Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

Z wodniakami jajowodu nie powinno się podchodzić do transferu ponieważ wyciekający z nich płyn jest szkodliwy dla zarodków i utrudnia ich zagnieżdżenie. W moim przypadku w maju 2014r. lekarz wykrył wodniaka jajowodu i od razu zasugerował laparoskopię podczas, której usunie cały jajowód. W czerwcu

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

lekarka powiedziała jak leżałam na fotelu, że wodniak jajowodu i że się zdarza i koniec tematu rozpisała dalsze leki do stymulacji...a ja dopiero po powrocie się naczytałam o tym wodniaku i załamka;((((i teraz już nie wiem sama:(( a woda to, że co nie groźna??

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

A jestes juz w trakcie stymulacji? Woda w brzuchu to chyba sie dopiero po stymulacji moze zbierac jako objaw hiperstymulacji, ale to chyba w otrzewnej a nie jajowodach. Chyba, że jaskieka psize o czyms jeszcze innym. Stachowata na nastepenj wizycie dopytaj sie pani doktor. Moze na razie nic nie

Re: wodniak jajowodu

Zanim miałam stwierdzonego wodniaka jajowodu również miałam duże wycieki płynu ... myślałam że to jakieś nie kontrolowane popuszczanie moczu poszłam do ginekologa ... okazało się że wodniak i że tak zniszczył jajowód że trzeba było do usunąć ...więc nie będziesz miała 100% pewności jeżeli nie

Wodniak jajowodu a in vitro

Czy któraś z Was ma lub miała wodniaka i miała jednoczesnie in vitro?? Czy wodniak nie jest przeciwwskazaniem do wykonania in vitro? Proszę o pomoc.dzieki:)

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

byłam wczoraj na usg u innego ginekologa, który wykluczył obecność wodniaka:))) więc odetchnęłam...

Ciaza a wodniak jajowodu

Witam, Mam pytanie do dziewczyn, ktorym udalo sie zajsc w ciaze mimo wodniakow jajowodu (naturalnie lub przez in vitro). Zostalam zdiagnozowana w 2012 roku, wodniak prawego jajowodu i policystyczne jajniki. Mimo ze lekarze dawali mi minimalne szanse na naturalne zajscie w ciaze, udalo sie

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

makatka tylko mi chodzi o to czy komuś robiono in vitro z wodniakiem? Bo ja jestem w trakcie drugiej stymulacji i nagle wczoraj lekarka stwierdziła, że mam wodniaka ale że tak się czasem robi i tyle rozpisała mi dalsze leki jak gdyby nigdy nic...a tydzien temu inny lekarz nic nie wspomniał o

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

Stachowata mozna poprowadzxic stymulacje a odroczyc transfer. Zobacz linka, podobny temat www.novum.com.pl/pl/leczenie-nieplodnosci/forum-embriologiczne/pytanie/645/

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

mozliwosc wystapienia zespolu hiperstymulacji, oraz moze zwiekszac szanse, jako ze wysoki estadriol z czasu stymualcji moze utrudniac zagniezdzenie sie w niektorych przypadkach. No i ogolnie po punkcji jest sie troche wymeczonym a tak sie ma szanse odpoczac. Ale trzymam kciuki zeby nie bylo wodniaka i

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

To ja nie wiem. Moze to nie jest wodniak tylko podejrzenie ze moze byc i chce sie jeszcze temu przyjrzec bo moze jesdt mozliwosc ze sie wchlonie? Skoro juz zaczrlyscie protokol tob pewnie chce przeprowadzic do konca a decyzje o transferze lub odroczeniu i tak ostatecznie w dniu transferu sie

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

Zapytaj na wątku "in vitro maj 2014". Z tego co wiem są tam 2 dziewczyny, które miały wodniaki i udało się po ich usunięciu. Jedna już urodziła, druga teraz jest w ciąży.

Re: Wodniak jajowodu a in vitro

ann wizytę mam za tydzień w piątek i wtedy zaczynam już menopur. Sytuacja jest dziwna bo chodziłam do innego lekarza jeszcze tydzień wcześniej miałam wizytę u niego ale poszedł na urlop i poszłam do niej. On tydzień temu słowem nie wspomniał o wodniaku a ona wyskoczyła ale nie wyglądało, żeby nie

Re: wodniak jajowodu

Im więcej czytam tym bardziej mnie przeraża, na forach roi się od wpisów o torbielach, mięsniakach i wodniakach...:-( Ja w październiku 2012 wizyta u ginekologa wszystko super. Ide w czerwcu 2013 na kontrolę i rpzy okazji cytologię bo 2 lata mineło więc chciałam powtórzyc, cytologia wychodzi

wodniak jajowodu

W poniedzialek zdiagnozowano u mnie wodniaka jajowodu. 14.05 mam zabieg laparoskopowy w celu reperacji jajowodu lub jego usuniecia, w zaleznosci co okaze sie w czasie operacji. bardzo sie boje . czy ktoras z was to miala i jak potem wygladalo wasze zajscie w ciaze? czytalam ze z powodu tego

wodniak jajowodu

jest to jakis silny ból, po prostu costam mnie pobolewa podczas seksu często wypływa ze mnie dużo płynu, myślałam, ze to po prostu kobiecy wytrysk dopóki nie zaczęłam czytać o niedrożności jajowodów i wodniaku nie mam żadnych upławów i innych objawów czy mogę mieć wodniaka? czy mam jakiekolwiek

Re: wodniak jajowodu

Saanka84 daj proszę znać jak się miewa Twoja wodniakowa sytuacja? u mnie wodniaka stwierdzili miesiąc temu. dwa tyg. temu miała hsg które go potwierdziło i cały lewy jajowód mam do bani. (cały zatkany) prawy teoretycznie udrożniony, ale kręty i "niebezpieczny" jak to nazwał mój lek

Re: wodniak jajowodu

Hej! Pisałam na tym forum już wielokrotnie o moim przypadku. U mnie zdiagnozowano zrosty jajowodów - jeden jajowód zarośnięty całkowicie, na drugim niewielki prześwit i wodniak. Wodniak był raczej nieduży, bo niewidoczny na usg, tylko na hsg. Miałam skierowanie na operację, podczas której miano mi

Re: Ciaza a wodniak jajowodu

udalo sie. bolal, rwal... tylko ze ja urodzilam w 2008 roku;) po isci. -- http://farm3.static.flickr.com/2639/3926440863_64f93fa34e.jpg

Re: wodniak jajowodu

Ja miałam wodniaka jajowodu i był dość spory. Pani ginekolog do której chodziłam, stwierdziła, że na pewno będzie trudność z zajściem w ciążę. Stwierdziliśmy (wówczas jeszcze z niemężem), że skoro tak to nie ma co uważać i zaśmialiśmy się "i co robimy dzidziusia" mając prawie stu

Re: wodniak jajowodu

juz ok. Ogolnie to mialam totalnie zapchany lewy jajowod ale jako ze ten wodniak byl blisko macicy to mi go odcieli i zrobili plastyke tak ze narazie jajowod uratowany. ale jak wodniak wroci- bo moze wrocic to musze jeszcze jedna laparo miec i beda mi go usuwac . Wszystko to robili mi by zwiekszyc

wodniak jajowodu

a takie coś miałyście? dwa lata po laparoskopii, gdzie oprócz torbieli jajnika lewego, wycięto mi z jajowodu prawego właśnie wodniaka objawił się wodniak po lewej stronie.... tamten poprzedni był wycięty "przy okazji", jako niespodzianka, której nie było widać w usg teraz nie ma

Re: wodniak jajowodu i inne konsekwencje oczyszcz

Ja też o czyszczeniu macicy nic nie wiem. A z wodniakami to nie jest tak, że zaraz koniecznie usuwają jajowody. Po pierwsze, można to czasem naprawić operacyjnie. Po drugie, mały wodniak nie zmniejsza znacząco szans na zajście w ciążę - dopiero duży wodniak ma tu wpływ. Ale i tak można mieć

Re: wodniak jajowodu i inne konsekwencje oczyszcz

hej. mysle ze nie powinnas tak panikowac bo jeszcze nie wiadomo czy to wodniak. Ja mialam wodniaka na jednym jajowodzie ale usuneli mi go i zrobili plastyke bo wodniak byl blisko macicy to sie dalo tak zrobic. Ryzyko powrotu oczywiscie jest tak samo jak ciazy pozamacicznej ale ryzyk fizyg. Nie jest

wodniak jajowodu i inne konsekwencje oczyszczania

, co nie musi się równać z faktem, że się ciążę utrzyma albo będzie zdrowa. Mnie jeszcze martwi jedna rzecz. Wiem, że po takich zabiegach może zrobić się wodniak na jajowodzie. Odkąd skończyło mi się krwawienie (a właściwie lekkie brudzenie) to widzę na wkładce wydzielinę jak woda... i dupa... jeśli to

wodniak jajowodu

mam podejrzenie wodniaka jajowodu czy któras z Was tez go miała i czy towarzyszyły mu dolegliwości bólowe? prosze o odpowiedz, czy udało sie go zaleczyc czy konieczna była operacja ?

Re: wodniak jajowodu

Miałam wodniaka jajowodu. Objawy bóle podbrzusza, różowe upławy i podwyższone markery. Leczenie tylko i wyłącznie laparoskopia (jajowód uratowany). Po zabiegu antybiotyki przez 7dni.

wodniak jajowodu??

miałam robione usg i ginekolog nie był w 100 % pewien czy to torbiel czy wodniak jajowodu poniewaz jest jeszcze zbyt niewielkie by to stwierdzic.Czy któras z Was miała wodniaka jajowodu? lekarz nie kazał mi się zamartwiac,umówiona jestem na wizytę kontrolna ,ale jesli wiecie cos więcej na ten

Re: Wodniak jajowodu- pomocy!

Został usunięty sam wodniak (inaczej torbiel na jajowodzie) nic innego poza tym.

Re: wodniak jajowodu

dzięki za tak szybką odpowiedź :) chyba będę przekonywać dr do laparoskopii... a nóż widelec może faktycznie się uda? :) przez tysiące myśli w głowie to taka chodzę zamotana że szok. w pon idę na ost. kontrolną wizytę i we wtorek postaram się dać Ci znać jak się sytuacja potoczy dalej. czytam jeszcz

Re: Wodniak jajowodu- pomocy!

Sądziłam,że wodniak to poszerzony jajowód wypełniony cieczą. Jesteś przekonana o jego zewnętrznym położeniu? Potwierdziło to usg?

Re: wodniak jajowodu

No ja też bylam stymulowana przez jeden cykl Puregonem ale lekarz stwierdzil ze to bez sensu jak nie mam jajowodu drożnego i te plyny to i tak by mi zlikwidowaly ciaze wiec wolal od razu poslac mnie na laparoskopie. Jak bylam ostatnio na usg (czyli w sobote) to powiedzial ze jestem przed okresem

Re: wodniak jajowodu

Dziekuje wam bardzo za pocieszenie ale powiem szczerze ze juz jestem zmeczona tym ciaglym chodzeniem po lekarzach. Nie rozumie jak to jest ze jeden lekarz widzi jedno na usg a drugi co innego. Zawsze bylo tylko pco a teraz jakis wodniak. Jak to mozliwe ze wczesniej nikt go nie widzial, chyba on nie

Re: Wodniak jajowodu- pomocy!

Nie martwcie się, nie jestem z wa-wy ale też miałam wodniaka jajowodu w 2004 i został usunięty za pomocą laparoskopii.

Re: Wodniak jajowodu- pomocy!

zrosty i już będzie ok. To co znalazłam w necie: Chyba chodzi o wodniaka jajowodu. Wodniak jajowodu najczęściej związany jest ze stanem zapalnym przydatków, w wyniku którego dochodzi do powstania zrostów zamykających jajowód. W jego świetle znajduje się płyn wysiękowy i jajowód staje się rozdęty jak

Re: marzec 2015 in vitro

Martka masz wodniaka jajowodu? -- GAMETA w Rzgowie.Brak jajowodów(usunięte po wodniakach)Walka od 3lat 2 pełne programy in vitro ,7 transferów-nieudanych Aktualnie 3 program in vitro-na zimowisku 2 blastocysty marzec 2015 zabieram je do domu...

Re: Wodniak jajowodu- pomocy!

Witam! Dziewczyny mojej siostrze podczas usg stwierdzono tego wodniaka. Jest widocznie taki duży że lekarz powiedział że trzeba go usunąć razem z jajowodem. Powiedzcie jaki szpital byście poleciły w Warszawie.

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian

Tak u mnie endometrioza, w styczniu tego roku miałam usunięte jajowody, miałam wodniaki jajowodow. Mąż ok. Nigdy nie miałam mrożonych zarodków, zawsze muszę zaczynać od początku...

Re: Wodniaki jajowodów

Dziewczyny powiedzcie mi czy zawsze jak sa wodniaki to wycinaja tez jajowody czy niekoniecznie.

Re: Wodniaki jajowodów

To zależy od wielkości wodniaka, stopnia zniszczenia jajowodu i kliniki... W Łodzi dowiedziałam się, że nie ratują jajowodu, tylko wycinają.

Re: Wodniak jajowodu- pomocy!

Najlepiej jest podzwonić do różnych szpitali i zapytać o termin, mogą być długie z wiadomych względów, wszyscy chcą się leczyć w stolicy. Natomiast zaciekawił mnie fakt wykrycia wodniaka jajowodu w trakcie prób in vitro? Jeśli wcześniej go tam nie było, może zabieg spowodował zrost i choroba jest

Obustr. wodniaki jajowodów

Dziewczyny, czy któraś z Was ma wodniaki na obydwóch jajowodach? Jeśli tak, to proszę o kontakt, opis ewentualnego leczenia, a także jakie są szanse na zajście w ciążę???

Wodniak jajowodu- pomocy!

Witam! Moja siostra stara sie o dziecko poprzez in vitro. Nie udaje się. Teraz lekarz stwierdził wodniaka jajowodu. Musi go usunąć. Nie jesteśmy z Warszawy, ale operację moja siostra chce mieć w Warszawie. Proszę podpowidzcie gdzie najlepiej zajmą sie w szpitalu moja siostrą. Pozdrawiam!

Re: wodniak jajowodu??

wlasnie tydzien temu mialam zabieg dotyczacy wodniaka jajowodu. Byla to laparoskopia. W moim przypadku, zostal tylko usuniety wodniak i zrosty jakie powstaly. Zakonczylo sie tylko na wycieciu wodniaka, poniewaz w tej torbieli znajdowal sie plyn a nie ropa. Jezeli bylaby to ropa to wtedy bylby

Re: wodniak jajowodu??

Wodniak jajowdu jest wynikiem procesu zapalnego toczącego się w obrębie przydatków, a w szczególności jajowodu. Dochodzi do uszkodzenia sluzówki jajowodu( jej zniszczenia ) zamkniękcia ( poprzez zrosty strzępków ( czyli ujścia brzusznego jajowodu). W wyniku procesu zapalnego i naturalnych procesów

Re: in vitro maj 2014

Witaj stachowata! Jesli chodzi o wodniaki to ja jestem chyba ekspertem... Bardzo długo walczyłam z wodniakiem w prawym jajowodzie. Zaczęło sie od badania drożności, kiedy to wyszło że prawy jajowód nic nie przepuszcza a lewy niewiele. 3 lata temu usunięto mi laparoskopowo wodniaka. Po tym zabiegu

Re: wodniak jajowodu

Czy możecie mi pomóc znaleźć ginekologa z dużym doświadczeniem w zabiegach laparoskopowych? Będę wdzięczna. Najchętniej w Warszawie, ale może być w innym mieście.

Re: Wodniaki jajowodów

ja mam wodniaka jajowodu prawego i właśnie w czwartek mam laparo- i usuwam go!! Dwa lata temu nmiałam robioną plastykę jajowodu (właśnie z wodniakiem) ale po trzech miesiącach znowu się zrobił... pozdrawiam e.

Re: Wodniaki jajowodów

Ewuś, jak cudownie, że już po. Gratuluję odwagi. :)) Kciuki trzymałyśmy, oj tak. Ewuś, czy wraz z wodniakiem usunęli też jajowód?

Re: Wodniaki jajowodów

Podnoszę wątek. Ewasz.3 co u Ciebie po usunięciu jajowodu? u mnie kolejność podobna do Twojej - właśnie mam podejrzenie wodniaka- czy u ciebie byli pewni,ze to wodniak? bo u mnie nie do końca - narazie obserwacja ..........

Re: Obustr. wodniaki jajowodów

Witaj. Myślę, że mamy podobny problem... 10 lat temu usunięto mi jeden jajowód. Dwa mies. temu dowiedziałam się, że na drugim mam wodniaka. Teraz czeka mnie laparoskopia - usunięcie "zainfekowanego" jajowodu. Podobno lepszego rozwiązania nie ma. Pozostaje tylko in vitro:(

Re: Wodniaki jajowodów

Cześć dziewczyny, jestem tu nowa. Wyciągam wątek z otchłani niebytu:), żeby nie tworzyć nowych. Po ostatniej diagnostyce owulacji podejrzewają u mnie wodniaka jajowodu. Nie miałam nigdy operacji, ani infekcji, skąd więc się mogło wziąć to paskudztwo? Czy też tak miałyście, napiszcie proszę czy

Re: Wodniaki jajowodów

Asioolka, wodniaka lewego jajowodu mam potwierdzonego, prawego nie, ale istnieje duże prawdopodobieństwo, że tam też jest. Lekarze proponują usunięcie podczas laparo jajowodów. Jestem po nieudanym ICSI. Ty też zamierzasz usunąć podczas laparo jajowód?

Re: Wodniaki jajowodów

Cześć, ja też prawdopodobnie mam wodniaka na prawym jajowodzie.Na usg co prawda nie jest widoczny ale w badanie hsg wykazało, że jajowód jest znacznie rozdęty co może odpowiadać wodniakowi.Podchodziłam do ivf już 2 razy i w ciąże nie udało mi się zajść, myśle o laparo.A jak to wygląda u Ciebie?

Re: wodniak jajowodu??

Jestem po laparoskopi wodniaka jajowodu. to nie grozny zabieg pod ogólnym znieczuleniem...śpisz nic nie czujesz. budzisz sie po zabiegu i tak naprawde nic Cie nie boli. wychodzisz w drugi lub trzeci dzień po zabiegu. Mam 15 lat i trudno mi było sie zdecydować ale mam to zgłowy operacje miałam 4 dni

Re: in vitro maj 2014

Cześć! Ja dzisiaj jestem 14 dpt i moja beta wynosi 1727 mlU/ml. Pierwsza wizyta jest umówiona na 3 lipca. Pozdrawiam! -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu

Re: Wodniaki jajowodów

Dzisiaj mam wizyte u mojego gina, jestem ciekawa czy zobaczy wodniaka na usg.Też nie zabardzo chcę wycinać jajowód, zapytam się czy nie mozna zrobić punkcji, w razie gdyby był i ściągnąć wode. A jeśli laparo, to chyba nie teraz.

Re: in vitro maj 2014

Dziękuję! No właśnie, po jakim czasie widać już bijące serduszko? i Co będzie się działo na pierwszej wizycie? Pozdrawiam! -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia

Re: Wodniaki jajowodów

Dziś dowiedziałam się że mam podejrzenie wodniaków obu jajowodów. Jedyną metodą jest ich usunięcie razem z jajowodami. To oznacza, że już nigdy nie będę mogła zajść w ciążę metodą naturalną - pozostanie mi IVF. Trochę mnie to przeraża, lecz z wodniakami też nie zajdę w ciążę... Przekłucie ich czyli

Re: In vitro Luty 2015

Martka super!!!! -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: środa

Juz miało byc GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: Wodniak jajowodu ?

Przepraszam za szybko nacisnełam. Mam wodniaka na jajowodzie i lekarz zasugerował ze konieczne jest usuniecie jajowodu bo nigdy nie zajde w ciąze co wy o tym myślicie ?

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Jak zaczęliśmy sie z mężem starać o dziecko Po jakimś czasie okazało sie ze mam wodniaki jajowodów Jajowody oba mam usunięte Przeszłam 2 laparoskopię In vitro miało byc bułka z masłem- tak muwil profesor Niestety.... Walczę dalej bo przecież niemodna sie poddawać :) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK

Re: Wodniaki jajowodów

Ja pierwszą laparo (usunięcie torbieli) też miałam na Dyrekcyjnej i naprawdę było ok., tylko leżałam wtedy w szpitalu 7 dni; teraz laparo miałam w czwartek rano - a w piątek już jechałam do domu. Cieszę się, że mam już to za sobą - wodniaka usunęli oczywiście z jajowodem - był tak rozciągnięty

Re: starania rok 2014

Cześć! Mój dzisiejszy wynik to 313,8 mlU/ml. Jestem 10 dpt. Powoli zaczynam się cieszyć cudem, jaki nas spotkał. Oby teraz było już wszystko dobrze.... Pozdrowienia dla Wszystkich Dziewczyn z tego wątku! -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4x

Re: Wodniaki jajowodów

mój wodniak był w bardzo dziwnym mijscu i na usg nie każdy go wdział; praktycznie za każdym razem musiałam nakierować lekarzy gdzie mają zjechać głowicą; też długo nie chciałam usuwać jajowodu - bałam się. Na pierwszej laparo- (pisałam już) zrobili mi plastykę, która nic nie wniosła Zbyt długo

Hasimoto, PCO i wodniaki jajowodów...

Od przeszło 4 lat staramy się z mężem o kochanego dzidziusia.... i nici z tego. Z nim wszystko jest ok! U mnie najpierw zdiagnozowane Hashimoto, nieco później zespół policystycznych jajników, a w tym tygodniu odebrałam opis po HSG - podejrzenie obustr.wodniaków jajowodów. Czy jest jeszcze ktoś

Re: starania rok 2014

Makatko, ja również przyłączam się do gratulacji. Natalio, co u Ciebie? Jak Maleństwo? Ja w maju podchodzę do criotransferu ( mam 5 blastocyst zamrożonych). Mam nadzieję, że teraz po usunięciu tych jajowodów będzie już tylko dobrze. Podobno wodniaki produkują toksyny, które uniemożliwiają

Re: In vitro Luty 2015

Gargir A który to dpt ? -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: In vitro Luty 2015

Martka Ile masz zarodków na zimowisku bo sie pogubiłam? -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Julla dzieki za odpowiedz:) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: Piątek 13-tego ! :-D

Bulmana Co sie odwlecze... Będzie dobrze:-) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: Środa

Gargir Będzie dobrze :-) Czekamy na wiesci o 11 -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: Środa

Cześć semper Na jakim teraz jesteś etapie? -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: In vitro Luty 2015

Dzięki bulmana:-) Mój mąż tez tak mówi. Trzeba wierzyć... -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: in vitro maj 2014

? Pozdrawiam! -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Akupunktury w Gamecie nierobia Miało byc :) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Kate masz racje żadnych sikancow Czekam na wieści :) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro

Klinika Invikta miało byc -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: starania rok 2014

, czy przeszkoda w postaci wodniaka w jajowodach była tym co przeszkadzało....Natalio, pamiętam że Twój criotransfer okazał się szczęśliwy. Oby i tak było w moim przypadku. Serdecznie pozdrawiam! -- - 4,5 roku starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01

Re: Hasimoto, PCO i wodniaki jajowodów...

Supre, gratuluje i życze powodzenia:-) Jeśli moge spyta- czy miałaś robione cokolwiek w związku z wodniakiem? Ja sie obawiam bo mam zagrożone obydwa jajowody...

Re: Hasimoto, PCO i wodniaki jajowodów...

Hej, podejrzenie Hashimoto, tylko jeden płat tarczycy (drugi usunięty operacyjnie z guzem), wodniak lewego jajowodu. Ciąża naturals. Kończę 11 tydzień. Trzymam za Ciebie kciuki.

Re: In vitro Luty 2015

W takim razie muszę zakupić Mucosolvan:) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: Wodniak jajowodu ?

której części jajowodu jest wodniak oraz co było prawdopodobną przyczyną jego powstania- jeśli zakażenie czy chlamydie to rokowanie dla zachowania jajowodu jest gorsze niż w przypadku gdy jest to np ewentualne powikłanie po przebytej operacji w jamie brzusznej). Jeśli jajowód z wodniakiem jest poważnie

Co to jest wodniak jajowodu ?

Lekarz podczas badania HSG wykrył u mnie wodniaka jajowodu ? co to jes ?Pomóżcie proszę.

Re: in vitro maj 2014

wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: in vitro maj 2014

? -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: marzec 2015 in vitro

Ja tez jestem po usunięciu jajowodów z powodu wodniaków Każdy przypadek jest inny ale mi lekarze a poszłam do 4 powiedzieli ze przy wodniakach niema prawa udać sie in vitro i musiałam je usunąć.lekarze tłumaczyli ze przy moich wodniakach organizm wypłukuje zarodek i ze wodniaki wydzielają jakieś

Re: in vitro maj 2014

.... -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: starania rok 2014

? -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: starania rok 2014

, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: starania rok 2014

.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia, usunięcie obu jajowodów

Re: in vitro marzec 2014 klinika bocian kontynuac

operowal dr M. Rok temu w styczniu i w tym roku w styczniu, teraz miałam usunięte jajowody bo miałam wodniaki.

Re: in vitro maj 2014

Wszystkich z forum! mikuska2909 napisała: > Au czekam za dobrymi wieściami od Ciebie , pamiętam że dziś miałaś wizytę > -- - ponad 5 lat starań - 08.2012 laparoskopia, usunięcie wodniaka jajowodu prawego - 4xIVF nieudane: 01.2013, 11.2013, 05.2014, 09.2014 :-( - 12.2014 laparoskopia

Re: Po punkcji...

Bulmana Poprostu nie ma innego wyjścia jak tylko wyskoczyć w gore :-) -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Re: Po punkcji...

Bulmana To trzymam kciuki za ciebie do wtorku:-) Który to twój dpt? -- GAMETA W RZGOWIE. BRAK JAJOWODÓW (USUNIĘTE PO WODNIAKACH) 2013 In vitro - nieudane marzec -czeriec 2014 crio :-( lipiec 2014 crio - ???

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wodniak jajowodu

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin