Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: czwarty lidl w tychach

a wie ktoś może na temat przyjęć do pracy w lidlu tychy na ul. sikorskiego , wogóle jak zarobki w lidlu i jaka atmosfera?

Re: Przeciętne zarobki w Polsce - jak wypadamy na

Nie wiem ile kosztuje chleb "z piekarni" sa rozne piekarnie i ceny, pewnie mozesz i za 1000€ chleb kupic ale z takiej w lidlu np od euro do 2.5,niewidzialem drozszych. "Filet z kurczaka po 12 euro" coo ?? 500 gram wolowiny pod hamburgery w lidlu 3 czy 4 euro widzialem

Re: Decyzja Zarządu w sprawie waloryzacji płac.

Zarobki w Casto są naprawdę dobre. Zarobki w biedrze czy w lidlu są niższe socjal zerowy a premie śmiechu warte. Przez krótką zimę szykuje się wysoka turbo premia bo ludzie kupują bardzo dużo. Sklepy gdzie pracownicy są zanagażowani w pracę , premie są wysokie. Nie narzekać chociaż praca ciężka

Re: Nie studiujesz i nie pracujesz? Dług ci rośni

Kontynuując off top. To skandal, że doktorantka na filozofii musiała dorabiać na kasie. Dupy nie podciera się złotem. Ale niedługo i doktorzy i habilitowani mają szanse wylądować w tym samym miejscu. Zarobki na uczelniach są już prawie równe zarobkom w marketach (habilitowany na UW ma 3600 na

Re: Decyzja Zarządu w sprawie waloryzacji płac.

Chory pacjencie podstawiony , nie pisz takich fałszywych rzeczy , że zarobki w Lidlu czy Biedronce są niższe i słaby socjal i brak premii!!!! To dlaczego z castoramy odchodzą ludzie do tego typu dyskontów , bo tam jest przyszłość , podwyżki , premie , socjal i możliwość awansu bez włażenia w d

Re: Pokolenie 2 tys netto

rozmrażany dostanę za 3,8 zł). Bilet jednorazowy: Wrocław 3zł (całe > miasto), Niemcy 2 Euro (2 z 3 stref, ceny za całość nie znam, bo nie korzystała > m). Ot, takie codzienne drobiazgi... Faktycznie tanizna... Widzisz, zarobki polska Niemcy w zasadzie przeliczamy 1:1. Kasjerka w Lidlu Niemcy 1500

aj waj do potęgi entej

tydzień i dłużej siedzisz w domu, żeby nie płacili :( Ktos tu cos pomylił zarobek w lidlu to max 1050zł na reke i do tego jeszcze jak bedziesz cały miesiac chodzic do pracy bo jesli pojdziesz na l4 to zabiora ci 150zł z wypłaty albo nie przedłuz umowy wiec nie wiem jaki kretyn tam zarobił 1500 zl chyba

Re: Macie już rogale? Bo w cukierniach pustki!

Lidlu po 5 zł? Hmmm... w Łoszonie po 4 zł a w Ikei po 2.5 zł! Widać niemiecko-francusko-szwedzki spisek mający na celu pozbawienie godziwego zarobku naszych rodzimych cukierników ;)

Re: wymiencie zawody gdzie Zachód ma wyższa wyd

> Uważasz, że kasjer w "polskim" Lidlu generuje mniejszy obrót od jego kolegi w N > iemczech w tym samym czasie? Szczególnie, że ceny towarów, jeśli nie porównywal > ne to niższe są na lewym brzegu Odry. Uważasz, że przy wyższych zarobkach i zbliżonych cenach, Niemcy wydają tyle

Re: Młodym brakuje pokory-mądrości pani z hr

> tam siłą nabywcza przysłowiowych 2000 jest zupełnie inna i w pojedynke mozna zy > c jak krol, nie ma w tym przesady. za 2 tys euro na zachodzie jak król? buahaha, tak moze powiedziec tylko osoba, ktora w Polsce ma 1.5k netto dochodu i wszystko powyżej wydaje jej się królewskimi zarobkami

a tymczasem na zadupiu............

kandydatów jeszcze: wysokich umiejętności interpersonalnych, szybkiego przyswajania wiedzy i umiejętności kierowania zespołem pracowników. Warunki raczej niewygórowane, a na dodatek w ogłoszeniu podano proponowane zarobki. To 5,9 tys. złotych miesięcznie zapisane w umowie o pracę. - Pracownik sklepu na

Re: ach my biedne Murzyniątka...........

kandydatów jeszcze: wysokich umiejętności interpersonalnych, szybkiego przyswajania wiedzy i umiejętności kierowania zespołem pracowników. Warunki raczej niewygórowane, a na dodatek w ogłoszeniu podano proponowane zarobki. To 5,9 tys. złotych miesięcznie zapisane w umowie o pracę. - Pracownik sklepu na

Spróbuj oszczęzić na żywności :)

sverir napisał: > > Uważasz, że kasjer w "polskim" Lidlu generuje mniejszy obrót od jego kole > gi w N > > iemczech w tym samym czasie? Szczególnie, że ceny towarów, jeśli nie poró > wnywal > > ne to niższe są na lewym brzegu Odry. > > Uważasz, że przy

Praca w Lidlu?

Witam, potrzebuje opinii o pracy w Lidlu. Może ma ktoś z was jakieś spostrzeżenia, jakie tam panują warunki i jakie zarobki?

Re: Polska czy Wielka Brytania - gdzie żyć?

Lidl Anglia zarobki Sprzedawca: 7,03 funta na godzinę 7,03*37,5=263 funty tygodniowo minus tax, insurance i pension scheme wyjdzie 217 funtów www.glassdoor.com/Salary/Lidl-Salaries-E7428.htmceny Anglia - www.lidl-pageflip.com/uk.html?kid=aKWUh5 Polska - www

Re: Kombinezon dla półrocznego dziecka rozm.80 ja

wydaje mi sie ,że dla nie chodzącego chlopca bedzie sztywny, ale zobaczymy z czasem. dAŁAM za niego w promocji 50 zł :-) to go i tak z duzym zarobkiem w przyszłym roku sprzedam. Oprócz tego Do takiego "codziennego" latania z częstymi "oddaniem" na zewnatrz resztki zupki z buzi kupiłam

Re: Zachód gonimy, przegonimy

zacznie nagle uprawiać nauki przez duże N, gdy zakaże mu się chałtur i nakaże uczciwie pracować za kwotę jednej trzeciej x. Wiem również, że młody uzdolniony człowiek nie pójdzie do pracy, gdzie zarobi dokładnie tyle samo, co na pierwszej posadzie w Lidlu. Kierownik sklepu w tymże Lidlu ma 5 tysięcy

Polska to nie POlitycy!!!

gdziekolwiek. "Inwestycje"... kilkaset km wyrobów autostradopodobnych, metro w Warszawie, i jakiś jurapark gdzieś tam... Dlaczego Tusk nie wystąpi na terenie jakiegoś zakładu produkcyjnego, powstałego za pieniądze z UE, z ludźmi, którzy mają pracę i godne zarobki? Dziecko w podstawówce powinno

Większośc marzy o takich cenach

edelstein,musisz jednak przyznać ,że w DE ,jedzenie jest jednak sporo tańsze, gdy porównamy ceny i zarobki. Za takie ceny jak w niemieckim lidlu polski naród dał by się pociachać www.lidl.de/de/Billiger-ab-12-03-bis-17-03 Dlaczego w Pl nie ma mozzarelli za 39 groszy,czy półkilowej kawy Galla za 4

Re: Podwyżki dla wszystkich oprócz pracowników si

co do pani Kasi to jej pisma sa mistrzostwem w demotywacji pracownikow. po przeczytaniu jej wypocin odechciewa sie pracować... moze niech wróci do spozywki. podwyżki w skali 2,5% to jest chyba naplucie w twarz. przy zarobkach 2k jest to 50zl brutto. Zenada!! od 3 lat nie było podwyżek - w lidlu po

Dobra kawa i porcja ciasta. Nie tylko w domu! P...

ostatnio odwiedzajac Gdynie,odwiedzilam kawiarnie cynamon,kawa z torcikiem ok,tylko nalezy dodac ,ze wydalam na to moj calodzienny zarobek !!! (pracuje w lidlu w tczewie).Wszystko pieknie i fajnie tylko czemu aby moc korzystac z tych "kawiarnianych dobroci" -tak naprawde powinno sie

Re: Niemcy będą wegetować na emeryturze

Ile kosztuje życie? Tyle samo co tu. Porównaj ceny w lidlu w Polsce i w Niemczech - to samo. Niektóre towary w Niemczech są wręcz tańsze, np. piwo. A wynajęcie mieszkania w porównaniu do zarobków w Polsce jest droższe, i właściciel może w każdej chwili wymówić, w Niemczech lokator jest chroniony

Re: Uwaga na Shell ul.Krakowska

O!Ja miałam dokładnie taką samą sytuację swego czasu na shellu przy lidlu, ale wtedy pomyślałam, że pan się po prostu pomylił!!!A z tego wynika, że to jego stały pomysł na zarobek!Dobrze, że temat został poruszony...!

Re: jak sie zyje w Polsce?

Tak sie sklada, ze mieszkam w Brukseli i kwoty podane przez autorke watku sa z kosmosu. Zarobek 2000 eur NETTO i wiecej to wysoka pensja i przecietny mieszkaniec Belgii moze o takiej kwocie pomarzyc. Srednie wynagrodzenie to 1500-1600 eur netto wiec bynajmniej nie kokosy. Mieszkanie 400-500 eur

Do wszystkich chcących kupić mieszkanie w Cz-wie

U naszych dełeloperuf cena oscyluje ok 4-4,5 tys. za m2, a stare dwudziestoletnie bloki są sprzedawane w cenach 3-4 tys. z m2. Przy średniej płacy w w naszym powiatowym mieście 1,5-2 tys. zł. A teraz popatrzcie na Niemcy, miasto Bremen, ponad 0,5 mln mieszkańców przy zarobkach kasjerki w Lidlu 1

Re: Tak mnie zastanawia

Kupuje dla corki i nie tylko w tesco, realu glownie w promocjach, w lidlu, w pepco i na bazarze, czasami na wyprzedazach w reserved, h&m, ale tylko jak sa naprawde duze znizki. Glownym wyznacznikiem w kwestii kupna ubran jest dla mnie cena. Teraz jest taki wybor, ze latwo mozna znalezc ladne a

"DGP": U nas kryzys produkuje zamożnych

a od kiedy 5 tys brutto to "wysokie" zarobki? wielkie mi halo.... na reke wychodzi ok 3300, to jest jakies 800 euro czy tez 700 funtow..... a w niemczech za siedzenie na kasie w lidlu dostaniesz minimum 1000 euro to jesli takie zarobki sa "wysokie" to co ma powiedziec cala

Re: A wszystko to przez ceny energi

Za energie płacimy więcej niż w bogatych krajach Europy a zarobki już nie 3 a 5,6 razy mniejsze! Mój dzieciak zarabia ok.2-2,4tyś.euro za prąd płaci ok.30-35 z ty,że płyta elektryczna,piekarnik i podgrzewacz wody,gazu nie ma.Ja płace w Polsce podobnie choć do gotowania gaz i junkers w łazience. Ja

Re: Niemcy będą wegetować na emeryturze

> Ile kosztuje życie? Tyle samo co tu. Porównaj ceny w lidlu w Polsce i w Niemcze > ch - to samo. Niektóre towary w Niemczech są wręcz tańsze, np. piwo. Zycie nie konczy sie na piwie, ktore w Niemczech jest wyjatkowo tanie. Za te niecale 800 Euro dostaniesz niewielkie mieszkanie, oplacisz

Re: Gosciu - dalej nie rozumiesz... przyklady....

Porownujesz zle zarobki, misiu. Nie mozesz porownywac 2 tys zl do 2 tys ojro, bo porownujesz jablka z kapusta. I wez pod uwage, ze o ile woda w Lidlu moze byc w Niemczech relatywnie tansza, o tyle hipoteka i koszty zycia - wyzsze.

Re: Na Zachodzie nawet paprykę mają lepszą

Sęk w tym że płacimy tyle samo za niższą jakość. Średnia zarobków w PL to ok 2 tys zł (przy dobrych wiatrach) średnia zarobków w DE to 3 tys euro A teraz będzie przyziemnie: Kubek jogurtu w niemieckim lidlu kosztuje w regularnej cenie ok 0,50 - 0,70 eu Kubek jogurtu w polskim sklepie to koszt 0

Re: Praca w LIDL-u

Witam pracuję w lidlu , są dobre zarobki, płacą za nadgodziny, nie moge czytac tych bzdur! co sklep to inny atmosferę tworzą ludzie!

Re: Przy dochodzie 11 tysięcy na rękę

(..) czy kupowalibyście jedzenie w lidlu czy biedronce (..) a czemu nie ;-) ? nie rozumiem pytania czy to że mam wiecej w portfelu obliguje mnie do kupowania w " Delikatesach "szeroko rozumianych ? Z Twojego pytnia wynioskuję ,ze uwazasz ,ze jedzenei w Biedronce i Lidlu jest gorszej

podsumowanie maj 2012

1. akcja tylna ścianka - średnio 2. oszczędzić 20% zarobków - udało się, ale.... niespodziewanie było 2000 zł dodatkowo, a 2500 więcej wydane niż założone w budżecie - przez ubrania i buty dzieci, męża i moje :( 3. pozbyć się karty kredytowej męża - załatwione 4. nauczyć się robić dobre i zdrowe

Re: jak to w Polsce jest przejebane

, długa tyrada jak to w Polsce jest przejebane, jacy to ludzie są chujowi i gburowaci, ulice szare, w sklepach nieuprzejma obsługa, zarobki chujowe i w ogóle be i fuj. Potem pierdolenie jak to u nich na emigracji jest fajnie w Anglii, Irlandii, Holandii, Niemczech. A następnie atakowanie wszystkich wokół

Re: A jednak Biedronka!

ale ja zawsze czytam etykiety. Nie tylko w Biedronce. W Lidlu np pyszny kefir, którego producentem jest Krasnystaw kosztuje 99 gr ( duże opakowanie). Wielu polskim lokalnym mleczarniom dzięki zamówieniom z Biedronki, Lidla itp udało się przetrwać. To przecież też jest istotne. Co do warunków

Re: Netto czy Brutto?

Tłumy w realu, lidlu itp. jakoś przeczą teorii o tych tragicznych zarobkach. Tylko my mamy tak w genach, że trzeba narzekać a chwalenie się jest nieeleganckie. Oczywiście nie znaczy to, że jest dobrze. Nie jest jednak aż tak źle. Zresztą Polak potrafi, dobrze to wiemy:)

Re: Pani Henryka ma 80 lat. I sama odśnieża Letni

> co to szkoda im po 200 euro przesłać matce...ech starość nie > radość... Może im szkoda, a może uwiązali się kredytami na 30-40 lat z ratą na 75% zarobków, do tego mają dzieci, i stać ich tylko na zakupy w Lidlu...

Re: Chyba ktoś na głowę upadł!?

Przejrzalam watek, opinie tych, ktorzy mrudza i tych, ktorzy uwazaja, ze ceny sa normale i chyba zgodze sie z autorka watku. Jesli macie wszedzie takie ceny, to sa okropnie drogie, ja place we francuskim lidlu 1,19 € za 6 jajek "jedynek", wychodz ok 80gr za jajko, ale lepszej klasy i

tzw gó...zjady

trzęsą się nad każdym wydanym groszem, mam taką parę w rodzinie- sluchac juz tego nie moge oboje dobre zarobki ale wszystko wg nich drogie, żrą najgorsze gó..na , karmili psa takimi odpadami ze mu jelita zgniły, dziecko ubieraja w lidlu i tez drogo..... przezywają, że kiełbasa z biedronki droga bo

Re: co z nami kobietami jest nie tak

No tak myślę o tych moich większych możliwościach.... u mnie przedszkole jest czynne 6-17.30 więc właściwie to mogę juniora na 6.00 do przedszkola, sama 6.00-8.00 rozstawiać towar w Lidlu czy innej Biedronce, później 8-16 w pracy (biuro to fizycznie odpocznę) a 16-17.30 też coś sobie znajdę (psa

Re: masło 170g

spotkałam się z tą pseudopromocją masła w carefur'ze. Jakoś przypadkowo spojrzałam na cenę za kilogram masła i wychodziło to masło promocyjne jeszcze drożej niż normalne 200 gramowe. W niemieckim lidlu i nie tylko masło jest 250 gramowe, cena w przeliczeniu na złotówki kiedyś zbliżona do naszej

Re: emerytury

acha, jakby ktoś pisał o cenach, że niby w Niemczch są wyższe...to od razu doadam, tam cukier kosztuje 0,60-0,65 E za kg, a u nas 1,10-1,30 E. A i inne ceny nie odbiegają od naszych w Lidlu czy Kauflandzie, a zarobki są o 600-1300% WYŻSZE. www

Re: Biedronka kierownik rejonu-stażysta

w lidl 3 tys na rękę. zarobków kierowników rejonów w Biedronce nie znam ale chętnie się dowiem. ponoć mają mniej niż e lidlu ok. 2,5 netto

Re: Biedronka kierownik rejonu-stażysta

Pracowałem w Lidlu bardzo długo bo ponad 10 lat i nikomu nie polecam ,zarobki może dobre jak na stanowisko Kierownik Rejonu na początek 6 tys,potem 8 tys,12 tys, ale tu nie ma nic za darmo jesteś prawdę mówiąc własnością firmy tak jak wcześniej kolega napisał w czasie szkolenia dostajesz telefon i

Do gimnazjalistów przy komputerach:

Do gimnazjalistów przy komputerach. Skoro wam 5000 zł wydaje się mało to emigrujcie i pracujcie za 1000 euro w Lidlu. Droga wolna ! Po zapłaceniu podatku, czynszu i więcej niż skromnym jedzeniu zostanie wam może parę euro na miesiąc. Ale za to nauczycie się pracować 12 godzin na dobę, bez przerw na

Re: LIDL Kierownik Rejonu Sprzedaży

Podobnie jak w biedronce , tylko w lidlu zarobki sa wieksze. Z tego co wiem teraz rejonowi w lidlu po stazu maja od 8-10tys brutto ( ale to psia robota - gosc w domu)

Re: Wiedzieć co się pisze...

A niestety ma racje przedmówca. Małe sklepy windują ceny skoro takie samo masło kosztuje o 80 gr mniej /na 3 zł/ to wole robic zakupy w biedronce czy innym lidlu. Ostatnio za red bulla w małym sklepie krzykneli mi 9.90 drozej niz na stacji benzynowej. Taki osiedlowy sklepik to naprawde jest

Re: Jolanta Fedak chce podwyżki płacy minimalnej

> i nie gadajcie głupot o zatrudnieniu za "godne" pieniądze. sami kupujecie w tym > supermarkecie który jest najtańszy, a potem wielkie narzekanie że tam mało pra > cownikom płacą. no mało płacą, jak klienci chcą mało płacić. Nie wiem jak jest w Polsce ale w Irlandii w Lidlu

Re: zagadka...czy ktoś z Was zna odpowiedź???

w cywilizowanym swiecie to jest normalne, ze szukamy pracy nie > tylko w promieniu 5 km od miejsca zamieszkania praca w Lidlu w Warszawie to zarobek ok. 1300zł na rękę, praca w Lidlu w Nysie to ok. 1200zł na rękę. Jak myślisz czy w Warszawie będzie mnie stać na wyjście do restauracji raz

Re: Na Zachodzie nawet paprykę mają lepszą

Gość portalu: yagnik napisał(a): > Sęk w tym że płacimy tyle samo za niższą jakość. towar imprtowany nie chce sam przyjsc na nogach do Polski . > Średnia zarobków w PL to ok 2 tys zł (przy dobrych wiatrach) > średnia zarobków w DE to 3 tys euro 3 000 Euro brutto ! zarobki wynikaja z

Re: Jaki biznes założyć ?

Trudno doradzić, bo nic o Tobie, Twoim doświadczeniu, predyzpozycjach, miejscu zamieszkania etc nie wiemy.. Niestety IMHO teraz jest słaby czas na otwieranie biznesu - mamy kryzys (powiedzmy to sobie głośno:), wszystko drożeje niewspółmiernie do zarobków, rząd nie ułatwia nam życia (belkowe

Re: Praca w Islandii

Tak, tak.... - może i racja, tylko na jakim stanowisku ??? Z reguły tak bywa, że pracując w Polsce (np. pracując w Lidlu) większość zarobków pochłaniają opłaty. Zatem .... ???

Ceny win w Lidlu

Rzeczywiscie ceny win w Lidlu są bardzo konkurencyjne. Kto z Was bywał w Niemczech ten wie że wina w tym kraju są o wiele, wiele tańsze niż w Polsce. Wina w polskim Lidlu maja ceny porównywalne z tymi w niemieckim Lidlu (niestety zarobki w Polsce są 4 razy nizsze)

Lidl-Trzebinia -jaka praca-jaka płaca ?

witam może ktoś opisze warunki pracy w Lidlu w Trzebini i jak z zarobkami otwiera się Lidl w Chrzanowie więc warto wiedzieć co słychać u nich

Re: Konsumenci zaczęli myśleć i liczyć.

asperamanka napisał: > Nic dziwnego. Na Zachodzie ten proces miał miejsce wiele lat temu, i dlatego ta > m udział marek własnych supermarketów w zakupach ogółem jest o wiele wyższy, ni > z u nas. > > Kilka lat temu zakupy w Biedronce czy Lidlu były obciachem. Dziś to jest trendy

Re: LIDL-pracownik hali,ile zarobi?

ja pracuje w lidlu w woj śląskim i z zarobkami jest tragicznie nadgodzin brak wiec na dodatkową kase nie ma co liczyć KRS czyli kierownik do niczego i wogóle to zastanawiam sie co ja jeszcze tam robie. a praca tragiczna wykładanie towaru mycie sprzątanie zabawa w zgnitych owocach jednym słowem

Re: czy ja wam bronie wydawac wlasne pieniądze

minimalnego zarobku, ale przy ogromnych zamówieniach i tak obie strony wychodzą na swoje. Paradoksalnie np. właśnie najlepszej jakości warzywa, owoce, czy drób kupisz w biedronce czy lidlu, bo maja taki obrót, że towar praktycznie prosto od producenta idzie do sprzedaży. Natomiast w Twoich delikatesach

Lidl- zarobki, praca, wymagania

Czy ktoś zna moze zarobki Kierownika i i zastępcy sklepu Lidl oras Kierownik Rejonu Sprzedażynp. Wrocław (lub gdziekolwiek?) Czy praca jest na 8 godzin i 5 dni w tygodniu czy jak w innych sieciach, kierownik siedzi do oporu. Jesli ktoś ma informację na temat tych trzech stanowisk w Lidlu to

Re: Ale o co chodzi?

w Almie kasjerki też zarabiają 800 zł i mają niepłatne nadgodziny mimo, że ceny tam wysokie ... ceny w ogóle nie mają żadnego przełożenia na zarobki załogi, nie łudźcie się! a co do jakości towarów: owszem, w Lidlu czy Biedronce jest masa rzeczy zupełnie niejadalnych, najczęściej są to rzeczy pod

Re: do al9 - gouda

sprawdziłem i masz rację, w Aldi czy Lidl'u faktycznie można kupić za tyle ile podajesz ale po pierwsze: z serami nawet tej samej marki jest tak jak z samochodami są od do ....., te w Aldi czy Lidl'u to najnizszy sort tej marki po drugie: sam piszesz, że parasz się pośrednictwem nieruchomości a

Re: Lawina ofert pracy z Niemiec przed otwarciem

Jedzcie osiołki.Jeśli dostaniecie 8€ na godzinę to się cieszcie.Z tego zapłacicie ubezpieczenia czyli chorobowe,renta i od wypadków i bezrobocia,podatek kościelny,podatek od zarobku,solidarnościowy na byle NRD,..Czyli minimum 500€Mieszkanie(kiepściutkie)400€,Telewizor i telefon 150

Re: Czy praca w markecie jest aż taka zła?

tyle się mówi o pracy w markecie...a moja znajoma obiektywnie stwierdziła,że nie różni się niczym od innej pracy..zarobki nie najgorsze ok.1500..a pracować trzeba wszędzie...ona akurat pracje w lidlu....ciekawa jestem czy tylko tak mówi czy po prostu utarło się, że market taki tragiczny

Re: A co jest?

Nie rozumiem dlaczego Piotr i Paweł jest lepszy od biedronki.Może faktycznie ma większy wybór produktów luksusowych ale za to bije e cenami jak młot Thora.Śmiać mi się chce jak widzę ludzi kupujących w P&P produkty codziennego użytku ,które można dostać w Biedronce lu b innym Lidlu o 1/3 taniej.W P

Re: Ja nie rozumiem

Nasz dochód mieści się w opisywanych kwotach i my potrafimy zaoszczędzić ok 50% naszych dochodów. Jak? to proste: nie mam domu tylko mieszkanie, a przez to nie mam kredytu który zjadałby połowe zarobków. Uważam że taki kredyt to kula u nogi i chociaż niektórzy twierdzą że stac nas na dom to ja

Re: ... a ty długo tak potrafisz bredzić bez sens

Ha ha matołem wszechczasów okazuje sie dark.drk cymbał nawet nie wie ile kosztuje mleko w Polce a prowadzi dyskusje jakie są płace w Woszech. Załosny typ typu idiot. Tumanie sprawdz jesli znasz jakikolwiek język zarobki w Włoszech minimalna branża metalurgiczna chemiczna praktycznie wszystkie

Re: nie kombinujcie...

Oczywiscie że tak. Ale dygresyjka o Lidlu była taką ciekawostką, ponieważ zaciekawiło mnie dlaczego pomimo kilkukrotnie większych zarobków w UK, kilkukrotnie dalszego dystansu do dowiezienia towaru i nieznacznie niższego VATu (który na wiele produktów spożywczych w PL wynosi 7% albo go nie ma w

LIDL!!!!! pomocy!

Mam pytnie, jak wam sie pracuje w Lidlu w Lesznie, jakie zarobki, najbardziej interesuje mnie stanowisko zastepcy kierownika sklepu, jaka atmosfera i czy rzeczywiscie pracuje sie po 12 h? z góry dziekuje za info! pozdrawiam

Re: Dlaczego jedzenie jest w Polsce takie drogie?

jest drożej, co nie zmienia faktu, że w naszej ojczyźnie jest drogo. Panuje jakiś chory mit super zarobków w Warszawie. Tymczasem rzeczywistość większości z nas nie oszczędza. Jedzenie bardzo zdrożało, pamiętam cene szynki szwarcwaldzckiej w Lidlu w marcu 2009 i dzisiaj. 2,79zł kontra 3,89zł. Niecały

Re: Załamany jestem

. dziennie mozę być na 4-5 osób w tym np. na 3 rosnących, trenujących sporty dzieci (jak u mnie). A skad takie osoby biorą? Stad, ze 2 osoby pracują i maja akurat dobrą prace i sensowne zarobki- zdarza sie, nawet u nas w kraju. I nie muszą być to nie wiem, jakie zarobki, gdy 2 osoby pracują już jest dużo

Coraz gorsze warunki pracy w hipermarketach. Bę...

Witam Pracowałem w Biedronce i Lidlu w Warszawie. zarobki kasjera Lidl 2100 brutto Biedronka 1910 brutto czas pracy L:przychodzisz do pracy na 6:00 wyjdziesz na pewno do 18:00,na 14:00 wyjdziesz do 02:00 o ile wielki pan kierownik nie sfałszuje ECP B: osiem godzin i cię wyganiają praca i tu i tu

Re: Można? Można ! :)

Fajnie. Mała zmiana przyzwyczajeń, a daje wymierne efekty. Ja też bardzo oszczędzam, chociaż sytuację finansową mam w miarę dobrą. Nie wstydzę się robić zakupów w Biedronce czy Lidlu. Albo kupować na wyprzedażach, czy też towary przecenione. Posiłki też robimy w domu. Nie kupuję drożdżówek do

Re: Jak żyć ?

odniose się do tego fragmentu- to bywa rzeczywiście ciężkie. Mam znajomego, dla którego taka zmiana była( jest) olbrzymim szokiem egzystencjalnym- nagle okazało sie, że jedzenie w domu a nie w restauracjach, zakupy w Lidlu, ciuchy sporadycznie- powód? Zaczał zyc sam, na swoim , bez pomocy rodziców, którzy

PiS tylko straszy ,rzygac sie juz chce.

sprzedawane juz pokrojone. Jak to sie dzieje,ze gdy pieke sobie chleb i bulki w domu,wychodza taniej niz w sklepie I sklad ten lament,skoro maka jak pisza ,jest po 1,45 a to kalmstwo,bo po tyle jest w detalu,chocby w Tesco czy Lidlu,a oni przeciez kupuja w hurcie.Ale nawet po 1,45 ,czyli pol kilograma to 0

Re: Supranet- ktoś wie o co chodzi?

Uważajcie na ta firmę bo to tzw. "sekty" które, maja za zadanie zciągnac do siebie jak najwieksza liczbe młodych ludzi żądnych szybkiego zarobku.A jak słysze słowo "JUICE" to jestem pewien że to firma na bazie ludzi z firmy która była w Sosnowcu juz kilka lat temu tylko inaczej

Miedzy Polską a Danią

Witam, może niezupełnie pasuję do tego tematu, bo wybrasłam życie pomiędzy dwoma krajami. W Danii mieszkamy w okolicach Vejen, w Polsce na Pomorzu - co 2 miesiące kursowanie z 3 latkiem. Za bardzo tęsknimy za bliskimi w kraju. Zarobki większe, życie droższe, zwłaszcza artykuły dziecięce

Re: nowe: 2950-3150 - to realna wartość, czekaj !

które są w ofercie osiąga ceny z sufitu, bo chłopek roztropek spod Kielc, też chce coś mieć z tej "wyprawy po złote runo"), ciągle wysoką róznicą w parytecie zarobków między EU a Polską, której bezpośrednim rezultatem jest wyjątkowa siła nabywcza miliona (dwóch milionów?) Polaków pracujących w

Re: Polacy coraz chętniej kupują w Biedronce.

opakowaniu. W Niemczech spotkasz pod dyskountami wszelkiej maści auta od tej najwyższej ceny do tej najniższej, nawet ludzi z zarobkami miesięcznymi pięciocyfrowymi i żaden się nie wstydzi, żaden nie wytyka nikomu że kupuje w Aldi, Lidlu, Plusie, Netto, ... czy Penny. Dupka to jest mała chałupka jak jej

Re: wstyd, ze nie mam pracy - absolwent INZ

kasjerki to pewnie ok. 1300zł, a ceny produktów są takie same, co więcej kolejki w tanim, polskim Lidlu są czasami wyższe niż w Lidlu w Holandii czy UK. Skąd taka różnica w zarobku na takim samym stanowisku? Kończąc, w Polsce nie było, nie ma i nie będzie takiego zapotrzebowania na fachowców jak w

Re: można być aż takim idiotą????

w większości z wymienionych sklepów. Biedronkę mam blisko domu, więc kupuję tam różne rzeczy normalnych marek typu woda żywiec itp, z biedronkowych produktów lubię chipsy (najlepsze na świecie;)) i ser mozzarella w małych kostkach (dobry do pizzy). W Lidlu też robię zakupy, mają fajne alkohole i

Re: Na co możemy sobie pozwolić?

Alanis, nie przesadzalabym z tymi zarobkami w UK:D Taka pani w sklepie czy fabryce zarabia okolo 12500 funtow rocznie, co daje jej nieco ponad 200 funtow tygodniowo po odliczeniu podatku. Na przyzwoite jedzenie musi przeznaczyc co najmniej 35/tydz, mieszkanie (pokoj) 85, kosmetyki 10, bilety

Re: Dla tych co zastanawiaja sie czy wyjechac z P

Lidlu, ale takie zarobki to pensja minimalna > ktora ma wystarczyc na zycie - tu albo tam. Naturalne, ze w UK sa znacznie > wyzsze, bo wysokie sa podstawowe koszty zycia Tu tez nie trafiles ale o tym juz bylo duzo na tym forum. Sam widzisz ze jestes jedna z tych osob ktorym ten artykul da cos do

Re: Dla tych co zastanawiaja sie czy wyjechac z P

pracy za granice: mniej korzystna relacja cen (np. mieszkan) do zarobkow, koniecznosc budowania na nowo pozycji zawodowej itp. Pan w artykule porownuje zarobki w Lidlu, ale takie zarobki to pensja minimalna ktora ma wystarczyc na zycie - tu albo tam. Naturalne, ze w UK sa znacznie wyzsze, bo wysokie

Re: Un salarié bruxellois gagne en moyenne 2.936

podatkow+ czasem bonusy,ktore powoduja ze dane zarobki sa bardziej atrakcyjne.Tlumacz w tutejszym ministerstwie zarabia 1700 euro,a do sredniej pracy w BXL wliczaja i tego pracujacego w Lidlu i prezesow bankow i miedzynarodowych korporacji.Wczoraj podano,ze Le taux de chômage y atteint plus de 25

Wracajcie z Anglii !!!

Mieszkam w polsce małe miasto Rawicz 20 tys mieszkanców pracuje w lidlu na kasie dostaję na rękę 4800 zł i co jeszcze wam źle ? w anglii zarabiałem góra 1000 funtów na miesiąc w tej samej pracy więc po co ? przy nadgodzinach wychodzę na około 6000 zł...nie mówiąc już o autostradach którymi

Re: Pytanie retoryczne

, urzędnicy itp) bardzo lubią porównywać swoje zarobki z > zarobkami kolegów po fachu w krajach rozwiniętych. Tam jednak czas efektywnej p > racy nauczyciela czy jakość pracy lekarza czy prawnika to zupełnie inna rzeczyw > istość. Ja jestem programistą. pracuję po kilkanaście godzin dziennie również

---------------Europejskie zarobki...LOL----------

Np. w Szwecji 8000 zł ledwo starcza na normalne życie, cały czas trzeba się pilnować, zakupy w Lidlu, raz kiedyś paliwko do autka i może jakiś mały kredycik, żadnych wypadów na miasto. Bez szaleństw. W Anglii 11000 pln ledwo starcza na przeżycie. Cała prawda o Europejskich zarobkach

Po 1 maja fachowcy wyjadą pracować za granicę

lata temu to byli w Tunezji na ful wypasie ale teraz muszą spłacać raty kredytu z te wakacje marzeń. Niestety takie są realia. I najważniejsze jak porównujecie zarobki w Polsce i w Niemczech to proszę nie porównywać głównej księgowej z Panią w Lidlu. Bo pensje są takie same tyle że w jedne w PLN a

Re: Obalam mit zarobków w Anglii

, czyli na nas dwoje na rok mielismy £20k brutto (aha, praca biurowa). W obecnej chwili mamy na nas dwoje juz £65k rocznie. Mam nadzieje, ze w nastepnych dwoch latach ta kwota wzrosnie do ok £90k. Nie chodzi o to by ograniczac wydatki, chodzi o to by robic wszystko, by podnosic zarobki

Re: LIDL- jak się pracuje w sklepie jako pracowni

Ja pracyje w lidlu w Tarnowskich Gorach.Jestem kasierka ,sprzataczka ,magazynierem doslownie od wszystkiego,zarobki szkoda gadac 4 zl na godzine praca po 12 godzin w tym 30 minut przerwy nadgodziny zadko sa platne kombinuja jak sie da ,atmosfera? - wszyscy sa zastraszani ze beda zwolnieni jak

U nas wyższe ceny niż w Europie! A zarobki niższe!

W Polsce ceny są wyższe niż w Europie! A zarobki dużo dużo dużo niższe! gospodarka.gazeta.pl/gospodarka/1,33181,5441632,Na_zakupy_do_Eurolandu.html Silny złoty sprawił, że te same rzeczy w tym samej samej sieci sklepów w Niemczech są tańsze niż u nas. Niemiecki Lidl w swoich gazetkach zachęca

Re: ktoś tu pytał jak będzie żyć emeryt za 260 eu

A właśnie mieszkam od dziecka w RFN, znam € i znam D-Mark, znam ceny dawne, znam ceny dzisiejsze, znam zarobki dawne, znam zarobki dzisiejsze ale nasze zachowanie w sprawie zakupów czy stylu życia nie zmieniło się z tamtego (za D-Mark) na dzisiejsze (€). Wtedy już kupowałam np. ciuchy

Re: Weryfikacja

kupuję w lidlu albo biedronce bardzo dużo mrożonek. Są tanie i pyszmne. Bez planowania wydatków i kontroli budżetu domowego moim zdaniem daleko nie pojedziesz... i rzeczywiście spore zarobki rozpłyną się w nicości :). Kultura kino i sport - mam w budżecie domowym załozone na to pieniądze - ale jak

Re: Cały czas czytam w komentarzach

to jeden z wielu kosztow skladajacych sie na samochod i jesli mam byc szczery uzywanie diesla do jazdy po miescie jest glupota - sadza z diesli jest rakotworcza a na posiadanie diesla ze sprawnym DPF cie nie stac. > Mi przy moich zarobkach wystarcza 4 letnie Volvo S60 w dieslu, ty byś już musia

Re: Dla pytających ile odłożyć i jakie zarobki

A przepraszam, ile tych browarków? Bo cos mi sie wydaje, ze duuuzo, my w dwie osoby wydajemy na jedzenie max 25 funtow tygodniowo i jemy normalnie, wszystko co chcemy (nie biore tutaj pod uwage jedzenia w restauracjach,tylko zakupy, glownie w Lidlu i Tesco). Do tego dochodzi tez niewielkie

Lidl to najwiekszy szajs i ersatz !

w Lidlu w Niemczech,to robia zakupy tylko najwieksze biedaki o najnizszych zarobkach ,wszystko tam sprowadza sie do tzw 'ersatz" czyli materialow i wyrobow zastepczych i symbolizujacych prawdziwe, dlatego jest tanie !!,bo orginalne produkty markowe maja swoja cene i jakosc ale

Drób na topie

artykułów o sukcesach prowadzonej od dwóch lat kampanii medialnej "Gęsina na świętego Marcina" trudno się doliczyć faktycznego wzrostu jej konsumpcji - zaznacza Ulatowska. Koszty wyższe, cena już niekoniecznie Choć drób sprzedaje się świetnie, to producenci narzekają na słaby zarobek, bo w

Re: mieliśmy być elitą na rynku pracy!obiecywali

Przyczyna beznajdziejnego rynku pracy jest wlasnie beznajdziejny rynek pracy. Na calym zachodzie studia sa po pierwsze platne, wcale nie tak duzo na tamtejsze zarobki i do tego czesto mozna dostac stypendium socjalne albo obnizke czesnego. Ale na studia zazwyczaj idzie ten, ktory rokuje

Re: Oszczędnych proszę o radę BUDŻET

Czarno to widzę, bo jesli przy tych zarobkach, jestes pod kreska to po obcięciu dochodów o twoja pensję co będzie? A do tego jestes przyzwyczajona do "pewnych standardów". Wiadomo każda matka chce jak najlepiej dla dziecka, ale kosmetyki dla dzieci z Rossmanna nie sa wcale gorsze od Nivea

Re: praca MTU testhr

Witam, Przeczytalem caly ten watek i musze powiedziec ze tylu bzdur to dawno nie widzialem, chyba ze w wiadomosciach. To jest jakis cyrk, jeden gosc pisze ze za granica jest tak cudownie ze inzynierowie maja raj a poznoiej wylatuje z tekstem, kasjerka w lidlu ma 1400 a inzynier mechanik po studiach

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zarobki w lidlu