Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

Miałam zapalenie mieszków włosowych ale po depilacji, pomógł mi krem z mocznikiem, pilarix i słabszy cerkoderm. Teraz co jakiś czas profilaktycznie smaruję się balsamem Urea 10% z rossmana, jest też szampon z tej linii, kosztuje mniej niż 10zł, może warto spróbować. -- http://lb5m

zapalenie mieszków wlosowych -help

Od jakiegoś czasu swędzi mnie głowa, mam wrażenie ze ciągle sypie mi się łupież,włosy bardzo szybko się przetluszczaja.okropnosc.byłam u dermatologa,pani dr orzekła ze to właśnie zap.mieszków wlosowych,ale z racji tej ze karmię piersią nie da mi żadnych leków,tylko mogę myć specjalnym

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

Podobno kokosowy jest dobry. -- Mam odsmyczowe i odkuwetkowe zapalenie mózgu :):):):)

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

A olejowanie skóry głowy i włosów? A noz widelec pomoże? Wez zaolejuj na noc ( owin głowe foliowym czepkiem i ręcznikiem). -- Mam odsmyczowe i odkuwetkowe zapalenie mózgu :):):):)

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

Dzięki dziewczyny. Może spróbuję,ale jaki olej powinnam zastosować,bo jest ich od groma:-( Rebelka,dziękuję za info,po kolei będę próbować:-)

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

Dodatkowo polecam picie herbatki z czystka. Działa silnie przeciwzapalnie, przeciw grzybiczo i antybakteryjnie również na skórę głowy, tylko trzeba ją pić regularnie dwa razy dziennie przynajmniej przez dwa tygodnie -- I`m Robal and I am mad! dziupla robala zapiski roztrzepane http://i49.tinypic

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

Ja tez mam oliprox,ale mam wrażenie że on daje tyle ze nie jest gorzej,takie zawieszenie.chociaż bywają dni ze włosy wyglądają naprawdę źle,wstyd do ludzi wychodzić(a musze).czemu dermatolodzy to olewaja?

Re: zapalenie mieszków wlosowych -help

nie wiem jaki używałaś , mnie pomaga Oliprox , niby przeciwłupiezowy, ale ja na swędzenie stosuję , www.ceneo.pl/7768495#tab=reviews_scroll generalnie , to mam bardzo podobne problemy i w pakiecie dodatkowo wypadają , dermatolodzy w zasadzie olewali mnie do tej pory , osobiście wypróbowałam szamp

Zapalenie mieszka wlosowego.

Mam zapalenie mieszka wlosowego...w okolicach odbytu - cholernie boli. Taki pech, ze akurat sobota. Oddzwonila do mnie lekarka z answering service i powiedziala, ze moge moczyc w Epsom Salts a jak dalej bedzie mnie bolec, to mam przyjsc w poniedzialek. Znacie moze jakies inne sposoby, ktore moga

zapalenie mieszka włosowego? dermatolog dziecięcy

pediatrów oceniło, że to zapalenie mieszka włosowego. Odesłali nas do dermatologa i tu pojawia się problem, bo żadne ich porady nie pomagają. Ani szorowanie przy kąpieli, ani natłuszczanie i kąpanie w płynach dla alergików, ani maści lżejsze, ani z mocznikiem, a ostatnio antybiotyk w maści (Bactroban). Wg

Re: Krostka/syfek..zap.mieszka wlosowego?

Witam, trudno mi jednoznacznie ocenić czy to zapalenie mieszka ale wygląda na nadkażenie bakteryjne i antybiotyk w maści mógłby pomóc, pozdrawiam serdecznie

czy to zapalenie mieszków włosowych? jak

dobrego pytanie: czy to jest to zapalenie mieszków włosowych? Jak sobie z tym poradzić definitywnie? Jakieś mikro-dermabrazje, makro-dermabrazje? Jest coś co działa? Bo już mi ręce opadają..... Mam nadzieję, że mnie nie pokażecie forumowym ostracyzmem za takie wywlekanie swych niedoskonałości, ale może

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

wyslalam na priva....a wlasnie sobie przypomnialam Twoj post na mamach, wiec bedzie ciag dalszy :)

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

Serdecznie wspolczuje :( Pamietam, ze jako dziecko (6-7lat) mialam czyraka. Strasznie bolesna sprawa :( Zycze szybkiego powrotu do zdrowia ! :)

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

To inaczej czyrak. Nigdy nie mialam ale ponoc wlasnie ichtiolowa wyciaga ta rope. Skoro jest to powszechnie przyjete, to moze warto sprobowac?

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

Beatamc, dzieki za e-maila. Bylam u lekarza, dostalam recepte na masc z steroidami i polecil druga bez recepty znieczulajaca. Leczenie ma trwac 5-10 dni.

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

Masc ichtiolowa to Ichthammol Ointment 20%. Jest dostepna bez recepty ale raczej nie znajdziesz jej na polce. Trzeba poprosic o nia farmaceute. Na czyraki (boils) niezastapiona.

Zapalenie mieszków

Na zapalenie mieszków najlepszym lekarstwem jest słońce, a jak go nie ma to dermatolog poleciła mi krem Cerkoderm 15 (dostępny w aptekach). Krem dobry jest też na pięty

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

skibunny napisała: > moze sobie posmaruj zwyklym bacitricine czy triple antybiotic. Pewnie ze tak! Masc ichtiolowa to nie zaden cudowny lek, ot, zwykla masc przeciwbakteryjna (chociaz moja babcia nie zna innego leku :D). -- http://fotoforum.gazeta.pl/photo/7/re/qd/3acg/EyS38bArbyduwnye7X.jpg

Re: Zapalenie mieszka wlosowego.

Kochana, nie wiem nic o masci ichtiolowej, ale u mnie w pracy kolega to mial w nosie i to byla straszna tragedia:) bo on z gatunku metrosexual:) wrazliwy na punkcie wlasnej urody:) odczekiwal z wizyta u lekarza do ostatniej chwili az mu nos spochl dwukrotnie; wiec nie czekaj zbyt dlugo; on wyladowa

Zapalenie mieszka włosowego?

Czy mały ropny wyprysk przebity włosem na skórze główki mojego synka to zapalenie mieszka włosowego? Jeżeli tak to co mogło wywołać to zapalenie? Czy iść z tym do lekarza?

zapalenie mieszków stawowych

Mam potworny ból "chodzący" po stawach barku,najpierw lewego, potem prawego, a teraz prawej dłoni. Lekarz mówi, że to zapalenie mieszków stawowych i że się tego nie leczy i dał mi tylko Ketonal forte. A może jednak ktoś zna jakąś inną metode na tą chorobę a nie tylko lek przeciwbólowy

Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

witam niezależnie od tego czy depiluje nogi depilatorem czy maszynką, na moich nogach powstają brzydkie kropki. Nie sa ropne tylko takie czerwone. Z nich wyrastają kolejne włoski. z tego co sie orientuję to jest to zapalenie mieszków włosowych. Wygląda to fatalnie. Wstydzę się chodzić w sukienkach

Re: Zapalenie mieszka włosowego?

Czynnikiem wywołującym zapalenie mieszków włosowych jest gronkowiec złocisty. Zakażeniu sprzyja duża wilgotność i maceracja skóry. Wykwitem pierwotnym jest przymieszkowa grudka lub krostka otoczona zapalnym rumieniem. Zmiany są zwykle liczne, mogą być rozsiane lub zgrupowane. Rozpoznanie ustala

zapalenie mieszka wlosowego

Synek kolezanki boryka sie z zapaleniem mieszka wlosowego.dostalam od niej pare ubranek dla mojego dziecka.I tu moje pyt-czy moge zakladac te ubranka synkowi,czy to zapalenie moze "przeniesc" sie z dziecka na dziecko?Jesli sie nie przenosi to czy wystarczy zwyczajne pranie w proszku dla

zapalenie mieszka włosowego (pochwa) a 29t. ciąży

Jestem w 29 tygodniu ciąży i w pachwinie pojawiły mi się dziwne krostki. Lekarz stwierdził, że jest to zapalenie mieszka włosowego. przepisał mi maść Bedicort. W ulotce napisano,że nie jest ona wskazana dla kobiet w ciąży więc jej nie użyłam. Proszę o pomoc czy powinnam zasięgnąć porady innego

zapalenie mieszków włosowych przy hashi (rady)

Hej,czy ma ktoś lub przechodził zapalenie mieszków włosowych np.na nogach. Ja to mam i nie mam pojęcia skąd to u mnie się wzięło. Nie twierdzę, że przy Hashi występują jakieś tego typu dolegliwości skórne, ale słyszałem o związkach chorób tarczycy jak np.hashimoto z alergiami np

Zapalenie mieszka włosowego?

Czy mały ropny wyprysk przebity włosem na skórze główki mojego synka to zapalenie mieszka włosowego? Jeżeli tak to co mogło wywołać to zapalenie? Czy iść z tym do lekarza? Chciałam jeszcze nadmienić, że mały ma 4 i pół miesiąca. Od 2 tygodni pojawiają mu się na ciele krostki, które przypominają

zapalenie mieszków włosowych

maści Fucidin oraz Bedicort G. Obie stosowałam zgodnie z zaleceniami lekarza, nie gole nóg, robie piling. Cóż efekt nie jest zadowalający. Pozostały mi wyrażne zgrubienia pod skórą oczywiście z brązowymi przebarwieniami. Jak się orientuję z zapalenia mieszków włosowych wyleczyć się nie można, a lekarka

Re: Zapalenie mieszków włosowych

Zapomniałam dodac,ze lekarz stwierdził,ze to zapalenie mieszków włosowych.

zapalenie mieszka wlosowego??

Dziewczyny, czy znacie jakies rewelacyjne preparaty na zniwelowanie straszliwego swedzenia dzien po ogoleniu nog. Odrastajace wloski sa tak strasznie twarde, ze draznia skore a moze to wlasnie zapalenie mieszka wlosowego. Oczywiscie drapie to wiec mam pelno malych strupkow na lydkach. Kiedys

krostki po depilacji-zapalenie mieszka?

powiedzcie mi prosze co to jest: po depilacji depilatorem pojawilo mi sie mnostwo krostek w miejscach wyrwanych wloskow. Czy to zapalenie mieszka wlosowego? Jesli tak to jak sie tego pozbyc? I czy to znaczy, ze depilacja depilatorem w moim przypadku odpada? Jak bedzie to wygladac po zastosowaniu

Re: zapalenie mieszka włosowego

Czy masz takie plamki czerwone? Bo ja jak miałam zapalenie mieszka to właśnie w takiej formie i tylko na twarzy. Lekarz zapisał mi roztwór o nazwie "Davercin", który stosuje sie tak jak tonik. Pomógł. Wszystko zniknęło.

zapalenie mieszka włosowego nad sutkiem.

Pobolewało, pobolewało - no i się ujawniło - Jest burchel, nie podchodzi ropa i pobolewa przy dotknieciu. Nie wiem jak pomóc temu zapaleniu wydostać się na wierzch. Może macie jakieś sposoby? Nie wiem - maśc na napalenie mieszków łosowych w tak delikatnych miejscach - tuż nad samą brodawką

Re: zapalenie mieszka wlosowego

Witam W takiej sytuacji jak najbardziej należy stosować antybiotyk. Inną sprawą jest, jaki antybiotyk, w jakiej postaci (miejscowo czy ogólnie) i jak długo? Przede wszystkim jednak warto wyjaśnić przyczynę nawracających zapaleń mieszka włosowego u Pani przyjaciela. Przydałoby się badanie ogólne

zapalenie mieszka wlosowego

moj przyjaciel ma zapalenie mieszka wlosowego. Czy znacie jeskis dobry sposob/rade, ktory by pomogl? Jakis czas temu byl u dermatologa i dostal antybiotyk, po ktorym sie poprawilo. Teraz znowu jest gorzej, a przeciez bez sensu jest stosowac caly czas antybiotyk. Z gory dziekuje za rady. PS Do

zapalenie mieszków włosowych :(

witam. od kilku lat cierpię na zapalenie mieszków włosowych. wyleczyc tego nie mozna ale szukam sposobu na zmniejszenie skutków czyli pozbycie sie przebawień na rekach (mam duzo ciemnych blizn po tych ropiejacych "krostach"). za miesiąc mam slub i suknie bez rekawów wiec prosze o rady

Re: Kwas mlekowy

Dodaję kwas do balsamu, żeby mi włoski nie wrastały. Generalnie w standardzie na wszystkich kończynach mam lekkie zapalenie mieszków włosowych i mocznik/złuszczanie/depilacja dobrze im robi.

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

k_linka napisała: > Ja tez mam. To rogowacenie okolomieszkowe. Pomagają na to słonce, Owszem, słońce pomaga dorywczo, ale długoterminowo pogarsza sytuację, bo pogrubia naskórek.

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

Sprawa jest genetyczna i na razie lekarstwo na nią nie istnieje. Pomaga słońce i moczenie w morskiej wodzie. Peelingi i smarowanie poprawia gładkość skóry, nie likwiduje natomiast czerwonych kropek.

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

To absolutnie nie musi być "opalanie się ". Po prostu wystarczy codziennie na 15 minut wystawić ramiona na słońce. W Grecji pochodź w bluzkach bez rękawków, efekt powinien być widoczny. Byłm niedawno u dermatolog i pytałam o najnowsze osiągnięcia w walce z rogowaceniem okołomieszkowym. G

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

Ja tez mam. To rogowacenie okolomieszkowe. Pomagają na to słonce, kremy z mocznikiem i kwasem salicylowym, natłuszczanie. Nie zaobserwowałam wpływu peelingów. Ja latem staram się odsłaniać ramiona i ignorować ludzi patrzących na mnie jak na trędowatą - a po kilku dniach wyglądam dużo lepiej. Powodem

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

Też mam coś takiego, na szczęście się nie przejmuję. Ale peelingi robię regularnie, no i co wieczór smaruję się balsamem (z racji przesuszania skóry wszędzie) - po 4 latach poprawy u mnie nie widać. -- elftherinii@yahoo.com

Krostka/syfek..zap.mieszka wlosowego?

Synek ma od okolo tyg mala krostke na policzku.nie znika.dzis mam wrazenie ze jest punkcik jakby z ropka..czy na poloczku moze to byc zap.mieszka wlosowego?smaruje punktowo tormentiolem ale moze czas do lekarza pokazac?nie widze tu w sumie nic powaznego ale kolezaka nastraszyla mnie tym zapaleniem

Re: Ta trzecia w łóżku

Moze do tego czasu znajdziesz mieszkanie z wypasną sypialnią, ktore owo łozko pomiesci ;) -- Mam odsmyczowe i odkuwetkowe zapalenie mózgu :):):):)

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

Yo_anko, nie przeczytałam wątku, może dziewczyny już to napisały. Mam tak samo. Tzn. miałam tak samo. U mnie zadziałało "nicnierobienie". Na zdjęciu widać, że masz podrażnione. Spróbuj przez, mhm, 2, może nawet 3 tygodnie nie dotykać rąk od łokcia do ramienia. W czasie kąpieli delikatnie

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

Moj TZ mial taki problem. Spektakularne efekty przyniosl ten balsam z BHA www.paulaschoice.com/product/weightless-body-treatment-with-2-percent-beta-hydroxy-acid/bha-aha-exfoliants Nie wiem czy znajdzie sie w Polsce jakis jego odpowiednik. Moze rozpoznajac po skladzie ktoras bedzie potrafila cos pol

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

Z moczeniem w wodzie bym uwazala. W moim przypadku wysusza skore i pogarsza sprawe. > Peelingi i smarowanie poprawia gładkość skóry, nie likwiduje natomiast czerwony > ch kropek. W moim przypadku - co nie znaczy oczywiscie, ze u kazdego tak bedzie - czerwone kropki z ramion zniknely, na lyd

Paryska kultura jazdy

Wczoraj miałem okazję porozmawiać z kimś, kto na stałe mieszka we Francji pod Paryżem, a w Paryżu pracuje. Zeszło na przepisy drogowe. Ów ktoś wyraził zdziwienie, że nie ma u nas przepisu gwarantującego pieszemu absolutne pierszeństwo na pasach. Zdziwienie wynikało stąd, że w centrum W-wy kierowcy

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

To ja sie ekshibicjonistycznie przyznam, ze mam ten sam problem. I tez slyszalam zawsze dwie rady - "pogodz sie z tym, taka twoja uroda" (jasne, ale ja w kostiumach kapielowych tez chce chodzic...), i "smaruj sie i peelinguj" (nie dziala...). Twierdzilam, ze nie dziala, bo po tyg

Zapalenie mieszków włosowych

tak jak w temacie .Czy ktoś wie jak pozbyć sie zapalenia??? po depilacji wyskoczyły mi czerwone plamy ,podczas dotykania odczuwam leciuteńki ból myslę ze jest to zapalenie mieszków włosowych . Czy ktoś wie jak sobie z tym poradzic pozdrawiam i dziękuje za wszytkie odpowiedzi __________________

Re: czy to zapalenie mieszków włosowych? ja

dzięki za pocieszenie wiem że to taki defekt genetyczny - taki los też nic więcej mądrego do tej pory nie dowiedziałam się jak się tego pozbyć, ale liczyłam, że może ktoś juź wynalazł jakąś cudowną metodę walki z nadmiernym rogowaceniem póki co skasowałam to zdjęcie, bo był na pierwszym miejscu naj

Re: Wybory samorządowe w Obrowie 2014

kolego, czy zapalona lampa uchroni dom/mieszkanie przed włamaniem? Złodziej jeśli będzie chciał to i tak zrobi włam

Re: Listopadowy cód- staranka...

Dziewczyny nie mam możliwości pójść ma cmentarz, bo mieszkam w UK, ale zapaliłam świeczki w domu dla Waszych aniołkow

Re: INtymny problem:(

Może to poprostu zapalenie mieszka wlosowego... Wtedy nic sie z tym nie robi i samo przechodzi po jakimś czasie.

zapalenie mieszków włosowych

no tak przebrneliśmy przez amputację głowy kości udowej, a teraz mamy zapalenie mieszków włosowych i wielkiego krwawo-czarnego strupa na karku, takiego jak 5 zł. Dostaliśmy szampon jakiś mamy ją myć często i smarować te miejsca szamponem. coś jeszcz powinnam robić?

Re: zapalenie mieszka wlosowego,pomocy!!!!!!!!

www.o2.pl) - widziałam tam mnostwo wypowiedzi , pewnie tez jakies swoje sprawdzone sposoby mają na te krosteczki. A zapalenie mieszka włosowego - czyli czyrak wyglada tak, że pod skórą jest sina bądz ropna kuleczka, wyraznie inna niż te krosteczki, pomaga oxycort w maści. Aha, własnie z tych forum

ZAPALENIE MIESZKÓW WŁOSOWYCH !!!

Witam Zna ktos skuteczne leki, kremy na zapalenie mieszków włosowych oprócz Bactrobanu??? help

Frytka joginka

Pozarłabym w całosci ;) Dobrze, ze mieszka daleko ode mnie. -- Mam odsmyczowe i odkuwetkowe zapalenie mózgu :):):):)

zapalenie mieszków włosowych

Czy ktoś zna dobre leki albo sprawdzone metody leczenia zapalenia mieszków włosowych na łydkach (próbowałam wielu rzeczy i bezskutecznie)?

Re: depilacja-zapalenie mieszka wlosowego

piszesz ze po depilacji nie masz zapalenia mieszkow??? ciekawe, musisz miec jakas super metode, a moze ze nie masz wcale takiej sklonnoscido wrastania wlosow itd???? obecnie gole sie w "tym" miejscu i niema wrastania wlosow ale golenie to jest n akrotka mete wrastanie wlosow zdarza mi

Re: zapalenie mieszków stawowych

nie konkretnie na te chorobe, ale z naturalnych srodkow przeciwzapalnie i przeciwbolowo ogolnie dzialaja np. astaksantyna, Noni takze Reishi i Shiitake dzialaja dobrze na bol stawow i zapalenie stawow na forum Zdrowie artur podawal niedawno diete na bol, bez wzgledu na jego przyczyne

Re: Zapalenie mieszków włosowych

Hej, Widziałam zapalenie mieszka włosowego u mojego brata (tyle że to kawał chłopa). Ciężko mi uwierzyć że taki stan może być masowy.... Naogół jest to stan zapalny wokół jednego włoska który z jakoś powodów nie przebił się przez skórę. Pojawia się obrzęk, bolesność; na pierwszy rzut oka widać że

Re: zapalenie mieszków stawowych

Witam Tombak w swojej książce daje taki przepis. 5 kg czarnej rzepy dokładnie obmyć,nie obierać. Pić sok dziennie pół szklanki.Nie zrażać się tym że na początku może być gorzej.Mi pomogło przy bólu kolana. A jeszcze inny sposób.Okłady z kapusty.Nie próbowałem ale podobno też pomaga.

Zapalenie mieszków włosowych

Czy ktoś z Was miał do czynienia z zapaleniem mieszków włosowych u niemowlaka? Jak się to objawiało i jak z tym walczyliście? Nam alergolog kazał stosować Xerial, ale niezbyt to pomogło i odstawiłam go, bo wyczytałam na forum "Kosmetyki", że mocznik jest wskazany dopiero dla dzieci pow

zapalenie mieszków włosowych

Hej wiem że to nie dokońca jest temat na to forum ale po wejściu na forum Mężczyzna stwierdzam że tam się napewno niczego nie dowiem! Czy ktoś z was ma jakiś skuteczny sposób na zapalenie mieszków włosowych (u faceta oczywiście).Doszło już do tego że nie może się golić bo ma tak podrażnioną

Re: Jak poprawić sobie nastrój...

Jeśli mieszkasz w Colorado ewentualnie w Urugwaju to zapal jointa.

Re: Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

Używaj ciepłego wosku do depilacji, a doraźnie Tribotic /bez recepty/ -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005

zapalenie mieszków - koszmar

mam straszne problemy z zapaleniem mieszków włosowych. Zawsze dzieje mi się to po depilacji woskiem. Najgorzej jest na wewnętrznych częściach ud, w okolicach bikini i na łydkach. Dermatolog nic mi nie pomógł. Do tego wrazstaja mi jeszcze włosy, mimo, że regularnie stosują peeling. Czy ktoś

Re: Jak leczycie zapalenie mieszków wlosowych??

www.google.com/search?q=zapalenie+mieszk%C3%B3w+wlosowych&sourceid=mozilla-search&start=0&start=0&ie=utf-8&oe=utf-8&client=firefox-a&rls=org.mozilla:pl-PL:official oraz wyszukiwarka na forum zdrowie kobiety, zdrowie, uroda mieszki zostały już dokładnie omowione

Re: Czerwiec? ... jak ten czas leci ...

18 - środa ... i nie dowiemy się czy popadało tam, gdzie mieszka nasza mala, miła ? Pogoda zapowiada się rewelacyjna. Wszystkim miłego dnia, a zapalonym kibicom mundialu - wytrwałości. PS. A wierszyk miły ... :D -- Tak tu cicho...

Re: Wszystkich Świętych 2014

http://s14.directupload.net/images/user/141102/b6opsepo.jpg Tu jest pamięć i tutaj świeczka. Tutaj napis i kwiat pozostanie. Ale zmarły gdzie indziej mieszka na wieczne odpoczywanie. (...) Smutek to jest mrok po zmarłych tu ale dla nich są wysokie jasne światy. Zapal świeczkę. Westchnij. Pacierz

Re: Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

To nie jest lek doustny, tylko maść, odrobina wyobraźni i nie zaszkodzi a doraźnie pomoże, przecież nie chodzi o regularne stosowanie w dłuższym okresie czasu. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005

Re: Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

lidek0 napisała: > Antybiotyk, ale sprzedawany bez recepty, wcale nie taki silny i nie > chodzi o smarowanie nie wiadomo przez ile, 2-3 aplikacje i tyle Tym bardziej bym się obawiała. W antybiotykoterapii nie siła leku jest niebezpieczna...

Re: Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

Antybiotyk, ale sprzedawany bez recepty, wcale nie taki silny i nie chodzi o smarowanie nie wiadomo przez ile, 2-3 aplikacje i tyle a pomaga. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997 Aniołek IX 2005

Re: Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

no a dlaczego skora nóg najlepiej wygląda rano? Miejsca są mniej czerwone> To związane z tym że jak sie leży to krew tak nie napływa do nóg??? No i jeszcze jedno pytanie. Czy po depilacji kremem tez będzie taki problem i czy włoski po takiej depilacji odrastają też mocniejsze (jak po goleniu)?

Re: Domowe kominki mogą zablokować zakaz palenia

Pan Marszalek mieszka w Wieliczce i bez problemu zapali sobie w kominku .

Re: Zapalenie mieszków włosowych - prosze o pomoc

mam identyczny problem jak Ty Poszłam do dermatologa, jest to choroba spowodowana przez gronkowca Ja dostałam recepte na (chyba) robiony preparat, którym mam smarowac nogi i okolice intymne po depilacji, bo mi dodatkowo czasami robia się czyraki Jeszcze recepty nie wykupiłam, zrobie to w poniedziale

Zapalenie mieszka włosów łonowych

Co jakiś czas robią mi się na wzgórku łonowym takie bolące krosty wypełnione Zółtym płynem, bolą aż do pękniecia. Czy to może być właśnie to czy coś innego. Pozdrawiam. i dzięki za opinie.

Re: Zapalenie mieszka włosowego?

stawiam na potówki, pot zamyka ujscie i powstaje pryszczyk, dodatkowo włos rownież zamyka ujscie. Sprobuj w te upały nie smarowac dziecka oliwką.Albo dolej odrobine do kąpieli, jesli dziecko ma suchą skórę. -- foto.onet.pl/albumy/album.html?id=51393&q=tabaluga01&k=4

Re: zapalenie mieszków włosowych

Ja na zapalenie używam maści Tribotic /bez recepty/ i mi pomaga. -- Lidek mama Maćka /ur.08.06.2001/ Aniołek VIII 1996 Aniołek XI 1997

Re: Zapalenie mieszka włosowego?

Chciałam jeszcze nadmienić, że mały ma 4 i pół miesiąca. Od 2 tygodni pojawiają mu się na ciele krostki, które przypominają ukąszenie komara (jak są podrażnione to są czerwone rozlane plamki) jednak znikają po 2 dniach i pojawiają się nowe lecz bardzo nieregularnie. Byłam z tym u lekarza i pani dokt

Re: zapalenie mieszków włosowych

Mi po uzywaniu depilatora zaczeły wrastac włosy, zacząłam sama się ich pozbywać, a efekt był taki-zapalenia. Na krostki używałam masc przeciwzapalna, potem clindacne. Teraz zeby pozbyc sie przebarwien robie peeling solą kuchenna ca drugi dzien, uzywam Acneroxid L(złuszcza)codziennie. Hascoderm z

Zapalenie mieszków włosowych..?

Problem dotyczy.. nóg. Mam je całe w małych krostkach, często z włoskiem w środku. Problem wrastanie też oczywiście mnie nie ominął. Gole nogi zwykłą maszynką. Może są jakieś inne metody usuwanie włosów po których nie ma takich nieprzyjemnych skutków? jakie możecie polecić maści. Obecnie używam Fuci

Re: zapalenie mieszków włosowych

tribiotyk jest dla mnie za słaby niestety. już próbowałam ale nieskutecznie. A co do tych blizn. Znalazłam drogi tzw dermokosmetyk Thiospot (cena w granicach 90zł za 30ml). Wg opinii normalnie rewelacja, ale z tym to bywa różnie. jeśli ktoś używał a pomógł proszę o wpis :)

Re: Acne-derm na zapalenie mieszków włosowych

swego czasu był post, że dr. Chlebus polecała właśnie tę substancje (pod nazwą skinoren) na zapalenie mieszków- wyszukiwarka go pwenie odnajdzie.

Re: zapalenie mieszka włosowego (pochwa) a 29t. c

nic się wielkiego nie stanie od kilkukrotnego posmarowania tą maścią. jeśli się jednak boisz, to można jeszcze Bactroban (ale na receptę)

ZAPALENIE MIESZKÓW WŁOSOWYCH

CZY KTOŚ CIERPIAŁ KIEDYŚ NA UPORCZYWE, NIEPODDAJĄCE SIĘ ŻADNEMU LECZENIU ZAPALENIE MIESZKÓW WŁOSOWYCH. CIERPIĘ NA COŚ TAKIEGO OD 3 LAT. MAM TO NA RAMIONACH I TROCHĘ NA PLECACH. ZAŻYWAŁEM DOUSTNIE I MIEJSCOWO RÓŻNE ANTYBIOTYKI (ZGODNIE Z ANTYBIOGRAMEM), ORAZ LEKI P/GRZYBICZE. BEZ REZULTATU? CZY

Zapalenie mieszków włosowych, miała ktoraś z Was?

Dziewczyna miała ktoras z Was Zapalenie mieszków włosowych - miałam rok temu i teraz znowu mi sie pojawiło i wyglada to tragicznie, a nadchodza upały i jak tu pokazać szyję i dekolt ??!?! poradźcie coś

To już 8. mundial Nene i Williana. Za Brazylią jeżdżą wszędzie. "Zwycięstwo? Trzeba się będzie nacierpieć"

To już 8. mundial Nene i Williana. Za Brazylią jeżdżą wszędzie. "Zwycięstwo? Trzeba się będzie nacierpieć"

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zapalenie mieszka