Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

wykrój na spodnie biodrówki

Może ktoś ma jakiś fajny wykrój na spodnie biodrówki lub podpowie gdzie poszukać? Z góry dziękuję.

wykrój spodni hakamo-podobnych

Instrukcję, jak uszyć hakama, znalazłam w necie. Połowy nie rozumiem;) Czy któraś z Was ma może wykrój spodni hakamopodobnych, nadających się do chodzenia na co dzień? Normalna hakama raczej się nie nadaje do pracy, ofkoz przez te dziury po bokach... A mi sie tak straaaasznie ten fason podoba

męskie spodnie - skąd wykrój

Szyje dla siebie i córki z Burdy i innych gazet ale czy sa gazety z męskimi wykrojami. Chciałabym uszyć spodnie a nigdy męskich nie szyłam.

Re: blogi szyciowe/będę szyć:)

burda dla dzieci ma fajne wykroje choć niestety zdarza się, że coś nie pasuje ( ja szyłam synowi spodnie z obniżonym krokiem, które na zdjęciu miały być luźne w nogawkach a wyszły za ciasne ( nie zapomniałam dodać na szwy)). Każdy wykrój jest też oznaczony punktacją skali trudności i jest w każdym

poprawianie wykroju spodni

Proszę o pomoc. Czy można zmienić wykrój spodni gdzie w weersji oryginalnej nogawki zwężają się do kolan a później rozszerzają w dół, na wersję całkiem prostą tzn jak zlikwidować to wcięcie. Będę bardzo wdzięczna za pomoc. Spodnie będą ze sztruksu z dodatkiem lycry. Kinga

Re: męskie spodnie - skąd wykrój

ja zawsze robie tak:jezeli mam fajowe wygodne spodnie które bardzo lubie to poprostu biore z nich wykrój...sukces gwarantowany!!!pozdrawiam .

Re: blogi szyciowe/będę szyć:)

przytłaczało w początkowej fazie szycie i prucie(bo wykrój był do bani i nie pasował na dziecia, najgorzej jak był za mały, bo wtedy bluzka/spodnie lądowała w koszu) niż jednorazowe prucie jednej pasującej rzeczy :D wtedy wykrój był idealny , można go było powiększać do skutku.

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

od paru lat burda publikuje wylacznie wykroje spodni z niskim stanem ostatni raz, kiedy za mojej pamieci dali normalne spodnie, to jesien 2001, w listopadzie bodajze (ale moze byl to pazdziernik) mieli takze wykroj spodni z podwyzszonym stanem, takim siegajacym zeber poszukaj na ich stronie

prosze o wykrój spodni chłopiecych

przyjme wykrój spodni dla chłopca i inne wykroje z braku kasy cos zacznę szyć mama maszynę wiec sie zabiorę za przeszywanie ubrań wiekszych na mniejsze dziekuję z góry a moze jakieś linki do stron z wykrojami żeby można było wydrukowac -- Antoine De Saint-Exupery » Kochać, to nie znaczy

wykroje spodni, bluzek koszulowych

czy znacie jakies strony, na ktorych można znalezc gotowe wykroje (formy) spodni, koszul...? jesli tak, to bylabym wdzieczna.

Re: Szukam wykroju na spodenki i spodnie polarkow

W burdach są wykroje również dla dzieci , a foremkę na spodnie polarowe możesz odrysować od innych spodenek, dodać zapasy na szwy i po sprawie

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

mam ostatnią burdę i są tam dwa wykroje na szerokie spodnie z podwyższonym stanem, cena burdy to 10,90:) -- Listen - what people do to other souls, they take their lives - destroy their goals Their basic pride and dignity is stripped and torn and shown no pity, when this should be heaven for

czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym stanem?

znaleźć fajne. a jak sie juz wybiorę to bedzie ich za dużo wokół. mam więc do Was pytanie czy nie orientujecie się czy może w ostatnich Burdach były wykroje na takie spodnie? bo bez wykrojów chyba bym nie ryzykowała u krawcowej... bardzo podoba mi sie góra spodni, które pokazała disa, dół wołałabym

Re: Pomożcie z poprawieniem wykroju spodni

talia jest taka jak biodra.Twój duzy biust to atut który Ci pomoze osiagnąc bardziej klepsydrowaty ksztalt sylwetki. Szerokie spodnie sa Ok i dzwony od kolana. Dobre sa tkaniny matowe mięsiste - aksamit , sztruks , wełny Kieszenie bojówkowe na biodrach i pupie. To jest fajna do ubierania figura

Wykrój spodni na duuuuuuży brzuszek

Zwracam się z prośbą do przyszłych mam, które posiadają wykrój spodni ciążowych lub wiedzą gdzie taki znaleźć. Chcę uszyć spodnie, które starczyłyby do końca, więc z dużym zapasem w brzuszku. Teraz jestem w 28 tyg. a w brzuszku mam już 107 cm. Bedę wdzięczna za każdą informację. A jak tam wasze

Re: blogi szyciowe/będę szyć:)

-pdf-pattern-tutorial-charley.html dziecięce rzeczy mozna spokojnie potraktowac jako wykrój, spodnie złozone na pół odrysowane z zapasem na szwy, bluzka złozona na pół i mamy podstawę bluzki, piżamki itd.. internet jest o wiele bogatszy w wiedzę i wykroje niz Burda itd... Na początek radzę zapoznac sie z dokładnym działaniem własnej maszyny

Re: szyjące - co szyjecie?

Hm, właśnie szyłam sukienkę i spodnie dziecięce piżamowe z burdy i były akurat na moje szczupłe dzieci. W ogóle bardzo mi się moda dziecięca z burdy podoba. Jeśli chodzi o samodzielne robienie wykrojów czy daleko idące modyfikacje - to jeszcze nie mój poziom. Szukam wykroju na letnia sukienkę przez

Re: szyjące - co szyjecie?

Hm, właśnie szyłam sukienkę i spodnie dziecięce piżamowe z burdy i były akurat > na moje szczupłe dzieci. Możliwe, że trafiłam po prostu na takie wykroje. Moje dziecko jest szczupłe, ale większość z tego, co uszyłam, wisi na niej. A nie, przepraszam, była jedna rzecz - w ostatniej Burdzie

Re: spódnico-spodnie

To nie tyle tutek, co wykrój są ci potrzebne ;-) A może po prostu do wykroju spodni dorzucić wykrój spódnicy? Bywają takie spódnico - spodnie /a raczej - spódnico szorty/, gdzie po prostu doszyte jest 3/4 przodu spódnicy i wpuszczone w jeden boczny szew, a wolny brzeg niby

Re: szyjecie z Diany? problem z rozmiarem

poprawić) i w talii. Zwężam też ramiona. Spodnie też muszę obniżać, bo biodrówki z burdy sięgają mi do talii. A wzrost mam zgodny z tabelą - 168 :) -- Maja z myszką img475.imageshack.us/img475/5935/zmyszk1kg.jpg

Re: wykrój spodni hakamo-podobnych

A spodnie typu 'sarouel'? Takie Ci się podobają - bo w necie trochę jest. -- Kawałek szmaty a tyle możliwości

Re: wykrój na spodnie biodrówki

Sporo wykrojow na spodnie biodrowki jest w gazecie Burda -- www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/ad9118e38484d023.html

Re: poprawianie wykroju spodni

to jest trywialnie proste - przeciagnij linie nogawek z gory na dol, zamiast rysowac to wciecie, i juz -- reszty nie trzeba

Re: poprawianie wykroju spodni

Zettrzy ! Może nie precyzyjnie to opisałam. Wiem że muszę wyrównać to wcięcie ale nie wiem odkąd mam zacząć. Czy wypełniam wcięcie po stronie wewnętrznej od samej góry (i czy nie będą one zbyt workowate?). A co z zewnętrzną stroną wypełniam od biodra czy poniżej. Źle się poprawia wykroje, a ja

Re: poprawianie wykroju spodni

zdecyduj sie jaka chcesz szerokosc nogawki i polacz linia prosta dol nogawki z gora - wtedy bedziesz wiedziala do ktorego punktu wypelnic wypelniasz po obu stronach tak samo, od dolu nogawki do gory ja tez jestem samouk ale nie boje sie konstruowac - jesli nie jestem czegos pewna to najpierw probu

Re: Stylistki, styliści/poradniki

Wszystko zależy od tego, jak są skrojone spodnie, z czego uszyte. Niestety często za jakość trzeba zapłacić. Gdybym mogła, wszystko kazałaby sobie szyć na miarę, niestety możliwości finansowych brak. A na własnoręczne szycie brak czasu i samozaparcia, z pewnością mimo wykrojów i materiałów pierwsze

Re: szyjecie z Diany? problem z rozmiarem

2 cm to zdecydowanie za dużo. Dodaje się tyle, w jakiej odległości od brzegu się szyje. Czyli około 1 do 1,5 cm. Wyjątkiem są np. podłożenia /doły spodni, spódnic, rękawów/ ale z reguły w opisie wykroju jest podane ile dodać w tych miejscach. Jeśli szyjesz 1 cm od brzegu - to powstaje ci nadmiar

Re: męskie spodnie - skąd wykrój

Jesli masz jakies stare i niepotrzebne spodnie,proponuje rozpruc i zrobic forme,mozna tez zrobic na miare, ale to za duzo tlumaczenia -- Pozdrawiam Jack

Re: Dziękuję za Wasze opinie!

Przewagę nie, spodnie jak spodnie. Uszycie fikuśnych zgaduję że będzie sporo droższe, ale żeby coś wycenić trzeba mieć wykrój czy coś w ten deseń. Bez tego nikt nie wyceni robocizny. O Łodzi wspomniałem przy okazji stwierdzenia, że w Polsce nie produkuje się materiałów, bo nóż, kieszeń itd. Nie

Re: męskie spodnie - skąd wykrój

ja rozprułam klasyczne, stare jeansy i zrobiłam szablon. Od 3 lat wg tego uszyłam mu kilka par, łącznie z bojówkami moro - poszerzyłam nogawki i dorobiłam kieszenie :-) -- Bartuś ma już...i wygląda tak...

Pomożcie z poprawieniem wykroju spodni

Mam nietypową sylwetkę (pocieszające, że jak wiekszość z nas) - wąskie biodra, sporo w talii i płaskie pośladki (do tego spory biust). I mam szalone problemy ze spodniami - prawdę mówiąc jeszcze nie zanalazłam takich które by dobrze leżały. Robią mi się brzydkie fałdki z tyłu - takie marszczenia

Re: blogi szyciowe/będę szyć:)

ja robie wykroje tak: 1. ze wzoru - odrysowuję rozłożoną bluzkę/spodnie/cokolwiek normalnie na szary papier, zaznaczam gdzie sie zaczyna i konczy wszycie rękawa, nakłuwam wzdluz szwu wszycia rękawa/zszycia nogawek szpilką, zdejmuję ciuch, łączę nakłucia, rozcinam po liniach, mam wzór. wiadomo że

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

podepnę się pod Twój wątek z pytaniem czy może któraś z Was zna stronę internetową z wykrojami?

Re: Szukam wykroju na spodenki dla niemowlaka.

a dlaczego nie wykopałaś nas :) www.papavero.pl/wykroje-do-pobrania.html spodnie dla maluchów też są :)

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

Tu jest całe archiwum burdy, więc możesz przejżeć sama i się zastanowić: www.burdamode.com/Magazine,1270777-1463237,deDE.html

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

W poprzedniej były śliczne szerokie z b. ładnym karczkiem w talii. W tej tez są, ale moim zdaniem te poprzednie były ładniejsze. -- Różne style Łodzi

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

tu mozna üpare wyprobiwac za darmo, ale nie sa jakies super: www.lekala.de/531665967e13bac11/531665971e0d8e111.php na stronach burdy mozna zamowic wykroje, ale nie sa ezplatne. tyle wynika z mojego krotkiego researchu, jak na cos wiecej trafie to dam znac -- my munich

Re: rozmiar 158

z jednego wykroju spodni zrobisz długie, szorty, rybaczki... -- Robótkowe ADHD

Szukam wykroju na spodenki dla niemowlaka.

Może ktoś wie, gdzie mogę szukać wykroju na spodnie dla niemowlaka, ewentualnie inne ubranka. będę wdzięczna za pomoc.

Re: Szukam wykroju na spodenki i spodnie polarkow

Witam! Posiadam książkę " Moda dla najmłodszych" z wykrojami.Chętnie odsprzedam.

Re: czy w Burdzie wykrój spodni z podwyższonym st

we wrześniowej, niedawno kupowałam, nie widziałam następnego numeru... bo zapewne go jeszcze nie ma -- Listen - what people do to other souls, they take their lives - destroy their goals Their basic pride and dignity is stripped and torn and shown no pity, when this should be heaven for everyone

Re: Szukam wykroju na spodenki i spodnie polarkow

A jaka byłaby ewentualna cena tej książki? I czy w niej są wykroje ubranek w rozmiarach 68 - 104? Proszę opisać choć trochę tą książkę.

Kilka czynników

- za mały podkrój w stanie (zbyt niskie spodnie chcące dostać się wyżej); i tu rozmiar nie ma znaczenia, jeśli większe rozmiary uzyskuje się poprzez poszerzenie wykroju bokiem bez modyfikacji podkroju kroku - elastyczny i cienki materiał - materiał nie musi być rozciągliwy, wystarczy że pracuje na

Re: Szukam wykroju na spodenki i spodnie polarkow

odpowiadam: SPIS TREŚCI: Rozmiary 50-68 : Na pierwszy spacer;Chrzest w bieli i koronkach;Koszulka zamiast śpiochów;Pastelowy komplet;Pikowany kombinezon;Kolorowyi ciepły komplet;Lekkie,ciepłe sweterki.Dalej więkrze rozmiary.Wydawnictwo Kaliope. Wykroje i wzory dołączone.Nie mam możliwości wysłać

Re: prosze o wykrój spodni chłopiecych

Temat wykrojów w necie był wałkowany kilkakrotnie na forach poświęconych szyciu i modzie - konkluzja: nie ma takich dostepnych. Polecam bibliotkę i stare książki o szyciu odzieży (np. Zofii Hanus) - dzięki nim można nauczyć sie samodzielnie tworzyć wykroje. Ja mam kilka Burd z wykrojami, ale nie

Re: prosze o wykrój spodni chłopiecych

a tych wykroi z Burd nie mozna np zeskanowac i umiescic w internecie?? K -- ------------------- jadą jadą misie hop siup tralala śmieją im się pysie

Re: prosze o wykrój spodni chłopiecych

dzieki -- Antoine De Saint-Exupery » Kochać, to nie znaczy patrzeć na siebie nawzajem, lecz patrzeć razem w tym samym kierunku. »

Re: prosze o wykrój spodni chłopiecych

ja szyję na podstawie posiadanych ubranek - odrysowywuje od nich dodając w odpowiednim miejscu kilka centymetrów w zależności czy chcę uszyć dłuższe czy szersze

Re: blogi szyciowe/będę szyć:)

bluzeczek praktyczne wykończenia pod szyją i na rękawy do ściągacz-szybko się wszywa i rozwiązuje problemy czym zakończyć, tak samo do spodni dresowych. Leginsy też jedne rozprułam i potem szyłam masowo w każdym kolorze-krótkie, 3/4, długie. Potem już było z górki... za stówę za materiały mogłam uszyć 8

Re: prosze o wykrój spodni chłopiecych

1. nie wiem jak można by zeskanować (chyba w częściach), a potem drukować wykroje - jeśli w pomniejszeniu, a potem powiększać to mija się z celem, bo koszt ksera przekroczy koszt nowej Burdy 3. nie mam skanera i średnią ochotę kombinować jak zeskanować arkusze form, które zajmują mi całą podłogę

Szukam wykroju na spodnie chłopięce na 128-130 cm

Jeśli ktoś posiada taki i jest mu zbedny chętnie przyjmę. Wykrój może być najprostszy, bo nie jestem z zawodu krawcową.Jestem z Torunia.

Re: Dorobić - szyciem...można?

Moja mama dorabia przeróbkami krawieckimi, czasami cos szyje z przyniesionego materiału, ale jest krawcową z zawodu, bo do przeróbek tez trzeba się trochę znać. Fakt że skrócenie spodni czy wszycie zamka to żadna filozofia, ale trzeba trochę miec talentu i cierpliwości do tego wiem bo pomimo tego

Prośba o radę :)

szycia itp. Ale teraz mam problem kupiłam spodnie dzinsy i są za duże a konkretnie w biodrach ok ale nogawki są coraz szersze trochę schudłam i tak się zastanawiam zwężyć je po wewnętrznej stronie nogawek czy zewnętrznej ,może ktoś doradzi ,jak sie za to zabrać. Pozdrawiam Roma :)

Re: Stylistki, styliści/poradniki

pewnością mimo wykrojów i materiałów pierwsze próby byłyby kie > pskie. A ja się szybko poddaję :( Problem polega na tym, że krawca, który potrafi dobrze uszyć spodnie ze świecą szukać. I potem płaczę...kasa na super materiał wydana, trzy przymiarki (trzeba dojechać-strata czasu), potem dwie poprawki

Re: Co wspolczesna kobieta musi

maitresse.d.un.francais napisała: > Najchętniej robiłabym sama także kurtki i spodnie, ale nie umiem szyć. Jakby się dało kleić ubrania, to też bym sobie sama robiła. Wyciąć z wykroju to nie problem. Gorzej z szyciem ;)

Re: Wykrój spodni na duuuuuuży brzuszek

Ja sobie uszylam ciuchy bo po 30 tyg. w nic nie wchodzilam.. Ladne bluzeczki i komplet lniany (lato). Poszlam do sklepu z materialami, gdzie jest tez krawcowa. Akurat zanioslo mnie do Sezamu, trzeba zejs na dol, poziom -1. Krawcowa miala katalogi z ubraniami ciazowymi. Wlasnie, moze jakas krawcowa p

Re: ktora nie umiala szyc a sie nauczyla jako tak

spodnie. Dzięki temu w czasach, gdy wszystko trzeba było wystać w kolejkach, mogłam mieć tanim kosztem różne ciuchy, jakie mi przychodziły do głowy, a nie tylko te, w których biegało pół miasta. Szkoda, że teraz takich rzeczy dzieci w szkole nie uczą, bo szycie to jednak mocno przydatna umiejętność

Kurs szycia i korju od podstaw

szeroki zasób wiedzy krawieckiej teoretycznej i praktycznej uszyjesz 2 projekty: sukienkę dresową oraz spódnicę/spodnie nauka będzie przebiegała w 4-osobowej grupie, dzięki czemu Trener zawsze będzie do Twojej dyspozycji otrzymasz wszelkie niezbędne materiały do ćwiczeń oraz do dyspozycji

SZCZECIN: kurs kroju i szycia od podstaw

zasób wiedzy krawieckiej teoretycznej i praktycznej uszyjesz 2 projekty: sukienkę dresową oraz spódnicę/spodnie nauka będzie przebiegała w 4-osobowej grupie, dzięki czemu Trener zawsze będzie do Twojej dyspozycji otrzymasz wszelkie niezbędne materiały do ćwiczeń oraz do dyspozycji własną

Re: gdzie znajdę dobre wykroje?

itd. Czyli jak znajdziesz fajne spodnie to dodatkowo możesz jeszcze dobrać (szacunkowo) rozmiar wykroju. Wykrój na spodnie ma ok. metra długości, łuki i inne cuda. Jak uszyjesz coś z takiego gotowca, możesz spróbować przenosić wykroje tego typu na papier w domu: http://abc

Re: Szmaciane lale

córki (na razie ;) ), bo jeśli zacznę szyć lale dla siebie, to mąż może zmienić o mnie zdanie :) Chyba, że wykombinuję coś chłopięcego, może spodnie ogrodniczki będą łatwiejsze niż te kreacje. Dziękuję za inspirację. pozdrawiam serdecznie P.S. Nie mogę kliknąć "lubię to" na Twoim blogu

Re: Proste spodnie "po domu" - najbardziej niedos

A może uszyjesz? Serio piszę, bo znam ten ból, też nie mogę nosić syntetycznych włókien :-( W Burdzie są wykroje do początkujących (bardzo proste wykroje + bardzo dokładna instrukcja), kiedyś były i bardzo proste spodnie domowe. Ja nie umiem szyć, a dałam radę zmajstrować (ręcznie, nie mam maszyny

Re: Koniec produkcji jeansów Wranglera w Łodzi. Z

dajcie im wykroje szablony spodni kurtek i Polacy wyru...ą Chinoli w produkcji. Marka jest wazna żecza.ale bez przesady!!!!!! na odchodne !!!! zalejemy chinczykow jak jiangcykiang

Re: spodnie do oceny

fatalne sa te spodnie, moim zdaniem jakosc wykroju spodni nie wyszla w normie :) zle sie ukladaja (przod) popatrz, kazde z tych spodni sa krojem (jakoscia ) x-razy lepsze od tego co prezentujesz kokarde pomine milczeniem img577.imageshack.us/img577/6925/136132724124500001.jpg img26.imageshack

Re: tasma malarska 3 zastosowania

Dziękuję! Nie za wiele szyję z Burdy, ale obiecuję, że jeśli już - to będę "tłumaczyć". W zasadzie - to chciałam w ten sposób pokazać, że niezrozumiałość opisów, na którą skarżą się użytkowniczki Burdy, nie jest winą wydawnictwa. Opisanie szycia spodni zajęło mi trzy posty. Pisane

Re: Kto szyje (na maszynie)?

ja :) wlasnie zaraz pojde spłodzic spodnie, juz skrojone leżą :) jak masz dobrą instrukcję obsługi i odrobinę zmyszlu technicznego (ale odrobinę naprawde) to spokojnie sie nauczysz w max godzinkę wszystkiego o maszynie, zmienianiu ściegów, zmienianiu nitek i igieł itd. gorzej jesli idzie o

Re: Bieda powiadacie?

Ceny tkanin.... Tak...Co prawda to prawda. Uszyłam mężowi flanelową piżamę. Na rozpinaną bluzę i spodnie potrzebowałam 4m flaneli (96zł). Do tego flizelina (5zł) i 6 guzików (9zł). W sklepie flanelową piżamę widziałam za 70zł. Już nie będę wyliczać nici, prądu i innych drobiazgów. Maszyny za

Re: Nie chcę żeby nie było widać mojej bielizny

> Co CI da pasek jak Ci sie spodnie w polowie posladkow koncza bo chinskie dzieci > maja wykroje na plasko dupe dziewczyny a nie kobiety? To taki sposob na pocieszanie sie? Mala pupa - dziewczyna. Dupsko - kobieeeeta.

Re: Chcę się nauczyć szyć...

O, to zaczynamy razem :) Uszyłam już 6 par spodni dla Jaśka i 3 zapinane bluzeczki. Teraz szyję czapkę i śmiejcie się, ale idzie mi najgorzej :) Szycie bez wykrojów chyba nie dla mnie :( Ale ja generalnie zręczna jestem, ale mało kreatywna. W każdym razie moim zdaniem trzeba znać podstawy żeby

Przeróbka na ciążowe?

Witam!!! Jak przerobić zwykłe spodnie na ciążowe? Da się to jakoś zrobić? A może znacie jakieś strony w wykrojami dla ciężarnych? Pozdrawiam Aneta

Re: Szyc czy nie szyc? Oto jest pytanie...

Ja mam maszyne na stanie ;P Nie wyobrażam sobie jej nie mieć, skracanie spodni, wszycie zamka itp. Potrafie szyć z wykrojów, kiedyś jak nie miałam pieniędzy to kupiłam np. stary płaszcz niemodny w lumpie i szyłam dla dziecka (miał ok roku), krótkie spodenki i koszula wyszła mi z tego, cieniutki

Na rewersowym kołnierzu poległam

Nie szyłam od wielu lat, ostatnio uszyłam spodnie z Burdy. Zachęcona sukcesem, wzięłam się za żakiet. I niestety- kołnirz rewersowy mnie pokonał :( Nawet nie rozumiem opisu. Poza tym materiał się jakby rozciągnął i części wykroju nie pasują do siebie, a kroiłam naprawdę dokładnie. Wkurzona jestem

Re: gdzie ciuchy dla wyższych niż 168cm?

Ja tez bym chetnie zobaczyla tego manekina, na podstawie ktorego projektanci odziezy robia wykroje. Osobiscie poddalam sie jakies 5 lat temu, kupuje spodnie wg rozmiaru ud i bioder, a potem krawcowa zmniejsza je w pasie do mojego rozmiaru.

Re: ile czasu wam zajmuje?

Spódnicę zaczynam rano i kończę nim minie południe. Podwijam ręcznie. Spodnie - wraz z wyrysowaniem wykroju i krojeniem - od rana do godz. 15 (kieszenie, szlufki i ze trzy przymiarki), ale w między czasie obsługuję też dzieciaki. Nieskomplikowany płaszczyk czy żakiet zajmuje mi cały dzień (do 17

Re: spodnie do oceny

tralalumpek napisała: > fatalne sa te spodnie, moim zdaniem jakosc wykroju spodni nie wyszla w normie : > ) > zle sie ukladaja (przod) > > popatrz, kazde z tych spodni sa krojem (jakoscia ) x-razy lepsze od tego co pre > zentujesz > kokarde pomine milczeniem > > img

Re: niespełnione marzenie o córce

mniej niezależnych intelektualnie kobietach przekonanie, że tym właśnie głównie powinny się interesować. Bardziej niezależna intelektualnie kobieta i tak sobie poradzi. A co do ubioru - przecież nawet te spodnie nie są istotą Od 10 roku życia chodzę niemal stale w spodniach, a i tryb życia mam raczej

He, he....

. Zawsze koleżanki do mnie przychodziły żeby coś im uszyć- a pomysły miały nieziemskie czasami. Spódnice, spodnie i sukienki to były najłatwiejsze rzeczy do uszycia. Ale zgodzę się- trzeba mieć czas, cierpliwość, smykałkę i dobry wzrok. -- Zmieniłam nicka :)

Re: Wykroje ciążowe

Wlasnie!!! wykroje,na nie tylko ciazowe spodnie.........gdzie znalezc? pozzdr -- Kasia Kropek Alicja

Re: ubrania z domow handlowych

: wszystkie na drutach i szydełkiem różne ciekawe bluzki robiłyśmy,spódnice szyłam sama,a jak coś trudniejszego,to w pedecie był punkt,gdzie krawcowe robiły wykroje i to tak, że nawet spodnie szyłam. Na studniówki szarpnęłam się na materiał z peweksu,to był duży wydatek,ale i okazja wyjątkowa, no to krawcową

Re: Przeróbka na ciążowe?

Zależy jakie to spodnie,ale generalnie da się przerobić-pod warunkiem że są dobre pod brzuchem.Trzeba ściąć górę spodni podcinając z przodu więcej,aż pod brzuch i wszyć dzianinę.W sklepach z odzieżą ciążową możesz zobaczyć jak to wygląda.Wykroje z odzieżą ciążową bywają w Burdach.

Re: Spodnie materialowe

spodni w talii u krawcowej to koszt 10-15 zł, więc można sobie na to pozwoić, zeby nie musieć chodzić z paskiem :)

Pumpy damskie - wykrój?

wykroju na tego typu spodnie w Burdzie lub w innym czasopiśmie/książce? Albo posiada takowy dla rozmiaru 38 lub 40? Pozdrawiam n-w

ZŁOTY KRÓJ - INSTRUKCJA SZYCIA www.wykroje.co

bluzek, rękawów, kołnierza. 2. Mierzenie obwodu bioder. Obwód bioder mierzymy w najszerszym miejscu bioder. Należy uwzględnić również ewentualną wypukłość brzucha. Miary tej potrzebujemy do wszystkich części poniżej linii talii, jak np. spódnic, spodni i szortów. 3. Umocowanie modelu wykroju. Wzory

Re: Nie chcę żeby nie było widać mojej bielizny

Co CI da pasek jak Ci sie spodnie w polowie posladkow koncza bo chinskie dzieci maja wykroje na plasko dupe dziewczyny a nie kobiety? Niemilosiernie irytuje mnie to, ze jakis debil wymyslil, ze biodrowki to jedyny sluszny model i kazdemu pasuje i nic innego dostac nie mozna, a jak sie trafi to

czy można nauczyć się szycia z książek?

jestem początkującą krawcową (choć to za dużo powiedziane nawet). posiadam husquarnę emerald 116. jak dotąd na tej maszynce tylko skracam spodnie, drobne przeróbki robię oraz szyję firanki (tzn wszywam tasiemki :P ). chciałabym czegoś więcej, nauczyć się szyć jakieś proste bluzki, spódnice, może

Re: dziecięcy fartuszek kuchenny

,to moze sie wystawie...moze to nie jest takie trudne?Gdy moi chlipcy byli mali to spodnie na kant i koszule z kolnierzykiem,z wykroju w katalogu,szylam...w skklepach nic nie bylo...taka zdolna jestem...

Re: Szukam wykroju i porady

spodnie. Ma do tego tą zaletę, że krawędzie wystarczy obrobić zygzakiem i się nie strzepią.

Spódniczka - pomocy : )

ją wykończyć podobnie jak te spodnie. i.pinger.pl/pgr178/fb3d75e10018d7ae4e2f23fc/ Takimi zakładkami, marszeniami, nie wiem jak to się nazywa, żaby tak jak na zdjęciu było miejsce na pasek.

Jak jest łatwiej?

Pytanie z cyklu głupich, łatwiej jest szyć z gotowego wykroju z gazety, czy rozpruwając stare ubranie i robiąc wykrój na jego podstawie? Bo tak na babski rozum, to chyba druga metoda. Musze skłonić ojca żeby mnie nauczył szyć na maszynie, a moje jedyne spodnie dogorywają (przetarcia na udach) i tak

A co dla chlopcow? buuuuu ;(

Dla dziewczyn jest mnostwo wykrojow. Prawie cala Burda to tylko wykroje dla panienek. A chlopaki to co? Gorsze? ;) Uszylam malemu ogrodniczki na chrzest wg zmodyfikowanego wykroju chyba Burdy. Teraz bede szyla spodnie dresowe - kupilam fajny jersey niesamowicie zolty i niesamowicie czerwony

poszukuje wykrojów męskiej mody

pozdr Poszukuje w miare aktualnych i darmowych wszelkich wykrojów męskich spodni, płaszczy,kurtek,koszul itp. jesli macie takowe i chcecie się podzielić to wysyłać do wykroje@o2.pl z góry dzieki

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - wykroje spodni