Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Vesuna

Bylam ostatnio w studiu Vesuna z polecenia kolezanki, ktora juz robila u Nich wiele zabiegow i jest bardzo zadowolona. Moja skora byla w stanie oplakanym zmarszczki przebarwienia i do tego blizny potradzikowe z przeszlosci.... Myslalam, ze oprocz " operacji plastycznej" nic nie da sie

Re: Vesuna

Mezoterapia, botoks, wypełnianie zmarszczek, powiększenie ust, podniesienie kącików ust... I to wszystko w wieku 33 lat. Jesteś albo bardzo zaniedbaną kobietą albo (co bardziej prawdopodobne patrząc na twoją historię na forum) naganiaczem tej kliniki.

Vesuna

czy ktoś korzytsał z usług studia medycyny estetycznej i kosmetyki Vesuna? Jakie są Wasze opinie? Dziękuję...

Re: Vesuna

Znacie kogos kto usuwal rozstepy w tej klinice? Maja fajny pakiec za calkiem przystepba cene i ciekawa jestem jak efekty. -- <a href="www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/fec1074088ebdb4d.html">Mikolaj (8.11.2006)<a/a>

Re: Vesuna - powiększyłam biust !!

Witam wszystkich. Jestem ponad dwa tygodnie po zabiegu aquafilling (jest to wypełnienie biustu preparatem utrzymującym się minimum 5 lat) jestem zachwycona!. rozmiar piersi jest taki jak chciałam, nie czuć gdy dotykam i nie widać że było cokolwiek z nimi robione. zabieg trwał 2 h- dość długo ale Pan

Re: Vesuna w Krakowie

"VESUNA" - jak najbardziej polecam!! byłam kilka razy i nie mogę powiedzieć o tym salonie złego zdania! pełen profesjonalizm! POLECAM!

Re: Vesuna w Krakowie

Muszę napisać sprostowanie bo nie chcę aby,któraś z Pań pracujących miała przeze mnie niepotrzebne problemy. W poprzednim poście opisałam swoje niezadowolenie z usług w Vesuna. Muszę dodać ,że nie jestem zadowolona z Pani ,która zabieg depilacji wykonywała. Po drugim zabiegu, który wykonywała Pani

Re: Vesuna w Krakowie

Ja również kupiłam przez portal Groupon kupon na 3 zabiegi mikrodermabrazji diamentowej za 96 zł w Vesuna i powiem szczerze, że jak na to, iż kupiło ten kupon ponad 1000 osób to z oczekiwaniem na termin nie jest tak źle. Już wykorzystałam 2 zabiegi a 3 termin mam zaniedługo, promocja obowiązuje od

Re: Vesuna w Krakowie

Tak. Kupilam przez Groupon kupon do Vesuna na mikrodermabrazje, musialam pare miesiecy czekac na zabieg,a gdy wreszcie wyczekiwany termin nadszedl i przyjechalam do nich na II koniec miasta, to po odczekaniu 20 min w poczekalni w gabinecie sie dowiedzialam, ze... mikro dzis lepiej nie robic, bo

Re: Vesuna w Krakowie

Ja zdecydowanie nie polecam - panie same sobie przeczą jeżeli chodzi o doradzanie ile zabiegów i co jaki czas. Od pani wykonującej mój 3 zabieg dowiedziałam się, że dotąd przerwy miałam o wiele za krótkie. Może to by tłumaczyło słaby efekt. Pozatym trzeba często czekać na swoją wizytę, pomimo umówie

Re: Vesuna

Nikt z Was nie korzystał? Ostatnio na grouponie była oferta mikrodermabrazji diamentowej... ktoś już może przetestował?

Re: leczenie chrapania?

Witam. Miałem wielki problem z chrapaniem. Tak poważny, że moja małżonka sypiała w osobnym pokoju. Za namową swojego, kolegi, który już korzystał z usług Kliniki VESUNA, wykupiłem 3 zabiegi laserowego leczenia chrapania laserem w Vesunie . Wykonałem trzy zabiegi laserowego leczenia chrapania

Re: Vesuna w Krakowie

Mam zamiar pójść na depilację laserową gdzieś w Krakowie - nie dawno sie tutaj przeprowadziłam. Myślicie, że do Vesuny warto?

Re: Vesuna w Krakowie

Ja nie korzystałam w sumie z ich usług nigdy, natomiast wiem, że całkiem niezła depilacja laserowa jest w estetice na sławkowskiej. ostatnio byłam u nich na konsultacjach - widziałam sprzęt. mają nowy laser light sheer duo z dwiema głowicami.

Re: Vesuna w Krakowie

Ja również skorzystałam z usługi z Groupona. Jestem bardzo zadowolona;) Przyjemnie jest korzystać z tego typu firm w takiej cenie;) Wiadomo, że termin oczekiwania na zabieg nie był bardzo szybki, ale każdy kto kiedyś korzystał Groupona i czytał regulamin powinien zdawać sobie sprawę, że takie sytuac

Re: Vesuna w Krakowie

Witam. Korzystałam z ich usług. Byłam na mikrodermabrazji, która miała trwać godzinę a trwała pół godziny. Drugi zabieg ,który tam wykupiłam to depilacja laserowa. I nie jestem zadowolona. Włosy miały wypaść a minął 2 tydzień a ja je dalej mam. Pani wykonywała zabieg bardzo szybko i wydaje mi się ,ż

Vesuna w Krakowie

czy któraś z Was korzystała może już z ich usług :)? --------------------------------------------------------- * Niczego nie żałuję. Żałowanie to zawsze głupota * Zara Leander www.youtube.com/watch?v=bEMyyf87k2s

to samo bylo z mikrodermabrazja w vesuna w krakowi

tyle ze tu sa 2 salony i wiecej rak do pracy wiec jakos sie panie wywiazaly z kuponow ale terminy - masakra jak dzwonilam umowic sie, pani poinformowala mnie ze nie ma sensu od razu umawiac 3 wizyt bo miejsca beda a ona jak mnie zobaczy to podpowie co jaki czas warto robic mikro bo to zalezy od skor

Re: opinie o zabiegach laserowych w Toruniu

Byłam sceptycznie nastawiona do depilacji laserowej,ale miałam już dość codziennej walki z nadmiernym owłosieniem.Koleżanka poleciła salon Vesuna w C.H.Bonarka w Krakowie.Pełna obaw zdecydowałam się najpierw na depilację pach.Muszę przyznać , że byłam mile zaskoczona.Zabieg wykonano Vectusem

Re: Zamykanie naczynek - Kraków

Ja w zeszłym roku usuwałam na udach w gabinecie Vesuna w Krokusie. Konieczne były 2 wizyty. Ale efekt w porządku bo w tym roku sie nie wybieram. Polecam

Re: opinie o zabiegach laserowych w Toruniu

przyjaciółki w Krakowie. W klinice Vesuna robiła depilację bikini i pach laserem Vectus i jest zachwycona efektem końcowym. Depilacja nie bolała mimo dość mocnych podrażnień po goleniu zwykłą maszynką i trwała kilka minut. Pani kosmetolog powiedziała jej, że Vectus jest jedynym laserem, który sam dobiera

Re: Makijaż i fryzura w niedziele....?

CH Krokus (dawny Geant) jest czynny w niedzielę,a tam jest zarówno fryzjer jak i gabinet kosmetyczny( VESUNA).Nie wiem czy robią make up,sprawdź na www.vesuna.pl

Re: Dobra kosmetyczka-Kraków

Zależy co chcesz robić. Ja korzystam z dwóch różnych. W jednym robie zabiegi na ciało tzw. "maszynowe", odchudzanie cellulit-Vesuna w Krokusie. A zabiegi na twarz robię w Centrum Kosmetyki na Prądniku Czerwonym. Oba gabinety szczerze polecam!!!

Re: A co powiecie na serial z doborową obsadą:

koniecznie kelnreka Kaśka (z tym cudownie wymówionym i rewelacyjnie aktorskim: "Elka, czy tobie już całkiem na mózg padło?!"), Trojanowska (ze swoim żałosnie brzmiącym śmiechem), zapłakana Julia, anemiczna Natala od Mostwoiwaków, becząca Teresa , no i oczywiście Bliźniaki, bo bez nich

Re: - czego zyczymy bohaterom w 2005 roku?

Luckowej - oczu, jakie ma zona Batmana (aby wiecej zobaczyla przez to okno), a pozniej dostania sie do Wywiadu, albo komisji sledczej Kasparovi - lyzeczek do herbaty z gumy św. Marii - przekwalifikowania sie na fryzjerke, zeby mogla do woli glaskac po wlosach i mniej swiatla, co by oczu tak nie mr

Re: Norbert ojcem dziecka mjakm

e tam. faktowi wierzyć nie nalezy. poza tym wydaje mi się, że będzie tak: Tulipan wyjedize w wielki świat, Papuga wyląduje w łózku Rybaka. pozniej długi czas ma watpliwosci, czyje to dziecko. papużątko przebadaja dopiero za 9 miesiecy, wiec minie sporo odcinkow. a tym samym Łepkowska pozwala Tuli

a będzie tak:

bedzie opowiadac o rodzince i ich perypetiach. malzenstwo Trojanowska i Rysku z dwojka dzieci - Julia ze WSpolnej i Natala od Mostowiakow, ktorm ucieknie bo okaza sie, ze nie zasluguje na nich. bedzie jej lepiej u takich nieudacznikow. zyja sobie nieszczesliwie od porazki do porazki, az ktoregos

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - vesuna

Zdjęcia - vesuna