Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Ubezpieczenie do USA

Witam, Ten wątek pojawiał się już na forum, ale w głównej mierze studentow ubezpieczejących się w EURO26 lub ISIC, więc mnie już nie dotyczy niestety;) Jedziemy z mężem i 3 letnim dzieckiem do USA - zachodnie wybrzeże - parki narodowe. Na co zwócić uwage przy ofercie ubezpieczenia? Nie chciałabym

Re: Ubezpieczenie na wyjazd do USA

Polecam ubezpieczenie zawarte w Karcie Planeta Młodych ( KL 60 tyś EUR, NNW 20 tyś PLN i OC 50 tyś EUR) . Ta Karta podobnie jak ISIC ma wariant na Kanadę i USA, przy czym wykupić może ją każda osoba która nie ukończyła 39 lat, nie trzeba by tez studentem. Roczne ubezpieczenie do Kanady lub USD

Ubezpieczenie na 3 miesiące do usa

Witam. Czy ktoś się orientuje gdzie wykupić w PL ubezpieczenie od kosztów leczenia na 2-3 miesiące do USA tak aby nie było to pozorowane tylko,żeby w razie choroby można było uzyskać sensowną pomoc.Nie tylko w razie wypadku,ale też w razie choroby. Pobyt prywatny, wiek 26 lat. Nie jestem studentem

Re: Ubezpieczenie do USA

Przede wszystkim trzeba się ubezpieczyć od kosztów leczenia w następstwie zdarzeń wynikłych podczas chodzenia po szlakach. Sprawdź też warunki karty, którą opłacaliście przelot i wynajem samochodu. Wiele kart oferuje gratisowe ubezpieczenie od wypadków w samolotach i samochodach opłaconych ta kartą

Re: ubezpieczenie zdrowotne na wakacje w usa

zrobiło nas w konia w Belgii (szczęśliwie, że to Unia), a jesienią jadę do USA. Tam ubezpieczenie trzeba mieć, połączenia telefoniczne droższe z Polską i nie chcę już takiego ściemniania i amatorszczyzny.

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

Osobiscie nie widze powodu aby sie ubezpieczac na $20 tys -100 000 tys dolarow. Przy jakichs nie naglych zachorowaniach, zlamaniach czy temu podobne - nie wymagajacego leczenia szpitalnego zwykle wizyta i leki czy optrunki mieszcza sie w $1000 dolarow.. Jesli idzie sie do szpitala to w USA nie ma

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

Nie chcę sie wypowiadac na temat konkretnych firm bo na szczęscie poza jednym przypadkiem wizytu u lekarza nie musiałem korzystac z odszkodowania od firmy ubezpieczeniowej podczas pobytu w USA ani gdzie indziej. Odniosę sie natomiast do kwoty. Moim zdaniem 100tys. PLN to kwota ubezpieczenia, która

Re: ubezpieczenie zdrowotne na wakacje w usa

> 1.jakie ubezp. zdrowotne najlepiej wykupić na 3-tygodniowy wyjazd do usa? Odpowiedz jest prosta - amerykanskie np. United Healthcare, Aetna, Cigna itp. Wiem tylko, ze jest to droga impreza bo znajoma (lekarz) kiedys nie miala ani na siebie ani na dziecko zadnego ubezpieczenia przez kilka

Re: Ubezpieczenie na 3 miesiące do usa

PZU. Placisz za leczenie, zbierasz rachunki, a potem skladasz aplikacje o zwrot. Po powrocie do Polski ubiegasz sie o zwrot kosztow w Polsce, jak nie wracasz do Polski to wysylasz aplikacje z rachunkami do Francji (chyba Paryz, ale nie pamietam). Takie cos przcwiczylem chyba 15 lat temu. Zwrocili

Bo są banki ubezpieczone w USA

i jak pie...ie Grecja to pie...ą banki w Europie ubezpieczone w USA Strach, bo jeden bankrut będzie musiał wspierać drugiego bankruta pożyczając od Chińczyków :-)

Re: Ubezpieczenie na wyjazd do USA

Skorzystaj z 10% zniżki na zakup ubezpieczenia turystycznego - Zwrotów kosztów leczenia za granicą (PRACA, TURYSTYKA, NAUKA) Wystarczy wejść na stronę www.wartadirect.pl wybrać odpowiednie ubezpieczenie i wprowadzić KOD PROMOCYJNY: WARD01656000

Re: USA -wszystko fajnie, jak masz ubezpieczenie

swieta prawda mojej kolezanki mama przyjechala tu z polski z rakiem byla leczona 6 miesiecy p;otem wrocila do polski nie zaplacila za to nawet 1 dolara i taka jest pawda

Re: ubezpieczenie

Gość portalu: cody napisał(a): > chodzi o ubezpieczenie juz w usa! A dlaczego?? wykupienie takiego ubezpieczenia w Polsce napewno bedzie duzo tansze niz wykupienie juz w USA.

USA- jakie ubezpieczenie

Mąż jedzie na 2 tygodnie do USA- na razie polecono mu ubezpieczenie w wysokości 50 zł - ubezpieczenie to obejmuje m.in. ewentualne koszty leczenia do kwoty 50 tyś. zł. Jeśli ktoś z Was ma wiedzę w tej kwestii- będę wdzięczna za wszelkie sugestie.

Re: Ubezpieczenie na wyjazd do USA

ano pewnie dlatego ze polski ubezpieczyciel należy do najdroższych na świecie. Dla przykładu kwoty ubezpieczenie dla 35 latka na wyjazd do USA 1.Polska Generali - okres ubezpieczenia 1 miesiąc, cena polisy 412zł, suma ubezpieczenia kosztów leczenia do 250 000 zł 2. Flexicover (Anglia) - okres

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

> które potencjalnie uratuje cię od bankructwa to jest czysty wymysl ze obywatel i mieszkaniec Polski moze zbankrutowac otrzymujac w USA opieke lekarska.

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

a to sie jeszcze dolacze - czy ktos wie jaka jest firma ubezp. z UK ktora dobre ubezpieczenie zapewnia i wlasnie takie rozliczanie bezposrednie miedzy szpitalem a ubezpieczycielem? -- They have a lot of problems pronouncing your name..... dedeldedeldedeley sitchiation

Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

Jadę na początku grudnia do Stanów. Z racji kosztów opieki medycznej, chciałbym się porządnie ubezpieczyć przed wyjazdem w jakiejś sprawdzonej firmie. Pytanie, czy ktoś z Was miał nieprzyjemność sprawdzenia w teori działania któregoś z ubezpieczycieli ? Signal Iduna, Warta, Generali, Pzu...? I

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

>za drogiego dentyste ostatecznie zapłacisz sam a za pobyt w szp > italu w USA będziesz musial sprzedac mieszkanie. Mieszkanie gdzie, w Polsce? Przeciez on mieszka w Polsce i nie ma mieszkania w USA, nikt go nie bedzie scigac o platnosci w Polsce, wylecza i ewentualnie przysla rachunek

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

Mama sie kiedys ubezpieczala w Warcie jadac do USA i nawet jej zwrocili pozniej jakies koszta z uwagi na powazny i nagly problem z zebem. Co wystarczy to tylko od ciebie zalezy. Jak jestes mlody i zdrowy to te 100 000 zl powinno wystarczyc.

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

No ok, w takim razie wychodzi ze te 300 000zł powinienem mieć na polisie. Oczywiście regulamin przewertuję od a do z. W takim razie udaje się pod wyszukiwarkę ofert i coś może sensownego znajde ;) Pozdrawiam

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

Zalezy co bedziesz potrzebowal.. Wizyta u lekarza to $80 - $250 ale: The American heart Association declared that heart bypass surgery usually costs $117,094. Heart transplant ~ $ 1 Million. This price does not include the doctor fee.

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

no tak autorowi chodzi pewnie raczej o nieszczesliwy wypadek - np samochodowy kiedy rzeczywiscie trzeba pozostac w szptalu pare dni - np polamane rece nogi, uraz glowy, moze operacja np wlasnie glowy, tak np zeby iles tam dzni spedzil lokalnie w szpitalu a potem zeby go przetransportowano do pl - wi

Re: Gdzie się ubezpieczyć na 2 tyg pobytu w USA ?

przewrócę i zbiję sobie kolano a potrzebna będzie pomoc lekarska, to żebym nie miał problemów a kwotę 100 000zł rzuciłem taak gdybym sobie złamał palca :P Przezorny zawsze ubezpieczony ;) Sam sprawdziłem firmę Signal Idune w Egipcie i Tunezji. W obydwu przypadkach byłem zadowolony. Pytanie czy w Stanach

Re: Tak, ludzie pasą dzieci cukrem już od niemowl

camel_3d napisał: > > > Moze by Polska wziela przyklad z USA zamiast bladzic po omacku? > > wolalbym zeby polska nie brala juz przykladow z usa... To wolisz placic za lekarza majac ubezpieczenie jak to jest w Polsce czy wolisz lepsze rozwiazanie,ze kazdy lekarz musi

USA -wszystko fajnie, jak masz ubezpieczenie

A jak nie masz, to kopa w dupę i możesz sobie urodzić na ulicy, taka jest prawda. USA to kraj, który nie powinien krytykować Chin, Iraku, Rosji, ani przypominać Niemcom ich historii, bo sam ma politykę, która dzieli ludzi na tych z ubezpieczeniem i podludzi, których na ubezpieczenie nie stać i

Re: USA -wszystko fajnie, jak masz ubezpieczenie

Gość portalu: Karol napisał(a): > A jak nie masz, to kopa w dupę i możesz sobie urodzić na ulicy, taka > jest prawda. Powtaje pytanie - czyja prawda.... W USA nikt nie moze zostac pozobawiony opieki medycznej, neizaleznie od tego czy ma ubezpieczenie, czy nie ma. Proponuje przestac

W USA nie ma systemu zdrowia - sa ubezpieczenia

medyczne. Biurokracja ubezpieczen medycznych w USA jest najwieksza biurokracja na swiecie i pochlania okolo 1/3 wszystkich skladek wplacanych na ubezpieczenia medyczne. Gdyby zrobic to co niemozliwe, i zlikwidowac cala te biurokracje, to USA byloby stac na powszechne swiadczenia medyczne

Reforma systemu ubezpieczeń zdrowotnych w USA. ...

przyszlosci USA,powinna byc poprzedzona publiczna debata,a przeciez nikt tego nawet nie czytal...stwierdzila,ze: "Musimy to przeglosowac i wtedy dowiemy sie co jest w tej Ustawie" (?!) Inny argument polega na tym,ze straszy sie tych,ktorzy zamierzaja glosowac przeciwko tej Ustawie,ze sa przeciwko

ubezpieczenie zdrowotne w usa

Czy moze mi ktos wyjasnic co robia w usa ludzie ktorych nie stac na oplate skladek ubezpieczeniowych ? Przeciez tam jest mnostwo nielegalnych np polakow, ktorych nie stac na ubezpieczenie. Co sie stanio gdy zlamia reke, noge lub cokolwiek innego sie stanie i musza isc do szpitala. DOstaja rachunek

Re: jak mozna tak zruinowac dziecku zeby?

W USA zwykle plombowanie, profilaktyka, zdejmowanie kamienia jest pokrywane przez ubezpieczenie. Rodzinne 10$/miesiac.

Re: 6 milionów na operację

No nie gazeta, nie do końca. Tzn. jeśli jesteś przeciętną osobą z ubezpieczeniem to w USA wyleczą Cię przeważnie lepiej niż w PL. Tylko, że PL przeznacza na lecznictwo 6% PKB (niższego) a USA 20% PKB (dużo wyższego). Czyli mając ubezpieczenie wybieram do leczenia USA, nie PL. Dlatego porównuję

Koszt ubezpieczenia medycznego w USA

Koszt ubezpieczenia medycznego w USA zalezy od sytuacji czlowieka - wieku, stanu zdrowia, czy pali itp. Wieksze firmy doplacaja do ubezpieczen swoich pracownikow. Za miesiac przejde na emeryture w wieku 62 lat. Bede placic za ubezpieczenie medyczne okolo $6000 rocznie.

Obama care

aron2004 napisał: > w USA ubezpieczenia zdrowotnego nie maja głównie Afroamerykanie i Przecież weszło w tym roku Obama care, teraz wszyscy mają ubezpieczenie zdrowotne w USA.

Re: Niedawanie napiwków to buractwo?

Ok, ale można też wtedy zobaczyć, że kelner na etacie, z urlopem i zwolnieniem chorobowym to dużo fajniejszy kelner niż kelner na napiwkach, bez żadnego płatnego zwolnienia chorobowego i ubezpieczenia zdrowotnego (USA). I że bez napiwków wcale nie wraca komunizm.

Re: Pewnie jestem bardzo naiwna.

z tą odpowiedzialnościa to nie tak do końca. Ponosi ale z ubezpieczenia. i dlatego wizyta prywatna w USA to duza kasa, bo lekarz musi wykupić odpowiednio wysokie ubezpieczenie

USA - ciąża - ubezpieczenie - BIG PROBLEM

Czy jest osoba na forum która zawarła ubezpieczenie w trakcie ciąży które pokryłoby choć częściowo koszt porodu w USA? Wiem że w polsce takowego ubezpieczenia nie znajde ale czy w Stanach takie istnieje?

ubezpieczenie przy wypozyczeniu samochodu USA

Witam, Prosze o pomoc jakie ubezpieczenie powinienem posiadac przy wypozyczeniu samochodu w USA. W Polsce jest to OC ktore zwalnia z odpowiedzialnosci wobec osob trzecich (czyli szkody w mieniu i zdrowiu osob postronnych jesli ja spowoduje kolizje) oraz zdrowotne w razie potrzeby leczenia mnie

Re: ubezpieczenie

O ubezpieczeniach pracy i pobytów za granicą piszę na swoim blogu. Jeśli interesuje Cię to to zajrzyj. Opublikowałam również coś dla osób przebywających na terenie USA: ubezpieczeniepracyzagranica.pl/

Re: ubezpieczenie

Nigdy nie ubezpieczałem się w usa :) Mój kolega który tam jeździł do pracy również się nie ubezpieczał. Ale jak chcesz się ubezpieczyć na wyjazd to mogę polecić od siebie rankomat. Tam jest wiele ofert które mogą posłużyć tobie przy wyborze.

Re: Tak, ludzie pasą dzieci cukrem już od niemowl

fogito napisała: > Są ludziska w USA bez zębów w wieku 30 lat. Osobiscie nie znam,ale ty moze masz lepsze kontakty. > Może dlatego, ze ubezpieczenia nie maja ani kasy na dentystę. Dziwy panie po prostu. Ubezpieczenia nie maja tylko bezdomni,bo ubezpieczalnia nie ma gdzie wyslac do

Re: rejestracja i ubezpieczenie samochodu w USA

obydwu przypadkach to twoj obowiazek, idziesz do ubezpieczyciela i kupujesz. Czy dokonacz tych transakcji (kupno, rejestracja, ubezpieczenie) bez prawa jazdy wydanego w USA to nie wiem, ale zawsze mozesz zadzwonic do lokalnego Currency Exchange i sie zapytac. www.yp.com/ wpisz: Currency Exchange i

Re: W Polsce panuje względny dobrobyt i spokój.

ale z tych przypowiesci jak byk wydaje sie wynikac ze w pl jak nie masz ubezpieczenia (dowodu ubezpieczenia) to nie masz dostepu do swiadczen medycznych... no wiec jak to jest w koncu? wydaje sie ze nie jest az tak bardzo inaczej niz w usa...

Re: Są więc czy nie - lekarze prywatni w USA?

andrew.wader napisał: > Jeśli lekarz prowadzi gabinet prywatny .. to jest drobnym szczegółem techniczny > m ..czy za wizytę płaci ubezpieczenie .. czy płaci pacjent .. To nie jest drobny szczegol lecz blad systemowy. WSZYSTKIE gabinety prywatne w USA przyjmuja ubezpieczenia i to jest

Ubezpieczenie na wyjazd do USA

Czy ktos kupował w ubezpieczenie w firmie worldwideinsure.com ?? Jakieś opinie i doświadczenie, please...

Re: do kupujących w zagranicznych sklepach intern

To zależy. Jeśli idzie pocztą (obojętnie jaką) a u Ciebie na Poczcie znikają przesyłki to ja bym ubezpieczyła. Tak kiedyś było u mnie:-( z UK i USA gineły bezpowrotnie- choć teraz od dawna jest już ok i dochodzą. Jeśli idzie kurierem to raczej dojdzie bez problemu, przesyłki kurierskie zresztą są w

Re: Poród za milion

To że kupuje się ubezpieczenie. Najlepiej na lotnisku po wylądowaniu na terytorium USA bo taniej i wyższe.

Re: Higienistka stomatologiczna

w usa higienistka konczy 4 letnie studia i wykonuje tez przeswietlenia co wy porywnujecie i zarabia okolo 35 dol.na godz. brutto ale w usa rozlicza sie inaczej jest nizszy podatek zabierany ale nie ma ubezpieczenia w pensji jak w pl

Ubezpieczenie turystyczne w USA

Witajcie Lecimy na zwiedzac wybrzeze zachodnie, potem wschodnie , na miesiac, jekie ubezpieczenie polecacie?? Jaka firme wybrac? Na jaka sume sie ubezpieczyc? Ja potrzebuje dobrego ubezpieczenia, mam problemy z kolanem. W Europie najlepiej sprawdzaja sie ubezpieczenia z Allianz i Warty, ale

Re: rejestracja i ubezpieczenie samochodu w USA

W stanie Nowy Jork nie będzie tak łatwo. Ubezpieczenie pewnie uda Ci sie w końcu wyklupic, ale przy zerowej historii, braku amerykańskiego prawa jazda jesteś w grupie najwyższego ryzyka i albo nie będą chcieli sprzedać polisy, a jak już to zapłacisz jak za zboże. Czasem wołają o międzynarodowe

podstawowe ubezpieczenie (ale zdrowotne) w USA

> Wiedzą chociaż jak słaby powinien być ten obowiązkowy system? > W skrajnym przypadku mozna sprowadzić obowiązkową składkę do zera czyli zostać > z tym co jest. Jeśli mamy wejść w szczegóły - to obowiązkowa składka ubezpieczenia zdrowotnego w Ameryce jest (lub do niedawna była) właśnie

NFZ a ubezpieczenie w USA

witam! Czy ktoś z forumowiczów wie może czy NFZ zapewnia jakiekolwiek ubezpieczenie dla osoby wyjeżdżającej za granicę - konkretnie do USA. Czy ktoś może ma doświadczenie w tej materii?:) Wkrótce wyjeżdżam, a na stronie NFZ wiadomości tylko dla podróżujących po Europie. Będę wdzięczna za

ubezpieczenie zdrowotne w USA

Jestem zainteresowana jak wyglada ubezpieczenie zdrowotne w USA. Wiem, ze obejmuje podstawowa pomoc, ale nie orietuje sie jak wyglada procedura zwrotu kosztow leczenia i kosztow farmakologicznych. Jezeli ktoras z Was byla au pairka w Stanach..- kieruje pyt: Czy zwrot wszelkich kosztow dokonuje

Re: Tak, ludzie pasą dzieci cukrem już od niemowl

jakos nikt nie moze sobie z tym dac rady. Pisal ktos ,ze w Niemczech takiego syfu nie ma i nie ma tez w USA a biedna Polske na to stac by ludzie z ubezpieczeniem placili za lekarza. Przypominam,wszyscy lekarze w USA przyjmuja ubezpieczenia i to jest podstawa ich utrzymania. A w Polsce dla odmiany nie

Re: Tak, ludzie pasą dzieci cukrem już od niemowl

No widzisz maksiu. Ciebie otyli sąsiedzi nie interesują a mnie nie interesują dzieci z próchnica u sasiadow. W Stanach taki sam ciemnogród jak w Polsce wiec nie buduj ideologii. Są ludziska w USA bez zębów w wieku 30 lat. Może dlatego, ze ubezpieczenia nie maja ani kasy na dentystę. Dziwy panie po

Re: @baristan

na tym, że co się stanie z ludźmi, którzy nie będą płacili składek na ubezpieczenie zdrowotne i nie będą mieli prywatnej polisy? Czy będzie tak jak w USA, że zanim opuścisz szpital twój dom/majątek będzie już zajęty przez komornika gdyż będziesz winien szpitalowi setki tysięcy? Jak widzicie

Nadal nikogo nie stac w USA na ubezpieczenia

www.informacjeusa.com/2011/09/27/kto-odpowiada-za-wzrost-kosztow-ubezpieczenia-zdrowotnego/

Re: USA- jakie ubezpieczenie

Trzeba liczyc na to ze nic sie nie stanie,bo te 50 tys.to niewiele w razie czegos powazniejszego.My mamy w signa idiuna(jakos tak sie chyba pisze) i allianz.Jedno lzejsze drugie od powaznych:szpital,operacja itp.Koszta nie wiem jakie sa,bo placimy co miesiac. Jesli takie Wam polecono to moze dob

Re: w USA ubezpieczenie nie jest obowiązkowe

ciekawostka troche OT ubezpieczenie medyczne Obamy wprowadzajace obowiazek bedzie zaskarzone do SN

Re: ubezpieczenie na wyjazd do USA

Gość portalu: Nika napisał(a): > hej, > > jakie macie doświadczenia?. Które polecacie? Na jaką sumę należy sie > ubezpieczyć jadąc tam na 25 dni? > > pozdrawiam, > M. My na miesieczna podroz po USA ubezpieczalismy sie w Elvii- wzielismy maksymalne swiadczenia i nie

Re: ubezpieczenie zdrowotne w USA ???

Gość portalu: usa napisał(a): > Czy ktos moze mi cos powiedziec na ten temat, co sie dzieje jesli trace > prace, czy mam darmowe ubezpieczenie tak jak w Polsce, czy nie? Jak wygladaja > oplaty za operacje na onkologii, czy sa bezplantne dla ubezpieczonych Nie kazda praca gwarantuje

Re: Nadal nikogo nie stac w USA na ubezpieczenia

szczerbate panienki redachtorki w piwnicy Chicago mam nadzie sa ubezpieczone w firmie: informacjeusa.com, wiec po co klamac nikogo? - powolujac sie na dane oplakanej fundcji "Kaiser Family Foundation" prywatnezdrowie.pl/artykuly/ubezpieczenie

Ubezpieczenia komunikacyjne w USA

Witam, Mam prosbe o info na temat ubezpieczen komunikacyjnych w Stanach. Zamierzam wynajac samochod w USA ale nie wiem jakie ubezpieczenia powinienem tam wykupic. Chcialbym wykupic odpowiedniki polskiego OC i AC (jak w kogos stukne to zeby ubezpieczenie pokrylo koszty naprawy jego i mojego

Re: Tak, ludzie pasą dzieci cukrem już od niemowl

raczej chodzilo mi o to, ze caly ten problem ze smieciowym jedzeniam i masa cukru przybyl z usa.. prosty lud sie zachwycil cola, chipsami, slodyczami..wiadomo..nie bylo wczesniej to si epolakomilo:))) ale faktycznie ubezpieczenia w PL..no mozesz niby isc do lekarza z NFZ ale chyba czeka sie 1000

ubezpieczenie zdrowotne na wakacje w usa

1.jakie ubezp. zdrowotne najlepiej wykupić na 3-tygodniowy wyjazd do usa? 2.jedziemy w 6 osób, w składzie są lekarze, więc z drobnymi dolegliwościami sobie poradzimy, ale jak wygląda zakup leków w aptekach w usa? w różnych stanach od LA po Chicago? Polskie recepty ipieczątki prawdopodobnie nie

Re: Nadal nikogo nie stac w USA na ubezpieczenia

Masz racje czosnek, nie stac nikogo, jesli pracujesz to tej roboty nie starcza na zaplacenie ubezpieczenia, tak ze musisz poszukac drugiej pracy, aby mozna bylo zaplacic ubezpieczenie w tej pierwszej, nie wspomne o podatku i wydatkach zyciowych. Tylko do cholery czego taka wojne robili o wizy skoro

Ubezpieczenie samochodu w USA - jakie koszty?

Jakie sa koszty ubezpieczenia samochodu w USA (w przybliżeniu) , lub gdzie mogę znaleźć owe informacje w sieci (przypuszczam, że wartość ubezpiecznia jest uzależniona od stanu, etc.). Drugie pytanie, ile trwa zrobienie prawa jazdy w USA, z tego co się zorierntowalem, to przez miesiac mogę

Re: ubezpieczenie zdrowotne na wakacje w usa

> 1.jakie ubezp. zdrowotne najlepiej wykupić na 3-tygodniowy wyjazd do usa? Limit $50000 lub wiecej na osobe. Zwykle jest tez jakis wklad wlasny, rzedu $100-$200. Innymi slowy, ubezpieczasz sie od zlamanej nogi czy operacji wyrostka a nie od grypy. > 3.gdzie turyści(z ubezpieczeniem

Re: Są więc czy nie - lekarze prywatni w USA?

maksimum napisał : > Nie wiem dlaczego ty tego nie rozumiesz? > Prywatne gabinety w USA przyjmuja na takiej samej zasadzie jak szpitale. >Lekarze oplacani sa przez firmy ubezpieczeniowe a nie z kieszeni pacjenta. > W Polsce natomiast mimo ze wszyscy sa ubezpieczeni w dalszym

Re: Tak, ludzie pasą dzieci cukrem już od niemowl

zofijkamyjka napisała: > Owszem w Polsce przydałoby się ubezpieczenie medyczne dentystyczne, bardzo. > Ja mam w firmie opłacane leczenie prywatne ale stomatolog jest płatny :-( To dziwne,bo amerykanskie ubezpieczenia obejmuja wszystkich specjalistow. Moze by Polska wziela przyklad z USA

ubezpieczenie na pobyt w USA

gdzie naljepiej sie ubezpieczyć( w jakiej firmie ) na krótki okolo 2 miesięczny pobyt w USA. Dzięki za info

Re: ubezpieczenie zdrowotne na wakacje w usa

w usa? w różnych > stanach od LA po Chicago? Polskie recepty ipieczątki prawdopodobnie nie > ważne.. > 3.gdzie turyści(z ubezpieczeniem)zgłaszają się?jak działa tam system? > proszę tylko o konkretne odpowiedzi.

Re: w USA ubezpieczenie nie jest obowiązkowe

Czego to w Stanach nie ma? Jeszcze niedawno kilkadziesiąt procent ich polulacji nie miało dostępu do opieki zdrowotnej. Nic tylko kopiować. -- Strony kiltowe: główna newsy i komentarze foto-video linki Forum kiltowe

Re: NFZ a ubezpieczenie w USA

wspólnoty jest wzajemnie honorowane przez poszczegóne państwa Unii - jednakże na zasadach obowiązujących w tych państwach. Tam gdzie część usług jest płatnych, tam i ty - posiadacz ubezpieczenia polskiego musisz płacić pomimo, że w kraju masz za darmo. USA nie jest częścią UE a więc nie obowiązują zasady

Re: Ubezpieczenie na wyjazd do USA

Nie masz racji kolego. Właśnie jeżeli chodzi o bagaż podróżny to widać zasadniczą różnię. Ubezpieczyciel z Polski ubezpiecz bagaż tylko w przypadku kradzieży z włamaniem albo rabunku. Czyli z użyciem siły. W praktyce musiał byś zostać napadnięty przez zbirów, którzy zabrali by ci np plecak siłą

Re: Ubezpieczenie na wyjazd do USA

Co do kwot ubezpieczenia u polskich ubezpieczycieli to się nie spieram, bo istotnie składki są bardzo wysokie, a sumy ubezpieczenia śmiesznie niskie. Chciałbym jednak zwrócić uwagę na temat, który poruszyłeś tzn. ubezpieczenie bagażu. Tak się złożyło, że trafiliśmy na uczciwego agenta (rzadkość

Re: w USA ubezpieczenie nie jest obowiązkowe

po pierwsze, w których? po drugie, tam w sądach dość szybko dochodzi się roszczeń. jak, czego nie życzę, uczynisz kogoś kaleką, to będziesz płacił mu rentę do końca życia? Bo OC temu służy, a nie klepaniu blach.

Re: Ceny samochodów a zarobki w USA/D vs. PL - dr

Jeszcze warto wspomnieć o ubezpieczeniach społecznych. Porównajcie wysokość składki zdrowotnej. Ceny prywatnych usług medycznych. Płaca netto w USA i w Polsce nie jest porównywalna, bo Amerykanin płaci od tego jeszcze takie prywatne ubezpieczenia o jakich Polakom nawet się nie śni. A ilu ludzi

Re: Zostałam bez lekarza

wlasnie. Czysta demagogia: sprywatyzowac system ubezpieczen i nastanie kraj wielkiej szczesliwosci. A w USA najwiekszymi beneficjentami obecnego systemu sa same firmy ubezpieczeniowe. Ponad 80 milionow mieszkancow USA, choc haruja jak woly, nie stac na ubezpieczenie zdrowotne.

@baristan

zdrowia, pomimo tego, że praktycznie wszystko inne jest tam prywatne. Powiem więcej, Obama objął nawet każdego obywatela USA darmowym ubezpieczeniem, aby uniknąć tego, o czym pisaliśmy, czyli zajęcia mienia i niszczenia ludzkiego życia co było pochodną braku ubezpieczenia. Ponadto jak będziesz walczył z

Re: jak zrujnowac kraj i na tym zarobic

wystarczy znac politykow, dostac rzadowa pozyczke I zaiwestowac w np. shopping mall, ubezpieczyc cly biznes, potem zbankrutowac, biznes idzie pod mlotek, ktos kupuj za grosze , a podatnik placi. Politycy dotaja finance na wybory I mnosto prezentow, zbankrutowany dostaje ubezpieczenie I wszyscy

Re: NFZ a ubezpieczenie w USA

tupasia napisała: > Nie mylisz się, ale nie rozumiem na jakiej podstawie jesteśmy ubezpieczeni w > krajach UE a Stanach już nie. W krajach UE jesteśmy ubezieczni na podstawie umowy stowarzyszeniowej, na mocy której nasze ubezpieczenia są tam honorowane. > Przecież składki płacimy

Re: Czy prywatne gabinety lekarskie w Polsce, to

; orupcyjnym ???? Nie wiem dlaczego ty tego nie rozumiesz? Prywatne gabinety w USA przyjmuja na takiej samej zasadzie jak szpitale.Lekarze oplacani sa przez firmy ubezpieczeniowe a nie z kieszeni pacjenta. W Polsce natomiast mimo ze wszyscy sa ubezpieczeni w dalszym ciagu panstwo zezwala na partyzanckie

Re: to wina walesy

jak panstwowi czy prywatni. Wszyscy maja umowy z kasami chorych, wiec > nie ma znaczenia do ktorego idziesz. To samo jest w USA.Nie ma panstwowych i prywatnych bo WSZYSCY przyjmuja ubezpieczenie. > Tu problem z prochnica maja glownie dzieci imigrantow. W USA nawet imigranci nie maja

Re: Poród w USA - istotne sprawy UBEZPIECZENIE ja

Na wysokosc sumy ubezpieczenia na terytorium USA i m aksymalny moment porodu. W tym ostatnim przypadku niestety, wiekszosc firm ubezpieczeniowych pokrywa koszty porodu ktory nastapil nie pozniej niz w 32 tygodniu ciazy. -- Pozdrawiam, Matrek

Brazylia i USA

ubezpieczenie, plus dodatkowe setki dolarow w zaleznosci od ubezpieczenia, Specjalista brazylijski wezmie pareset dolarow, amerykanski pare tysiecy. Idziesz na plaze w Brazyli - wszystkie plaze dostepne i bezplatne. W USA roznie bywa, sa prywatne niedostepne, publiczne, kolo Bostonu na plaze miejska byla

Re: 40 mln w USA bez ubezpieczenia...!!!!

Z ubezpieczeniem jest syf w USA. Podobno okolo 50 milionow mieszkancow takowego nie posiada. Ale to sie zmieni. I wtedy dopiero USA beda najlepszym krajem. Ale na razie poprawe widac. Okolo 45 milionow psow (piec nie czlowiek) posiada ubezpieczenie. Doskonale konserwy ,obroze po 2 tys.$. Jest

Re: Amerykanski Sen czyli jak wyglada zycie w USA

Gdzie i kto się pcha? Nie zauważyłam. Wonscy specjaliździ , tak, którym firma zapewnia przeprowadzkę, dobre ubezpieczenie, mieszkanie na start, ale to jakby nieco inny układ. Z uboższych nikt już do Stanów nie wyjeżdżą, po co, skoro bliżej, prościej i legalnie można prawie wszędzie. > Bieda w

Re: samobójszy gol?

felusiak1 napisał: > Zapewniam cię, że gdybyś ty był inwestorem i twoje pieniądze wchodziłyby w grę > to pobiegłbyś do moody, standard & poor i fitch po ekspertyzę. > To tak jak z ubezpieczeniem. Wolisz PZU od Kownacki, Szczucka i Spółka zoo. pitolisz , bo ci inaczej twoja ideologia

Czarne skrzynki dla samochodów? Link4: Chodzi o bezpieczniejszą jazdę i dostosowanie polisy do ryzyka

Czarne skrzynki dla samochodów? Link4: Chodzi o bezpieczniejszą jazdę i dostosowanie polisy do ryzyka

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ubezpieczenie usa

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin