Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Zielony wyciek z piersi

Witam, otóż mam taki problem, przez ponad rok zażywałam tabletki o nazwie zolafren, po których po jakimś czasie pojawił się mleczny lub przezroczysty wyciek płynu z obu piersi. W ulotce wyczytałam że lek ten może zwiększac stężenie prolaktyny we krwi i stąd te objawy. W 2008 roku zdiagnozowano u

Re: wyciek z piersi???:(

Współczuję takiej lekarki. Brak kompetencji i wychowania może pacjenta dobić. Mnie od kilku lat prowadzi Pani dr Joanna Jędrys, chodzę do niej regularnie na kontrolne usg, operowała guza piersi mojej mamie. Mam do niej ogromne zaufanie.

Re: Zielony wyciek z piersi

Gęsta, nierozciągliwa wydzielina jest charakterystyczna dla fazy lutealnej. A badanie tak naprawdę warto zrobić, jak ta faza przedłuży się do 18 dni. Najłatwiej zajść, gdy zbliżenie jest wtedy, kiedy śluz jest jak białko kurze.

Re: Zielony wyciek z piersi

Poczytaj sobie trochę pomocnych wątków na tym forum, a przede wszystkim zapoznaj się z linkami u góry. Naucz się obserwować cykl, to będziesz wiedzieć, kiedy starać się o dziecko niezależnie od tego, czy cykl ma 28 dni, czy 50. Zaopatrz się w odpowiedni termometr; jeżeli elektroniczny, to musi mieć

Re: Zielony wyciek z piersi

Dziękuje za odpowiedź, staramy się dopiero od 3 cykli więc na razie jestem dobrej myśli. Partner zdrowy ja mam pewne zachwiania ale mam nadzieje że wszystko się unormuje. Mam jeszcze jedno pytanie stosunek był 10 maja po miesiączce dwa dni później czyli 12, 13 i 14 miałam śluz płodny ciągnący się na

wyciek mleka z piersi tydzien po owulacji

dziewczyny, 5 miesiecy temu straciłam ciążę w 14 t. od 3 miesiecy znowu sie staramy. W tym cyklu jestem juz jakies - 6-7 dni po owu - dzisiaj rano zauwazylam przy lekkim nacisnieciu piersi po kilka kropel... Prolaktyne badalam 2 miesiace temu - wsyztskow normie, po obciążeniu również. Zdrowy

wyciek z piersi - prolaktyna w normie - co dalej?

Witajcie Piszę w imieniu koleżanki. Jest przeszło 2 lata po porodzie, od porodu przytyła 11kg, ma obniżoną temp. ciała i inne objawy niedoczynności, b. mało je i nie może schudnąć itp, namówiłam ją na zrobienie badań tarczycy i prolaktyny ponieważ pojawił się u niej wyciek z obu piersi (zauważyła

Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

Witam. Pisze ponieważ jestem w 22 tyg ciąży i zauważyłam wyciek z lewej piersi. Chciałam się dowiedzieć czy to jest normalne i co to znaczy. Jest to moja pierwsza ciąża. Z góry dziękuje za odpowiedź...

Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

Witam. Pisze ponieważ jestem w 22 tyg ciąży i zauważyłam wyciek z lewej piersi. Chciałam się dowiedzieć czy to jest normalne i co to znaczy. Jest to moja pierwsza ciąża. Z góry dziękuje za odpowiedź...

Re: Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

Pierwsza siara w piersiach może pojawić się już około 16tc, chociaż częściej pojawia się później. W tej ciąży zauważyłam krople wycieku po ciepłym prysznicu w 20tc. -- http://www.suwaczki.com/tickers/nzjddqk3lje68m3a.png

Wyciek z piersi

2 tygodie temu zauwazyłam kropke na bluzce, po nacisnieciu na pierśc wypływa z niej mleko, tak wyglada przynajmniej. NIe karmie piersia od ponad 3 lat, wczesniej nie zauważyłam żadnego wycieku z piersi. Miesiaczki mam regularne. Jaka moze być przyczyna wycieku??? Jakie badania powinnam zrobić??

Re: biały wyciek z piersi

hej mam podobny problem i nie wiem co to jest ..w ciazy raczej nie jestem ..czy juz moze sie dowiedzialas co to jest ? co jest przyczyna ? napisz prosze odp na nr 004550370993 Pozdrawiam

wycieki ropne z piersi

Czy ktoś może tak miał? Jestem w 29 tc i wiem że piersi przygotowują sie do produkcji, ale obserwuję wyciek tylko z jednego sutka i to w kolorze brunatnym , takim ropnym- czy to normalne? I czasem odczuwam szczypiąco- piekący ból w środku... -- http://www.suwaczek.pl/cache/639f2ee7d0.png

Re: Wyciek z piersi

a nie bierzesz może jakiś psychotropów np na nerwice albo depresję? Ja jak brałam na stany lękowe sulpiryd to miałam takie wycieki z obu piersi nie mogłam wytrzymać Normalnie cała bluzka była mokra a miesiączki tez miałam reguralne, póżniej robiłam badania na prolaktyne i była ok Zycze

Re: Wycieki z piersi

zmierz sobie poziom prolaktyny, wycieki z piersi są charakterystyczne dla podwyższonego poziomu prolaktyny (choć nie obowiązkowe ;-)

Wyciek mleka z piersi

samoistny wyciek pokarmu, kapie mi tej piersi non stop. Mleko wypływa mi cały czas bez względu na to czy jestem przed karmieniem czy po:( co może być tego powodem? Dodatkowo od wczoraj mam na tej piersi zapalenie, temperatura powyżej 38, zaczerwienienie od spodu, piersi mam duże więc zgrubienia nie mogę

Wyciek z piersi podczas 21 tyg ciąży...Pilne...

Witam. Pisze ponieważ jestem w 22 tyg ciąży i zauważyłam wyciek z lewej piersi. Chciałam się dowiedzieć czy to jest normalne i co to znaczy. Jest to moja pierwsza ciąża. Z góry dziękuje za odpowiedź.

Re: Wyciek z piersi zielonkawy

Też mam taki wyciek od wielu lat. Karmienie piersią zakończyłam 20 lat temu. Po badaniach okazało się, że mam podwyższony poziom prolaktyny i mastopatię. Onkolog powiedział, że tak może być i nie kazał się martwić. Więc się nie martwię. Ty też daj sobie spokój i nie zadręczaj się. jak pisała

Re: Wyciek z piersi zielonkawy

nie panikuj. Ja tak miałam przez wiele lat. Po badaniach wyszlo ze mam mastopatię, z licznymi torbielkami. Kontroluję piersi regularnie, nic sie nie dzieje złego. Po wycieku nie ma sladu, a trwało to przez 5-6 lat. teraz od ponad 10 lat nic sie nie wydziela, Mammografie ok, w usg wychodza

Re: mleczny wyciek z piersi

Mam tak samo. Dziecko urodzone trzy lata temu, dwa lata temu zakończyłam karmienie. Kiedy przez rok pokazywał mi się mleczny wyciek gin skierował mnie na badanie tarczycy i PRL - badania wyszły w normie. Zrobił usg piersi - nic. Po roku powtórzyłam badania - to samo. Stwierdził, że jest to

wyciek z piersi

Jestem w 10 tygodniu ciąży, od wczoraj zauważyłam, że z lewej piersi, jak ją nieco przycisnę, mam jakiś biały wyciek. W I ciąży mleko miałam na pewno później, pewnie w 5 m-cu, co to może teraz być?

wycieki z piersi - zakażenie?

Witam, mam pytanie Mam 10 letniego syna,którego karmiłam piersią ponad dwa lata. Po jakimś czasie od odstawienia dziecka od piersi miałam trzy razy zapalenie przewodu mlekowego, które leczyłam antybiotykami (oczywiście po zrobieniu usg i pod kontrolą lekarza) przy czym nigdy wycieki z piersi

Ropień piersi a wyciek mleka

2 tygodnie temu miałam nacinany w piersi ropień, potem tydzień siedział w ranie dren, teraz rana ładnie się goi ale nadal wycieka z niej mleko. Ponieważ nacięcie było dośc długie - pewnie kanalik mlekowy został przecięty. Co z tym dalej? Czy taki wyciek długo moze potrwac? Co będzie jak rana się

Re: powró laktacji czy wyciek z piersi?

tego nie wiesz. Wyciek z piersi zazwyczaj jest bialy. To moze byc prolaktyna lub torbiel. Zrob cytologie tego wycieku oraz usg.

wyciek z piersi po łyżeczkowaniu

Dziewczyny jestem 5 tygodni po zabiegu i zauważyłam że mam wyciek z piersi. Czy to jest normalne czy może jakieś zaburzenia hormonalne się odezwały??

Wyciek z piersi - 8 m-c ciazy

Witam, jestem w 8 m-cu ciazy i od pewnego czasu obserwuje wyciek z piersi. Na poczatku widoczne bylo niewielkie zabrudzenie bielizny, teraz wrecz widac skapujace kropelki. Czy to aby nie za wczesnie? Prosze o odpowiedz. Pozdrawiam, isa

biały wyciek z piersi

jakieś zaburzenia hormonalne. Zrobiłabym sobie badania, ale nie bardzo wiem, których hormonów. Mam torbiele na piersiach. Ale nie jest to chyba przyczyna. Płyn zauważyłam na koszulce nocnej. Pierw myślałam, że to pozostałość po późnej kolacji. Ale wczoraj wieczorem plamek było już kilka. Przy ucisku

Re: biały wyciek z piersi

Mętny wyciek z piersi miałam od 2-go miesiąca ciąży. Teraz po prostu rozważałam taką ewentualność. W środę robię badanka i idę pomęczyć gina. Zrobię sobie od razu wszystkie hormony. I tak wyjdzie taniej biorąc pod uwagę cenę wizyty:) Dzięki Wam bardzo:)

powró laktacji czy wyciek z piersi?

Każdy wyciek z piersi poza okresem karmienia wymaga konsultacji lekarskiej. Prawdopodobnie masz podwyższoną prolaktynę. -- <a może zacząć na tym zarabiać?>

Re: biały wyciek z piersi

a ja mam minimalny wyciek z piersi do tej pory juz od kilku lat, kiedys mialam podwyzszona prolaktyne, ale nie az tak bardzo - wynik 35. teraz prl jest w normie, zrobilam sobie tez usg na wlasna reke i tez wszystko ok. taki maly wyciek przezroczysty lub lekko bialawy zostal i obserwuje ze jest

Re: wyciek z piersi :((

mam pytanie. jestem w 20 tyg. ciazy i zauwazylam wyciek z piersi. jest bezbarwny. czy to normalne? prosze o odpowiedz

Wyciek z piersi! POMOCY

Mam powazny problem. Otoz jest to wyciek z piersi.Mam dopiero 20 lat, zadnych dzieci...no i jak moj chlopak dluzej popiesci piersi to , wycieka! jest to dla mnie okrponie stresujace! I nie chce zeby mi ich dotykal :(

wyciek z piersi

witam! jestem w 29 tyg.ciąży, dziś zauważyłam na koszulce mokrą plamkę na prawej piersi, czytałam że występują "wycieki"ale czy to nie za wcześnie? pozatym dlaczego tylko z jednej piersi? Przyjrzałam się dokładnie i lewa pierś wygląda nieco inaczej, tzn nie ma tego rowka w sutku z

wyciek z piersi

zauważyłam lekki wyciek przezroczystego plynu z jednej piersi (po stosunkowo delikatnym naciśnięciu sutka). czy wiecie czym to moze byc skierowane. wybieram sie na USG sutka, ale chcialabym wiedziec, czego moz\oge sie spodziewac

Re: wyciek z piersi - prolaktyna w normie - co da

koleżanka ma problem z tarczycą jak ta lala. Popztrz na FT3 - ten hormon jest w zaniku, a FT4 też nie błyszczy. Konieczne usg tarczycy i p/ciał TPO i TG Mlekotok w tym stanie zdrowia tarczycy to nic nowego. Proponuję całą uwagę skupić na tarczycy. -- To podróż jest ważna, a nie cel.

wyciek z piersi

dziewczyny, przeżyłam dzisiaj lekki szok. biorąc kąpiel zauważyłam że z piersi prawej mam wyciek mleka. oczywiście było to kilka kropel, ale jestem zdziwiona. nie wiem co to może oznaczac, a w ciąży nie jestem bo dwa dni temu skończyła mi sie miesiączka. czy jest to normalne?? co to może

wyciek z piersi

Witam, jestem w 22tc. od kilku dni po nocy zostają mi na koszuli nocnej plamki po wycieku z piersi. są małe ale mam pytanie....czy tak sie zdarza?? czy to normalne??

Re: wyciek z piersi

Wycieki z piersi nazywane są siarą, niektóre kobiety w ciąży ją wydzielają. Jest to zazwyczaj gęsty, żółtawy płyn którym dziecko będzie się odżywiać przez kilka pierwszych dni po porodzie, zanim zacznie wytwarzane być mleko.

Re: wyciek z piersi??!!

Mialam identycznie w 1 piersi, a ze mialam wczesniej usuwane zmiany lagodne to poszlam na kolejna biopsje i usg piersi. Wszystko ok, tak jak wyzej napisalas. Z czasem wyciek stal sie przezroczysto-zolty ;-). U mnie podejrzewali jakis zastoj z powodu wczesniejszego usuwania niewielkich

wyciek z piersi ,torbiel,prolaktyna w normie

Witam 3 miesiace temu prz kontrolnym badaniu piersi zauwzylam wyciek z jednej z nich.W podskokach pobieglam do lekarza.Zalecil USG(ktore wykazało torbiel właśnie w tej piersi)kolejna wizyta u ginekooga ktory stwierdzil ze jest ok i nie trzeba robic nic tylko za 6 m-c kolejne usg.Zakazał dusic i

Re: Ropień piersi a wyciek mleka

Ja po zabiegu tez miałam podobne myśli, tzn. żeby już nie karmić, albo karmić tylko zdrową piersią, i nie miałam cierpliwości do tego (bardzo intesywnego wycieku). Lało się tak, ze musiałam wkładać pól poskładanej pieluchy na pierś i zmieniać co 2-3 godziny. Ranki się ładnie goiły, ale cały

wyciek z piersi :((

od ok 4 miesiąca ciąży pojawił mi się wyciek z piersi :( lekarz mówi że to się zdarza ale za nic nie moge się dowiedzieć co to i dlaczego tak ... pomóżcie! czy możliwe że to już siara?

Re: tabsy i wyciek z piersi

A jak sie nie bierze tanletek i tez jest wyciek z piersi to co moze oznaczac ? i jaki jaka jest norma prolaktyny ?

tabsy i wyciek z piersi

Witajcie :) Biorę od dłużdzego czasu Cilest i niby wszystko jest w porządku ale parę dni temu zauważyłam jakiś wyciek z piersi....biały i przezroczysty płyn. Czy któraś z was tak miała i wie co to może oznaczać. Dziś powinnam zacząć następne opakowanie ale w tej sytuacji mam wątpliwości. Ide

Re: Wyciek z piersi! POMOCY

Wyciek samoistny i tylko z jednaj piersi to nic dobrego, nie chce Cie straszyć ale to raczej nie prolaktyna. Przy prl jest wyciek z obu piersi i jest to poprostu mleko.U mnie nie jest samoistny-a o to lekarz zawsze pyta.

Wyciek z piersi

Dziewczyny! Dziś zauważyłam bezbarwny wyciek z piersi, niezbyt duży. Czy to może być już siara. Czy któraś z was tak miała lub ma. Pozdrawiam (24 tydz. trwa)

Nieprzyjemnie pachnący wyciek z piersi - co to?

Dzisiaj odkryłam nieprzyjemnie pachnący wyciek z piersi. Ten płyn jest przroczysty. Dodam, że ostatnie USG piersi miałam rok temu. Półtora roku temu przestałam karmić piersią. Nie biorę żadnych tabletek antykoncepcyjnych. Co to może być? Oczywiście mam zamiar iść do ginekologa, ale w związku ze

Re: wyciek z piersi

przepraszam, ale czy naprawdę sadzą panie, ze wyciek z piersi jest normalnym objawem? czy skonsultowały sie panie z lekarzem? www.oncology.pl/pokaz.php?artykul=39&dzial=4 -- pada........ło ;-(

Re: wyciek z piersi

, bez naciskania brałam bromergon (zapisany przez gin) - bez efektu byłam na USG - wszystko w normie ginekolog stwierdziła tylko, że dosyć często zdarzają się tego rodzaju wycieki i należy je kontrolować, badać piersi i ogólnie być czujnym

Re: Wyciek z piersi! POMOCY

Ja tez mam wyciek z piersi, ale tylko z jednej. Zauwazylam po prostu ciemne plamki na biustonoszu choc przy samobadaniu nic nie leci. Zaczynam sie niepokoic i ide do gina. Dziewczyny: co to moze byc?

Wyciek z piersi zielonkawy

Witam, wczoraj byłam u ginekologa po skierowanie poniewaz od 3 tyg zauwazylam ze po uciśnięciu piersi wycieka kropa zielonego płynu. Co to może być? po adaniu piersi (ręcznym) nie stwierdziła lekarka żadnych zmian. We wtorek jadę do poradni chorób sutka. Miał ktoś tak? Jak sie naczytalam na necie

Re: wyciek z piersi

matko jedyna bójcie sie Boga. Czy wy nie macie kompletnie zadnej wiedzy na podstawowe tematy natury medycznej, czy nigdy nie wpadla wam w rece ulotka dotyczaca badania piersi????????????????? WYCIEK Z PIERSI JEST BARDZO NIENORMALNY marsz do lekarza i po olej na przyszlosc do głowy pozdrawiam

Krwisty wyciek z piersi

jechać do lekarza? Słyszałam, że jakikolwiek krwisty wyciek z piersi to poważna sprawa. Proszę o odpowiedź. W poprzedniej ciąży nic takiego się nie zdażyło. Z góry dziękuję. Iza

wyciek z piersi

Witam! Bylo niedawno o wycieku z piersi w kolorze brunatnym. U mnie problem wyglada inaczej. Z jednej piersi kiedy nacisne sutek wydobywa sie bialy plyn (od ok 4 -5 m-cy) wyglada jak mleko. Nigdy nie rodzilam, nie jestem w ciazy. W tej piersi nie zaaobserwowalam zadnych zmian, nic mnie nie boli

Re: Wyciek z piersi

Mam podobny problem z obu piersi. Prolaktynę mam podwyższoną ale przyczyną są liczne torbielki w piersiach. Polecam oprócz badań na prolaktynę wizytę na USG piersi. Na to się nie umiera ale jest uciążliwe.

Re: Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

normalne, naturalne :) -- http://www.suwaczki.com/tickers/bhywvcqgoc4t4jfb.png http://www.suwaczki.com/tickers/uann3e3knwatiiuv.png

Re: Wyciek z piersi! POMOCY

W ulotce dodanej do moich tabletek antykoncepcyjnych jest napisane, że mogą powodować wyciek z piersi. Ale to pewnie też przez jakieś sprawy hormonalne. Tak czy siak - lekarz będzie wiedział co robić. Najważniejsze to być spokojnym i zdecydowanym. Córka mojej koleżanki też miała podwyższony poziom

Re: Wyciek z piersi

ja miałam podwyższoną prolaktynę przez stres przedmaturalny, podobno często się zdarza właśnie z powodu stresu.

Re: wyciek z piersi

ja jeszcze nie rodzilam, bylam na pigulkach hormonalnych i rowniez mialam taki wyciek z piersi. takie metnawy plym, troche bialay. Wpadlam w panike. Dostalam skierowanie do poradni chorob piersi, choc moj ginekolog mnie uspakajal, ze to pewnie nic powaznego. Ze to hormony. Badanie USG wyszlo ok

Re: Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

a wujek google nic nie wie na ten temat? -- Sygnaturka nie moze byc wyzsza niz 4 linijki tekstu-o tym mowi regulamin forum;)

Re: Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

Normalne. polki.pl/rodzina_poradyginekologa_artykul,10014460.html Osobiście radzę poczytać coś o ciąży, porodzie, połogu w książkach na ten temat. Niewiedza potęguje strach i stres.

Re: Wyciek z piersi

Ja także mam takie wycieki mniej wiecej od tygodnia. Teraz mam 23tc i 4dzień. Dowiadywałam sie i jest to normalne, nie ma sie czym martwić, a nawet należy cieszyć, bo to znaczy , ze nasze piersi przygotowuja sie juz do karmienia naszych dzieciaczkow. Tylko teraz musimy nosić wkładki laktacyjne

Re: Wyciek z piersi podczas ciąży...Pilne

To zupełnie normalne. To tzw. siara, czyli pierwsze mleko. Mnóstwo kobiet tak ma. Resztę na temat możesz doczytać tutaj: www.forumginekologiczne.pl/specjalista/ep,233,zmiany-w-piersiach-w-czasie-ciazy#.TjfzU2FNut8 -- http://tickers.TickerFactory.com/ezt/d/1;18;118/st/20111004/k/b5af/preg.png

Re: tabsy i wyciek z piersi

Gosia,mam tak juz od dawna.Wyciek z piersi pojaw.u mnie po 1-ej operacji gin./usun.jajnik/,to było 17 lat temu.4-a lata temu mialam drugą operac.gin./usun.jajnik+jajowody/,oraz lagodny guz na piersi.Lekarze mnie mówia,ze to gruczoły mleczne,i ze nic strasznego.Ja myśle,ze u mnie takze związano z

Re: Wyciek z piersi

oczywiscie do lekarza pójde, za tydzien ide na badanie prolaktyny i hormonów tarczycowych, zobaczymy jakie beda wyniki. Dzieki za wszelkie porady i wskazówki ;)

mleczny wyciek z piersi

Witam serdecznie, zaznaczam, że zrobiłam już odpowiednie badania (poziom prolaktyny w normie, usg nie wykazało żadnych zmian), nie jestem w ciąży, karmienie zakończyłam na początku 2008, stosuję antykoncepcję horm. Od czasu zakończenia karmienia przy naciśnięciu sutków pojawia się mleczny/surowiczy

wyciek z piersi

Jakiś czas temu zauważyłam u sebie wyciek bezbarwnej cieczy z piersi - jestem w 30 tyg.ciazy - czy wszystko jest ok ?

Re: wyciek z piersi

Zapytaj ginekologa. Ja nie karmię już od 16 lat, ale taka mikro-kropelka mleka pojawia mi się, jak nacisnę sutek. Mojego ginekologa to nie wzruszyło (obejrzał), ale każdy wyciek z piersi trzeba kontrolować. Prolaktyna jest hormonem wydzielanym przez gruczoł przysadki i jest odpowiedzialna w

Re: tabsy i wyciek z piersi

> A jak sie nie bierze tanletek i tez jest wyciek z piersi to co moze > oznaczac ? Że czas do ginekologa. -- Życie nie powinno być podróżą do grobu z intencją, aby dostać się tam bezpiecznie w atrakcyjnej i dobrze zakonserwowanej postaci, jest raczej ślizganiem się z boku na bok, z

wyciek z piersi??

dziewczyny macie coś takiego? niewielki wyciek z jednej albo obydwu piersi , raz na jakiś czas, co kilka dni. Czy wiecie, czy powinnam się niepokoić?? -- src="lilypie.com/days/050508/0/0/1/+1" alt="Lilypie Baby Days" border="0" /></a>

Wyciek z piersi - 17 tc ???

Zauważayłam dziś u siebie wyciek z piersi, jakby wodę. Bardzo tego niewiele ale zrobił się z tego strupek na jednym sutki. Do lekarza idę dopiero za dwa tygodnie i nie wiem czy jest to powód do niepokoju. Dodam jeszcze, że piersi mnie swędzą a sutki są bardzo wrażliwe (piersi urosły mi już

Żółty wyciek z piersi

Mam syna (2,5 roku) którego nadal karmię piersią, tylko raz dziennie symbolicznie, już od dłuższego czasu tylko z jednej piersi. Dziś zobaczyłam , że po uciśnięciu tej drugiej( nieużywanej), wypływa z niej żółto- mleczna wydzielina. Czy mam się martwić ? Czy to normalne ? Bardzo proszę o radę !

wyciek z piersi -brać pigułki?

sytuacja wygląda tak: mam 24 latka od kilku biore pigułki(rigevidon najlepiej go znosze) własnie jestem po dwu-cyklowej przerwie i mam jakis wyciek z jednej piersi ale tylko po ucisku (kolos przazroczysty czasem troche w biały). za kilka dni powinnam dostac okres i mam w planach powrot do

wyciek z piersi

witam szystkie panie pisace i swymi radami pomagajace na forum. Mam problem, poltora roku temu urodzilam dziecko, karmilam piersia ale zazwyczaj lewa, w prawej mialam mniej mleka choc nie malo ale w porownaniu z druga duzo mniej i mala jakos przyzwy6czaila i nauczyla sie pic z lewej piersi

wyciek z piersi-prolaktyna w normie

wszystko w normie.......więc powiedzcie co to może być?jaki może być inny powód teo "wycieku"? lekarz widział wyniki, kazał powtórzyć bad. prolaktyny gdzieś za 2 miesiące i zrobić USG piersi........

Re: wyciek z piersi???:(

Nie pomoge Ci za wiele - mogę tylko napisać, zę moja kolzanka ma podobnie. Ona nawet nie stara sie o dziecko, ale cały czas ma problemy z prolaktyną i walczy z wyciekami z piersi. Lekarz powiedzia, ze nie oznacza to niczego złego, ale mu się liczyć z owaznymi problemami z zajsciem w ciążę.

wyciek z piersi???:(

Dziewczyny prolaktynę często miałam ponad normę (robiłam badania z krwi, także z obciążeniem po podaniu leku), ale nigdy nie miałam żadnego wycieku z piersi:( brałam bromergon i castagnus na obniżenie jej i w tym cyklu po badaniach prolaktyna wyszła w środku normy. Dziś mam 32 dc, wczoraj w 31

Re: wyciek mleka z piersi a prolaktyna

tak, wyciek mleka z piersi oznacza wysoki poziom prolaktyny. najlepiej idź do endokrynologa. on pokieruje co dalej. (też to mialam, leczylam bromergonem) i teraz już 4 lata po jest ok.

Re: Nieprzyjemnie pachnący wyciek z piersi - co t

to prawdopodobnie pozostłaosc po karminiu piersią. ja karmiłam córke ponad 2 lata wyciek z piersi mialm przez kolejne 4 lata. ale zbdac sie trzeba. To tylko moja sugestia poparta własnym doświadczeniem. jesli maż jest przezroczysta lub miodowa to według mnie jest to o czym mówię. pozdrawiam

Re: noworoczne marzenie :)

A co z tym Twoim śluzem nie tak ? Wyciekami z piersi nie martw się, moja siostra ma 3 letniego synka i tez miała wycieki, i badania hormonów i wszystko ok. A jak teraz będziesz w PL to idź na przegląd bo 3 latach to i cytologia by się przydała profilaktycznie ;)

Re: Wyciek z piersi zielonkawy

Też miałam takie wycieki (przy uciśnięciu) przez wiele lat. Wysoka prolaktyna. Nic z tym nie robiłam. Zaszłam w ciążę, wykarmiłam córkę a teraz zostało mi mleko w "prezencie" - już prawie 2 lata po zakończeniu karmienia. Idź się zbadaj oczywiście, ale nie łam się i wyluzuj na Święta

Re: pigułki a wyciek z piersi...pomocy!

nie pamiętam ile wtedy miałam, ale lekarz zastrzeżeń nie miał, ale jest b. skrupulatny. -- Pozdrawiam, Ola sthbylili.blogspot.com/

Wyciek z piersi - zbyt obifty?

Jestem w 25 TC i od kilku tyogndi obserwuje wyciek z piersi. Lekarz mowi, ze wszytko OK, ale wydaje mi sie, ze momnetami - jak nie nosze stanika jest on b obfity - trudno okrelsic ile, ale wiecej niz kilka kropelek i zaczelam sie zastanawaic, czy wszytsko jest w porzadku.

Re: wyciek z piersi a ciąża?!

Zrób badanie poziomu prolaktyny. Hipperprolaktynemia czyli za wysoki jej poziom objawia się właśnie wyciekiem z piersi(mlekotokiem)i nie jest to związane z ciążą wogóle. Są to zaburzenia hormonalne. Pzdr.Gosia -- Maksio ma już "Nudne kobiety mają nieskazitelnie czysty dom"

Re: mleczny wyciek z piersi

Mialam/ mam podobnie. Bylam w klinice sutka i stwierdzili, ze to nic niepokojacego. Rada - nie naciskac sutkow. U mnie dziala ;)

Re: mleczny wyciek z piersi

Pwenie wiele nie pomogę, ale ja bym powtórzyła badanie na PRL, bo laboratoria lubią się czasami mylić:/

Re: Wyciek z piersi!!!

Nie wiem ile masz lat, ale oprócz przyczyn hormonalnych - stany zapalne (temperatura, leukocytoza) jak i niektóre nowotwory piersi też dają wycieki z brodawki. Idź koniecznie do lekarza: bad. piersi, USG piersi i bad. prolaktyny na początek.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wyciek z piersi

Zdjęcia - wyciek z piersi

Bestsellery

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin