego - po ś

Mnie się podoba, ale pod warunkiem, że wy i większość gości jesteście ślązakami, bo inaczej wydawałoby mi się dziwne, że np. ktoś z Pomorza strzelił sobie zaproszenie po śląsku. Ale generalnie uważam, że pomysł jest fajny i ubawiłam się setnie czytając ten tekst, chociaż nie wszystko

Re: Zaproszenia - tekst zaproszeń...

wrzuć w google "zaproszenia ślubne" - większość firm ma też propozycje tekstów i cytatów, np. tu: www.eja.com.pl/

Zaproszenia - tekst zaproszeń...

Cześć dziewuszki! Macie może jakieś fajne "wnętrza" zaproszeń? Bardzo proszę o linki, teksty, zdjęcia... wszytsko co mogloby się przydać :) Pozdrawiam. -- Przedślubnik

Zaproszenia - teksty w związku z prezentami

Czesc dziewczyny, szukam tekstów, które można umieścić na zaproszeniu aby zasugerować gościom, że raczej wolelibyśmy pieniądze zamiast prezentów rzeczowych. Pozdrawiam, Madzia

teksty do zaproszeń

Przeleciałam chyba całe forum ślubne i nie znalazłam interesującego mnie wątku. Poszukuję ciekawych tekstów (gotowych lub jako "natchnienie") do zaproszeń ślubnych. Na stronach producentów zaproszeń wszystkie teksty są jednakowe. Może podzielicie się swimi wersjami? Mile widziane

Pomocy tekst na zaproszenia

Szykujemy się do zaproszeń i mamy mały problem Ślub był w grudniu wesle będzie w czerwcu br jak to ładnie ubrać w słowa. Podeślijcie proszę jakąś koncepcję Pozdrawiam Agata

Tekst zaproszenia

Witajcie dziewczyny. Gdzie moge znalezc przykladowe teksty do wpisania na zaproszenia w jezyku polskim i rowniez angielskim? Bede wdzieczna za wszelkie informacje i linki. pozdrawiam

Re: teksty do zaproszeń

Do zuzia_8 Czy ja też mogę prosić jakiś ciekawy tekst do zaproszeń na gazetowego? Z góry dziękuję. "Gałązki Jabłoni, kocham Cię"

Re: tekst na zaproszeniach

zaproszenia-itd.pl/teksty.php?n=0&gal=teksty -- mój suwaczek

tekst zaproszenia szukam

może ktoś zaproponuje jakiś fajny tekst na zaproszenie imieninowe na dziecięcą imprezę w hali zabaw? Będę wdzięczna :)

Re: teksty zaproszeń ślubnych

A moze sama sprobuj wymyslec tekst na zaproszenie? Wtedy bedzie w 100% oryginalny. My tak zrobilismy. Wlasciwie sami zrobilismy projekt zaproszenia od A do Z i wyszlo calkiem fajne:)

Re: Oryginalne teksty zaproszeń

wpiszcie standardowy tekst i do tego jakis oryginalny wierszyk ja wlasnie kończe robic zaproszenia i winietki ;) fajna zabawa :) -- mój suwaczek

tekst na zaproszenia

Moze podpowie mi ktos jakis fajny tekst na zaproszenie ? chodzi oczywiscie o zaproszenie na roczek z gory dzieki ! :)

teksty zaproszeń ślubnych

A jakie macie pomysły na cytaty i teksty w zaproszeniach ślubnych? Szukam czegoś oryginalnego i niesztampowego, a jednocześnie i nie pzrecukrowanego. Może znacie jakieś ciekawe strony, gdzie można znaleźć takie inspiracje? Dzęki i pozdrawiam, A.

tekst na zaproszeniach

Chcemy sami zrobić sobie zaproszenia. Czy znacie jakieś ciekawe, oryginalne teksty. Podzielcie się ;) Aga mój suwaczek

Re: Oryginalne teksty zaproszeń

a z tych zaproszeń co już masz, może dałoby radę nam pokazać tekst ? byłabym ci wdzięczna -- mamuś, kocham cię kochanie ... hmmm hmmm

tekst zaproszenia pilnie potrzebny

sluchajcie mam problem potrzebuje tekst zaproszenia w necie jest pelno wzorow ale my mamy slub cywilny i wesele w tym samym miejscu i co teraz? macie jakies pomysly? nie wiem zupelnie jak to napisac aby mialo rece i nogi -- Musulmane et Fiere de L`etre

Re: teksty zaproszeń ślubnych

A tekst zaproszenia taki, choć domyslam się, że się narażę na krytykę. Choć > wszystkim się podobało, bo zaproszenia robiła sama, ze zdjęciem, moim zdaniem > fajne i oryginalne, ale oczywiście kwestia gustu. Już raz dostałam takie, moja przyjaciólka też (od kogoś innego) i nie pamiętam

Re: teksty do zaproszeń

do zuzia_8,jeżeli mogę Cię prosić, to wyślij mi też, z góry dzięki (internautka23@gazeta.pl) A tak a propo zaproszeń, czy są może gotowe teksty, jeżeli młodzi decydują się na jakieś maskotki, bombonierki zamiast kwiatów, czy na pieniądze zamiast prezentów.

Re: Oryginalne teksty zaproszeń

Już nad tym myśleliśmy i jakiś wiersz wpiszemy ale mimo wszystko nie chcemy standardowego tekstu zaproszenia. A Wy jaki wiersz wybraliście jeśli wolno spytać? :) -- Nigdy nie mów nigdy

teksty na zaproszeniach

Jakie wypisujecie teksty na zaproszeniach, wierszyki i inne, moze ktos ma pomysl na jakies oryginalne teksty

Oryginalne teksty zaproszeń

Witam wszystkie forumowiczki! Czy któraś z was zna jakieś oryginale teksty na zaproszenia? Zamierzam sama zrobić zaproszenia na swój ślub i jak do tej pory nie udało mi się znaleźć jakiegoś fajnego, oryginalnego tekstu. Przeszukałam chyba wszystkie możliwe strony i prawie wszędzie są takie same

Re: góralskie teksty na zaproszeniach ślubnych

... w takim razie wpisywanie w zaproszenia fragmentów wierszy, też jest strojeniem się w obce pióra? cytaty to nie kradzież i moje pytanie też nie jest kradzieżą. Tysiące portali podaje standardowe teksty - ogolnopolskie, jestem ciekawa jak to wyglada na Podhalu...moje korzenie sięgają podhala i

zapytanie o tekst na zaproszeniu

Witam, Proszę o rade, chce na zaproszeniu napisac że proszę, aby goście składali prezenty w kopercie. ;) Oprócz tego chciałabym aby zamiast kwiatów goscie tez dawali kase, chce zeby swiadkowa zbierała na hospicjum. Czy moge na zaproszeniu napisac dwa wiersze o pieniądzach???

Tekst zaproszenia na obiad

We wrzesniu mam obronę publiczną. Jest zwyczaj ze po obronie zaprasza się komisję i gosci na obiad, wczesniej osobiscie wręcza się zaproszenia. Ktoś może podpowiedzieć jak to ma wyglądać, co ma byc napisane, czy imiennie w zaproszeniu, czy ogólnie i tylko prszekazać? Proszę o podpowiedzi

Re: Pomóżcie!!!Tekst do zaproszeń- prośba o książ

Dzięki, ponieważ zdecydowałam się na prosty tekst w zaproszeniach to jedno zwykłe zdanie najbardziej będzie tu pasowało ;)

Re: Pomocy tekst na zaproszenia

Część gości wie - ale nie była na ślubie, dla części będzie to niespodzianka a kolejno grupa dośc nieliczna była na naszym ślubie

Tekst zaproszeń

Dziewczyny, mam problem z tym co napisac na zaproszeniach. Bo zazwyczaj pisze się, że panna i młody wraz z Rodzicami zapraszają... A u nas to jest tak, że rodzice narzeczonego nie żyją. Nie żyje też mój tata. Żyje tylko moja mama, która ma wieloletniego partnera (bez ślubu), ale ja nigdy do niego

Re: teksty zaproszeń ślubnych

My mamy cytat Jana Pawła II : "Miłość mi wszystko wyjaśniła. Miłość wszystko rozwiązała- dlatego uwielbiam tę Miłość, gdziekolwiek by przebywała." A tekst zaproszenia jest prosty, bo nie chcielismy żeby był zbyt "napuszony" i wydumany: .... i ... w imieniu Rodziców i

Re: teksty zaproszeń ślubnych

My mieliśmy taki cytat "Nowi ludzie... Dotąd dwoje, lez jeszcze nie jedno, odtąd jedno, chociaż nadal dwoje" Karola Wojtyły A tekst zaproszenia taki, choć domyslam się, że się narażę na krytykę. Choć wszystkim się podobało, bo zaproszenia robiła sama, ze zdjęciem, moim zdaniem fajne i

Tekst jest dla Zakowskiego, zaproszeniem, zeby za

rozliczanie PO sie zebral. Tutaj komentarz do tego tekstu. Tytul: Jacusiu Żakowski śmiało ! Rozliczaj PO takiesobie.salon24.pl/344415,jacusiu-zakowski-smialo-rozliczaj-po

Re: tekst zaproszenia pilnie potrzebny

Asmaa, ja naprawdę nie rozumiem... przecież ślub to ślub, czemu fakt, że nie jest to ślub w żadnym obrządku religijnym, ma wiązać się z jakimś strasznym kłopotem z ułożeniem tekstu zaproszenia? -- zdjęcia forum wegerodzin

Re: tekst do zaproszeń

Mnie się to w ogóle nie podoba. Dostałam kiedyś zaproszenie z takim tekstem - beznadziejne. Sorry za szczerość.

Re: Oryginalne teksty zaproszeń

No właśnie, wiekszość jest bardzo do siebie podobna :( Jak tak dalej pójdzie to będę musiała zrobić tak jak moja siostra; tzn sama wymyślila tekst zaproszenia łacząc kilka standarowych. Wyszło super: oryginalnie i zabawnie. Problem tylko w tym, że ja nie mam takich zdolności a nie chciałabym

Re: Pomocy tekst na zaproszenia

A goście wiedzą o tym, że ślub już był? jeżeli tak, to ja bym pominęła w ogóle informowanie o ślubie, tylko zaprosiła na wesele: Może coś takiego: Agata i Michał Kowalscy z radością zapraszają X i Y na swoje przyjęcie weselne, które odbędzie się w dniu................. w

Tekst do zaproszenia

Szukam prostego eleganckiego tekstu do zaproszenia bez rymów i festyniarstwa. Czy możecie polecić jakąś stronę? Pozdrawiam,Lu

teksty zaproszeń na roczek

witam, za kilka dni Kacper ma pierwsze uodziny i z tej okazji chcielibyśmy zrobić mała imprezkę z zaproszenami.Nie chciałabym pisac....mam zaszczyt zaprosić itd tylko napisać coś fajnego i przebojowego. Znacie takie teksty zaproszeń albo może znacie stronki internetowe z takimi tekstami prosze

tekst zaproszeń- ratunku!!

sami drukujemy zaproszenia, tak będzie taniej. pomóżcie mi proszę opracować tekst zaproszenia dzięki wielkie!

Re: Tekst na zaproszeniu!!!

Wejdź na www.printko.pl, tam mają teksty zaproszeń. Ja stawiałabym na coś prostego i klasycznego. -- Forum ślubno-weselne Nasz Dzień - Zapraszam! Moje przygotowania

Tekst na zaproszeniu, pomozcie kreatywni;)

Niedługo mam 18 robie domowke, i robie zaproszenia, tylko ze nie mam pomysłu na jakis fajny tekst. Pomozecie?

jaki tekst na zaproszeniu?

Witam serdecznie wszystkie forumowiczki :-) W sierpniu planuję zorganizować chrzciny mojej córeczki i przy okazji nasz ślub. Po wszystkim będzie taka skromna uroczystość ( trochę więcej niż sam obiad ale mniej niż wesele ). Jednak nie wiem co umieścić w treści zaproszenia? Ma któraś z Was

Re: Angielski tekst zaproszenia weselnego

Elborn, a czy mogłabyś podać wersję po polsku ( ta śmieszną) bo mi zadne teksty na zaproszeniach się nie podobają.

tekst na zaproszenie urodzinowe

może znacie jakiś fajny tekst na zaproszenie na urodziny dziecka. planuje zaproszenia zrobić z dzieckiem, ale tekst w środku chcialam sobie wydrukować. wiem, że pomożecie Ania aniamatecka@op.pl

Re: tekst zaproszenia - pomóżcie

wydaje mi się "odbęda się" to jet bez sensu ;/ zapraszam przede wszystkim na uroczystosc zawarcia zwiazku małżenskiego dnia tego i tamtego w urzedzie stanu cywilnego tu i tam potem dopiero sie zaprasza, na zasadzie po pospisaniu aktu malzenstwa pragniemy serdecznie zqparosic na przyjec

Doradźcie, tekst zaproszeń - pilne:)

Anna Kowalska i Piotr Stępień wraz z Rodzicami mają zaszczyt zaprosić Sz. P. na Ceremonię Sakramentu Małżeństwa, która odbędzie się(1)/ którego udzielą sobie(2) dnia 8 września 2007 roku o godzinie 16:00 w kościele Podwyższenia Krzyża Świętego przy Placu Zamkowym w ..... Zaraz muszę wysłać tekst

Tekst na zaproszenie - 1 urodziny

Czy znacie jakis ladny tekst na zaproszenie, na pierwsze urodziny ? Albo mozecie podzielic sie linkiem. bede wdzieczna a.

Re: Tekst na zaproszeniu!!!

Witam Na naszych zaproszniach jest właśnie taki tekst jak napisała mamma320. Wszyscy, którzy otrzymali zaproszenie bardzo się podoba. Ale może to zależy od poczucia humoru zapraszanych przez was gości. Tekst się przyjął. Nawet moja babcia 80 letnia się śmiała z aktu III :-). Słuchajcie, przecież

Re: teksty na zaproszeniach

Ja na swoim zaproszeniu miałam tekst " Sobie ku szczęściu, przyjaciołom ku uciesze, wbrew przestrogom "życzliwych" i dla spokoju rodziny postanowiliśmy związać swe losy" A późnej było - "A tuż za raz po Kościele zapraszamy na wesele" i dane Domu Weselnego. Jak

Tekst na zaproszenia!!!

Rezygnujemy z tradycyjnych zaproszen z obraczkami, kwiatkami i innymi. Chcemy modern robione przez grafika. Czy macie moze jakis pomysl na tekst zaproszenia? Bede wdzieczna za pomysly. Pozdrawiam, Dagafa

Re: Tekst na zaproszeniu!!!

Właśnie. Musicie wziąśc pod uwagę to że zapraszani goście będa w rznym wieku i nie kazdemu wypada wręczyc zaproszenie z takim tekstem. Sama juz o tym myslałam i wydaje mi sie dobrym pomysłem aby zrobic zaproszenia z rożnymi tekstami np. takie klasyczne dla straszych osób z rodziny a takie cieakwe

Re: Niebanalny tekst na zaproszenie

Ja uważam, że najprostszy tekst jest najlepszy, jak najmniej cytatów i wierszoklectwa rymowanego. Zaproszenie pełni rolę informacyjną, wiem, że my na to patrzymy inaczej, serce byśmy w nie włozyły, ale goście patrzą na nie inaczej - jak na informację kto-gdzie-kiedy. Chowają zaproszenie do szuflady

Tekst zaproszenia na chrzciny.

Jeszcze raz ja... Czy ktoś zna jakiś niestandardowy tekst zaproszenia na chrzciny, coś takiego "od serca", sprawa b. pilna :-) !!!

Re: Tekst -zaproszenia -pomocy!!!

znalzlam linki z tekstami ale chyba sa bardziej tradycyjne niz te co poszukujesz: www.zaproszenia.com/slub/main.php?link=teksty_view zaproszenia.printia.pl/pl/slubne/teksty.php?

Re: Tekst na zaproszeniu!!!

Może i masz rację... Ale nie chcemy też, aby tekst na naszym zaproszeniu był zbyt nadęty i poważny, chociażby dlatego, że sami je zaprojektowaliśmy, a i do życia podchodzimy optymistycznie, o czym rodzina i wszyscy znajomi, którzy nas znają, wiedzą :) mój suwaczek

Re: Tekst na zaproszeniu!!!

Dzięki Dziewczynki i dawać tu jeszcze wszystko, co Wam do głowy przychodzi!!! Z Waszą pomocą, mam nadzieję, że coś w końcu sklecimy... Dodam, że zaproszenia robimy sami, szukamy tylko ciekawego, z humorem i do rymu tekstu. Aga ---> dzięki za maila! -- mój suwaczek

Re: Tekst na zaproszenia!!!

Ja mam zamiar poszukac jakiegos wiersza i wstawić a dalej to już tekst standardowy zaproszenia. Ale bym chciała żeby ten wiersz był taki naprawdę nietuzinkowy, inny. Jeszcze nie szukałam bo do druku zaproszeń trochę czasu zostało. Jeśli wasze zaproszenia mają być modern może tekst napiszcie w

Re: tekst do zaproszeń

kochana, jak tekst ma być inny - to z tego zrezygnuj, jest baaardzo stary i oklepany. sama dostałam kilka zaproszeń z tym tekstem i za każdym razem zastanawiam się dlaczego wszyscy wybierają ten? my ułożyliśmy prosty, ale własny mam pewność, że będzie nasz i orginalny, choć może nie bardzo

Re: Niebanalny tekst na zaproszenie

nie zgadzam się, że ląduje w koszu, bo moja rodzina i wzystcy znajomi zatrzymuja sobie zaproszenia i zawiadomienia. Dzięki temu po latach wciąż wiemy, kto ma którą rocznice i komu jakie składac życzenia, a poza tym to świetna pamiątka. Zgadzam sie natomiast, że im prostszy tekst, tym ładniej

Re: Tekst na zaproszeniu!!!

małżeńską w Kościele M.B.Bolesnej w Łodzi. Bardziej podoba nam się ta druga opcja - ale ustalenia wciąż trwają. Możesz zajrzeć na strony: www.zaproszenia-itd.pl www.zaproszenia-lodz.com sa tam przykładowe teksty - może będą pomocne -- nasz suwaczek :-)

Re: tekst do zaproszeń

Miałam CI to zaproponować zanim przeczytałam posta. Zastanawiałam się nad tym tekstem ale tylko dla młodszych gośći dla pozostałych raczej te tradycyjne. Ja chyba załączę tekst z zaproszeń moich rodziców, bo mają śliczny i bardzo mi się podoba. Układała go mama z kilku innych. --- tickers

tekst na zaproszenia

Witajcie :) Postanowiliśmy sami przygotować zaproszenia i zawiadomienia, jednak wena twórcza nas opuściła i nie potrafimy ułożyć jakiegoś oryginalnego tekstu na zaproszenia oraz takiego, że zamiast kwiatów prosilibyśmy o karmę dla kociaków. Macie może jakieś pomysły? Będziemy bardzo wdzięczni

Re: Tekst zaproszenia - pomozcie - do Bamisi

wolności. Taki humorystyczny,jak wspomniała jedna forumka można wpisać w wyszukiwarkę teksty zaproszeń i poszukać coś dla siebie.

Re: tekst zaproszenia

Na www.itd-zaproszenia.pl jest bardzo dużo przykładowych tekstów. Pochodź też po portalach weselnych, tam też są.

Tekst na zaproszenie na chrzest synka pomóżcie!!!

Dziewczyny macie jakiś pomysł na wiersz, aforyzm, czy inny tekst, który mogłabym umieścić na froncie zaproszenia? Mam totalną pustkę w głowie. Z góry dziękuję za wszystkie odpowiedzi i pozdrawiam. -- mój synalek

Re: Tekst do zaproszenia

Najbardziej eleganckie są teksty najprostsze: Anna Kowalska i Piotr Nowak wraz zrodzicami mają zaszczyt zaprosić Sz. P. na ślub, który odbędzie się dnia 24 maja 2006 roku o godzinie 16:00 w kościele p.w. św. Piotra przy ul. Królewskiej w Warszawie Po uroczystościach ślubnych zapraszamy

Tekst -zaproszenia -pomocy!!!

Większość tekstów na zaproszenia jakie czytałam na odpowiednich stronach jest jakaś nie taka. Może macie dobre pomysły? Chciałabym, aby tekst był nie wydumany, ale i nie infantylny. Może jakieś ciekawe cytaty?

Re: tekst do zaproszeń

ja na poczatku brałam pod uwage ten tekst. chciałam tylko do tego dodac akt 4 - poprawiny. ale tak szybko jak mi sie spodobał tak szybko przestał mi sie podobac. po pierwsze słowo PRZEDSTAWIENIE jest tu wyjatkowo nie na miejscu, bo przeciez slub koscielny nie jest zadnym przedstawieniem ani

Ratunku! Jak sformułować tekst zaproszenia?

Nie chodzi mi tutaj o wierszyki, czy teksty piosenek ale o tą formułkę. Nie mogę kupować gotowych zaproszeń, bo wychodzę za cudzoziemca i zaproszenia muszą być w dwóch językach. Pomóżcie mi, proszę! Pozdrawiam

Re: tekst na zaproszenia

coś mają z małym misiem w ręku uśmiechy rozdają Przesylam tekst ktory ja mialam na swoim zaproszeniu, zreszta ja tez cale swoje zaproszenie utworzylam sama.

Teksty do zaproszeń

Już wybrałyście dziewczyny zaproszenie i ich treść? Jeśli nie tutaj jest sporo testów do wyboru. www.zaproszeniaslubne.com.pl/teksty.htm

Re: tekst na zaproszenia

Gościu Kochany, zamiast na kwiaty tarcic pieniążki > Przynieś dla dzieci zeszyty czy książki ojej! ale miło :-) jakis czas temu poprosilam kolezanke zeby wymyslila jakis tekst na zaproszenie-to byl wlasnie ten tekst,kiedys go umiescilam na forum a teraz ktos inny go przekazuje dalej. To mile

Re: tekst mojego zaproszenia

A ślub i wesele będą w tym samym miejscu i czasie? Warto to rozgraniczyć w zaproszeniu.

Re: Pomóżcie!!!Tekst do zaproszeń- prośba o książ

Ja miałam tak: Prosimy by kwiatów nie kupować Lecz książka z dedykacją nas obdarować:) I mamy super pamiątkę,tekst był wydrukowany w zaproszeniu i większość gości(nawet tych starszych) sie dostosowało. A Ci którzy uparli się na kwiatki kupili je oprócz,nie zamiast;)) -- ...budzi się we mnie

Re: jaki tekst na zaproszeniu?

katarzyna kowalska i tomek nowak z córką weroniką mają zaszczyt zaprosić SzP na uroczystości chrztu i zaślubin, ktora odbedzie sie 15 maja w kosciele ..... po mszy serdecznie zapraszamy na przyjecie do hotelu....

Re: Angielski tekst zaproszenia weselnego

he...moja kolezanka rok temu taki tekst miala i czesto spotykala sie z dziwna reakcja otoczenia...moze dlatego, ze naprawde to wygladalo tak, jaky tylko ona byla pelni checi i ochoty, a on, biedak, ducha winien, nie mial nic do gadania, ich narzyczenstwo trwalo ponad trzy lata, moze to wszystko

Re: Teksty do zaproszeń

Będziesz je wypisywać ręcznie dla każdego z gości? Bo widzę że tekst jest już gotowy? Nasze będą czyste, myślę, że uda nam się wydrukować tekst zaproszeń na zwykłej drukarce.

Re: Świadka należy zaprosić. Takim samym tekstem.

My wesele organizowaliśmy sami, bo żyje tylko tata męża, ale gdybyśmy mieli rodziców, to też byśmy im zaproszenie wręczyli jako gościom honorowym. Wystarczy wydrukować inny tekst zaproszenia, to chyba żaden problem. Po pierwsze na pewno byłoby im bardzo miło, że tak ich wyjątkowo potraktowaliśmy, a

Re: Tekst zaproszeń

Jeżeli rodzice są w separacji czy rozwiedzeni nie ma to wpływu na formę zaproszenia

iStudio Publisher

Łatwe w użyciu narzędzie do projektowania i składu tekstu oraz grafik. Idealny program dla niewielkich firm projektujących zaproszenia lub kartki okolicznościowe na zamówienie. Program jest prosty i choć ustępuje funkcjonalnością najlepszym narzędziom DTP, to jego głównym atutem jest niższa cena

Cartoon Font Pack

poszczególnych część tekstu lub po prostu wytworzy oryginalne i zapadające w pamięć ozdoby.

Cartoon Font Pack to ciekawy zestaw oryginalnych czcionek. Aplikacja znajdzie zastosowanie w

Chinese Font Pack

tekstu lub po prostu wytworzy oryginalne i zapadające w pamięć ozdoby.

Chinese Font Pack to ciekawy zestaw oryginalnych czcionek. Aplikacja znajdzie zastosowanie w tworzeniu

Halloween Font Pack

poszczególnych część tekstu lub po prostu wytworzy oryginalne i zapadające w pamięć ozdoby.

Halloween Font Pack to ciekawy zestaw oryginalnych czcionek. Aplikacja znajdzie zastosowanie

LyX

zaawansowane dokumenty ze skomplikowanymi równaniami, wykresami, rozbudowaną szatą graficzną typu zaproszenia, ogłoszenia, itp.

LyX to program, który wygląda jak normalny edytor tekstu, ale korzysta z LaTeXa. LaTeX to specyficzny kod, który pozwala tworzyć dokumenty o zaawansowanym

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - tekst zaproszenie

Zdjęcia - tekst zaproszenie