Sortowanie wyników: wg trafności wg daty

jak zmniejszyc objętośc zdjęciac w pliku Word

Witam wysyłam cv i chcialbym. Plik w formacie word ma 2.2mb , samo zdjęcie zajmuje 1,6, potrzebuje zmniejszyc rozmiar pliku. Czy jest jakiś na to sposób?

Jak zmniejszyc plik, ktory ma 54,7 MB ?

No wlasnie....chce zrobic prezentacje na jednym forum ale zdjecia maja razem 54,7 MB. Jak je zmniejszyc ? Czy ktos zna jakis upload serwice do takich duzych plikow?

Re: Jak zmniejszyc plik, ktory ma 54,7 MB ?

Może zmniejsz zdjęcia, jeśli nie zależy Ci bardzo na ich wielkości/jakości. Albo podziel prezentację na kilka części.

Jak zapisac plik z Corela jako jpg i zmniejszyc do

Mam pytanko. Chce na Allegro zaladowac plik graficzny, ktory jest wykonany w Corelu, jego objetosc wynosi 400 kb i nie mozna zalaczac plikow z rozszerzeniem cdr. Czy ktos moze mi poradzic jak moge zrobic zeby zapisac ten plik w jpg i czy jest jakis sposob zeby pomniejszajac go do objetosci 50

Re: Pomocy-jak zmniejszyc rozmiar pliku lub zdjec

W FAQ forum jest mój post na ten temat z linkiem, który zawiera łopatologiczną instrukcję, też moją ;) -- To jest losowo wybrana sygnaturka.

Re: od 2 dni sie męcze, żeby zmniejszyc plik

Właśnie wypiłam drugą kawę-siekerę. Moje koty i pies też śpią, niestety dzieciaki od urodzenia potrzebują niewiele snu, od kiedy skończyły rok w dzień nie śpią.

Re: od 2 dni sie męcze, żeby zmniejszyc plik

moja przyjaiolka byla - i jest zachwycona. Moj ex byl - i mowi ze beznadzieja:-) wniosek - trzeba sie przekonac samemu, ja bym poszla:-) Ale bardziej ciagnie mnie do "dumy i uprzedzenia".

Re: od 2 dni sie męcze, żeby zmniejszyc plik

Moje gagatki najlepiej się bawią między 22 a 23. "Opowieści z Narni" mają dobrą prasę, ale nie jestem pewna czy to film dla czterolatków. Najchętniej bym się wybrała do kina z mężem, ale niestety ostatnio jest strasznie zapracowany i nie ma z niego żadnego pożytku :(

od 2 dni sie męcze, żeby zmniejszyc plik

avi (20MB) na tyle, żeby wszedł jako załącznik do maila...I juz mnie strzela powoli;) mała śpi, męża nie ma, sy spią, koty śpią, taka jakas pogoda senna... -- Nowe fotki - jesienne

Re: od 2 dni sie męcze, żeby zmniejszyc plik

hehe :) mój też jak skończył rok nie śpi w dzień... teraz jestem na etapie oduczania go zasypiania o 12stej w nocy!!! mówiłam coś o kinie - a w kinie kupa :( zostają "opowieści z narni" - warto? -- sowa i sówek w roli głównej :) img516.imageshack.us/my.php?image=sowaiswek6fb.jpg

Re: jak zmniejszyc objętośc zdjęciac w pliku Word

Gość portalu: K4 napisał(a): > Nie wysylaj CV jako *.doc - chyba, ze nie zalezy ci na pracy. > Wyslij jako pdf albo rtf. Co nie wpłynie na rozmiar pliku, dopóki nie skompresuje zdjęcia... ps Jestok, wyślij zdjęcie - zmniejszę Ci i odeślę :-) -- Nigdy...! ;-)

jak zmniejszyc rozmiar pliku cdr corel?

Jak w temacie mam zapisanie zdjecie w Corelu w pliku cdr i ma pojemnosc ponad 2.5 Mb , a normalnie powinno miec okolo 300 kb, jak zrobic aby rozmiar tego zdjecia byl mniejszy?

Re: jak zmniejszyc rozmiar pliku cdr corel?

jak ci się otworzy w corel draw to kliknij na górze Bitmaps i wybierz Edit odpali się Photopaint i tam zmniejszysz sobie to zdjęcie jak zaakceptujesz wrócisz do drawa ze zmniejszoną fotką

Re: jak zmniejszyc rozmiar pliku cdr corel?

to jest zdjęcie czy grafika wektorowa zapisana w cdr.? jeśli zdjęcie to trzeba je zmniejszyć w photopaintcie zapisac jako .jpg i wtedy zaimportować do drawa. no i przede wszystkim RTFM (read the fuckin manual) :) pozdrawiam

kompresja plikow

Witam serdecznie i prosze o pomoc Musze przeslac plik mailem a ma 122MB. Jak go zmniejszyc by udalo sie go wyslac i druga osoba mogla by go normalnie odtworzyc. Zgory dziekuje za pomoc i pozdrawiam

Re: Przeprawa

:)) to pozostalosc z dawnego forum...a ze nie mam juz oryginalnego pliku, bo dysk mi padl..to zmniejszyc juz nie moglam..

zmniejszyc PDF

witam, mam plik .pdf - kilka stron, sporo zdjec, w sumie zajmuje 30 mb. Czy jest mozliwosc zmniejszyc ten plik do max 10mb? nie moge juz poddac obrobce zdjec, mam po prostu plik pdf. moze przerobic go na jakis inny format? ale jaki? zeby wszystkie strony byly w jednym pliku. jest jakas mozliwosc

Re: Znow zmniejszanie ... niestety.

Może spróbuj tym? obrazki.joe.pl/zmniejszyc-zdjecia.html a w tinypic.bardzo prosto Plik: Url: Tagi: Ex: Truck, Dodge Ram Typ pliku: * Zdjęcie * Film wideo * Url Rozmiar: Ustawienia: Udostępnij: Prześlij pocztą elektroniczną Adresy e-mail należy oddzielać przecinkami. Prześlij teraz

Kolejny problem !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Udała mi sie konwersja z pliku Word do PDF, ale teraz plik PDF ma aż 615 MB jak zmniejszyc ten plik /do góra 5 MB/. POMOCY

przeciez odpowiedzialem :)

tak, mozesz zmienic rozmiar partycji mimo ze sa na niej pliki ktorych nie da sie przesunac, jest to normalna rzecz zawsze sa takie pliki na partycji systemowej. Oczywiscie nie mozesz zmniejszyc partycji jesli nie ma wolnego miejsca. A odpowiedz dalem najlepsza mozliwa, co widzisz niezwyklego w

Re: Jak ten czas leci.....

sklada Applowskie kompy dla wytworni muzycznych te to dopiero > sa maszyny :-) > Potrafi sie krztusic - wiem cos o tym... ;-) Ostatnio mialam takie ogromne pliki, ze nie znajdowalam programu, ktory wzialby je do adresacji - maks. jest 8MB, a ja mialam drobne 16MB... i wtedy zaczyna sie zabawa

nie śmiejcie sie za bardzo, mam problem z ustawien

iem w kompie, a raczej w internecie Chodzi mi o firefoxa, pod niebieskim paskiem z symbolem forefoxa powinno byc cos takiego jak plik, edycja, widok, ulubione itd. Otóz, młoda chyba mi cos przycisnęła, bo to znikneło, a ja chciałam sobie zmniejszyc litery na ekranie, bo mam woły na cały ekran. W

Re: Apartamex-nowa inwestycja, ul.Łokietka

ja moge odbierac poczta pliki do 20MB, wiec dla mnie bedziesz musial chyba troche zmniejszyc zdjecie :) czekam z niecierpliwoscia.

nero - problem

probuje nagrac na plyte troche muzyki.wszystko idzie składnie do momentu,w którym po kliknieciu na zapis,wyskakuje mi ikonka,gdzie zapisac plik image.I jak zmniejszyc predkosc nagrywania ?

No, to teraz trzeba 400 tys przesluchac..

Jako swiadkow, aby zachowac procedury. Czy sciagniecie bylo calego pliku, czy kawalka, bo jesli 400 tys sciagnelo tylko 400 tys malutkich fragmentow, to trzeba dokladnie zmniejszyc roszczenia z tytulu poniesionych strat, proporcjonalnie do dlugosci fragmentu sciagnietego pliku. Nie mozna tak bez

Re: kadr

przyznaje, ze ucialem troche z prawej, zeby zmniejszyc wage pliku :) normalnie bylo niezbyt centralnie ...

jak zmniejszyc film?

ostatnio dluuugo agrywama przez kamerke internetowa wybralam najlepsza jakosc i plik zajal mi 2 694 746KB chcialabym to przegrac na plytke wiem jakim programem mozna podzielic (skorzystalam z wyszukiwarki :)) ale ten plik zajalby mi 4 plyty nie mozna zmniejszyc zeby zmiescilo sie na dwie

Re: jak ze zdjęcia dużych rozmiarów zrobić małe,

aby zmniejszyć rozmiar obrazka wystarczy ci do tego nawet paint:) w pasku u góry wybierasz obrazek -> rozciągnij /pochyl i tam wpisujesz o ile procent ma sie zmniejszyc obraz;) Uwazaj aby zapisac plik w formacie jpg a nie w bitmapie bo wtedy plik bedzie duuzy. W photoshopie poszukaj zakladki

Re: jak wkleić zdjęcie do bloga, kto wie???

mozesz zmniejszyc zdjecia np. w paint, ktory jest w akcesoriach w windowsie. otwierasz nowy plik, wklejasz zdj., klikasz na druga zakladke od prawej (obraz?), potem na rozciagnij/rozszerz (chyba tak po polsku) i tam gdzie sa wartosci 100, zmieniasz na np. 40 i 40, albo kazda inna. potem klikasz

Re: VirtualDub

Zalezy jak "kompresujesz" ... jesli chcesz "zmniejszyc" plik powinienec wybrac z /po zaladowaniu pliku/ z menu gornego VIDEO/COMPRESION i ustawic taka kompresje jaka jest Ci potrzebna. Nastepnie zapisz plik jako nowy ... a ha ustaw tez na wszelki wypadek VIDEO/DIRECT STREAM

program muzyczny

szukam jakiegos programu do obróbki plików muzycznych. chodzi mi o najprostszy program. wystarczy zeby dalo sie skrocic piosenke, zmniejszyc jakosc. najlepiej po polsku. znacie jakies? -- Pozdro!!!

Re: jak zmniejszyc zdjecie?

Zmniejszyc dpi. Do ogladania na ekranie wystarczy 72. Wtedy sredni plik ma rozmiar 50-100K. Ale jesli walnie sie dpi 2400 no to potrafi wyjsc i 30 MB. Zwykle jest to gdzies w opcjach lub properties lub preferences.

jak zmniejszyc pagefile.sys

Jak zmniejszyc rozmiar pliku c:\pagefile.sys bo urusl mi do pol GB i partycja mi sie konczy.

7-zip

.) wywnioskowalam, ze aby spakowac (zmniejszyc rozmiar pliku) trzeba wybrac opcje "dodaj" (do archiwum) Tak tez zrobilam, trwalo to pol zycia a w efekcie..... zostal utworzony w tym samym folderze plik o tej samej, co kompresowany, nazwie i wielkosci niemal takiej samej (ok. 10 000kb mniejszy, co jednak

za duzy plik..jak wyslac?

dzien dobry chcialabym sie zapytac jak zmniejszyc pojemnosc plikow aby mozna je bylo wyslc emailem, chodzi mi o pliki jpg - zdjecia, maja ok 2MB, nie wiem za bardzo jak to skompresowac..prosze o rade

Re: Zamieszki w Dublinie 25/02

Jak mam zmniejszyc rozmiar pliku do 64K nie tracac zbytnio na jakosci? Co bys jeszcze zrobil z "plonacymi rowerami"?

Re: pytanie, prosze o odp.

Bardzo dawno już nie właziłem do GIMPa. Jeżeli to miało by byc podobne do Photoshopa, to np: Otworzyć nowy plik o właściwych wymiarach (piksele/rozdzielczość.) Włączyć siatkę, wymierzyc potrzebną wielkość wstawianych zdjęć. Otworzyc 1. zdjęcie. Zmniejszyc go do odpowiedniej ilości pikseli

rozszerzenie !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

czy jak zmienie rozszerzenie pliku to w ten sposob mozna zmniejszyc lub powiekszyc jego rozmiar??? jezeli jak to jakim sposobem?????? POMOCY!!!!

Re: plik wymiany na oddzielnej partycji

;NoLowDiskSpaceChecks" ustawioną na 1 (jeden). Ok dzieki. Czyli jak mam juz te jednogigowa partycje dla pliku wymiany to zmniejszyc ten plik do 512 MB czy juz zostawic jak jest i wylaczyc dymka?

Re: Ubuntu 10.04 czyli Linux dla humanistów

trzeba zrobic to zmniejszyc rozdzielczosc od strony uzytkownika (klikanie) albo calosytemowo w pliku koniguracyjnym xorg.conf / xfree.conf - zaleznie, ktorego managera sie uzywa. W niektorych dystrybucjach stosowany jest xrandr - fajne narzedzie ale bez GUI, czyli nie najlepsze dla poczatkujacych. <

Re: jak zmniejszyc pagefile.sys

tswiercz napisał: > Jak zmniejszyc rozmiar pliku c:\pagefile.sys bo urusl mi do pol GB i partycja > mi sie konczy. Pagefile (plik wymiany) zmienia się dynamicznie do zadanej wielkości. A zmienić wielkość można: Panel sterowania > System > Zaawansowane > Opcje wydajności >

Re: Pomocy z Blogiem

najlepszy jest fotoszop, bo trzeba po prostu rozmiar tych zdjec zmniejszyc. na bloga mozna wrzucic tylko pliki z rozszerzeniem ".gif" i to w dodatku wielkosci do 100KB. w fotosz. najlatwiej sie to robi ;O) -- :::ewa: ::z TG do Chicago:: ::Forum CHICAGO::

plik .dat na avi?

Witam, mam taki prblem - od znajomego zgrałem Komunie dzieci na dysk i chcialem przegrac go na plyte. Plik jest jeden w z rozszerzeniem .dat i ma 822MB Co zrobic i jak, zeby zamienic to moze na .avi i zmiejszyc tak, zeby mozna go bylo wgrac na standardowa plyte 700MB? Albo moze nie zamieniac tylko

e, dłuo szukać nie trzeba, każdy graficzny

nawet przeglądarki jak acdsee itp, opcja resize jesli chcesz zminic rozmiar albo kompresja jpg jesli tylko chcesz zmniejszyc rozmiar pliku. szukac nie trzeba lata wstecz, wystarczy cofnac na pytania z wczoraj czy przedwczoraj, pewno by sie znalazlo.

Re: Robótki Ręczne - porady praktyczne

które można potem zamieścić na forum. Rozmiar pliku nie może przekraczać 6MB. Najlepsze efekty daje wykorzystanie zdjęć w formacie JPG. Aby zmniejszyć zdjęcie można skorzystać z tej strony (podała ją któraś z naszych dziewczyn) www.jak-zmniejszyc-fotke.pl/ Gdyby były jakieś problemy to skontaktujemy

Re: Księgowa ma sie dobrze czyli karanie po Filar

nawet bylo to niemozliwe jest spelnienie wszystkich tych przeslanek naraz...wiec przestan bic piane... tu masz mapke: pl.wikipedia.org/w/index.php?title=Plik:Map-world-murder-rate.svg&filetimestamp=20070108213529 z ktorej wynika, ze nei ma zadnej zaleznosci pomiedzy iloscia zabojstw w danym kraju

Re: Microsoft boi się Ubuntu?

XP jest to zrobione porzadnie, w sensie ze user ALA nie ma dostepu do plikow usera FRED. pisanie skryptow moze swietnie zautomatyzowac prace, pomsyl ze zwykly user ukradl wlasnie kolekcje chucka barryego z netu, ale wszystkie pliki nazywaja sie od 01.mp3 do 300.mp3, zamiast po tytulach. albo ze chce

formaty grafiki w TCanvas

moj program rysuje pewien schemat (uzywam tylko koloru bialego i czarnego) a poniewaz schemat jest dosc czesto bardzo duzy, zajmuje on bardzo duzo pamieci po zapisaniu zawartosc na dysk, otrzymuje plik okolo 170 MB (bmp 32b), logicznym jest, ze nie potrzebuje 32 bitow do opisu uzywanych przez

Re: jeszcze jedno pytanie

Jezeli chodzi i avi, to radze skorzystac z programu "VSO Divx to DVD", ktory tworzy zawartosc plyty DVD w formacie VOB, z reguly 2-3 pliki. Jezeli chcesz zgrac 2 filmy na jednej plytce, to musisz owe pliki VOB za pomoca DVD Lab Pro polaczyc ze soba. Nastepnie tworzymy menu w DVD Lab Pro

Re: jak zmniejszyc zdjecie?

Jezlei chcesz przenisc na dyskietkach to prponuje winrarem http:\\www.rarlab.com, po zaznaczeniu plikow (pliku) do dodania do archiwum wybierz rozmiar woluminow (bajty) 1,457,664. Rar podzieli plik na mniejsze , mieszczace sie na 1 dyskietce kazdy. Jezeli nie o to chodzi to musisz miec jakis

Re: Z kasety na komputer

mi wywala mam jeszcze pytanie ,jak zmniejszyc ten plik(ten utwor ) aby mozna go bylo przeslac meilem?

Czy mozna zminiejszyc rozmiar pliku jpg?

Czy istnieje w ogole taka mozliwosc? Srednia wielkosc zdjec w moim aparacie wynosi ok 400kb, a byloby genialnie gdybym mogla to zmniejszyc do 100kb. Ale czy wtedy nie traci sie na jakosci zjecia? Generalnie chodzi mi o dolaczanie zdjec do galerii internetowych, na ktorych obowiazuje taka

zmniejszajcie jakosc plikow mp3,wejdzie ich wiecej

polecam korzystanie z programow zmniejszajacych bitrate(jakosc dzwieku) plikow mp3. Mozna spokojnie zmniejszac do 64kbps przy praktycznie niezauwazalnej dla ucha roznicy jakosci, a plik ktory normalnie zajmowal ok 4MB po tej operacji zajmuje nieco ponad 1MB. Polecam korzystanie z programu Easy CDDA

format i instalacja xp na laptopie

klnikniecia na wylacz komputer. regulacji glosnosci tez nie ma. dostalam jakies 3 plytki do laptopa ale nie wiem co na nich sie znajduje, tzn wiem ze na jedej jestjakis plik exe"monitor" a na drugiej sterowniki np do bluetooth czy lan.3 byla nie otwierana . poprzednia wersja windowsa byla

Re: Jak zmniejszyc jpega?czy sa jakies programy?

Hm. Chodzi mi jednak o to, ze chce aby na zdjeciu nadal bylo to wszystko co bylo do tej pory (nie zmniejszyc fizycznie, tylko wielkosc pliku). Moze to sie odbyc kosztem jakosci, ok.

Re: gratulujemy sukcesu ;p /nt.

zmniejszyc otrzymany plik aby go potem moc wyslac poczta,bo przegralem utwory,ktore maja przeszlo 30MB a przez skrzynke takie "nie chca przejsc"?

Re: Jak zmniejszyć zdjęcie

Batch Convarsion lub ta sama opcja + Rename, zaznaczasz Use advanced option i pozniej w Set advanced option wybierasz rozdzielczosc i ew. inne zabawki... Na dole mozesz jeszcze wpisac jak ma nazywac pliki - # oznacza cyfry. Klikasz na Start i gotowe. "

Re: siła b&w

nastepnie zmniejszyc do jednego pixela i ostrzyc , jednoczesnie patrzac co sie dzieje na powiekszonym zdjeciu. po tym zabiegu dopiero zmniejszyc plik....wybacz , ze tak pisze - oczywiscie jest prawdopodobne , ze o tym wszystkim wiesz, a ja sie tylko wymadrzam. Jeszcze jeden szczegol...zobacz co sie

Re: Tu można bezkarnie próbować :)

opcja + Rename, zaznaczasz Use advanced option i pozniej w Set advanced option wybierasz rozdzielczosc i ew. inne zabawki... Na dole mozesz jeszcze wpisac jak ma nazywac pliki - # oznacza cyfry. Klikasz na Start i gotowe. " -- Pozdrowienia dla wszystkich Dr Norbk

Re: Ertes- "Piesn Wojow"

szkoda, tylko, ze utwor jest ostro przebasowany, a moze to skaza pliku... Chcialbym zmniejszyc troche bas, nie bardzo jednak wiem, jakie programy sie nadaja do obrobki plikow audio. Poglowkuje.

WinRAR - kompresja plikow ...

dokladnie robi. to jest moje pytanie. i czy jest mozliwosc zmniejszyc ten plik ale o wiele wiecej. mozliwe ze ja cos zle robie. prosze o pomoc. z gory dzieki

Re: Chcę tworzyć szablony dla siebie i nie tylko,

ladujesz do plikow (Edycja/Pliki). W nowym wpisie wklejasz miniaturkie linkujac ja do oryginalnego blogu-szablonu. To wszystko. Jezeli potrzebujesz wiecej pomocy przeszukaj forum wiele tematow juz bylo. Takze na gorze w "tym watku" (forum.gazeta.pl/forum/72,2.html?f=8&w=15341295) znajdziesz

acrobat reader

Chcem wydrukowac czesc tekstu z pliku pdf. Daje zaznaczanie tekstu kopiuje tekst a jak wklejam do worda to wkleja mi sie jakos dziwnie bo sa odstepy,jeden wyraz dzieli sie na 2 czesci i nie jest polaczony.Wklejam normalnie i tekst niesformatowany.Co mam zrobic?bo chcem wydrukowac czesc i

Re: za duzy plik..jak wyslac?

stopniu pakuje tylko o to że można ustawić tak, żeby jeden plik spakował do dwóch plików o maksymalnej wielkości np. 1MB. -- There are 10 types of people in the world: - Those who understand binary - and those who don't...

Re: dot. Allegro - zdjęć ?

Mozesz też wkleic zdjęcia do power point w dowolnej ilości i dowolnym układzie, na jednym slajdzie, a potem zapisac go w formacie jpg. I masz gotową mozaike do wklejenia w jednym pliku. Aha - czasem trzeba zmniejszyc romiar zdjecia, ale to juz nawet ACDC sobie z tym poradzi. Pozdr!

Re: Znające(y) się na kompie...help

po polskiemu tez dziala) - mediacoder mediacoder.sourceforge.net/ Wystarczy w nim podac jako plik "wejsciowy" nasze "blair witch project homemade" , jako wyjscie wybrac np xvid i wybrac katalog docelowy i czekac :) Lub zabawic sie szczegolowymi ustawieniami (bitrate itp) ale to

Re: jak sformatować partycję systemową?

swap ktora jest w danej chwili nie uzywana przez program ktory wywolal aplikacje plik. Domyslne ustawienie swap w windows jest dynamiczne. To znaczy ze wielkosc pliku swap zmienia sie w zaleznosci od potrzeb. W efekcie zwalnia to prace komputera. Najlepiej jest ustawic stala wielkosc pliku swap

Re: PYTANKO

"...pod spod" .Na koniec daje plik-eksportuj, wtedy zapisuje jako zwykly jpg.I juz wystarczy zmniejszyc i wstawic do naszej galerii. Nie wiem czy cos tym opisem pomoglam, ale wrazie czego sluze dalsza pomoca, choc ja tez dopiero raczkuje :)) w tej materii -- ------------ Odwiedź Galerię

Re: Skaner EPSON...!!!?

taka opcje, skanuj i wyslij emailem. Program ten wiec zmniejsza to zdjecie tak aby plik nie byl za duzy i korzystajac z jakiegos programu pocztowego umozliwia jego wysylke. Z tego co piszesz wydaje mi sie ze problem jest z tym dodatkowym programem obslugujacym ten skaner. Sprobuj reinstalowac ten

Problem z kompresją zdjęć - pomocy!

Naprawde nie wiem co się dzieje - ściągnęłam juz 4 programy do obróbki graficznej zdjęć, próbuję zmniejszyc zdjęcia do max 200KB i się nie da. Wyjsciowe pliki mają po ok 900KB, kolejno najpierw zmniejszam rozmiar do 600x400 albo nawet 400x300 pikseli, rozdzielczość 72 DPI, potem zapisuję jako

Pyt. Jak i czym do licha zmniejszac zdjecia? Odp:

ustawieniem jest wartosc 80. Zostawiamy ja bez zmian i klikamy ZAPISZ. 6. Na dysku zostaje zapisany zmniejszony plik. Sprawdzamy czy jego rozmiar miesci sie w dopuszczalnych 64kB. Jesli tak, wysylamy zdjecie na Forum. Jesli nie, to probujemy jeszcze raz otworzyc plik i zapisac go jako JPG, pod ta sama

Zmniejszanie zdjec podczas ladowania do albumu

pikseli szerokosci i wysokosci. Small size - maly rozmiar - zdjecie bedzie mialo co najwyzej 440 pikseli szerokosci i wysokosci Don't resize - nie zmieniaj rozmiaru Ladujac moje zdjecia uzywam "small size", co daje plik okolo 200-300 KB. Pozdrawiam Luiza-w-Ogrodzie ·´¯

Jak zmniejszyć wielkość plików ze skanera ?

Dostałem 20 plików / skany w formacie jpg o wielkości około 1 MB każdy /do przeróbki na ofertę handlową. Jak zmniejszyc objetość tych jpg-ów / przy zachowaniu w miarę dobrej jakości zdjęć /, żeby można je było później wkleic do worda, i żeby ta oferta nie miała wielkości 20 MB. Kompresja rarem

Re: optymalne wielkość grafiki jpeg - jaka?

Rozmiar plika "jpg" najnizszy jest 72 dpi. najwieksza 100 dpi. ale w programie, w ktorym zmieniasz rozmiar powinienes tez wiedziec jaki jest takowych "ciezar" nie wiekszy niz 56,6Kbps.Inaczej zdjecie sie nie otworzy w stronicy.Format wzglednie bezpieczny dla zdjec w jpg na

Re: Album - wielkosc zdjecia

optymalne rozwiazanie - nie jestem zwolennikiem zdjec wielkosci znaczkow pocztowych. Nalezy rozroznic dwa pojecia dotyczace wielkosci zdjec cyfrowych: - rozmiar zdjecia w pikselach lub milimetrach czyli wysokosc x szerokosc - wielkosc zdjecia jako plik cyfrowy w KB lub MB Pierwsze pojecie definiuje w

Re: partycje rw

windows mozna przenosic pliki z ext2 i ext3 przy pomocy programu explore2fs. Jak chcesz wiedziec wiecej to zapytaj google :)

Re: do pani.jazz - chiromancja

Doszlo, doszlo, tylko mon amour (czyli moj komputer) jakos sobie nie radzi z tak ogromnym plikiem. To znaczy, owszem, odczytuje go, ale zmniejszyc juz nie daje rady. Przeciazony jest, biedaczek. Mimo to poprobuje cos z nim zrobic, zeby dalo sie Twoje dlonie obejrzec. Mozesz przeslac i plik z

Re: photoshop

zaniesc w plikach .jpg nie przekraczajacych 3MB. przewaznie pliki maja okolo 1.5MB czasm mniej, czasem nieco wiecej. idac do takowego fotolabu przewaznie wkladasz CD, lub sama karte do terminala tam wystawionego (moze byc to terminal, lub zwykly komp z odpowiednim oprogramowaniem) i tam wybierasz rozmiar

Re: Z kasety na komputer

przestawiam to zawsze mi wywala Nie calkiem rozumiem, ale możesz tez w ustawieniach na zakładce Jakość zmienić standardowa rozdzielczość na 16-bit. > mam jeszcze pytanie ,jak zmniejszyc ten plik(ten utwor ) aby mozna go bylo prz > eslac meilem? Możesz nagrac w mniejszej częstotliwości próbkowania

pamietaj o wielkosci pliku

miejsce i wysylaj po jednym zdjeciu na raz. Mozesz tez miec wiekszy plik w innym formacie, wtedy moze w ogole nie pojsc ( moj znajomy probowal przez caly dzien wyslac zdjecie 32 MB ze skanera ), na wszelki wypadek sprawdz format zdjecia i jego wielkosc na dysku. Mozesz ewentualnie zmniejszyc objetosc

Re: Modyfikacja rozmiaru zdjęć..

proporcje boków"(jeśli akuratjest wstawiona) II jeśli wpiszesz 200 % w obydwu wymiarach wielkość pliku wzrośnie około 4 razy III jeśli chcesz plik o 2 razy większej wielkości i/lub obrazek o 2 razy większej powierzchni to nalezy każdy z boków powiększyć o ok 141 - 142 % (dokładnie: pierwiastek z 2 razy

Dalej nie wiem jak skompresowac mpg do formatu mpg

Witam ponownie! Szperalem na stronie www.divx.pl, ale nie uzyskalem odpowiedzi. Wciaz szukam programu, ktory moglby zmniejszyc rozmiary filmu w formacie mpg. chodzi tu zatem o kompresie z formatu mpg na format mpg, tyle tylko ze kompresja nie zmienia formatu pliku ale zmiejsza jego objetosc

zmniejszanie zdjęć

kerstin_wow napisała: > p.s.tak, za duze, jak je zmniejszyc?!!! wyregulowac wymiary i jakosc. dla ulatwienia ustaw sobie w programie graficznym, zeby pokazywalo "original size", bez dopasywania do rozmiaru ekranu i poszalej najpierw z wymiarami. jak jeszcze bedzie za duze to

Re: jak zmniejszyć zdjęci z 2,24MBdo 50 KB

wymiary. Nie wiem w jakiej rozdzielczosci bylo wyjsciowe zdjecie, ale jesli w wiekszej niz wystarczajaca do publikacji na stronie www, a program sam automatycznie tego nie zmienil, to nalezalo ja zmniejszyc. na ostateczna wielkosc pliku ma wplyw i rozdzielczosc i wymiary obrazka i glebia kolorow i

Re: Cmoku pomocy!

> Moje zdjecie ma rozmiar1.04Mb , ale jest w systemie JPEG .Czy to to samo ? jpg to sposob kompresji. MB to jak zauwazylas rozmiar (pliku). Zmniejszyc go mozna albo zmniejszajac rozmiar (obrazka) albo mocniej go kompresujac przy jednoczesnej stracie jakosci. (zmniejszanie obrazka tez sie

Re: Macromedia to porzadna firma! Przysiegam!

obrazek 40kb mozna zmniejszyc spokojnie o polowe, i bedzie mial taka sama jakosc. A dzwiek moze miec nawet lepsza jakosc niz na przyklad plik wav ! Filmiki oczywiscie sie dluzej laduja, bo sa grubsze, ale warto poczekac. Ja mam swoja strone www juz nie jako Helga tylko jako osoba realna i ja

Re: O Maksie i o świętach.

Acha co do zdjec to wielkosci nie udalo mi sie zmniejszyc ale na rozmiar mam > sposob: zapisuje jeszcze raz zdjecie i przy tej operacji wybieram opcje zmien > jego jakosc i zmieniam ja na "gorsza" automatycznie powoduje to zmniejszenie > wielkosci pliku Ufff, udało się

Re: ouuuupsss...

zeskanowac zdjecie w wyzszej rozdzielczosci a potem zmniejszyc do rozmiarow takich samych jak plik z cyfrowki? Co sie rzuca w oczy to porownanie czerni - na zdjeciu z Canona praktycznie jej brak, szumy sa rownomiernie na calej powierzchni zdjecia. Probowalem wykorygowac czern krzywymi w photoshopie, ale

Re: Pekao rozczarował wynikami

debetu na rachunku ROR. Mysle prosta sprawa bo nie chce zwiekszac kredytu tylko zmniejszac, wiec potrwa to pewnie 3 minuty. Nie, bylem w wielkim bledzie. Pani wyciagnela plik dokumentow z ktorych wynikalo ze musze jeszcze raz !! zlozyc wniosek kredytowy, dostarczyc zaswiadczenia o zarobkach i jak to

Re: Zamiast rozmowy z Gates'em - pytanko :

Nie chce mi sie czytac wszystkich odpowiedzi i byc moze ktos juz odpowiedzial na Twoje pytanie. Identyczne pliki moga miec rozne rozmiary a powodem tego sa tak zwane "file extents" ktore sa dopisywane do pliku. Wymiar ich zalezye od wersji Windows jak rowniez od wersji "

Re: kompresja

rozmiar na 600x398 tak jak mowilem wczesniej i teraz wazy mi to 700kb. Nastepnie zapisuje do sieci jako jpg i ustawiam jak najmniejsza kompresje, prawie zadna wlasciwie (quality 80 ze 100 w fotosklepie) i otrzymuje plik wielkosci 61kb, na ktorym nie widac starty jakosci i ktore na ekranie komputera jest

Re: do adminow.

zasmiecaja forum przez swoje lenistwo. Ponadto slusznie ktos powyzej zauwazyl, ze cytowanie powieksza pliki i obciaza Wam serwer. Osobiscie uwazam ze opcja podzialu na 100 jest dobra o ile (jak sie nie chce) mozna ja wylaczyc. Trzeba tylko odpowiednio ukryc taka opcje i z glowy. Jak ktos nie wie i laduje

Nie znalazłeś tego, czego szukasz? Zapytaj ekspertów

Zdjęcia - zmniejszyc plik