Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Jestem 6 dzień po transferze 5 dniowej blastocysty , jest to nasze czwarte podejście. Tylko raz udało się że zaczął zagnieżdżać się zarodek, lecz niestety na krótko. Za każdym razem czułam się inaczej. Piersi zawsze bolały i brzuch. Teraz transfer miałam na kroplówce i embrioglue. Biorę Lutinus 3

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

1natel, ja mam całą taką samą historię jak Ty. Tylko, że ja mam dzisiaj 6 dzień. Jak wyszło z betą? -- ja 34 l, mąż 36 l. endometrioza II stopnia, amh na 21-06-2013 1,70 klinika Angelius Katowice - 3 nieudane inseminacje, 4 nieudane transfery inv. ( w tym dwa razy punkcja) 13.10.2014 r trzecia

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

asia-81 proszę napisz kiedy następuje z reguły zagnieżdżenie blastocysty ?? Ile to dni od transferu??? Trochę się martiwę bo nie mam kompletnie żadnych objawów.

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

asia-81 napisała: I czy takie dojrzałe blastocysty mogą się jes > zcze podzielić dodatkkowo... Asia jak pytałam o to swojego gina to powiedział, że szanse są na to takie jak w naturze czyli niewielkie ale jak grzebałam po necie to znalazłam informacje, że przy transferze blastocysty jest na to

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

joaska333 ja betuje w piątek będzie to 9 dpy miałam transfer blastocysty a ty? świezynka ?

Re: In vitro Luty 2015

ecia27 Kiedy testujesz? Jaki zarodek miałaś.? U nas był transfer blastocysty, betę zrobię w 9 dpt. Mam nadzieję ,że wszystko będzie ok.

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Molly, a przypomnij mi - bedziesz miec transfer blastocysty czy trzydniowych zarodkow? Ja mam trzydniowe mrozaki i zabieram jutro dwa :)

Re: In vitro Luty 2015

U mnie zaczęło się zagnieździć dobę po transferze blastocysty. A 3 dpt beta 1.6 -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI 10.2014 2 blastusie :(

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Odebrałam wynik bety w 10dpt -282,6. Miałam podaną 1 blastocystę . Czy jest możliwe być w takiej sytuacji w ciązy bliźniaczej??

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

istnieje takie pradopodobienstwo ze sie jeszcze podzielil, ale to male prawdopodobienstwo. gratulacje

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

chyba będę musiała poczekać jednak do pt czyli 9 dpt ...a do kiedy brałyście zastrzyki plus encorton plus estrofem bo ja mam brać do 10 dpt

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

pierwsze 7 dni, potem to już z górki :) Zarodki 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna

Re: IN VITRO - program rządowy Poznań/Polna (cz.4

Mi p.Monika tez tak mówiła, jak Tobie, ale ona chyba mówiła o zarodku 2-3 dniowym, bo blastocysta szybciej się zagnieżdża. Jezeli tansferowany 5 dniowa blastocysta : 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Blastocyst wychodzi z otoczki 2dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 3dpt

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

hej dziewczyny ja miałam podane dwa blastki... dziś jest mój pierwszy dzień po transferze...a czuje jakby z 3 dni mineło...kiedy testować ?bo nie wiem czy wytrzymam 10 dni ! czy są jakieś subtelne objawy że się udało ?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Oni to sobie mogą być za czym chcą ... życie pisze swoje scenariusze. Mnie pobrano 26 komórek (19 dojrzałych), zapłodniono 6 (rządowe ograniczenia), zapłodniły się wszystkie, do blastocysty dotrwały 4. Mrozić można chyba dopiero od stadium blastocysty (rządowe wymogi), a że miałam transfer

Re: marzec 2015 in vitro

Dzieki martka:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Sprawdziłam swoje zapiski, 12dpt dwoch blastusiow bfta 1010:-) potem juz nie miezyłam ale w 6 tc na usg biło jedno serduszko,synek ma dzis 16mies;-) -- www.suwaczki.com/tickers/f2wltgf6p5zmop0x.png

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

no ewentualnie beta 8-9 dnia ale to wczesnie, mniej nerwow przy minimum 10 dniach. jak ci wyjdzie beta 7 w 8 dniu to ze strachu szalenstwo, lepiej zaczekaj. nie ma zadnych objawow pewnych powodzenia!

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

gratulacje Asia :) potwierdzam: blizniaki sa super i nie ma sie czego bac! powodzenia! -- http://www.suwaczki.com/tickers/74703e3kosi0o8fu.png http://www.suwaczki.com/tickers/n59ytrd8wt58nlik.png

Re: wtorek

Moj drugi jak sie odpukac nie uda to procedura od nowa. Mialam 5 blastocyst 2 chore przekazane do badan kliniki, 2 zdrowe podane przy transferze - the end w 5tc no i teraz ten ostatni fighter :-) -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne jajowody, histeroskopia - ok, hashimoto, X 2014 - transfer 2

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Dziewczyny ja to pisałam w tamtym roku :)) moje bliźniaki mają po 5 miesięcy i są cudowni. Bliźniaki są super i nie ma czego się bać. Jak uda mi się odnaleźć tamten wynik to tu napisze ile mialam bo nie pamietam. -- <a href="www.suwaczki.com/"><img src="www.suwaczki.com/tick

Re: In vitro Luty 2015

3830 miało byc :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

dziewczyny. Ja mam za sobą 5 pełnych programów - mnóstwo transferów - łącznie z mrozakami i trójkę cudownych dzieci. Trzymajcie się i powodzenia w tej trudnej walce. -- <a href="www.suwaczki.com/"><img src="www.suwaczki.com/tickers/34bwkw7iazvu5z1a.png" alt="Suwaczek z

Re: In vitro Luty 2015

Monia Fasolki najważniejsze:-) !!!!! -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Ja mam blastocysty i chcą podać znowu dwie. Zastanawiam się czy się na to godzić. Niby większa szansa ale też większe ryzyko. Do soboty muszę coś postanowić. -- 1. IVF 08.2014 :( 2. IVF-ICSI: transfer 10.2014 2 blastusie :(

Re: transfer 5 dniowej blastocyst a wysokie beta

Wysoka beta wcale nie świadczy o ciąży bliźniaczej. Tak samo jak i niska mnogiej ciąży nie wyklucza. Koleżanka w 10dpt miała betę około 100 i jest w ciąży z bliźniakami. Druga w tym samym dniu niała betę coś ok 160 i było to pojedyncza ciąża. Każdy organizm jest inny. Zagnieżdzenie zarodka nastepuje

Re: Kura domowa

*biegne miało byc:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Kajka bądź dobrej myśli, ja w dniu transferu miałam wesele mojej siostry, na drugi dzień poprawiny, trochę tańczyłam, nie miałam czasu poleżeć i się udało. Miałam podaną blastocystę 2AB a przy pierwszym podejściu miałam tylko jeden zarodek podany w trzeciej dobie. Blastocysty są silne, uda się :)

Re: In vitro Luty 2015

Hela Co ta serie limitowane??? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

*za was Miało byc:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

ja ja33 Rewelacja!!!!!! Co na to doktorek? Który to dpt? -- GAMETA w Rzgowie. Brak jajowodów (usunięte po wodniakach) Walka od 3 lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty

Re: In vitro Luty 2015

Martka A co u ciebie? Miałaś dzisiaj wizytę? Kiedy transfer? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Hej dziewczyny, Witam na forum. Mam 35 lat coreczke 5 lat po ivf. Wczoraj mialam transfer 2 zarodkow w piatym dniu w stadium niepelnego blastocysta. Co robicie zeby dac zarodkowi najwieksza szanse? Czy jest ktos kot mial wlasnie transfer? Ja czuje jakis bol nie jestem przekonana czy to skurcz

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

taka sciaga po necie krąży 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna, blastocysta zaczyna

Re: Kura domowa

Rumba Ja brałam w dniu transferu i dzień po Tak zalecił lekarz:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Super ze Ci sie udało:-) W 2 transferze czy 2 pełnym programie in vitro? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Po punkcji...

Fajnie macie dziewczyny z ta weryfikacja w poszczególnych dniach po transferze U mnie w klinice niepozwalaja robić badań wcześniej niż 11 dpt blastocysty a 14 dni po transferze 3-dniowego zarodka. -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec

Re: konflikt plytkowy

Ja gościnnie w tym wątku, podczytuję z sentymentu ;-) Odnośnie bety - robiłam w 11 dniu po transferze 3 dniowego zarodka, była pozytywna. Przy czym już dzień wcześniej wieczorem wyszedł pozytywny test sikany. Przy blastocystach pozytywne bety wychodzą już od 6-8 dnia po transferze, a przy

Re: In vitro Luty 2015

Martka No to transfer juz za chwile:-) Jak to ? Przy 2 zarodkach jest większe szanse poronienia? Mi nic takiego lekarz niemówił ... Napisz co i jak? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in

Re: In vitro Luty 2015

Witam po dłuższej przerwie. Ja od jutra rozpoczynam przygotowania do transferu jednego mrozaczka. Niestety tylko jeden został. Rano i wieczorem Estrofem dopochwowo. Poprzednia pierwsza próba skończyła się poronieniem w 5tc. miałam podane dwie blastocysty zdrowe genetycznie. Następna wizyta za

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Od zarodka dwudobowego do blastocysty Proste media hodowlane stosowane w przeszłości w metodzie IVF ograniczały czas hodowli do 2-3 dni, obecnie dysponujemy złożonymi mediami pozwalającymi na hodowlę zarodka w warunkach in vitro do stadium blastocysty, co umożliwia transfer w 5-6 dobie

Re: in vitro grudzień 2014

Transfer mialam 20 grudnia rano:) 5dniowa blastocysta 4aa. To podaje sie jeszcze starsze?? Czekam grzecznie na wyniki ale jakos sie nie nastawiam... -- rkkrakow

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014

Skoro dzis byla punkcja a transfer ma byc w czwartek to beda podawane zarodki/zarodek 3dniowe. 5 Dniowe blastocysty bylyby gdyby transfer byl w piatek ;)

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Ściąga co się dzieje z zarodkami po transferze: 2-3 dniowe: 1dpt ( 1 dzien po transferze) .. Embrion sie dzieli 2dpt .. Embrion staje sie blastocysta 3dpt .. Blastocysta wychodzi z otoczki 4dpt.. Blastocysta zaczyna wczepiac sie w sciany endometrium 5dpt.. Proces implantacji sie rozpoczyna

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

kajka8111 po raz pierwszy miałam usg na brzuchu podczas transferu zapomniałam ze mam tą kopertę :) blastocysta 2BB chyba bez szału co? Ale to moja nadzieja na najbliższe dwa tygodnie :) -- 8 lat starań, 4 iui :( 3 pełne programy 5 transferów :( obecnie na etapie ciotransferu ?

Re: starania rok 2014

Witajcie! Ja wczoraj miałam transfer 1 blastocysty. Pozostałe 5 udało się zamrozić. Trzymajcie kciuki aby ten 4 raz był szczęśliwy! Pozdrawiam :-)

Re: wtorek

Nie wiem. Przy pierwszym transferze z dwoma blastocystami milam wynik 0.11 wiec teraz sie na nie nastawiam chociaz w sumie implancacja powinna byc wczoraj badz max dzis bo skoro wyszla w szkieku z otoczki to jest o kilka godzin do przodu. A ty mialas AH? -- 33 lata, laparoskopia - niedrożne

Re: In vitro po 40-tce, komu się udało?

u mojej kolezanki 7 dni po transferze (tyle ze 4 czy 5 dniowej blastocysty) beta byla 45, poszla bo nie wytrzymala czekania a tego samego dnia rano zanim poszla to sikaniec jej nie wyszedl

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Odusiaczek Ja brałam puregon o 19 Tak zalecił mi lekarz:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: in vitro pazdziernik 2014

-- 33 lata, niedrożne jajowody + nieprawidłowy kariotyp męża. Lipiec 2014 - 2 zdrowe blastocysty po PGD-NGS koniec października transfer 2 blastocyst - 3dpt bhcg 0,11 6dpt 7,58 8dpt 33,68 10dpt 67,76

Re: marzec 2015 in vitro

Cześć aparatka1981 , ja mam niskie AMH i jeden jajnik. Na początku stymulacji były dwa pęcherzyki i tak zostało. Pobrali i z jednego powstała idealna blastocysta. Nieważne ile narasta, pamiętaj, że wystarczy jeden. W ostatniej stymulacji było sześć, i co z tego jak słabe i żaden się nie przyjął

Re: invicta wrocław

co do mnie - w połowie listopada transfer jedynej zamrożonej blastocysty. co potem? nie wiem ... :-( -- po I ICSI :-( czeka na nas samotny eskimosek

Re: In vitro Luty 2015

dziewczyny podeślijcie linka do forum marcowego bo znaleść go nie mogę:-/ -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Adriana83 Napisałam Ci dzisiaj meila :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Ariana83 Jestem w tej chwili u znajomych na małej imprezie :-) Podeśle ci jutro moje wyniki i jakoś sie zgadamy:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty

Re: In vitro Luty 2015

Kajaja33 Ja tez jestem człowiekiem dużej wiary Bo tez w to wierze:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Bf22 "Salon odrzuconych" - ale sie uśmiałam :-) super Byłabym tam stałym gościem ;-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Ecia27 Popłacz sobie a potem głowa do góry i Ruszasz do dalszej walki:-) Uda sie uda musisz w to wierzyć :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec

Re: In vitro Luty 2015

Kajaja33 Super teraz juz będzie tylko lepiej Napisz ilu dniowy miałaś zarodek podany? :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do

Re: In vitro Luty 2015

Bf22 Trzymam kciuki kochana i czekam na wieści :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Monowroc Super!!! Gratulacje!!!!😀😀😀😀😀 -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Hej dziewczyny, Witam na forum na 35 lat coreczke 5 lat po ivf. Wczoraj mialam transfer 2 zarodkow w piatym dniu w stadium niepelnego blastocysta. Co robicie zeby dac zarodkowi najwieksza szanse? Ja czuje jakis bol nie jestem przekonana czy to skurcz czy jajnik po pukcji.

Re: In vitro Luty 2015

.in.w jelitach). A zamrożone masz w stadium blastocysty? -- Długi protokół, I rządowe / 12.02 - transfer / 23.02 beta / :(/ 1 blastuś mrozaczek / transfer marzec?

Re: Długa noc

Widocznie przeoczyłam:-) No nic czekam na wieści co i jak Cierpliwości:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Długa noc

Arianna83 Odebrałas wyniki? Bulmana co u ciebie ? Jak tam weekend Ci minol? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Długa noc

Barbarita Idź do dermatologa Ja nigdy nic takiego niemiałam to nieporadze -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Kura domowa

Dziewczyny A co wam lekarze mówią odnośnie waszych zrostów? Czy to nieprzeszkadzanie w zagnieżdżeniu zarodka? Jesli tak to jakie sposoby na to maja? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in

Re: Kura domowa

Jezu dziewczyny tyle operacji!!!!!! Ja myślałam ze ja jestem po przejściach:-) W dzieciństwie wyrostek robaczkowy w 2014 dwie laparoskopię- usunięcie jajowodów -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3

Re: Kura domowa

A ja pozdrawiam cię z Łodzi :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Kura domowa

Nesi Trzymam kciuki✊✊✊✊ U kogo sie leczysz? Po ilu protokołach jesteś? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je

Re: Kura domowa

Witaj Kinga:-) Bardzo fajnie ze do nas dołączyłas:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Kura domowa

Barberita Przepraszam ze mi umknelas:-) Wszystkie będzie 27.02 Trzymać mocno kciuki:-)✊✊✊✊✊ -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2

Re: Kura domowa

Kate Ma racje ja pomyliłam nazwiska Ja byłam u Wilczynskiego -immunolog A tchorzewski pracował w Gamecie (podobno bardzo dobry) Ale niestety niezyje. -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in

Re: Kura domowa

W przyszłym tygodniu betują: LETII HELA ECIA BF22 Być może o kims zapomniałam za co przepraszam :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015

Re: Kura domowa

bf22 Ja własniedzisiaj też zamówiłam tą książkę przez internet tylko bede ja miała dopiero na wtorek w dom :-) daj znac czy fajna -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2

Re: In vitro Luty 2015

Gargir Bardzo mi przykro... Ale ciesze sie ze Cie humor nie opuszcza ;-) Milego wieczoru kochana;-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015

Re: Piątek

Bulmana masakra... Tak mi przykro Byłam pewna ze Ci beta podskoczy... zbierz siły i ruszaj po nastepne maleństwa. Buziak dla cIebie:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro

Re: czwartek :-)

Bulmane Tez po tyłku trzeba sprać bo jakieś głupoty opowiada:-) Ale rozumiem ze hormony ciążowe zaczynaja buzować:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty

Re: czwartek :-)

Mireleczka Cholerka😪😪😪 Przytulam mocno trzymaj sie Wypij winko i zbieraj siły do dalszej walki Bo jeszcze niepowiedzialas ostatniego słowa !!! -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów

Re: czwartek :-)

Mireleczka Czekamy ✊✊✊✊✊✊✊✊✊✊✊ -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram

Re: czwartek :-)

W długim bierzesz tabletki anty przez miesiąc potem zaczynasz zastrzyki A w krótkim od razu zaczynasz zastrzyki. W wielkim skrócie taka jest różnica właśnie:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3

Re: czwartek :-)

Megi 11 Moim zadaniem jutro juz spokojnie lecieć na betke :-) I uważam ze to plamienie to moze byc implantacyjne :-) Sikaniec ci niewyjedzie bo zawczesnie. -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program

Re: czwartek :-)

Witam nowe dziewczyny:-) W grupie raźniej! -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: hej

Martka35 Jak zwykle jesteś niezawodna :-) !!!!! -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: hej

Mireleczka Pogubiłam sie trochę:-/ Kiedy robisz weryfikacje? A jesli juz zrobiłaś jakie wyniki? Który dpt? Niemoge odszukać:-( Trzymam kciuki trzymam:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in

Re: czwartek :-)

Bulmana Ty sie niemartw bo dzieciaki stresujesz!!! Wszystkie łącznie z Tobą :-)będziemy wiedzieć jutro co i jak u ciebie:-) Teraz tylko sie relaksuj :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in

Re: In vitro Luty 2015

klinice w której sie leczę zamrażają tylko 5 dniowe blastocysty Ja badania imimologiczne tez robiłam w określonych dniach cyklu Daj znać jak juz coś będziesz wiedzieć :-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie

Re: In vitro Luty 2015

Ale ciesz sie bo betka wieksza✊✊✊✊✊ -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Ariana83 Trzymam kciuki✊✊✊✊✊ Musi byc dobrze! -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Bulmana Zaraz 15 Daj znać Czekamy:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

bf22 A kiedy bedziesz wiedziała czy cos zamroza? Jesli dobrze licze to 5 dni od punkcji Czyli jutro tak? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015

Re: In vitro Luty 2015

Witaj aga Ja tez jestem z Łodzi:-) A dlaczego leczysz się Białymstoku? Jesteś w programie rzadowym? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015

Re: In vitro Luty 2015

Dziewczyny!!! I kiedy jakieś wieści???? Bulmana da znać po 15 A reszta??? Czekamy,czekamy.... -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je

Re: czwartek :-)

(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: In vitro Luty 2015

Kurczę bulmana Myślałam ze wyniki bedą z rana Ale nic czekamy do 15 na wieści od ciebie:-) -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do

Re: In vitro Luty 2015

wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Szczecin-In Vitro NFZ 2013/2014 cdn...

Kciuki się przydały, dzięki pik :-) Już po transferze, poszło szybko i sprawnie. Podali mi 1 blastocystę, podobno najwyższej klasy już powoli wychodzącą z otoczki, ale niestety 3 zarodki do dzisiaj nie dotrwały. W poniedziałek mam zadzwonić co z pozostałą 2-ką, jedna już niby jest blastocystą

Re: IVF listopad

Witam jestem tutaj nowa jestem 3 dzień po transferze blastocysty wcześniej miałam już jeden program nieudany 5 transferów teraz kolejne podejście, miałam pobrane 18 komórek były obawy przed hiperstymulacją ale i tak zrobili transfer,jak na razie jest nie źle czułam tylko lekkie mdłości jakby

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - transfer blastocysty

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin