Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

n vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczyny kontunujemy? :) Mam nadzieję, że hela sie nie obrazi, że zalożylam nowy wątek :) Dziewczyny ja nadal nic nie wiem. Dzwoniłam do Kliniki, ale okazalo się ze ws zarodków mozna kontaktować się z embriologami tylko w określonych godz 12-13... Panie pielegniarki też na razie nie dostały

In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

Dziewczyny założyłam kontynuację naszego forum,bo limit na cz.4 juz wykorzystalysmy. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Cześć Dziewczyny. Mam takie pytanie...podchodzę do rządowego ivf i zostało nam 6 zarodków - ile transferów jest refundowanych?? Jeśli transferowałabym zawsze jeden zarodek to czy będę musiała płacić na przykład za 4 i kolejny transfer....

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

Dalia beta cudowna.Gratuluję!!!!!Co do estradiolu i progesteronu to za dobrze się nie orientuje. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczynki no to chyba czas na założenie 5 części naszego forum. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Odebrałam wyniki dziewczyny beta 42.80 estradowe 5031 i progesteron 91.05 czekam na telefon z kliniki, co myslicie powiedzcie to jest 6dzien po transferze 5 dniowych zarodków? ???? Mam taki mętlik? ???

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

ryczącatrzydziecha81 to powodzenia życzę. A ty będziesz miała transfer 2 dniowych zarodków? JA 5 dniowych i bardzo boje się czy do tego czasu przetrwają.

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ewka powtórz bete koniecznie, jest przyrost a to sie liczy, jezeli zarodek byl "gorszej klasy" to byc moze potrzebowal wiecej czasu na rozwiniecie sie! Marlena ja mam transfer na czerwiec, mysle ze w polowie

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

="nofollow">www.nasz-bocian.pl/phpbbforum/viewtopic.php?t=15779 -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

ooola mnie lekarz mówił o tych badaniach genetycznych i że są kosztowne i w sumie przy transferach strzelamy na oślep aż do trafienia dobrego zarodka. Można wiedzieć ile zapłaciłaś za te badania?

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

to link do dalszego ciągu naszego forum. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Melduje sie i ja. Juz po transferze. 5 dniowy zarodek, w stadium moruli zbliżającym sie do blastocysty. Embriolog mówił, że bardzo ladny. Jutro info coz trzema pozostałymi. Plamienie po transferze mnie wkurzylo, lekarz mówił żeby się nie przejmować bo to z szyjki jakaś krzywa czy cos. Gratuluję

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dalia, Ariana83 jak się czujecie?Dopieszczajcie Wasze brzuszki.Ariana83 zdecydowała się jednak na l4? Trojeczki muszą mieć spokojna mamusie!!!! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ryczacatrzydziech, stymulację reż mają wpływ na nasze amh.Mnie lekarka po każdym podejściu kazała powtarzać.Tutaj są takie procedury.Wiec Twoje mogło się obnizyc, niestety. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ewa wydaje mi się ze beta przerasta i to jest bardzo ważne.Dla pewności powtórz za dwa dni.Będzie dobrze. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

mi już 8 dnia po transferze 5 dniowych zarodków test sikany wyszedł pozytywny ;)

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dzięki dziewczyny.Jutro spróbuję dodzwonić się do lekarza u zapytać.Pocieszam się,że jak na razie się uspokoiło...Oj,niech ten czas szybciej leci,żebym juz zaczęła stymulację. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Jestem pewna mnie przyjely cudownie, ja mialam transfer teraz we wtorek 5 dniowe zarodki dwa zabralismy do domku i w poniedzialek pierwsza beta. :) wiec do tego czasu jestem w ciazy hi hi a teraz leze odpoczywam i zobaczymy A wy zaczynacie prywatnie czy rzadowo?

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

!!!Ja ciągle trzymam kciuki. A dziś dodatkowo zaciskam za rozmowę. Dalia powodzenia dzisiaj i pochwal sue jak ślicznie przerosła beta. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ariana z całego Serducha życzę,aby Ci się udalo.Oby cała trojeczka była silna. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczyny a jak to jest z badaniami po transferze? dzis jestem 2dpt 2dniowych zarodków. Kiedy mam zrobić jakieś badania? i jeśli mam cos badać to co? moja klinika jedyne co każe badać to bete w 14dpt

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

6friend, dziekuje kochana za pamiec, to strasznie mile gdy ktos o nas mysli :) Czuje sie ok, zero stresu, generalnie w ogole o tym dzis nie myslalam.. Tyle zajec, piekna pogoda.. Jutro rano czekam na telefon z info o moich zarodkach po rozmrozeniu i godzinie o ktorej bedzie transfer.. Dalia

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Marl-en przeczytałam Twój post wyżej o tym co ma być to będzie . Święta prawda ja też tak myślę. Od transferu miałam pod górkę, wolniej rozwijający się zarodek, w necie jak się naczytałam to prawie zero % szans, później ta beta. Pomimo wszystko jakoś mam wewnętrzne przekonanie, że będzie dobrze

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Stachowata ile komorek wyciągnęli powinnas wiedzieć trgo samego dnia.Przewaznie po dwoch dniach dzwonia aby uumowic na transfer i ile zarodkow jest. U nas zalezy czy zarodki slabo rokuja i czy jest ich wiecej jesli nie to transfer w 3dobie. Jesli zarodki ladnie sie rozwijaja na pewno beda czekac na

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Katę-zaciskam mocno kciuki za transfer.A zabierasz jednego czy dwa maluszki? Sroczulla -jesteś bardzo dzielna kobietka.Życzę Ci z całego serca powodzenia.Musi się udać!!! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Czesc dziewczyny juz jestem w domu pobrali mi 18 komorek, transfer we wtorek wtedy tez dowiem sie jak te nasze zarodki i ile ich jest, bo u mnie w klinice dzwonia tylko gdy nie ma transferu wiec mam nadzieje ze choc jedna dotrwa do wtorku? boli mnie wszystko lekarz mowil ze mieli problem z

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Juz po transferze, podali mi 2 zarodki. Jeden zarodek pozostal w labolatorium i czekaja az sie rozwinie fo stadium blastocysty zeby go mogli zamrozic. Dowiedzialam sie przy okazji okropnej rzeczy;( lekarz kazal zbadac moja rezerwe jajnikowa i mam 0,5 czyli w obecnej sytuacji nie zakwalifikowalabym

Re: In vitro/transfer zarodków w 2015 cz.5

.Żeby każda z nas wspiela się na ta górkę za którą czekają wózki i dla nas!!!!! Miłego dnia wszystkim staraczkom i dziewczynom w dwupaku... Arianka a Ty jak się czujesz? -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

czesc kochane i potwierdzone w czwartek mam pick up we wtorek transfer, zastrzyk podany teraz czekam na czwartek, o 8.40 mam zabieg ; ) a we wtorek na 14 jak wszystko sie uda mam nadzieje ze zarodki beda, juz powinnam brac relanium by przetrwac hi hi no ale jestem pelna wiary,

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

No ja już mam rozpiskę, że mam mieć transfer 14.04 no ale rozumiem, że to zależy chyba od tego jak zarodek się będzie rozwijał i może się to jeszcze zmienić..??

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Monika to mój 8 dpt i ogólnie 3ci transfer. 1wsze podejscie październik 2014 przetrwały dwa zarodki podano 1 - nieudany. Crio w styczniu nieudane. Teraz drugie podejście 3 zarodki podaliśmy dwa w 3ciej dobie a trzeci zarodek nie przetrwał i nie zostało nic do mrozenia... :( sikaniec kusi ale nawet

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

śliczne zarodeczki.Niestety nie zostały z nami,ale to już inny powód.Porozmawiaj wiec ze swoim lekarzem może o zmianie leków?!No i do tego oczywiście odpowiednią dietka. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

transferem- dotyczy to zarówno zarodków świeżych jak i mrożonych. Ryzyko uszkodzenia zarodka jest bardzo małe. Reszte doczytaj tylko faktycznie nie wiem czy w rzadowym mozna z tego skorzystać my podchodzimy prywatnie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

letiii Niestety nie. Znam dziewczynę która przyjechała a nie było zarodka do transferu :-(

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

14 dni po transferze to dla odmiany bardzo późno na betę. U mnie po transferze 3 dniowych zarodków betę robiłam 11 dnia. Większość światowych klinik przeprowadza ocenę skuteczności prodecdury w badaniach w oparciu o wynik bety z 14 dnia po zapłodnieniu (czyli 9 dni po transferze blastocysty, lub

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dalia gratulacje, życzę żeby beta rosła prawidłowo :-) Anesiablack powodzenia, tym razem się uda. Zero stresu, tylko myśl o tym że jesteś w ciąży. Mam pytanie , czy progesteroprogesteron i estriadol robicie po transferze? Pamiętam że robiłam kiedyś ale to było na początku jak zaczynałam się

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Aganita7 bardzo się cieszę ze Ci się udało i mam nadzieję że szczęście i do mnie przyjdzie :-) ja miałam troszkę więcej transferów ten był 12 -6 płatnych po 2 zarodki i 6 z programu po jednym bo po dwa dają jak masz 35 lat, zostanie mi jeden zarodek

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Moniuszko ja zmieniłam klinikę teraz w Nowym to już robię przegląd kadry bo zgłosiłem się do Zamory który robił mi stym, 1 transfer robiła taszycka i później do niej jeździłam a 2 transfer robiła mi Stanisławska bo tej 1 nie bylo. punkcje robiła mi chyba obuchowska a wypis taki starszy facet łysy

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

sam zastrzyk nie boli ale potem miejsce po zastrzyki boli:(wczesniej przy innych zastrzykach tak nie bylo:( nic nie wiem o zarodkach:(mmam sie dowiedziec dopiero we wtorek przed transferem:( mam nadzieję ze z tych 19 cos nie cos zostanie... mam mieć podane 2 zarodki i liczymy z mężem na blizniaki:)))))))

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Iwi2212 tu nie ma zadnych reguł:) moze akurat ten 1 zarodek to maly superman:) a w inkubatorku naturalnym bedzie mial najlepsze warunki do wzrostu. Nic w in vitro nie jest chyba oczywiste, gdybys byla skazana na porazke to by na bank Ci nie podali!! Kiedy mialas transfer?

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

które były podawane podczas stymulacji.Myslę,że co klinika to inaczej... -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Stachowata u mnie przy transferze byl lekarz, pielegniarka i pani biolog ktora w momencie kiedy lekarz byl juz gotowy przyniosla zarodek. Upewnili sie jeszcze odnosnie danych osobowych . Po transferze pielegniarka zdjela mi nogi z tych " widelek " fotela ginekologicznego , przyniosla kocyk

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Rycząca 2 zarodki już są wiec głowa do góry, poza tym jest szansa za pozostałe tez sobie poradzą. Jutro transfer i na tym się skup, a sen miałaś proroczy ;) Anetaw84 znam to odczucie. Po pierwszym transferze dotarło do mnie ze przeciez wcale nie musi się udać. Ale walczę póki starczy sił. Twój M

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczyny nie martwcie sie bo zarodek na pewno nie wypadnie :-) u nas w klinice od razu po transferze wstaję sie, nie ma zadnego lezenia, idzie sie od razu siusiu i do domu :-)

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

wierszami dodaje: spadlo pani AMH do 0,5 i rzadowa moze Psni nie objac...wychodzi.. Za 2 minuty mam transfer... Czuje sie jak 7 nieszczesc... Totalny spadek nastroju, chce mi sie plakac ale cierpliwie czekam az podadza 2 zarodki.... Pare dni pozniej dzwonie zapytac jak tam moj zarodek ktory zostal

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziękuję bardzo serdecznie za buty!!!! Anatew84,współczuję i przykro mi.Wypłacz się ile możesz,mnie to pomaga.A później głowa do góry i dalsza walka! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie

In vitro / transfer zarodków 2015 cz.4

ogóle coś z tego będzie... Mam nadzieję, że drugi raz będzie szczęśliwy. Dla mnie - dotychczas - najbardziej stresujące w tym wszystkim było dodzwonienie się do kliniki z pytaniem zarodek rozmroził się prawidłowo i czy w ogóle będzie transfer... I tym razem pewnie też tak będzie. Trzymam kciuki za nas

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ryczacatrzydziech i widzisz.Od samego początku mówiłam ze będą ładne jajca. Ten estradiol jednak był dobry os samego początku!!! To teraz trzymam kciuki niech do czwartku jeszcz -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Lili witaj. Ja teraz w drugim podejściu rzadowym miałam podane dwa zarodki. W pierwszym podejściu lekarz nie chcial sie zgodzić. Pierwsze podejście jest raczej "testowe" choć niektórym sie udaje :) po dwóch nieudanych transferach w 1wszym podejściu lekarz dopiero zaproponował podanie dwóch zarodków

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

ciągiem przez 40 dni.Teraz jest 29 dzień a ja miałam rano lekkie plamienia.Jak myślicie,nic złego się nie dzieje?Czy to możliwe,że tylko mój organizm reaguje tak ze teraz powinnam normalnie dostać @?! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Szanse to ty masz ogromniasta.Przecież to dopiero Twój 5ds.Daj znać co Ci powie lekarz. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Rkkrakow-jestem pełna podziwu ile masz energii!!! Mam nadzieję,że po wyciągnięciu łańcuszka,nieciekawe pzrygody już się nie powtórzą!!! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ryczącatrzydziecha naprawdę nie masz się co pzrejmować wynikami w 5 ds.Jeszcze ślicznie podrośnie.Będą żzdrowe,śliczne komóreczki !!!! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Stachowata poczekaj jeszcze. Zarodek mógł się później zagnieździć a robienie bety w 6 dniu jest bez sensu. Ja robiłam w 10 dniu po transferze 5 dniowego malucha i to już 7 razy. Zawsze był to 10 dzień. Wiem ze niektóre dziewczyny mają zalecenia żeby robić dopiero w 12 albo nawet 14 dniu wiec

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

6friend w takim razie trzymam jutro kciuki o 13:00 za Twoje dzieciaczki :) przydalyby Ci sie blizniaki :) widzisz a tak sie martwilas a masz piekne dwa zarodki :) a przypomnij mi jeszcze ostatnio mialas transfer jednego czy dwoch ?

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Stachowata ilu dniowy miałaś zarodek ? Jesli 3 dniowy to ostatnio znalazłam na forum co się dzieje po transferze w każdym dniu i tam bylo napisanr, że 3 dniowe zaczynają wytwarzać hcg od 8 dc po transferze. Więc może faktycznie jeszcze sie rozkręci. Wizytę mam w poniedziałek i ustalimy co dalej

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ryczacatrzydziecha przykro mi 😭 niestety bylam w takiej samej sytuacji jak Ty , moje zarodki również nie przeżyły do zamrozenia i zostalam z jednym w brzuszku , który okazal sie szczesliwy 😗 u Ciebie bedzie tak samo 😗 jeszcze zobaczysz ze bedziesz musiala kupic podwójny

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Ewelinaa nie licze ze przyjely sie dwa wiec moze tak byc ;-) Czyli to Twoje pierwsze urodziny w rodzinnym gronie kochana sie ciesz! :-) a ze w lozku to niewazne, wazne z kim je spedzisz;-) Stachowata wiesz cos o swoich zarodkach? Czy dopiero przed transferem sie dowiesz?

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Hope2015 dzięki za linki o imunologi i ten drugi. U mnie już dawno powinnam zrobić te badania bo po tylu transferach to na pewno mój organizm traktuje zarodki jak obce ciało i je niszczy. Zawsze miałam bardzo dobre lub dobre zarodki. Poza tym mam też guzka na tarczycy badania Tsh wychodzą w normie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

stycznia bo wtedy będziemy sie kwalifikować na rządówkę.. kurde a z czego może wynikać u Ciebie, że aż tyle było złych? dziwne skoro kariotypy wyszły ok, jeśli u nas wyjdą ok kariotypy to raczej nie zdecydujemy się na badanie zarodków bo nie wiem już skąd kasę weżniemy...:/ teraz czekam na okres za jakieś

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Stachowata Ja mialam pick up 08.04 to byla sroda i robila dr.Sowinska i Glodek.Może razem mialysmy??? ja z badaniami PGD zapłacilam ok 18tys nawet chyba nie,ale warto bylo bo lekarz mowil ze by mi te moje 9 ladnych zarodkow transferowali 5 razy za kazdy transfer 1400 + AH 500+weryfikacja to by mnie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

? Jakie masz teraz plany? Podchodzisz do kolejnego transferu? Masz jakieś zarodki zamrożone? ma1c czekałam na Ciebie, bo chciałam się zapytać czy Ty w końcu będziesz teraz jakoś ponownie stymulowana? Tzn. jeszcze w maju czy na początku czerwca? -- 31 lat:) BTHCG: 6.10.- 122, 8.10.- 304, 10.10.- 683. 22

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

wizyty. Miałam się zapisać na monitoring ale tych lekarzy którzy robili mi transfery następnego dnia miało nie być. Zapisano mnie do dr Zygler. Kazała mi zrobić badania immunologiczne i histroskopie. Immunologia w Łodzi w gynmed u dr Malinowski czytałam o nim trochę podobno bardzo drogi lekarz albo

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

transfer 12.01 czy 14.01 zależy od rozwoju zarodka. Teoretycznie podaje się go po ok 3 dniach ale ponoć program rządowy wymaga 5 dni...

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

na pewno by jakoś skończyły się pieniądze albo coś w tym stylu. adriana83, marl-en31 badania imunologiczne na pewno zrobię ale na pewno nie teraz bo trochę rzeczy spadło mi na głowę i muszę je ogarnąć, nigdy nie miałam napisanej otoczki zarodka i niewiem co to embrio glue. Klinikę już zmieniłam

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Garść informacji o betach, serduszkach itp: "Zarodek implantuje się pomiędzy 5 a 10 dniem od zapłodnienia. Przy w ciągu jednej - dwóch dób od implantacji beta hcg zaczyna być wykrywalne we krwi. Przy transferze blastocysty często weryfikacja już 3 dpt daje lekko pozytywny wynik beta hcg, 6 dnia po

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Czesc Bajka-33 :) Zrob te badania jesli mozesz, lepiej wykryc wroga i go zwalczyc.. Ja obecnie jestem po 7 transferze i po 6 nieudanym moja gin dala mi skierowanie na szreg badan immunologicznych i genetycznych. Zajelo mi to sporo czasu, ale w moim przypadku niestety (albo wlasnie stety!) nic nie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

!!!!! -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 2

Mam jutro transfer dwóch zarodków , trzymajcie kciuki dziewczyny . Kto będzie około 5 lutego betował ?

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

A z tym pęcherzem to nigdy nie wiadomo ile wypić żeby optymalnie było. To już mój 3ci transfer więc mniej więcej już znam siebie i wiedzialam ile wypić żeby wytrzymać później to lezenie :) bo co jak co ale pół godz później trzeba lezec :) Zawsze mam opory isc siku po transferze ale lekarz mówi że

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

W piatek mialam punkcje a wczoraj transfer 1 zarodka 4B. Stymulowana bylam gonal 150 przez 9 dni. To moje pierwsze podejscie;)

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczyny normalnie nie nadążam z czytaniem ;) Cały dzień w pracy, a tu tyle niusów. Gratuluję wszystkim!! Stachowata ja miałam 22 komórki pobrane, 12 się zapłodniło, a 8 dotrwało do mrożenia. Niestety nie mogłam mieć transferu świeżych zarodków, bo od razu po punkcji wylądowałam w szpitalu. 2

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Włoszech,ale moim rodzinnym miastem jest Łódź. Wiec myśleliśmy,że jeśli ten raz tez się nie powiedzie,to kolejne podejście w Polsce.I stąd moje pytanie dlaczego leczyć się dziewczynki w Gamecie a nie w Salve w Łodzi??? -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

zaskoczyłaś mnie, że nie podali Ci ani embrio glue ani nie nacinali otoczki zarodka po tylu transferach :( .... Chyba musisz sprawy wziąć w swoje ręce i im normalnie sugerować i dopytywać... Ja również trzymam kciuki za wszystkie dziś betujące dziewczyny :) Pamiętajcie- tylko spokój nas może uratować

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Dziewczyny, ja wracam do gry, dostałam @ i zaraz jak sie skonczy bede mies histeroskopie, czyli poniedzialek lub we wtorek, mam wykrytego polipa, a wiec beda mi go usuwac i od razu bede miec scratching, zaraz po tym w nastepnym cyklu czyli w czerwcu bede miec transfer naszego ostatniego mrozaka

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

no ryczaca- gratulacje:) jak panikaro nie bedziesz spokojna po transferze to dostaniesz wirtualnego klapsa!! mimo ze w ciazy! kate - trzymam kciuki za Twoj transfer:):) bulmama - rozumiem Cie troche, chcesz miec ten temat za soba, zamknac i zapomniec. Skupic na czyms innym. Nie dziwie Ci sie

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

wycinka. I tak tam nic nie pisze co bym zrozumiała, bełkot. Teraz się zastanawiam bo przy tej biopsja spałam czy to nie bylo to badanie hsc. Też wtedy lekarz myślał ze to coś z macica i to było przed 10 transferem. Potem podeszłam z tej kliniki. Napiszę chyba Emila do kliniki do dr niech mi napiszą czy

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

o kurczę dziewczyny nie zauważyłm, że juz jest kolejny wątek i zalożylam swój :) no ale nic :) Ja nadal nic nie wiem. Dzwoniłam do Kliniki, ale okazalo się ze ws zarodków mozna kontaktować się z embriologami tylko w określonych godz 12-13... Panie pielegniarki też na razie nie dostały informacji o

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

bajka-33 a czy Ty po tych pierwszych nieudanych transferach robiłaś jakiekolwiek badania? Zlecali Ci lekarze jakieś badania czy bez tego podchodziłaś do kolejnych prób? Bo powiem Ci, że 12 transferów to bardzo dużo. Ja uważam, ze właściwie już po trzech nieudanych próbach powinno się zlecić

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Oliwka, jesli potrzebujesz przerwy to zrób ja. Nabierzesz sil i wrócisz walczyć ze zdwojona mocą, ale nie poddawaj się! Tak jak pisze Fantazja, nie jednej z dziewczyn udalo sie po transferze zarodka gorszej klasy.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

6friend ja jestem na urlopie bezpłatnym do 15tego czerwca więc mogę tu zostać jeszcze długo ale prawdopodobnie jeżeli ten transfer się nie uda to polecę do domu na 2moze3 tygodnie i wrócę na kolejny transfer, bo już mi się nie chce siedzieć w pl.Ale jakie to życie jest przewrotne tyle lat będąc w

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

będziesz mogła wrócić z nim do domu bo to już po tym najbardziej zagrożonym pierwszym trymestrze :-) Witaj kajaja33 w piątek miałaś transfer ilu zarodków jakieś objawy? Dziękuję fantazjaaa tylko że moje brak objawów ostatnio nie wypadło dobrze więc trochę się martwię :-(

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Skarbik betuj w 10 DTP. Bedzie pewniejsze, moja Pani dr mówiła ze w 10 juz mozna po transferze 5 dniowego zarodka.

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 3

Fantazja,super!No to się generał wiercil....To musi być cudowny widok. -- Staramy się 3 lata. Lipiec 2014 pierwsze in vitro-nie doszło nawet do transferu. Grudzień 2014-ICSI-3 zarodki,trzy podane i żaden z nami nie został.

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

Czytalam ze po transferze trzeba sie wysikac pozniej :) moze to glupie ale mam obawe ze mi zarodek wypadnie wtedy:) ha ha ha bede trzymac jeszcze z godzine pozniej dla pewnosci?????????????

Re: In vitro/ transfer zarodków styczeń 2015

6friend!!! O ktorej masz transfer??? Ja o 11:20.... Musi nam sie udac! Ja wertujac forum wielokrotnie napotkalsm na info ze slabsze zarodki lepiej sobie radza;) kurcze !!! A bedziesz lezec po transferze?

Re: In vitro / transfer zarodków 2015 cz. 4

Witajcie dziewczyny! Nie wiem czy mnie przyjmiecie, bo widzę, że większość z Was już jest po transferach a ja mam dopiero zaplanowany transfer w przyszłym cyklu czyli w czerwcu. Chciałabym jednak dołączyć do jakiejś grupy wspierających się dziewczyn, bo wątku na czerwiec nie znalazłam... No chyba

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - transfer zarodków

Zdjęcia - transfer zarodków

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin