Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Dziwne zaczerwienienie!

ZDJĘCIE PLAMY! Witam od paru dobrych dni mam zaczerwienienie na nodze a dzis sie znacznie powiększyło być może powodem jest drapanie w miejscu ukąszenia(?) łaskocze. Czy ktoś może mi powiedziec co to jest i czy udac sie do lekarza? Pozdrawiam

zaczerwienienie języka

Zauważyłam rano u swojej 5miesięcznej córki zaczerwienienie na samym koniuszku jęzka, przypominające popękane naczynko- nie jest jednolita plama, tylko takie jakby pałeczki. Minęło kilka godziny, nadal nie znikło, ani nie zmniejszyło się. Mam się niepokoić, iść do lekarza, czy to nic złego i na

Zaczerwienienie piersi przy karmieniu

Dzień dobry! Karmię piersią miesięczną Córeczkę. Mała od pierwszych godzin życia ślicznie ssie i nie miałyśmy żadnych problemów, nawet nawał był całkiem znośny. Wczoraj jednak zauwazyłam na prawej piersi zaczerwienienie (dość spora, lekko różowawa plama), które nie schodzi ani nie blednie. Miejsce

Re: Zaczerwienienie piersi przy karmieniu

Ja miałam dwa razy zapalenie piersi, za pierwszym razem pierś była twarda pokarm nie leciał gorączkę miałam jedną dobę.. za drugim razem miałam tylko zaczerwienioną część piersi dopiero na drugi dzień pojawiła się gorączka, której nie mogłam zbić przez dwie doby. Wtedy dostałam antybiotyk przy

Cd. Zaczerwienienie

Nadal nie schodzi mi i łaskocze.Lekko opuchnięte miejsce ukąszenia(?) Mam przepisana masc Bedicort - kupie we wtorek. Tekst linka

guzek i zaczerwienienie po pierwszej szczepionce

Witam Mój syn ma 11 dni i dopiero dzisiaj zauważyłam na lewym ramieniu (chyba tam był szczepiony) taki guzek i zaczerwienienie Co to może być? Czy to możliwe żeby tak długo utrzymywało się to po szczepionce czy dopiero teraz mogło się pojawić? Wcześniej tego albo nie było albo też nie zauważyłam

Re: zaczerwienienie języka

Może być podrażnienie, może się zadrapała, jakby nie zmniejszało się po kilku dniach wskazana konsultacja pediatryczna, pozdrawiam

Re: Cd. Zaczerwienienie

Bedicortu mozesz nie wykupywac. Udaj jak najszybciej do specjalisty od chorob zakaznych, ktory leczy borelioze.

Re: Dziwne zaczerwienienie!

Też bym obserwowała. Fenistil żel na ukąszenia jest fajny, działa miejscowo antyalergicznie -- misiedlakazdego.blox.pl/html

Re: Cd. Zaczerwienienie

Było to całe białe wczoraj tylko podrapałem i w tym miejscu zrobiło sie czerwone. Kleszcza nie zauważyłem , ale do lekarza trzeba szybko pójść.

Re: Dziwne zaczerwienienie!

Widać ukąszenie. U nas nie ma jadowitych pająków czy innych tego tupu zwierząt, więc nic poważnego się stać nie powinno. Ja bym poczekała kilka dni i obserwowała. Możesz wziąć calcium. -- Najtrudniej przyznać, że nosi się w sobie diabła i umieć chwycić go za gardło w momencie, gdy tylko się ruszy.

zaczerwienienia

Mam dosyć blisko skóry naczyńka krwionośne na twarzy, na zmiany temperatury i wiatr reaguję zaczerwienieniem, jak się wkurzę tyż. Z wiekiem jest niestety coraz gorzej, skóra coraz bardziej reaguje, muszę coś przed zimą sobie sprawić. Znalazłam reklamę Eucerinu, to jakaś seria kremów i toników z

zaczerwienienie na oku

Mały ma na górnej powiece jakby krostkę w kolorze skóry a na dole ma zaczerwienienie. Jak się przyjrzałam to przez tą krostę delikatnie ma jakby opadająca powiekę w kąciku bądź mniejsze oko, nie wiem jak to nazwać. Miała któraś styczność u swoich dzieci z podobnym problemem. Aha oko chyba nie

Re: Zaczerwienienie piersi przy karmieniu

Tez tak mialam na obu piersiach. U mnie samo przeszlo. Nawet obylo sie bez kapusty. Ale moze dlatego, ze Corka czesto sie domagala ssania.

Re: Zaczerwienienie piersi przy karmieniu

wygląda na poczatek stanu zapalnego- częste karmienie z tej bolącej piersi , okłady z kapusty po karmieniu, można przeciwzapalnie ibuprofen 3 razy dziennie nie masować piersi w tym przypadku do lekarza- gdy będzie wysoka temperatura ponad 24 godziny, ogólna osłabienie- czyli na razie nie widzę powod

Re: Zaczerwieniona skóra twarzy po porannym myciu

Dziewczyny od niedawna zaczęłam sosować maseczki algowe, które sama sobie przygotowuję- kupuje w internecie mikroorganiczne algi, po czym mieszam je z ciepłą wodą- po kilku tygodniach stosowania zobaczyłam efekty- moja skóra stała się jaśniejsza i pozbawiona zaczerwień algi bowiem świetnie łagodzą

Boli mnie buzia! zaczerwienienie w środku na polic

Czy wiecie może co to jest. Dwa dni temu zauważyłam w buzi u córki (3 lata) zaczerwienienie po wewnętrznej stronie policzka. Dzisiaj mówi że boli ją buzia, wydaje mi się ze może być tam trochę jakby zaropiale ale nie jestem pewna. Wygląda jakby sobie przygryzla policzek i tak też mówi. Co z tym

zaczerwienienie twarz, zimne dłonie, senność

Witam, od jakiegos czasu zaobserwowałam u siebie ze czesto mam zimne ręce, krowotoki z nosa a twarz jest czerwona i gorąca, szybko sie mecze i to powoduje ze jestem spocona i bardzo czerwona na twarzy, niezalenie od pory roku i temperatury na zewnatrz, odczuwam również co jakis czas szybkie bicie se

Zaczerwienienie i popękana skóra oklic intymnych

Córka ma 3,5 roku. Od półtora roku walczymy z zaczerwienieniem skóry między posladkami i między wargami sromowymi. Było podejrzenie drożdżycy, ale badania wykluczyły tą opcje. Podrażnienie raz jest większe raz mniejsze, ale praktycznie nigdy skóra nie jest w stanie idealnym. Doraźnie pomagał

Re: guzek i zaczerwienienie po pierwszej szczepio

Witam, na lewym ramieniu dzieci szczepione są BCG i odczyn zwykle nasila się w ciągu kilku tyg. W zmianie może pojawić się wydzielina, może się ona ewakuować ( należy wówczas przykładać tylko jałowym gazikiem). Gdyby niepokojąco powiększał się węzeł chłonny pod lewą pachą należałoby przyśpieszyć ko

Re: Zaczerwienienie ujścia pochwy u 2-latki

Witam, nie zalecam pimafucortu na miejsca intymne gdyż maść ta zawiera steryd. Podane przez mamy plukanki jak najbardziej (rumianek, Rivanol, T. rosa...). Trudno mi stwierdzić czy zaczerwienienie u córeczki faktycznie wymaga leczenia, gdyż dziewczynki w wieku przedpokwitaniowym powinny mieć

Re: Zaczerwienienie ujścia pochwy u 2-latki

być ok - jedynie nie zdążę jej podmyć. Kiedyś, przy innej infekcji, dałam taką próbkę na posiew i było ok, choć każda infekcja inna. Z tym zaczerwienieniem jest różnie, raz jest raz nie ma, poprzednio też w nadmanganianie kąpałam, ale był brzydki zapach moczu, teraz zaczerwienienie. Pytałam nawet

dziwne zaczerwienienie

Mój synek ma 14, 5 miesiąca. Ostatnio zauważyłam że w okolicach krocza i moszny pojawiło mu się dziwne zaczerwienienie wraz z krostkami. Od urodzenia używamy tej samej firmy pieluszek i nigdy nie był na nie uczulony. Stosowałam już Sudocrem oraz linomag ale niestety nic nie pomogło. Proszę o rade

zaczerwienienie

Moja 3 miesięczna coreczka od tygodnia ma zaczerwienienie w okolicy odbytu. Smarowalam juz sudocremem, myłam w krochmalu, wietrze, ale jak na razie bez zmian.Doradzcie cos Drogie Mamy, co to moze byc i jak to wyleczyc?

Re: Zaczerwienienie ujścia pochwy u 2-latki

prawidłowo? tzn. po umyciu, środkowy strumień, bezpośrednio do pojemnika? Jeżeli nie, bakterie w moczu mogły wyjść z powodu zanieczyszczenia próbki. U nas przy zaczerwienieniach najlepiej sprawdzały się nasiadówki z nadmanganianu potasu (wsadzałam córkę do wanny, rozpuszczałam tabletkę tak żeby woda miała

Zaczerwienienie ujścia pochwy u 2-latki

Jakiś czas temu zauważyłam zaczerwienione i przekrwione ujście pochwy u córki. Leczymy się u lekarza rodzinnego od kilku tygodni - wyszły bakterie w moczu - dostała antybiotyk + furaginę. Następne badanie wykazało nieliczne bakterie i na doleczenie dostała znów furaginę. Do tego wszystkiego

Re: zaczerwienienia

Ja mam Iwostinu bardzo dobry krem przeciwko zaczerwienieniom. Ale on redukuje przekrwienie skóry ogólne, na rumieńce od mrozu to raczej mało pomaga. -- If you can't annoy somebody, there's little point in writing. /Kingsley Amis/ Dziergam#Pichcę

Zaczerwienienie i grudka

Karmie piersia od 10 mies. Pokarmu nie jest zbyt duzo. Dokarmiam od poczatku. Tydzien temu pojawilo sie zaczerwienienie w dolnej czesci piersi. Jest wyczuwalna grudka wielkosci ziarnka grochu w tkance podskornej. Początkowo tkliwa, teraz nie. Skóra lekko uniesiona. Przypuszczam, ze moze byc to

zaczerwienione kąciki oczu

Dzień dobry, moja 14 miesięczna córka od kilku dni ma zaczerwienione zewnętrzne kąciki oka. Wygląda trochę jak uczulenie, ale w takim miejscu? Przy jednym oku zmiana jest bardziej widoczna niż przy drugim. Będę wdzięczna za sugestie, co to może być i co z tym robić.

zaczerwienienie skory

Na nodze, na wewnetrznej stronie uda, w kazdym miejscu gdzie slipki go dotykaja, pojawilo mi sie dobry miesiac temu wyrazne zaczerwienienie skory.I nie znika. Mysle, ze moze byc tego powodem albo tarcie slipek o noge, albo pot. Na pewno nie brak higieny. Nie ma zadnych krost, nic mnie nie boli

zaczerwienienie nad ustami/"wąsik"

bezsterydowe. Powiedzial, ze nie ma jak zrobic mi badan poniewaz to zaczerwienienie nad ustami jest tylko tak jakby plamą, czasem pojawia sie kaszka, ale nie ma jak pobrać wycinku czy czegokolwiek. POmocy.. Moze ktos z was spotkal sie z czyms podobnym? To jak opryszczka, ciagle wraca, zniknelo tylko na jeden

zaczerwienienie..

mam pytanie. od 3 dni bardzo swedzi a nawet szczypie mnie "tam na dole". i sie zastanawiam co to moze byc. i wlasnie tam gdzie mnie tak swedzi mam zaczerwienienie.. Prosze powiedzcie mi czy mialyscie keidys takie "cos" i od czego to bylo i co to moze byc??

Rozległe zaczerwienienia na twarzy, jaki makeup?

Kochani proszę was o pomoc, może coś poradzicie? Jakiej firmy jest dobry makeup, abym nogła ukryć te zaczerwienienia? słyszałam, że trzeba dobrać make up w odcieniu lekko żółtawym a nie różownym, wtedy dobrze maskuje rozległe zaczerwienienia, chodzi mi także o dobry podkład kryjący. Dodam że mam

Re: zaczerwienienie na oku

Okazało się że to gradówka czy jakoś tak się nazywa. Dostał krople, kazali masować przykładac ciepłe okłady i tyle. Oby zeszło.

Zaczerwienienie,pieczenie,ranki - miejsca intymne

Witam Od jakiegoś czasu zauważyłam, ze mam strasznie zaczerwienione okolice miejsc intymnych. Dodatkowo mam też małą ranke, otarcia strasznie szczypie, a czasami swędzi. Czy jest możliwe by zrobiło się to od podpasek? Często zdarza mi się zamiast wkładki poza okresem założyć małą podpaskę bo

zaczerwienienie

mam pytanie. od 3 dni bardzo swedzi a nawet szczypie mnie "tam na dole". i sie zastanawiam co to moze byc. i wlasnie tam gdzie mnie tak swedzi mam zaczerwienienie.. Prosze powiedzcie mi czy mialyscie keidys takie "cos" i od czego to bylo i co to moze byc??

Re: Rozległe zaczerwienienia na twarzy, jaki make

magdaa1977 napisała: > Kochani proszę was o pomoc, może coś poradzicie? Jakiej firmy jest dobry makeup > , abym nogła ukryć te zaczerwienienia? słyszałam, że trzeba dobrać make up w od > cieniu lekko żółtawym a nie różownym, wtedy dobrze maskuje rozległe zaczerwieni > enia, chodzi mi

Re: Rozległe zaczerwienienia na twarzy, jaki make

enith napisała: > Są korektory na zaczerwienienia, zazwyczaj w kolorze zielonym. Korektory żółte > z kolei sprawdzają się do maskowania sinych cieni pod oczami. Sam podkład niewi > ele poradzi, jeśli zaczerwienienia są mocne i/lub rozległe. Szukaj więc zielony > ch korektorów, a

Re: Rozległe zaczerwienienia na twarzy, jaki make

Są korektory na zaczerwienienia, zazwyczaj w kolorze zielonym. Korektory żółte z kolei sprawdzają się do maskowania sinych cieni pod oczami. Sam podkład niewiele poradzi, jeśli zaczerwienienia są mocne i/lub rozległe. Szukaj więc zielonych korektorów, a podkład kup dopasowany kolorem do twojej

zaczerwienienia

mam problem z zaczerwieniami na twarzy, glownie w okolicy nosa pod oczodolami, wchodza troszke na policzki... nie znosze podkladow, mam cere mieszana z tendencja do przesuszania, stosuje zatem krem nawilzajacy i na to puder sypki clinique... gdyby nie te zaczerwienienia to wszystko byloby super

Re: Zaczerwienienia na szyi u 3-miesieczniaka

Witam! Poniżej wklejam link do wątku, który rozpoczęłam kilka tygodni temu: forum.gazeta.pl/forum/w,572,131166187,131166187,zaczerwienienia_pod_szyjka_kolankami_i_w_lokciach.html Historia z moim synkiem wygląda niemal identycznie: najpierw wysypka, którą zwalczyliśmy i "pozostałości" w

Re: Boli mnie buzia! zaczerwienienie w środku na

Może afta lub pleśniawka.Kup dezaftan bo jest lepszy niż aftin.To pomaga na wszelkie obtarcia i zaognione ranki.

Re: Boli mnie buzia! zaczerwienienie w środku na

może być zapalenie jamy ustnej dzieci.pl/kat,1024253,title,Zapalenie-jamy-ustnej,wid,14398974,wiadomosc.html?smgputicaid=6117fe -- Nie mów o sobie źle....inni zrobia to znacznie lepiej ;)

Re: Boli mnie buzia! zaczerwienienie w środku na

afta? nie zawsze sa biale. Ale bywaja bardzo bolesne. kupilabym aphtin w aptece i smarowala, napewno nie pogorszy sprawy.

Zaczerwienienie w okolicach warg sromowych.

Witam. Moja 5 letnia córka dostawała przez tydzień antybiotyk. Wczoraj zauważyłam u niej zaczerwienienie w okolicach warg sromowych, posmarowałam je na noc sudocremem. Dzisiaj zauważyłam, że zaczerwienienie jest jeszcze większe. Czy wiecie może drogie mamy czym mogę jej to smarować?

zaczerwienienia pod szyjką, kolankami i w łokciach

Mój synek jako 10-dniowe dziecko dostał paskudnej wysypki, zrobiła mu się "skorupa" na buzi i głowie, wypryski na ciele, złaziła skóra, swędziało. Po jakimś czasie zeszło, po zastosowaniu odpowiedniego mydełka i maści, ale pozostały resztki: zaczerwienienie pod szyjką i w zgięciach kolan

Re: Boli mnie buzia! zaczerwienienie w środku na

mojego synka też bolał ostatnio i też wyglądało na przygryzienie, krzyczał jak się tego polika od zewnątrz dotykało nawet, posmarowałam raz gencjaną na wodzie ( została mi po ospie ) i nie wiem czy pomogło ale jakby temat po 2 dniach przestał istnieć. -- [ur

zaczerwienione dziąsła a ropna krosta

hej mam pytanie mój półtoraroczny synek ma strasznie zaczerwienione dziąsełka wokół dolnych ząbków(z przodu) wyglądają okropnie Smutny w ostatnich dniach miał gorączkę był strasznie płaczliwy marudny w dodatku na brodzie wyszła mu czerwona krosta z ropą Ropa znika i pojawia się jest tylko jedna

zaczerwieniony pępek

Pani doktor, synek ma 3 lata, co jakiś czas ma zaczerwieniony pępek, a gdy użyje octeniseptu do dezynfekcji, syn mówi że go szczypie. Z czego może wynikać zaczerwienienie? Czy to kwestia "wklęsłego" pępka? Czy takie objawy powinny mnie zaniepokoić?

Katar, kaszel, zaczerwienione gardło

Moja 3,5 miesięczna córka złapała od teściowej wirusa. Najpierw katar, potem doszedł kaszel i zaczerwienione gardło. Pediatra kazała dawać Flavamed 2x i Nasivin do noska oraz odciągać wydzielinę z nosa. Niestety wydzielina siedzi głęboko i czasami nie daje się nic odciągnąć a dziecko się męczy

Re: zaczerwienienie

Dzieki Mamy!!! Drozdzaki to raczej nie sa bo to chyba piecze, a mala nie placze i nie narzeka na to zaczerwienienie.

zaczerwieniona skóra na siusiaku...

Pani doktor, synowi często powraca problem zaczerwienionej końcówki siusiaka. Już nie wiem co z tym robić. Byłam u pediatry, powiedziała że to częste w tym wieku ( 4 latek). Przepisała Detromecyne na kilka dni. Inne lekarz zalecił zamiennie neomecyne. Ale wypadałoby co 2 tygodnie smarować... bo

Re: zaczerwienienie pochwy u niemowlaka

od tych brzydkich kup "na zeby" czesto pupa i okolice sromu robia sie zaczerwienione.

Podejrzane zaczerwienienia

moja córka ma często zaczerwienione okolice "pipki", czasami nawet to zaczerwienienie sięga do pupy córka mówi ze to bardzo szczypie i czasami nawet z tego powodu płacze, szczególnie po kąpieli podejrzewano ze to z powodu alergii ale badania nic nie wykazały, robaków też nie ma, mocz

Zaczerwienienie pod oczkami u 2 latki

Moja 2 letnia córeczka ostatnio dosyć często ma zaczerwieniona skore pod bezpośrednio pod oczami,później ta skora robi się sucha i tak w kolko.smaruje jej to kremem cortineff,i jest poprawa ale na 2-3 dni,a potem to samo.i nie wiem gdzie się z tym udać,do okulisty,dermatologa?lekarz rodzinny nie

Re: zaczerwienione okolice miejsc intymnych- odp

u nas na wszelkie zaczerwienienia i odparzenia świetnie sprawdza się Tormentiol -- Od 30.09.2011 jest nas troje :)

Re: Zaczerwienienia na szyi u 3-miesieczniaka

Witam! Mam ten sam problem ze swoim 11 miesięczniakiem.Lekkie zaczerwienienie pojawiło sie u niego jakieś 2 msc temu i wtedy nasza pediatra powiedziała że to nic innego jak podrażnienie." Dziecko ma krótką szyję i styka sie ona z tułowiem troche sie spoci no i tak wygląda" Nic na to nie

Re: zaczerwienienia pod szyjką, kolankami i w łok

Dzięki wielkie za porady. Będę próbować, a w razie czego jednak pobiegnę o lekarza. Synek nie jest już taki malutki, ma 2 miesiące, a te zaczerwienienia są gdzieś od miesiąca, jak tylko przeszła tamta pierwsza wysypka.

Re: Jaki krem na zaczerwienienia?

Polecam EUCERIN niwelujący zaczerwienienia skóry, z pompka. Rewelacja. Cena ok 70 zł.

Zaczerwienienie po ogórku kiszonym

Pani Doktor, moja 13 miesięczna córeczka uwielbia ogórki kiszone. Jednak po zjedzeniu ogórka zawsze wokół ust występuje zaczerwienienie skóry, które po ok. 10 minutach samo znika. Czy jest to objaw alergii? Czy mam przestać podawać jej ogórki? Będę wdzięczna z odpowiedź. Pozdrawiam

zaczerwienienie

Mam pytanie do Pani Doktor u mojego 3,5 tyg synka zauważyłam dziś zaczerwienienie na koncu siusiaka przeczytałam ,ze może to być rumień pieluszkowy, który się właśnie tam ulokował co należy z tym zrobić na razie założyłam pieluszkę innej firmy (z Happy na Pampersa) czy trzeba iśc do lekarza

zaczerwienienia

Witam mam 6mies. córeczkę ząbkuje i od śliny ma czerwoną brodę i szyjkę staram się jej wycierać smarować kremem emalium i nic nie pomaga może znacie jakąś maść czy krem co by jej pomodło. DZIEKUJĘ

AZS, alergia, grzybica? zaczerwieniona pupa

Córka ma 3,5 roku. Od półtora roku walczymy z zaczerwienieniem skóry między posladkami i między wargami sromowymi. Było podejrzenie drożdżycy, ale badania wykluczyły tą opcje. Podrażnienie raz jest większe raz mniejsze, ale praktycznie nigdy skóra nie jest w stanie idealnym. Doraźnie pomagał

Zaczerwienienie twarzy - objaw alergii???????????

Pomóżcie. Czy to że dziecko ma zaczerwienioną twarz z przodu, wygląda tak jakby się przegrzała, może oznaczać alergię? Nie jest to błyszczące, boki twarzyczki ok. Do tej pory reagowała wysypką albo kupką. Teraz wprowadzamy żółtko. To już trzecie podejscie do żółtka, wcześniej po nim była wysypka a

klopotliwe zaczerwienienie

mam kłopot od tygodnia mam zaczerwienione pośladki w okolicach odbytu jest to uciążliwe, piecze i swędzi. Co to może być i jak to leczyć?

Re: zaczerwienienie okolic wstrzykniec

to normalny objaw. Zaczerwienienie znika po ok 2 tygodniach, nasila się po kąpieli.

zaczerwienienie dziąsła

smok ma prawie 2,5 roku.nad górna jedynka i dwójką pojawiło mu sie zaczerwienienie i lekkie opuchnięcie niebolesne-czym można posmarowac dziąsło i czy komuś tez sie to zdarzyło?czy przyczyna może być twardy pokarm i zadrapanie dziasła?pozdrawiam

zaczerwienione okolice miejsc intymnych- odparzen

zaczerwienione okolice miejsc intymnych- odparzenie? Zosia ma bardzo czerwoną skórę w okolicach warg,jakby mini pęcherzyki ale głównie zaczerwienienie- kurczę nie wiem jak to opisać nie tam w środku tylko na fałdach skórnych. Ma często zmiaenaią pieluchę, dupka ładna... Nie wiem czy to odparzenie

Zaczerwienione jąderka

Mój Maluch od pewnego czasu ma zaczerwienione jąderka. Nie wiem co mam o tym myśleć, bo nie powinno to być odparzenie gdyż używamy pieluch wielorazowych, które zmieniamy praktycznie po każdym siku. Zresztą to tylko jąderka są czerwone, pupa jest ładna. Boję się, że to może chodzić o coś innego i

Re: dziwne zaczerwienienie!

MOja mała też od kilku dnia ma zaczerwienione wargi sromowe - dzisiaj byłysmy u lekarza. Twierdzi ze to grzybica - nikt w domu niechoruje, na basen nie chodzimy :( Dostała clotrimazolum, jak nie bedzie poprawy to mam zastosowac PIMAFUCORT.

Re: Jaki krem na zaczerwienienia?

latoya25 napisała: > Polecam EUCERIN niwelujący zaczerwienienia skóry, z pompka. > Rewelacja. Cena ok 70 zł. nivea jest nic nie warta

Re: Zaczerwienienie ujścia pochwy u 2-latki

Bardzo dobrze jest zrobić "nasiadówki" z użyciem ziół Vagosan (na prawdę szybko pomagają). Można również przemywać Tantum Rosa. Trzymam kciuki, bo wiem jaki to problem.

Zaczerwieniony siusiak ... czym smarować?

witam, jak w temacie - syn ma skończone 3 miesiące - od wczoraj ma lekko zaczerwienionego siusiaka (na końcówce) - nie ma żadnego obrzęku, raczej mu to nie dokucza (daje normalnie dotykać, przecierać), nic się nie sączy, siusia normalnie (czyli sporo) ... nie chcę biec od razu do lekarza z tym (mąż

zaczerwienienie po szczepieniu

zauważyłam że w miejscu tego niby zgrubienia jest zaczerwienienie którego wcześniej nie było ale pod palcem nie czuję juz zgrubienia, czy może to być jakimś przeciwskazaniem do kolejnego szczepienia?słyszałam różne teorie , że nawet przy tym pierwszym szczepieniu(w 6 tyg.)jak jest właśnie grubienie to

Re: zaczerwienienie wokół ust

Witam. Mam ten sam problem. Córka ma 11 msc, 3 ząbki już wyszły 2 następne już prawie. Od jakiegoś czasu córcia strasznie się ślini i ma zaczerwienienie z małymi krostkami pod ustami. Nie wiem co z tym robić, czym smarować?

zaczerwienienia w kącikach ust

witam. mam taki oto problem: mam zaczerwienione kąciki ust. stosowałem już wiele maści i kremów ale niektóre tylko pogarszają sprawę. jedyny krem który mi pomaga to bambino ale to jest tylko chwilowe. wystarczy że przemyje twarz i znowu to samo. poradźcie mi coś bo już nie mam na to siły. z góry

jak duże zaczerwienienie po DTP

Moje dziecko ma pół ramienia zaczerwienionego po DTP. Czy się z tym spotkaliście? CZy stosowaliście okłady, leki ?

Re: Zaczerwieniony siusiak ... czym smarować?

to pewnie zwykłe odparzenie, jak widziałam że mały ma coś zaczerwienione to zwykłym kremem na odparzenia - bepanthen - i po sprawie. -- http://www.suwaczki.com/tickers/ex2bpx9ikb7exete.png

Re: Jaki krem na zaczerwienienia?

Pozbycie się zaczerwienień,reakcji na zimno, trądziku różowatego,to w niektórych przypadkach walka z wiatrakami.W moim przypadku już kilka lat walczę,jednym kremem się nic nie wyleczy i nie załagodzi.Trzeba próbować,i jeszcze raz próbować jedne pasują drugie odstawiamy,Mnie Rosaliac bardzo

Re: zaczerwienienie narządów

Dziękuje za wskazówki, pomogło. Dzisiaj jest niedziela a po zaczerwienieniu ani śladu :), jutro tylko to sprawdzimy u ped. Jestem wdzięczna za pomoc, bo dzięki niej tak szybko się z tym uporałam. Pozdrawiam

dziwne zaczerwienienie/ropienie u stóp

Wczoraj moja 71-letnia mama pokazala mi swoje stopy i się przeraziłam - symetrycznie u dwóch stóp z ogniskiem przy 3-4 palcu ma zaczerwienienia i sączace się rany siegajace na pół stopy. Czyms tam leczy ja dermatolog, trwa to już miesiac, ponoć się zmniejsza. Po mojemu to dziwaczne jak na alergie

Re: Zaczerwieniona i sucha skóra na bródce

możliwe że marchewka i ziemniak albo owoce cytrusowe jak cytryna ja niedawno dałam mojemmu paracetamol truskowkowy kilka ml i wyszło uczulenie na truskawke bardzo duze wiec nawet kilka kropel moze spowodowac wysypke tak samo niewiedziałam ze marchewka i ziemniak mojego małego uczula no i tak jest ni

Zaczerwienienie i zgrubienie na sutku u roczniaka

Proszę o pomoc. U naszego rocznego synka zauważyliśmy kilka dni temu lekkie zaczerwienienie na lewym sutku. Początkowo myśleliśmy, że to zadrapanie, obtarcie. Na drugi dzień zaczerwienienie się powiększyło, a kolejnego pojawił się wyczuwalny guzek. Dziecko poza zaczerwienieniem i guzkiem zachowuje

Re: Zaczerwienienie twarzy - objaw alergii???????

Zaczerwieniona buzia to może być alergia. Błyszczące policzki to po mleku. Poczekajcie jeszcze z tym żółtkiem. A jak już będziesz wprowadzać to lepiej będzie zacząć od wprowadzania jako składnik np. w kluseczkach a nie jako ugotowany kawałek do zjedzenia.

Re: zaczerwienienie narządów rodnych

wykap w rumianku,krochmalu,jak najczesciej niech lezy z gola pupa.I odpusc chusteczki,do mycia tylko woda.A miedzy wargami sromowymi moze byc zaczerwienienie bo wyscielane od wewnatrz sa sluzowka. -- Landryna

dziwne zaczerwienienie/ropienie u stóp

Wczoraj moja 71-letnia mama pokazala mi swoje stopy i się przeraziłam - symetrycznie u dwóch stóp z ogniskiem przy 3-4 palcu ma zaczerwienienia i sączace się rany siegajace na pół stopy. Czyms tam leczy ja dermatolog, trwa to już miesiac, ponoć się zmniejsza. Po mojemu to dziwaczne jak na alergie

zaczerwienienie piersi

zrobil sie w nocy z wtorku na srode, wydaje mi sie ze z powodu nawalu, corcia dluzej pospala, zaczela mnie bolec piers, zwlaszcza sutek i otoczka - choc nie sa poranione. Rano juz mialam temperature 38,5 i zaczerwienienie piersi promiescie od sutka w bok (gdzies tak na godzinie 10 ;) ), przez caly dzien

Re: Zaczerwieniony siusiak ... czym smarować?

Lekko zaczerwienionego siusiaka raczej niczym nie smarowałam i czekałam aż samo zejdzie. Jak wyszło na mosznie odparzenie poważniejsze z krostkami, to lekarka zaleciła tormentiol (który na tym forum raczej nie jest polecany). Smarowałam nim, pomagał tak sobie i długo nam walka z tym odparzeniem

Zaczerwienione oczy

Mój synek od kilku dni ma zaczerwienione białka w oczkach ale tylko w tych "częściach" przy nosku. Nie mam pojęcia od czego. Trze oczka ale tak jak zawsze jak jest śpiący i chwilkę jak się obudzi. W każdym razie nie robi tego częściej niż zwykle. Oczy nie łzawią, nie ma żadnej wydzieliny

Re: zaczerwienienia

Jest to zaczerwienienie a nie ta zaczerwia. Czyli do zaczerwienień.

zaczerwienienie okolic wstrzykniec

czy moze u kogos z Was, podobnie jak u mnie, pojawia sie po interferonie zaczerwienienie w okolicach wstrzykniecia? jak je leczycie? lekarz dermatolog powiedzial, ze to moze byc uczulenie na zalaczone do zastrzykow waciki do dezynfekcji strzykawki i miejsca wstrzykniecia.

Jaka jest różnica między kremem BB a kremem CC?

Jaka jest różnica między kremem BB a kremem CC?

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zaczerwienienie