Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: 3 miesiace i zabki?

anka24_pl napisała: > Witam coreczka ma trzy miesiace od 3 dni po jedzeniu wklada obie raczki do buzi > , mega sie slini i jest bardzo niespokojna.. kazde tak robi. to normalne a zabki..penwie gdzeis tam si ejuz buduja :)

3 miesiace i zabki?

Witam coreczka ma trzy miesiace od 3 dni po jedzeniu wklada obie raczki do buzi, mega sie slini i jest bardzo niespokojna.. dodam ze przechodzi teraz wirus taki grypowy, kaszelek. katar goraczki brak jak posmaruje dziaskla zelem jest ok tak nawet smoczka niechce choc zawsze ladnie ssala..

Re: 3 miesiace i zabki?

Gdzieś właśnie ok. 3 miesiąca rusza pełną parą produkcja śliny, a dziecko nie umie jej jeszcze połykać, stąd permanentne zaślinienie. Moja też się tak śliniła, a pierwszy ząbek był w 8. miesiącu.

Re: 3 miesiace i zabki?

Szczerzę wątpię, że to zęby. To że 3m dziecko się ślini i wkłada rączki do buzi jest zupełni normalne. -- Życie szybko się upomni o każde nasze zawsze i o wszystkie nigdy.

Re: 3 miesiace i zabki?

moj mial 3 m i 2 dni jak mu pierwsze dwie jedynki wyszly. teraz 7 miesiecy i 8 zebow. -- http://www.suwaczki.com/tickers/qb3c3e5e9yl5qrl4.png

Re: 3 miesiace i zabki?

nic w tym dziwnego i niekoniecznie moze zwiastowac szybkie pojawienie sie zabkow. Rownie dobrze dziecko slinic sie i pachac raczki do buzi moze jeszcze kilka tygodni nim dojrzysz pierwszy zabek. -- "Griechischer Wein ist so wie das Blut der Erde. Komm', schenk dir ein und wenn ich dann traurig

Re: 3 miesiace i zabki?

mialma dokladnie to samo,zis corka ma 4 miesiace i wszytsko ustalo,juz nie bierze tak raczek do buzi,choc czasem jej sie zdarza,jak powiedziala mamie ze ida jej zeby to mnie wysmiala:D:D -- <a href="http://www.suwaczki.com/"><img src="<a href

Re: Poddałam się-nie umiem sobie poradzić z synem

wow! 3 miesiace,niezle! Ja tez bym wymiekla. Aczkolwiek ja u mojego zlikwidowalam smoka jak mial 2lata i ok 2-3 mies. Byla masakra (ale zrbilam to w czasi ejakiejs cudnej przerwy swiatecznej) ale po chyba 2 tyg juz nie pamietal. My przecielismy mu pare smokow na pol i powiedzielismy,ze sie zepsuly

Re: Implamed- polecam!!

Yoleczko, na pewno wiesz, ze implant w szczece integruje sie z koscia 6 miesiecy, w zuchwie 2-3 miesiace, po czym tymczasowe koronki lub mostki protetyk zdejmuje, bierze miare na koronki lub mostki (o ile sa dwa kolejne lub wiecej implantow) docelowe, czyli najczesciej porcelanowe, koszt. ok. 600

ida zabki juz 3 miesiace :(

mamy stosuja czopki, ktore pomagaja. tylko ja nie wiem czy to juz czas na cos takiego silnego, czy jeszcze poczekac? ile czasu trwalo zanim Waszym dzieciom wyszly zabki od czasu pierwszego swedzenia dziasel? i co stosowalyscie by im pomoc?

Re: jak zmienilo was drugie/kolejne dziecko?

Ja mam jednak super sytuacje, bo syn ma 3 lata a coreczka 2 miesiace. Mieszka u mnie siostra, ktora mi pomaga, bo maz w pracy a ja z synem zalczylam depresje poporodowa. Zaczelam sie znowu zle czuc i doszlam do wniosku, ze nie tyle fizycznie, co psychicznie musze miec wsparcie. Tobie tez radze

Re: ida zabki juz 3 miesiace :(

Możesz spróbować czopki homeopatyczne Viburcol lub Kompleks homeopatyczny Dagomedu na ząbkowanie.Pozdrawiam

Re: Francja-elegancja

Zapewne koszt - implant 6k za sztuke. Wiec lepiej krolewny dbajcie o zabki. Moze tez byc miedzy zabiegami - miedzy wszczepieniem a zalozeniem korony trzeba odczekac 3 miesiace. Oczywiscie ciezarnym nie robimy - moze kolezanka oczekujaca? -- Albo ty albo ono! d(^_^o)

Re: ida zabki juz 3 miesiace :(

mojemu synkowi zabki wszystł przed sieetami dwa odrazu a ma 8 miesiecy slini sie od 3 -- foto.onet.pl/albumy/album.html?id=30919&grupa=0&kat=15&a=mgielka121 www.hasbro.be/fra/playskool_airtivity.aspx

Re: ida zabki juz 3 miesiace :(

A czy jestes pewna, ze dziecko to boli? (pytam, bo nie napisalas, piszesz tylko ze sie slini i wklada wszystko do buzi) Moja corcia zaczela sie slinic jak miala 2 mies, teraz ma prawie 5 i nadal sie slini, wklada takze wszystko co sie da do buzi, ale mysle ze nie cierpi przy tym.

Re: ida zabki juz 3 miesiace :(

A czy to na pewno ząbki? Może chodzi o coś innego? Każde dziecko ok 3 miesiace zaczyna się mocniej ślinić a pakowanie rączek i zabawek do buzi to nie tylko ból dziąseł lecz też sposób pozwania otaczajacego świata. A niepokój moze być z zupełnie innego powodu. Przerabiałam to z dwójką dzieci

Re: ida zabki juz 3 miesiace :(

Mój Jaś też się ślinił, mając ok 3 mies. łapki pakował do buzi, co nadal czyni. W ostatnim tygodniu potwornie marudził, cierpiał bardzo, dziąsełka miał nabrzmiałe. Dawałam mu Paracetamol w czopkach, ale tylko na noc (1), kiedy było najgorzej i nie mógł zasnąć. Pomagało. Ząbki wyszły w dwa dni po

Re: ida zabki juz 3 miesiace :(

ja byłam w podobnej sytuacji. Syn zaczął się intensywnie ślinić w wieku 3,5 miesiąca. Potem pchał wszystko do buzi i jak wściekły pocierał o dziąsła. Od tamtej chwili czekałam na zęby, a pierwszy pojawił się dopiero trzy dni temu! Kacperek 22 grudnia skończył osiem miesięcy. Także to bywa bardzo

szczoteczka elektryczna, problem z osadem

po lekach, pol roku temu bral antybiotyk taromentin i przez ok 3 miesiace probowalicmy doczyscic nalot po leku, byl taki jak kawa z mlekiem, dopiero po kilku miesiacach zeby zrobily sie takie jak przed zazyciem leku. Nigdy nie mialam szcoteczki elektrycznej i nie wiem jaka wybrac, najlepiej zeby

Re: ząbkowanie- kiedy może się zacząć?

No wlasnie! Sama niedawno pytalam o wczesne zabkowanie. Moja corka jak miala 2.5, 3 miesiace strasznie sie slinila. Zagladalam do pyszczka ale nic szczegolnego nie widzialam. Wczesniej lekarz uprzedzal, ze slinienie sie dziecka w tym wieku najczesciej nie oznacza zabkowania a po prostu prace

Re: Problem z ząbkiem mlecznym-proszę o radę.

poczekaj az wypadnie, chyba ze juz staly wyszedl to trzeba usunac, moja tez zaczela gubic zabki w wieku 5 lat wiec byl rowniez problem aby stale sie pomiescily, poszlam do stomatologa aby wyrwac dolne 3 bo 2 nie mialy miejsca, byly krzywe , dowiedzialm sie ze tal nie wolno robic bo zajma miejsce 3

Re: trudności z zajściem w ciążę,dlaczego ja? :(

slabe wyniki nasienia. Ja.bralam duphaston eutyrox 175 brogemeron formetik i clo. I nadal dupa. Juz mam dosyc czasem mysle ze te tabletki mi watrobe wyzra:( maz ma teraz powtozyc badanie nasienia bo minely 3 miesiace. Jak po tym noe zajde to nie wiem. A moze znacie jakoegos lekarza albo klinike w lbn

Re: Czy podawanie żelaza powoduje próchnicę zębów

Czy dziecko przyjmowalo Ferrum Lek? Po tym podobno nie ciemnieja zabki. Moj przyjmowal 3 miesiace i zabki sa bielutkie. Czytalam wiele podobnych wypowiedzi na temat ferrum. Pozdrawiam!

czy to zabki

moja crka skonczyla 3 miesiace i wklada rece do buzi i sie slini czy to moga byc juz zabki?

Re: skutki uboczne przyjmowanai lekow

U nas podobnie z tym tyciem. Policzki jak u chomiczka, brzusio wysadzony . Ma apetyt,ale nie jakis tam wielki .Czasami ledwo co zje, a czasami zjada 2 razy tyle. Ale to wydaje mi sie normalne u kazdego człowieka. Czasami ma apetyt a czasami nie. U nas przez 3 miesiace przytyla 3 kg, to bardzo duzo

bol jednej piersi przy karmieniu

synek ma prawie 4 miesiace. karmiony tylko piersia. przystawiam go co 1.5 - 3 godziny. od ok tygodnia przy karmieniu lewa piersia odczuwam ogromny bol w miejscu gdzie jest dolna szczeka/warga synka. bol ten promieniuje na cala piers, ale tylko w miejscu wyzej opisanym jest bardzo intensywny. w

Re: 6 miesięcy nie chce nic jeść, ostatecznie pij

ooo widzisz... nowy podejrzany chyba sie pojawil ;))) smoczek z butelki.. nie wiem jakiej butli uzywasz my aventu i te smoczki akurat trzeba wymieniac co 3 miesiace my wymieniamy co dwa..moze to to? nic nie zaszkodzi sprawdzic... u nas tez wtedy podejrzanym byly zabki ale do tej pory sie nie

Re: ząbkowanie a niemowlę

moja 4 miesieczna coreczka ma juz dwa zabki a zaczely wychodzic jak miala 3 miesiace wiec to zalezy od dziecka teraz staram sie jej czyscic zabki ale nie zabardzo to lubi :)

Re: zawahałam się...

Jest na Neocate, piorunsko drogie, ale na szczescie refundowane i w smaku znacznie przyjemniejsze niz nutra. Moje mylenie bierze sie stad, ze powazne zmiany skorne mial bardzo szybko, do alergologa trafilismy, kiedy mial 3 miesiace zaledwie. Wtedy tez dostal nutra. Neocate pozniej, ale tez jeszcze

Re: Kiedy pierwsza wizyta u dentysty?

Oczywiscie jak wyjda pierwsze zabki, 2-3 latek to stanowczo za pozno na pierwsza wizyte. Kontrolne powinny byc czeste raz na 3 miesiace bo male zabki moga sie szybko zepsuc.

Re: moja słodka Liwia ma pierwszy ząbek! :D

Oj Majeczce tez szybko wyszly zabki wlasnie tez miala pierwsze dwa jak miala 3 miesiace a teraz ma prawie 19 i od dwoch miesiecy ma juz 20 sztuk ... Slyszalam rozne opinie, podobno im pozniej zabki wychodza tym sa mocniejsze i dluzej siedza w sensie mleczaki :) -- Moja Maja Maja ma już 20

Re: jak rozroznic dziecko energiczne,nerwowe,nadp

Hehe to ja tez wygralam w totka;) Moj synek odkad skonczyl 3 miesiace spi od ok.21 do 9 rano(w swoim lozeczku). Zdarzalo sie ze do 10 i pozniej. Teraz ma 10m-cy. Przez 7 miesiecy tylko raz zdarzylo sie ze obudzil sie ok.5 rano z wielkim krzykiem i musialam wziac go do swojego lozka bo obudzily go

Re: Ząbki, a raczej ich brak :/

mojej corce wybily sie odrazu 2 zabki jak skonczyla 8 miesiecy. zabkowala okolo 2 tygodni. miala goraczke,biegunke w trakcie trzydniowke.nie dawalam jej wit d3 od kiedy skonczyla 4 miesiace-zapominalam o jej dawaniu. na wizycie u lekarza po 7 miesiacu pediatra kazala zebym jej dawala mimo ze slonce

ulewanie po 3 miesiacu

Moj synek ma skonczone 4 miesiace i nagle zaczal ulewac jak skonczy 3 miesiace. Wczesniej wlasciwie mu sie nie zdarzalo, a teraz prawie co posilek (czasem czesciej, czasem wiecej, roznie to bywa). Zastanawiam sie co moze byc przyczyna? Czy np. to czesciej lezy na brzuchu teraz? czy zabki (ida mu

Re: czy jest powód do zmartwienia???

moja corka miala IIa i IIc leczona szelkami pawlika od poczatku czyli od 4 tygodna zycia. leczenie trwalo ponad 3 miesiace, przy czym, kladlismy duzo na brzuszek (mala zasypiala na poczatku w atkiej pozycji wiec dlugo lezala, pozniej jak sie zaczal 4 miesiac to juz sie buntowala bo sie podnosila

Re: Buhaha! Grievous bodily harm? Wszyscy w domu?

decy > dowac 'kropla rozlanej krwi'... > Sama bralam w UK udzial w procesie Polaka, co tak kopnal po pijaku w golen angi > elskiego policjanta, ze az mu noge zlamal, i byl to nadal 'common assault' ... > Wyrok o ile pamietam 3 czy 4 miesiace 'w zawiasach'. Odszkodowania nie bylo, b > o

Buhaha! Grievous bodily harm? Wszyscy w domu?

policjanta, ze az mu noge zlamal, i byl to nadal 'common assault' ... Wyrok o ile pamietam 3 czy 4 miesiace 'w zawiasach'. Odszkodowania nie bylo, bo delikwent byl goly.

Re: Slinienie się??

Moja corka tez mniej wiecej w tym czasie zaczela sie slinic.Teraz ma 3 miesiace i widac,ze niedlugo wyjda jej zabki(ma biale dziaselka i malenkie kreseczki w miejscu gdzie pojawia sie dolne jedynki).U synka zaczelo sie to duzo poznej. Moze u Twojego synka tez niedlugo pojawia sie zabki? :)

Re: zaczął budzić się w nocy...co się dzieje??

moj synek do 3-ciego miesiaca przesypial cale noce,od 4-tego potrafi budzic sie co noc nawet 5 razy,problemy ze spaniem zaczely sie jak pojawily sie zabki,to juz prawie 4 miesiace a jeszcze sie nie przebily...

Re: Ząbkujący dwumiesiczniak????!!!!!!!!!!!

Mojej corce wyrzely sie dwa pierwsze zabki jak miala 3 miesiace. Bywaja przypadki, ze dzieci rodza sie juz z zebami. -- Zuziak Łobuziak

Re: 4 miesiące i ząbki!!!

Jezeli bedziesz codziennie myla zabki i nie dawala w nocy nic slodkiego do picia to zabki beda zdrowe.Mojej malej tez wyszly zabki jak miala 4 miesiace teraz juz ma 3 latka i zadnego ubytku.Nic tylko dbac o sliczne perelki!:)

czepiec bródkowy

kochani, wlasnie rozpoczelismy leczenie ortodontyczne naszego 3-latka. Pierwszym krokiem jest cofniecie calej dolnej szczeki, tak by to gorne zabki zachodzily na dolne, a nie odwrotnie. W tym celu nosimy czepiec, ktory ciagnie brodke do tylu. Kolejnym krokiem ma byc aparat na gorne zabki za 2-3

Re: ząbkowanie u 2-miesięczniaka-możliwe???

Moja corcia miala 4 miesiace jak jej wyszly 2 zabki,ale przechodzila bezbolesnie i poczulam je jak ja karmilam piersia.Ja podobno mialam 3 miesiace . Jezeli ty lub twoj maz mieliscie szybko zabki to wasze dziecko tez moze miec. Podobno dzieci karmione piersia dostaja zabki pozniej,ciekawe gdybym

Re: ślini się

to na pewno zabki mojemu synkowi pierwsze dolne jedynki wybily sie jak mial 4 miesiace teraz ma 7 i znowu bardzo sie slini i jest troche marudny wiec czekamy na kol3ejne zabki,pozdrawiam pa

Re: Kiedy pierwsze zabki?

Moja corcia Klara pierwsze zabki dostala jak miala 3 miesiace i to od razu dwie dolne jedynki. Wiec to baaardzo wczesnie!!! ale to po tacie!!

Re: Oszczędzamy w lipcu

Dwa tygodnie za nami...: > idze juz ze te 2 a nawet 3 miesiace beda bardzo ciezkie. Niestety dobrze dowidzialam, jest ciezko... > Na dziendobry pozbylam sie jednego sporego zadluzeenia i sama pozyczylam drugie > tyle rodzinie - bedzie zwrocone dopiero po wakacjach i fragmentami, ale

Re: Do mam 3-mies.dzieciaczków

MOJ SYNEK GDY SKONCZYL 3 MIESIACE WYROSLY MU NA DOLE ZABKI, STRASZNIE SIE WTEDY SLINIL.TERAZ MAM 3 MIES.CORECZKE, BARDZO SIE SLINI, ZJADA RACZKI I JESTEM CIEKAWA CZY TO TEZ NA ZABKI.

Re: przyczyny ciaglych pobudek - 7 miesiecy

no wlasnie, nie wiem, pewnie pojde do innego lekarza, moze leki na reluks, starsza corka dostawala przez czas jakis ja wiem, ze przyczyn moze byc wiele, teraz ida mu zabki, ma pierwszego na wierzchu,ale to trwa juz 3 miesiace, wiec trudno tak caly czas usprawiedliwiwac czyms innym, najpierw

Re: konkretne korzyści z długiego karmienia piers

moja corka odstawila sie sama majac 3 lata i 3 miesiace, wczesniej byla cycoholikiem. Bilans na dzis (ma prawie 3 i pol roku): piekne rowne zabki 0 prochnicy szczuplutka swietnie sie rozwija swietna relacja ze mna nie ma zadnych dzidziusiowych nawykow typu picie z butelki czy tez ssanie kciuka

Re: swędzenie i drapanie oczek i noska

Dodam ze corka sypia bardzo zle,pierwsze 3 miesiace spala po 3/dobe...teraz do 24 jakos przespi,a potem sie zaczyna wiercenie,wstawanie,siadanie,placz i tak w kolko...widac ze jest spiaca,a cos jej przeszkadza...tragedia...jeszcze do niedawna pobodki co 15 minut...a moze to i wlasnie zabki? juz

Re: 4,5m. czy to zabki ida?marudzi bardzo.

Wielce prawdopodobne, ze to wlasnie zabki. Milosz 3 czerwca skonczyl 4 miesiace, a wlasnie dzis mamy pierwszy zabek. Jutro albo pojutrze pojawi sie drugi. Nie przejmuj sie marudzeniem i placzem, to szybko mija. Moj maly juz sie uspokoil, jak tylko pojawila sie pierwsza perelka. Pozdrawiam

Re: 3,5 miesiąca czy to możliwe, że już ząbki?

jak najbardziej mozliwe ze to zabki,moj synek(3 miesiace i 3 tygodnie) od jakis 2 tygodni jest niespokojny,marudny,gorzej spi,no i dzisiaj wczesnym rankiem zauwazylam 2 dolne jedynki,jeszcze w dziaslach,tu moje pytanie -ile potrwa przebicie sie ich na wierzch?

Re: ile zebow maja waze dwulatki

22 miesiace, dziewczynka - ma 16 zebow. Ma cale "1","2" i "4" a "3" rosna(sa na wysokosci polowy pozostalych zebow). Mojej corce zabki rosna gropami:) Najpierw dolne jedynki,potem gorne, nastepnie "2", dalej 4 razem a teraz te 3 tez razem.

Re: wzmożone napięcie co jeszce robic?co ze smocz

a moze zmien rehabilitanta, ktory tylko cie doluje. na pewno jestes najlepsza mamusia dla swojego dziecka i nie bierz sobie do serca takich uwag. z tym "jedzeniem" lapek i pieluch tez mi sie wydaje ze to moze juz zabki. albo rozwoj gruczolow slinowych. moj synek ma 3 miesiace i nie

Re: koszmarne ząbkowanie

A nas zabki wziely z zaskocznia :) Maja ma 3 miesiace i tydzien i juz pierwsze jedynki na wierzchu. W zeszlym tygodniu byla bardzo marudna no i oczywiscie slini sie od miesiaca. Obejrzalam dokladnie dziaselka ale bez zmian, najmniejszego zaczerwienienia. Ponadto slinienie sie w trzecim miesiacu nie

Re: czy to ząbkowanie?

mysle, ze to moze byc zabkowanie, u nas zaczelo sie jak maly mial 3 miesiace, pierwsze zabki wyszly dopiero 1.5 miesiaca pozniej, objawy: spuchniete dziasla, slinienie sie, gryzienie wszystkiego, bol przy ssaniu piersi lub smoka, ale maly krzyczal tylko wieczorami i w nocy, w ciagu dnia nie plakal

Re: poprawa

u nas jak sie denerwowala to wychodzilo ze lezy na kolankach wiec trzeba bylo poparwiac tzn rozkladac nozki zeby byly w pozycji zabki, najlepiej bylo na klasc mala jak chciala spac. Bo tak to nie dala rady dlugo lezec a juz teraz jak skonczyla 3 miesiace to wogole ciezko bo podnosi sie na rekach i

zabkowanie u 3-miesiecznego niemowlecia. jak pomoc

dzieckiem, ktore dopiero co konczy 3 miesiace i dopiero zaczyna uczyc sie trzymac przedmioty? jakis zel na schlodzenie dziasel? -- http://www.suwaczki.com/tickers/f2wlmg7ye0wof4y2.png

trzymiesięczny kciukoholik :-(

moja córeczka tydzien temu skonczyła 3 miesiace... od jakiegos tygodnia juz nie wpycha piastki do buzi bo odkryła kciuka.. jak nie kciouk to smoczek a najlepiej jak sie da i jedno i drugie na raz:-( nie wiem czy mam walczyc ztym kciukiem i jak czy to normalne na tym etapie - zabki jej raczej

Re: Padam na twarz :(

Dziwczyno!!! Ciesz sie z tego co masz...ja mam corke 21 miechow i od poczatku mamy problemy ze spaniem...pierwsze 3 miesiace spala po 3/h,byly mega koli,alergie,co miesiac infekcje,brak checi do jedzenia no generalnie tragedia...jak w 8 miesiacu zaczely sie zabki wyrzynac to dopiero byl poczatek

Re: RąCZKI W BUZI!!!!!

Moja corcia jak miala 3 miesiace to trzymala bardzo czesto , potem byla mala przerwa , teraz ma 7 miesiecy i znowu kladzie paluszki do buzi , zreszta teraz to kladzie wszystko co pod reka bo zabki wychodza:-) pozdrawiam.

Re: moja córeczka urodzila sie z zabkami ;)

moment i wychamuje nawet poczas choroby,odpukac,no i sie wyrówna. mala ma w tej chwili 3miesiace i tydzien,gaworzy i smieje sie glosno,wita znajowych usmiechem,a jak sie wstydzi to odrazu z usmiechem chowa glówke,mlaska jak chce mleczka,podnosi sie jakby cwiczyla brzuszki,lubi ogladac bajki ale nie

Re: Gaworzenie i guganie, czy cos jest nie tak?

Moja skonczylam 3 miesiace 24.07 i też tak ma, cała piąstka w buzi przez cały czas, nawet zabawki ją nie interesują, nic nie gada i tylko cos pomrukuje od czasu do czasu. Jeżeli chodzi o zabki to może jeszcze potrwać, wiem to po pierwszej córci. U drugiej też dziąsełka rozpulchnione, ale to

czy to mozliwe?

sluchajcie moj Michas 3 czerwca skonczy 3 miesiace a na dole widac mu juz dwa zabki ? jeszcze sie nie przebily ale wyraznie je widac !!! a gorne dziaselko wyglada tak jakby mu ktos na nim narysowal zabki.Poza tym zaczal sie slinic od jakiegos tygodnia i wszystko co mu wpadnie w lapki wklada do

Re: Mój 7miesieczny synek ma pierwszy ząbek u gór

moj synek ma roczek,pierwszy zabek wyrosl na dole,pozniej druga jedynka na dole,przez 3 miesiace nic nie uroslo,a ktoregos dnia patrze,a on ma dwojke na gorze...teraz ma juz 8 zabkow i jak sama widzisz,nie ma zadnej reguly na to,w jakiej kolejnosci wyrzynaja sie zabki,pozdrawiam -- Dwa Cuda

wybielanie zebow przed aparatem

Hej. Mam pytanie czy warto/mozna wybielac zabki przed nalozeniem aparatu stalego. wiem ze normalnie nie za bardzo ma to sens, jednaj ja aparat zaloze dopiero za jakis czas (2 moze 3 miesiace) a zabki chcialabym miec bielsze juz teraz :) zy ktos sie orientuje czy to nie zaszkodzi, nie oslabi

Re: Ząbkowanie!!! Autor: izakalemba

Mój synek tez skonczył 3 miesiace i strasznie sie slini a do tego pcha piastki do buzi.To w tym okresie normalne bo dziasełka moga zaczynac juz swedziec ale to nie znaczy ze juz maja wychadzic zabki.Polecam gumowa szczoteczke.

Re: 11 miesięcy nie ma ząbków i nie raczkuje :( p

moja córka zaczeła siadac jak miała 9 miesiecy raczkowac zaczeła wieku 12 miesiecy teraz zaczyna chodzic za jedna raczke ale dzieki temu ze po prosiłam pediatre o konsultacje z rehabilitantka stweirdziła ze mala jest opozniona ruchowo o 3 miesiace nadrobila to w 2i pól miesiaca rehabilitacji.a co

Re: dentysta dla dzieci w Londynie

Ten nalot o ktorym piszesz, to prawdopodobnie odwapnienia na zabkach, ktore sa poczatkiem prochnicy, u nas bylo tak samo, zaczelo sie ok 2 roku zycia u malej i mimo lakierowania zabki sie posypaly, nigdy tez nie byla dzieckiem butelkowym (cyc przez 22 miesiace). Teraz mala ma 3,5 roku i jest pod

Re: Zabkuje?

mozliwe,moj Misiu ma juz 3 miesiace i 3 dni, i od niedzieli zauwazulam ze zaczynaja mu wychodzic zabki,sama nie wierzylam, ze tak szybko,no coz moze to i lepiej,przynajmniej szybciej bede miala z glowy,pozdrawiam

Za dlugie niemowle ?

Bylam tydzien temu u na wazeniu i mierzeniu mojego prawie 7 miesiecznego dziecka. Waga : 12kg Wzrost: 91cm W ciagu 3 tygodni mala urosla o 5cm, co zaniepokoilo pania doktor, mam isc z nia na kontrole za 2-3 miesiace. Nie wierze zbytnio angielskim lekarzom, dlatego pytam czy to powod do zmartwienia

Re: Zabkujacy 2,5 miesieczniak!!!

buzia bedzie utrzymywane w codziennej higienie to nic zebom nie grozi, nawet jak sie pokajawia w drugim miesiacu zycia :) > Czy ktoras z mam ma podobne doswiadczenia z wlasnym niemowlakiem. mojej pierwsze dolne dwojki wyszly jak miala 3 miesiace > I ta kolejnosc dlaczego odwrotna?. > Prosze

Re: czym zagescic Nutramigen?

karmie, to wiecej ulewa, wiec i tak w brzuchu wiecej nie zostanie, dodatkowo mysle, ze jednak te 2,5 - 3h odstepu miedzy posilkami dobrze Jej na pewno zrobi. No i mruga do mnie bardzo ta kaszka jaglana holle. Za dwa tyg Corcia skonczy 4 miesiace, co myslicie o tym, zeby Jej dolozyc chociaz lyzeczke do

Re: Pasta na kamien

przesadzacie. wystarczy piaskowanie i mycie zebow co najmniej dwa razy dziennie. A pasty uzywam blend a med cytrynowej - wybiela ząbki. minely 3 miesiace a ja nadal mam zabki bez kamienia

Kiedy zabki

Corka ma 3 miesiace. Od dwoch tyg bardzo sie slini i wklada piastki do buzi. Ile mialy wasze dzieciaczki jak dostaly pierwszego zabka?

Re: czy jeszcze jakiś roczniak jest bez zębów?

zabale widac przez dziaslo jeszcze na dlugo zanim sie przebija. Szczegolnie te gorne. Zerknijcie dzieciom do buzi, na pewno dziasla wygladaja juz o wiele inaczej niz np. pol roku temu, nawet jesli zabki jeszcze nie wyszly. U mojej np. gorna lewa dwojka byla widoczna przez dziaslo juz jakies 3

Re: kamień nazębny

,ale jak juz wczesnie pisalam nastapi to zapewne za jakies 3 miesiace. wiec chcialabym na razie jakos we wlasnym zakresie sobie pomoc i przynajmiej ograniczyc przyrost.z gory dziekuje:)

Re: konkretne korzyści z długiego karmienia piers

ola33333 napisała: > moja corka odstawila sie sama majac 3 lata i 3 miesiace, wczesniej > byla cycoholikiem. > > Bilans na dzis (ma prawie 3 i pol roku): > piekne rowne zabki > 0 prochnicy > szczuplutka > swietnie sie rozwija > swietna relacja ze mna > nie ma

Re: Do stomatologa-kiedy?

Moj synek ma 2 latka i 3 miesiace i wlasnie jestesmy po pierwszej wizycie u dentysty. Zabralam synka idac "ze soba" zeby zobaczyl co i jak i bardzo mu sie podobalo! Usiadl ze mna na fotelu, otworzyl buzie, pani obejrzala zabki a potem dostal naklejke DZIELNY PACJENT, szczoteczke i

Re: wymiana ligaturek-to tylko estetyka?

to bardzo dobrze ze widzisz takie efekty.hmm zastanawia mnie tylko zmiana łuku co miesiac..czy nie za czesto?nie za szybka ingerencja w zabki?na pewno kazdy orto ma swoj sposob leczenia.jak robilam "rozeznanie" wsrod orto to kazdy mowil o zmianie łuku co 3 miesiace.

moja Indiunia...

moja Indiunia ma tez 7,5 miesiacazdawalosie ze zabki ida jej juz ponad 3 miesiace , ja nic nie widze, tzn nie mam w tym doswiadczenia... :)) mala slini sie od ponad 3ech miesiecy sa okresy (kilka dni ze spi bardzo nispokojnie caly czas sie wierci jakby cos przeszkadzalo) a sa okresy normlane ale

Re: 4-miesieczne niemowle ssie krotko 5-7 minut

wiesz z tym ze synek lapie puszcza piers to moze byc wynik tego ze ma ochote possac piers i przytulic sie a nie chce mleka bo nie czuje glodu kiedy u mijego sie to zaczelo wprowadzilam smoczek ale tylko na 2 miesiace bo potem zamiast go ssac to go przygryzal ze wzgledu na zabki wiec przestalam mu

Re: czy to juz zabki?

Mozliwe ze to zabki!wcale niejest za wczesnie,moja corka ma prawie 6miesiecy i tez nie ma zobkow,ale mam chrzesniaka ktory pierwsezgo zeba dostal jak mial 3miesiace!Moja corunia tez od dluzszego czasu slini sie i wklada raczki do buzi ale nadal jak nie bylo zabkow tak nie ma.Musisz uzbroic sie

Re: Mój mały nic nie chce jeśc!Pomocy

a ile miesiecy maja wasze bobaski? moja corka tez przez pierwsze miesiace zle jadla. byly dni kiedy zjadla kilka lyzeczek, potem dlugo nic i tak w kolko. walczylismy z nia 3 miesiace. w miedzy czasie szly zabki, pozniej przyplatal sie katarek dlatego mala ciagle nie miala apetytu. teraz wcina

Re: ??!!kiedy wreszcie on sie pojawi??!!

witam,my tez mamy problem z zabkowaniem.Mój maluszek ma 6,5 mi-ca,zaczal zabkowac gdy skonczyl 3m. i nadal nie ma ani jednego zabka,meczymy sie juz trzy miesiace!!najgorsze sa noce,czy waszym malenstwom tez tak dlugo wyzynaly sie pierwsze zabki??

Re: Fruwające nużki podczas snu

moja mała ma 7miesiecy i troche i tez jej nozki FRUWAJĄ (dosłownie!) ale chyba od zawsze... byla "kolkowa" przez pierwsze 3 miesiace i ma skaze wiec moze to brzuszek..? Zabki już ma (8sztuk!!) i narazie jest spokojna, chyba chwilowo ptrzestaly wychodzic

Re: Mikołaj synek Kasi i Tomka

musze przyznac ze z zapalem ogladalam fotki Mikolajka i jest przesliczny! a te jego zabki ... Matus mial niespelna 3 miesiace jak zaczely isc ale zatrzymaly sie i nic! ale sa juz od dawna na samej gorze wiec moze niedlugo ...! A wracajac do Mikolajka to gratuluje cudownego synka pozdrawiamy

Re: Oszczędzamy w lipcu

czekolada72 napisała: > Dwa tygodnie za nami...: > > > idze juz ze te 2 a nawet 3 miesiace beda bardzo ciezkie. > Niestety dobrze dowidzialam, jest ciezko... Nic sie nie zmienilo, perspektywy niestety sa coraz gorsze :( > > > Na dziendobry pozbylam sie jednego sporego

Kazde dziecko moze nauczyc sie spac

Bardzo prosze o Wasze doswiadczenia, czy ktorejs z Was udalo sie "nauczyc" dziecko spc przez cala noc? Moja Mala dalej nie spi (juz jakies 3 miesiace), w zasadzie co noc budzi sie o 3-ciej, 4-tej i nie spi, po prostu jest gotowa do zabawy. Proby lulania, usypiania nic nie daja. Ja juz

Re: Kiedy pokazać maluchowi dentystę?

codziennie wspomina (zastrzyki w czasie anginy, ktora miala miejsce w maju, pamieta do dzis. Od niedawna nabrala lekkiej ufnosci do ludzi, do tej pory nie dala podejsc do siebie NIKOMU, choc mija 3 miesiac). Taka byla zawsze i taka jest dzis (ma 22 miesiace). Wizyty u dentysty sobie nie wyobrazam, choc to

Re: 2,5 miesiaca czy mozliwe ząbkowanie?

Oj mozliwe, dziąsła sie rozpulchniają. Moj młody jak miał 3 miesiace to darł sie pod wieczór tak jakby go obdzierali ze skory. Wiem ze nie byly to kolki tylko jak sie pozniej okazalo za miesiac wyszly 2 zabki. -- www.bobasy.pl/mojekubusiatko

Re: Mamy cycowe-czy przesypiają noce?

Ja technicznie to tylko pol-cycowa jestem bo karmie odciaganym mlekiem ale mala spi po 11-12 godzin od kiedy miala 3 miesiace. Od tygodnia wybudza sie raz lub dwa razy, glownie wieczorem, chyba ida nowe zabki ale poprzutulam, zaspiewam kolysanke i idzie spac. Moim zdaniem osmio lub

Re: Nocne przewracanie na brzuch

...piszesz o swoim synku ONA? :) niestety nie dasz rady z tym walczyc...moja corcia (8mies.)dokladnie robila tak samo,ba do tej pory nie za bardzo lubi spac na brzuchu...jak miala 3 miesiace nauczyla sie przewracac na brzuch,a spowrotem nie bardzo jej wychodzilo...jak zaczela raczkowac w 6 miesiacu

Re: Nocne pobudki

A moze to zabki? Ja mam jazdy z moja corcia (10miesc) tez od urodzenia...pierwsze 3 miesiace spala po 3h/dobe-kolki...od drugiego miesiaca zaczely sie cyrki z jedzeniem+wymiotowanie do 7 miesiaca!!! od trzeciego miesiaca tez wszystkie sygnaly wskazywaly na zabkowanie...wszyscy sie dziwili,to troche

Re: muszę się pochwalić - pierwszy ząbek!!!

Gratuluje!!!!! Moj ma 3 miesiace widac mu juz dwa zabki ale jeszcze sie nie przebily chyba juz wszedzie o tym pisze bo szkoda mi malego strasznie marudzi Pozrdrawiam -- ania i Mati GG 2365046

krotkie ssanie z piersi??

Czesc.Mam pytanie.Moj synek wlasnie skonczyl 4 miesiace.Zauwazylam ze bardzo krotko ssie piersi, przy jednej 2 minuty , przy drugiej 3, gora 4 minuty.Obawiam sie czy sie najada wogole, bo cyztlalam ze dziecko powinno najmniej przy jednej piersi 5 minut.Wazy dobrze.Przybiera na wadze okolo 200g

Re: Ortodonta IMIDZ

w czerwcu bylam z synkiem po decyzje co do przeszczepu w Imid.3,5 godziny czekalismy w poczekalni a wizyta trwala 2 minuty,z czego nie dowiedzialam się nic,oprocz tego,ze okolo 2,5 roku maly dostanie aparat na zabki bo jest tendencja do zwężenia po prawej stronie. niewiem nawet co za lekarka nas

Re: prosze o porade-jaki makijaz i jaki KOLOR wlo

utrzymuje sie dosc dlugo-i jesli chemy podtrzymac efekt nalezy stosowac je co 3-4 miesiace po jednym:) ja od dluzszego czasu juz nie stosuje, a powinnam bo pijam kawe, a jak wiadomo kawa powoduje ze zabki zolkna. pozdrowionka:)

DORADZCIE czy dobrze wiazemy ?????????

Dziewczyny bardzo WAS prosze ocencie czy prawidlowo wiaze ????? chodzi mi o pozycje zabki, mala ma 3 miesiace, glowke trzyma. cos nie wychodzi mi tyl, zawsze ktoras strona tak odstaje , wkladam ja wtedy pod spod ale nie wiem czy tak powinno sie robic. a tak wogole to nasza pierwsza chusta z

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zabki 3 miesiace