Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

oddział ginekologiczny : operacje,zabiegi

Czy miał ktoś wykonywany w białej zabieg/operacje : konizacji szyjki macicy ? Bo podobno bardzo dużo kobiet załatwia sobie ten zabieg w Lublinie Wyniki: wynik cytologi IV a z pobranych wycinków CIN III Nie wiem co robić,rodzina namawia mnie żeby jechać do Lublina,ale ja sie waham,może tutaj też

Re: oddział ginekologiczny : operacje,zabiegi

skocz doLublina COZL rano do ginekologa bez skierowania dostaniesz się na pewno. Nie kombinuj prywatnie

Re: oddział ginekologiczny : operacje,zabiegi

ja tez radze do lublina namiary otrzymałam od swojej doktorki we włodawie pytałam ze moze zrobic to we włodawie czy w białej w szpitalu i stanowczo odradziła zaliczyłam 1 prywatna wizyte u doktorki w lublinie ktora skierowała mnie do szpitala odrazu zapisałam sie na konkretny dzien rano zabieg pod

zabiegi ginekologiczne w Legionowie

Posiada ktoś informacje czy w Legionowie któraś z lecznic zajmuję się zabiegami ginekologicznymi na NFZ? a konkretnie chodzi mi o zabieg czyszczenia macicy. W warszawie są bardzo długie terminy a ja nie mogę czekać. Proszę o namiary.

Zabieg ginekologiczny a plamienia...

We wtorek mam zaplanowany zabieg ginekologiczny. W tamtym tygodniu powinnam mieć okres ale nie dostałam go. Dzisiaj zaczęło mi się plamienie. W sumie od kilku miesięcy moje miesiączki to raczej plamienia niż krwawienia... I się zastanawiam co zrobić? Czy jak mam plamienia to zabieg się odbędzie

Re: Łubinowa 3 nowy wątek - zabiegi ginekologiczne

a jak wyglada sprawa z zabiegami ginekologicznymi na lubinowej? szukam akurat szpitala, w ktorym wykonuje sie zabiegi laparoskopowego usuniecia torbieli jajnika - czy mozecie polecic lubinowa??

Kto za to ma płacić?

dla motylkowych dzieci chazana link do strony z cenami zabiegów. JA ZA OPERACJE GINEKOLOGICZNE MOTYLKÓW NIE MAM ZAMIARU PONOSIĆ KOSZTÓW~! cenazabiegu.pl/zabiegi/ginekologia-2/

Re: Gdzie usunąć znamiona chirurgicznie?

Na Kołłątaja, na tyłach szpitala ginekologicznego jest prywatna przychodnia. Lekarz onkolog (Cezary Skrzypczyński) tam przyjmuje i robi takie zabiegi.

Zabieg ginekologiczny -w którym szpitalu najlepiej

Witam ! Mam zgłosić się na mały zabieg ginekologiczny do jednego ze szpitali (mam skierowanie) ,ale szczerze mówiąc nie wiem ,który najlepiej wybrać ? Na Kamieńskiego podobno długo się czeka ,o "brochowskim" słyszałam nienajlepsze opinie ,Dyrekcyjna ,szpital wojskowy ?.Może któraś z

Re: zabiegi ginekologiczne w Legionowie

Skierowanie jest ale nie oznacza to ze przyjmą od ręki... Na bródnie dali mi termin 3 miesięczny. Na Szczęscie na Inflanckiej mam tylko tydzien oczekiwania.

Re: zabiegi ginekologiczne w Legionowie

Jeżeli masz skierowanie,to jedziesz do szpitala i tam muszą cię przyjąć,bo często są to zabiegi na które nie można czekać.Prywatnie w W-wie kosztuje ten zabieg ok.1,5 tys.i jeszcze tego samego dnia jesteś w domu.

Re: laparoskopia,pytania

Acha, ja miałam laparoskopię ginekologiczną. NA czas zabiegu dostałam koszulkę ginekologiczną, taką z rozcięciem. Kazali mi się też całkowicie wygolić w miejscach intymnych. Pozdrawiam

Re: Zabieg ginekologiczny a plamienia...

"w czasie miesiączki nie ma żadnych zabiegów i operacji" wcale nie jest to takie proste jak budowa cepa. Ja miałam podczas miesiączki, dostałam dzień przed zabiegiem wieczorem a zabieg następnego dnia rano i kilku lekarzy powiedziało, że miesiączka nie jest przeciwskazaniem

Re: Z chłopem do ginekologa?

Prześledziłam wątek chyba dokładniej - niż Ty - na "własnych" nogach go lekarza mogą wejść kobiety: a) w ciąży zagrożonej b) po poronieniu c) po poważnych zabiegach ginekologicznych d) w trakcie leczenie nowotworu Pytanie: czy mają historię choroby wytatuowaną na twarzy? Więcej szacunku

Zabieg ginekologiczny a owłosienie

Za kilka dni mam iść na zabieg ginekologiczny ambulatoryjny usunięcia torbielki pochwy. Zastanawiam sie jak mam sie do tego przygotować, ponieważ mam bujne owłosienie typu męskiego. Proszę o radę czy mam tylko sobie to owłosienie wydepilować ,czy lekko przystrzyć tak aby moja fryzura nie budziła

Re: Czy ginekologia estetyczna jest bezpieczna

To zależy kto się za to bierze. Jeśli miałaby to być jakaś osoba bez wykształcenia medycznego ze specjalnością ginekologiczną, to ja na pewno bym się nie poddała żadnemu zabiegowi wykonywanemu prze taką osobę. Znam natomiast klinikę Profmed w Krasnystawie, gdzie miałam bardzo dobrze zrobiony zabieg

Pytanie do pan...

Prosze polecic lekarza ginekologa, ktory zalozy spirale ginekologiczna. Jaki lekarz i w jakiej cenie wykonuje zabieg, bo wiem, ze kazdy proponuje inny model spirali i inna cene.

Zabiegi w Szpitalu Ginekologicznym...

Witam! Za kilka dni przeprowadzam sie do Wałbrzycha i niestety musze poddać sie zabiegowi łyżeczkowania w Szpitalu Ginkologicznym. Czy może ktoś przeszedł już taki zabieg? Boję się zabiegu i nie znam żadnego lekarza, a nie chciałabym trafić na jakiegoś weterynarza. Słyszałam, pozytywne opinie

Re: Może by tak najpierw wizyta u lekarza?

Dlatego proszę o informację na temat tego, skąd wziąć dobrego dietetyka. Mój problem polega na tym, że po zabiegu łyżeczkowania mam problemy ginekologiczne, jestem osłabiona, biorę już drugi silny antybiotyk, ćwiczyć raczej nie będę mogła przez następne 3 -4 tygodnie. Mimo to chciałabym zacząć

Operacje w Certusie - Ktos robil?

Hej, przed moją żoną operacja ginekologiczna, którą się bardzo stresuje. Duże czasu spędziliśmy na znalezienie odpowiedniej kiliniki, ponieważ zdecydowlaiśmy się na prywatny zabieg, aby nie czekac w kolejkach no i zeby dobrze go wykonali. Zdecydowalismy sie na Certus bo teraz maja tam system

znieczulenie dożylne

Witam. Mam pytanie do P. Ekspert czy karmiąc półrocze niemowlę można mieć zabieg ginekologiczny w krótkim znieczuleniu dożylnym. Ile godzin po nie można karmić?

Re: Zabiegi w Szpitalu Ginekologicznym...

Dziękuję za opinie.Już jestem po zabiegu i nie było aż tak źle jak się spodziewałam.Pozdrawiam serdecznie...

Re: Zabiegi w Szpitalu Ginekologicznym...

Gość portalu: patrycja napisał(a): > musze poddać sie zabiegowi łyżeczkowania Nie przy jedzeniu !

Re: Zabiegi w Szpitalu Ginekologicznym...

A ja z całą odpowiedzialnościa polecam ten szpital, także urodziłam dwie córki i wszystko było ok.

Re: Zabieg ginekologiczny a owłosienie

obecnie moda jezeli chodzi o przygotowanie fryzury intymnej do zabiegu ginekologicznego

Re: Zabiegi w Szpitalu Ginekologicznym...

Nie polecam szpitala wałbrzyskiego osobiscie urodziłam tam dwie córki i za kazdym razem długo krwawiłam bo byłam źle wyłyżeczkowana. Osobiscie i ok kilku znajomych polecam szpital w Świebodzicach 10 km od Wałbrzycha.

Re: Zabiegi w Szpitalu Ginekologicznym...

Szpital jest w porzadku. Porodu bardzo sie balam, ale opieka lekarska podczas jego byla rewelacyjna. Dokladnie nie wiem ktory a lekarzy teraz wykonuje tam zabiegi, ale poleca przede wszystkim dr Ślebodę, dr Jastrzębskiego. Mnie lyzeczkowal dr Augustyn i tez nie moge na niego narzekac. Zycze

Re: Czy wysterylizowałybyście siebie?

- to jest zabieg, ktory sie robi jako forma leczenia badz zapobiegania wiekszym klopotom ginekologicznym.

sterylizacja

Z drugiej strony to nie fair, że sterylizacja nie jest dostępna dla chętnych kobiet w pewnym wieku (jak w Europie). Ja próbowałam legalnie wnioskować o podwiązanie jajowodów. Miałam ponad 35 lat, dwoje dzieci, problemy ginekologiczne, przeciwskazania do antykoncepcji hormonalnej. Miałam

Re: WIKI

sie aborcji dokonuje. > > Nieprawda. Nie ma takiej konieczności. Nie ma nawet takiej potrzeby. To gineko > log ma obowiązek wskazać pacjentce takie miejsce jeśli sam odmawia jej wykonani > a zabiegu. Czy NFZ podpisuje umowy z jakimikolwiek oddziałami ginekologicznymi na świadczenie

zabieg ginekologiczny w Clinika Medica

Czy ma ktoś jakies doświadczenie związane z tą placówką? Moją mamę czeka zabieg i koleżanka poleciła Clinikę Medicę. Ja z kolei nie słyszałam dość dobrych opinii, do tego podobno 50% trzeba dopłacić do zabiegu. Będę wdzięczna za opinie

Re: torbiel okołocewkowa-pomocy!

ginekologicznym. lekarz wstrzykną znieczulenie i zaczął wycinać no i następnie pozszywał. cały zabieg może trwał max 30 min. w zabiegu brał udział lekarz i dwie pielęgniarki. tak jak wspomniałam na zabieg pojechałam do szpitala jednego dnia po południu a następnego dnia po porannym obchodzie zostałam wypisana do

Re: Z chłopem do ginekologa?

lżej gdy był obok.Mniej sie tez bałam w szpitalu ginekologicznym wiedząc że jest w poczekalni gdy lekarze wykonywali ostatnie usg przed zabiegiem łyżeczkowania. Brzuszka rzecz jasna na tym etapie być nie mogło, wiec nie wiem co pomyślały kobiety w poczekalni. Moze że mnie na przegląd przyprowadził

No to skoro Twoja opinia musi być czysta...

... to uważam, że powinnaś zrezygnować także ze stomatologa i ginekologa. I mowy nie ma, by dać kiedykolwiek mocz lub kał do laboratorium. "Moze sie ogarne sama" - proponuję, w ramach eksperymentu, byś wykonała sama na sobie drobny zabieg dentystyczny lub zwykłą kontrolę ginekologiczną

zabieg ginekologiczny w CM LIM

Czy ktoś miał jakis zabieg typu usuniecie polipa szyjki macicy?Czy kogoś możecie polecić?Bardzo prosze o jakies sugestie.

Re: kwiecien 2014 part 2 kurka wodna :)

zabiegu. Przed zabiegiem bylo normalne badanie ginekologiczne i okazalo sie ze jest w ciazy. .... Lekarz sie smial ze ze strachu zaszla:D

Re: "proszę odsłonić"

jeszcze dowcipkowanie, zazwyczaj mało udane, np. "proszę ogolić szczecinę" - pielęgniarka przed zabiegiem ginekologicznym, "zapraszam na bezpieczny seks" - lekarz nakładający prezerwatywę na końcówkę do usg dopochwowego.

Re: starania rok 2014

. Czekałam równo 3 tyg. W szpitalu byłam ok 7:30, rejestracja, wywiad, pobranie krwi, EKG, badanie ginekologiczne, USG dopochwowe i czekanie na oddziele na swoją kolej. Przede mną było kilka innych zabiegów. Ja byłam ok. 12:00. Do domu wyszłam ok. 18:00, choć mogłabym już koło 16:00 bo dobrze się czułam, ale

Re: Lekarz może. A sędzia? Nauczyciel? Policjant?

No, moze sie na przyklad okazac, ze nieginekologiczny problem leczony u innego specjalisty mozna usunac przy pomocy terapii, ktora powoduje ryzyko wad plodu, wiec pacjentka musialaby zazywac jednoczesnie srodki anty, a to samo zuo. Albo, powiedzmy, ktos ma problem typu spicy tysiac, ze ciaza

Re: sytuacja prawna po poronienu w 1. trymestrze

Witam, Mam dwa pytanie dotyczące poronienia. Jestem po zabiegu w 11tygodniu ciąży miałam usuniętą ciąże ale nie w szpitalu tylko w gabinecie ginekologicznym i w związku z tym chciałam zapytać czy mój lekarz ginekolog może mi wypisać akt urodzenia czy to tylko może zrobić szpital.? Drugie pytanie

Re: Seks za związek

interesuje Cię związek z kobietą, która nie może się kochać, to przecież nie miałabym na myśli kilkutygodniowej nawet niedyspozycji spowodowanej np. jakimś zabiegiem ginekologicznym, po której wszystko wraca do normy.

Re: co mam zrobić

rodziłaś już? przypalanki nie powinno się robić u tych, które jeszcze nie rodziły. znieczulenie miejscowe?czyli chcą Ci zrobić zastrzyk w szyjkę macicy??? przy "małych" zabiegach ginekologicznych robi się krótką narkozę, po paru godz wychodzisz. ja bym nalegała na narkozę.

Re: Zabieg kostką Arkady - opinie - Super sprawa

Pani Agnieszka z libramax owszem mila...zabieg tez wykonany ok ale jesli chodzi o Pania ktora umawia na wizyty to jakis niemily babsztyl,gabinet rowniez niezbyt czysty nie mowiac o usg ginekologicznym ktorego glowica jest prawie przy samej twarzy..ceny zabiegow od 500 od razu mi przez telefon nie

Re: zabieg chirurg, ambulatoryjnie - funkcjonuje?

trzeba jechać na SOR). Ostatnio miałam zabieg ginekologiczny w pełnym znieczuleniu i też mi proponowano w przychodni, ale po konsultacji jednak zrobiłam w szpitalu. -- "Polska jest jak matka-alkoholiczka: sprzeniewierzy na wodke ostatni grosz wydlubany ze skarbonek dzieci i w pijackim belkocie

Re: "Jeśli forum odwiedzisz - slówko wpisz"

Lepiej nie jedź autem jeśli jesteś po zabiegu tak senna.Parę lat temu miałam zabieg ginekologiczny( z powodu endometriozy) i też po nim spałam non stop przez cały tydzień. Córka mówiła mi,że przenosiłam się z kanapy na fotel lub odwrotnie i nadal spałam.Po tygodniu mi przeszło.Pozdrawiam.

Re: zabieg ginekologiczny w Clinika Medica

Operowałem się 2 x w CM.Pełny profesjonalizm w czasie całego pobytu.Miła obsługa.Oczywiście dopłata jest.Jako do usług ponadstandardowych.Ale warto było.Masz fakturę i gwarancję i nie kombinujesz komu dać kopertę.

Re: No to skoro Twoja opinia musi być czysta...

tricolour napisał: > "Moze sie ogarne sama" - proponuję, w ramach eksperymentu, byś wykonała sama na > sobie drobny zabieg dentystyczny lub zwykłą kontrolę ginekologiczną. Efekt teg > o eksperymentu da wyobrażenie jak skuteczne będzie samodzielne "ogarnięcie się" >

Re: in vitro czerwiec 2014

Gomi, Sen o kupie to perwersje sexualne...znaczy może tylko tyle ze masz owu i Ci się chce... ;) Trzymam kciuki, będzie dobrze!! Dziewczyny a powiedzie mi teraz kilka słów o punkcji. To się dzieje na krześle ginekologicznym z nogami w rozkroku czy przez brzuch? Co zabrać na taki zabieg

Re: zabieg ginekologiczny w CM LIM

Ja miałam taki zabieg w Niepołomicach, super opieka przed i po zabiegu. Lekarz prowadzący dr. Maciej Kostyk - polecam

Re: Rejesrtaca w systemie ZIP

Są to pierdoły po to by gawiedź się podniecała - skuteczne bo się podnieca. Zabieg ginekologiczny u mężczyzny to w 100% pomyłka cyferki w kodzie wykonanej procedury o co nietrudno przy lawinowo rosnącej biurokracji. A co do pacjentki która łka że nikt jej palca do d nie wsadził to fakt ten nie ma

Re: Prezerwatywa seks wpadka proszę o pomoc

internetu ani stosowac ich bez nadzoru i instrukcji lekarza. Wiele gabinetów ginekologicznych świadczy taka pomoc - choć nie jest to legalne. 2. Wiele gabinetów świadczy obecnie także zabiegi przerywania ciąży metodą próżniową, która jest bezpieczniejsza dla kobiety niż tradycyjna terminacja ciąży, taki

Re: Rozszerzona klauzula sumienia.

Jesli to prawda o in vitro to zapłodnienia dokonuja ginekolodzy i oni tez usuwaja nieudane próby .... Jakich alternatywnych rozwiazań - przeciez ta pani poddajac sie in vitro robila to nie u szeca tylko w Klinice ginekologicznej do której zresztą miała obowiązek pójśc w razie problemów z ciążą in

Re: Pasy na stole do porodu - jak narzędzie tortu

Nie bój się tych pasów, one nie są do porodu. Używa się ich przy zabiegach ginekologicznych gdy kobieta jest w płytkiej sedacji żeby jej te nogi bezwładnie nie spadły i nie uległy urazowi. W porodzie to ewentualnie gdyby była konieczność ręcznego wydobycia łożyska lub gdyby było szycie pęknięcia

Re: wiecie gdzie?/aborcja

chłopca czy dziewczynkę..... ale te ogłoszenia w prasie typu:zabiegi ginekologiczne WSZYSTKIE i wywoływanie miesiaczki to chyba reklama jest?

Re: in vitro lipiec 2014

Dzięki za odpowiedź dziwczyny, właśnie trochę się boję, że brak tych badań może zaważyć na powodzeniu całego zabiegu. A jakie dokładnie znaczenie mają te badania. Estradiol mowi o tym czy nie jesteś przestymulowana, a progesteron? O czym mówi i co wtedy jak jest za wysoki czy za niski. LH

Re: Lekarz może. A sędzia? Nauczyciel? Policjant?

Ja pokaze przypadek, gdzie w katolickim szpitalu w Niemczech, w Kolonii (w dwoch szpitalach) odmowiono zbadania ginekologicznego dziewczynie z podejrzeniem gwaltu (na badanie skierowala dziewczyne policja i lekarka z ostrego dyzuru, dziewczynie towarzyszyla matka): www

Re: Czy wysterylizowałybyście siebie?

Przekleję z innego wątku moją wypowiedź: Z drugiej strony to nie fair, że sterylizacja nie jest dostępna dla chętnych kobiet w pewnym wieku (jak w Europie). Ja próbowałam legalnie wnioskować o podwiązanie jajowodów. Miałam ponad 35 lat, dwoje dzieci, problemy ginekologiczne, przeciwskazania do

Re: Zabieg ginekologiczny a owłosienie

Myśle,że Pani fryzura nie bedzie nikogo smieszyła, ale wygodne byłoby dla osoby operujacej jesliby wygoliła Pani srom

Re: Zabieg ginekologiczny a owłosienie

Wydaje mi się, że sami przed zabiegiem tym się zajmą. Mnie przed cesarką (planowaną)sami nie tyle golili co skrócili owłosienie. Więc chyba nie masz czym się martwić. Pozdrawiam. Małgorzata

Re: Lista oszołomów już jest! Ile profesorów!

ginekologicznym nie wykonuje się też zabiegów in vitro, od tego są osobne kliniki leczenia niepłodności. Zostają środki antykoncepcyjne, które naprawdę można uzyskać nawet bez wizyty, na telefon u dowolnego lekarza ginekologa, nie trzeba koniecznie w tym celu blokować długiej kolejki do uznanego specjalisty. W

Re: IN VITRO program rządowy Gdańsk Invicta (cz.

Juliajagoda80, znalazłam kiedyś w necie cos takiego: Mam pytanie dotyczące postępowania po transferze zarodków do macicy. Czy bezpośrednio po zabiegu konieczne jest leżenie przez jakiś czas na fotelu ginekologicznym, czy też można bez obaw od razu wstać i np. opróżnić pęcherz? Czy istnieje ryzyko

Re: Zabieg ginekologiczny a owłosienie

ja keidy ide do lekarza wole miec "krotka fryzurke" niz "bujna" majac na mysli "krotka" nie mowie o calowitym braku owlosienia, ale o takim tygodniowym zaroscie lepiej sie wtedy czuje - ani lysiutka, ani zarosnieta :)

Re: Zabieg ginekologiczny a owłosienie

twoim miejscu wydepilowała się w domu przed zabiegiem. Sama zrobisz to na pewno staranniej i delikatniej niż ktoś obcy. pzdr.

Re: dr Marek Pochwałowski z Dyrekcyjnej

Witam, pytanie zadane dość dawno ;)jednakże podzielę się opinią na temat dr Pochwałowskiego albowiem w sierpniu br miała zabieg operacyjny przeprowadzony przez w/w. Upływ czasu potwierdza tylko doskonałość w wykonywanej pracy doktora.DR wykonał histeroskopie operacyjna- polip macicy oraz

Re: Pytanie do osób po laparoskopii

dwa malutkie naciecia na dole i jedno w pepku, czyli nic a nic nie widac juz, zabieg 3 miesiace temu - tez ginekologiczny..nie wiem czemu cie tak urzadzili..

Re: PSK ginekologia

o który oddział Ci chodzi? o ten z blokeim operacyjnym, gdzie robią różne zabiegi ginekologiczne czy o położniczy?

Re: Mam problem

Jutro fryzjer na krótko 17 go zabieg Boni jestem przerażona bardziej jak własną operacją ginekologiczną kilka lat temu miałam już dorastające wnuki przed zabiegiem zebrała się rodzinka wystraszone miny,a ja do nich mówię że mam dla nich złą wiadomość i oznajmiam że już nie będą mieć rodzeństwa co

Re: Z cyklu - wy wiecie wszystko - szpital

Dziewczyny, bardzo Wam dziękuję za odzew! Jesteście naprawdę niezastąpione :-) W szpitalu mam mieć zabieg ginekologiczny, więc chyba jednak do noszenia pozostaje koszula lub luźna, lekka sukienka. Ale bieliznę to chyba mogę nosić? :-)

Re: Poród SN a soczewki kontaktowe :)

Nie było ankiety. To był zabieg w prywatnym gabinecie ginekologicznym, z anestezjologiem.

Re: Koniec rodzenia w na Tysiącleciu. Porodówka p

A czy ta część ginekologiczna ale od innych zabiegów - nie porodówka tez jest przeniesiona? lezałam tam i wiem ze porodówka była piętro wyżej a tu lezały kobiety po róznych operacjach zwiazanych ze sprawami kobiecymi ginekologicznymi. jezeli tak to chyba ktos na głowe upadł, tam była niedawno

Re: sierpniowo/wrześniowe in vitro 2014

najszybciej :) Prywatnie może to trochę inaczej wyglądać. Ja byłam w szpitalu jeden dzień. Rano przyjęcie ok. 7:30 (na czczo), pobranie krwi, potem badanie ginekologiczne i rozmowa z lekarzem. Zabieg w ogólnym znieczuleniu był dopiero ok. 12:30, ale to dlatego, że tak wypadło z grafiku. Przede mną były

Re: Hmmm tylko możliwe, że już ...istnieje

To chyba takie dosyć oczywiste, że przeszczepu serca nie wykonają ci w każdym szpitalu bo trzeba sprzęt, warunki, ludzi i jakiś program obowiązuje. Szpital mający funkcjonujący odział ginekologiczny ciężko jednak posądzić o brak możliwości do wykonania zabiegu aborcji.

Re: histeroskopia.Kto jest po zabiegu?

Witam ;-) co do zabiegu miałam robioną histeroskopie 29.012014 w szpitalu na NFZ (także nic nie płaciłam). Pobyt w szpitalu wyglądał następująco : 7:30 wstawienie się do szpitala (naczczo lewatywy nie miałam robionej) , setki pytań na temat przebytych chorób,, innych zabiegów ogólnie stan zdrowia

Re: gabinet oferujący dyskrecję :)))

Nie musi mówić na jaki zabieg idzie, prawda? Zachowujecie się jakby aborcja była jedynym zabiegiem ginekologicznym. -- Nie pluj. Obrażaj, ale higienę zachowaj!

Re: Wrocław klinika ginekologi na chałubińskiego

Nie polecam tego szpitala! Przeżyłam tam traumę. Miałam tam mieć robiony zabieg ginekologiczny. Czekałam kilka godzin na przyjęcie, następnie położyli mnie w 8-osobowej sali,gdzie pielęgniarka przeprowadzała wywiad z intymnymi pytaniami przy wszystkich, a tak co chwila wchodził kto chciał, zresztą

Re: torbiel okołocewkowa-pomocy!

może mój torbiel był troszkę inaczej usytuowany. u mnie torbiel wykrył ginekolog na badaniu normalnym ginekologicznym i był bardzo zaskoczony ze wcześniej tego żaden lekarz nie dostrzegł (dodam ze była to moja pierwsza wizyta u tego ginekologa) bo torbiel miał około 3,5 cm (także dość duży

Re: laparoskopia,pytania

ja mam zabieg 12.02 i ustaliłam,że do pracy wrócę 18.02.... i chciałabym tak zrobić,mam umowe zlecenie,więc a jak mnie nie będzie to po prostu nie będę miała zapłacone..... po co mam się golić w miejscach intymnych? laparoskopia jest przez brzuch ... ja mam być w szpitalu już 11.02,zabieg 12

Re: Rodzice vs dzieci (zobowiązania)

> biorąc pod uwagę wypowiedzi pań stachanowców, które to godzinę po operacji myły > samochód albo malowały pokój, to jednak operacja, to operacja No fakt, reakcja organizmu jest w takiej sytuacji nieprzewidywalna. Koleżanka i ja miałyśmy w podobnym czasie ten sam prosty zabieg ginekologiczny

Re: Kto podchodzi do In Vitro w listopadzie????

Dobrze ujęte Meisha ...zawieszenie w czasie...odliczanie.... Siedzę sobie u lekarza i obok przyjmuje dr gin.(przychodnia) i słyszę pacjentki jak rozmawiają że tak nie lubią wizyt że zawsze są zestresowane przed każdą kontrolną ginekologiczną i myślę sobie...ja nie jestem już zestresowana

Re: Czy to prawda, że panie, które poroniły

Nie wiem-też o tym słyszałam. Na mojej sali nie było nikogo. Poza tym-położnice leżą na oddziałach położniczych, kobiety po poronieniach/zabiegach/ to pacjentki ginekologiczne -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/aj/bi/e83n/A8WTTObXAoZ7NOGD9X.jpg

kompletny brak empatii i wychowania

Pan zachował się bardzo niekulturalnie w odpowiedzi na Twoją prośbę, to jasne. Ale reszta siedzących panów tak samo nie wykazała się żadną pozytywna cechą. To dziwne, ale kiedyś będąc w poczekalni szpitala gdzie w kolejce do przyjęcia na oddział ginekologiczny czekało na prawdę mnóstwo kobiet na

Pozostałości łożyska po porodzie.

Witam, Chciałam podzielić się ze wszystkimi przyszłymi mamami moim doświadczeniem. Po porodzie krwawiłam 5 tygodni, w 6 przestałam, a w 7 ponownie zaczęłam krwawić z tą różnicą, że była to niewielka ilość krwi, ale jednak. W siódmym tygodniu wypadała kontrola ginekologiczna, na której zaniepokojony

Re: histeroskopia.Kto jest po zabiegu?

zabiegu a także dano do umycia się specjalny żel odkażający. O 5-tej rano była pobudka i powtórzone mycie a także mycie jodyną pochwy na fotelu ginekologicznym przez pielęgniarkę, potem przespałam się jeszcze w swoim szpitalnym łóżku. Sam zabieg nie wiem ile trwał gdyż na sali po ułożeniu się w specjalnym

Re: Każda Wigilia będzie się kojarzyć ze śmiercią

A ja miałam zabieg na oddziale ginekologicznym, spędziłam tam 4 dni i złego słowa nie mogę powiedzieć. Cóż każdy przypadek jest inny.

Re: laparoskopia na Polnej

badaniami nieźle zmarzłam. Potem na pobranie krwi, potem osobno jakiś wywiad lekarski, potem, żeby się ustawić w kolejce na badanie ginekologiczne. Trochę się zmartwiłam, jak usłyszałam, że przy badaniu będą studenci, ale niepotrzebnie, bo samo badanie odbywa się za parawanem i oni słuchają tylko co mówi

Re: Udrażnianie jajowodów Lublin

stół jakby operacyjny ale nogi trzymasz tak jak na "samolociku ginekologicznym". przed oczami jest monitor i widzisz jak Ci wkładają jakby drucik w jajowody. Zabieg jest dość bolesny i podają morfinę na znieczulenie. Ale czego się nie robi.... Podobno są dziewczyny które zaszły po tym zabiegu

Re: Majowe powitania.

Witam: dzisiaj ostatnie dojście na zabiegi (dopiszę rehabilitacyjne), bo jak pia.ed przeczyta, to powie, że nie rozumie i pomyśli sobie jakie zabiegi ta superka uskutecznia... I żeby było weselej: Córka przyprowadza matkę do lekarza - Proszę - niech panienka się całkiem rozbierze - Panie doktorze

Re: V Kolumna PISu odwolana.....

Będąc młodą lekarką mogłam się przyglądać taśmowym aborcjom na oddziale ginekologicznym. Znana byłam,jako ta śmieszna stażystka,która zawsze wychodzi w trakcie zabiegu . Kobiet mi było żal,bo zabiegi nie były wykonywane w znieczuleniu ogólnym. A wywiad - facet pił,bił i gwałcił,a one potulnie

Re: Z cyklu - wy wiecie wszystko - szpital

Ja miałam zabieg ginekologiczny przez brzuch i przed okresem-taki wymóg był. Gatki musiałam mieć i były stosownie opuszczane w celu zaglądnięcia czy i ile tam jest zawartości ;) A opatrunek na brzuchu nie kolidował z gatkami biodrówkami. Na sam zabieg musiałam wdziać "ichnią" koszulę jak

No skoro jest jak powiadasz , to o czym gadamy?

No wlasnie o tym, że szpital posiadający oddział ginekologiczny ma co prawda sprzęt, ale MOZE nie mieć LUDZI do wykonania zabiegu, bo ci którzy są w nim zatrudnienie mogą odmówić tak wykonania samego zabiegu (ginekolog), jak i asysty (pielegniarka, anestezjolog). A skoro tak jest (a jest) to realna

Usuwanie nadżerki-jakiego lekarza polecacie?

Chciałabym poddać się zabiegowi usuwania nadżerki. Nie jest to zwykła wizyta ginekologiczna, więc szukam dobrego lekarza w Świeciu, który to wykonuje w gabinecie prywatnym. Kogo polecacie i jaki to jest koszt? Dziękuję za pomoc!

Re: sytuacja u dentysty

w szpitalu za wielka woda oczywiscie kazdy moze sobie pojsc do lekarza prywatnie i spedzic z nim czas 1:1 (no, plus pielegniarka, przy badaniu ginekologicznym musi byc 3-cia osoba) ale wtedy sie placi jak za zboze z dentystami podobnie. mozna sobie wstawic implant za $1000 lub za $7000 tak czy

Re: Z kliniki ginekologicznej w Prenzlau, GER - w

Nie jest prawda, ze niemieckie kliniki ginekologiczne dokonuja masowo zabiegow aborcji na Polkach. Polskie porody w Niemczech sa faktycznie plaga, ale nie aborcje. Takowe zabiegi refundowane sa przez kase chorych. Jak juz wspomnialem, porod mozna w prosty sposob w Niemczech na kosz polskiej kasy

Re: Resort: lekarze rodzinni będą wykonywać drobn

O ile bez problemu wyobrażam sobie, że lekarka POZ wytnie mi drobne znamię na skórze, o tyle wyobraźnia mnie zawodzi przy tych "drobnych zabiegach ginekologicznych". Zdaje się - to już zupełnie inne wyposażenie gabinetu musi być? Fotel, inny sprzęt, przebieralnia, wc + bidet... Dziś

Re: Mamy prawo do sanatorium po operacji :)

tak to wszystko prawda, ja też byłam zadowolona z pobytu w Lwim Grodzie. obsługa super, wyżywienie też, zabiegi trafione. jest jeden tylko minus. gabinet ginekologiczny mieści się tuż przy stołówce i korytarzu do wyjścia tak, że wszyscy przechodzący mieli wgląd na kobiety czekające na zabiegi w

Moja opinia

U mnie wprawdzie nie ginekologia ale przegrody nosowe były "naprawiane" w Asklepiose na Rejtana. Zabieg jak zabieg ale komfort " około operacyjny " to zupełnie inna liga niż szpital na Chopina. Jeżeli chodzi o ginekologię / nie wiem co tam mają Tobie robić / ale spróbuj może w

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zabiegi ginekologiczne

Zdjęcia - zabiegi ginekologiczne