Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

Dreszcze, drgawki czy trzęsienie się z zimna ?

zaczęła brać go gorączka, podczas kąpieli było mu zimno, ogarnęły go dreszcze i dlatego tak się trząsł? Dodam, że nie było to jakieś straszne trzęsienie się tylko tak jakby z zimna, był z nim kontakt, trochę popłakiwał ale nic poza tym. Podałam mu ibufen, zasnął i za chwilę gorączka spadła, na drugi dzień

dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

Witam Od jakiegos czasu zaczelam chodzic na aerobik. Mam kiepska forme i na zajeciach naprawde sie mecze i po cwiczeniach wychodze zmeczona. Zauwazylam,ze jak wroce do domu, to zaczyna mi sie robic zimno,mam dreszcze, tak jakbym byla chora. Czy to normalne zjawisko, czy jest cos ze mna nie tak

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

ja też tak mam. Zimno, dreszcze. Pomaga aspiryna, koc i gorąca herbata. Ale nie wiem co to jest. Dodam że moja kondycja jest przyzerowa. Ktoś wie skąd to zimno?

Ciagle uczucie zimna, dreszcze i rozne inne objawy

Od jakiegos czasu ciagle mi jest zimno, pomimo cieplego ubrania. W nocy zdarza sie, ze jest mi tak zimno, ze sie budze, trzese sie, musze wypic cos goracego, bo te dreszcze sa nie do opanowania. Poza tym czuje sie zmeczona, czesto ziewam i chyba zaczynam przybierac na wadze, chociaz nie

Re: O pogodzie

A w sobotę zimno, dreszcze No bo znowu będą deszcze -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: Maj ... każdego dnia

Zimno, zimno , zimno , zimno Chłód Zimno ,zimno, zimno, zimno, zimno Dreszcz Zimno. zimno, zimno, zimno, zimno, zimno Ziąb Zimno, zimno, zimno, zimno, zimno, zimno, zimno Szczęk zębami Ziuziu,ziuziu, ziuziu, ziuziu i placek drożdżowy nawet opadnie .......a co dopiero mówić ...... oooooo.:D:D No

Re: Od imienin Łucji 13.12. zapisujemy pogodę

A w sobotę zimno, dreszcze No bo znowu będą deszcze -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

Re: To może teraz o pogodzie,

Zimno dzisiaj - aż mam dreszcze Maj przywitał nas deszczem Słońce skryło się zza chmurę A ja chciałam pójść na Jurę W domu teraz siedzieć muszę Dbać o brzuszek i o tuszę Bo jak spalać kilogramy Gdy Świat taki zapłakany?!

Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

Witam. Od 3 dni co kilka godzin dopada mnie uczucie zimna, normalnie marzne w ciągu kilku minut, przechodzą mnie dreszcze, mam lodowate dłonie i stopy. Nie ważne -czy ubiorę gruby swetr itd. Czuję się poza tym dobrze, jestem w 6 tygodniu ciąży, nie mam kaszlu ,gorączki, ciśnienie wyjatkowo w

Re: Od imienin Łucji 13.12. zapisujemy pogodę

Zimno dzisiaj - aż mam dreszcze Maj przywitał nas deszczem Słońce skryło się zza chmurę A ja chciałam pójść na Jurę W domu teraz siedzieć muszę Dbać o brzuszek i o tuszę Bo jak spalać kilogramy Gdy Świat taki zapłakany?! -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM

Re: O pogodzie

Dziś jest zimno i mam dreszcze Czy też winne są tu deszcze? -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html http://img1.glitery.pl/dev1/0/114/600/0114600958.jpg

Re: Deszcz...

Chociaż mi zimno, chociaż mam dreszcze To wciąż uwielbiam deszcze -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC http://fotoforum.gazeta.pl/photo/1/rb/qa/wzpg/HtdTpxEavnBLUb89UX.jpg

Re: Od imienin Łucji 13.12. zapisujemy pogodę

Dziś jest zimno i mam dreszcze Czy też winne są tu deszcze? -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html http://img1.glitery.pl/dev1/0/114/600/0114600958.jpg

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

troche dziwne, raczej powinno byc ci cieplo, a po cwiczeniach jesz, jakis drink weglowodanowy tez mozesz sie, zaraz po napic.

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

...szczególnie brak tyrozyny, aminokwasu służącego do syntezy hormonów tarczycowych, odpowiedzialnych m.in. za regulację temp. ciała oraz spalanie tłuszczu. Wynika to jak zwykle u kobiet z braku czerwonego mięsa w diecie.

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

A i jeszcze pytanie? Jak jesz przed treningiem, tu tez musisz dac sobie energii w postaci weglowodanow i generalnie Czy sie odchudzasz? i na jakiej diecie?

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

Musisz zjesc cos po treningu, niezaleznie od pory dnia, musza to byc weglowodany + bialko. Niech bedzie to np. twarozek na chlebie, albo owsianka.

Re: Odnośnie szczepień... Właśnie zmarł mi pracow

Ja się jednego roku NIE zaszczepiłam na grypę i zachorowałam, dziecko też. Ono miało drgawki gorączkowe a ja byłam tak osłabiona, że nie dałam rady wyjść przed dom do samochodu. Pot, dreszcze, zimno, osłabienie, masakra. Od tego czasu zawsze pamiętam o szczepieniach.

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

po samych cwiczeniach mi goraco,nawet bardzo, ale jak juz jestem w domu, to po jakims czasie robi mi sie strasznie zimno. Pije te napoje izotoniczne w trakcie cwieczen. Po aerobiku nic nie jem bo koncze po 21.00 i jest juz za pozno na jedzenie.

Re: Lajt, jak się nazywa taka choroba tarczycy?

Skoro lekarze to ignorują, to co mam płakać? W okresie nadczynności, mam wyższe tętno, wyższe ciśnienie, kołatanie serca, pocę się, mam dreszcze, przyspieszony metabolizm, łatwiej się denerwuję. W okresie niedoczynności ciągle chce mi się spać, spada ciśnienie i tętno, pojawiają się problemy z

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

odchudzam sie, wlasnie dlatego tez cwicze,zeby byl lepszy efekt:) Nie mam jakiejs specjalnej diety, bo zawsze po takich dietach, mialam jojo. Teraz po prostu staram sie jesc mniej. Jem tez wiecej zieleniny, pieczywo peloziarniste, jakies serki wiejskie, piersi z kurczaka ( niestety smazone, inne

Re: dreszcze, zimno po ćwieczniach...?

a tak, niestety jak widac po tych objawch, zupelnie do bani. Nie zawsze wystarcza mniej jesc, zaczyna nam wtedy brakowac pewnych skladnikow. Na prawde, jezeli chcemy stracic do5kg to owszem mozemy pokusic sie o brak konkretnej diety i tylko przestrzeganie pewnych zasad, ale jak to juz jest wiekszy

Re: 24 idę do lekarza.

Mozesz mieć zapalenie pecherzyka zółciowego albo kamienie w nim. To daje takie objawy jak palenie po prawej stronie brzucha i ból pleców właśnie , tak w okolicach lopatek. Takie silne kłucie, szczególnie po zjedzeniu czegoś nieodpowiedniego. Oraz do kompletu dreszcze wieczorem i takie uczucie zimna

ciaza i ciagle zimno i dreszcze

Dzien Dobry Jestem w drugiej ciazy i dzieje sie ze mna cos dziwnego.Jest mi caly czas zimno.Nogi mam lodowate i przechodza mnie dreszcze nawet kiedy jestem cieplo ubrana.Jest to dla mnie o tyle uciazliwe ze przemykam sie tylko z samochodu do domu aby nie czuc zimna i od razu w domu wskakuje pod

Re: O pogodzie

W nocy zimno że mam dreszcze Czy tak będzie długo jeszcze? -- http://forum.gazeta.pl/forum/f,49353,Nikiszowiec.html MADOHORA FORUM NIKISZOWIEC

początek ciązy-zimno i dreszcze?

jestem w 4 tygodniu ciązy i jest miod tygodnia ciągle zimno, wieczorem najgorzej jak sie położe to zakładam 5 swetrów i nadal zimno, temp około 36,6 od paru dni. też tak miałyście?

paracetamol extra- kofeina??

Miałam silne dreszcze w nocy, trzęsło mnie z zimna pod kołdrą. Poprosiłam męża o paracetamol, przyniósł połknęłam. Skarżę się nadal a on że zaraz przejdzie bo to apap extra. On ma w składzie kofeinę - nie wiedziałam. Czy ma jakiś wpływ na kp, na wypływ mleka ??

Re: Bea kar i nagród

- odnosimy się  do rzeczy samej i na bieżąco, nie- systemowo. I emocjonalnie: "idź wreszcie z psem!"- gdy dziecko jest opieszałe, wystarcza. Co do konsekwencji, to pisałam tutaj niedawno- że uprawiam pochwałę niekonsekwencji, osławiona "konsekwencja" to kara na zimno, tylko nie przyznana. Dreszcze mam, gdy

Re: wysokie TSH, kiepski lipidogram, niepokój

dzięki. już kilka lat temu miałamkłopoty z tarczycą.W badaniu usg wyszły guzk i -jednak, kiedy 1,5 roku temu powtarzałam USG znikneły. Miałam nadzieję, że to koniec przygody. Objawy nadczynności mam, niesympatyczne - ciągle zimno, dreszcze, tyję mimo diet, jestem non stop wyczerpana i

Re: Sobota, szaro

jest mi ZIMNO. Dreszcze, zimno i sfrąkniałość jakowaś. Aaa... Kolację przełożyłam do czasu, aż będę się dobrze czuć, wzięłam tonę witamin i innych tam rutinoscorbinów, i moszczę się pod pledem. :-/ Od tana myślę o Niemcowie. :-( Ech. -- Wywabiam plamy na schody i piore po mordzie Wysadzam

Re: Uczucie zimna

Niektórym ludziom robi się zimno i mają dreszcze jak im ciśnienie szybko rośnie. -- www.pajacyk.pl/

Re: herx od grzyba

ja zaczelam ścisłą dietę wraz z abx.na początku bylo kiepsko ciagle zimno dreszcze bole glowy. nie wiem na ile to bylo od grzyba a ile od abx. ale mialam takiego ogromnego herxa jak zaczelam brac orungal. myślałam ze sie wtedy udusze. ze 3 dni trwalo.

Re: początek ciązy-zimno i dreszcze?

MI jest zimno ciągle, czy lato czy zimna, ale faktycznie teraz to przesadzam, sweterki dwa i ciągle zimno, ale nie posądzałam o to ciąży.

Re: początek ciązy-zimno i dreszcze?

Mnie było strasznie zimno tak do 12 tyg. Spałam w polarowej piżamie, polarowym szlafroku i przykryta po czubek nosa kołdrą. Póżniej minęło -- Pozdrawiam Ewa

Re: zmyslowo

nie, nie lubię słońca. deszcz lubię. albo nie też nie lubię, deszczu też nie lubię, bo... bo pada i czasem rzeczywiście bywa przyjemny:) więc nie lubię :P lubię zimno, przenikające zimno i te dreszcze, aaaach... :) stań kiedyś tak w mrozie, lekko ubrana albo wcale (będzie więcej do opisania) i skup

Wysoka gorączka od 3dni. Zastój czy zapalenie?

dreszcze. Raz zimno, raz potwornie gorąco i tak na przemian. Skapitulowałam i wzięłam ibuprom, bo Apap w ogole nie przynosił żadnego efektu. Dalej kontynuowałam, okłady, kapustę, i przystawianie w rożnych dziwnych pozycjach... Wczoraj (pn) zniknęło zgrubienie w dolnej czesci piersi, pozostał jednak

Re: Zaczynam leczenie, proszę o kciuki :-)

Dziekuje :-) W szpitalu poznałam strasznie dużo recydywistów terapeutycznych, więc każdy wyleczony w mojej głowie jest na wagę złota ;-) Po pierwszym zastrzyku było niespektakularnie ;-) jakąś dobę trzymał mnie lekki, ale irytujący tępy ból głowy, po dobie miałam uczucie "początków grypy" (zimno

Re: początek ciązy-zimno i dreszcze?

Mam tak samo, trzęsie mnie w drodze z pracy do domu i mam wypieki mimo, że jadę samochodem w domu dopiero po jakimś czasie się rozgrzewam. No i to wieczne spanie...i wstawanie w nocy 25 razy do toalety, koszmar . Kiedy przestaje się chcieć wiecznie spać??? I czy przejdzie to wieczne parcie na siku??

Re: początek ciązy-zimno i dreszcze?

mimo cieplego mieszkania, w pierwszym trymestrze ciazy chodzilam w grubym polarze, cieplych spodniach, grubych skarpetach. wiecznie spalam. bywaly dni, ze oprocz wspomnianego zestawu la syberia mialam jeszcze na plecach welniany koc:) -- Kaczory mają chód nieciekawy, platfusa z natury, dlatego

Re: GAMETA RZGOW-rzadowe in vitro cześć 2

przekreslala cytrynka-a to ze chce ci sie spac to moze byc po lekach choc jedno mnie zastanawia...to ze jest ci zimno ja tez mam i mialam takie cos zwlaszcza wieczorem takie dreszcze i nawet gesia skorka ni z gruszki ni z pietruszki ja trzymam za was dziewczynki kciuki bo wiem jak sie czujecie i co przezywacie

Re: Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

Też tak miałam. Nawet w 3 m-cu w górach zakjładałam na siebie wszystko co się dało... -- Bezduszna i zboczona - uprzedzam... ;-) gg: 6196468 zapraszam na Wojnę Płci ;-)

Re: Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

tez tak mialam, i nie slyszalam wczesniej zeby to bylo zbyt czeste, a tu prosze -- Noworoczny prezent jest juz z nami

Re: Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

to normalne, temperatura ciała kobiet ciężarnych zwiększa się, stąd uczucie chłodu przyzwyczajone do tej pory do temp. 36,6 odczuwamy zmianę, przywyczaicie się też tak miałam

Re: Polka wygrala niemieckiego Idola

zimno mari. Nie grzeją od po świętach. Blok się wyziębił, bo zimnica na dworze. Od wczoraj podgrzewamy gzrejnikiem olejowym. Bo nogi marzną i dreszcze po plechach. Szkoda zdrowia. Ale idzie pomału na letnią pogodę.:)

Re: Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

Dzięi za wątek - ja też tak mam i już zaczynałam się niepokoić. Bywa mi zimno strasznie-nie mogę się dogrzać. Mam wrażenie, że nie ma rzeczy która by mnie ogrzała. To po jakimś czasie przechodzi, ale generalnie jest mi zimniej niż przed ciążą. (7 tyg)

Proszę pomóżcie !!!

Jestem w Holandii od listopada. Pracowalam przez rozne biura pracy i ostatnia umowe mialam na 14 dni i mi sie skonczyła. Właśnie miałam jechać do innej firmy kiedy nagle zalała mnie fala : wymiocin żółcią i śliną, zimnych dreszczy, biegunki, zmiany temperatury na gorąco i zimno, zimne poty, nie

Re: Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

to normalne. ja, mimo ze w domu mieliśmy 24 stopnie ciepła, siedziałam w dwóch nieraz 3 długich rękawach i jeescze nakryta kocem lub kołdrą. mi lekarz powiedział, że to win burzy hormonów i zmian w naszym organiźmie. później mi przeszło i odwrotnie bo do samego porodu było mi nonstop goraco, spał

Re: Uczucie zimna i dreszcze (I trymestr)

hej, nie wiem czy to cie pocieszy ale ja tez tak mam jestem w 8 tygodniu ciazy i od jakiegoś czasu jak tylko zbliza sie godz 19 ja dostaje takich drgawek że zakladam na siebie 2 swetry i okrywam sie kocem i nadal mi zimno, trwa to ok 1-1,5 godziny później przechodzi jak reką odjął nigdy

Re: Jak chorują Wasi faceci?

Ja w sumie tez nie jestem z tych rozpadających sie nad sobą czy innymi, robię sobie "operacje"na zimno jak trzeba, o innych nie wspomne, mam jakis gen sadysty, ale przypomniało mi sie ze w zeszłym roku oboje pozwolilismy sobie na kiludniowe umieranie w łóżku, nie dało sie inaczej. Córka cos takiego

Re: I jednak grzejnik olejowy

Zimno Dorcia. Blok już się wyziębił. A skończyli grzać po Świętach. Zimno, nogi marzną, dreszcze po plecach. Trzeba odżałować te trochę kilowatów. Dorcia, a Twa koza jest kaflowa? Taka kuchnia kaflowa? Na dworze dziś bez deszczu. Ale zimnica jak czort i bardzo wieje. Ciepełka Dorcia.:)

LOL!

Albo ma dreszcze bo jest zimno ;-) -- Pozdrawiam, G. hideipvpn.pl - ukryj swoje IP (mozesz zmienic na adres z USA, UK, Niemiec). Odblokuj Netflix, Hulu, BBC. Teraz także SmartDNS!

Re: czy aby na pewno niedoczynność?

: brak energii,ciągłe uczucie zimna, bóle głowy, duże wahania nastroju, problemy z koncentracją, wypadanie włosów i nieregularne miesiączki. Teraz po 1,5miesiącu brania leków wydaje mi się, że jest lepiej. Nie czuję się zmęczona, nie miewam dreszczu i praktycznie jest mi ciepło cały czas,mniejsze wahania

Re: dreszcze, drgawki przy zzo

Drgawki i dreszcze sa normalne. Wstac najlepiej jak tylko wroci wladza w nogach, ale jesli mialas problemy, decyduje anestezjolog. Porodu nie prowokuje sie przy cc na zimno, ale mozna czekac do samoistnego jego rozpoczecia (jesli nie jest to medycznie przeciwskazane).

Re: stan podgorączkowy...

Czytałam w teście forumowym, że uczucie zimna jest odczuwalne głownie rano. Ja mam inaczej, wieczorami, tak od ok godz 21, po prostu telepie mną z zimna. Leżę na kanapie owinięta w 2 koce. Jak kładę się spać, przykrywam sie kołdrą puchową i grubym kocem, a mimo to mam dreszcze i mija sporo czasu

Re: Biomet niekorzystny...

ale jest za zimno. Niecale 13 stopni... za zimno. nie no, czasem mam takie dni ze moje rece i stopy sa jak lody, ze az mnie dreszcze przechodza.Nikt nie chcialby dotknac teraz moich dloni ^^ hehe a wlozylabym komus pod koszulke moje lapy, zeby az podskoczyl na moj dotyk ;) -- Słowa tutaj są

Re: Czy wam też nic się nie chce?

Nie odchudzasz się przypadkiem? Ja żyję na nieustannym minusie energetycznym i o ile z "energią" nie mam problemów, przynajmniej w sensie psychicznym, mam dużo entuzjazmu i "chce mi się" dużo, to ciągle mi zimno, zwłaszcza wieczorem mam zjazd, nawet do tego stopnia, że mam dreszcze. Wszyscy w domu

Re: SYBERIADA - Biegun Zimna

jak zobaczyłam zdjęcie termometru - aż z zimna miałam dreszcze :) powodzenia, a po waszym powrocie - czekamy oczywiście na relację!

Czy to jest niepokojące?

Synek od kilku dni, kilka razy dziennie ma taki dziwny tik, nie wiem jak to nazwać. Mianowicie, "otrzepuje" sie tak, trzęsąc głowką i mrużąc przy tym oczka, tak jakby przeszedł go dreszcz zimna, wiecie o co chodzi? Na pewno mu zimno nie jest wtedy, robi tak w rożnych sytuacjach, przy

Re: ciaza i ciagle zimno i dreszcze

To jest normalne, ponieważ w ciąży temperatura ciała jest podwyższona do ok 37 stopni Celsjusza, dlatego możesz czuć się jak przy gorączce, czyli dreszcze....

Re: Schudnac 7 kg chcę :) Ktos sie odchudza wlasn

Ja dolacze do odchudzania :) mam sflaczaly brzuch, wylewajace sie boki, niestety po zimie nadwage i ogolny brak jedrnosci, wiec zrobic z tym cos musze, zeby sie lepiej poczuc. Aerobow nie cierpie, az mnie dreszcze przechodza na sama mysl, jem raczej zdrowo, zero fastfoodow i tuczacych przekasek

Uczucie zimna

Zauwazylam, ze czasami po karmieniu nocnym robi mi sie zimno. W domu cieplo, a ja leze po koldra i mam dreszcze. Czym moze byc to spowodowane? Hormony (podone uczucie mialam w pierwszych tygodniach ciazy), czy zmeczenie?

Re: Hashi+Basedow-jestem mix

witam ponownie,zrobiłam badania po 4 tygodniach od ostatnich wyników. Zwiększyłam euthyrox stopniowo ,w sumie o 12,5. Bo jakoś źle to znosiłam. Cały czas miałam objawy sama nie wiem czy niedoczynności czy nadczynności(głównie uczucie ataków zimna z rozdygotaniem zewnętrznym,takie dreszcze

Re: Bardzo proszę o interpretacje wyników

,zapadania sie w podłogę,guła w gardle,cały czas otumanienie,scisk glowy,zimno,dreszcze,czasami wysoki puls,miękkie nogi,uczucie ze zaraz ze,mdleje.Mam co prawda przepisany antydepresant,ale go nie brałam,bo moze to wszytsko przejdzie jak znaczne leczyć tarczyce. Pozdrawiam

Re: ciaza i ciagle zimno i dreszcze

Witaj!!! Chcę Cię pocieszyć, że u mnie jest podobnie. Tym bardziej mnie to dziwi, że do tej pory zawsze było mi goraco. A teraz ręce i stopy lodowate, nos też, dreszcze a wieczory spędzam zawinięta w kołdrę. Do tego jeszcze ciągłe mdłości i wymioty. Tak więc nic się nie martw nie tylko Ty masz

taki problem to nie problem ;)

Miałam podobnie. Moje sutki są tak jak opisujesz 'miękkie' ale stają pod wpływem jakiegoś dreszczu, zimna, masowania :D Strasznie się ich wstydziłam i z tego powodu unikałam trochę kontaktów z facetami. Mojemu obecnemu chłopakowi też bałam się pokazać bez stanika i ciągle to odwlekałam. Na początku

Re: in vitro maj 2014

13tola ja tak mialam na drugi dzien po transferze. Zimno dreszcze plus wzdety brzuch i bol brzucha. To po ovitrellu i ogolnie hormonach. Ja jeszcze podplamilam z tego skurczu brzucha ale hcg troche mi podskoczylo choc na.krotko czyli cos probowalo. Mysle ze taki efekt zimna i kolatania to wynik

Umieram...

Wczoraj wróciłam do domu i w 10 minut mnie rozłożyło. Zimno mi, mam dreszcze, boli mnie cała szyja (mam powiększone węzły- chyba), wczoraj 39 st., rano 38,6. Siedzę w pracy i ledwo na oczy patrzę, wszystko mnie boli. Muszę odbębnić jeszcze jedno super ważne spotkanie i o 14 mam lekarza. Trzymajcie

Re: MAMY STYCZEŃ..

Czytal ktos Piate Dziecko Doris Lessing? O matko jak sie boje! Poczatek roku mam taki dobry, ze musialam sobie dreszczy poszukac, a wlasciwie same wpadly w rece. Buro i zimno. -- http://s4.tinypic.com/2z40pdi_th.jpg po prostu, prosto z mostu...

Re: Bea kar i nagród

vilez napisała: > Co do konsekwencji, to pisałam tutaj niedawno- że uprawiam pochwałę niekonsekw > encji, osławiona "konsekwencja" to kara na zimno, tylko nie przyznana. Dreszcze > mam, gdy o tym pomyślę. Wygląda na to, że znaczenia słów "konsekwencja" i "konsekwencje" w moim i

Re: Listopadowy cód- staranka...

a mi dziś temp podskoczyła o 2 kreski... mam zwykły elektroniczny, z 1 miejscem po przecinku. z 36,5 (po owu) podniosła się na 36,7. już 2 dni bardzo źle się czuję wieczorami - mam dreszcze, zimno, gorąco, temp skacze do 37,3 nawet. albo przekwitam albo bierze mnie grypa. boje się myśleć że to

Re: Listopadowy cód- staranka...

Nie bardzo wiem co sie dzieje, chyba cos mnie zaczyna brac. Temp juz trzeci dzien utrzymuje sie na 36,5 ale wieczorami od 2 dni mam straszne dreszcze, zimno mi, chodze poubierana jak na syberii (po domu). W ciagu dnia jest ok, ale wieczorem czuje sie jakby mnie grypa brala, temp mi skacze powyzej

Re: dreszcze, drgawki przy zzo

Nic dziwnego, że boi się Pani coraz bardziej - chyba trudno uniknąć tego lęku przed porodem, niezależnie od tego jak ma się on odbyć... Drgawki i dreszcze są normalne przy zzo i przy porodzie bez zzo też się zdarzają. O informację co do wstawania proszę się zwrócić do anestezjologa mówiąc mu, że

Re: Jak podawać leki p-gorączkowe u dzieci

jeżeli nie ma dreszczy wskazujących na to, ze gorączka rośnie. Jeżeli dziecko mimo gorączki trzęsie się z zimna to z okładami i kąpielami trzeba bardzo uważać, bo ich efekt może być odwrotny od zamierzonego, tzn. gorączka może gwałtownie wzrosnąć. Natomiast nie wolno też przesadzac w drugą stronę, t

BARDZO PROSZĘ O INTERPRETACJE WYNIKÓW

Cześć od miesiąca bardzo źle się czuje- mam dreszcze, ciągle mi zimno, wysokie tętno, czasami kłucie serca, zmęczenie w ciągu dnia,w nocy bezsenność, problemy z koncentracją i przyswajaniem informacji, dlatego zrobilam sobie badania tarczycy i niby wyszły w normie, ale na podst. USG wyszło mi

Re: Ech, ja to nawet zdjecia nie umiem wkleic :(

Dzieki :) zimno bylo bo to luty wiec na mysl o bialych tiulach dostawalam dreszczy. No i na tym etapie ciazy to juz raczej trzeba bylo postawic na podkreslanie kraglosci a nie ukrywanie ;)

Re: Oddziały noworodkowe- a myłyście się?

No oczywiście, że 5 minut po porodzie to jakaś masakra. U mnie standardem było, że po porodzie kazali leżeć 2 godziny plackiem, mimo, że sn, bez znieczulenia, bez medykamentów rodziłam, ale leżeć, macica ma się obkurczać (kładli jakiś ciężki zimny okład na brzuch). Też miałam takie dreszcze z zimna

Wycieczka po Nikiszu - W Szaradach Anagramowych

Zimno, biało wszędzie śnieg Ja butami robię ścieg Trzęsie z zimna mnie dziś jeszcze I odczuwam jeszcze dreszcze -- Madohora --

Re: lista objawów niedoczynności

A co tam, dodam od siebie :) W najbardziej nasilonym okresie; -ogromne poczucie zimna (jakbym "stygla"od srodka), siedzac w kilku swetrach , kurtce pod welniana koldra w ogrzewanym pokoju bardzo marzlam,jednakowoz nie ma to nic wspolnego z dreszczami, wrecz nie moglam sobie wyobrazic ze

TSH 4,89 + senność, trądzik - proszę o radę.

- zawroty głowy, dreszcze, napady zimna, mroczki przed oczami i taki brak czucia w dłoniach (do tego stopnia, że nie mogłam nacisnąć myszki i nie czułam klawiatury pod palcami). Wzięłam urlop... a po urlopie, wypoczęta... zrobiłam badanie krwi... iii TSH 4,89 przy zakresie 0,270-4,200 FT3 4,99 przy

zapelenie? infekcja? pomocy pilnie...

. Mleko płynie raczej bez problemu, boli mnie niezależnie od ssania. Od poludnia zle sie czuje,bardzo oslabiona,zimno mi,mam dreszcze, glowa boli non stop i bardzo. Czy piers i samopoczucie maja cos wspolnego? Jakies rady jak sobie pomoc? W domu tylko paracetamol, wizyta w aptece dzis wykluczona, maz 300

Re: Zjadłam prawie pół arbuza

U mnie w tym tygodniu bylo 38 stopni. Niestety zaczal sie okres siedzenia w zamknietych pomieszczeniach. No, mozna jeszcze pojechac na basen i moczyc sie w wodzie caly dzien. Ja niestety sie skusilam w tym tygodniu i teraz walcze z zapaleniem gardla i dreszczami. Jeszcze mi sie nie zdarzylo trzasc

Re: Rozkrecanie laktacji przed porodem..

wariat. Zaczelam noc z siara, skonczylo sie z mlekiem. Do 5 rano dzielnie walczylam, potem sie zalamalam.. bol sutkow masakryczny, nie mialam juz sil pilnowac dobrego przystawienia, ale chyba i tak najgorsze nie bylo.. tylko te godziny z cycem w buzi zrobily swoje. Rano mialam dreszcze, bylam skostniala

Re: in vitro marzec 2014

Cześć Dziewczyny . Witam nowe kolezanki 3 mam kciuki za was!! A co do przeziębienia podczas czekania na bete ,to powiem wam , ze ja tez tak miałam ze czułam jakby przeziębienie ale tylko wieczorami tak bylo ,dreszcze ,zimno mi bylo i temperaturę podwyzszoną miałam ,wiec mam nadzieję ,ze i u Was

Re: Rodziny ofiar

maria421 napisała: > " Jezeli ktos w czasie upalu dostanie dreszczy i powie ze bylo zimno, to tez na > p > > odstawie tego zeznania zaczniesz sledztwo czy upal nie byl sztucznie wywo > lany?" jeśli w tym samym czasie i miejscu zginęli ludzie to TAK, należy wszcząć

Ból głowy, mdłości, wymioty i temperatura

Nie wiem co się dzieje ! Wczoraj od rana było mi strasznie zimno, wszystko bolało, czułam, że coś mnie bierze więc pojechałam tylko do pracy poprosić o wolne i wróciłam do domu. Nie miałam apetytu, dużo piłam, nagle przyszła wysoka gorączka, mdłości. Skończyło się na wymiotowaniu, dreszczach i

Czy jest sens diagnozować Hashimoto?

Hashimoto i już nie ma tarczycy. Ostatnio miałam ciężki okres (m.in. stres związany ze zdiagnozowanym rakiem u mojej mamy, jej operacja) i zaczęłam bardzo źle się czuć - miewam napady zimna w nocy i dreszcze, drętwienie rąk, puchnięcie dłoni, napady palpitacji serca, zaburzenie cykli miesiączkowych

Re: Ciągłe zmęczenie, senność, brak pamięci...

złapałem jakiegoś wirusa, bo mam stan podgorączkowy, jest mi okropnie zimno, mam dreszcze, ból gardła i okropny ból głowy, zwłaszcza przy pochylaniu się. Leżę w łóżku i nie mam ochoty na nic ledwo co pisze na klawiaturze. Nie dość, że sam w sobie jestem mega osłabiony to teraz jeszcze to przeziębienie

Re: czy mozecie doradzic?

Ja bym zbadala koinfekcje, bart moze wyjsc w roznym czasie... Poza tym mam od niej nudnosci, problemy zoladkowe, bole podbrzusza, wlasnie dreszcze, napady zimna, na zmiane z falami goraca, piekace/palace place, bole podeszw stop, lydek, ogolnie konczyn itp itd i tez ciagle mialam schizy z grzybica

moja historia

kleszcz 3.08.2013 w pachwinie rumienia brak po ok tyg.objawy grypowe (glownie dreszcze, uczucie zimna, bol gardla) po 2 tyg azitrox i tynidaxol prze 10 dni codziennie przez tydzien potem Luat-pozytywny czekajac na wynik znow dreszcze i wysypka swedzaca na brzuchu. leczenie: azitrox i tynidazol co 2

Re: Zaczynam wprowadzanie tyroksyny

No masz rację, czuję się znów gorzej(trzy dni po rozpoczęciu tyroksyny było lepiej), a teraz widzę ,że wszytko wraca. Najgorzej jest mi z "nerwem na plecach".Ja to tak jakoś odczuwam niby mrowienie,dreszcze nie wiem jak to nazwać.Nogi zimne, ogólnie zimno,delikatne już zaczynają mi się

dreszcze, drgawki przy zzo

Witam, Poród coraz bliżej .. co za tym idzie co raz więcej myśli i pytań się nasuwa. Niby cc już po raz drugi.. a jednak są obawy :( Prośba o odpowiedź na 3 pytania : 1. Czy drgawki, dreszcze przy zzo są normalne ? Pamiętam jak po podaniu znieczulenia nie mogłam opanować tego stanu, trzęsłam się

Re: Katar to nie choroba

trissie napisała: > trzymanie pod koldrą dziecka z gorączką Nie wiem, jak w Anglii, ale w Polsce ludziom z gorączką jest zazwyczaj zimno, mają dreszcze itd i po prostu potrzebują być przykryci. -- Oddaj 1% na Dom Misi ZOSTAŃ DAWCĄ SZPIKU

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zimno dreszcze

Agora S.A. - wydawca portalu Gazeta.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść wypowiedzi zamieszczanych przez użytkowników Forum. Osoby zamieszczające wypowiedzi naruszające prawo lub prawem chronione dobra osób trzecich mogą ponieść z tego tytułu odpowiedzialność karną lub cywilną.

Regulamin