Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Zapalenie pęcherza a posiew ujemny

tymi wynikami u lekarza rodzinnego, synek dostał furaginę 2*1 i pani doktor kazała czekać na posiew. Wynik miał być w piątek i wtedy synek miał dostać antybiotyk. Jednak posiew gotowy był już dziś i wynik okazał się ujemny. I teraz zastanawiam się co dalej? Synek zarejestrowany jest na piątek do

Re: Ujemny wynik posiewu moczu

Miałam dokładnie ten sam problem, podobna liczba leukocytów a posiew ujemny. Lekarka właściwie nie umiała sensownie jak to wytłumaczyć. Brałam furaginę, przeszło.

Re: Zapalenie pęcherza a posiew ujemny

Zapomniałam dopisać, że synek nie ma już żadnych objawów, ze strony pęcherza. Ponadto gorączki brak, apetyt ok , wygląda jakby nic mu nie dolegało.

Re: Zapalenie pęcherza a posiew ujemny

Witam, myślę, że zostawiłabym na furaginie, ale to Wasz pediatra lepiej zna chłopca. Warto zrobić usg jamy brzusznej (w poszukiwaniu złogów w drogach moczowych), i koniecznie powtórzyć mocz po leczeniu(bad ogólne i posiew), pozdrawiam serdeczne

Ujemny wynik posiewu moczu

Od paru dni mocno bolą mnie plecy w okolicy lędźwiowej i dół brzucha. Czuję wzmożone parcie na mocz. Wczoraj z tej samej próbki moczu zrobiłam badanie ogólne i posiew, którego wynik miał być po 3 dniach roboczych. Badanie ogólne ujawniło 10-20 leukocytów w p. w. i dość liczne bakterie. Pozostałe

czy posiew moczu ujemny i bakteriuria ujemna

czy posiew moczu ujemny i bakteriuria ujemna to to samo?

Re: Zolto-zielony katar od roku (b.duzo), brak ef

Czy posiewy po nawrocie kataru też były ujemne? Doraźnie ręcznik na głowę i parujący gar z solą morską i tymiankiem.

wynik posiewu ujemny

Juz nie wiem czy sie cieszyc czy nie?Dostałam wlasnie informacje ze wynik posiewu moczu córki wyszedł ujemny.Od 2 tygodni podaje małej Furaginum.Przez 1 tydzien było to 2x1/2 tabl,pozniej 2 dni przerwy i posiew.Czy wynik nie jest zafałszowany?Czy furagina mogła pomóc?Co mam o tym wszystkim

Re: Ujemny wynik posiewu moczu

. Natomiast jej wyjaśnienia dlaczego posiew był jałowy w sytuacji dość licznych bakterii w badaniu ogólnym, był dość mętny...

Re: POMOCY :( nie wiem już co robić

badanie ogólne wykazało bakterie w moczy ale posiew był jednak ujemny

Posiew ujemny, szczawiany w moczu.

Odebrałam wyniki badań mojego 4latka- od dwóch tygodni zmagającego się z objawami zapalenia pęcherza. Posiew wyszedł ujemny, a w ogólnym szczawiany wapnia oraz kryształy kwasu moczowego-pojedyncze.Poza tym krwinki białe 0-2, płytki pojedyncze.Czy coś należałoby jeszcze sprawdzić?O czym mogą

Re: Nerki...pogarszające się wyniki

mocz ogólny bardzo nie ładny dziwi mnie ze posiew ujemny to niemozliwe

Re: zum+ujemny posiew?

NO włąsnie widze po forum, że czasami też wychodzą cuda w moczu ogólnym, ale żeby az takie...Bo i mętny mocz i leukocyty i krew i wysoki cięzar i pdwyższona temperatura i coś z siusianiem. W każdym bądż razie. Moje dziecko miało jeden zum. Wysoka gorączka, krwiomocz, ropomocz i posiew ujemny

no i posiew ujemny...

sluchajcie, dzwonilam do laba i...posiew po prawie dobie ujemny...no jestem normalnie juz zakrecona jak sloik dżemu;) wyglada na to, ze jednak przez ten woreczek mocz byl zanieczyszczony...poza tym zaczelam tez smarowac gentamycyna, wiec moze to tez mialo wplyw. teraz czekam na wynik bad

Re: zum+ujemny posiew?

Natalka waży 18kg i 2 x 1tabl. zalecił nam lekarz pediatra (do naszego urologa nie zdążyliśmy dotrzeć). A swoją drogą - czy furagin można przedawkować? Słyszałam, ze to bezpieczny lek... Mami7, jeśli mieliście posiew ujemny, to skąd wiadomo jaki zastosować antybiotyk, skoro nie ma antybiogramu

Re: 5 latek sika co noc!

Wyniki moczu i krwi książkowe,kał bez pasożytów, mocz na posiew wynik ujemny nic nie wychodowano.Ile takie urządzenie do wybudzania was kosztowało,i jak to działa?

Neisseria spp Streptococcus viridans u dziecka

Witam mam problem z moim 15 miesiecznym synkiem. Z posiewu wymazu gardła wyszły wyniki Neisseria spp-dość liczne, Streptococcus viridans-liczne. Grzybów drożdżopodobnych- nie wyhodowano. Wyizolowane drobnoustroje stanowią florę fizjologiczną nie dającą podstawy do wykonania antybiogramu. I posiew

Re: wynik posiewu ujemny

Posiew można robić nawet podczas podawania furaginy. Oczywiście że furagin może pomóc, jeżeli bakterie są na niego wrażliwe wrażliwe. Co robić? cieszyć się i robić kontrolne badanie ogólne moczu. Ja dodatkowo obserwuje mocz (mimo że moje dziecko ma już 6 lat sika na nocnik a ja za każdym razem

Re: POSIEW MOCZU: Próba UJEMNA ???

Posiew moczu Posiew moczu może wskazać, jaka bakteria jest odpowiedzialna za zakażenie układu moczowego. Jest to badanie moczu zlecane przez lekarza dla potwierdzenia istnienia zakażenia dróg moczowych, które najczęściej przebiega z widocznymi, a nierzadko bardzo przykrymi dolegliwościami

Re: Posiew moczu: próba ujemna co ozancza?

Jola ok 4 jade do labolatorium, ale zadzwoniłam i tak mi kobieta podała :) no i nie wiem co oznacza ujemna: ze ok? aha i coś "Próba ujemna 10do3". sama nie wiem, a wieczorem mam dzwonic do lekarza..hmm Jola jak robiłam zwykłe badanie moczu też wyszły mi nieliczne bakterie i stąd ten

Re: Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

Magda, mam to samo właściwie od początku ciąży. Robiłam już 3 posiewy moczu - wszystkie ujemne, a bakterie i duża ilość leukocytów jak była, tak jest i mój gin nie wie co robić. Posiew z kanału szyjki też ostatnio miałam ujemny. Jestem bardzo ciekawa co powie Twój ginekolog, bo mojemu już chyba

Re: krew w prawidłowo wyglądającej kupce+inne

jej to przeszkadzac). BadanieUSG ok, rota ujemne, posiew moczu i kalu ujemny. Jaka byla u Was diagnoza?

pryszcze w okolicach intymnych-ciągłe nawroty

w różnych miejscach Uprzedzając rady o ginekologa: byłam z tym nie raz, jeden twierdził że to od golenia, drugi że to taka moja uroda cukrzyka, trzeci że od ostrego sexu (nie współżyje) Wymazy robione przy poprzednim ataku na początku kwietnia: -Posiew w kierunku bakterii beztlenowych ujemny -Posiew

candida - brak candidy?

miesieczna kuracje nystatyna (zalecenie lekarza), probiotyki i dieta bez maki i cukru. Ostatnio zrobilam kontrolny posiew i wynik : ujemny. Czy to oznacza ze juz sie pozbyłam grzybow z jelit na 100%? Czuje sie lepiej, choc zdarza mi sie jakas niestrawnosc. Diete chce prowadzic nadal choc zauwazyłam ze

Candida - brak candidy ?

miesieczna kuracje nystatyna (zalecenie lekarza), probiotyki i dieta bez maki i cukru. Ostatnio zrobilam kontrolny posiew i wynik : ujemny. Czy to oznacza ze juz sie pozbyłam grzybow z jelit na 100%? Czuje sie lepiej, choc zdarza mi sie jakas niestrawnosc. Diete chce prowadzic nadal choc zauwazyłam ze

Re: Od czego mogą być kwaśne kupy?

I dodam ze robilismy badanie na pasozyty-wynik ujemny.Posiewu z kału jako takiego nie ma

Re: krwinkomocz a uczulenie na mleko

Jedynym rozwiązaniem jest biopsja, tak usłyszałam. Ale dopóki krwinki czerwone nie pokrywają pola widzenia (co miesiąc robię badanie moczu i w osadzie wychodzi 5-10, 10-20, posiewy jałowe, bez zum-ów) nefrolog nie widzi sensu przeprowadzania aż tak inwazyjnego badania. No i stawia tezę, że to może

Re: A ja zmieniłam lekarza rodzinnego

A test wykrywa tylko i wyłącznie paciorkowca. Nie każde bakteryjne zapalenie gardła, więc nieomylny też nie jest. Dwa - szybkie testy są omylne. Pamiętam szybkie testy na grypę, które wychodziły ujemne, a posiewy z sanepidu ostatecznie wykazywały tę grypę. -- "chłop co nie bł w wojsku do dup

Re: zum+ujemny posiew?

Wielokrotnie mieliśmy taką sytuację, że wynik ogólnego i stan dziecka wskazywały na ewidentny ZUM, a posiew wychodził jałowy. Jeżeli mogę coś podpowiedzieć: Trzeba pobrać bardziej zagęszczony mocz po nocy - nie przesadzać z piciem (oczywiście ma to sens wtedy, gdy nie podano wcześniej antybiotyku

Re: zum+ujemny posiew?

u nas takie roznice w badaniach ogolnych wychodzily bez jakiegos szczegolnego leczenia (Iga caly czas bierze furagin), jeden dzien 10-20 leukcytow, na drugi 1-3... i dupa, ze tak powiem, taka sytuacja powtorzyla sie kilka razy

Zapalenie pęcherza-raz jeszcze

to teraz ja... Ostatnio i mnie ten problem dotyka. Zawsze absolutnie zawsze i od razu pomaga furagina. Myślicie, ze w takim układzie się nie przejmować.? Zakażenie mam kilka razy do roku, najczęściej chyba w trakcie miesiączki lub zaraz po. Taki life? Wymaz z pochwy i posiew zrobiony, posiew moczu

zum+ujemny posiew?

-pH 6,5 -SG 1020 Byłam przekonana, że to zum. Posiew wykonałam w dwóch różnych labo i "drobnoustrojów nie wychodowano"!!!. Powórzyłam mocz ogólny na drugi dzień, i tu nagła zmiana: leukocytów już tylko 8-10, mocz klarowny, erytrocytów brak, bakterie nieliczne, PH 5,5. Czy spotkałyście

Zolto-zielony katar od roku (b.duzo), brak efektow

Corka od prawie roku ma caly czas zolto-zielony katar. Jest bardzo gesty i praktycznie nie ma konca-smarka i za 5min znow musi wydmuchac nos (obrazowo prawie cala zagilana chusteczka). Nie mam juz pomyslow co mozemy zrobic Bylismy u 3 laryngologow, byl brany posiew-wyszedl gronkowiec zlocisty i

POSIEW MOCZU: Próba UJEMNA ???

Dziewczynki wiecie może co to oznacza? aha: póba ujemna 10do3...hmmm, nie moge znaleźć na necie interpretacji, a do lekarza mam dzwonic wieczorem i zżera mnie ciekawość -- Moje CUDO

Zolto-zielony katar od roku

Corka od prawie roku ma caly czas zolto-zielony katar. Jest bardzo gesty i praktycznie nie ma konca-smarka i za 5min znow musi wydmuchac nos (obrazowo prawie cala zagilana chusteczka). Nie mam juz pomyslow co mozemy zrobic Bylismy u 3 laryngologow, byl brany posiew-wyszedl gronkowiec zlocisty i

Pomocy - Brak diagnozy,

, mycoplazma genitalium i hominis PCR z szyjki ujemna, obie chlamydie z krwi ujemne, oraz standardowy pakiet chorob przenoszonych droga plciowa powtarzany chyba z dwa razy wszystko ujemne. Jedynie HPV z cytologii i podejzenie koilocytozy i ecoli ze zwyklego posiewu. Ecoli zostalo wyleczone, cytologia wrocila

Re: Posiew ujemny, szczawiany w moczu.

Wczoraj pisalam o szczawianach, wiec pozwole soebie wkleic link forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=907&w=78418241&a=78422931 A tu poczytaj o kwasie moczowym zum.org.pl/2.2.html Ale bym sie tym szczegolnei kwasem moczowym bardzo nie martwila. Bardziej sugerowalabym sie tym, ze dziecko moze m

Re: co jest dobre na zapalenie jamy ustnej?

tlenowe (po antybiotykach wychodza ujemnie- a zapalenie jak bylo tak jest) i grzyby, ale ostatnio prywatnie wykonalam tez posiew na bakterie beztlenowe i wyszedl wztrost obfity bakterii veillonella atypica. Niestety praktycznie brak informacji na jej temat. Przeszukałam internet i znalazłam tylko skąpe

Re: zapalenie gardla i migdalkow - tylko antybio

tlenowe (po antybiotykach wychodza ujemnie- a zapalenie jak bylo tak jest) i grzyby, ale ostatnio prywatnie wykonalam tez posiew na bakterie beztlenowe i wyszedl wztrost obfity bakterii veillonella atypica. Niestety praktycznie brak informacji na jej temat. Przeszukałam internet i znalazłam tylko skąpe

Re: nawracające anginy ropne

tlenowe oraz grzyby (wychodza ujemnie- a zapalenie jak bylo tak jest), ale ostatnio prywatnie wykonalam tez posiew na bakterie beztlenowe i wyszedl wztrost obfity bakterii veillonella atypica. Niestety praktycznie brak informacji na jej temat. Przeszukałam internet i znalazłam tylko skąpe informacje w

Nerki...pogarszające się wyniki

nerce prawej do 5 mm. Lekarka kazała zrobić posiew moczu, który wyszedł ujemny. Zapisała mi Amotax, który brałam 2x dziennie przez tydzień. We wrześniu zrobiłam kolejne badanie moczu wyniki poniżej. Badanie ogólne moczu: Barwa: żółta Przejrzystość : przejrzysty Ciężar właściwy : 1,022 (1

Re: no i posiew ujemny...

wiesz co, ja gentamycyna smarowalam rano, ok. 8.30;a mocz pobieralam ok.11.30 (przed oczywiscie go dokladnie umylam); myslisz, ze ta gentamycyna jeszcze tam byla ????

Re: no i posiew ujemny...

Jesli posmarowalas gentamycyna przed posiewem to w zyciu nie wyjdzie - to blad, tak sie nie robi. Gentamycyna na koncu siusiaczka zabije bakterie, nawet jesli byly w pecherzu. A furagin, oczywiscie, ze tak, gentamycyna dziala tu tylko zewnetrznie. Jesli posiewy byly bakteryjne trzeba furagin, przez

brak e.coli w posiewie kału+grzyby+enterococcus

organizmu? oraz jak wytępić skutecznie grzyby-drożdżaki? Jak odnieść się do Enterococcus spp?? Jestem mężczyzną 30 lat. Po 48h inkubacji - posiew mykologiczny dodatni. 1. Candidia albicans / średnio liczne 2. e. coli /BRAK /zaburzona prawidłowa flora bakteryjna 3. Salmonella /ujemny 4. pałeczki

brak bakterii e. coli w posiewie kału + grzyby

organizmu? oraz jak wytępić skutecznie grzyby-drożdżaki? Jestem mężczyzną 30 lat. Po 48h inkubacji - posiew mykologiczny dodatni. 1. Candidia albicans / średnio liczne 2. e. coli /BRAK /zaburzona prawidłowa flora bakteryjna 3. Salmonella /ujemny 4. pałeczki niefermentujące /ujemny 5. Yersinia spp

Re: Czy możliwe ZUM przy ujemnym posiewie?

SZczerze mówiąc nie jestem ekspertem w tych sprawach ale nasza Pani urolog powtarza, że najważniejsze jest badanie ogólne moczu bo posiewu nigdy nie pobierzemy odpowiednio, chyba że zrobimy cewnikowe pobieranie. Według niej o zakażniu swiadczą podwyższone leukocyty(krwinki białe) powyżej to

Re: zielone wodniste kupy

Tak,już chyba dosyć tej diety. Zmieniłam nawet pieczywo z robionego na zakwasie na drożdżowe (kolega mi zasugerował). Ale nic sie nie zmienilo. Rano dwie kupy żołte, popoludniu dwie zielone. Odebrałam wyniki posiewu stolca-wynik ujemny. Byłam dziś na szczepieniu. Dzis corka ma juz 3 miesiace i

Czy możliwe ZUM przy ujemnym posiewie?

Wyniki z moczu : SG 1.025 pH6 Ket 15mg/dl Nabłonki pł.2-3 w pw ,okrągłe pojed w preparacie Krwinki czerwone św.3-4 w pw Krwinki białe 30-40 w pw Inne :niel.bakterie,liczne kryszt.szczawianu wap. l.pasma śluzu W tym samym dniu zaniosłam mocz na posiew,wczoraj odebrałam wynik ,jest idealny

Bardzo proszę o interpretację wyników 5 latka

zauważyłam wysypkę, prawie nie widoczną (kazał drapać plecki) i łuszczące się paluszki u nóżek (dwa dni), to wszystko we wtorek. Dzisiaj już tego nie ma. Dzisiaj odebrałam posiew i jest UJEMNY. Dowiedziałam się również że w przedszkolu kolega synka ma szkarlatynę, również od soboty (mój przechodził

Re: Zapalenie pęcherza-raz jeszcze

dawkowanie jak każe lekarza.ostatnio dwie pierwsze doby 4razy po 2 tabletki, potem 3 razy, biorę lek ok. 8-10 dni w zależności jak każe lekarz. Mocz na posiew poszedł po zakończeniu leczenia od razu i potem jakiś miesiąc później-tydzień po badaniu z wynikiem ujemnym znów było zapalenie

Re: Przewlekła biegunka u dwulatka.

Witam, biegunka mogła mieć charakter wirusowy (posiew wówczas będzie ujemny), kolejna infekcja z katarem, która się nałożyła na okres świeżo po poprzedniej infekcji mogła spowodować dłużej trwającą biegunkę. Probiotyki należy cały czas podawać, ale odstawić inne preparaty, zyrtecu też bym nie

Re: Jeszcze raz pytanie odnośnie GBS/ dodatni

Zgłosiłam po porodzie, zrobili posiewy a ponieważ wyszły ok to młody nawet antybiotyku profilaktycznie nie dostał a poza tym w tej ciąży posiew wyszedł ujemny czyli nawet jeżeli jestem nosicielką to bakterii było mało za mało żeby w badaniu wyszło. Dawniej nikt tego nie badał a dzieci żyły i nic im

Dziecko zaczęło się moczyć.

. Posiew na bakterie ujemny. Czynnik hamujący wzrost bakterii nieobecny. Ostatnio jeszcze skoczyła ze wzrostem do góry. Ogólnie w naszym życiu w ostatnim czasie nie wydarzyło się nic, co mogłoby mieć wpływ na takie zachowanie. Czy robić następne badania i jeżeli tak, to jakie? Pozdrawiam. -- www.pajacyk.pl/

Re: Moczenie nocne 6latka

bweiher napisała: > Badanie moczu w normie,posiew ujemny takie badania, to żadne badania. podstawą jest badanie urodynamiczne, cystografia lub cystoskopia, usg pęcherza moczowego po wypróżnieniu. Te badania które wykonałaś można sobie wsadzić w kieszeń. -- - Pachniesz... - Czym pachnę

Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

czy to znaczy , ze wszystko jest ok?? prosze o odpowiedzi za nim pojde do lekarza, chcialabym wiedziec co jest grane. pozdr magda

Re: Założenie pessaru bez posiewu

Miałam założony pessar dopiero po ujemnym posiewie. To ważne! -- http://www.suwaczki.com/tickers/2b2k43r8zzgmmvx6.png

Przewlekła biegunka u dwulatka.

salmonella/shigella. Wszystkie posiewy wyszły ujemne. W posiewie ogólnym wyhodowano tylko florę fizjologiczną. Biegunka uspokoiła się po około dwóch tygodniach. Tydzień spokoju i pojawiła się znów. Tym razem przy okazji infekcji górnych dróg oddechowych, na którą synowi przepisano neosine. Trwa do dziś

Re: Jeszcze raz pytanie odnośnie GBS/ dodatni

że i tak dostanę antybiotyk. Nie dostała bo nie powiedziałam przy porodzie, ze mam a oni nie doczytali. Jak urodziłam poprosiłam i posiewy w tym kierunku u syna, wyszły ujemne i było ok.

Re: Tak sobie myślę !!!

> chlamydia nie wychodzi w posiewie To tak samo jak borelioza dlatego posiew ujemny i wypad, hipochondryku.

Re: Posiew moczu: próba ujemna co ozancza?

portka1 z reguły wynik ujemny to znaczy ,ze wszystko jest ok wykluczone masz coś tam w moczu mnie wyszły jakieś bakterie hmm zobaczymy co to oznacza we czwartek -- Zaczęliśmy II trymestr:) Zdjęcie mojej kruszynki;)

Re: Staphylococcus aureus Candida parapsilosis w

U nas pierwszy posiew był tez ujemny, mimo tego, że objawy pojawiły się ewidentnie po kąpieli w jeziorze. Pediatra była pewna, że coś złapał. Oddaliśmy kał na posiew do ogólnopolskiej sieciówki, ale oni jak zwykle nic nie znaleźli. Później lekarka dała na ślepo baktrim. I była poprawa, tyle tylko

Re: Mocz: bakterie+ ujemny posiew- opinia doktora

przykro mi:( zycze ci , zeby to nie bylo nic powazniejszego, moze taka twoja uroda;) trzymaj sie magda

Re: antybiotyki

chciałam porobić już te wszystkie badania i obawiałam się, że leki mogą mi zniekształcić wyniki. Teraz powtórzyłam badanie. W jednym laboratorium - posiew ujemny, w drugim napisane: posiew ujemny, flora mieszana - bakterie gram dodatnie i gram ujemne 10^3. Nie rozumiem tego za bardzo, gdzie moja stała

Pseudomonas aeruginosa - roczne dziecko

Witam Pani Doktor, u mojej prawie 15 miesięcznej córeczki w posiewie moczu wyhodowano Pseudomonas aeruginosa w ilości 10^3 (posiew w grudniu był ujemny). Byliśmy u pediatry, który stwierdził, że przy takiej znikomej ilości bakterii i braku innych objawów (jak np. gorączka) to nie jest powód do

Re: Mocz: bakterie+ ujemny posiew- opinia doktora

Ja tez mam liczne bakterie od 4 miesiąca, podobno u kobiet w ciąży to normalka. Bardziej niebezpieczne jest białko, które pojawiło mi się ostatnio, ale na szczęście nie jest go dużo. agata

Re: Objawy infekcji przy braku infekcji

Witam. Znalazłam ten wpis dopiero dzisiaj. Mam identyczną sytuację. Po leczeniu grzybicy pozostały upławy. Czuję niekiedy dyskomfort przy ujściu pochwy, niekiedy lekki świąd. Nie ma zaczerwienienia, nie ma infekcji i posiewyujemne. Badania ogólne też robiłam, cukier w normie...Biorę już 4 mieś

Re: Mocz: bakterie+ ujemny posiew- opinia doktora

W takim razie tylko pozazdrościć :) Ja niestety mam leukocyty i bakterie od 7 miesięcy, czyli od początku ciąży, a jestem pewna, że pobieram mocz do badania właściwie, bo przestrzegam wszystkim wskazówek instrukcji :) U mnie to pewnie co innego...:( buuu... Pozdrawiam

Mocz: bakterie+ ujemny posiew- opinia doktora

) oraz nie zatkalam wejscie do poczhwy (tez prawda) a stamdad zawsze troche skapnie i wtedy pojawiaja sie w wynikach leukocyty i bakterie. tak ze kazal sie w ogole nie martwic ( przy zalozeniu , ze inne parametry moczu i posiew sa ok). pozdrawiam serdecznie uspokojona magda, 20 tc

Re: Mocz: bakterie+ ujemny posiew- opinia doktora

nie zazdroszcze wam dziewczynki tych bakteri, ja juz jestem w 34 tyg i nie mialam naszczescie jeszcze nic w moczu, mam nadzieje ze tak dociagne do konca, mozliwe ze nie mam nic w moczu bo pije dziennie jedna szklanke soku wlasniej roboty z żurawiny, a z tego co slyszalam to podobno zmiejsza o pol

Re: Moczenie nocne 6latka

Badanie moczu w normie,posiew ujemny. Wybudzam, żeby wiedział co się dzieje, robię to jeszcze w pokoju a on sam drepcze do łazienki, zapala światło, zrobi swoje i wraca do łóżka. Rano wie że był w łazience,to nie tak że robi to przez sen jeśli o to chodzi.

Re: Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

Nie mam absolutnie żadnych objawów: żadnego pieczenia, nic. Już pytałam na "trudnej ciąży" co robić, ale niewiele mi to pomogło.

Re: Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

ide do gina jutro o 9 wiec zaraz potem napisze. to znaczy, ze twoj ci nie dawal zadnych antybiotykow w takiej sytuacji?? pozdr magda

Re: Czyżby kandydoza?

, a w ostatnim czasie bólu oczu (pieczenie, rozmyty obraz), mięśni (wraz z drżeniem, jak przy brakach magnezu) i stawów (jakiś czas temu robiłam CRP i latex - oba były ujemne, teraz CRP nadal ujemne, ale latex słabo dodatni) podejrzewam u siebie chlamydię trachomatis. Z posiewu krwi wyszło: p

Re: Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

Nie, bo nie chce leczyć mnie "na oślep", a w posiewie żadna konkretna bakteria nie występuje. Urosept też niewiele daje, "zakwaszanie" moczu żurawiną też. Jutro robię kolejne badanie ogóle moczu i sama jestem ciekawa ile leukocytów tym razem mi wyjdzie? 20?30? Napisz co Ci

Re: Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

Dziewczyny mam od miesiąca bardzo liczne bakterie, zakwaszanie żurawina nic nie dało, a tym razem pojawiło się białko i większa liczba leukocytów. Napiszcie proszę, czy Wy tez macie białko w moczu i jaką ilość leukocytów. Będę bardzo wdzięczna. Agata

Re: Czy to choroba autoimmunologiczna?

Dzięki. Okazało się, że mój narzeczony leczy tym preparatem swoje rybki w akwarium jak chorują więc jutro mi przywiezie i wypróbuję :D Właśnie chodzi o to, że mi za każdym razem po antybiotyku wychodzą nieliczne albo pojedyncze bakterie w analizie moczu i brak leukocytów a posiew moczu ujemny

Re: Mocz- liczne bakterie+ ujemny posiew

, przeznaczonych do posiewu pojemniczkach. Profilaktycznie uzywalam tez tabletek lactovaginal, sa bez recepty i bardzo je polecam poniewaz pozwalaja w bardzo szybkim czasie znormalizowac flore bakteryjna w pochwie. Moje klopoty skonczyly sie po 2-3 tygodniach. Co bylo ich prawdziwym powodem nie wiem ani ja ani

Re: onanizm

Przez 3 lata mogło się wiele zdarzyć w układzie moczowym. Oglądałaś czy penis nie jest zaczerwieniony? Nic się z niego nie sączy? Pytałaś czy nie szczypie/boli/piecze przy siusianiu? Stulejka? Badanie moczu, dodatkowo na posiew. Ewentualnie pasożyty z kału (łatwo o fałszywie ujemne wyniki). Krew

morfologia i mocz - prośba o interpretację

,1 wałeczki 0,57 wałeczki patologiczne 0,14 kryształy 0,0 pasma śluzu 12,79 bakterie 14,7 (norma 00-11,4) posiew - ujemny Po tym badaniu dostaliśmy skierowanie do nefrologa i urologa (termin mamy za 2 tygodnie) oraz kolejne skierowanie na badanie ogólne moczu i morfologię, kreatyninę, CRP, ASO i RF

Re: enterococcus faecalis_co robić ?!

40mg (2ampułki) w przychodni zdrowia u pielęgniarek środowiskowych. BAAARDZO duża dawka ? tyłek mocno bolał i już po niecałym tygodniu był siny i zielony. Pomimo bólu opłacało się. 03.10.2014r. otrzymałam wynik ? posiew w kierunku bakterii beztlenowych UJEMNY!!! Do dziś bakteria nie powróciła. Są

Re: posiew w kierunku streptococcus agalactiae

Chyba nie do końca obowiązkowe bo chodzę do gin na NFZ i powiedział mi o możliwości zrobienia ale niestety prywatnie (na badania obowiązkowe dawał skierowania). Na szczęście wynik mam ujemny. A w pierwszych dwóch ciążach lekarz mi nawet o tym posiewie nie wspomniał, też chodziłam na NFZ.

Re: Ja vs. Borelioza i Myco - historia choroby

Takich słów mi właśnie brakowało :) Choć trochę uspokoiłam się, gdy posiew na grzyby z kału wyszedł ujemny. Ale mimo wszystko dzięki za potwierdzenie :)

Re: Czy dobre badanie ogólne moczu wyklucza zum?

Nikt nie odpowiedział, ale dla zainteresowanych - okazało się, że to zanieczyszczenie próbki. Następny posiew wyszedł ujemny. Czyli jednak potwierdza się, że dobre badanie ogólne moczu=brak zum -- http://www.suwaczki.com/tickers/ex2b20mm9xtj16ym.png http://suwaczki.maluchy.pl/li-66283.png

Re: Tak sobie myślę !!!

> To tak samo jak borelioza dlatego posiew ujemny i wypad, hipochondryku. aa ok tera zrozumiem. zwracam honor :)

Re: zum - problem z wysoką gorączką, pilne

posiew ujemny,bo zafalszowany przez antybiotyki...trzymaj sie! bedzie dobrze!

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - ujemny posiew

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin