Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Pytam jak to wygląda, bo jakoś tylko suche opisy typu "pobaw się w detektywa" dużo mogą mieć na myśli ;) Którą wersję polecicie dla 4 latka ewentualnie i czy dodatkowe plansze do takowej też są.

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Patrzyłam na tą grę ostatnio i skoro o niej mowa dopytam - jaką wersję macie i w jakim wieku dzieci się bawią. Obawiam się czy 4 lata to nie za mało, bo na opakowaniu widzę 6+. Jak się to "zgaduje"?

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Z racji że w necie mało jest plansza, postanowiłam zrobić sama dla swojego dziecka... mam na chomiku nick Eni-eni w zakładce Plansze do Zgadnij Kto To? ........ w miarę czasu będę dodawać nowe zrobione! Dzisiaj dla chłopców bohaterowie bajki AUTA Pozdrawiam

Re: Zgadnij kto to - którą wybrać???

Tak się przypomnę ;-) Proszę na maila plansze do podstawowej Zgadnij kto to. -- mój suwaczek

Dodatkowe plansze Zgadnij kto to extra

Może ktoś wie skąd można ściągnąć dodatkowe plasze do wersji EXTRA. Na internecie znalazłam ale do pierwszej wersji - pionowe plansze.

Re: Dodatkowe plansze Zgadnij kto to extra

podnoszę, synm dostał grę pod choinkę, jest świetna - ale ponieważ nie umie czytać, samodzielnie korzysta tylko z dwóch tablic - czy można dodrukować jakieś dodatkowe? -- Wszak powszechnie wiadomo, że nic tak korzystnie nie wpływa na wygląd, figurę i ogólne zadbanie synowej jak nieustanne usługiwan

Re: Dodatkowe plansze Zgadnij kto to extra

U nas też wersja Extra cieszy się powodzeniem. A światełka można wyłączyć, bo nie każdy je lubi:) P.S. Dodatkowe plansze również by mnie interesowały:)

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Jesteś niesamowita. Wielkie dzięki, syn już nie może się już doczekać, kiedy wydrukujemy te plansze.

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Ja też jestem chętna, szczególnie na plansze sport i dinozaury. Syn jest zainteresowany przede wszystkim tymi.

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

zrobiłam koniki PONY jakby ktoś miał pomysł na inne to można pi podesłać 24 :D zdjecia :D wtedy wykonam plansze Tylko proszę by każde zdjęcie było podpisane nazwą/imieniem... tak jak ma widnieć na planszy mail: anaw7@op.pl

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

nie ma za co... sama szukałam innych ale ciężko coś znaleźć by pasowało, jak coś storze to dam znać. Miłej zabawy :)

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

A skąd miałyście plansze do innych wersji gry? Może udałoby mi się przerobić, bo też przydałyby mi się inne tablice do elektronicznej wersji. -- pomoz-amelce.pl

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

www.hasbro.com/games/discover/guesswho/Guess-Who-Characters-pl_PL.cfm -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

ja znalazlam tyle, ze forum wyrzuca mi spam wpisz do googla "karty zgadnij kto to" dwa pierwsze linki są do chomika, jeszcze nie probowalam czy karty pasuja

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

W pierwszym owszem są przerobione karty, ale tylko dwie. A w drugim karty są nieprzerobione. Nic innego nie znalazłam.

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Pewnie każda zna chomika. Tam są juz przerobione oraz dopasowane pod wersje elektroniczną. Tylko trzeba uważać przy wycinaniu bo linie są mulące. -- Asia mama Sandry (10.03.2005) i Emilki (12.08.2007)

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

przerobione pet shopy diabli razem z dyskiem wzięli...dobrze że zdążył córce wydrukować... Namawiam małżona na zrobienie planszy z pieskami chi-chi love ale póki co mamy inne tematy na tapecie, więc zapewne będę musiała trochę dziurę w brzuchu powiercić... -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydruko

Mój mąz przerobił te ze strony żeby pasowały, na początek pet-shopy, zaproponowałabym Wam że Wam wyślę w pdfie ale wczoraj padł nam dysk więc obawiam się, że diabli wzięli. -- Sygnaturka się zgubiła....

Plansze do Zgadnij Kto To Extra-skąd wydrukować?

Dziewczyny pisałyście że można wydrukować dodatkowe szablony do gry, ale te które znalazłam m.innymi: Wielkonoc, dinozaury, sport niestety nie pasuja do tej wersji elektronicznej. Czy są gdzieś takie które by pasowały??? Proszę o pomoc

Zgadnij kto to?-gdzie dodrukowac plansze do gry?

czy ktos wie,na jakiej stronie mozna znalzezc plansze dodatkowe do druku do tej gdy? dzieki. -- http://gifyanimowane.w.interia.pl/gify/kwiaty/palma.gif

Re: Zgadnij kto to EXTRA

iwoneczka76 napisała: > Czy ktoś ma? Czy ta gra jest warta ceny i czy dla 6 latki dobra? Jeśli chodzi o taką Zgadnij kto to EXTRA? (link pierwszy z brzegu) to bardzo się opłaca. Mój syn dostał gdy miał 6 lat, w użytku do dziś ma 11,5, teraz gra z siostrą 7 lat. Choć przyznam, że ja także

Re: "zgadnij kto to" warto?

a jeszcze mi przyszło na myśl by spróbować z tą grą: allegro.pl/cars-2-auta-gra-zgadnij-kto-to-zygzak-hasbro-extra-i2917082179.html jest w super cenie, a plansze chyba będą pasowały od tej podstawowej? moje chłopaki póki co lubią carsy więc na jakiś czas zajęcie by było nawet dla małego oczywiście

Re: "Dokąd, człowieku" / "Sherlock"

hehe :] Zaraz byście zgadli, co to za film i nici z niespodzianki. Jesteście za dobrzy :] Poza tym... wiesz, latają te plansze i plakaty po ekranie, jestem przekonany że coś jest na rzeczy, bo przypadkiem by tego nie robili, niemniej - wolałbym nie rozsiewać plotek :], poczekam aż pojawi się

Re: A może ranking gier dla 6-8-latków?

Mamy elektroniczną ale nie korzystamy w ogóle z tej elektroniki-jest na stałe wyłączona. Mnie sttarsznie te dźwięki denerwują. Nie wiedziałam, że zwykła ma mniej plansz. Na stronie zgadnij kto są plansze do ściągnięcia dodatkowe-nie pasowały do elektronicznej wiec chyba są na zwykła wersję, te ze

Re: Zgadnij kto to - którą wybrać???

Plansze pasują do tej wersji ze zdjęcia 1. Jednak Extra fajniejsza, do niej można znaleźć dodatkowe plansze np. na chomiku

Re: Którą grę polecacie KickyRicky czy LottiKarot

> grać, jest dość niecierpliwy, "zgadnij kto to" wydaje mi się raczej za trudne > :( "Zgadnij kto to" - wbrew pozorom nie jest takie trudne. Co prawda są niektóre plansze, które wymagają jednak umiejętności czytania i w nie nie gramy, bo córka słabo jeszcze czyta, ale

do mam majacych gre: zgadnij kto to?

witam, mam pytanie:synek dostal w prezencie gre Hasbro Zgadnij kto to.ale kupiona w holandii.na pudelku jest napisane ze mozna sciagnac dodatkowe plansze z netu,ale jak wchodze na stronke Hasbro to tam nic na ten temat nie ma. dodam ,ze widzialam pudelko tej gry w polskim sklepie i tez bylo

Re: gry tak fajne jak kiki ricki- jakie?

dzidzia_ch napisała: > ja polecam gre "zgadnij kto to" ale to bogatsza elektroniczna wersje > www.allegro.pl/item898323990_nowa_gra_zgadnij_kto_to_ekstra_extra_detektyw.html tez moge polecic :) bardzo fajna gra, fajne plansze.

Re: Babel nam nie grozi

;wyplewic". A jak "odrobilam lekcje" to sie w domu, na kuchennym stole rozkladalo plansze (kto to jesszcze pamieta) i gralo (moi "Autorzy" i ja) w gierke "Z kwiatka na kwiatek" Teraz na grzyby nie chodze ale jako osoba dosc juz sama osobiscie zgrzybiala chetnie je jadamtym bardziej

Re: Zgadnij kto to - którą wybrać???

Jeśli macie plansze do tej pierwszej wersji również proszę o przesłanie. Gra fajna,ale my mamy tylko te podstawowe plansze i szybko się znudziły ? Drukujecie na zwykłym papierze czy jakimś sztywniejszym ? Z góry dziękuję.

Re: do mam majacych gre: zgadnij kto to?

www.hasbro.com/games/discover/guesswho/Guess-Who-Characters-pl_PL.cfm Plansze pasują do nowej wersji Zgadnij kto to - tej, gdzie postaci są na jednym dużym arkuszu. Przy starszej wersji, gdzie każdy postać jest na osobnym kartoniku, trzeba by się nakombinować z wycinaniem. :) -- Mama's gonna

Re: Zgadnij kto to - którą wybrać???

plansze widać że pasują do tej z lewej (są 4 rzędy, a nie 3). ja mam wersje ekstra i jest super

zgadnij kto to , która lepsza? dla 4latki

ta zwykła (dwie plansze z okienkami jedna czerwona druga niebieska) czy lepiej kupić zgadnij kto to ekstra (elektroniczna), ta druga nie jest trudniejsza? grę chcę kupić mojej 4-latce, nie wiem czy poradzi sobie z nią czy nie lepiej coś innego.

Zgadnij kto to - którą wybrać???

.com/images?q=tbn:ANd9GcQw2vlorbV5abLMdy6gefda2CQPnOWFWNw29eKwZ1iPmf90FmV- Która lepsza? I do której będą pasowały te plansze www.hasbro.com/games/discover/guesswho/Guess-Who-Characters-pl_PL.cfm Są jeszcze na All jakieś takie taniutkie, coś w tym stylu https://encrypted-tbn2.gstatic.com/images?q=tbn:ANd9GcTc9zR8wQDC4

Re: Trafione / nie trafione zabawki :)

Ja zauważyłam, że mój syn potrafi się bawić prawie wszystkim. Jedynie interaktywny szympans sprzed dwóch lat był mało używany, ale teraz uwielbia go córka. W tym roku dostał lego creator, udany prezent, w niedzielę budowaliśmy pieskowe miasteczko:) Gra Zgadnij kto to ekstra też fajna, zmieniane

Re: Motywacja do cwiczen dla malego dziecka

specjalnej nalepki probowalam jeszcze taka gre - krolewna w lesie sie zgubila i musi sie dostac do zamku do mamy, placze, miedzy nimi droga z kamieni - ok 10, kazde zagranie to wycieta figurka krolewny przybliza sie do mamy, plansze sama zrobilam :)) U chlopakow to moze byc smok i rycerz. Ale u nas to krotko

Re: "zgadnij kto to" warto?

Słonko zamówiłam, otwierać będziemy na początku lutego, odezwę się i zeskanuję plansze :)

Re: Gra (planszowa?) dla 3-latka

Moja 3,5-latka bardzo lubi większość gier i zabaw Granny: "Kot w worku, zgadnij co jest w środku","Mój pierwszy quiz", "Stuku- puku", "Pory roku", "Figuraki","Mała wielka myszka", "Zgaduj zgadula". Wspaniałą układanką jest

Re: Gry dla trzy - czterolatków

zgadnąć co to jest. Dodatkowo w grze znajdują się kolorowe plansze na których są narysowane te elementy, gdy zgadniemy co to jest odnajdujemy na planszy taki sam rysunek i kładziemy na niego. W grze są jeszcze kolorowe pionki, których my narazie nie używamy. Dużo zabawy i śmiechu.

Re: "zgadnij kto to" warto?

Okej, dzięki, to przemyślę jeszcze. A czy te plansze, które można dodrukować to są normalnie gdzieś dostępne w necie? Bo może tak uzupełniać gry, co?

Re: "zgadnij kto to"warto?

Mąż przerobił w jakimś programie graficznym. Na chomiku są plansze, zobacz może jest gdzieś wrzucona przerobiona, ja kiedyś wysyłałam mailem do kilku forumek, wiec moze ktoś ma i się podzieli też, nam cały dysk na którym to było diabli wzięli więc już nie mam jak wysłać. -- Sygnaturka się zgubiła....

Re: "zgadnij kto to" warto?

wg zdjęcia są takie same wizualnie, ale nawet jak to można to poprzecinać itd :) więc spokojnie sobie dam radę :) A ktoś pytał jak przerobić plansze, to wystarczy okienkami policzyć, w tej tańszej jest jeden rząd więcej, a w droższej są rzędy dłuższe, czyli ostatni rząd pociąć na 3x2 i dopasować

Re: do mam majacych gre: zgadnij kto to?

mlodemu tez sie podoba ta nowasza wersja.ma 5 lat i jest na etapie fascynacji planszowkami.ale wize ze powoli nudza mu sie te 2 plansze wiec chcialam chciagnac inne.jest tez wersja extra i tam jest chyba 6 albo wiecej plansz.dajcie znac jak sciagniecie z netu inne plansze do tej standardowej

Re: Które "Zgadnij Kto To?" dla 5 latka?????

Właśnie zobaczyłam w innym wątku, że do tej najnowszej wersji można drukować plansze - tak więc zdecydowanie tę bym wybrała

Re: Pozdrowienia z Krakowa

zdziwiło, ale posłusznie wyszłam. Przed kościołem przeczytałam plansze na której pisało, że zdjęć nie wolno robić w trakcie mszy, a mszy w tym czasie nie było. Tyle co wcześniej zrobiłam to wystarczy, wracać już nie chciałam. Teraz udajemy się ul. Grodzką, po której krolowie chadzali w stronę Rynku

Re: Zgadnij kto to-nowa wersja-warto?

nie mam porownania,ale polecam te wersje exra, ma plansze latwiejszei trudniejsze-gralismy wzyscy od 3-4 latka, poprzez 5 latke, 13 latka i dorosli. Dziecko msi sie nauczyc systemu zadawania pytan i eliminacji/dedukcji, jak to zalapie to bedzie sobie radzilo z tymi prostszymi. W wersji ekstra

Re: Zgadnij kto to-nowa wersja-warto?

aga_qan napisała: > > nie mam porownania,ale polecam te wersje exra, ma plansze > latwiejszei trudniejsze-gralismy wzyscy od 3-4 latka, poprzez 5 > latke, 13 latka i dorosli. Dziecko msi sie nauczyc systemu zadawania > pytan i eliminacji/dedukcji, jak to zalapie to bedzie

Re: Zgadnij kto to-nowa wersja-warto?

gry. Udało mi się oglądnąć w sklepie plansze wersji extra, ale nie widziałam tej najnowszej wersji. Głupio mi się tak dobierać do pudełka w sklepie. I dlatego szukam kogoś kto może dokonać porównania. No i jeszcze powiedzieć jakie tablice można wydrukować z internetu.

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zgadnij kto to plansze